Autors | Ziņojums |
Rizza | 09. Apr 2012, 22:14 | #14701 |
|
Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
| A kur es varētu iebraukt un notestēt lādēšanu un to Strāvas regulatoru ( Regulator / Rectifier ) ? vecajām VFRkām šitie uzcepās un nodeg, simptomi ir līdzīgi kā manai |
Offline | |
|
zai | 09. Apr 2012, 22:55 | #14702 |
|
Kopš: 08. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 23
Braucu ar: honda vtr1000
| hondai pagriezieni sākuši strādāt ar aizturi.
slēdzu - 3-5 sekundes - ieslēdzas.
doma, ka relejs jāmaina.
mhm? |
Offline | |
|
kinigadners | 09. Apr 2012, 23:02 | #14703 |
|
Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
|
09 Apr 2012, 21:49:16 Naits rakstīja:
09 Apr 2012, 21:38:33 Difers rakstīja:
09 Apr 2012, 17:52:17 Naits rakstīja:
09 Apr 2012, 17:41:11 kinigadners rakstīja:
09 Apr 2012, 13:17:32 Difers rakstīja:
Ko lai dara ja adatas karburatorā nenoslēdz? Vizuāli nekādas vainas nav, pūšot gaisu noslēdz pat ar pludiņa svaru, ja karburatori stāv otrādi. Bet ielaižot bendzīnu līmeni nenotur, bendzīns tek ārā pa difuzoru. Ko darīt? Mainīt adatas? Kur var dabūt, cik maksā?
Karburatori Kelhin Mocis Kawa ZX600 89g
Zem adatas izņem ārā misiņa korpusu no karburātora,ja tev tur tādi ir un nomaini tur stāvošās oringa manžetes.Ja nav Kawasakā uz vietas tad pabrauc uz priekšu pa Dambi līdz Hansaflexam,tur točna ir tāds izmērs,pats nesen ņēmu tur.
Vēl o-ringus pie pludiņiem pārbaudi. Hansaflexā toč var piemeklet pēc izmēra par kapeikām.
Kurā vietā tur tie o ringi ir?
To misiņa sēžu jau nevar izskrūvēt. Nav kur atslēgu uzlikt, viņš ir apaļš.
Tie par kuriem es domāju ir tai vietā kur pludiņkamerā tek benzīns. Atskrūvē kameru un tad ņemot ārā pludiņu redzēsi.
Noņem pludiņus ar adatām un to misiņu prātīgi izņem ar pirkstiem ārā...tā manžete kas tek būs tur virsū,nekas nav jāskrūvē. |
Offline | |
|
|
Naits | 09. Apr 2012, 23:19 | #14704 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
09 Apr 2012, 22:14:32 Rizza rakstīja:
A kur es varētu iebraukt un notestēt lādēšanu un to Strāvas regulatoru ( Regulator / Rectifier ) ? vecajām VFRkām šitie uzcepās un nodeg, simptomi ir līdzīgi kā manai
Principā piebrauc pie jebkura kam ir testeris, pieliec pie klemēm un tad paskaties ko dod gan ar slodzi gan bez.
Tad ar tiem cipariem uz forumu un ja tautai būs labs noskaņojums tiksi pie smalkas interneta diagnozes
Ja nu galīgi nav kur vari pieskriet pie manis [ Šo ziņu laboja Naits, 09 Apr 2012, 23:19:48 ]
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
Sandis_ur | 09. Apr 2012, 23:36 | #14705 |
|
Kopš: 13. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 290
Braucu ar: Kappa Ti eMe family 1290SA, 990 Adv, 690r
| Girbētu padomu.
Pabraucot kādu laiku, noslāpejot mocīti akjis vairs nevar pagriezt, pēc kāda laika griezh ok.
Pārbaudējot ar voltimetru sanāk, ka tukšgaitā dod 12,5 V, iedodot ručkā 14,+ , vai tā ir jābūt, un kas varētu būt vainīgs ģenerators vai aķis.
Oglītes itkā OK, bet sajūta ir tāda, ka itkā braucot pamzām noēdās aķis.
----------------- Atmodini sevī Tīģeri! |
Offline | |
|
Sandis_ur | 09. Apr 2012, 23:39 | #14706 |
|
Kopš: 13. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 290
Braucu ar: Kappa Ti eMe family 1290SA, 990 Adv, 690r
| Vēl ir jautājums par karburatoru sinhronizāciju?
Ko šī sinhronizācija dod, vienādu droseles atvērumu visiem karbūzīem, vai ko citu?
It kā pēc manuāļa lasot karbiiņiem ir jāslēdz klkāt kautkāds tur digitālais vakuma mērītājs, vai to pie mums kāds dara? Tai pat laikā ir arī skrūves, kuras katram karbiiņam iestata droseles atvērumu pret citiem karbiņiem?
