Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
ABU
14. Mar 2012, 22:35#14261

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: ZRX1200S


14 Mar 2012, 20:10:46 VATERLAND rakstīja:
Tehniska rakstura jautaajums Nierem - kur Riigaa/LV nopirkt SAE30 specifikaacijas 4T mineraaal motorellu?!




Esmu redzējis dažādas "vecās-eksotiskās" eļļas VIADAs benzīntankā uz Ulmaņa gatves aiz DEPO pirms paša lidostas viadukta.

-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline

Alans
15. Mar 2012, 10:26#14262

Kopš: 16. Apr 2011

Ziņojumi: 26

Braucu ar: Honda crf250;Yamaha yz125

Tāda eļļa ir nopērkama DEPO! Valvoline viņu ražo priekš četrtaktu zāles pļavēju motoriem

Offline

Janis_L
15. Mar 2012, 10:32#14263

Kopš: 02. May 2011

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 316

Braucu ar: Husky SM610, Corrado 1.8T, Audi Q

Uz R6 99.g. nākošā gada(modeļa) purnu grūti pieķīmiķot, nav kāds mēģinājis?

[ Šo ziņu laboja Janis_L, 15 Mar 2012, 10:33:04 ]

Offline

deMarco
15. Mar 2012, 10:57#14264

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Pieķīmiķot var visu, bet vajag arī citas lampas

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

Janis_L
15. Mar 2012, 11:37#14265

Kopš: 02. May 2011

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 316

Braucu ar: Husky SM610, Corrado 1.8T, Audi Q


15 Mar 2012, 10:57:56 deMarco rakstīja:
Pieķīmiķot var visu, bet vajag arī citas lampas

Man nav ne lampas ne purna, ebayā no 02.g. ir lētākas lampas

Offline

mazaiz
15. Mar 2012, 12:10#14266

Kopš: 10. Sep 2011

Ziņojumi: 272

Braucu ar: pagaidam neko!

Apgaismojiet, spečuki, kas ir slēguši mocim to "cigarēšu ligzdu".. (12V VEHICLE EURO SOCKET)

Kā viņu pareizi saslēgt, caur to atslēgas releju, vai kā pareizi?!

Offline

maniac
15. Mar 2012, 13:53#14267

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5169

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Es slēdzu "pa taisno", lai varētu izmantot arī bez atslēgas (piem. palādēt kaut ko).

Offline

cabriooo
15. Mar 2012, 14:15#14268

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: R1250 gs adv


15 Mar 2012, 12:10:27 mazaiz rakstīja:
Apgaismojiet, spečuki, kas ir slēguši mocim to "cigarēšu ligzdu".. (12V VEHICLE EURO SOCKET)

Kā viņu pareizi saslēgt, caur to atslēgas releju, vai kā pareizi?!

man arī ir pa taisno, bet vajadzētu ielikt drošinātāju...

Offline

chirkainais
15. Mar 2012, 14:26#14269

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku


15 Mar 2012, 14:15:56 cabriooo rakstīja:

15 Mar 2012, 12:10:27 mazaiz rakstīja:
Apgaismojiet, spečuki, kas ir slēguši mocim to "cigarēšu ligzdu".. (12V VEHICLE EURO SOCKET)

Kā viņu pareizi saslēgt, caur to atslēgas releju, vai kā pareizi?!

man arī ir pa taisno, bet vajadzētu ielikt drošinātāju...

Cik niknu? Jāskatās pēc potenciālo patērētāju jaudām?

[ Šo ziņu laboja chirkainais, 15 Mar 2012, 14:26:36 ]



-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

quickordead
15. Mar 2012, 14:33#14270

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 166

Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650

Nopirku augstākminēto ligzdu ar visu vadu un drošinātāju iekš eBay, tur nāca 10 A

-----------------
Kickin' It Old School

Offline

Sliktais
15. Mar 2012, 17:49#14271

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Ja pareizi sapratu tad tā eļļa nav Vaterelanda BMW bet "korozīvajai tehnikai" (c) , modeli gan neatceros.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Negantelis
15. Mar 2012, 17:49#14272

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


15 Mar 2012, 12:10:27 mazaiz rakstīja:
Apgaismojiet, spečuki, kas ir slēguši mocim to "cigarēšu ligzdu".. (12V VEHICLE EURO SOCKET)

Kā viņu pareizi saslēgt, caur to atslēgas releju, vai kā pareizi?!


Nevajag slēgt pa taisno.
Jau iepriekš rakstīju kāpēc.

Tātad ņemam foršo ligzdu,kurai līdzi nāk vads ar drošinātāja ligzdu.
Nopērkam automotive releju ar atbilstošiem ampēriem.
Labi releji nav lēti, 30A uz vietas LV maksā ap 5 Ls(laikam)
Releji ir trīs veidu.Nav sprieguma=saslēgts.Nav sprieguma=atslēgts. Un tādi kuros apvienoti abi divi.Dodu priekšroku pēdējiem jo tiem var vēl kādu fīču uzlikt.(piemēram izslēdz aizdedzi numurs atlokās )

Releju pievieno pie aķa,savukārt releja vadības tinumu pie piemēram gaismām,aizdedzes utt. kur pats vēlas)
Uz releja būs shēma kur norādīts kurš gals kur jāliek.
Manam mocim ir automātiskās gaismas,vienoju pie tām.Pašas tuvās gaismas gan man ir uztaisītas atslēdzamas ar slēdzi, bet tā kā releju baroju no gabarītiem tad ligzdā spriegums ir vienmēr kad ieslēgta aizdedze.
Gaismas atslēdzamas taisīju tāpēc ka man ir litrs,bet cilindri tikai 2 un lampas 2xH4.
Iedarbinot baigā slodze aķim.
Ak jā man ir arī miglinieki uzlikti,tad arī var tuvās atslēgt.

Senāk braukāju ar ligzdām pa taisno pie aķa,dažreiz dabūju stumt jo biju kautko atstājis lādēties vai siltās ručkas aizmirsis izslēgt.Kopš uztaisīju visu kā pienākas vairs bēdu nezinu.

Relejs ir vajadzīgs jo pa taisno kaut kur slēgt ir neprāts.

Un protams drošinātāju arī nemetam ārā,bet ieliekam kur paredzēts.

[ Šo ziņu laboja Negantelis, 15 Mar 2012, 17:57:18 ]



-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Sliktais
15. Mar 2012, 17:54#14273

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


15 Mar 2012, 17:51:41 Niere rakstīja:

15 Mar 2012, 17:49:25 Sliktais rakstīja:
Ja pareizi sapratu tad tā eļļa nav Vaterelanda BMW bet "korozīvajai tehnikai" (c) , modeli gan neatceros.


droši jau gaisa dzese...
tas bildē tad nav BMW...tā saproti.

Gaisa dzese ir, šamā galerijās apskatījos, bet modeli tā arī neatšifrēju , aizdoma, ka nav BMW

[ Šo ziņu laboja Sliktais, 15 Mar 2012, 17:55:14 ]



-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

VATERLAND
15. Mar 2012, 18:49#14274

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


15 Mar 2012, 18:22:09 Niere rakstīja:

15 Mar 2012, 17:54:13 Sliktais rakstīja:

15 Mar 2012, 17:51:41 Niere rakstīja:

15 Mar 2012, 17:49:25 Sliktais rakstīja:
Ja pareizi sapratu tad tā eļļa nav Vaterelanda BMW bet "korozīvajai tehnikai" (c) , modeli gan neatceros.


droši jau gaisa dzese...
tas bildē tad nav BMW...tā saproti.

Gaisa dzese ir, šamā galerijās apskatījos, bet modeli tā arī neatšifrēju , aizdoma, ka nav BMW


gaisa dzesi īpašas prasības eļļas spējā attīrīt virsmas un dispersēt sadegšanas un oksidācijas produktus.
tādēļ arī visa ņemšanās ap pasākumu.
tā jau varētu domāt, ka vecam motoram nekādas prasības, bet patiesībā tiem arī konstrukcija bieži bija dramatiska. attiecīgi daudzus kasjakus iespējams mazināt ar mūsdienīgiem eļļu risinājumiem.
tikai jāzina gan problēmas būtība, gan eļļu uzbūve atbilstoši apstiprinājumiem nedaudz.

tomēr...
negribu arī uzmesties par absolūtu guru veco dzelžu jomā, jo tur var būt gana zemūdens akmeņu.
neesmu šo virzienu pētījis pietiekami.
noteikti ir speci, kas to pasākumu atkoduši daudz nopietnāk.

bet kaut ko jau spriest varu..

jā, starp citu:

SAE 10W; 30; 40 viskozitātes un manis aprakstīto specifikāciju eļļas bieži vien iesaka kompresoriem, jo tie stipri vien karst un spēkā ir visi jau aprakstītie nosacījumi.
vēl gan tur ir citi nosacījumi, kādēļ kompresoram nepatīk daudpakāpju viskozitātes, bet tas šoreiz neattiecas uz tēmu.


Taa, uzreiz atbildu uz iztirzaatajiem mineejumiem - Koroziivaa klasika = 1974.gada Ducati viencilindra dzineejs( speciaali deforseets),ar gaisa dzesi, Scweices Armijas vajadziibaam.

Shajaa motoora modelii ducati ir laimiigi ieviesushi aareejo ellas filtru, papildus tam ir veel viens sietinnveida nogulumu savaaceejs,ko iespeejams izsktruuveet no kreisaa motoora vaaka puses. Plus pashaa kartera apakshaa ir ievietots magneets,kas savaac visas skaidas.





Paarskatot atbildes atradu ieteikumus par Zaales plaaveeju ellu. Taatad veelreiz jautaajums Nierem - vai Zaales Plaaveeja ella ar identisku,tas ir SAE30 viskozitaati var nodariit llaunumu vecajam dzineejam?!
Netaa maniiju arii SAE30 ellu,kas paredzeeta gan Diizelliem,gan 4T Laivu motooriem

Apgaismojiet, luugtum,Meistar!

[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 15 Mar 2012, 19:13:16 ]



-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Negantelis
15. Mar 2012, 19:18#14275

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

tajā bildē gan pēc desmo neizskatās.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

VATERLAND
15. Mar 2012, 21:03#14276

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


15 Mar 2012, 19:18:14 Negantelis rakstīja:
tajā bildē gan pēc desmo neizskatās.


Shii origginali ir Atsperu galva, beeeet ir arii Desmo varianta galvas shaadiem pat motooriem. lielaakoties 450cc. Maksaa attieciigi NEleeti.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Negantelis
15. Mar 2012, 21:13#14277

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


15 Mar 2012, 20:22:12 edgarsm rakstīja:
ir jautājums par to,ka uzliku diožu pagirzienus,cik lielas pretstibas ir jaliek lai samazinatu mirgošanas ātrumu!??


paskaties motobodē kas uz tās rakstits,vai 3x lētāk kā veicī būs ebajā nopirkt un nemaz nemeklēt alternatīvu.Tur arī būs īstā pretestības pakāpe uzrādīta.
Var arī nečakarēties un uzlikt atbilstošu releju(ja tev nav yam.virago)
Var arī izrēķināt pats zinot ka viena pagr. spuldze ir 21w strādā pa pāriem tātad x2.
Sarēķini ampērus atņem led jaudu un gan jau sanāks.

Par to kā tieši izrēķināt nejēdzu neko.Bet varuvderēt ka eēktronšiks par šadu uzdevumu smiesies un atrisinās 20 sek.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Archy96
16. Mar 2012, 01:35#14278

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


15 Mar 2012, 18:49:34 VATERLAND rakstīja:

15 Mar 2012, 18:22:09 Niere rakstīja:

15 Mar 2012, 17:54:13 Sliktais rakstīja:

15 Mar 2012, 17:51:41 Niere rakstīja:

15 Mar 2012, 17:49:25 Sliktais rakstīja:
Ja pareizi sapratu tad tā eļļa nav Vaterelanda BMW bet "korozīvajai tehnikai" (c) , modeli gan neatceros.


droši jau gaisa dzese...
tas bildē tad nav BMW...tā saproti.

Gaisa dzese ir, šamā galerijās apskatījos, bet modeli tā arī neatšifrēju , aizdoma, ka nav BMW


gaisa dzesi īpašas prasības eļļas spējā attīrīt virsmas un dispersēt sadegšanas un oksidācijas produktus.
tādēļ arī visa ņemšanās ap pasākumu.
tā jau varētu domāt, ka vecam motoram nekādas prasības, bet patiesībā tiem arī konstrukcija bieži bija dramatiska. attiecīgi daudzus kasjakus iespējams mazināt ar mūsdienīgiem eļļu risinājumiem.
tikai jāzina gan problēmas būtība, gan eļļu uzbūve atbilstoši apstiprinājumiem nedaudz.

tomēr...
negribu arī uzmesties par absolūtu guru veco dzelžu jomā, jo tur var būt gana zemūdens akmeņu.
neesmu šo virzienu pētījis pietiekami.
noteikti ir speci, kas to pasākumu atkoduši daudz nopietnāk.

bet kaut ko jau spriest varu..

jā, starp citu:

SAE 10W; 30; 40 viskozitātes un manis aprakstīto specifikāciju eļļas bieži vien iesaka kompresoriem, jo tie stipri vien karst un spēkā ir visi jau aprakstītie nosacījumi.
vēl gan tur ir citi nosacījumi, kādēļ kompresoram nepatīk daudpakāpju viskozitātes, bet tas šoreiz neattiecas uz tēmu.


Taa, uzreiz atbildu uz iztirzaatajiem mineejumiem - Koroziivaa klasika = 1974.gada Ducati viencilindra dzineejs( speciaali deforseets),ar gaisa dzesi, Scweices Armijas vajadziibaam.

Shajaa motoora modelii ducati ir laimiigi ieviesushi aareejo ellas filtru, papildus tam ir veel viens sietinnveida nogulumu savaaceejs,ko iespeejams izsktruuveet no kreisaa motoora vaaka puses. Plus pashaa kartera apakshaa ir ievietots magneets,kas savaac visas skaidas.





Paarskatot atbildes atradu ieteikumus par Zaales plaaveeju ellu. Taatad veelreiz jautaajums Nierem - vai Zaales Plaaveeja ella ar identisku,tas ir SAE30 viskozitaati var nodariit llaunumu vecajam dzineejam?!
Netaa maniiju arii SAE30 ellu,kas paredzeeta gan Diizelliem,gan 4T Laivu motooriem

Apgaismojiet, luugtum,Meistar!

Uzpasē tos zobratus, kas piedzen sadaleni, savādāk dabūsi nākt pie manis ciemos

Un tas nav nekāds desmodromiskais vārstu piedziņas mehānisms, bet gan pats parastākais.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 16 Mar 2012, 01:35:58 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Lincx
16. Mar 2012, 08:49#14279

Kopš: 24. Oct 2011

Ziņojumi: 194

Braucu ar: Yamaha FZR400

Kādas atsauksmes par koniskajiem filtriem?
Nevaru savam '91 Yamaha FZR400 atrast tās gumijas trubas kas nāk starp karburātoriem un gaisa filtra kasti...
Par cik nevaru viņas dabūt, sāku domāt, varbūt uzlikt 4 koniskos filtrus pa taisno uz karburatoriem???
Ko sakat?

Offline

Naits
16. Mar 2012, 09:04#14280

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


16 Mar 2012, 08:49:42 Lincx rakstīja:
Kādas atsauksmes par koniskajiem filtriem?
Nevaru savam '91 Yamaha FZR400 atrast tās gumijas trubas kas nāk starp karburātoriem un gaisa filtra kasti...
Par cik nevaru viņas dabūt, sāku domāt, varbūt uzlikt 4 koniskos filtrus pa taisno uz karburatoriem???
Ko sakat?

Neies Tev viņa normāli, būs tā ka sakumā iet tad pie aukšāmsāk raustīties un rītiesciet. Būs kaut kas ar dīzēm jādara, bet to tik eksperimentējot. Karoče nočakarēsies un ja nav pieredzes diez vai ko normāli saregulēsi tāpat. Labāk pameklē vienkārši tāda diametr gumijas trubas un atdures pietin ar izoleni. Domāju ka ebayā ar vajadzētu būt, tā kaste ir tāda pati kā fzr 600, vari pameklēt. Pati kaste man viena lieka ir ja kas.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline