Autors | Ziņojums |
RU | 07. Mar 2012, 22:19 | #14101 |
|
Kopš: 27. Sep 2009
Ziņojumi: 1078
Braucu ar: z750
|
07 Mar 2012, 20:47:31 undo rakstīja:
07 Mar 2012, 13:17:33 Zigmunds rakstīja:
NEKAD tā nedariet !! nekad neliekat pirmajā robā !!!
cik es neesmu lasījis kad čaļi sev nošķērē pirkstu/s eļļojot šitādā veidā.
nav tak grūti ar vienu roku pūst ar otru pagriest riteni ar roku
Jā urbi, zāģi un fleksi rokās vispār neņemiet. Cik "ātro" dakteri nav stāstijuši un cik foto nav redzēts...
Bet pa nopietnam, ja apzinies, ka rokas aug no dirsas, tad labāk neriskēt. Un atdot servisā, lai ieeļļo. Citādi maz vēl ar vienu roku pūtīsi, ar otru griezīsi, aizskatīsies uz ratu un skat, īkšķis starp ķēdi un zobratu, un nags nost
Ja tomēr gadās nokļūdīties... |
Offline | |
|
grosha | 07. Mar 2012, 22:24 | #14102 |
|
Kopš: 26. Apr 2008
Ziņojumi: 2058
Braucu ar:
| nu briesmekļu stāsti, jūs specišli izvēlaties ķēžu eļļas balonus bez caurulītes/trubiņas, ar to sīko trubeli tač daudz ērtāk zieķēt un neapirš visas malas |
Offline | |
|
Archy96 | 07. Mar 2012, 22:31 | #14103 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
07 Mar 2012, 22:19:51 RU rakstīja:
07 Mar 2012, 20:47:31 undo rakstīja:
07 Mar 2012, 13:17:33 Zigmunds rakstīja:
NEKAD tā nedariet !! nekad neliekat pirmajā robā !!!
cik es neesmu lasījis kad čaļi sev nošķērē pirkstu/s eļļojot šitādā veidā.
nav tak grūti ar vienu roku pūst ar otru pagriest riteni ar roku
Jā urbi, zāģi un fleksi rokās vispār neņemiet. Cik "ātro" dakteri nav stāstijuši un cik foto nav redzēts...
Bet pa nopietnam, ja apzinies, ka rokas aug no dirsas, tad labāk neriskēt. Un atdot servisā, lai ieeļļo. Citādi maz vēl ar vienu roku pūtīsi, ar otru griezīsi, aizskatīsies uz ratu un skat, īkšķis starp ķēdi un zobratu, un nags nost
Ja tomēr gadās nokļūdīties...
Da bļin, nevajag vienkārši pirkstus bāzt tur kur nevajag
Un vispār, lai šāda te šaize tiktu izslēgta jau pašā saknē, es ieteiktu jebkuram mocim, vai tas būtu ielinieks, streets, baiks vai kāds cits, izgatavot un uzstādīt ķēdes aizsargu, kurš stiprinās parasti zem pakaļējās dakšas, un neļauj neko ieraut starp ķēdi un zobratu, jo to neviens nekad nevar zināt, kur un kādā viedā šļūcot vai kūleņojot kāda roka vai kāja neiesprūk iekšā, izskatās tas šadi:
Tas ir tas, kas nāk apakšpusē, bez šāda verķa esamības nemaz pie gonkām nepielaiž.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
|
lomsz | 07. Mar 2012, 22:40 | #14104 |
|
Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
|
07 Mar 2012, 21:30:43 Negantelis rakstīja:
07 Mar 2012, 19:35:29 suzukitl1000s rakstīja:
kas varētu vainīgs pie f1 kļūdas ? fuel injection system. man uzrāda tādu kļūdu, kas varētu būt, kāds nevar kko arī pateikt ? kur diagnostiku močiem taisa ?
Zb tas pārgudrais Niere. Visu pareizi atradis.
Ar vada gabalu suzukus var dabūt dīlera režimā.
Šādi es nodzēsu kļūdu ko biju iemetis kompī kad biju aizdedzi ieslēdzis nepievienojot gaisa sensoru filtra kaste.
manam Yamaha arī var ar vada gabalu savienojot kontaktus pie ECU tikt pie inžektora regulacijām... |
Offline | |
|
Naits | 07. Mar 2012, 22:47 | #14105 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
07 Mar 2012, 20:37:36 bounce rakstīja:
07 Mar 2012, 20:34:24 Smoke rakstīja:
Cik sarežģīti ir pašam nomainīt priekšējai dakšai blīvslēgus? CBR954
Tas ir atkarigs no ta zem kada lenka tev aug rokas...
Šādi tādi instrumenti arī atvieglo procesu, piemēram kompresors un pneimopistole
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
chirkainais | 08. Mar 2012, 00:10 | #14106 |
|
Kopš: 31. Mar 2011
Ziņojumi: 1546
Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku
|
07 Mar 2012, 20:34:24 Smoke rakstīja:
Cik sarežģīti ir pašam nomainīt priekšējai dakšai blīvslēgus? CBR954
Kad pats nebiju veicis šādu ekscesu, arī uztraucos un nervozus jautājumus uzdevu. Bet reāli - peace of cake! Izprintē attiecīgās manuāļa lapas, sameklē pareizos instrumentus, sagādā eļļu, saļņikus un divus Bauskas kārumus un - pie darba!
----------------- KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze) |
Offline | |
|
shkapars | 08. Mar 2012, 08:13 | #14107 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| lai izjauktu/saliktu lielāko daļu apgriezto dakšu, vajag atsperes saspiešanas uzparikti. Jo eļļas daudzumu mēra mm no augšējās malas bez atsperes. Var jau arī mērīt izlieto eļļas daudzumu un ieliet tieši tikpat atpakaļ, bet tā kā maini blīvslēgus, tad jau dakša tecēja un tur vairs nav pareizais eļļas daudzums. Parastajai dakšai nevajag atsperes saspiedēju. |
Offline | |
|
cabriooo | 08. Mar 2012, 08:24 | #14108 |
|
Kopš: 04. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 310
Braucu ar: R1250 gs adv
|
08 Mar 2012, 08:13:32 shkapars rakstīja:
lai izjauktu/saliktu lielāko daļu apgriezto dakšu, vajag atsperes saspiešanas uzparikti. Jo eļļas daudzumu mēra mm no augšējās malas bez atsperes. Var jau arī mērīt izlieto eļļas daudzumu un ieliet tieši tikpat atpakaļ, bet tā kā maini blīvslēgus, tad jau dakša tecēja un tur vairs nav pareizais eļļas daudzums. Parastajai dakšai nevajag atsperes saspiedēju.
manuāli jau arī parasti ir dots vajadzīgais eļļas daudzums vai arī cik jābūt līmenim...[ Šo ziņu laboja cabriooo, 08 Mar 2012, 08:24:52 ] |
Offline | |
|
shkapars | 08. Mar 2012, 08:29 | #14109 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| ja neizjauc dakšu līdz galam, tad daudzums neko nenozīmē, jo visu eļļu izliet nevar. dakšai svarīgi ir mm no augšas nevis eļļas daudzums. pareizi mērīt ir mm no augšas, jo tas veido pareizā izmēra gaisa kameru virs eļļas, kas ir viens no dakšas regulējamiem lielumiem. |
Offline | |
|
cabriooo | 08. Mar 2012, 08:36 | #14110 |
|
Kopš: 04. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 310
Braucu ar: R1250 gs adv
|
08 Mar 2012, 08:29:49 shkapars rakstīja:
ja neizjauc dakšu līdz galam, tad daudzums neko nenozīmē, jo visu eļļu izliet nevar. dakšai svarīgi ir mm no augšas nevis eļļas daudzums. pareizi mērīt ir mm no augšas, jo tas veido pareizā izmēra gaisa kameru virs eļļas, kas ir viens no dakšas regulējamiem lielumiem.
Nu tas ir pareizāk un drošāk, nekā, kad ielej vajadzīgo eļļas daudzumu. Nu ja, es savai dakšai mainiju arī blivslēgus(dakšu izjaucu pilnībā) un tad ielēju noteikto eļļas daudzumu un pārbaudot pēc līmeņa un bija ok... |
Offline | |
|
shkapars | 08. Mar 2012, 08:39 | #14111 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| bet vajag atsperi saspiest, lai izjauktu un saliktu. es jau tikai par to, ka tas nav tik vienkārši kā parastajai dakšai. |
Offline | |
|
Pauliic | 08. Mar 2012, 11:45 | #14112 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 920
Braucu ar: GS
| iesakiet, ko darīt ar šo trubu (izplūdes):
pulēt laikam nav jēga? [ Šo ziņu laboja Pauliic, 08 Mar 2012, 11:46:28 ]
----------------- Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes |
Offline | |
|
maniac | 08. Mar 2012, 12:02 | #14113 |
|
Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5169
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
08 Mar 2012, 11:45:33 Pauliic rakstīja:
pulēt laikam nav jēga?
Noteikti, ka nav... Kādreiz arī biju dikti iesprindzis, lai dbūtu smukāku skatu. Tas bija pirms nopirku endūri Mēģināju gan pulēt, gan apstrādāt ar kaut kādu padomju laiku rūsas pārveidotāju, gan krāsot ar karstumizturīgu skursteņu krāsu. Kad sāku braukt ar enduro, sapratu, ka smukums panākāms ar baigām pūlēm, ilgi nepastāv un vispār - nav pūļu vērts. |
Offline | |
|
Pauliic | 08. Mar 2012, 13:02 | #14114 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 920
Braucu ar: GS
| par to lentu ideja, būs japameklējas
kautko darīt vajag, jo viss krāsojas un būs čmoki, čmoki
edit: kā tās lentas preizi saucas? kam viņas ir paredzētaS?[ Šo ziņu laboja Pauliic, 08 Mar 2012, 13:03:44 ]
----------------- Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes |
Offline | |
|
viesic | 08. Mar 2012, 13:25 | #14115 |
|
Kopš: 15. Apr 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 160
Braucu ar: cbr900 un xr600
| exhaust heat wrap saucas.
bet pirms pērc tādu un tin, palasi "pros and cons" par tam lentām. Smuki jau izskatās viņas, bet endūram nez vai būtu piemērotas. |
Offline | |
|
Negantelis | 08. Mar 2012, 13:46 | #14116 |
|
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| tā lenta nelaiž karstumu uz āru,vai tiešām tu gribi saam motoram(kurš jau tā, tā īsti ne ar ko nedzesējas) vēl uztaisīt karstuma pārbaudi?
To lentu tin visādiem ūber projektiem kur izpūtējs gar kuli iet vai ļoti tuvu kam citam degošam.
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
janeks7 | 08. Mar 2012, 13:58 | #14117 |
|
Kopš: 17. Oct 2011
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
| Varbūt kāds var palīdzēt ar kādu padomu.
Kvadracikls Yamaha Grizzly 660(karburators) 2007 gada izlaidums,problēma tāda ka liekas ka trūkst benzīna,brīžam takā šuj karburātorā un gāzējot negrib celt max apgriezienus.
Vai šiem karburatoriem regulējas pludiņa līmenis |
Offline | |
|
quickordead | 08. Mar 2012, 13:59 | #14118 |
|
Kopš: 03. May 2011
No: Tukums
Ziņojumi: 166
Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650
| Kādu laiciņu atpakaļ lietotājs mezavecis reklamēja šitādus pārklājumus izplūdes kolektoram
http://www.zircotec.com/
Bet vai endūram/sumo tas vajadzīgs - tas ir gaumes jautājums.
----------------- Kickin' It Old School |
Offline | |
|
Archy96 | 08. Mar 2012, 14:09 | #14119 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
08 Mar 2012, 14:03:25 Niere rakstīja:
08 Mar 2012, 13:46:42 Negantelis rakstīja:
tā lenta nelaiž karstumu uz āru,vai tiešām tu gribi saam motoram(kurš jau tā, tā īsti ne ar ko nedzesējas) vēl uztaisīt karstuma pārbaudi?
To lentu tin visādiem ūber projektiem kur izpūtējs gar kuli iet vai ļoti tuvu kam citam degošam.
kažoku klāt virsū trubai pie izplūdes porta točna nedrīkst. moča dzesēšanas sistēmas tāpat ir relatīvi ļoti neefektīvas. un cilindru dzesēšana tradicionāli ir viena no lielākajām problēmām.
ok, tas jau tā kā vispārzināms fakts.
Abi divi domājat nepareizi.
Uztinot to lentu uz izplūdes kolektora. dzinēja temperatūra nepacelsies, bet tieši otrādi, var kristies, jo no izpūtēja vairs neizdalīsies karstums tiešā dzinēja tuvumā.
Un tin viņu priekš tam, lai izplūdes traktā paceltu sadegšanas temperatūru, tam ir kaut kāds skaidrojums un ideja, jaudas palielināšanas nolūkos, precīzi nezinu, bail sameloties.
Tā kā sliktāk jau nu nebūs.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
Archy96 | 08. Mar 2012, 14:26 | #14120 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
08 Mar 2012, 14:23:56 Niere rakstīja:
08 Mar 2012, 14:09:39 Archy96 rakstīja:
08 Mar 2012, 14:03:25 Niere rakstīja:
08 Mar 2012, 13:46:42 Negantelis rakstīja:
tā lenta nelaiž karstumu uz āru,vai tiešām tu gribi saam motoram(kurš jau tā, tā īsti ne ar ko nedzesējas) vēl uztaisīt karstuma pārbaudi?
To lentu tin visādiem ūber projektiem kur izpūtējs gar kuli iet vai ļoti tuvu kam citam degošam.
kažoku klāt virsū trubai pie izplūdes porta točna nedrīkst. moča dzesēšanas sistēmas tāpat ir relatīvi ļoti neefektīvas. un cilindru dzesēšana tradicionāli ir viena no lielākajām problēmām.
ok, tas jau tā kā vispārzināms fakts.
Abi divi domājat nepareizi.
Uztinot to lentu uz izplūdes kolektora. dzinēja temperatūra nepacelsies, bet tieši otrādi, var kristies, jo no izpūtēja vairs neizdalīsies karstums tiešā dzinēja tuvumā.
Un tin viņu priekš tam, lai izplūdes traktā paceltu sadegšanas temperatūru, tam ir kaut kāds skaidrojums un ideja, jaudas palielināšanas nolūkos, precīzi nezinu, bail sameloties.
Tā kā sliktāk jau nu nebūs.
vai tas nejauši nebūs stāsts no 2takteriem, kuriem degmaisījums daļēji tiek iešauts trubā?
Pamatā šo izpildījumu esmu redzējis 4T motoriem. Mašīnām viņu speciāli tin uz kolektora, lai pazeminātu temperatūru motortelpā, viņu atsevišķi pārdod to lentu un maksā viņa diezgan dārgi. JR savam stunt mocim tādu uztina, lai motors nevārās un olas nesvīst, gan jau šis labāk mācēs iekomentēt, kāds ir efekts.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|