Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Sandis_ur
10. Apr 2012, 10:08#14721

Kopš: 13. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 290

Braucu ar: Kappa Ti eMe family 1290SA, 990 Adv, 690r


10 Apr 2012, 09:21:06 ursus rakstīja:
Sāksim ar to ka jaunie motocikli normāli jau lādē tukšgaitā.Tā nav JAWA,kam lādēšana atkarībā no ģeneratora jaudas normāli parādas pie 1200 un 1400 apgr/min(ģeneratora konstrukcija).

Kaut kas jau nav kārtībā ar tiem 12.5V.
spriegumam jābūt ap 14V 13.8-14.2V,manam Suzuki manuālī uzrādīts 14.5V(kas arī ir samērīts).

Tas ka akumulators tev negriež pēc apstāšanās,bet vēlāk griež jau liecina ka viņš ir NOSĒDINĀTS. Pastāvot viņs atjauno kapacitāti,nedaudz bet atjauno.Palaišanai tev pietika,bet ar kādu otro,trešo reizi tas arī vairs nenotiks.

Kas man patīk daudzās jaunajās sistēmās,ka aizdedzes spole(lādēšanas,elektrības ieguves) ir atsevišķi no pārējām. To es novēroju ss.lv ,kad pārdod ģeneratorus.Jaunā aizdedze JAWA ir tieši tāda pat. Nebūs elektrības patērētājiem,bet aizdedzei būs.

Tas ka akumulators pēc laika ir -atguvies-(NEDAUDZ,pilnībā ir JĀLĀDĒ),norāda vienu. Ka akumulators tev vēl ir ĻOTI labs,un viņš ir tavs glābējs.


Kas varētu būtr par problēmu, tablete? Kāda viņa izskatās motociklam, oglītes cik skatījos vēl ir.

-----------------
Atmodini sevī Tīģeri!

Offline

ursus
10. Apr 2012, 10:12#14722

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

Es neesmu tik pieredzes bagāts,bet ja mocim kā auto ir -tablete-,tad es sāktu ar šo. Autosam tas ir lētākais un vnk veids.Es kaut kā biju iedomājies, ka sen nav ne oglīšu... ne tabletes.Bet vēlreiz saku es nezinu konstrukcijas,kā kuram.

P.S. autosam lādēšana bija nokritusi uz 13.58V(nedaudz par maz,bet vēl ir).Normāls verdikts(mans arī,oglītes veselas),ka kaut kas jau ar ģeneratoru(autosam jau 19 gadi).Nomainot tableti 14.1V .

-----------------
JAWA

Offline

Toliks
10. Apr 2012, 10:54#14723

Kopš: 02. Apr 2012

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Sveiciens Spečukiem,
Varbūt kāds var palidzēt?
Pēc ziemas ierūcināju Bandītu,ar čoka palīdzību rūca labi,uzsila,taisot čoku ciet slāpst nost.
Paskrūvēju tukšgaitas skrūvi apgriezieni lielāki,bet čoks līdz pusei vaļā un tikai tad rūc. Kā čoks ciet,tā mierā.Un vel reizēm apgriezieni peld.
Varbūt sagrozīju to tukšgaitu tā ka mopēds netiek gudrs,kas noticis???

Offline

kidd
10. Apr 2012, 10:56#14724

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R


10 Apr 2012, 10:54:33 Toliks rakstīja:
Sveiciens Spečukiem,
Varbūt kāds var palidzēt?
Pēc ziemas ierūcināju Bandītu,ar čoka palīdzību rūca labi,uzsila,taisot čoku ciet slāpst nost.
Paskrūvēju tukšgaitas skrūvi apgriezieni lielāki,bet čoks līdz pusei vaļā un tikai tad rūc. Kā čoks ciet,tā mierā.Un vel reizēm apgriezieni peld.
Varbūt sagrozīju to tukšgaitu tā ka mopēds netiek gudrs,kas noticis???


man ir tas pats. Ar gsx600f ar bija līdzīga problēma. Pēc karbuļu sinhronizēšanas šitā šaize atkrita

Offline

Toliks
10. Apr 2012, 10:57#14725

Kopš: 02. Apr 2012

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Vienīgais glābiņš sinhronizācija???

