Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
RU
07. Mar 2012, 22:19#14101

Kopš: 27. Sep 2009

Ziņojumi: 1078

Braucu ar: z750


07 Mar 2012, 20:47:31 undo rakstīja:

07 Mar 2012, 13:17:33 Zigmunds rakstīja:
NEKAD tā nedariet !! nekad neliekat pirmajā robā !!!
cik es neesmu lasījis kad čaļi sev nošķērē pirkstu/s eļļojot šitādā veidā.

nav tak grūti ar vienu roku pūst ar otru pagriest riteni ar roku
Jā urbi, zāģi un fleksi rokās vispār neņemiet. Cik "ātro" dakteri nav stāstijuši un cik foto nav redzēts...
Bet pa nopietnam, ja apzinies, ka rokas aug no dirsas, tad labāk neriskēt. Un atdot servisā, lai ieeļļo. Citādi maz vēl ar vienu roku pūtīsi, ar otru griezīsi, aizskatīsies uz ratu un skat, īkšķis starp ķēdi un zobratu, un nags nost


Ja tomēr gadās nokļūdīties...

Offline

grosha
07. Mar 2012, 22:24#14102

Kopš: 26. Apr 2008

Ziņojumi: 2058

Braucu ar:

nu briesmekļu stāsti, jūs specišli izvēlaties ķēžu eļļas balonus bez caurulītes/trubiņas, ar to sīko trubeli tač daudz ērtāk zieķēt un neapirš visas malas

Offline

Archy96
07. Mar 2012, 22:31#14103

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


07 Mar 2012, 22:19:51 RU rakstīja:

07 Mar 2012, 20:47:31 undo rakstīja:

07 Mar 2012, 13:17:33 Zigmunds rakstīja:
NEKAD tā nedariet !! nekad neliekat pirmajā robā !!!
cik es neesmu lasījis kad čaļi sev nošķērē pirkstu/s eļļojot šitādā veidā.

nav tak grūti ar vienu roku pūst ar otru pagriest riteni ar roku
Jā urbi, zāģi un fleksi rokās vispār neņemiet. Cik "ātro" dakteri nav stāstijuši un cik foto nav redzēts...
Bet pa nopietnam, ja apzinies, ka rokas aug no dirsas, tad labāk neriskēt. Un atdot servisā, lai ieeļļo. Citādi maz vēl ar vienu roku pūtīsi, ar otru griezīsi, aizskatīsies uz ratu un skat, īkšķis starp ķēdi un zobratu, un nags nost


Ja tomēr gadās nokļūdīties...

Da bļin, nevajag vienkārši pirkstus bāzt tur kur nevajag

Un vispār, lai šāda te šaize tiktu izslēgta jau pašā saknē, es ieteiktu jebkuram mocim, vai tas būtu ielinieks, streets, baiks vai kāds cits, izgatavot un uzstādīt ķēdes aizsargu, kurš stiprinās parasti zem pakaļējās dakšas, un neļauj neko ieraut starp ķēdi un zobratu, jo to neviens nekad nevar zināt, kur un kādā viedā šļūcot vai kūleņojot kāda roka vai kāja neiesprūk iekšā, izskatās tas šadi:









Tas ir tas, kas nāk apakšpusē, bez šāda verķa esamības nemaz pie gonkām nepielaiž.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

lomsz
07. Mar 2012, 22:40#14104

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


07 Mar 2012, 21:30:43 Negantelis rakstīja:

07 Mar 2012, 19:35:29 suzukitl1000s rakstīja:
kas varētu vainīgs pie f1 kļūdas ? fuel injection system. man uzrāda tādu kļūdu, kas varētu būt, kāds nevar kko arī pateikt ? kur diagnostiku močiem taisa ?


Zb tas pārgudrais Niere. Visu pareizi atradis.
Ar vada gabalu suzukus var dabūt dīlera režimā.

Šādi es nodzēsu kļūdu ko biju iemetis kompī kad biju aizdedzi ieslēdzis nepievienojot gaisa sensoru filtra kaste.
manam Yamaha arī var ar vada gabalu savienojot kontaktus pie ECU tikt pie inžektora regulacijām...

Offline

Naits
07. Mar 2012, 22:47#14105

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


07 Mar 2012, 20:37:36 bounce rakstīja:

07 Mar 2012, 20:34:24 Smoke rakstīja:
Cik sarežģīti ir pašam nomainīt priekšējai dakšai blīvslēgus? CBR954


Tas ir atkarigs no ta zem kada lenka tev aug rokas...


