Autors | Ziņojums |
Sandis_ur | 10. Apr 2012, 10:08 | #14721 |
|
Kopš: 13. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 290
Braucu ar: Kappa Ti eMe family 1290SA, 990 Adv, 690r
|
10 Apr 2012, 09:21:06 ursus rakstīja:
Sāksim ar to ka jaunie motocikli normāli jau lādē tukšgaitā.Tā nav JAWA,kam lādēšana atkarībā no ģeneratora jaudas normāli parādas pie 1200 un 1400 apgr/min(ģeneratora konstrukcija).
Kaut kas jau nav kārtībā ar tiem 12.5V.
spriegumam jābūt ap 14V 13.8-14.2V,manam Suzuki manuālī uzrādīts 14.5V(kas arī ir samērīts).
Tas ka akumulators tev negriež pēc apstāšanās,bet vēlāk griež jau liecina ka viņš ir NOSĒDINĀTS. Pastāvot viņs atjauno kapacitāti,nedaudz bet atjauno.Palaišanai tev pietika,bet ar kādu otro,trešo reizi tas arī vairs nenotiks.
Kas man patīk daudzās jaunajās sistēmās,ka aizdedzes spole(lādēšanas,elektrības ieguves) ir atsevišķi no pārējām. To es novēroju ss.lv ,kad pārdod ģeneratorus.Jaunā aizdedze JAWA ir tieši tāda pat. Nebūs elektrības patērētājiem,bet aizdedzei būs.
Tas ka akumulators pēc laika ir -atguvies-(NEDAUDZ,pilnībā ir JĀLĀDĒ),norāda vienu. Ka akumulators tev vēl ir ĻOTI labs,un viņš ir tavs glābējs.
Kas varētu būtr par problēmu, tablete? Kāda viņa izskatās motociklam, oglītes cik skatījos vēl ir.
----------------- Atmodini sevī Tīģeri! |
Offline | |
|
ursus | 10. Apr 2012, 10:12 | #14722 |
|
Kopš: 22. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1140
Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD
| Es neesmu tik pieredzes bagāts,bet ja mocim kā auto ir -tablete-,tad es sāktu ar šo. Autosam tas ir lētākais un vnk veids.Es kaut kā biju iedomājies, ka sen nav ne oglīšu... ne tabletes.Bet vēlreiz saku es nezinu konstrukcijas,kā kuram.
P.S. autosam lādēšana bija nokritusi uz 13.58V(nedaudz par maz,bet vēl ir).Normāls verdikts(mans arī,oglītes veselas),ka kaut kas jau ar ģeneratoru(autosam jau 19 gadi).Nomainot tableti 14.1V .
----------------- JAWA |
Offline | |
|
Toliks | 10. Apr 2012, 10:54 | #14723 |
|
Kopš: 02. Apr 2012
Ziņojumi: 17
Braucu ar:
| Sveiciens Spečukiem,
Varbūt kāds var palidzēt?
Pēc ziemas ierūcināju Bandītu,ar čoka palīdzību rūca labi,uzsila,taisot čoku ciet slāpst nost.
Paskrūvēju tukšgaitas skrūvi apgriezieni lielāki,bet čoks līdz pusei vaļā un tikai tad rūc. Kā čoks ciet,tā mierā.Un vel reizēm apgriezieni peld.
Varbūt sagrozīju to tukšgaitu tā ka mopēds netiek gudrs,kas noticis??? |
Offline | |
|
|
kidd | 10. Apr 2012, 10:56 | #14724 |
|
Kopš: 31. Mar 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 3272
Braucu ar: Kawa ZX6R
|
10 Apr 2012, 10:54:33 Toliks rakstīja:
Sveiciens Spečukiem,
Varbūt kāds var palidzēt?
Pēc ziemas ierūcināju Bandītu,ar čoka palīdzību rūca labi,uzsila,taisot čoku ciet slāpst nost.
Paskrūvēju tukšgaitas skrūvi apgriezieni lielāki,bet čoks līdz pusei vaļā un tikai tad rūc. Kā čoks ciet,tā mierā.Un vel reizēm apgriezieni peld.
