Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
MIGs
20. Feb 2013, 23:53#1411

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Nu un kādu labu sintētisko eļļu ar īsiem viskozitātes intervāliem ieteiksi lai karstajā galā ir W50 ?!
Neko plānāku toč negribas, manuālis iesaka W50 vai W60.
Kādu alternatīvu Motorex un Motul resnajam galam.

-----------------

Offline

Niere
20. Feb 2013, 23:59#1412

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


20 Feb 2013, 23:50:04 Archy96 rakstīja:
Varu pateikt, kad nobraucu aptuveni 1600km, kas būtu pielīdzināms kādām 50 motorstundām.

kādēļ par to laiku jautāju - vai nav bijušas īpaši zemas gaisa temperatūras pa vidu?

Offline

Archy96
21. Feb 2013, 00:01#1413

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


20 Feb 2013, 23:59:14 Niere rakstīja:

20 Feb 2013, 23:50:04 Archy96 rakstīja:
Varu pateikt, kad nobraucu aptuveni 1600km, kas būtu pielīdzināms kādām 50 motorstundām.

kādēļ par to laiku jautāju - vai nav bijušas īpaši zemas gaisa temperatūras pa vidu?

Nu kapāju visu ziemu, neatejot no kases, vai - 20 grādi, vai -2, Nokāvās mocis kā reiz agrā pavasarī

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
21. Feb 2013, 00:09#1414

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


20 Feb 2013, 23:53:56 MIGs rakstīja:
Nu un kādu labu sintētisko eļļu ar īsiem viskozitātes intervāliem ieteiksi lai karstajā galā ir W50 ?!
Neko plānāku toč negribas, manuālis iesaka W50 vai W60.
Kādu alternatīvu Motorex un Motul resnajam galam.

ja mo ražotājs iesaka 50 vai 60, tad jautājumi atkrīt. KTMiem tā tas ir. cita runa, ja mauc arī ziemā, bet tas jau cits stāsts.

teiksim 10(5)W-50(60) visai noteikti nav stabilas viskozitātes.
20W-50 vai 25W-60 jau tādas varētu būt.
15W-50 nu tā..... kā kura. tāpat kā 10W-40.

ideja tāda:
augstvērtīgai sintētiskai bāzei jau pašai par sevi ir relatīvi liels viskozitātes indekss. attiecīgi tā nav jāpastiprina ar viskozitātes modifikatoru vispār vai tikai nedaudz. piemēram, SAE 10W-30 vai 15W-40 var vispār nesaturēt šo polimēru. attiecīgi šādas viskozitātes klases daudz ticamāk turēs "karsto" galu.

šajā pašā diskusijā pāris lapas atpakaļ šo jautājumu apspriedām.

Offline

Niere
21. Feb 2013, 00:16#1415

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


21 Feb 2013, 00:01:46 Archy96 rakstīja:

20 Feb 2013, 23:59:14 Niere rakstīja:

20 Feb 2013, 23:50:04 Archy96 rakstīja:
Varu pateikt, kad nobraucu aptuveni 1600km, kas būtu pielīdzināms kādām 50 motorstundām.

kādēļ par to laiku jautāju - vai nav bijušas īpaši zemas gaisa temperatūras pa vidu?

Nu kapāju visu ziemu, neatejot no kases, vai - 20 grādi, vai -2, Nokāvās mocis kā reiz agrā pavasarī


atceries, savulaik runājām par to, ka ziemas apstākļiem iespējams piemērotākas būtu sniega moču 2taktenes.
man tad jāpapēta šī štelle, bet ļoti iespējams tajā virzienā arī varētu būt meklējama neraža.
dažādām 2-taktu eļļām ir dažādi optimālas darbības temperatūras. tādēļ, piemēram, piekaramiem 2taktu motoriem ir citas eļļas, jo tiem daudz efektīvāka dzesēšana pa taisno no vēsas upes.

Offline

Archy96
21. Feb 2013, 00:34#1416

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Feb 2013, 00:16:25 Niere rakstīja:

21 Feb 2013, 00:01:46 Archy96 rakstīja:

20 Feb 2013, 23:59:14 Niere rakstīja:

20 Feb 2013, 23:50:04 Archy96 rakstīja:
Varu pateikt, kad nobraucu aptuveni 1600km, kas būtu pielīdzināms kādām 50 motorstundām.

kādēļ par to laiku jautāju - vai nav bijušas īpaši zemas gaisa temperatūras pa vidu?

Nu kapāju visu ziemu, neatejot no kases, vai - 20 grādi, vai -2, Nokāvās mocis kā reiz agrā pavasarī


atceries, savulaik runājām par to, ka ziemas apstākļiem iespējams piemērotākas būtu sniega moču 2taktenes.
man tad jāpapēta šī štelle, bet ļoti iespējams tajā virzienā arī varētu būt meklējama neraža.
dažādām 2-taktu eļļām ir dažādi optimālas darbības temperatūras. tādēļ, piemēram, piekaramiem 2taktu motoriem ir citas eļļas, jo tiem daudz efektīvāka dzesēšana pa taisno no vēsas upes.

Nu papēti gan intereses pēc, jo man patīk pa ziemu braukt, un noteikti, kad "nodarbības" tiks turpinātas

Ja runāt tīri tā, konstruktīvi, ar ko gan sniega mocis no parastā moča atšķirās? Tak gandrīz ne ar ko, vienīgais, kad dažiem modeļiem nāk automātiskā eļļošana, tas arī viss. Nu un protams, braukts tiek ziemā un smagos mīnusos.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 21 Feb 2013, 00:36:33 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
21. Feb 2013, 00:34#1417

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

kaut gan hvz, ražotājs raksta šādi:
"RacingWay 2T is a fully synthetic 2-stroke motor oil that provides superior lubrication. It has been developed primarily for use in 2-stroke racing engines that are run hard at high operating temperatures, but it also performs well in less demanding applications, such as motorcycle road racing.
The oil produces little smoke and keeps the engine free of soot deposits and combustion residues. Its low-temperature characteristics are excellent, which means that it flows easily at low temperatures. This translates into good pumpability and miscibility at low temperatures. RacinWay 2T is thus an excellent oil for 2-stroke engines that are run in extreme cold, e.g., in snowmobile racing."

un sastingšanas temperatūra -54C.
Skandināvijā tomēr ir vēl skarbākas ziemas par mūsējām.

ai, Archa, vajadzēja man Tevi atrunāt no šī produkta, nebūtu jālauza galva.

bet, ja nopietni, atliek vien Tev pāriet uz esteru bāzes 2taktenēm. esteri ir nestabilāki, attiecīgi lieliski piemēroti šādam pielietojumam un sadeg arī tīrāk.
protams, cipars par to uzreiz ir griesti.

Offline

Archy96
21. Feb 2013, 00:40#1418

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Ciparam ir nozīme,jo man tā eļļa iet uz urrā, nu teiksim tā, padsmit latus litrā gluži negribās maksāt, kaut kur līdz 10ls vēl varētu ierakstīties.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
21. Feb 2013, 00:45#1419

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

vēl ienāca prātā:
vai ar gaisa filtru viss bijis čikeniekā?
nav bijusi sniega vētra degkamerā?

Offline

Archy96
21. Feb 2013, 00:46#1420

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Feb 2013, 00:38:47 Bagars rakstīja:

20 Feb 2013, 23:50:04 Archy96 rakstīja:
nobraucu aptuveni 1600km, kas būtu pielīdzināms kādām 50 motorstundām.

Uz aci piemetot, sanāk mazāk, apmēram 30m/h
Rēķinu pēc izlietotās degvielas daudzuma. Tā ir precīzāk. Tos stundu skaitītājus, manuprāt, droši var krūmos izmest.


KTMs saviem enduro modeļiem rēķina 1st - 35km, pēc tā apmēram vados.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
21. Feb 2013, 00:47#1421

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Feb 2013, 00:45:55 Niere rakstīja:
vēl ienāca prātā:
vai ar gaisa filtru viss bijis čikeniekā?
nav bijusi sniega vētra degkamerā?

Gaisa filtru čekoju ļoti rūpīgi, bet pats saproti, 100% garantijas nav, kad kūdras purva seksa nodarbībās kāda šļakata netiek ierauta cilindrā

[ Šo ziņu laboja Archy96, 21 Feb 2013, 00:47:47 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
21. Feb 2013, 00:56#1422

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Feb 2013, 00:53:41 Bagars rakstīja:

21 Feb 2013, 00:46:09 Archy96 rakstīja:

21 Feb 2013, 00:38:47 Bagars rakstīja:

20 Feb 2013, 23:50:04 Archy96 rakstīja:
nobraucu aptuveni 1600km, kas būtu pielīdzināms kādām 50 motorstundām.

Uz aci piemetot, sanāk mazāk, apmēram 30m/h
Rēķinu pēc izlietotās degvielas daudzuma. Tā ir precīzāk. Tos stundu skaitītājus, manuprāt, droši var krūmos izmest.


KTMs saviem enduro modeļiem rēķina 1st - 35km, pēc tā apmēram vados.

35 km ar 1., 3. vai 6. robu?
20 litri degvielas = 3m/h un piilnīgi po ar kuru robu un kādā režīmā gāzē

Nu labi, ja jau gribās tik precīzi, tad jāliek kloķenei galā nolasītājs, kurš apgriezienus skaita, tad būs precizitāte līdz minūtei.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
21. Feb 2013, 00:59#1423

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

ok, Archy,
rīt papētīšu, moš netā kādam bijis kas līdzīgs. pagaidām uz sitienu nemanīju.

Offline

MIGs
21. Feb 2013, 01:09#1424

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Niere - to visu es jau sapratu. Es domāju lai iesaki kādas opcijas no dažādiem produktiem.

Motulam ir
300V 4T Factory Line 15W50 - Parasti braucu ar šo.
300V 4T Factory Line 15W60 Off Road - baigi bieza. - Šī laikam ir vbienīgā kam bija MA2, bet lapā stāv, ka MA. Apgalvoju 99%, ka uz pudeles bija rakstīts, ka ir MA2, vēl ilgi brīnijos kāpēc šai ir MA2, bet 15w50 ir MA
7100 4T 20W50 - paradzēts veciem traktoriem.

Motorexam ir:
KTM RACING 4T 20W/60 - tipa iesaka šo, bet nu atkal baigais viskozitātes intervāls un baigi biezā. Kā arī nav norādītas nekādas klases utt. Gan, jau, ka slikts nav.
Vēl ir:
CROSS POWER 4T 10W/50
CROSS POWER 4T 10W/60 - patreiz stāv iekšā šī.
TOP SPEED 4T 15W/50
POWER SYNT 4T 10W/50
20W/50 ir minerālene veciem traktoriem.

20w50 taisa tikai traktoriem un bieži tās nav pilnas sintētikas.

Ir kādi produkti ko būtu vērts apskatīt ?!

[ Šo ziņu laboja MIGs, 21 Feb 2013, 01:09:22 ]



-----------------

Offline

Archy96
21. Feb 2013, 01:13#1425

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Feb 2013, 01:01:29 Bagars rakstīja:

21 Feb 2013, 00:56:27 Archy96 rakstīja:
Nu labi, ja jau gribās tik precīzi, tad jāliek kloķenei galā nolasītājs, kurš apgriezienus skaita, tad būs precizitāte līdz minūtei.

Sēdies, "2"!
Būtiski ir tas, cik tev ručka atgriezta.
Kloķenes apgriezienus skaita "stundu skaitītāji" no svečvada, kas arī ir tikai vēl viens produkts džekiem, kam naudu nav kur likt.

Es zinu, pēc kāda principa skaita stundu skaitītājs, tikai jautājums - cik precīzi viņš tur skaita. Kā lai izmēra izlietoto degvielu? Jāvelk krustiņi uz bākas, katri 10 litri - viens krustiņš

[ Šo ziņu laboja Archy96, 21 Feb 2013, 01:13:43 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

norcha20
21. Feb 2013, 10:07#1426

Kopš: 03. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 55

Braucu ar: Kawasaki zx6r/Yz125/Aeon Cobra ATV


21 Feb 2013, 00:47:31 Archy96 rakstīja:

21 Feb 2013, 00:45:55 Niere rakstīja:
vēl ienāca prātā:
vai ar gaisa filtru viss bijis čikeniekā?
nav bijusi sniega vētra degkamerā?

Gaisa filtru čekoju ļoti rūpīgi, bet pats saproti, 100% garantijas nav, kad kūdras purva seksa nodarbībās kāda šļakata netiek ierauta cilindrā

es noteikti nelietu to statoil 2t racingway eļļu
vismaz ne moto ar kuru tiek nopietni braukts
arī man ir nācies redzēt aizķepušu motoru tieši dēļ šīs eļļas
Paldies dievam vis tika konstatēts laikā un nekas nenotika
Cik man skaidroja tā eļļa nesadeg takā vajadzētu un vis kas nesadeg paliek izputēja un visur citur vairāk kā vajag nesaku ka nekas nedrīkst palikt ,bet paliek daudz vairāk kā vajag
tāpēc es lietoju
http://www.eurostore.lv/index.php?productID=167385
vai arī šis
http://www.overwheelz.com/en/product/25-castrol...1_racing_2t.html
castrols bija lētāks ja pareizi atceros ,bet labs neko sliktu nevaru teikt
šis eļļas tika lietotas braucot ar Yamahu 250cc 2t

Offline

Niere
21. Feb 2013, 11:07#1427

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Archy
vairāk mulsina, tas, ka parādība ir tikai vienā konkrētā vietā - uz izplūdes vārsta.

tā kā 2takteri iet mazumā, nav bijusi vajadzība padziļināti pētīt pasākumu. pārsvarā tomēr skata uzdegumu. neta resursi neko daudz neizklāsta konkrētā pasākumā un arī ieseivotajā 2takteru grāmatā neko saprātīgu neatrodu. Grāmata gan nav gluži svaiga, tomēr 2takteru īpašniekiem varētu interesēt kaut vai no uzlabojumu viedokļa.

mans pieņēmums, ka problēma var rasties kompleksi - zema vides temperatūra un/vai darbība pārsvarā apakšējā apgriezienu diapazonā un/vai sajaukšanas proporcijā.
vai pie vainas komplektā varētu būt konkrētais produkts? var būt, tomēr to pašu varētu teikt arī par citiem līdzīgas bāzes produktiem.
savulaik arī pats savā zx250 lēju tikai šo un pilnīgi nekādas problēmas nemanīju. tiesa gan, nebraucu zemā temperatūrā un neesmu nekāds sportists. bijuši arī sportisti, kas ar šo brauca un visas atsauksmes bija pozitīvas.
tomēr arī tas neko nepierāda, jo formulējums eļļai kopš tā laika sen kā mainījies, motori citi, apstākļi atšķirīgi.

ok, tā kā nav jēga tur čakarēties ar vienu vienīgu produktu, skaties uz alternatīvām.

Kā jau minēju, 2-takteriem nenoliedzami augstvērtīgāki ir sintētisko esteru bāzes produkti.
Tā kā Amsoil Eiropā nav īpaši pieejams, varu atsaukties uz Arsoil sniega moču 2-taktu eļļu pētījumu, kur uzrādītas esteru priekšrocības.

ok, jau teici, ka cipars ir būtisks apstāklis eļļas izvēlē. ir viena ideja, paskatīšos tūlīt.

Offline

Niere
21. Feb 2013, 11:23#1428

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


21 Feb 2013, 01:09:05 MIGs rakstīja:
Ir kādi produkti ko būtu vērts apskatīt ?!

Te tikai tie produki, kuri fiziski testēti JASO. Arī ārpus šīs listes vēl vairāk daudz dažādu eļļu.
(liste apstiprina tikai atbilstību JASO MA/MA2 klasei, ne vairāk)

Offline

mezavecis
21. Feb 2013, 21:58#1429

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:

Kādam i 800 jotula data sheets ar uzglabāšanas un ekspluatācijas zemāko temperatūru..vnk viena tante teica ka mīnusos...

Offline

Niere
21. Feb 2013, 22:48#1430

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


21 Feb 2013, 21:58:24 mezavecis rakstīja:
Kādam i 800 jotula data sheets ar uzglabāšanas un ekspluatācijas zemāko temperatūru..vnk viena tante teica ka mīnusos...


"Keep at temperatures between 5 and 40 °C."
msds

Offline