Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Kengurs
22. Apr 2009, 23:43#1501

Kopš: 25. Apr 2008

Ziņojumi: 1012

Braucu ar: VX800

Vēlviens dumš jautājums - kā noverts to ka @100+ šitie spoguļi nedarītu to kas viņiem ienak prātā - tobiš negrozītos ka Petergailis - vai tikai "Svarka - pusautomāts" tur līdz .. ?? ..



-----------------
Dodiet iedzert ...

Offline

Kengurs
22. Apr 2009, 23:46#1502

Kopš: 25. Apr 2008

Ziņojumi: 1012

Braucu ar: VX800


22 Apr 2009, 23:41:45 sejejs rakstīja:
Vai viņai jābūt kautkā pareizi, tipa kā gredzeniem virzulim?


Nu es viņas šodien "Rūpīgi" katram štokam liku vietā - tā lai būtu taisni un bez kasjaka ..

Mos tev viņas vnk izdilušas un spiež garam Ka jau te tauta rakstīja - nedrīkst luftēt ...

-----------------
Dodiet iedzert ...

Offline

sejejs
22. Apr 2009, 23:55#1503

Kopš: 10. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1617

Braucu ar: GSXR1000

Nu pilnīgi iespējams,jo es tak nezinu kādām viņām tur jābūt. Ispējams,ka arī izdilužas.
Karoče jāiehavo jauni saļņiki un jājauc laukā dakša,bet to vēlāk.

-----------------
Still Slow & low

Offline

sejejs
22. Apr 2009, 23:59#1504

Kopš: 10. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1617

Braucu ar: GSXR1000

Ja spoguļi kustas tais bumbuļos,tad iespied viegli skrūvspilēs caur flaneļa lupatiņu vai koka skaliņiem. Vai mēģini izjaukt un tad jau manīsi,kas tur ir.
He, vai pielīmē ar SuperGlue.

-----------------
Still Slow & low

Offline

Kengurs
22. Apr 2009, 23:59#1505

Kopš: 25. Apr 2008

Ziņojumi: 1012

Braucu ar: VX800

Es iemācījos šodien pārjaukt dakšu pa 1h

Pietam bez visas "garās atslēgas" štoka bāžamās ar lielo zvaigzni ..

-----------------
Dodiet iedzert ...

Offline

Kengurs
23. Apr 2009, 00:01#1506

Kopš: 25. Apr 2008

Ziņojumi: 1012

Braucu ar: VX800


22 Apr 2009, 23:59:03 sejejs rakstīja:
Ja spoguļi kustas tais bumbuļos,tad iespied viegli skrūvspilēs caur flaneļa lupatiņu vai koka skaliņiem. Vai mēģini izjaukt un tad jau manīsi,kas tur ir.
He, vai pielīmē ar SuperGlue.


Da viņi virpuļo i bumbuļos i štokos i kronšteinos ...

Moš vnk janomaina - vai kā deltai jāaptin ar izoleni ..

-----------------
Dodiet iedzert ...

Offline

akamviegli
23. Apr 2009, 00:04#1507

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 363

Braucu ar: RSV Mille R

Jautājums... neesmu gan skatījies manuālī, laika trukuma dēļ.. Honda CBR 600 RR...

Ieslēdzot aizdedzi parādās panelī F1.. iedarbinot pazuud.. tā tam ir jābūt vai tomēr ir kāda kļūda..?

Otra lieta- bij šaize ar priekšējo ratu... tip braucot pie ātruma ~ 50-80 km/h bij tā, ka vibrēja stūre..

Aizdomas krita uz riepu un balansēšanu- tas tika izdarīts.. nobalansēts un nomainīta riepa..

Tomēr vibrācija lai arī mazāka, tomēr saglabājās... šodien tika aizvest uz Brīvības 116 un iztaisnots disks... esot bijis 1.5mm uzsists, tagad iztaisnots un viss esot tip top...

bet nu nevar saprast... itkaa stuure nevibree vairs... tip atlaizhot rokas pie taada aatruma 50-100 km/h iet viss taisni un stuure tip top nevibree.. bet joprojaam taada sajuuta ka tip atmetoties (nometot gāzi) vinsh taa kaa ja buutu astotnieks cilaajaas- nu liekas ka buutu nevis apalja bet ovaala riepa...

hvz kas tas vareetu buut? gultnji..? vai mozh daksha par miikstu un tapeec taa liekaas?

a kaa ir ar dakshas cietiibas reguleeshanu..? cik daudz tur jaagriezh tās skrūves uz stūres lai justu atšķirību un cik cietu vajadzētu apmēram baikam..?

Offline

sejejs
23. Apr 2009, 00:07#1508

Kopš: 10. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1617

Braucu ar: GSXR1000


23 Apr 2009, 00:01:39 Kengurs rakstīja:

22 Apr 2009, 23:59:03 sejejs rakstīja:
Ja spoguļi kustas tais bumbuļos,tad iespied viegli skrūvspilēs caur flaneļa lupatiņu vai koka skaliņiem. Vai mēģini izjaukt un tad jau manīsi,kas tur ir.
He, vai pielīmē ar SuperGlue.


Da viņi virpuļo i bumbuļos i štokos i kronšteinos ...

Moš vnk janomaina - vai kā deltai jāaptin ar izoleni ..

Nu tad jāsataisa.

-----------------
Still Slow & low

Offline

sejejs
23. Apr 2009, 00:07#1509

Kopš: 10. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1617

Braucu ar: GSXR1000


22 Apr 2009, 23:59:55 Kengurs rakstīja:
Es iemācījos šodien pārjaukt dakšu pa 1h

Pietam bez visas "garās atslēgas" štoka bāžamās ar lielo zvaigzni ..

Es arī bez jebkādiem spec instrumentiem dakšu izjaucu. Cik tas bija pareizi HVZ.

-----------------
Still Slow & low

Offline

Kengurs
23. Apr 2009, 00:20#1510

Kopš: 25. Apr 2008

Ziņojumi: 1012

Braucu ar: VX800


23 Apr 2009, 00:07:56 sejejs rakstīja:

22 Apr 2009, 23:59:55 Kengurs rakstīja:
Es iemācījos šodien pārjaukt dakšu pa 1h

Pietam bez visas "garās atslēgas" štoka bāžamās ar lielo zvaigzni ..

Es arī bez jebkādiem spec instrumentiem dakšu izjaucu. Cik tas bija pareizi HVZ.


Nu es lai apakšējo skrūvi atskrūvētu saspiedu štoku ar pacēlāju ...

-----------------
Dodiet iedzert ...

Offline

Modrs
23. Apr 2009, 00:28#1511

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


.......
Ā, vai var lietot tosolu vispār? Man bija zaļš antirfrīzs. Kā tur skaitās, 99.gads...


ar tiem dzesējamiem ir tā:
tosols - prastākā zampa, ko gāž vecos čuguna motoros un arī tiem, kam alumīnija galvas. minimāla korozijas aizsardzība. par to liecina kaļķveidīgas nogulsnes uz patrubokiem, štuceriem utt.
a krāsainie antifrīzi ir saudzīgāki pret alumīnija detaļām, jo nesatur nitrītus, fosfātus un vēl tur kkādas figņas. un viņi ir poļube jālieto motoros ar vieglmetāla cilindru blokiem, galvām utt.
iesaku iekš maxmoto iepirt spešal edišen 136 grādu srakano antifrīzu, cena 1l ~ 7 lvl. jo tomēr mo nav tā lieta, uz ko ekonomēt, i tavo tur nemaz tik daudz sistēmā neiet iekšā, lai būtu santīmi jā

Offline

kurbuls
23. Apr 2009, 00:45#1512

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


23 Apr 2009, 00:28:48 Modrs rakstīja:

.......
Ā, vai var lietot tosolu vispār? Man bija zaļš antirfrīzs. Kā tur skaitās, 99.gads...


ar tiem dzesējamiem ir tā:
tosols - prastākā zampa, ko gāž vecos čuguna motoros un arī tiem, kam alumīnija galvas. minimāla korozijas aizsardzība. par to liecina kaļķveidīgas nogulsnes uz patrubokiem, štuceriem utt.
a krāsainie antifrīzi ir saudzīgāki pret alumīnija detaļām, jo nesatur nitrītus, fosfātus un vēl tur kkādas figņas. un viņi ir poļube jālieto motoros ar vieglmetāla cilindru blokiem, galvām utt.
iesaku iekš maxmoto iepirt spešal edišen 136 grādu srakano antifrīzu, cena 1l ~ 7 lvl. jo tomēr mo nav tā lieta, uz ko ekonomēt, i tavo tur nemaz tik daudz sistēmā neiet iekšā, lai būtu santīmi jā

Mantaads pats 136 ir zaljaa kraasaa. Ofruuda mocimbaigi labs. Es gan pamaniijos piehujaariit piespiedu ventilaaciju, jo KTM - Kaurit kvadriem ir tieksme uz vaariishanos un kvadram taa masa nav tik svariiga

-----------------
per rectum ad astra

Offline

sejejs
23. Apr 2009, 00:53#1513

Kopš: 10. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1617

Braucu ar: GSXR1000

Jā, jau manuālī izlasīju,ka jālieto Anti Freeze.
2,5L, būs jāielej,kad viss strādās.

-----------------
Still Slow & low

Offline

kurbuls
23. Apr 2009, 01:18#1514

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


23 Apr 2009, 00:53:15 sejejs rakstīja:
Jā, jau manuālī izlasīju,ka jālieto Anti Freeze.
2,5L, būs jāielej,kad viss strādās.

Beidzot aizrakos liidz postu saakumam. Salikshanas laikaa vienalga ko liet. Var arii H2O. Shortermaa tas neko nemainiis. Datchikiem vienalga, kas par zupu


-----------------
per rectum ad astra

Offline

sejejs
23. Apr 2009, 02:00#1515

Kopš: 10. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1617

Braucu ar: GSXR1000

Tā arī darīšu.

-----------------
Still Slow & low

Offline

Modrs
23. Apr 2009, 08:12#1516

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


23 Apr 2009, 01:18:41 kurbuls rakstīja:
Beidzot aizrakos liidz postu saakumam. Salikshanas laikaa vienalga ko liet. Var arii H2O. Shortermaa tas neko nemainiis. Datchikiem vienalga, kas par zupu



bet tikai destilēto ūdeni, citādi pat īsā laikā iegūsi nelielas katlakmens nogulsnes sistēmā...

Offline

elf
23. Apr 2009, 09:47#1517

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


23 Apr 2009, 08:12:42 Modrs rakstīja:

23 Apr 2009, 01:18:41 kurbuls rakstīja:
Beidzot aizrakos liidz postu saakumam. Salikshanas laikaa vienalga ko liet. Var arii H2O. Shortermaa tas neko nemainiis. Datchikiem vienalga, kas par zupu



bet tikai destilēto ūdeni, citādi pat īsā laikā iegūsi nelielas katlakmens nogulsnes sistēmā...


No 3L ūdens nebūs nekāda katlakmeņa,bet labāk destilēto.

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

BonyFace
23. Apr 2009, 10:07#1518

Kopš: 03. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 708

Braucu ar: KTM 790R & Flow Snowboards

F1 ir fuel injection error


22 Apr 2009, 21:53:47 sejejs rakstīja:

22 Apr 2009, 08:50:24 eds rakstīja:
sējējs, a ko tu tur taisi? retbaiku-džikseri?

Mēģinu salikt streetu. :@
Maita neiet kā vajag.

JAUTĀJUMS.
T max uzkāpj 47C pēc rādītāja,bet reāli T ir lielāka. Roku nevar pie trubas noturēt.
Un vēl, trubās lēnā garā kāpj spiediens,bet tas iespējams ir no tā,ka T ta reāli ir augsta,bet kompis nedod signālu ventilatoram dzesēt. Burbulīšu ar nav, tākā galvas blīve OK.
WTF?
Atvienoju abus štekerus,kas pie termostata. Tak vienam no viņiem bija jābūt dačikam uz paneļa,bet T rādīja vienalga,ja arī atvieno. Vai es maldos...

Ā, vēl kas, Pabraucot metrus 50-100, noslāpst un parāda F I vai F 1. Lai gan HVZ, moš beņas maz,lai gan lampiņa mirgoja,bet tagad deg. Bet degt tikko, tikko tikai sāk un braucis ta es neesmu.

Offline

jjjjuris
23. Apr 2009, 16:42#1519

Kopš: 16. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 647

Braucu ar: africa twin, cb400n

var buut pastulbs jautajums -- bet kaa mo regulee aizdedzi?

Offline

Modrs
23. Apr 2009, 19:19#1520

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

principā, ja ir CDI, tad nekā, jo tas tiek darīts elektroniski

Offline