Varbūt sagrozīju to tukšgaitu tā ka mopēds netiek gudrs,kas noticis???
man ir tas pats. Ar gsx600f ar bija līdzīga problēma. Pēc karbuļu sinhronizēšanas šitā šaize atkrita |
Offline | |
|
Toliks | 10. Apr 2012, 10:57 | #14725 |
|
Kopš: 02. Apr 2012
Ziņojumi: 17
Braucu ar:
| Vienīgais glābiņš sinhronizācija??? |
Offline | |
|
maniac | 10. Apr 2012, 11:01 | #14726 |
|
Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5170
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
| Arī aizdirsies varētu būt... |
Offline | |
|
ansizzz | 10. Apr 2012, 11:08 | #14727 |
|
Kopš: 30. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 408
Braucu ar: divriteni
| Man tiko autmobilim bija lidzigi, iztīrja karbuli, viss darbojas korekti
----------------- Objects in mirrors can be faster than you appear
|
Offline | |
|
Toliks | 10. Apr 2012, 11:18 | #14728 |
|
Kopš: 02. Apr 2012
Ziņojumi: 17
Braucu ar:
| Varbūt kāds zin kā jāregulē tā tukšgaita???
Es viņu skrūvēju,skrūvēju un saskrūvēju....
Pats tos karbuļus var patīrīt? Pagaidām to vel nēesmu mēģinājis,vai tur ir kaut kas specifisks??? |
Offline | |
|
kidd | 10. Apr 2012, 11:30 | #14729 |
|
Kopš: 31. Mar 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 3272
Braucu ar: Kawa ZX6R
| nu - ja neesi darījis, tad labāk nemēģināt |
Offline | |
|
Sandis_ur | 10. Apr 2012, 11:50 | #14730 |
|
Kopš: 13. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 290
Braucu ar: Kappa Ti eMe family 1290SA, 990 Adv, 690r
|
09 Apr 2012, 23:39:02 Sandis_ur rakstīja:
Vēl ir jautājums par karburatoru sinhronizāciju?
Ko šī sinhronizācija dod, vienādu droseles atvērumu visiem karbūzīem, vai ko citu?
It kā pēc manuāļa lasot karbiiņiem ir jāslēdz klkāt kautkāds tur digitālais vakuma mērītājs, vai to pie mums kāds dara? Tai pat laikā ir arī skrūves, kuras katram karbiiņam iestata droseles atvērumu pret citiem karbiņiem?
----------------- Atmodini sevī Tīģeri! |
Offline | |
|
K-K | 10. Apr 2012, 14:20 | #14731 |
|
Kopš: 09. May 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1166
Braucu ar: KTM 300 Factory
| Ir divas skrūves.
1. Kas regulē gaisa daudzumu (air screw)
2. Savstarpēji starp droselēm atvērumšanās(šo vienlīdzīgu darbības panākšanu sauc par sinhronizāciju)
[ Šo ziņu laboja K-K, 10 Apr 2012, 14:20:35 ]
----------------- #808 | Hard Enduro Fanatic |
Offline | |
|
elf | 10. Apr 2012, 15:07 | #14732 |
|
Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
10 Apr 2012, 09:54:20 Freefayer rakstīja:
kā lai dabon vaļā ierūsējušas skrūves?
Ļoti efektīvs veids, etiķskābe + ATF eļļa.
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
|
Offline | |
|
Sandis_ur | 10. Apr 2012, 15:28 | #14733 |
|
Kopš: 13. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 290
Braucu ar: Kappa Ti eMe family 1290SA, 990 Adv, 690r
|
10 Apr 2012, 14:20:18 K-K rakstīja:
Ir divas skrūves.
1. Kas regulē gaisa daudzumu (air screw)
2. Savstarpēji starp droselēm atvērumšanās(šo vienlīdzīgu darbības panākšanu sauc par sinhronizāciju)
Tātad, ja nospiežot ručku visiem karbuļiem vienādi atvērsies drosele, tad karbuļi būs nosinhronizēti?
Vai sinhronizaciju var taisīt uz aci, vai arī ir to jādara ar speciāliem mēraparātiem.
User4s manuālī tiek parādīts, ka nepieciešams kautkāds vakuuma merītājs, vai kādam ir tāds aparāts, jeb tas tikai dod iespēju sinhronizēt karbuļus bez ņemšanas nost?
----------------- Atmodini sevī Tīģeri! |
Offline | |
|
vellabeerns | 10. Apr 2012, 15:40 | #14734 |
|
Kopš: 15. Mar 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1772
Braucu ar: R1100S
|
10 Apr 2012, 15:28:32 Sandis_ur rakstīja:
10 Apr 2012, 14:20:18 K-K rakstīja:
Ir divas skrūves.
1. Kas regulē gaisa daudzumu (air screw)
2. Savstarpēji starp droselēm atvērumšanās(šo vienlīdzīgu darbības panākšanu sauc par sinhronizāciju)
Tātad, ja nospiežot ručku visiem karbuļiem vienādi atvērsies drosele, tad karbuļi būs nosinhronizēti?
Vai sinhronizaciju var taisīt uz aci, vai arī ir to jādara ar speciāliem mēraparātiem.
User4s manuālī tiek parādīts, ka nepieciešams kautkāds vakuuma merītājs, vai kādam ir tāds aparāts, jeb tas tikai dod iespēju sinhronizēt karbuļus bez ņemšanas nost?
tā sinhronizācija ir pietiekami smalka lieta, lai tur uz aci nekas nenotiktu un tāpēc ir vajadzīgs tas mistiskais vakuuma mērītājs! process notiek nenoņemot karbuļus nost, bet vispār tā vien šķiet, ka tev būtu tas drapaks jāaizstiepj kādam, kas kaut ko rubī no tās padarīšanas!
sorry, bet tevis uzdotie jautājumi liecina, ka labāk pašam tev tur negrābstīties...
----------------- Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis! |
Offline | |
|
K-K | 10. Apr 2012, 16:04 | #14735 |
|
Kopš: 09. May 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1166
Braucu ar: KTM 300 Factory
| Ar pulksteņiem mēra gaisa vilkmi, un uz aci karbiņus var pieregulēt lai brauktu, bet ne lai būtu labi.
F4i špricei gan uz aci pamanijos saregulēt, ka ir 1 iedaļas robežās starpība, bet tā imho bija mana haļava. Pēc tam tāpat ar pulksteņiem.
----------------- #808 | Hard Enduro Fanatic |
Offline | |
|
Sandis_ur | 10. Apr 2012, 17:42 | #14736 |
|
Kopš: 13. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 290
Braucu ar: Kappa Ti eMe family 1290SA, 990 Adv, 690r
| Paldies, par informāciju.
ptoams, agrāk izņemot šperru nekadas citas darišanas nav bijušas, līdz ar to arī rodas šādi jautajumi.
Bet nu skaidrs.
Kadas atsauksmes par Kawasaki servisu?
----------------- Atmodini sevī Tīģeri! |
Offline | |
|
Beginner | 10. Apr 2012, 20:06 | #14737 |
|
Kopš: 24. Jul 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 15
Braucu ar: HondaCRF450
| Man viens jautājums spečukiem - ar ko labāk būtu tīrīt krosiniekam karburatoru (izjaucot to) ? Vai ir jēga pirkt tos karburatora tīrītāja aerasolus, varbūt ir kāda cita opcija. Sorry par tādu jautājumu, vienkārši agrāk ar to nebiju saskāries (vienmēr jau kādreiz jāsāk!).
Paldies jau iepriekš par ieteikumiem! |
Offline | |
|
zazzaa | 10. Apr 2012, 20:39 | #14738 |
|
Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3334
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
|
10 Apr 2012, 20:06:47 Beginner rakstīja:
Man viens jautājums spečukiem - ar ko labāk būtu tīrīt krosiniekam karburatoru (izjaucot to) ? Vai ir jēga pirkt tos karburatora tīrītāja aerasolus, varbūt ir kāda cita opcija. Sorry par tādu jautājumu, vienkārši agrāk ar to nebiju saskāries (vienmēr jau kādreiz jāsāk!).
Paldies jau iepriekš par ieteikumiem!
Var pirk airosolus (ērtāk), bet lētāk bus vienkārši ar bendžu un kaut kādu kompresoru (rokas pumpi) izpūst...
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
|
Offline | |
|
dzerrais | 10. Apr 2012, 20:45 | #14739 |
|
Kopš: 08. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1489
Braucu ar:
| Kur labāk iet regulēt Power Commander? |
Offline | |
|
gynts | 10. Apr 2012, 20:48 | #14740 |
|
Kopš: 27. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 460
Braucu ar: yamaha xjr1200:
|
10 Apr 2012, 15:28:32 Sandis_ur rakstīja:
10 Apr 2012, 14:20:18 K-K rakstīja:
Ir divas skrūves.
1. Kas regulē gaisa daudzumu (air screw)
2. Savstarpēji starp droselēm atvērumšanās(šo vienlīdzīgu darbības panākšanu sauc par sinhronizāciju)
Tātad, ja nospiežot ručku visiem karbuļiem vienādi atvērsies drosele, tad karbuļi būs nosinhronizēti?
Vai sinhronizaciju var taisīt uz aci, vai arī ir to jādara ar speciāliem mēraparātiem.
User4s manuālī tiek parādīts, ka nepieciešams kautkāds vakuuma merītājs, vai kādam ir tāds aparāts, jeb tas tikai dod iespēju sinhronizēt karbuļus bez ņemšanas nost?
es tam arī izgāju mēģināju ar jou tube variantiem beidzās tas viss ar aizdirstām svecem un neko es tur nesaregulēju |
Offline | |
|