Šādi tādi instrumenti arī atvieglo procesu, piemēram kompresors un pneimopistole

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

chirkainais
08. Mar 2012, 00:10#14106

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku


07 Mar 2012, 20:34:24 Smoke rakstīja:
Cik sarežģīti ir pašam nomainīt priekšējai dakšai blīvslēgus? CBR954

Kad pats nebiju veicis šādu ekscesu, arī uztraucos un nervozus jautājumus uzdevu. Bet reāli - peace of cake! Izprintē attiecīgās manuāļa lapas, sameklē pareizos instrumentus, sagādā eļļu, saļņikus un divus Bauskas kārumus un - pie darba!

-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

shkapars
08. Mar 2012, 08:13#14107

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

lai izjauktu/saliktu lielāko daļu apgriezto dakšu, vajag atsperes saspiešanas uzparikti. Jo eļļas daudzumu mēra mm no augšējās malas bez atsperes. Var jau arī mērīt izlieto eļļas daudzumu un ieliet tieši tikpat atpakaļ, bet tā kā maini blīvslēgus, tad jau dakša tecēja un tur vairs nav pareizais eļļas daudzums. Parastajai dakšai nevajag atsperes saspiedēju.

Offline

cabriooo
08. Mar 2012, 08:24#14108

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: R1250 gs adv


08 Mar 2012, 08:13:32 shkapars rakstīja:
lai izjauktu/saliktu lielāko daļu apgriezto dakšu, vajag atsperes saspiešanas uzparikti. Jo eļļas daudzumu mēra mm no augšējās malas bez atsperes. Var jau arī mērīt izlieto eļļas daudzumu un ieliet tieši tikpat atpakaļ, bet tā kā maini blīvslēgus, tad jau dakša tecēja un tur vairs nav pareizais eļļas daudzums. Parastajai dakšai nevajag atsperes saspiedēju.



manuāli jau arī parasti ir dots vajadzīgais eļļas daudzums vai arī cik jābūt līmenim...

[ Šo ziņu laboja cabriooo, 08 Mar 2012, 08:24:52 ]

Offline

shkapars
08. Mar 2012, 08:29#14109

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

ja neizjauc dakšu līdz galam, tad daudzums neko nenozīmē, jo visu eļļu izliet nevar. dakšai svarīgi ir mm no augšas nevis eļļas daudzums. pareizi mērīt ir mm no augšas, jo tas veido pareizā izmēra gaisa kameru virs eļļas, kas ir viens no dakšas regulējamiem lielumiem.

Offline

cabriooo
08. Mar 2012, 08:36#14110

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: R1250 gs adv


08 Mar 2012, 08:29:49 shkapars rakstīja:
ja neizjauc dakšu līdz galam, tad daudzums neko nenozīmē, jo visu eļļu izliet nevar. dakšai svarīgi ir mm no augšas nevis eļļas daudzums. pareizi mērīt ir mm no augšas, jo tas veido pareizā izmēra gaisa kameru virs eļļas, kas ir viens no dakšas regulējamiem lielumiem.

Nu tas ir pareizāk un drošāk, nekā, kad ielej vajadzīgo eļļas daudzumu. Nu ja, es savai dakšai mainiju arī blivslēgus(dakšu izjaucu pilnībā) un tad ielēju noteikto eļļas daudzumu un pārbaudot pēc līmeņa un bija ok...

Offline

shkapars
08. Mar 2012, 08:39#14111

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

bet vajag atsperi saspiest, lai izjauktu un saliktu. es jau tikai par to, ka tas nav tik vienkārši kā parastajai dakšai.

Offline

Pauliic
08. Mar 2012, 11:45#14112

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS

iesakiet, ko darīt ar šo trubu (izplūdes):



pulēt laikam nav jēga?

[ Šo ziņu laboja Pauliic, 08 Mar 2012, 11:46:28 ]



-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

maniac
08. Mar 2012, 12:02#14113

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5169

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


08 Mar 2012, 11:45:33 Pauliic rakstīja:

pulēt laikam nav jēga?

Noteikti, ka nav... Kādreiz arī biju dikti iesprindzis, lai dbūtu smukāku skatu. Tas bija pirms nopirku endūri Mēģināju gan pulēt, gan apstrādāt ar kaut kādu padomju laiku rūsas pārveidotāju, gan krāsot ar karstumizturīgu skursteņu krāsu. Kad sāku braukt ar enduro, sapratu, ka smukums panākāms ar baigām pūlēm, ilgi nepastāv un vispār - nav pūļu vērts.

Offline

Pauliic
08. Mar 2012, 13:02#14114

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS

par to lentu ideja, būs japameklējas

kautko darīt vajag, jo viss krāsojas un būs čmoki, čmoki

edit: kā tās lentas preizi saucas? kam viņas ir paredzētaS?

[ Šo ziņu laboja Pauliic, 08 Mar 2012, 13:03:44 ]



-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

viesic
08. Mar 2012, 13:25#14115

Kopš: 15. Apr 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 160

Braucu ar: cbr900 un xr600

exhaust heat wrap saucas.
bet pirms pērc tādu un tin, palasi "pros and cons" par tam lentām. Smuki jau izskatās viņas, bet endūram nez vai būtu piemērotas.

