Varbūt jāiepērk rats ar šaurāku rumbu(cieto) un atkal jāsabūvē 525 par supermoto ?!
Tā kā uz bodi vien tik sanāk braukāt.. un ar tikai katru trešo svētdienu, tad savam plirkšķim pārbūvēšu pakaļratu uz gumijām. Tā tomēr viss mazliet ilgāk dzīvo. Svars gan nāk klāt un mazliet jāpavirpo... bet, rokas atpūtinot, to var sadarīt..
KāTeMa cietās rumbas ir baigie draņķi...
Visi pilsētas vai piepilsētu ielas supermoto braucēji ir aicināti šo sestdien uz Latvijas Čempionāta Supermoto posmu Jelgavā, Rullītis kasrtinga trasē. Sacensību organizatori piedāvā ekskluzīvu iespēju izbraukt divus braucienus sacensību režīmā ar kopējo startu visiem ielas supermoto braucējiem, BEZ MAKSAS! Būtu vēlams, lai kopsummā ierastos ne mazāk kā 5-10 dalībnieki, lai jautrāks pasākums. Protams, visiem atbilstošs ekipējums OBLIGĀTI. Pieteikšanās līdz 12:00!
Visi pilsētas vai piepilsētu ielas supermoto braucēji ir aicināti šo sestdien uz Latvijas Čempionāta Supermoto posmu Jelgavā, Rullītis kasrtinga trasē. Sacensību organizatori piedāvā ekskluzīvu iespēju izbraukt divus braucienus sacensību režīmā ar kopējo startu visiem ielas supermoto braucējiem, BEZ MAKSAS! Būtu vēlams, lai kopsummā ierastos ne mazāk kā 5-10 dalībnieki, lai jautrāks pasākums. Protams, visiem atbilstošs ekipējums OBLIGĀTI. Pieteikšanās līdz 12:00!
esmu laukos...
Njaa ta ideja ta peksnji dzima? Un vel varbut var kadu reizi kaut vai trenniņu kopā uztaisit? A to uzreiz racing režīā trassē, kad pat lāga trenniņš nav braukts
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
Visi pilsētas vai piepilsētu ielas supermoto braucēji ir aicināti šo sestdien uz Latvijas Čempionāta Supermoto posmu Jelgavā, Rullītis kasrtinga trasē. Sacensību organizatori piedāvā ekskluzīvu iespēju izbraukt divus braucienus sacensību režīmā ar kopējo startu visiem ielas supermoto braucējiem, BEZ MAKSAS! Būtu vēlams, lai kopsummā ierastos ne mazāk kā 5-10 dalībnieki, lai jautrāks pasākums. Protams, visiem atbilstošs ekipējums OBLIGĀTI. Pieteikšanās līdz 12:00!
nu, jau vairs neuzspēšu... žēl, ka nebija ātrāk infas
Rekur iespēja visiem kopā padītīties pa asfaltu!
Pēc Orgu lūguma ielieku šeit.
Pats arī droši vien, ka būšu, ja vien noņems ģipsi uz to laiku. Plānojas 18. Augusts Biķernieku stadionā.
Bagars, kā galveno īpašību starp "stundu" un "resursa" motoru laikam var minēt eļļas tilpimu un paradzemo nomaiņas intervālu.
Protams vēl vispārēji manuālī aprkstītie pārbaudes un nomaiņas intervāli.
Vēl viena lieta kas nāk klāt ir kloķenes un tās atsvara smagums. Jo smagāka kloķene jo motors ilgāk dzīvo, jo nav tik ass.
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
07 Aug 2012, 00:25:45 MIGs rakstīja:
Bagars, kā galveno īpašību starp "stundu" un "resursa" motoru laikam var minēt eļļas tilpimu un paradzemo nomaiņas intervālu.
Protams vēl vispārēji manuālī aprkstītie pārbaudes un nomaiņas intervāli.
Vēl viena lieta kas nāk klāt ir kloķenes un tās atsvara smagums. Jo smagāka kloķene jo motors ilgāk dzīvo, jo nav tik ass.
Pareizāk sakot - motora forsāžas pakāpe, tas ir tas, kas pamatā atšķir stundinieku no resursnieka, ja tā pa rupjo runāt.
Bet es tev nepiekritīsū tajā, ka paņemot krosa moci un braucot ar to pa ielu tā resurs būs vienāds ar ielas motociklu. Neiedziļināsimies nepareizos pārnesumus un tādās tehniskās lietās. Tā globāli ņemot.
Protams, ka viņš ies ilgāk, bet tāpat ne pietiekami.
Un taisni šie biežie nomaiņa sun apkopes intervāli ir tie kas to padara par "stundinieku" vai "sacīkšu motoru". Nu mainīt ieliniekam eļļu pēc 4 stundām būtu biki pa šerpu. Arī pēc atoņām un desmit stundām tas būtu šerpi.
Vai kā dažam labiem motoram veikt kap-rem ar katru eļļas maiņu, jo eļļas sūkņa nav kā sugas, vismaz ne tādā izpratnē, kā topazīst parasti.