Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Niere
08. Mar 2013, 22:29#1501

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


08 Mar 2013, 22:23:20 jancels rakstīja:
Bet es jums saku, ka ar Motulu sajūgs slīd vecākiem močiem. Piemēram manam bijušajam zx9r. tikko nomainīju - tā sāka slīdēt Bet drošvien jau visiem zināms..

jā, dažkārt MA2 ir nozīme.
tomēr to gadu mocikam tā primāri ir bijusi paša sajūga vaina. proti - ar pirkstu caureju nevar noturēt.

Offline

jancels
08. Mar 2013, 22:38#1502

Kopš: 23. Feb 2011

Ziņojumi: 82

Braucu ar:


08 Mar 2013, 22:29:50 Niere rakstīja:

08 Mar 2013, 22:23:20 jancels rakstīja:
Bet es jums saku, ka ar Motulu sajūgs slīd vecākiem močiem. Piemēram manam bijušajam zx9r. tikko nomainīju - tā sāka slīdēt Bet drošvien jau visiem zināms..

jā, dažkārt MA2 ir nozīme.
tomēr to gadu mocikam tā primāri ir bijusi paša sajūga vaina. proti - ar pirkstu caureju nevar noturēt.

Ok, bet kur loģika?
Itkā diskiem ar MA2 "saķerei" jābūt labākai, bet te - otrādi
?

Offline

Niere
08. Mar 2013, 22:42#1503

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

te mētājoties šurp/turp palaidu Tavu stāstu garām.

08 Mar 2013, 21:04:41 Sliktais rakstīja:
Apmēram 10 gadus visām savām lamatām leju motuli, pirms tam gan eksperimentēju ar dažādiem ražotājiem. Vienmēr nolejot veco motul, tā izskatījās labāk par iepriekš testētajām (tīri subjektīvi), bet par cik ir labas attiecības ar dažiem APE cilvēkiem, ir iespājams dabūt labāku ciparu, kāpēc gan neizmantot

ja cipars labs, tas saprotams.
bet par subjektīvo:
kā īsti "izskatās labāk"?

Kad K1200R tika lietota Motul eļļa, problēmu vispār nebija, pat jāpielej nebija, no maiņas līdz maiņai pat eļļas izskats īpaši nemainījās.
R1200GSA eļļu (kastroli) nomainīja servisā uz 1k km, dabūju pieliet ap 0,5l uz 5k km.

jā, esteriem, pateicoties lielākam blīvumam un lielākām molekulām var būt būtiski mazāks eļļas patēriņš.

P.S. iPone ražo eļļu tikai priekš moto, tai pašā Motul fabrikā.

iPone dažādus produktus visdrīzāk ražo dažādās pasaules rūpnīcās.
taču rūpnīca šajā gadījumā nav noteicoša ne mazākā mērā.
(ar to neko nenorādu uz ražotāju vai zīmolu)

Offline

Niere
08. Mar 2013, 22:43#1504

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


08 Mar 2013, 22:38:32 jancels rakstīja:
Ok, bet kur loģika?
Itkā diskiem ar MA2 "saķerei" jābūt labākai

kāds konkrēti produkts?

Offline

Niere
08. Mar 2013, 22:57#1505

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


08 Mar 2013, 22:11:15 Goblins rakstīja:
mazāk smird

mazāk smird pēc kā?

mazāk netīra (melna)

motors ražo nemainīgu daudzumu "netīrumu".
ja to nav eļļā vai filtrā, kur tie ir?
attiecīgi - motoreļļas krāsa, ja vien tā nav piededzināta, ir maznozīmīgs parametrs.
patiesībā pašas sūdīgākās eļļas var būt pašas "tīrākās", jo dispersantu/deterģentu piedevas ar pasākumu netiek galā.
tas gan nenozīmē, ka konkrētam produktam tāda kaite piemīt.
tomēr - sacīkšu eļļām nav vajadzība pēc šādām īpašībām, jo primāri paredzētas augstu temperatūru un visa vaida slodžu turēšanai.
un atkal - tas nenozīmē, ka visi viena ražotāja produkti paredzēti sacīkstēm. katrs produkts skatāms atsevišķi un kontekstā.

labāk smērē(eļļo) ja paberzē starp pirkstiem

šis gan ir absolūti subjektīvs parametrs.
vienīgais, ko šādi var mēģināt sajust, ir degvielas kontaminācija (eļļa gurkst) vai liela izmēra cietās daļiņas (metāls, kontaminācija).

Offline

jancels
08. Mar 2013, 23:00#1506

Kopš: 23. Feb 2011

Ziņojumi: 82

Braucu ar:


08 Mar 2013, 22:43:35 Niere rakstīja:

08 Mar 2013, 22:38:32 jancels rakstīja:
Ok, bet kur loģika?
Itkā diskiem ar MA2 "saķerei" jābūt labākai

kāds konkrēti produkts?


Labs jautājums. Pats nemainīju, bet meistars rādija 3000 kanniņu. kas patiesībā, ej nu sazini. Vispār gadījums šķita ļoti dīvains, tāpēc neko labu nesaku par servisu, ja nemaldos, - "motostyle". Serviss pēc tam pārvācās uz maskačkas galu pie ķengaraga. Sākumā šis ņēmās pa vecmmīlgrāvi. Itkā jau apķērīgs čalis likās, bet noplēsa man gan padaudz + neatdeva man oriģinālo gaisa filtru savāca vecās vārstu šāibas (10 gab - kopā pa 80ls(katra pa 8ls)).
Un driz pec tam sāka raustīties 3 gaņģis (pirms tam nebija novērots). Lai arē forumos atradu info, ka 99g tas ir rūpnīcas defekts - uz 50000km 3 pazūd dēļ sliktas sazobes (šaibojuma), tikuntā dīvaini, jo kad savācu moci, tā uzreiz pirmajā braucienā 3 sāka lēkāt..
Tāpēc tādi iespaidi par Motul

Un vispār, tagad atceros visu laiku vilka termiņus, ibio. Novilka kādu mēnesi ar savu "aizņemtību".
Bļ.. es jau sāku sazvērestību teorijas vērpt, vells..

[ Šo ziņu laboja jancels, 08 Mar 2013, 23:06:46 ]

Offline

Niere
08. Mar 2013, 23:08#1507

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


08 Mar 2013, 23:00:32 jancels rakstīja:
Tāpēc tādi iespaidi par Motul

nu jā... pārāk daudz visādu "ja","bet", lai ko varētu spriest.
prasības servisam gan uzreiz jāliek galdā, jo citādi nav atskaites sistēmas.

Offline

jancels
08. Mar 2013, 23:12#1508

Kopš: 23. Feb 2011

Ziņojumi: 82

Braucu ar:


08 Mar 2013, 23:08:22 Niere rakstīja:

08 Mar 2013, 23:00:32 jancels rakstīja:
Tāpēc tādi iespaidi par Motul

nu jā... pārāk daudz visādu "ja","bet", lai ko varētu spriest.
prasības servisam gan uzreiz jāliek galdā, jo citādi nav atskaites sistēmas.


Arī ja ir prasības - nav jau garantiju tā vai tā. Kāpēc gan meistaram uz katru pamuļķi neielikt vēl pa 10 ls kabatā? To eļļas bu8rciņu jau viņš tev attdos, šaubu nav
Jobi, savu sāpi būšu izdziedājis, varēšu mierīgi gulet aiziet

Offline

VATERLAND
08. Mar 2013, 23:21#1509

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


08 Mar 2013, 23:08:22 Niere rakstīja:

08 Mar 2013, 23:00:32 jancels rakstīja:
Tāpēc tādi iespaidi par Motul

nu jā... pārāk daudz visādu "ja","bet", lai ko varētu spriest.
prasības servisam gan uzreiz jāliek galdā, jo citādi nav atskaites sistēmas.


Niere,pasaki kko sliktu par Fuchs Sikolene Pro Race 4 pretii statot Motul 300V

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Niere
08. Mar 2013, 23:27#1510

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


08 Mar 2013, 23:21:03 VATERLAND rakstīja:
Niere,pasaki kko sliktu par Fuchs Sikolene Pro Race 4 pretii statot Motul 300V

pilnīgi neko nevaru pateikt par ProRace4. analīzes nav veiktas. tīri no teorētiska viedokļa, produktiem būtu jābūt līdzvērtīgiem snieguma ziņā.
ja nu vienīgi, cik atceros, Fuchs-am iraid MA2.
kam nepietiek ar MA, var skatīties šai virzienā.
piezīme: MA/MA2 atšķirība ir tikai sajūga saķeršanās ātrumā. nezinu, vai ikdienas lietotājs to spēj sajust.

Offline

Niere
08. Mar 2013, 23:30#1511

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

kopumā par Fuchs:
viens no visnotaļ cienījamiem un lieliem ražotājiem. moto jomā spēcīgs sortiments.
nav pievērsies mārketingam, attiecīgi daudziem var šķist nepelnīti mazvērtīgs.

Offline

VATERLAND
08. Mar 2013, 23:33#1512

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


08 Mar 2013, 23:27:44 Niere rakstīja:
piezīme: MA/MA2 atšķirība ir tikai sajūga saķeršanās ātrumā. nezinu, vai ikdienas lietotājs to spēj sajust.


Taatad - jo zveeriigaaks sporta agregaats ar slapjo sajuugu, jo lielaaka noziime MA2 klaatbuutnei?

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Niere
08. Mar 2013, 23:38#1513

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


08 Mar 2013, 23:33:01 VATERLAND rakstīja:
Taatad - jo zveeriigaaks sporta agregaats ar slapjo sajuugu, jo lielaaka noziime MA2 klaatbuutnei?

apmēram tā.

Offline

Niere
08. Mar 2013, 23:49#1514

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

te šis tas, ko savulaik biju uzcepis par tēmu:

Offline

Archy96
08. Mar 2013, 23:55#1515

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


08 Mar 2013, 23:30:58 Niere rakstīja:
kopumā par Fuchs:
viens no visnotaļ cienījamiem un lieliem ražotājiem. moto jomā spēcīgs sortiments.
nav pievērsies mārketingam, attiecīgi daudziem var šķist nepelnīti mazvērtīgs.

Nu es 3 gadus kapāju tikai un vienīgi ar Fuchs, neko negatīvu neesmu novērojis, viss baigi labi, mocis kā griezās sākumā, tā arī joprojām griežās, motors trokšņaināks nav kļuvis, kompresija laba, nu tie ir tikai mani subjektīvie novērojumi, tamdēļ arī neko citu neesmu mēģinājis liet iekšā.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
08. Mar 2013, 23:58#1516

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


08 Mar 2013, 23:00:32 jancels rakstīja:

08 Mar 2013, 22:43:35 Niere rakstīja:

08 Mar 2013, 22:38:32 jancels rakstīja:
Ok, bet kur loģika?
Itkā diskiem ar MA2 "saķerei" jābūt labākai

kāds konkrēti produkts?


Labs jautājums. Pats nemainīju, bet meistars rādija 3000 kanniņu. kas patiesībā, ej nu sazini. Vispār gadījums šķita ļoti dīvains, tāpēc neko labu nesaku par servisu, ja nemaldos, - "motostyle". Serviss pēc tam pārvācās uz maskačkas galu pie ķengaraga. Sākumā šis ņēmās pa vecmmīlgrāvi. Itkā jau apķērīgs čalis likās, bet noplēsa man gan padaudz + neatdeva man oriģinālo gaisa filtru savāca vecās vārstu šāibas (10 gab - kopā pa 80ls(katra pa 8ls)).
Un driz pec tam sāka raustīties 3 gaņģis (pirms tam nebija novērots). Lai arē forumos atradu info, ka 99g tas ir rūpnīcas defekts - uz 50000km 3 pazūd dēļ sliktas sazobes (šaibojuma), tikuntā dīvaini, jo kad savācu moci, tā uzreiz pirmajā braucienā 3 sāka lēkāt..
Tāpēc tādi iespaidi par Motul

Un vispār, tagad atceros visu laiku vilka termiņus, ibio. Novilka kādu mēnesi ar savu "aizņemtību".
Bļ.. es jau sāku sazvērestību teorijas vērpt, vells..


Pieļauju domu, kad tev vienkārši ir iepiļījuši kaut kādu lēto auto eļļu, bet parādīja Motul kanniņu, man kādreiz moto pirmsākumos, kad vēl bija ārkārtīgi maz tehniskās informācijas pieejams, viens gudrinieks no autosalona ieteica liet autoeļļu, "jo neesot atšķirības", sajūgs nokāvās ļoti ātri.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

VATERLAND
09. Mar 2013, 00:00#1517

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


08 Mar 2013, 23:55:18 Archy96 rakstīja:

08 Mar 2013, 23:30:58 Niere rakstīja:
kopumā par Fuchs:
viens no visnotaļ cienījamiem un lieliem ražotājiem. moto jomā spēcīgs sortiments.
nav pievērsies mārketingam, attiecīgi daudziem var šķist nepelnīti mazvērtīgs.

