Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Hard enduro izvēle

AutorsZiņojums
Archy96
03. Jan 2018, 20:01#1421

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


03 Jan 2018, 19:26:39 endurists rakstīja:

03 Jan 2018, 18:21:06 Negantelis rakstīja:
12.000 ar ktm bez remonta nav iespējams pat datorspēlē.

Nelej


ko Tu saproti ar remontu?
Kā jau minēju, esmu mainījis tikai gultņus, eļļas, bremžu uzlikas, motorā sajūga demferus pa 2 eur × 6gab. Un nesen nomainīju degvielas sūkni, kā arī pāris vadus salodēju - tie gan lūzt
Manam 294 stundas -> kaut kur pa vidu starp 11k un 12k

P.s. mans plāns nav aģitēt uz ktm/hbg/husq (2014+), bet atvērt cilvēkiem atvērt acis. Lūztošie austrieši ir kaut kāds divtūkstošā gada mīts.

Ne velti pasaulē ar šiem brauc daudzi un daudz.


Man ir pēdējo 3 gadu laikā bijuši 3 jauni KTM ražojumi no veikala.

Visi ar defektiem.

Viņi māk uztaisīt ļoti labu motociklu, bet vienmēr kaut ko salaiž dēlī un neizdara līdz galam, tāpat kā itāļi.

Vienmēr.

Moci labi, parametri labi, viss forši, bet vienmēr kaut kādi kasjaki, kas pašam lietotājam jārisina.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

endurists
03. Jan 2018, 22:40#1422

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


03 Jan 2018, 20:01:27 Archy96 rakstīja:

03 Jan 2018, 19:26:39 endurists rakstīja:

03 Jan 2018, 18:21:06 Negantelis rakstīja:
12.000 ar ktm bez remonta nav iespējams pat datorspēlē.

Nelej


ko Tu saproti ar remontu?
Kā jau minēju, esmu mainījis tikai gultņus, eļļas, bremžu uzlikas, motorā sajūga demferus pa 2 eur × 6gab. Un nesen nomainīju degvielas sūkni, kā arī pāris vadus salodēju - tie gan lūzt
Manam 294 stundas -> kaut kur pa vidu starp 11k un 12k

P.s. mans plāns nav aģitēt uz ktm/hbg/husq (2014+), bet atvērt cilvēkiem atvērt acis. Lūztošie austrieši ir kaut kāds divtūkstošā gada mīts.

Ne velti pasaulē ar šiem brauc daudzi un daudz.


Man ir pēdējo 3 gadu laikā bijuši 3 jauni KTM ražojumi no veikala.

Visi ar defektiem.

Viņi māk uztaisīt ļoti labu motociklu, bet vienmēr kaut ko salaiž dēlī un neizdara līdz galam, tāpat kā itāļi.

Vienmēr.

Moci labi, parametri labi, viss forši, bet vienmēr kaut kādi kasjaki, kas pašam lietotājam jārisina.


Es ar jau desmito gadu braucu ar KTM un gimenee, kopa kadi padsmit gab bijusi. un lielako dalu no tiem ir nacies vairak vai mazak paskruvet, bet nu .... japiesit pie koka, shis 500nieks ir izdevies. jau turpat 300 stundas/12kkm bez lishanas dzinejaa. tikai gultnji, bremzes un vadi aizluzushi.

p.s. te nav religijas topiks un nevelos glorificet so motociklu, tiri personigaa pieredze.

pps. -sai iricei nav garumzimes, piedodiet ja varat

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Archy96
03. Jan 2018, 23:35#1423

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

KTMam ir modeļi, kuri ir ļoti labi izdevušies, un modeļi, kuri nav tik labi izdevušies, gandrīz visiem ir pa kādam kasjakam, kam vairāk un kuram mazāk, man personīgi besij laukā, ka mocim, kurš maksā virs vidusmēra konkurentu cenas, ir dažkārt tādi sūda komponenti salikti kā ķīnas sovnarhozam, sākot ar elektroinstalāciju, slēdzīšiem , uc. sīkumiem. Tikai tagad ar 17 gadu viņi beidzot normālu elektrostarteri uztaisīja 2T motoram, kurš tāpat laiku pa laikam izgriež "pa tukšo", bet nu vismaz TĀDS progress

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
08. Jun 2018, 20:00#1424

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


08 Jun 2018, 16:33:01 Raven_4T rakstīja:
Ko sakiet par ~ 2k ir iespējams atrast kādu DR350, XR600 vai DR-Z400E/K normālā stāvoklī.


