Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Rizza
09. Apr 2012, 22:14#14701

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s

A kur es varētu iebraukt un notestēt lādēšanu un to Strāvas regulatoru ( Regulator / Rectifier ) ? vecajām VFRkām šitie uzcepās un nodeg, simptomi ir līdzīgi kā manai

Offline

zai
09. Apr 2012, 22:55#14702

Kopš: 08. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 23

Braucu ar: honda vtr1000

hondai pagriezieni sākuši strādāt ar aizturi.
slēdzu - 3-5 sekundes - ieslēdzas.

doma, ka relejs jāmaina.

mhm?

Offline

kinigadners
09. Apr 2012, 23:02#14703

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


09 Apr 2012, 21:49:16 Naits rakstīja:

09 Apr 2012, 21:38:33 Difers rakstīja:

09 Apr 2012, 17:52:17 Naits rakstīja:

09 Apr 2012, 17:41:11 kinigadners rakstīja:

09 Apr 2012, 13:17:32 Difers rakstīja:
Ko lai dara ja adatas karburatorā nenoslēdz? Vizuāli nekādas vainas nav, pūšot gaisu noslēdz pat ar pludiņa svaru, ja karburatori stāv otrādi. Bet ielaižot bendzīnu līmeni nenotur, bendzīns tek ārā pa difuzoru. Ko darīt? Mainīt adatas? Kur var dabūt, cik maksā?
Karburatori Kelhin Mocis Kawa ZX600 89g
Zem adatas izņem ārā misiņa korpusu no karburātora,ja tev tur tādi ir un nomaini tur stāvošās oringa manžetes.Ja nav Kawasakā uz vietas tad pabrauc uz priekšu pa Dambi līdz Hansaflexam,tur točna ir tāds izmērs,pats nesen ņēmu tur.

Vēl o-ringus pie pludiņiem pārbaudi. Hansaflexā toč var piemeklet pēc izmēra par kapeikām.

Kurā vietā tur tie o ringi ir?
To misiņa sēžu jau nevar izskrūvēt. Nav kur atslēgu uzlikt, viņš ir apaļš.

Tie par kuriem es domāju ir tai vietā kur pludiņkamerā tek benzīns. Atskrūvē kameru un tad ņemot ārā pludiņu redzēsi.
Noņem pludiņus ar adatām un to misiņu prātīgi izņem ar pirkstiem ārā...tā manžete kas tek būs tur virsū,nekas nav jāskrūvē.

Offline

Naits
09. Apr 2012, 23:19#14704

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


09 Apr 2012, 22:14:32 Rizza rakstīja:
A kur es varētu iebraukt un notestēt lādēšanu un to Strāvas regulatoru ( Regulator / Rectifier ) ? vecajām VFRkām šitie uzcepās un nodeg, simptomi ir līdzīgi kā manai

Principā piebrauc pie jebkura kam ir testeris, pieliec pie klemēm un tad paskaties ko dod gan ar slodzi gan bez.
Tad ar tiem cipariem uz forumu un ja tautai būs labs noskaņojums tiksi pie smalkas interneta diagnozes
Ja nu galīgi nav kur vari pieskriet pie manis

[ Šo ziņu laboja Naits, 09 Apr 2012, 23:19:48 ]



-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Sandis_ur
09. Apr 2012, 23:36#14705

Kopš: 13. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 290

Braucu ar: Kappa Ti eMe family 1290SA, 990 Adv, 690r

Girbētu padomu.

Pabraucot kādu laiku, noslāpejot mocīti akjis vairs nevar pagriezt, pēc kāda laika griezh ok.
Pārbaudējot ar voltimetru sanāk, ka tukšgaitā dod 12,5 V, iedodot ručkā 14,+ , vai tā ir jābūt, un kas varētu būt vainīgs ģenerators vai aķis.
Oglītes itkā OK, bet sajūta ir tāda, ka itkā braucot pamzām noēdās aķis.

-----------------
Atmodini sevī Tīģeri!

Offline

Sandis_ur
09. Apr 2012, 23:39#14706

Kopš: 13. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 290

Braucu ar: Kappa Ti eMe family 1290SA, 990 Adv, 690r

Vēl ir jautājums par karburatoru sinhronizāciju?
Ko šī sinhronizācija dod, vienādu droseles atvērumu visiem karbūzīem, vai ko citu?