Nu es 3 gadus kapāju tikai un vienīgi ar Fuchs, neko negatīvu neesmu novērojis, viss baigi labi, mocis kā griezās sākumā, tā arī joprojām griežās, motors trokšņaināks nav kļuvis, kompresija laba, nu tie ir tikai mani subjektīvie novērojumi, tamdēļ arī neko citu neesmu mēģinājis liet iekšā.


Eu, Archij,es varu spekuleet, bet domaaju, ka esi savu motoo ar visu Fuchs izgriezis pa sarkano zoonu tahoo, kaa tev bija ar ellas pateerinnu taadaa rezziimaa gaazzot? cik eed ellu?

[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 09 Mar 2013, 00:00:36 ]



-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Archy96
09. Mar 2013, 00:09#1518

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


09 Mar 2013, 00:00:01 VATERLAND rakstīja:

08 Mar 2013, 23:55:18 Archy96 rakstīja:

08 Mar 2013, 23:30:58 Niere rakstīja:
kopumā par Fuchs:
viens no visnotaļ cienījamiem un lieliem ražotājiem. moto jomā spēcīgs sortiments.
nav pievērsies mārketingam, attiecīgi daudziem var šķist nepelnīti mazvērtīgs.

Nu es 3 gadus kapāju tikai un vienīgi ar Fuchs, neko negatīvu neesmu novērojis, viss baigi labi, mocis kā griezās sākumā, tā arī joprojām griežās, motors trokšņaināks nav kļuvis, kompresija laba, nu tie ir tikai mani subjektīvie novērojumi, tamdēļ arī neko citu neesmu mēģinājis liet iekšā.


Eu, Archij,es varu spekuleet, bet domaaju, ka esi savu motoo ar visu Fuchs izgriezis pa sarkano zoonu tahoo, kaa tev bija ar ellas pateerinnu taadaa rezziimaa gaazzot? cik eed ellu?

Nu Tu zini, es faktiski gandrīzt tikai sarkanajā vien griezu, protams, kur to fiziski ir iespējams izveikt, necenšoties nokļūt Sv.Pētera orķestra rindās, un man par lielu pārsteigumu - eļļu vispār neēd, kas ir diezgan neraksturīgi yamahai. Nezinu, kam šeit ir lielāks nopelns - eļļai, moča nelielajam nobraukumam, jeb salīdzinoši nelielajiem intervāliem starp eļļas nomaiņām.

Ak jā - vēl viens interesants moments, jaunajam R1 ielēju Motuli, nezinu kāpēc, sezonas vidū nācās pieliet līmeni , kaut gan uz tāfeles vispār tikai 4000km, vēl viena lieta ar ko netieku nekādi galā - visu laiku pārkarst motors, bet nevis braucot, tieši apstājoties , šosezon likšu papildus radiatoru.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

jancels
09. Mar 2013, 00:12#1519

Kopš: 23. Feb 2011

Ziņojumi: 82

Braucu ar:

ar krosa moci ir tā. Tu maini eļļu kā noteicis ražotājs- max 6mh. Un tad virzuli pēc 100h (amatierim). Vēl pēc ~60h maina klani un vārstus. (amatieriem)Tad kopsavilkumā po kādu eļļu tu tur lej, jo viss tāpat būs jauns. Kā ar baikiem? Ir kautkādas ieteiktās stundas?

Offline

Archy96
09. Mar 2013, 00:21#1520

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


09 Mar 2013, 00:12:15 jancels rakstīja:
ar krosa moci ir tā. Tu maini eļļu kā noteicis ražotājs- max 6mh. Un tad virzuli pēc 100h (amatierim). Vēl pēc ~60h maina klani un vārstus. (amatieriem)Tad kopsavilkumā po kādu eļļu tu tur lej, jo viss tāpat būs jauns. Kā ar baikiem? Ir kautkādas ieteiktās stundas?

Ieteiktās stundas kam? Eļļai, virzuļiem?

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline