Autors | Ziņojums |
Negantelis | 04. Mar 2012, 19:50 | #14021 |
|
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Tur nu tu Archy smagi kļūdies jo izņemot to ka no šādiem močiem neko nejēdz:
1.Tāda jaunā modeļa nav ne Hondai ne vienam citam ražotājam.Vismaz ne tuvu ar tādiem svara/jaudas parametriem kādi magnai jau ir standartā.
2.Ja palielinās cilindra diametrs, bet degkameras izmērs paliek tāds pats,tad jau kompresijas pakāpei vajadzetu gan pieaugt.Ja pieņem ka ar izportētajām galvām cilindra piepildīšanās būtu % tāda pati kā std.
VATERLAND.
Es jau neesmu TB. Es ar to moci gribu arī braukt. Nu nemaz man nav vajadzīgs 25 gadīgs klucis magnā.Turklāt šitām vecajām lamatām galvas bira nost jau 80 tajos, dēļ švakās eļļošanas.
Magnu noņēma no konveijera tikai 2003 gadā kas nu nemaz tik sen nav.(priekš motocikliem no metāla nevis plastmasas)
STD magnai 87 hp @ 9000, 69.6 Nm 7250 rpm
STD VFR 750(motora bloks vienāds) 100.00 HP (73.0 kW)) @ 10000 72.60 Nm @ 8000 RPM
STD VFR 800(tas kuru taisos izmantot) 110.00 HP (80.3 kW)) @ 10500 RPM 83.00 Nm @ 8750 RPM
kā redzams ceļoties ZS cieš griezes moments.To tad arī varētu atgūt palielinot BORE.Kā blakusproduktu iegūstot kādu Zs.[ Šo ziņu laboja Negantelis, 04 Mar 2012, 19:52:30 ]
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
Archy96 | 04. Mar 2012, 20:40 | #14022 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Nopērc re kur aparātu:
http://www.triumph.lv/?menu=2&class=&mi...ocket_3_roadster
Un būs jaudas vairāk nekā saprašanas.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
shkapars | 04. Mar 2012, 21:07 | #14023 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| uztaisi regulējamas sadalenes un varēsi bīdīt jaudas līkni |
Offline | |
|
|
Pauliic | 04. Mar 2012, 21:08 | #14024 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 920
Braucu ar: GS
|
03 Mar 2012, 17:55:21 Naits rakstīja:
Ŗeku pa lēto, bet domāju kavēl pāreja jānopērk, jo viņam uz lielāka izmēra seškanti un leili skrūvgrieži komplektā.
http://darbariki.microshop.lv/lv/product/2053/a...ienskruvgrieznis
informācijai - depo bij 2 varianti 6lvl vai 20, tā kā vajadzēja 4 skrūvēm, tad paņēmu lētuci un ar Dievu uz pusēm tās skrūves atnāca vaļā
----------------- Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes |
Offline | |
|
cbx650e | 04. Mar 2012, 21:23 | #14025 |
|
Kopš: 28. Feb 2012
Ziņojumi: 184
Braucu ar: Honda cbx 650 E un Nighthawk
| Sveiki !
Ir arii magnas ar 1100ccm motoriem , bija laikam ASV tirgumdomaatas , V65 modelis Eiropaa laikam V45 bija. Taas veel taas vecaas ar kardaana pievadu.
Cik netaa redzeeju tad sadalenes zobratus ar keedeem no klokenes piedzen , kaapeec tu domaa ka galvas nevar piepacelt ( keedee jau var ielikt posmus ja ir par iisu ). |
Offline | |
|
nemidoff | 04. Mar 2012, 22:33 | #14026 |
|
Kopš: 01. Sep 2009
No: Tukums
Ziņojumi: 485
Braucu ar: Honda XL 1000 e53 is
|
28 Feb 2012, 18:02:06 Goblins rakstīja:
28 Feb 2012, 17:57:59 nemidoff rakstīja:
Vai kāds nevar izlīdzēt ar chain cutter? Vajadzētu sadalīt veco ķēdi un ieinstalēt jauno,iepresējot savienotājposmu.Varu uzsaukt kautko vai samaksāt
veco var sadalīt ar fleksi, man sanaaca bez problēmām
par jaunaa instalēšanu nevaru spriest jo vienmēr esmu šho darbu uzticējis citiem
manuprāt JR to var izdarīt
Veco arii tieshi taa domaju sadaliit,nelielas bazhas rada jaunaas instalaacija,saprotu,ka var arii uzinstaleet ar dorni un uzgriezni,bet,ja nu kaadam ir iekaartinja,labpraat iziireetu. |
Offline | |
|
Negantelis | 05. Mar 2012, 07:41 | #14027 |
|
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
04 Mar 2012, 21:23:44 cbx650e rakstīja:
Sveiki !
