Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
almis
20. Mar 2012, 23:39#14381

Kopš: 24. Sep 2009

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 112

Braucu ar: .....


20 Mar 2012, 23:02:50 mezavecis rakstīja:

20 Mar 2012, 22:56:59 MIGs rakstīja:

20 Mar 2012, 22:43:25 almis rakstīja:
Lasot ārzemju forumus radās jautājums vai tā ir taisnība ka no rūpnīcas moto amortizātori ir saregulēti priekš mazajiem ķiniešiem un būtu obligāti jānoregulē tie pēc vadītāja parametriem, kas uzlabo moto vadību??
Jā tieši tā arī ir - saregulē uz vidējo svaru.
Tulīt visi ķersies pie skrūvgriežiem un zaptes burciņām ar biezāku amīšu eļļu..sorry uzjautrināja raksts..ja pats nejūti vajadzību-nemeklē piedzīvojumus

Pats netaisos to darīt jo zinu ka slikti tas var beigties vnk gribējās zināt vai tā ir...

Offline

mezavecis
20. Mar 2012, 23:59#14382

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:

izlases veida pārskrēju pāri tabulām..izskatās ka tas vairāk atbilst patiesībai saistībā ar vecākiem mochiem -2007-09 beidzamajos gados tomēr ir tendence uz to ka braucēja svars tuvojas +-90kg..
P.s tas tā vispārīgi vnk salīdzināju pāris krosa mochus,un pāris tīrasinju shoseiniekus..enduras un turistus nav verts vispār apskatīt..

[ Šo ziņu laboja mezavecis, 21 Mar 2012, 09:16:43 ]

Offline

Negantelis
21. Mar 2012, 08:30#14383

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

sievas freewindam aizmugurē nav rebound, ir kāds kas var to sataisīt.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

shkapars
21. Mar 2012, 08:40#14384

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

Protams, ka jāķerās klāt un jāregulē! Vienmēr var atskrūvēt atpakaļ kā bija. Regulējamajām skrūvēm klikšķi jāskaita no pilnībā ciet aizskrūvēta stāvokļa. Tikai pilnībā ciet aizskrūvēts stāvoklis ir tad, kad skrūve viegli atdurās, nedrīkst pievilkt, jo skrūves galā ir konuss, ko pievelkot var viegli sačakarēt.
Bet kā jau tika minēts, jāsāk ar svaigu eļļu un spiedienu rezervuārā.
Atsperes var tabulās (piemēram, Racetech.com lapā) sameklēt, kas Tavam mocim ir virsū un ko vajag Tavam svaram un braukšanai.
Moča jaudai nav nozīmes, ja riepas neturās uz ceļa (neceļa, trases utt.)

Offline

mezavecis
21. Mar 2012, 09:16#14385

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:

Jaaa..tikkai cik no tautas kas šeit apgrozās spēj pateikt kas tieši viņiem nepatīk amortizātora darbībā un kur nu vel saregulet..nav runa par augstak minēto KLX tur viss ir skaidrs ka braucēja svars un braukšanas stils prasa jau nopietnāku upgrade..visvieglāk jau arī ir kādam amīti regulēt stāvot trases malā un vērojot braukšanu,jo pats braucējs reti kad spēj ko lietderīgu pateikt..
P.s sorry neka personīga pārdomas vispārīgas..

[ Šo ziņu laboja mezavecis, 21 Mar 2012, 09:17:27 ]

Offline

deMarco
21. Mar 2012, 10:09#14386

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Gribu zināt ko tu redzēsi stāvot malā
Pa lielam to, ka kaut kas nav kārtībā pateiks tikai pats braucējs un vēl riepu dilums

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

mezavecis
21. Mar 2012, 10:28#14387

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


21 Mar 2012, 10:09:03 deMarco rakstīja:
Gribu zināt ko tu redzēsi stāvot malā
Pa lielam to, ka kaut kas nav kārtībā pateiks tikai pats braucējs un vēl riepu dilums
katra trase ir nelidzenumi,likumi utt tur arī no malas varredzēt kopainu kā mocis sasēžas,noļum,cik svārstības apēd amīts un cik nodod tālāk uz moci..
ja gribi pats to darīt un analizēt
vari nopirkt racetech.com vai iznomāt no Muižnieka kunga specialu uzparikti kas to visu ieraksta..Ja gribas vel advancētak var no http://www.race-technology.com/ apkarināt visu moci ar elektroniku kas raksta visus parametrus un pēcāk dienām ..mēnešiem analizēt datus..
P.s vai to vajag

[ Šo ziņu laboja mezavecis, 21 Mar 2012, 10:41:08 ]

Offline

elf
21. Mar 2012, 10:48#14388

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Ar amortizatoru regulēšanu tā prātīgi.Viens otrs sagriež uz mīkstāko,pabrauc un griež ciet.Tā nekad nedarat,pēc šādas regulēšanas amortizators normāli vairs nestrādās.Ar vakumu sarauj gaisu tur kur nevajag..

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

deMarco
21. Mar 2012, 10:50#14389

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95


21 Mar 2012, 10:28:17 mezavecis rakstīja:

21 Mar 2012, 10:09:03 deMarco rakstīja:
Gribu zināt ko tu redzēsi stāvot malā
Pa lielam to, ka kaut kas nav kārtībā pateiks tikai pats braucējs un vēl riepu dilums
katra trase ir nelidzenumi,likumi utt tur arī no malas varredzēt kopainu kā mocis sasēžas,noļum,cik svārstības apēd amīts un cik nodod tālāk uz moci..
ja gribi pats to darīt un analizēt
vari nopirkt racetech.com vai iznomāt no Muižnieka kunga specialu uzparikti kas to visu ieraksta..Ja gribas vel advancētak var no http://www.race-technology.com/ apkarināt visu moci ar elektroniku kas raksta visus parametrus un pēcāk dienām ..mēnešiem analizēt datus..
P.s vai to vajag

Par telemetrijas datu logeriem vari man nestāstīt. Gribu redzēt kā tu man novērtēsi un saregulēsi amīti, piemēram, priekš Biķerniekiem, ja es tev ne vārda neteikšu kas man patīk, kas nē un kur ir problēmas
Varbūt krosā ir savādāk un vienkāršāk ko redzēt no malas - nezinu. Bet bez normāla braucēja "inputa" nekas labs, domājams, nesanāks

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

amsins
21. Mar 2012, 12:39#14390

Kopš: 01. Mar 2011

No: Kandava

Ziņojumi: 41

Braucu ar: Kawasaki zzr 600

sveiki! man jautājums ar ko labak salikt cbr 600 bloku kopā? hermetiku negribu!

Offline

Naits
21. Mar 2012, 13:09#14391

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


21 Mar 2012, 12:39:58 amsins rakstīja:
sveiki! man jautājums ar ko labak salikt cbr 600 bloku kopā? hermetiku negribu!

Viņš tkk arī oriģināli nāk uz hermētiķi. Tikai vajag normālu izvēlēties un smērēt ar mēru. Gudrāk Tev Niere izstāstīs, bet pa primitīvo tas kurš nesmird pēc etiķa, pārsvarā viņi ir pelēki. Pats pērku grosā, bet ir arī citur nopērkams. Nu ja hermētiķis galīgi nepatīk tad liec uz mannā biezputru.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Difers
21. Mar 2012, 13:13#14392

Kopš: 25. Mar 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 334

Braucu ar: BMW K1600GT

Ļoti labs ir "Victor reinz" hermētiķis, tādā zilā flakonā. (nezinu vai airesols ir pareizais vārds) bet nospiežot pats nāk ārā... labi blīvē...

Offline

maniac
21. Mar 2012, 17:42#14393

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5169

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


20 Mar 2012, 12:08:01 _ix_ rakstīja:
Nu labi. par sito paldies
Tagad paliek jautajums par indukceneem
vai pienaakoshajiem vadiem ir obligaati jaabuut savaas vietaas. tobish ja vinjus netiishaam samaina vietaam, tas kko iespaido

Tieši vakar vienam elektriķim šo jautājienu uzdevu Precīzāk - kas notiks viencilindra mocim, kam spolei pienāk divi vadi un aiziet viens uz sveci, ja tos divus samainīšu? Atbilde bija: nekas īpašs.
P.S. Īstenībā es jau biju pārliecinājies - dzirkstele ir gan vienā, gan otrā gadienā.

[ Šo ziņu laboja maniac, 21 Mar 2012, 17:45:50 ]

Offline

mezavecis
21. Mar 2012, 19:24#14394

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:



Par telemetrijas datu logeriem vari man nestāstīt. Gribu redzēt kā tu man novērtēsi un saregulēsi amīti, piemēram, priekš Biķerniekiem, ja es tev ne vārda neteikšu kas man patīk, kas nē un kur ir problēmas

telemetrija shoreiz niprichom, bet sarakstit visus spekus kas darbojas uz moci,trajektorijas un parejo gan nav slikti..domaju ka shaja gadsimta shoseja nav ko iesakt ja grib tikt uz tumbockas, bez nopietnas elektronikas kas palidz analizet..paspelejies kadreiz ar shim stellem un bus cits skatijums uz to visu!

Offline

Negantelis
21. Mar 2012, 19:48#14395

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


21 Mar 2012, 17:42:07 maniac rakstīja:

20 Mar 2012, 12:08:01 _ix_ rakstīja:
Nu labi. par sito paldies
Tagad paliek jautajums par indukceneem
vai pienaakoshajiem vadiem ir obligaati jaabuut savaas vietaas. tobish ja vinjus netiishaam samaina vietaam, tas kko iespaido

Tieši vakar vienam elektriķim šo jautājienu uzdevu Precīzāk - kas notiks viencilindra mocim, kam spolei pienāk divi vadi un aiziet viens uz sveci, ja tos divus samainīšu? Atbilde bija: nekas īpašs.
P.S. Īstenībā es jau biju pārliecinājies - dzirkstele ir gan vienā, gan otrā gadienā.


Starpība varētu būt tajā ka elektrodi uz sveces izdeg pretēji. Jo elektroni arī virzās KONKRĒTĀ VIRZIENĀ un no karstākās virsmas uz aukstāko-tātad no centrālā uz malējo uttt.

Svecēm šitas joks nepatiks.
Lai gudrs nevis lauku elektriķis bet kāds patiesi gudrāks pastāsta sīkāk.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

deMarco
21. Mar 2012, 20:10#14396

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95


21 Mar 2012, 19:24:23 mezavecis rakstīja:


Par telemetrijas datu logeriem vari man nestāstīt. Gribu redzēt kā tu man novērtēsi un saregulēsi amīti, piemēram, priekš Biķerniekiem, ja es tev ne vārda neteikšu kas man patīk, kas nē un kur ir problēmas

telemetrija shoreiz niprichom, bet sarakstit visus spekus kas darbojas uz moci,trajektorijas un parejo gan nav slikti..domaju ka shaja gadsimta shoseja nav ko iesakt ja grib tikt uz tumbockas, bez nopietnas elektronikas kas palidz analizet..paspelejies kadreiz ar shim stellem un bus cits skatijums uz to visu!

Tu mani nesaprati- es ļoti labi zinu kas ir telimetrija, ko viņa ēd un ko spļauj ārā. Ja man mājās stāvētu Apple akciju čupiņa, sen būtu to uzkrāmējis savam aparātam
Runa bija par to, ka normālā situācijā bez info no vaģilas - kas viņam nepatīk un ko vajadzētu savādāk, neko daudz saregulēt nevarēsi.

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

sagadnieks
21. Mar 2012, 20:24#14397

Kopš: 11. Mar 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 11

Braucu ar: Honda Cb 600

interese ka Hondai cb600 nomainit elu priekseja daksa vai pieliet?

Offline

Negantelis
21. Mar 2012, 20:29#14398

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


21 Mar 2012, 20:24:30 sagadnieks rakstīja:
interese ka Hondai cb600 nomainit elu priekseja daksa vai pieliet?


tikai nomainīt.

Dakšu ārā no traversas.Pirms tam gala korķus vaļā.
Korķi jāskrūvē ar atlaistu augšējo traversu.

Štoki uz leju,traukā nolej eļļu, neaizmirsti kārtīgi izpumpēt un atstāt notecināt.

Nedabon pa pieri kad skrūvē galu vaļā.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

grosha
21. Mar 2012, 20:31#14399

Kopš: 26. Apr 2008

Ziņojumi: 2058

Braucu ar:

protams maini, izjauc, izmazgā saliec viss vienkārši
p.s. manuāli novelc

Offline

sagadnieks
21. Mar 2012, 20:40#14400

Kopš: 11. Mar 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 11

Braucu ar: Honda Cb 600


21 Mar 2012, 20:29:21 Negantelis rakstīja:

21 Mar 2012, 20:24:30 sagadnieks rakstīja:
interese ka Hondai cb600 nomainit elu priekseja daksa vai pieliet?


tikai nomainīt.

Dakšu ārā no traversas.Pirms tam gala korķus vaļā.
Korķi jāskrūvē ar atlaistu augšējo traversu.

Štoki uz leju,traukā nolej eļļu, neaizmirsti kārtīgi izpumpēt un atstāt notecināt.

Nedabon pa pieri kad skrūvē galu vaļā.
cik daudz tur jalej ta ela un kada?

[ Šo ziņu laboja sagadnieks, 21 Mar 2012, 20:41:50 ]

Offline