Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
The_Fireman
26. Mar 2012, 19:33#14481

Kopš: 30. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1051

Braucu ar: KTM 1190 Adventure '15


26 Mar 2012, 10:21:44 liene rakstīja:

25 Mar 2012, 21:28:06 The_Fireman rakstīja:

24 Mar 2012, 18:44:24 The_Fireman rakstīja:
Jautajums! Kaut ka negrib lekt mopeds(Yamaha FZR600 95')! Ar papildus stravas elementu ilgi griezhot pielec, bet tikko nedaudz uzdod gazi ta noslapa un vairs negrib lekt! Akjis jauns, sveces jaunas.
Kadi varianti?

!UP!

Ir kads meistars pardaugava, kas neplesh kosmosu un var uzmest aci?


Man arī šī problēma aktuāla. Akjis labs, sveces it kā arī.. Kad pielec, gan liekas, ka visas sveces nav īsti par 100 %, bet tomēr. Ilgi jāsilda auto, lai "piepīpētu" moci.. Varbūt tas tikai temperatūras dēļ un par agru sākt nervozēt?

Biju shodien motoservii uz Daugavgrivas ielas un tur runaju ar Egilu. Manai problema, iespejams ari Tavai vins izteica iespeju ka visdrizak karburators chakare pratu, iespejams, ka tukshgaitas varsts! Nezinu, domaju nakoshnedel vest lai skatas!

-----------------


Offline

kisis
26. Mar 2012, 21:17#14482

Kopš: 01. Jul 2008

No: Balvi

Ziņojumi: 43

Braucu ar: KLX 650

Sveiki. Interesē kāda tur ir īsti atšķirība starp sintētiku un pus sintētiku? Šogad domāju pamēģināt sintētiku, jo dzirdēju, ka tas varētu atrisināt eļļas zuduma problēmu.

Offline

Sliktais
26. Mar 2012, 21:20#14483

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


26 Mar 2012, 21:17:24 kisis rakstīja:
Sveiki. Interesē kāda tur ir īsti atšķirība starp sintētiku un pus sintētiku? Šogad domāju pamēģināt sintētiku, jo dzirdēju, ka tas varētu atrisināt eļļas zuduma problēmu.

Ka tik nesanāk otrādi
Bet.. Niere visu apskaidros

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Negantelis
26. Mar 2012, 21:39#14484

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


26 Mar 2012, 18:14:15 Speelmanis rakstīja:
Kaads uz var pateikt, kas taa par ieriici (apziimeeta ar smuku bultinju )
Mocis laikam, ka suzuki bandiits 1200
[IMG]
[/IMG]


Tas taču ir Nitross

Tā trubiņa sānā ir domāta lai var redzēt cik daudz tur škidruma ir iekšā. Kas tas ir gan nemācēšu pateikt. Tik pat labi tas var būt eļļas bačoks tekošajam sajūga cilindram,bevar saprast ir savienots vai nav.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Renxx
26. Mar 2012, 21:49#14485

Kopš: 26. Apr 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 165

Braucu ar: Honda Transalp PD06


26 Mar 2012, 18:14:15 Speelmanis rakstīja:
Kaads uz var pateikt, kas taa par ieriici (apziimeeta ar smuku bultinju )
Mocis laikam, ka suzuki bandiits 1200
[IMG]
[/IMG]

Ķēdes eļlotājs?

Offline

Bursali
26. Mar 2012, 23:06#14486

Kopš: 29. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 13

Braucu ar: Honda Hornet

čau. Pastāstiet tādu lietu, Moto Honda Hornet 99. gada. Kamēr stāv uz vietas un sildās temperatūra uzkāpj tik augstu, cik tai jāuzkāpj, ieslēdzas ventilators un viss forši. tikko sāk braukt pēc piecām min. temperatūra nokrītas nedaudz virs pirmās atzīmes. Biju izņēmis termostatu, ieliku glāzē un uzkarsēju, tas smuki staigā turpu šurpu. Kā ir, kam ir tāds pats moto, tāpat ar to temperatūru, vai tomēr stāv augšā, neatkarīgi no tā vai brauc vai nebrauc?

Offline

mezamaris
26. Mar 2012, 23:10#14487

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:


26 Mar 2012, 19:33:09 The_Fireman rakstīja:

26 Mar 2012, 10:21:44 liene rakstīja:

25 Mar 2012, 21:28:06 The_Fireman rakstīja:

24 Mar 2012, 18:44:24 The_Fireman rakstīja:
Jautajums! Kaut ka negrib lekt mopeds(Yamaha FZR600 95')! Ar papildus stravas elementu ilgi griezhot pielec, bet tikko nedaudz uzdod gazi ta noslapa un vairs negrib lekt! Akjis jauns, sveces jaunas.
Kadi varianti?

!UP!

Ir kads meistars pardaugava, kas neplesh kosmosu un var uzmest aci?


Man arī šī problēma aktuāla. Akjis labs, sveces it kā arī.. Kad pielec, gan liekas, ka visas sveces nav īsti par 100 %, bet tomēr. Ilgi jāsilda auto, lai "piepīpētu" moci.. Varbūt tas tikai temperatūras dēļ un par agru sākt nervozēt?

Biju shodien motoservii uz Daugavgrivas ielas un tur runaju ar Egilu. Manai problema, iespejams ari Tavai vins izteica iespeju ka visdrizak karburators chakare pratu, iespejams, ka tukshgaitas varsts! Nezinu, domaju nakoshnedel vest lai skatas!
Kas ir tuksgaitas varsts?Kur tads atrodas?Vai ar to nav domata tuksgaitas dize?

Offline

gonaziy
27. Mar 2012, 00:10#14488

Kopš: 16. Apr 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 633

Braucu ar: šo to....

Suzuki GSF 1200 01. gads. Sporta izlūde. Kad ieliku K&N gaisa filtru (pēc netīra papīrnieka) ap 4000 RPM paātrinoties parādījās smags tukšums jaudā, faktiski mocis pārstāja uzņemt apgriezienus un sākā sprāgt nost, kad pavēru vaļā čoku aizgāja.

Kāds varētu būt Risinājums?

-----------------

Offline

dzerrais
27. Mar 2012, 00:25#14489

Kopš: 08. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1489

Braucu ar:


27 Mar 2012, 00:10:17 gonaziy rakstīja:
Suzuki GSF 1200 01. gads. Sporta izlūde. Kad ieliku K&N gaisa filtru (pēc netīra papīrnieka) ap 4000 RPM paātrinoties parādījās smags tukšums jaudā, faktiski mocis pārstāja uzņemt apgriezienus un sākā sprāgt nost, kad pavēru vaļā čoku aizgāja.

Kāds varētu būt Risinājums?
Power commander.

Offline

vellabeerns
27. Mar 2012, 00:30#14490

Kopš: 15. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1772

Braucu ar: R1100S


27 Mar 2012, 00:10:17 gonaziy rakstīja:
Suzuki GSF 1200 01. gads. Sporta izlūde. Kad ieliku K&N gaisa filtru (pēc netīra papīrnieka) ap 4000 RPM paātrinoties parādījās smags tukšums jaudā, faktiski mocis pārstāja uzņemt apgriezienus un sākā sprāgt nost, kad pavēru vaļā čoku aizgāja.

Kāds varētu būt Risinājums?

liesais!
regulē karbjus (cel adatas)!

-----------------
Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!

Offline

Archy96
27. Mar 2012, 01:12#14491

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


27 Mar 2012, 00:30:07 vellabeerns rakstīja:

27 Mar 2012, 00:10:17 gonaziy rakstīja:
Suzuki GSF 1200 01. gads. Sporta izlūde. Kad ieliku K&N gaisa filtru (pēc netīra papīrnieka) ap 4000 RPM paātrinoties parādījās smags tukšums jaudā, faktiski mocis pārstāja uzņemt apgriezienus un sākā sprāgt nost, kad pavēru vaļā čoku aizgāja.

Kāds varētu būt Risinājums?

liesais!
regulē karbjus (cel adatas)!

Un lielākas galvenās dīzes, jo loģiski, kad vakuums karburātora difuzorā kļuvis mazāks, līdz ar to vairs tik daudz benzīna neuzsūc, tas ir arī karburātoru mīnuss, kad kolīdz tu kaut ko sāc mainīt ieplūdē vai izplūdē, tā uzreiz sākās gemors ar regulēšanām, inžektoriem, kaut arī tie ir stipri sarežģītāki mehānismi, gan drīz nav šādu problēmu un ja ir, tad Power Comanders visu risina.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

partijnieks
27. Mar 2012, 11:26#14492

Kopš: 28. Jan 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 621

Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6

Honda transalp aukstam motoram izspiežot sajūgu parādās graboņa sajūga pusē.. siltam pazūd. Versijas?

-----------------
достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/

Offline

martinss
27. Mar 2012, 15:23#14493

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Sajuuga kurvja demferejoshaas atsperes grab. Konstrukcijas ipatniiba, var nelikties ne zinis. Bet ja tomer traucee, advrideraa ir apraksti ko dariit.
Standarta jauninjo TA ipashnieku jautajums.


27 Mar 2012, 11:26:27 partijnieks rakstīja:
Honda transalp aukstam motoram izspiežot sajūgu parādās graboņa sajūga pusē.. siltam pazūd. Versijas?


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

elf
27. Mar 2012, 15:28#14494

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


27 Mar 2012, 11:26:27 partijnieks rakstīja:
Honda transalp aukstam motoram izspiežot sajūgu parādās graboņa sajūga pusē.. siltam pazūd. Versijas?


Manējam Transalpam ar ir neliela graboņa aukstam.Pagājušo gadu pirms brauciena uz Norvēģiju parāvu vaļā sajūgu....viss kā jauns!

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

chirkainais
27. Mar 2012, 15:33#14495

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku


27 Mar 2012, 11:26:27 partijnieks rakstīja:
Honda transalp aukstam motoram izspiežot sajūgu parādās graboņa sajūga pusē.. siltam pazūd. Versijas?


..mmmm.. Man līdzīgs jautājums, tikai nezinu, vai tieši ar dažādām temperatūrām saistīts. Vienk - VFR'am tukšgaitā/neitrālajā ir tāda kā graboņa/vibrācija, izspiežot sajūgu - mierīga gaita un nekas nevibrē/negrab (nemāku kārtīgi aprakstīt, šosezon vēl neesmu darbinājis). Pirmā doma bija kurvis vai atsperes. Ir viedokļi?
Paldies!

-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

partijnieks
27. Mar 2012, 15:35#14496

Kopš: 28. Jan 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 621

Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6


27 Mar 2012, 15:23:02 martinss rakstīja:

Sajuuga kurvja demferejoshaas atsperes grab. Konstrukcijas ipatniiba, var nelikties ne zinis. Bet ja tomer traucee, advrideraa ir apraksti ko dariit.
Standarta jauninjo TA ipashnieku jautajums.


27 Mar 2012, 11:26:27 partijnieks rakstīja:
Honda transalp aukstam motoram izspiežot sajūgu parādās graboņa sajūga pusē.. siltam pazūd. Versijas?



Tapē jau prasīju, ka jauniņais

-----------------
достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/

Offline

Manson
27. Mar 2012, 20:16#14497

Kopš: 29. Apr 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 775

Braucu ar: Motorrad

Kur varētu nopirkt tentu, ko teltij noklāt uz grīdas? Nevaru ātrumā atrast un nezinu kādā ss.lv sadaļā meklēt. Nepieciešamais izmērs 3 x 6 m (var arī no 2 gabaliem). Protams nav nepieciešams jauns, bet vismaz no vienas puses vienkrāsains. Vislabāk pelēks.

-----------------
www.aragro.lv

Offline

Bursali
27. Mar 2012, 21:16#14498

Kopš: 29. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 13

Braucu ar: Honda Hornet


26 Mar 2012, 23:06:04 Bursali rakstīja:
čau. Pastāstiet tādu lietu, Moto Honda Hornet 99. gada. Kamēr stāv uz vietas un sildās temperatūra uzkāpj tik augstu, cik tai jāuzkāpj, ieslēdzas ventilators un viss forši. tikko sāk braukt pēc piecām min. temperatūra nokrītas nedaudz virs pirmās atzīmes. Biju izņēmis termostatu, ieliku glāzē un uzkarsēju, tas smuki staigā turpu šurpu. Kā ir, kam ir tāds pats moto, tāpat ar to temperatūru, vai tomēr stāv augšā, neatkarīgi no tā vai brauc vai nebrauc?


Čau, tā nevar būt, ka nevienam nav šitāds moto. ir tak ādam viedoklis šinī lietā??

Offline

ehe
27. Mar 2012, 21:25#14499

Kopš: 03. Dec 2009

Ziņojumi: 45

Braucu ar: KTM 790 adv R

Nezinu kā ir hornetām, bet manai terēzai tieši tāpat ar temperatūru, kad braucot neko dačiks nerāda. Ir pamoļļāts pa meža dubļiem, tad gan temperatūra ir uzkāpusi, gan ventilators ieslēdzies. 4 gadus jau braucu un neķeru nekādu kreņķi, jo zinu, ja būs pa karstu, tad arī ventilators ieslēgsies.

Offline

Bursali
27. Mar 2012, 21:33#14500

Kopš: 29. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 13

Braucu ar: Honda Hornet

Man čalim ir Kawasaki ninja. Kawasaki termostati ir dažādiem tirgiem, un attiecīgi ir dažādi tvēršanās grādi. Viņam arī tā bija, ka normāli nesila, jo termostats bija Amerikas tirgum. Viņš pasūtīja priekš vietējā tirgus un viss labi, ilst takā vajag. Kā diez ir ar Hondām, arī tāpat?

Offline