It kā pēc manuāļa lasot karbiiņiem ir jāslēdz klkāt kautkāds tur digitālais vakuma mērītājs, vai to pie mums kāds dara? Tai pat laikā ir arī skrūves, kuras katram karbiiņam iestata droseles atvērumu pret citiem karbiņiem?

-----------------
Atmodini sevī Tīģeri!

Offline

Yeehaa
10. Apr 2012, 00:16#14707

Kopš: 17. May 2011

Ziņojumi: 375

Braucu ar: Yamaha XVZ13

Sveiciens viedajiem!

Ir sanācis sex par velti ar kardāna nedabūšanu iekšā krustiņā. Ir kādam kāds vērtīgs padoms, kā lai kardānu tomēr krustiņā iedabū?

Drapaks: Yamaha XVZ 1300 '96

Garām aizlikt nav problēmu, bet, pieļauju, kaut kā grūti pabraukt būs...

Offline

ursus
10. Apr 2012, 09:21#14708

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

Sāksim ar to ka jaunie motocikli normāli jau lādē tukšgaitā.Tā nav JAWA,kam lādēšana atkarībā no ģeneratora jaudas normāli parādas pie 1200 un 1400 apgr/min(ģeneratora konstrukcija).

Kaut kas jau nav kārtībā ar tiem 12.5V.
spriegumam jābūt ap 14V 13.8-14.2V,manam Suzuki manuālī uzrādīts 14.5V(kas arī ir samērīts).

Tas ka akumulators tev negriež pēc apstāšanās,bet vēlāk griež jau liecina ka viņš ir NOSĒDINĀTS. Pastāvot viņs atjauno kapacitāti,nedaudz bet atjauno.Palaišanai tev pietika,bet ar kādu otro,trešo reizi tas arī vairs nenotiks.

Kas man patīk daudzās jaunajās sistēmās,ka aizdedzes spole(lādēšanas,elektrības ieguves) ir atsevišķi no pārējām. To es novēroju ss.lv ,kad pārdod ģeneratorus.Jaunā aizdedze JAWA ir tieši tāda pat. Nebūs elektrības patērētājiem,bet aizdedzei būs.

Tas ka akumulators pēc laika ir -atguvies-(NEDAUDZ,pilnībā ir JĀLĀDĒ),norāda vienu. Ka akumulators tev vēl ir ĻOTI labs,un viņš ir tavs glābējs.

-----------------
JAWA

Offline

edikss
10. Apr 2012, 09:34#14709

Kopš: 27. Jan 2010

Ziņojumi: 47

Braucu ar:

HELP....Ka lai atskir vai man ir anglu fara vai ne.....pieslegt shobriid nav variantu....
Ir kadi apzimejumi uz taam???

Tencinu....

Offline

Difers
10. Apr 2012, 09:37#14710

Kopš: 25. Mar 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 334

Braucu ar: BMW K1600GT


09 Apr 2012, 23:02:27 kinigadners rakstīja:

09 Apr 2012, 21:49:16 Naits rakstīja:

09 Apr 2012, 21:38:33 Difers rakstīja:

09 Apr 2012, 17:52:17 Naits rakstīja:

09 Apr 2012, 17:41:11 kinigadners rakstīja:

09 Apr 2012, 13:17:32 Difers rakstīja:
Ko lai dara ja adatas karburatorā nenoslēdz? Vizuāli nekādas vainas nav, pūšot gaisu noslēdz pat ar pludiņa svaru, ja karburatori stāv otrādi. Bet ielaižot bendzīnu līmeni nenotur, bendzīns tek ārā pa difuzoru. Ko darīt? Mainīt adatas? Kur var dabūt, cik maksā?
Karburatori Kelhin Mocis Kawa ZX600 89g
Zem adatas izņem ārā misiņa korpusu no karburātora,ja tev tur tādi ir un nomaini tur stāvošās oringa manžetes.Ja nav Kawasakā uz vietas tad pabrauc uz priekšu pa Dambi līdz Hansaflexam,tur točna ir tāds izmērs,pats nesen ņēmu tur.

Vēl o-ringus pie pludiņiem pārbaudi. Hansaflexā toč var piemeklet pēc izmēra par kapeikām.

Kurā vietā tur tie o ringi ir?
To misiņa sēžu jau nevar izskrūvēt. Nav kur atslēgu uzlikt, viņš ir apaļš.