Ir arii magnas ar 1100ccm motoriem , bija laikam ASV tirgumdomaatas , V65 modelis Eiropaa laikam V45 bija. Taas veel taas vecaas ar kardaana pievadu.
Cik netaa redzeeju tad sadalenes zobratus ar keedeem no klokenes piedzen , kaapeec tu domaa ka galvas nevar piepacelt ( keedee jau var ielikt posmus ja ir par iisu ).
Vēlreiz piebildīšu ka 25 gadus vecu lūžņa motoru kurš jau 80 bija metams netaisos nekur likt.Izskatu variantus vfr750 un 800
750 tāpēc ka ir ieliekams pa taisno (motora blokam tie paši stiprinājumi)
800 tāpēc ka to var vairāk izslīpēt.
VFRam (to gadu kurus man vajag) sadalenes piedzenas ar zobratiem.Un nē.Ja paseltu galvu nekādi posmi nebūtu nekur jāliek,neceļ taču par cm.
Vfram ir pieejams supercharger kit. 180zs uz aizm riteņa. Diemžēl dēļ dārgā Rotrex,prieks nav lēts. Bet ei nu zini kas un kā,vēlviens iemesls lai liktu 800 šprices motoru.
tiem kas neko nav sapratuši vai nav sapratuši līdz galam.
Cits GATAVS mocis neder. Visi esošie sver kā dinozauri,bet man patīk arī līkumus baudīt. Magnai ir super vadāmība(ja salīdzina ar citiem līdzīgiem).
Tā kā ir divas alternatīvas.Būvēt moci no 0. Pārtaisīt kādu lielkubatūras ielinieku par kruīzeri.(gsx1400).Ilikt motoru no dl/sv 1000(nevar jo cilindri par augstu)Vai uztjūnēt magnu ar +- std vfr motoru.
Pēdējais risinājums liekas reālākais.
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
GvidoKTM | 05. Mar 2012, 10:19 | #14028 |
|
Kopš: 30. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 653
Braucu ar: KTM Adventure 990 s ktm450xc husqvarna 250te
| Sveicināti ļaudis!
Vajag notonēt mocim priekšējo vējstiklu,
Varbūt te kāds nodarbojas ar tādām štellēm?
Priekš yanaha fzs6 2005g un KTM adventure.
Paldies par jebkādu info |
Offline | |
|
klucis | 05. Mar 2012, 10:29 | #14029 |
|
Kopš: 18. Feb 2009
Ziņojumi: 221
Braucu ar:
| magnai sadalenes piedzinās ar ķēdēm,pirmajiem vfr 800 (1998-2001) ir ar zobratiem,jaunākiem modeļiem (2002- )ir atpakaļ ar ķēdēm
cilindri ir ar nikasila pārklājumu,tā ka ja gribi slīpēt lielākus,tad vai nu jāgilzo vai ari jāklāj jauns pārklājums uz lielāka diametra
abi varianti sanāk diezgan padārgi |
Offline | |
|
Negantelis | 05. Mar 2012, 10:38 | #14030 |
|
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
05 Mar 2012, 10:29:31 klucis rakstīja:
magnai sadalenes piedzinās ar ķēdēm,pirmajiem vfr 800 (1998-2001) ir ar zobratiem,jaunākiem modeļiem (2002- )ir atpakaļ ar ķēdēm
cilindri ir ar nikasila pārklājumu,tā ka ja gribi slīpēt lielākus,tad vai nu jāgilzo vai ari jāklāj jauns pārklājums uz lielāka diametra
abi varianti sanāk diezgan padārgi
Paldies Kluci par izziņām.Bet to ka magnai ir ķēdes es ļoti labi zinu pats jo man agrāk tāda bija. To ka pēc 2002 uz augšu atkal ir ķēdes arī ļoti labi zinu.
No vfr interesē tikai 90-01 gads bez vtec motors.Kuram manuprāt nekāda nikasila nav.
Ak jā 1998 nav pirmais vfr. Pirmais ir ~1982[ Šo ziņu laboja Negantelis, 05 Mar 2012, 10:40:19 ]
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
suzukitl1000s | 05. Mar 2012, 11:00 | #14031 |
|
Kopš: 05. Mar 2012
No: Madona
Ziņojumi: 12
Braucu ar: suzuki TL1000S
| Nelade akji, kas varetu but par vainu bez generatora? Kads zin ka izskatas tas ladesanas relejs, nevaretu but maza melna kastite ar kontaktiem pie katra pa 2 vadiem ? [ Šo ziņu laboja suzukitl1000s, 05 Mar 2012, 11:13:25 ] |
Offline | |
|
Negantelis | 05. Mar 2012, 11:41 | #14032 |
|
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
DoubleZed | 05. Mar 2012, 12:05 | #14033 |
|
Kopš: 02. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 309
Braucu ar: braaaaap
| Vai ir kāda noteikta procedūra kā pareizi noregulē sajūga "izspiedēj asi" (nezinu kā šo pareizi sauc - skatīt attēlā objektu ar uzgriezni)? Vai to dara "uz čuju" pievelkot vai atbrīvojot atkarībā no tā kā uzvedas sajūgs?
[ Šo ziņu laboja DoubleZed, 05 Mar 2012, 12:10:41 ]
----------------- "Haskijs un vārna" SM610ie
ZUPĀ MOTO! |
Offline | |
|
Negantelis | 05. Mar 2012, 12:26 | #14034 |
|
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| To dara tā lai paliek neliels brīvgājiens,savādāk tas izspiedējstienis,gultnis vai pats sajūgs nocepsies.
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
DoubleZed | 05. Mar 2012, 13:07 | #14035 |
|
Kopš: 02. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 309
Braucu ar: braaaaap
| Tas nozīmētu stieni pievilkt līdz pretestībai/galam un tad pagriezt nedaudz (apt. pusgriezienu) vaļā?
----------------- "Haskijs un vārna" SM610ie
ZUPĀ MOTO! |
Offline | |
|
Negantelis | 05. Mar 2012, 13:22 | #14036 |
|
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Tas nozīmē spaidīt rokturi un tur arī skatīties lai paliek brīvgājiens 1-1.5mm.
Skrūvi grozot tur tā trose stiepsies un nesūda nevarēsi saprast.
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
DoubleZed | 05. Mar 2012, 13:30 | #14037 |
|
Kopš: 02. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 309
Braucu ar: braaaaap
| Ok, paldies par informāciju.
----------------- "Haskijs un vārna" SM610ie
ZUPĀ MOTO! |
Offline | |
|
Andzus | 05. Mar 2012, 14:02 | #14038 |
|
Kopš: 20. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 127
Braucu ar: Suzuki GSXR1000
| Vajag info?
Cik biezu blīvpapīru ņemt priekš magnēta vāka blīves izgatavošanas?
TNX |
Offline | |
|
Archy96 | 05. Mar 2012, 14:18 | #14039 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
05 Mar 2012, 14:02:23 Andzus rakstīja:
Vajag info?
Cik biezu blīvpapīru ņemt priekš magnēta vāka blīves izgatavošanas?
TNX
0.5mm
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
Andzus | 05. Mar 2012, 14:20 | #14040 |
|
Kopš: 20. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 127
Braucu ar: Suzuki GSXR1000
|
05 Mar 2012, 14:18:15 Archy96 rakstīja:
05 Mar 2012, 14:02:23 Andzus rakstīja:
Vajag info?
Cik biezu blīvpapīru ņemt priekš magnēta vāka blīves izgatavošanas?
TNX
0.5mm
Paldies |
Offline | |
|