Offline

maniac
10. Apr 2012, 11:01#14726

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5170

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Arī aizdirsies varētu būt...

Offline

ansizzz
10. Apr 2012, 11:08#14727

Kopš: 30. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 408

Braucu ar: divriteni

Man tiko autmobilim bija lidzigi, iztīrja karbuli, viss darbojas korekti

-----------------
Objects in mirrors can be faster than you appear

Offline

Toliks
10. Apr 2012, 11:18#14728

Kopš: 02. Apr 2012

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Varbūt kāds zin kā jāregulē tā tukšgaita???
Es viņu skrūvēju,skrūvēju un saskrūvēju....
Pats tos karbuļus var patīrīt? Pagaidām to vel nēesmu mēģinājis,vai tur ir kaut kas specifisks???

Offline

kidd
10. Apr 2012, 11:30#14729

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R

nu - ja neesi darījis, tad labāk nemēģināt

Offline

Sandis_ur
10. Apr 2012, 11:50#14730

Kopš: 13. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 290

Braucu ar: Kappa Ti eMe family 1290SA, 990 Adv, 690r


09 Apr 2012, 23:39:02 Sandis_ur rakstīja:
Vēl ir jautājums par karburatoru sinhronizāciju?
Ko šī sinhronizācija dod, vienādu droseles atvērumu visiem karbūzīem, vai ko citu?

It kā pēc manuāļa lasot karbiiņiem ir jāslēdz klkāt kautkāds tur digitālais vakuma mērītājs, vai to pie mums kāds dara? Tai pat laikā ir arī skrūves, kuras katram karbiiņam iestata droseles atvērumu pret citiem karbiņiem?


-----------------
Atmodini sevī Tīģeri!

Offline

K-K
10. Apr 2012, 14:20#14731

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory

Ir divas skrūves.

1. Kas regulē gaisa daudzumu (air screw)
2. Savstarpēji starp droselēm atvērumšanās(šo vienlīdzīgu darbības panākšanu sauc par sinhronizāciju)

[ Šo ziņu laboja K-K, 10 Apr 2012, 14:20:35 ]



-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

elf
10. Apr 2012, 15:07#14732

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


10 Apr 2012, 09:54:20 Freefayer rakstīja:
kā lai dabon vaļā ierūsējušas skrūves?


Ļoti efektīvs veids, etiķskābe + ATF eļļa.

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Sandis_ur
10. Apr 2012, 15:28#14733

Kopš: 13. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 290

Braucu ar: Kappa Ti eMe family 1290SA, 990 Adv, 690r


10 Apr 2012, 14:20:18 K-K rakstīja:
Ir divas skrūves.

1. Kas regulē gaisa daudzumu (air screw)
2. Savstarpēji starp droselēm atvērumšanās(šo vienlīdzīgu darbības panākšanu sauc par sinhronizāciju)




Tātad, ja nospiežot ručku visiem karbuļiem vienādi atvērsies drosele, tad karbuļi būs nosinhronizēti?
Vai sinhronizaciju var taisīt uz aci, vai arī ir to jādara ar speciāliem mēraparātiem.

User4s manuālī tiek parādīts, ka nepieciešams kautkāds vakuuma merītājs, vai kādam ir tāds aparāts, jeb tas tikai dod iespēju sinhronizēt karbuļus bez ņemšanas nost?

-----------------
Atmodini sevī Tīģeri!

Offline

vellabeerns
10. Apr 2012, 15:40#14734

Kopš: 15. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1772

Braucu ar: R1100S


10 Apr 2012, 15:28:32 Sandis_ur rakstīja:

10 Apr 2012, 14:20:18 K-K rakstīja:
Ir divas skrūves.

1. Kas regulē gaisa daudzumu (air screw)
2. Savstarpēji starp droselēm atvērumšanās(šo vienlīdzīgu darbības panākšanu sauc par sinhronizāciju)




Tātad, ja nospiežot ručku visiem karbuļiem vienādi atvērsies drosele, tad karbuļi būs nosinhronizēti?
Vai sinhronizaciju var taisīt uz aci, vai arī ir to jādara ar speciāliem mēraparātiem.

User4s manuālī tiek parādīts, ka nepieciešams kautkāds vakuuma merītājs, vai kādam ir tāds aparāts, jeb tas tikai dod iespēju sinhronizēt karbuļus bez ņemšanas nost?

tā sinhronizācija ir pietiekami smalka lieta, lai tur uz aci nekas nenotiktu un tāpēc ir vajadzīgs tas mistiskais vakuuma mērītājs! process notiek nenoņemot karbuļus nost, bet vispār tā vien šķiet, ka tev būtu tas drapaks jāaizstiepj kādam, kas kaut ko rubī no tās padarīšanas!
sorry, bet tevis uzdotie jautājumi liecina, ka labāk pašam tev tur negrābstīties...

-----------------
Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!

Offline

K-K
10. Apr 2012, 16:04#14735

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory

Ar pulksteņiem mēra gaisa vilkmi, un uz aci karbiņus var pieregulēt lai brauktu, bet ne lai būtu labi.

F4i špricei gan uz aci pamanijos saregulēt, ka ir 1 iedaļas robežās starpība, bet tā imho bija mana haļava. Pēc tam tāpat ar pulksteņiem.

-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

Sandis_ur
10. Apr 2012, 17:42#14736

Kopš: 13. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 290

Braucu ar: Kappa Ti eMe family 1290SA, 990 Adv, 690r

Paldies, par informāciju.
ptoams, agrāk izņemot šperru nekadas citas darišanas nav bijušas, līdz ar to arī rodas šādi jautajumi.
Bet nu skaidrs.

Kadas atsauksmes par Kawasaki servisu?

-----------------
Atmodini sevī Tīģeri!

Offline

Beginner
10. Apr 2012, 20:06#14737

Kopš: 24. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 15

Braucu ar: HondaCRF450

Man viens jautājums spečukiem - ar ko labāk būtu tīrīt krosiniekam karburatoru (izjaucot to) ? Vai ir jēga pirkt tos karburatora tīrītāja aerasolus, varbūt ir kāda cita opcija. Sorry par tādu jautājumu, vienkārši agrāk ar to nebiju saskāries (vienmēr jau kādreiz jāsāk!).
Paldies jau iepriekš par ieteikumiem!

Offline

zazzaa
10. Apr 2012, 20:39#14738

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


10 Apr 2012, 20:06:47 Beginner rakstīja:
Man viens jautājums spečukiem - ar ko labāk būtu tīrīt krosiniekam karburatoru (izjaucot to) ? Vai ir jēga pirkt tos karburatora tīrītāja aerasolus, varbūt ir kāda cita opcija. Sorry par tādu jautājumu, vienkārši agrāk ar to nebiju saskāries (vienmēr jau kādreiz jāsāk!).
Paldies jau iepriekš par ieteikumiem!


Var pirk airosolus (ērtāk), bet lētāk bus vienkārši ar bendžu un kaut kādu kompresoru (rokas pumpi) izpūst...

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

dzerrais
10. Apr 2012, 20:45#14739

Kopš: 08. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1489

Braucu ar:

Kur labāk iet regulēt Power Commander?

Offline

gynts
10. Apr 2012, 20:48#14740

Kopš: 27. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 460

Braucu ar: yamaha xjr1200:


10 Apr 2012, 15:28:32 Sandis_ur rakstīja:

10 Apr 2012, 14:20:18 K-K rakstīja:
Ir divas skrūves.

1. Kas regulē gaisa daudzumu (air screw)
2. Savstarpēji starp droselēm atvērumšanās(šo vienlīdzīgu darbības panākšanu sauc par sinhronizāciju)




Tātad, ja nospiežot ručku visiem karbuļiem vienādi atvērsies drosele, tad karbuļi būs nosinhronizēti?
Vai sinhronizaciju var taisīt uz aci, vai arī ir to jādara ar speciāliem mēraparātiem.

User4s manuālī tiek parādīts, ka nepieciešams kautkāds vakuuma merītājs, vai kādam ir tāds aparāts, jeb tas tikai dod iespēju sinhronizēt karbuļus bez ņemšanas nost?
es tam arī izgāju mēģināju ar jou tube variantiem beidzās tas viss ar aizdirstām svecem un neko es tur nesaregulēju

Offline