Tie par kuriem es domāju ir tai vietā kur pludiņkamerā tek benzīns. Atskrūvē kameru un tad ņemot ārā pludiņu redzēsi.
Noņem pludiņus ar adatām un to misiņu prātīgi izņem ar pirkstiem ārā...tā manžete kas tek būs tur virsū,nekas nav jāskrūvē.

Skaidrs, meiģināšu viņu izņemt, kad tikšu pie veselības, noķēru baigo diloni.

Offline

Yeehaa
10. Apr 2012, 09:50#14711

Kopš: 17. May 2011

Ziņojumi: 375

Braucu ar: Yamaha XVZ13


10 Apr 2012, 00:16:20 Yeehaa rakstīja:
Sveiciens viedajiem!

Ir sanācis sex par velti ar kardāna nedabūšanu iekšā krustiņā. Ir kādam kāds vērtīgs padoms, kā lai kardānu tomēr krustiņā iedabū?

Drapaks: Yamaha XVZ 1300 '96

Garām aizlikt nav problēmu, bet, pieļauju, kaut kā grūti pabraukt būs...


Rīts gudrāks par vakaru

Mēģināšu pārfrāzēt problēmu lielākai skaidrībai.

Tātad, kardāna krustiņa gals, kurā liekas iekšā kardāns, pakaļējā dakšā nokrīt uz leju, līdz ar ko, spraužot iekšā kardānu, sanāk lauziens, un nekādīgi kardānu šlicēs iekšā iedabūt nesanāk. Varbūt ir kāds normāls veids vai pieredze, kā to procesu izveikt veiksmīgam rezultātam?

Offline

Freefayer
10. Apr 2012, 09:54#14712

Kopš: 04. May 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 1744

Braucu ar: buell ulysses, boober, indian, HD

kā lai dabon vaļā ierūsējušas skrūves?

Offline

kidd
10. Apr 2012, 09:56#14713

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R


10 Apr 2012, 09:54:20 Freefayer rakstīja:
kā lai dabon vaļā ierūsējušas skrūves?


WD40 pirms tam pavairāk. Pēc tam ar muciņu un garāku kātu. Jāskatās, kā griežas. Dažām vajag strauju cirtienu, lai atrautu no rūsas. Citām lēnu griezt.

Offline

Difers
10. Apr 2012, 09:57#14714

Kopš: 25. Mar 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 334

Braucu ar: BMW K1600GT


10 Apr 2012, 09:54:20 Freefayer rakstīja:
kā lai dabon vaļā ierūsējušas skrūves?

Sildīt, uzsist, WD-40 u.t.t.

Offline

Freefayer
10. Apr 2012, 10:01#14715

Kopš: 04. May 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 1744

Braucu ar: buell ulysses, boober, indian, HD

tās skrūves ir seskansi. mēģināts jau ir ar wd 40

Offline

kidd
10. Apr 2012, 10:04#14716

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R

Tad jāmēģina uzsist maigi. Var sildīt ar lodlampu. Ja nekādīgi neiet krastā, tad jāurbj ārā

Offline

Yeehaa
10. Apr 2012, 10:05#14717

Kopš: 17. May 2011

Ziņojumi: 375

Braucu ar: Yamaha XVZ13


10 Apr 2012, 10:01:23 Freefayer rakstīja:
tās skrūves ir seskansi. mēģināts jau ir ar wd 40


Var sapūst ar hackeri vai ko tādu, ar garu kātu uz precīzu seškanti griezt vaļā. Ja sanāk nočakarēt, tad ir tādi ar daudz sīkākiem "zobiņiem", kā seškanši, iedzen skrūvē atbilstošāko un griez vaļā.

Offline

Pauliic
10. Apr 2012, 10:07#14718

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS

par skrūvju atskrūvēšanu mana pieredze:

http://www.motopower.lv/forum_topic.php?topic=1...&start=14300

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

reimondz
10. Apr 2012, 10:08#14719

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1889

Braucu ar: siltu motoru


10 Apr 2012, 09:54:20 Freefayer rakstīja:
kā lai dabon vaļā ierūsējušas skrūves?

1.Uzpūšam uz skrūvēm WD40
2. Atstājam kādas pāris min. lai tas pasākums reaģē.
3. Skrūvējam (pirms skrūvēšanas ieteicams ar āmuru uzsist pa skrūvi)

-----------------

Offline

Naits
10. Apr 2012, 10:08#14720

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Un vēl laba lieta ir triecienskrūvgriezis.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline