Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
GT
16. Mar 2012, 23:01#14321

Kopš: 25. Sep 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 467

Braucu ar: R1

Kads regulee exup varstu ? lidz 9k iet sudigak par 600ccm un tikai pec tam atveras un aiziet normali .

Offline

Negantelis
16. Mar 2012, 23:34#14322

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


16 Mar 2012, 23:16:52 edgarsm rakstīja:
vēlējos apjautāties par ķēdes ''sakniedētāju'',nopirku jaunu ķēdi,bet tā ''saklpēšana ar āmuru un dorni'' bez speciālā instrumenta man nešķiet vilinoša! tapē vēlos vaicāt,vai kādam ir priekš 530 ķēdes instruments,ko izīrēt uz pāris stundām! Mo atrodas Berģos kur ar katru dienu strādāju!
paldies


pieraksti arī ķēdes marku,kniedējamie.atšķiras.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Ruuu
16. Mar 2012, 23:58#14323

Kopš: 14. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 275

Braucu ar: PC34

Kur nopirkt oranžo pagrieziena spuldzīti un par cik?

Offline

deMarco
17. Mar 2012, 00:09#14324

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95


16 Mar 2012, 23:01:24 GT rakstīja:
Kads regulee exup varstu ? lidz 9k iet sudigak par 600ccm un tikai pec tam atveras un aiziet normali .

Nevar tur neko regulēt. Vienīgi trosītēm nņemt brīvgājienu (pieregulēt).
Iespējams EXUP noklājies, ieķīlējis, vai salūzis... Man R1 bija aprauts zobrats un viss- mocis apakšgalā mēms

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

turbomen
17. Mar 2012, 00:25#14325

Kopš: 07. Jun 2010

Ziņojumi: 94

Braucu ar: ,.. .., ,.., muguru pa asfaltu,...

Kas var but par iemeslu tam ka mocis ruc taka nestradatu kads cilindrs, uz pie apgriezieniem sauj visu laiku pa isputeju ugunis ara? Sveces saliku jaunas, karburatori iztiriti, tuksgaita strada normali, un cilindri ari visi strada, tikai skana nav tada tira un pie slodzes taka gurst nost, aizrijas. Varbut del ta ka jasinhronize karburatori?

mocis honda cb1

Offline

Archy96
17. Mar 2012, 00:34#14326

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Tā, šodien nodarbojos ar savu ziemotāju modināšanu, kā rezultātā manā kontā ir 2 nosprāguši aķi.

ER6 jau pagājušogad tāds nīkulīgs bija, nu ir pavisam mierā. R1 rudenī vēl grieza, un kaut arī visu ziemu siltumā dzīvoja, nu vairs negriež, liku lādēties, tik un tā negriež

Nu džeki - kurš man var piedāvāt pa labu cenu divus aķus ?

1) ER6F 2006 gada.
2) YZFR1 2004 gada.



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

viesic
17. Mar 2012, 09:46#14327

Kopš: 15. Apr 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 160

Braucu ar: cbr900 un xr600

vnk meklē šādus aķus:
r1 - YTZ10S (L:150mm x H:93mm x W:87mm)
er6 - YTX12 (L:150mm x H:130mm x W:87mm)

"ražotājs" pa lielam pofig, tāpat lielākā daļa tikai uzrakstus printē uz gataviem aķiem. Tie ir "sausie" bezapkalpes aķi, nebūs nākotne jāčalkājas ar elektrolītiem, un līmeņu papildināšanām. drošības pēc, gan labāk pārmēri vecos, vai pēc izmēriem atbilst.

Offline

welder
17. Mar 2012, 11:06#14328

Kopš: 27. Mar 2011

Ziņojumi: 147

Braucu ar: Exc 530

Jautājums par gultņiem.2takters,pamatnieki.
Vakar ieliku savam mopēdam SKF gultņus,kam lodītes satur nevis dzelzs stīpa,bet plastmasas(gultņu bodē teica ka tādus tagad liekot,un pietam bija dārgāki).Tagad sāku štukot vai tā plastmasa man nesadegs?Kāds ir sev licis tādus gultņus?

Offline

mezavecis
17. Mar 2012, 11:50#14329

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


17 Mar 2012, 11:06:47 welder rakstīja:
Jautājums par gultņiem.2takters,pamatnieki.
Vakar ieliku savam mopēdam SKF gultņus,kam lodītes satur nevis dzelzs stīpa,bet plastmasas(gultņu bodē teica ka tādus tagad liekot,un pietam bija dārgāki).Tagad sāku štukot vai tā plastmasa man nesadegs?Kāds ir sev licis tādus gultņus?
Parakņājies SKF bibloteka varbut atrodi!
http://www.skf.com/skf/productcatalogue/jsp/sea...ue=1&lang=en

Offline

voodoooo
17. Mar 2012, 17:45#14330

Kopš: 04. Jan 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 22

Braucu ar: BMW r1150rt

šodien pārliku motoru uz citu rāmi..mocijos kadas 3 h beigas izrādijas ka jaunajam rāmim ir saliektas 4 vietas pie kā skruvejas motors... atlociju atpakal un rezultāta motors stāv pa kādiem 5 mm šķibi...visas skruves saskrūvēju pa savām vietām ,uzliku riepu ,ķedi nu itkā ķedi nost nemet ... jautājums - ko varetu ietekmēt tas ka tas motors stav bišku šķibu un mazaa lauzienaa jo visas skruuves nebija viegli ieskruvēt ..

Offline

lomsz
17. Mar 2012, 18:46#14331

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


17 Mar 2012, 17:45:19 voodoooo rakstīja:
šodien pārliku motoru uz citu rāmi..mocijos kadas 3 h beigas izrādijas ka jaunajam rāmim ir saliektas 4 vietas pie kā skruvejas motors... atlociju atpakal un rezultāta motors stāv pa kādiem 5 mm šķibi...visas skruves saskrūvēju pa savām vietām ,uzliku riepu ,ķedi nu itkā ķedi nost nemet ... jautājums - ko varetu ietekmēt tas ka tas motors stav bišku šķibu un mazaa lauzienaa jo visas skruuves nebija viegli ieskruvēt ..
Bijām manam mocim izceluši motoru, atpakal liekot nepaseja skruvju vietas augsejiem stiprinajumiem... pirms nemt lielo amuru un k-ko locit, pārlasiju service manual un redzeju, ka stiprnajumi jaskruve noteiktā seciba... Ta izdarot viss nostajas vietas... Parbaudi tadu variantu...

Offline

voodoooo
17. Mar 2012, 19:00#14332

Kopš: 04. Jan 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 22

Braucu ar: BMW r1150rt

manam bija tie 2 kronšteini padziti uz saniem kadus 1.5 cm un vecajam ramim vini taisni un smuki a shitam tagad stulbi ... visdrizaak vecais saimnieks bija ar varu ravis to motoru araa ... laikam galvenais lai ķede taisni iet un need to mazo zobratinu ... laikam buus japardod

Offline

VATERLAND
17. Mar 2012, 21:41#14333

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)

Niere!

Kaads buutu tavs komentaars par shaadu Monograde MotorMineraalellu?!



Ella

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Archy96
18. Mar 2012, 00:24#14334

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


17 Mar 2012, 21:41:34 VATERLAND rakstīja:
Niere!

Kaads buutu tavs komentaars par shaadu Monograde MotorMineraalellu?!



Ella

Paklau, ko Tu čakarējies ar to savu sovnarhozu? Kāpēc nevar liet iekšā kaut ko no modernā gala??? Bija kādreiz motožurnālā interesants eļļu tests - ņēma 2 jaunus urālus, (kuri savā būtībā ir pirmskara konstrukcijas moči), vienam ielēja kaut kādu ūber kruto sintētiku, bet otram pavisam pa vienkāršo, kaut ko, kas "it kā" vienmēr urālam ir ticis paredzēts, nu lūk, un tas, kuram bija dārgā eļļa, kuru "nav jēgas tādam vecam dzelzim liet", nokalpoja krietni labāk un atraujot vaļā motorus pēc kādiem tur x0000km, atšķirība bija kā diena pret nakti izdiluma ziņā. Vai tikai te nebūs līdzīgi?

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
18. Mar 2012, 02:04#14335

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


18 Mar 2012, 02:02:01 Niere rakstīja:
lai iztaisnotos grumbas pierē no nenormālās nopietnības šajā diskusijā, te nejauši uzskrējās virsū, par lubrikācijas tēmu runājot:
[vēlāk izvākšu]



ko neierubījos, kā tā eļļa melna tapa?
lūk, jautājums spečukiem uz ribas

Tu zini, es esmu redzējis motoreļļu, tieši moču eļļu, kura jau kannās jauna esot pēc atrabotkas izskatās, tādu kādreiz suzuka ofic. dīleris tirgoja un lēja jaunajos močos, neatceros vairs nosaukumu, bet bija riktīgi tumša, gandrīz kā pie eļļas maiņas


P.S. Šodien izveicu nereālāko santīmp*****sēja gājienu, nolēju savam R1 eļļu, "kruto" Motul V300, ar kuru tikai 1500km tika norullēts, un iegāzu krosiniekam kārbā Es parasti šādus ārprāta gājienus nepiekopju, bet šovakar mainīju vāka blīvi un nācās veco eļļu izliet, nebija, ko ieliet vietā, un raugoties apkārt pa garāžu radās šī "spīdošā" doma Nākamnedēļ iepirkšu jaunu kārbas eļļu un nomainīšu, gan jau nekas traks nenotiks, teorētiski nevajadzētu


Palika vēl 3 litri pāri, moška to pus-atrabotku arī līdz galam izmantot

[ Šo ziņu laboja Archy96, 18 Mar 2012, 02:10:43 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

matiicins
18. Mar 2012, 12:24#14336

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F

Kur var nopirkt tādus stienīšus ar ko mocim riepu nomontēt no diska citādāk ar skrūvgriežņiem jau vienu kameru pārdūru

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

dzerrais
18. Mar 2012, 12:27#14337

Kopš: 08. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1489

Braucu ar:


18 Mar 2012, 12:24:07 matiicins rakstīja:
Kur var nopirkt tādus stienīšus ar ko mocim riepu nomontēt no diska citādāk ar skrūvgriežņiem jau vienu kameru pārdūru
Yamaha,Deglava 50 redzeju. 4,50ls laikam.

Offline

matiicins
18. Mar 2012, 12:32#14338

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F


18 Mar 2012, 12:27:51 dzerrais rakstīja:

18 Mar 2012, 12:24:07 matiicins rakstīja:
Kur var nopirkt tādus stienīšus ar ko mocim riepu nomontēt no diska citādāk ar skrūvgriežņiem jau vienu kameru pārdūru
Yamaha,Deglava 50 redzeju. 4,50ls laikam.
ok, paldies

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

350cc
18. Mar 2012, 19:33#14339

Kopš: 30. Mar 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 131

Braucu ar: Vecu mersi

Kāds var pateikt,vai '79 gada Yamahai xs400,uzliekot cilindrus un virzuļus no 360cc var atstāt 400cc galvu?

-----------------
It's better to burn out than rust out.

Offline

Easyrider
18. Mar 2012, 19:53#14340

Kopš: 29. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 74

Braucu ar: HD XL 883

Čau. Mans jautājums spečukiem - meklēju spečuku, kam ir pieredze ar HD Sportster modeli?

Offline