Varbūt, ja paveicās.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

kaspers22
10. Jun 2018, 21:25#1425

Kopš: 10. Apr 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 340

Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)


10 Jun 2018, 19:07:22 Raven_4T rakstīja:
Pēc mēneša, diviem būs iekrāti tie ~ 1.9k - 2.3k eur. Jau laicīgi izskatīšu visus piedāvājumus. Žēl, ka vasara tik īsa. Kā jau minēju interesē DR350, XR600R vai DRZ400E/K (vieglā hard enduro versija). Var piedāvāt arī kaut ko citu līdzīgu līdz 130kg normālā stāvoklī.


Arī citas DRZ versijas var mierīgi iekļauties tajā vieglā Hard Enduro versijā






-----------------
Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot.

Offline

karlsons
10. Jun 2018, 23:43#1426

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Pa 2k tas drz gaņauka būs miris un izsūks no maka vēl 1k eur

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

JohnyW
13. Jun 2018, 07:53#1427

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 546

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


12 Jun 2018, 16:52:57 Raven_4T rakstīja:
Vēl uzpeldēja CCM 644 DS kaut kas līdzīgs starp DR-Z400SM un KTM690 tik ar gaisa dzesi nez motors laikam ir no Suzuki XF650 kas ir ļoti līdzīgs DR650 tik laikam karburatori atšķiras. Budžetā arī ik kā iekļaujas, bet sausais svars ir 137kg nebūs smaga govs ? Ik tā jau DRZ-400SM ir tikai ~ 4,5kg vieglāks, bet KTM690SMR nedaudz smagāks. Varbūt kādam ir kas sakāms par šo japāni ar eiropiešu kažoku.

Vispār tas CCM 644 nav Hard enduro kategorijā - drīzāk Dual sport.
Dvižoks no DR650 2trās paaudzes - tas pats, kas Freevindam, kas pēc 2001mā nāca Eiropā, kad Eur3 homolugācijas norma neļāva vairs ievest jaunus DR650.
Dvižoks diezgan dzīvīgs. CCM izpildījumā drusku jaudīgāks, kā tas, kas iekš DR.
Ražoja Anglijā, un neko sliktu apr šo aparātu īpaši neviens neminēja. Cik nu kkādas atruhnas par vibrāciju vai ko, kas 1podniekam ir tikai normāli.

Offline

vlkpc
28. Jul 2018, 00:12#1428

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc


12 Jun 2018, 16:52:57 Raven_4T rakstīja:
Vēl uzpeldēja CCM 644 DS kaut kas līdzīgs starp DR-Z400SM un KTM690 tik ar gaisa dzesi nez motors laikam ir no Suzuki XF650 kas ir ļoti līdzīgs DR650 tik laikam karburatori atšķiras. Budžetā arī ik kā iekļaujas, bet sausais svars ir 137kg nebūs smaga govs ? Ik tā jau DRZ-400SM ir tikai ~ 4,5kg vieglāks, bet KTM690SMR nedaudz smagāks. Varbūt kādam ir kas sakāms par šo japāni ar eiropiešu kažoku.


Dzinējs esot labāks par iepriekšējo paaudzi, bet frīvinda kārba man nepatika, diezgan kamazs. Moš CCM ir mazāka bedre starp 1. un 2. robu

-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

Arvis
13. Aug 2018, 16:04#1429

Kopš: 10. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 317

Braucu ar: XL700V Honda Transalp

Piektdien nopirku wr400f

-----------------
Padaru savu ikdienu grūtu.

Offline

karlsons
14. Aug 2018, 09:15#1430

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


13 Aug 2018, 16:04:04 Arvis rakstīja:
Piektdien nopirku wr400f


Nu tad beidzot

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

VATERLAND
15. Aug 2018, 20:02#1431

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)

Norādītais cipars, protams, pavelk uz stratosēras pusi, bet būtu interesanti, kā tas agreāts ar 2WD uzvestos hard enduro apstākļos...

2WD

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Archy96
15. Aug 2018, 23:28#1432

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


15 Aug 2018, 20:02:37 VATERLAND rakstīja:
Norādītais cipars, protams, pavelk uz stratosēras pusi, bet būtu interesanti, kā tas agreāts ar 2WD uzvestos hard enduro apstākļos...

2WD


Nevienu tādu nekur sacīkstēs neesmu redzējis. Tas laikam kaut ko izsaka.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

MotoV
19. Mar 2019, 22:41#1433

Kopš: 16. Jun 2015

Ziņojumi: 88

Braucu ar:

Kā ir XR650 salīdzinājumā ar DRZ400S nav baigi smagā govs pēc izjūtām ? Zinu ka svars uz papīra viņiem ir apmēram vienāds.

[ Šo ziņu laboja MotoV, 19 Mar 2019, 22:42:37 ]

Offline

VATERLAND
19. Mar 2019, 23:27#1434

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


19 Mar 2019, 22:41:08 MotoV rakstīja:
Kā ir XR650 salīdzinājumā ar DRZ400S nav baigi smagā govs pēc izjūtām ? Zinu ka svars uz papīra viņiem ir apmēram vienāds.


XR650 noteikti būs labāka izvēle, pie nosacījuma,ja teh.stāvoklis nav Staļingrada.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Gantais
20. Mar 2019, 14:50#1435

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2718

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


19 Mar 2019, 23:27:30 VATERLAND rakstīja:

19 Mar 2019, 22:41:08 MotoV rakstīja:
Kā ir XR650 salīdzinājumā ar DRZ400S nav baigi smagā govs pēc izjūtām ? Zinu ka svars uz papīra viņiem ir apmēram vienāds.


XR650 noteikti būs labāka izvēle, pie nosacījuma,ja teh.stāvoklis nav Staļingrada.




Nevajag būt tik kategoriskam!

Ir DRZ un ir patstāvīga piekļuve XR650... Esmu izmēģinājis vienus un tos pašus ceļus un neceļus ar abiem.
Bet palieku pie DRZ

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

karlsons
20. Mar 2019, 19:52#1436

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Ar Africa twin var tālāķ aizbraukt!

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

mexa
20. Mar 2019, 23:41#1437

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Kursh ar dr gaazh kalnus, kursh ar cr graavjus ravee

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

shiirs
21. Mar 2019, 00:21#1438

Kopš: 24. Apr 2008

Ziņojumi: 686

Braucu ar: CanAm Outlander


20 Mar 2019, 19:52:37 karlsons rakstīja:
Ar Africa twin var tālāķ aizbraukt!

Lidz bietei.

Ir 2019. gads. Ar to sudu nekur talak neaizbrauksi. Nav vairs tadu hard un soft enduro moču. Ir tikai kross. Kross ar normalu ladešanu un karbu. Un parejais nekam nederigais mesls.
Iekaliet tos savos pauros. Ir jaizvelas. Spridzinat dirsu un agri vai velu salauzties, vai pļurināt no a uz b. Un viss.

-----------------
aizej tur nezin kur atnes to nezin ko.

Offline

karlsons
21. Mar 2019, 15:26#1439

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

shiire, sarkasmu iemācies....

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

VATERLAND
09. Apr 2019, 20:17#1440

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)

Jautājums hard zintniekiem - kurš riepu modelis būtu niknākais pumpeņu kategorijā, bet ar atbilstību lietošanai uz koplietošanas ceļiem?


[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 09 Apr 2019, 20:18:10 ]



-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline