Diskusija pilnīgi nevietā. Braukt pa apli māca jau 1. autoskolas nodarbībās un tas tak tiešām ir pilnīgi easy. Ja trāpās našariki uz ceļa, tad arī ''sarkanais'' u.c. nepārprotami signāli, kādam kļūst mazsvarīgi. Neko darīt, dabīgā atlase.
23 Aug 2013, 22:10:18 snooze rakstīja:
ok. sapratu. bet furam ari izbrauc prieksha UZ apla? un palasi csn velreiz
offtopics
fūrām nē.csn arī ir rakstīts,ka nedrīkst bez vajadzības kavēt citus sat.dalībniekus un kāda ir vajadzība braukt visu apli pa labo joslu(tikai tādēļ lai citi nevar uzgriezties uz apli??),ja pa kreiso ir īsaks un ātrāks ceļš??
vai tad tevi kads kave braucot pa pirmo? tev ir zime dodiet celju. stavi un gaidi, kad varesi droshi izbraukt UZ apla. bet raujot ara UZ aplja tu, jauncilveks(varbut ari nav jauns) uztaisi avarijas situaciju. un ja pat tev pakalja ielido kads un tam kadam bus videoregistrators, tu dabusi pa pilno par avarijas situacijas izraisishanu elementarno vatsons.
ja, piekritu, tracina kad ilgi jastav un jagaida. bet tu vari griezsties satiksmes ministrija ar risinajumiem. bet pagaidam samierinies ar to infrastrukturu, kura mums ir un elpo dziljak
Infrastruktūra tur nepričom,vaina ir pašu attieksmē-tjipa esmu kings,braucu pa labo un jūs pārejie gaidiet,tā vietā,lai pats pārkārtotos uz kreiso i pats ātrak aizbrauksi i citus lieki nakavēsi.neesmu jauns un elpoju mierīgi
Risinājums ir elementārs-pirms nobrauktuves bulta uz asfalta -Tikai pa labi,pēc-baltā nepārtrauktā līnija.
23 Aug 2013, 22:10:18 snooze rakstīja:
ok. sapratu. bet furam ari izbrauc prieksha UZ apla? un palasi csn velreiz
offtopics
fūrām nē.csn arī ir rakstīts,ka nedrīkst bez vajadzības kavēt citus sat.dalībniekus un kāda ir vajadzība braukt visu apli pa labo joslu(tikai tādēļ lai citi nevar uzgriezties uz apli??),ja pa kreiso ir īsaks un ātrāks ceļš??
vai tad tevi kads kave braucot pa pirmo? tev ir zime dodiet celju. stavi un gaidi, kad varesi droshi izbraukt UZ apla. bet raujot ara UZ aplja tu, jauncilveks(varbut ari nav jauns) uztaisi avarijas situaciju. un ja pat tev pakalja ielido kads un tam kadam bus videoregistrators, tu dabusi pa pilno par avarijas situacijas izraisishanu elementarno vatsons.
ja, piekritu, tracina kad ilgi jastav un jagaida. bet tu vari griezsties satiksmes ministrija ar risinajumiem. bet pagaidam samierinies ar to infrastrukturu, kura mums ir un elpo dziljak
Infrastruktūra tur nepričom,vaina ir pašu attieksmē-tjipa esmu kings,braucu pa labo un jūs pārejie gaidiet,tā vietā,lai pats pārkārtotos uz kreiso i pats ātrak aizbrauksi i citus lieki nakavēsi.neesmu jauns un elpoju mierīgi
Risinājums ir elementārs-pirms nobrauktuves bulta uz asfalta -Tikai pa labi,pēc-baltā nepārtrauktā līnija.
+1
šitā ir Slovēnijā, Lietuvā un citās normālās valstīs.
blin, kaadi te megakingi braukshanaa pa apli nolasiijushies!
es personiigi parasti labo joslu ienjemu, iespeejams, pat paaraak laiciigi, un reizeem, ja satiksme ir intensiiva - tikai pa pirmo apli joslaa i viileeju ar moto. ibo ir bijushas situaacijas, kad otrajaa joslaa gandriiz jaaapstaajas, jo pa pirmo tauta viilee tikai nedaudz aatraak par mani \ un so situaacijas. a uz moto galva jaagroza, jaapieskata ka kaads nenones, uttp - koroch, nu ego nah - droshiiba ir pirmajaa vietaa. ja ir iespeeja -censhos nevienam netrauceet, bet ja tas saak kljuut biistami, tad nu nah. protams, ir redzeeti briinumi, arii uz moto, kas situaaciju sev apkaart vienkaarshi neredz -galvu nepagrozot no otraas joslas ceert aaraa no aplja liekot fuurei un visiem kas aiz vinjas brauc, asi dzeesties un peec tam bikses mazgaat, bet nu man tas kautkaa skiet nesameeriigi debiilaak, nekaa vislaik pa pirmo joslu braukt. tepat shopavasar, btw, stahancikam pa otro joslu aplii braucu, gribu uz pirmo kaartoties - augshaa uz tilta. skatos pa labi - man aklajaa zonaa chopperists. aiz vinja mashiina. nu forshi, aatrums ~ 5 km lielaaks nekaa man, naacaas bremzeeties un gaidiit lai var iespraukties...
vieniigais ko piekopju apljos, kad pirms jamiem ir +/- sastreegums -aizviileejot streegumam garaam pa kreiso ( ass liinijas) pusi, pole position staajos blakaam auto, un starteeju uzreiz uz otro / iekseejo joslu, lai jams netrauceeti vienlaiciigi ar bar starteet uz pirmo...
----------------- eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D
+1
šitā ir Slovēnijā, Lietuvā un citās normālās valstīs.
iztaisi izteeles experimentu - no diviem pievedceljiem uz apli ir rinda. kas notiek uz pasha aplja? peec muusu sheemas aplis ir briivs. peec tevis saukto "normaalo valstu" sheemas aplii buus staaveeshana.
----------------- eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D
+1
šitā ir Slovēnijā, Lietuvā un citās normālās valstīs.
iztaisi izteeles experimentu - no diviem pievedceljiem uz apli ir rinda. kas notiek uz pasha aplja? peec muusu sheemas aplis ir briivs. peec tevis saukto "normaalo valstu" sheemas aplii buus staaveeshana.
Štelle ir tāda, ka pēc normālo valstu parauga rinda neveidojas.
----------------- Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!
23 Aug 2013, 22:49:08 kidd rakstīja:
Dažreiz patiešām gribas uzpulēt tādam seju.
Seja ir jāpulē amatpersonām, kas apzināti pieļauj šādu situāciju jau 20+ gadus - visi tie "ekspertiņi" no CSDD. Tie, kas apli čakarē braucot pa 1. joslu ir vienkārši "ekspertiņu" upuri, kuriem smadzenītes negriež, tiek tik zin "a man priekšroka a man po"
----------------- Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!
23 Aug 2013, 22:49:08 kidd rakstīja:
Dažreiz patiešām gribas uzpulēt tādam seju.
Seja ir jāpulē amatpersonām, kas apzināti pieļauj šādu situāciju jau 20+ gadus - visi tie "ekspertiņi" no CSDD. Tie, kas apli čakarē braucot pa 1. joslu ir vienkārši "ekspertiņu" upuri, kuriem smadzenītes negriež, tiek tik zin "a man priekšroka a man po"
Ne tikai. Paskatieties, kā cilveki brauc? Visu šo izgājienu pamatā ir viena vienīga psihologiska postpadomju cilvēka rakstura iezīme : absolūta nespēja padomāt par citiem cilvekiem. Un šis te mūsu megaegoisms arī nosaka uzvedību sadzīvē un uz ceļa.
[ Šo ziņu laboja spider, 25 Aug 2013, 15:17:34 ]
----------------- rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
25 Aug 2013, 15:14:26 spider rakstīja:
25 Aug 2013, 13:06:05 Teiksmaqq rakstīja:
23 Aug 2013, 22:49:08 kidd rakstīja:
Dažreiz patiešām gribas uzpulēt tādam seju.
Seja ir jāpulē amatpersonām, kas apzināti pieļauj šādu situāciju jau 20+ gadus - visi tie "ekspertiņi" no CSDD. Tie, kas apli čakarē braucot pa 1. joslu ir vienkārši "ekspertiņu" upuri, kuriem smadzenītes negriež, tiek tik zin "a man priekšroka a man po"
Ne tikai. Paskatieties, kā cilveki brauc? Visu šo izgājienu pamatā ir viena vienīga psihologiska postpadomju cilvēka rakstura iezīme : absolūta nespēja padomāt par citiem cilvekiem. Un šis te mūsu megaegoisms arī nosaka uzvedību sadzīvē un uz ceļa.
Trū trū, galvenais - izspiesties man pirmajam pa katru cenu un puhuj uz visiem pārējiem, jo tās 3 sekundes, ko es vinnēšu man izšķir dzīvību, nāvi un krāna garumu, jeb otra galējība - braucam mierīgi, nesteidzīgi, kad iedegās zaļais, tad tikai liekam ātrumā, turam konstantus 45kmh un piebremzējam pirms katras bedrītes, jo kur gan jāsteidzās, bet dažkārt IR jāsteidzās, un tieši tad šādi bremzes rada avārijas situācijas.
Manuprāt visi šie ielīdēji, izspiedēji,nahuj nevajadzīgi apdzinēji ir bērnībā nesaprasti neveiksminieki,kuri šādā veidā rada sev pērākuma ilūziju.Redz kā es viņus visus,esmu krutais un veiksmīgais!Un man krāniņš nemaz nav tik mazs!
23 Aug 2013, 22:49:08 kidd rakstīja:
Dažreiz patiešām gribas uzpulēt tādam seju.
Seja ir jāpulē amatpersonām, kas apzināti pieļauj šādu situāciju jau 20+ gadus - visi tie "ekspertiņi" no CSDD. Tie, kas apli čakarē braucot pa 1. joslu ir vienkārši "ekspertiņu" upuri, kuriem smadzenītes negriež, tiek tik zin "a man priekšroka a man po"
Ne tikai. Paskatieties, kā cilveki brauc? Visu šo izgājienu pamatā ir viena vienīga psihologiska postpadomju cilvēka rakstura iezīme : absolūta nespēja padomāt par citiem cilvekiem. Un šis te mūsu megaegoisms arī nosaka uzvedību sadzīvē un uz ceļa.
Trū trū, galvenais - izspiesties man pirmajam pa katru cenu un puhuj uz visiem pārējiem, jo tās 3 sekundes, ko es vinnēšu man izšķir dzīvību, nāvi un krāna garumu, jeb otra galējība - braucam mierīgi, nesteidzīgi, kad iedegās zaļais, tad tikai liekam ātrumā, turam konstantus 45kmh un piebremzējam pirms katras bedrītes, jo kur gan jāsteidzās, bet dažkārt IR jāsteidzās, un tieši tad šādi bremzes rada avārijas situācijas.
Pilnīgi piekrītu. Nevajag pārspīlēt abos variantos.
Alnis labais, pat neskatījās pa labi.. bet Tu arī netaisījies bremzēt.. un vispār smagais aizbrauca no avārijas vietas.. tam ar vajadzētu riekstus uz galda..
Alnis labais, pat neskatījās pa labi.. bet Tu arī netaisījies bremzēt.. un vispār smagais aizbrauca no avārijas vietas.. tam ar vajadzētu riekstus uz galda..
Smagais taču tur neko nejuta. Spoguļos arī laikam neko nevarēja redzēt.
Varbut man acis sodien nerada pareizi bet redzot to triecienu izskatas ,ka savadak Tu apstajies nebutu,jo smagais tak staveja vai temeji pa starpu?
ja avārijas bremzēšanas režīmā mociks ieliek ahterī smagajam kopā ar visu alni, skaidrs, ka tika neslikti vilkts starp autosiem. nekā nosodāma, taču es šo video autora vietā nekādā gadījumā nebūtu publiskojis. jo...
1) šādu situāciju moto braucējs ar pietiekamu pieredzi varēja paredzēt. proti, šaut caur rindām normālā cukā, kad kreisajā joslā ir transports, kuram reģistratora kamera redz pāri visiem priekšā esošiem vieglajiem, nav gudri.
2) iepriekš autors forumā augstprātīgā manierē "batraks utt." mēģināja bīdīt tēzi par gājēja gara mazspēju.
vēl atgādināšu situācijas aprakstu:
Pretī tirgum pie Neste būvējas pie Hallis un šim sagribējās kaut ko nopirkt, kāpēc iet līdz pārejai , ja var pa taisno stiept, nu i aizstiepa.
Pa otro joslu autosi piebremzēja, šis iedomājās ka šo laiž un velk pāri starp auto, bet es jau šo neredzu pa pirmo joslu dudinot un kad ieraudziju nav tak auto , lai pa nažiem noliktu . Tad nu cirks arī ,,sākās,, !
patīk šī frāze:
"..bet es jau šo neredzu pa pirmo joslu dudinot.."
uz cik tad īsti dudināji?
kādēļ vispār resursu tērēju.
ja es būtu iebraucis tādās auzās, nekad nebūtu izdomājis publicēties publiskā forumā un vēl mazāk jau vēl nopublicējis notikuma video.
kur fiška, džeki?
vai gan brīnums, ka apdrošinātāji pēc šādas atrakcijas atšuj:
Runcis71 source:
Kam ir pieredze no zaudējumu piedziņas ar gājēju / vainigo/ apdrošinataji mani pasūtija ,,divas mājas tālāk,, !!! Palīdziet ar padomu.
1.vispār jau TAS "alnis" pa labi paskatījās!!! jautajums ir - kas tas par auto,kurā bij tas reģistrātors? ja buss,tad viņš viņš neko NEVARĒJA redzēt! ja vieglais,tad varbūt.... vainīgs tā kā būtu gan - 100% nepārliecinājās!
2. spriežot pēc tā,ka "alni" nonesa sāniski, ātrums nebij nemaz tik mazs + iespējams bremzēts vairāk ar pakaļējam bremzēm... itkā vajadzētu būt kūlenim,bet bija ta,kā bija....