16 Mar 2012, 23:16:52 edgarsm rakstīja:
vēlējos apjautāties par ķēdes ''sakniedētāju'',nopirku jaunu ķēdi,bet tā ''saklpēšana ar āmuru un dorni'' bez speciālā instrumenta man nešķiet vilinoša! tapē vēlos vaicāt,vai kādam ir priekš 530 ķēdes instruments,ko izīrēt uz pāris stundām! Mo atrodas Berģos kur ar katru dienu strādāju!
paldies
16 Mar 2012, 23:01:24 GT rakstīja:
Kads regulee exup varstu ? lidz 9k iet sudigak par 600ccm un tikai pec tam atveras un aiziet normali .
Nevar tur neko regulēt. Vienīgi trosītēm nņemt brīvgājienu (pieregulēt).
Iespējams EXUP noklājies, ieķīlējis, vai salūzis... Man R1 bija aprauts zobrats un viss- mocis apakšgalā mēms
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas
Kas var but par iemeslu tam ka mocis ruc taka nestradatu kads cilindrs, uz pie apgriezieniem sauj visu laiku pa isputeju ugunis ara? Sveces saliku jaunas, karburatori iztiriti, tuksgaita strada normali, un cilindri ari visi strada, tikai skana nav tada tira un pie slodzes taka gurst nost, aizrijas. Varbut del ta ka jasinhronize karburatori?
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
Tā, šodien nodarbojos ar savu ziemotāju modināšanu, kā rezultātā manā kontā ir 2 nosprāguši aķi.
ER6 jau pagājušogad tāds nīkulīgs bija, nu ir pavisam mierā. R1 rudenī vēl grieza, un kaut arī visu ziemu siltumā dzīvoja, nu vairs negriež, liku lādēties, tik un tā negriež
Nu džeki - kurš man var piedāvāt pa labu cenu divus aķus ?
vnk meklē šādus aķus:
r1 - YTZ10S (L:150mm x H:93mm x W:87mm)
er6 - YTX12 (L:150mm x H:130mm x W:87mm)
"ražotājs" pa lielam pofig, tāpat lielākā daļa tikai uzrakstus printē uz gataviem aķiem. Tie ir "sausie" bezapkalpes aķi, nebūs nākotne jāčalkājas ar elektrolītiem, un līmeņu papildināšanām. drošības pēc, gan labāk pārmēri vecos, vai pēc izmēriem atbilst.
Jautājums par gultņiem.2takters,pamatnieki.
Vakar ieliku savam mopēdam SKF gultņus,kam lodītes satur nevis dzelzs stīpa,bet plastmasas(gultņu bodē teica ka tādus tagad liekot,un pietam bija dārgāki).Tagad sāku štukot vai tā plastmasa man nesadegs?Kāds ir sev licis tādus gultņus?
17 Mar 2012, 11:06:47 welder rakstīja:
Jautājums par gultņiem.2takters,pamatnieki.
Vakar ieliku savam mopēdam SKF gultņus,kam lodītes satur nevis dzelzs stīpa,bet plastmasas(gultņu bodē teica ka tādus tagad liekot,un pietam bija dārgāki).Tagad sāku štukot vai tā plastmasa man nesadegs?Kāds ir sev licis tādus gultņus?
šodien pārliku motoru uz citu rāmi..mocijos kadas 3 h beigas izrādijas ka jaunajam rāmim ir saliektas 4 vietas pie kā skruvejas motors... atlociju atpakal un rezultāta motors stāv pa kādiem 5 mm šķibi...visas skruves saskrūvēju pa savām vietām ,uzliku riepu ,ķedi nu itkā ķedi nost nemet ... jautājums - ko varetu ietekmēt tas ka tas motors stav bišku šķibu un mazaa lauzienaa jo visas skruuves nebija viegli ieskruvēt ..
17 Mar 2012, 17:45:19 voodoooo rakstīja:
šodien pārliku motoru uz citu rāmi..mocijos kadas 3 h beigas izrādijas ka jaunajam rāmim ir saliektas 4 vietas pie kā skruvejas motors... atlociju atpakal un rezultāta motors stāv pa kādiem 5 mm šķibi...visas skruves saskrūvēju pa savām vietām ,uzliku riepu ,ķedi nu itkā ķedi nost nemet ... jautājums - ko varetu ietekmēt tas ka tas motors stav bišku šķibu un mazaa lauzienaa jo visas skruuves nebija viegli ieskruvēt ..
Bijām manam mocim izceluši motoru, atpakal liekot nepaseja skruvju vietas augsejiem stiprinajumiem... pirms nemt lielo amuru un k-ko locit, pārlasiju service manual un redzeju, ka stiprnajumi jaskruve noteiktā seciba... Ta izdarot viss nostajas vietas... Parbaudi tadu variantu...
manam bija tie 2 kronšteini padziti uz saniem kadus 1.5 cm un vecajam ramim vini taisni un smuki a shitam tagad stulbi ... visdrizaak vecais saimnieks bija ar varu ravis to motoru araa ... laikam galvenais lai ķede taisni iet un need to mazo zobratinu ... laikam buus japardod
Paklau, ko Tu čakarējies ar to savu sovnarhozu? Kāpēc nevar liet iekšā kaut ko no modernā gala??? Bija kādreiz motožurnālā interesants eļļu tests - ņēma 2 jaunus urālus, (kuri savā būtībā ir pirmskara konstrukcijas moči), vienam ielēja kaut kādu ūber kruto sintētiku, bet otram pavisam pa vienkāršo, kaut ko, kas "it kā" vienmēr urālam ir ticis paredzēts, nu lūk, un tas, kuram bija dārgā eļļa, kuru "nav jēgas tādam vecam dzelzim liet", nokalpoja krietni labāk un atraujot vaļā motorus pēc kādiem tur x0000km, atšķirība bija kā diena pret nakti izdiluma ziņā. Vai tikai te nebūs līdzīgi?
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
18 Mar 2012, 02:02:01 Niere rakstīja:
lai iztaisnotos grumbas pierē no nenormālās nopietnības šajā diskusijā, te nejauši uzskrējās virsū, par lubrikācijas tēmu runājot:
[vēlāk izvākšu]
ko neierubījos, kā tā eļļa melna tapa?
lūk, jautājums spečukiem uz ribas
Tu zini, es esmu redzējis motoreļļu, tieši moču eļļu, kura jau kannās jauna esot pēc atrabotkas izskatās, tādu kādreiz suzuka ofic. dīleris tirgoja un lēja jaunajos močos, neatceros vairs nosaukumu, bet bija riktīgi tumša, gandrīz kā pie eļļas maiņas
P.S. Šodien izveicu nereālāko santīmp*****sēja gājienu, nolēju savam R1 eļļu, "kruto" Motul V300, ar kuru tikai 1500km tika norullēts, un iegāzu krosiniekam kārbā Es parasti šādus ārprāta gājienus nepiekopju, bet šovakar mainīju vāka blīvi un nācās veco eļļu izliet, nebija, ko ieliet vietā, un raugoties apkārt pa garāžu radās šī "spīdošā" doma Nākamnedēļ iepirkšu jaunu kārbas eļļu un nomainīšu, gan jau nekas traks nenotiks, teorētiski nevajadzētu
Palika vēl 3 litri pāri, moška to pus-atrabotku arī līdz galam izmantot
18 Mar 2012, 12:24:07 matiicins rakstīja:
Kur var nopirkt tādus stienīšus ar ko mocim riepu nomontēt no diska citādāk ar skrūvgriežņiem jau vienu kameru pārdūru
18 Mar 2012, 12:24:07 matiicins rakstīja:
Kur var nopirkt tādus stienīšus ar ko mocim riepu nomontēt no diska citādāk ar skrūvgriežņiem jau vienu kameru pārdūru
Yamaha,Deglava 50 redzeju. 4,50ls laikam.
ok, paldies
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!