----------------- Atmodini sevī Tīģeri! |
Offline | |
|
Yeehaa | 10. Apr 2012, 00:16 | #14707 |
|
Kopš: 17. May 2011
Ziņojumi: 375
Braucu ar: Yamaha XVZ13
| Sveiciens viedajiem!
Ir sanācis sex par velti ar kardāna nedabūšanu iekšā krustiņā. Ir kādam kāds vērtīgs padoms, kā lai kardānu tomēr krustiņā iedabū?
Drapaks: Yamaha XVZ 1300 '96
Garām aizlikt nav problēmu, bet, pieļauju, kaut kā grūti pabraukt būs... |
Offline | |
|
ursus | 10. Apr 2012, 09:21 | #14708 |
|
Kopš: 22. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1140
Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD
| Sāksim ar to ka jaunie motocikli normāli jau lādē tukšgaitā.Tā nav JAWA,kam lādēšana atkarībā no ģeneratora jaudas normāli parādas pie 1200 un 1400 apgr/min(ģeneratora konstrukcija).
Kaut kas jau nav kārtībā ar tiem 12.5V.
spriegumam jābūt ap 14V 13.8-14.2V,manam Suzuki manuālī uzrādīts 14.5V(kas arī ir samērīts).
Tas ka akumulators tev negriež pēc apstāšanās,bet vēlāk griež jau liecina ka viņš ir NOSĒDINĀTS. Pastāvot viņs atjauno kapacitāti,nedaudz bet atjauno.Palaišanai tev pietika,bet ar kādu otro,trešo reizi tas arī vairs nenotiks.
Kas man patīk daudzās jaunajās sistēmās,ka aizdedzes spole(lādēšanas,elektrības ieguves) ir atsevišķi no pārējām. To es novēroju ss.lv ,kad pārdod ģeneratorus.Jaunā aizdedze JAWA ir tieši tāda pat. Nebūs elektrības patērētājiem,bet aizdedzei būs.
Tas ka akumulators pēc laika ir -atguvies-(NEDAUDZ,pilnībā ir JĀLĀDĒ),norāda vienu. Ka akumulators tev vēl ir ĻOTI labs,un viņš ir tavs glābējs.
----------------- JAWA |
Offline | |
|
edikss | 10. Apr 2012, 09:34 | #14709 |
|
Kopš: 27. Jan 2010
Ziņojumi: 47
Braucu ar:
| HELP....Ka lai atskir vai man ir anglu fara vai ne.....pieslegt shobriid nav variantu....
Ir kadi apzimejumi uz taam???
Tencinu.... |
Offline | |
|
Difers | 10. Apr 2012, 09:37 | #14710 |
|
Kopš: 25. Mar 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 334
Braucu ar: BMW K1600GT
|
09 Apr 2012, 23:02:27 kinigadners rakstīja:
09 Apr 2012, 21:49:16 Naits rakstīja:
09 Apr 2012, 21:38:33 Difers rakstīja:
09 Apr 2012, 17:52:17 Naits rakstīja:
09 Apr 2012, 17:41:11 kinigadners rakstīja:
09 Apr 2012, 13:17:32 Difers rakstīja:
Ko lai dara ja adatas karburatorā nenoslēdz? Vizuāli nekādas vainas nav, pūšot gaisu noslēdz pat ar pludiņa svaru, ja karburatori stāv otrādi. Bet ielaižot bendzīnu līmeni nenotur, bendzīns tek ārā pa difuzoru. Ko darīt? Mainīt adatas? Kur var dabūt, cik maksā?
Karburatori Kelhin Mocis Kawa ZX600 89g
Zem adatas izņem ārā misiņa korpusu no karburātora,ja tev tur tādi ir un nomaini tur stāvošās oringa manžetes.Ja nav Kawasakā uz vietas tad pabrauc uz priekšu pa Dambi līdz Hansaflexam,tur točna ir tāds izmērs,pats nesen ņēmu tur.
Vēl o-ringus pie pludiņiem pārbaudi. Hansaflexā toč var piemeklet pēc izmēra par kapeikām.
Kurā vietā tur tie o ringi ir?
To misiņa sēžu jau nevar izskrūvēt. Nav kur atslēgu uzlikt, viņš ir apaļš.
Tie par kuriem es domāju ir tai vietā kur pludiņkamerā tek benzīns. Atskrūvē kameru un tad ņemot ārā pludiņu redzēsi.
Noņem pludiņus ar adatām un to misiņu prātīgi izņem ar pirkstiem ārā...tā manžete kas tek būs tur virsū,nekas nav jāskrūvē.
Skaidrs, meiģināšu viņu izņemt, kad tikšu pie veselības, noķēru baigo diloni. |
Offline | |
|
Yeehaa | 10. Apr 2012, 09:50 | #14711 |
|
Kopš: 17. May 2011
Ziņojumi: 375
Braucu ar: Yamaha XVZ13
|
10 Apr 2012, 00:16:20 Yeehaa rakstīja:
Sveiciens viedajiem!
Ir sanācis sex par velti ar kardāna nedabūšanu iekšā krustiņā. Ir kādam kāds vērtīgs padoms, kā lai kardānu tomēr krustiņā iedabū?
Drapaks: Yamaha XVZ 1300 '96
Garām aizlikt nav problēmu, bet, pieļauju, kaut kā grūti pabraukt būs...
Rīts gudrāks par vakaru
Mēģināšu pārfrāzēt problēmu lielākai skaidrībai.
Tātad, kardāna krustiņa gals, kurā liekas iekšā kardāns, pakaļējā dakšā nokrīt uz leju, līdz ar ko, spraužot iekšā kardānu, sanāk lauziens, un nekādīgi kardānu šlicēs iekšā iedabūt nesanāk. Varbūt ir kāds normāls veids vai pieredze, kā to procesu izveikt veiksmīgam rezultātam? |
Offline | |
|
Freefayer | 10. Apr 2012, 09:54 | #14712 |
|
Kopš: 04. May 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 1744
Braucu ar: buell ulysses, boober, indian, HD
| kā lai dabon vaļā ierūsējušas skrūves? |
Offline | |
|
kidd | 10. Apr 2012, 09:56 | #14713 |
|
Kopš: 31. Mar 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 3272
Braucu ar: Kawa ZX6R
|
10 Apr 2012, 09:54:20 Freefayer rakstīja:
kā lai dabon vaļā ierūsējušas skrūves?
WD40 pirms tam pavairāk. Pēc tam ar muciņu un garāku kātu. Jāskatās, kā griežas. Dažām vajag strauju cirtienu, lai atrautu no rūsas. Citām lēnu griezt. |
Offline | |
|
Difers | 10. Apr 2012, 09:57 | #14714 |
|
Kopš: 25. Mar 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 334
Braucu ar: BMW K1600GT
|
10 Apr 2012, 09:54:20 Freefayer rakstīja:
kā lai dabon vaļā ierūsējušas skrūves?
Sildīt, uzsist, WD-40 u.t.t. |
Offline | |
|
Freefayer | 10. Apr 2012, 10:01 | #14715 |
|
Kopš: 04. May 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 1744
Braucu ar: buell ulysses, boober, indian, HD
| tās skrūves ir seskansi. mēģināts jau ir ar wd 40 |
Offline | |
|
kidd | 10. Apr 2012, 10:04 | #14716 |
|
Kopš: 31. Mar 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 3272
Braucu ar: Kawa ZX6R
| Tad jāmēģina uzsist maigi. Var sildīt ar lodlampu. Ja nekādīgi neiet krastā, tad jāurbj ārā |
Offline | |
|
Yeehaa | 10. Apr 2012, 10:05 | #14717 |
|
Kopš: 17. May 2011
Ziņojumi: 375
Braucu ar: Yamaha XVZ13
|
10 Apr 2012, 10:01:23 Freefayer rakstīja:
tās skrūves ir seskansi. mēģināts jau ir ar wd 40
Var sapūst ar hackeri vai ko tādu, ar garu kātu uz precīzu seškanti griezt vaļā. Ja sanāk nočakarēt, tad ir tādi ar daudz sīkākiem "zobiņiem", kā seškanši, iedzen skrūvē atbilstošāko un griez vaļā. |
Offline | |
|
Pauliic | 10. Apr 2012, 10:07 | #14718 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 920
Braucu ar: GS
| par skrūvju atskrūvēšanu mana pieredze:
http://www.motopower.lv/forum_topic.php?topic=1...&start=14300
----------------- Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes |
Offline | |
|
reimondz | 10. Apr 2012, 10:08 | #14719 |
|
Kopš: 16. Aug 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 1889
Braucu ar: siltu motoru
|
10 Apr 2012, 09:54:20 Freefayer rakstīja:
kā lai dabon vaļā ierūsējušas skrūves?
1.Uzpūšam uz skrūvēm WD40
2. Atstājam kādas pāris min. lai tas pasākums reaģē.
3. Skrūvējam (pirms skrūvēšanas ieteicams ar āmuru uzsist pa skrūvi)
-----------------
|
Offline | |
|
Naits | 10. Apr 2012, 10:08 | #14720 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Un vēl laba lieta ir triecienskrūvgriezis.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|