Offline

Negantelis
08. Mar 2012, 13:46#14116

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

tā lenta nelaiž karstumu uz āru,vai tiešām tu gribi saam motoram(kurš jau tā, tā īsti ne ar ko nedzesējas) vēl uztaisīt karstuma pārbaudi?

To lentu tin visādiem ūber projektiem kur izpūtējs gar kuli iet vai ļoti tuvu kam citam degošam.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

janeks7
08. Mar 2012, 13:58#14117

Kopš: 17. Oct 2011

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Varbūt kāds var palīdzēt ar kādu padomu.
Kvadracikls Yamaha Grizzly 660(karburators) 2007 gada izlaidums,problēma tāda ka liekas ka trūkst benzīna,brīžam takā šuj karburātorā un gāzējot negrib celt max apgriezienus.
Vai šiem karburatoriem regulējas pludiņa līmenis

Offline

quickordead
08. Mar 2012, 13:59#14118

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 166

Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650

Kādu laiciņu atpakaļ lietotājs mezavecis reklamēja šitādus pārklājumus izplūdes kolektoram

http://www.zircotec.com/

Bet vai endūram/sumo tas vajadzīgs - tas ir gaumes jautājums.


-----------------
Kickin' It Old School

Offline

Archy96
08. Mar 2012, 14:09#14119

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


08 Mar 2012, 14:03:25 Niere rakstīja:

08 Mar 2012, 13:46:42 Negantelis rakstīja:
tā lenta nelaiž karstumu uz āru,vai tiešām tu gribi saam motoram(kurš jau tā, tā īsti ne ar ko nedzesējas) vēl uztaisīt karstuma pārbaudi?

To lentu tin visādiem ūber projektiem kur izpūtējs gar kuli iet vai ļoti tuvu kam citam degošam.


kažoku klāt virsū trubai pie izplūdes porta točna nedrīkst. moča dzesēšanas sistēmas tāpat ir relatīvi ļoti neefektīvas. un cilindru dzesēšana tradicionāli ir viena no lielākajām problēmām.

ok, tas jau tā kā vispārzināms fakts.

Abi divi domājat nepareizi.

Uztinot to lentu uz izplūdes kolektora. dzinēja temperatūra nepacelsies, bet tieši otrādi, var kristies, jo no izpūtēja vairs neizdalīsies karstums tiešā dzinēja tuvumā.


Un tin viņu priekš tam, lai izplūdes traktā paceltu sadegšanas temperatūru, tam ir kaut kāds skaidrojums un ideja, jaudas palielināšanas nolūkos, precīzi nezinu, bail sameloties.


Tā kā sliktāk jau nu nebūs.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
08. Mar 2012, 14:26#14120

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


08 Mar 2012, 14:23:56 Niere rakstīja:

08 Mar 2012, 14:09:39 Archy96 rakstīja:

08 Mar 2012, 14:03:25 Niere rakstīja:

08 Mar 2012, 13:46:42 Negantelis rakstīja:
tā lenta nelaiž karstumu uz āru,vai tiešām tu gribi saam motoram(kurš jau tā, tā īsti ne ar ko nedzesējas) vēl uztaisīt karstuma pārbaudi?

To lentu tin visādiem ūber projektiem kur izpūtējs gar kuli iet vai ļoti tuvu kam citam degošam.


kažoku klāt virsū trubai pie izplūdes porta točna nedrīkst. moča dzesēšanas sistēmas tāpat ir relatīvi ļoti neefektīvas. un cilindru dzesēšana tradicionāli ir viena no lielākajām problēmām.

ok, tas jau tā kā vispārzināms fakts.

Abi divi domājat nepareizi.

Uztinot to lentu uz izplūdes kolektora. dzinēja temperatūra nepacelsies, bet tieši otrādi, var kristies, jo no izpūtēja vairs neizdalīsies karstums tiešā dzinēja tuvumā.


Un tin viņu priekš tam, lai izplūdes traktā paceltu sadegšanas temperatūru, tam ir kaut kāds skaidrojums un ideja, jaudas palielināšanas nolūkos, precīzi nezinu, bail sameloties.


Tā kā sliktāk jau nu nebūs.


vai tas nejauši nebūs stāsts no 2takteriem, kuriem degmaisījums daļēji tiek iešauts trubā?

Pamatā šo izpildījumu esmu redzējis 4T motoriem. Mašīnām viņu speciāli tin uz kolektora, lai pazeminātu temperatūru motortelpā, viņu atsevišķi pārdod to lentu un maksā viņa diezgan dārgi. JR savam stunt mocim tādu uztina, lai motors nevārās un olas nesvīst, gan jau šis labāk mācēs iekomentēt, kāds ir efekts.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline