Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
mich
02. Mar 2012, 19:09#14001

Kopš: 03. Nov 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 120

Braucu ar: Yamaha xj600s diversion, Volvo,audi ,sup

kā ir ar street lampām TA iziet var?

Offline

MIGs
02. Mar 2012, 19:53#14002

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Iziet var - galvenais lai ir pareizie E - nu un kādreiz laikam mēdz piesieties, ja stars nepareizs.


-----------------

Offline

mich
02. Mar 2012, 20:15#14003

Kopš: 03. Nov 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 120

Braucu ar: Yamaha xj600s diversion, Volvo,audi ,sup


02 Mar 2012, 19:53:29 MIGs rakstīja:
Iziet var - galvenais lai ir pareizie E - nu un kādreiz laikam mēdz piesieties, ja stars nepareizs.


aa skaidrs tad jau lētāk ir nopirkt street lampu nekā meklēt orģinālo lukturi tas pie domāts UK močiem.

Offline

Naits
02. Mar 2012, 22:19#14004

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


02 Mar 2012, 20:15:31 mich rakstīja:

02 Mar 2012, 19:53:29 MIGs rakstīja:
Iziet var - galvenais lai ir pareizie E - nu un kādreiz laikam mēdz piesieties, ja stars nepareizs.


aa skaidrs tad jau lētāk ir nopirkt street lampu nekā meklēt orģinālo lukturi tas pie domāts UK močiem.

Nu ar to jau nepietiek, vēl jau jāskatās kā panelis tiks stiprināts un izskatīsies ar to purnu. Bet nu, protams vis ir izdarāms. Man ir tādi tupi taisnstūra lukturi ar visiem E un tuvo/tālo/gabarītu, tika iepirkti ar domu ja nu vajag priekš TA kādreiz. Gaisma nekāda stars taisns, Bet uz TA ne reizi neesmu ar tiem bijis, ir doma iebraukt kādā servī paskatīties kā izskatās tajā pārbaudes aparātā, lai būtu pārliecība ka ok. Varu notirgot pa limonādi.
Vēl tak te ir lietotājs Zigmunds kas var pārtaisīt UK lukturi lai spīd kā nākas.



-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

mich
03. Mar 2012, 10:47#14005

Kopš: 03. Nov 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 120

Braucu ar: Yamaha xj600s diversion, Volvo,audi ,sup


02 Mar 2012, 20:41:42 Coool rakstīja:

02 Mar 2012, 20:15:31 mich rakstīja:

02 Mar 2012, 19:53:29 MIGs rakstīja:
Iziet var - galvenais lai ir pareizie E - nu un kādreiz laikam mēdz piesieties, ja stars nepareizs.


aa skaidrs tad jau lētāk ir nopirkt street lampu n








Nu pa lēnàm viss to audi v6 uz apkopi paņēma daudz materiālos līdzekļus kas bija atlikts mocim,līdz sezonas atklāšanai bus japaspēj salikt



ekā meklēt orģinālo lukturi tas pie domāts UK močiem
.



Vēl neesi saskrūvējis?

Offline

Pauliic
03. Mar 2012, 17:49#14006

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS

Jaucot ārā moci ir pāris skrūves, kuras vnk neskrūvējas vaļā, skrūvgriezis īstais, bet skrūves vnk vērpjas nost. Ko darīt garāžas apstākļos?

-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

Naits
03. Mar 2012, 17:50#14007

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


03 Mar 2012, 17:49:29 Pauliic rakstīja:
Jaucot ārā moci ir pāris skrūves, kuras vnk neskrūvējas vaļā, skrūvgriezis īstais, bet skrūves vnk vērpjas nost. Ko darīt garāžas apstākļos?

Triecienskrūvgriezis palīdz.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Negantelis
03. Mar 2012, 17:50#14008

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


03 Mar 2012, 17:49:29 Pauliic rakstīja:
Jaucot ārā moci ir pāris skrūves, kuras vnk neskrūvējas vaļā, skrūvgriezis īstais, bet skrūves vnk vērpjas nost. Ko darīt garāžas apstākļos?
\

Nu ir tāds atsitamais skrūvgriezis.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Negantelis
03. Mar 2012, 17:52#14009

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


02 Mar 2012, 20:15:31 mich rakstīja:

02 Mar 2012, 19:53:29 MIGs rakstīja:
Iziet var - galvenais lai ir pareizie E - nu un kādreiz laikam mēdz piesieties, ja stars nepareizs.


aa skaidrs tad jau lētāk ir nopirkt street lampu nekā meklēt orģinālo lukturi tas pie domāts UK močiem.


No tām street lampām gaisma ir kā no

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Naits
03. Mar 2012, 17:53#14010

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


03 Mar 2012, 17:52:01 Negantelis rakstīja:

02 Mar 2012, 20:15:31 mich rakstīja:

02 Mar 2012, 19:53:29 MIGs rakstīja:
Iziet var - galvenais lai ir pareizie E - nu un kādreiz laikam mēdz piesieties, ja stars nepareizs.


aa skaidrs tad jau lētāk ir nopirkt street lampu nekā meklēt orģinālo lukturi tas pie domāts UK močiem.


No tām street lampām gaisma ir kā no

Ir arīnormālas, tās šķībās ar tām toaletes lampiņām toč sūdi.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Naits
03. Mar 2012, 17:55#14011

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Ŗeku pa lēto, bet domāju kavēl pāreja jānopērk, jo viņam uz lielāka izmēra seškanti un leili skrūvgrieži komplektā.
http://darbariki.microshop.lv/lv/product/2053/a...ienskruvgrieznis

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Pauliic
03. Mar 2012, 18:08#14012

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 920

Braucu ar: GS



-----------------
Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes

Offline

arturix55
03. Mar 2012, 20:01#14013

Kopš: 10. Sep 2011

Ziņojumi: 35

Braucu ar: Bandītu

Sveiki tautieši,
gribu zināt vai TA piekasās ja ir uzstādīti paštaisīti vējstikla kronšteini.
Orģinālā komplektācijā manam mo nenāk.

Offline

Naits
03. Mar 2012, 20:20#14014

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


03 Mar 2012, 20:01:50 arturix55 rakstīja:
Sveiki tautieši,
gribu zināt vai TA piekasās ja ir uzstādīti paštaisīti vējstikla kronšteini.
Orģinālā komplektācijā manam mo nenāk.

Ja vizuāli ir normāli stiprinājumi un tur visu vietā, kā arī nav asu malu kas var traumēt kādu, nevajadzētu būt problēmām. Viņitak nevar zināt kāds kuram stiklam stiprinājums. Bet tās tik manas domas.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

arturix55
03. Mar 2012, 20:36#14015

Kopš: 10. Sep 2011

Ziņojumi: 35

Braucu ar: Bandītu

Pacentos un uztaisīju glītus, un ar neasām kantēm, kad nokrāsošu izskatīsies kā no veikala, vienigi nav tur nekādu E marku...


03 Mar 2012, 20:20:22 Naits rakstīja:

03 Mar 2012, 20:01:50 arturix55 rakstīja:
Sveiki tautieši,
gribu zināt vai TA piekasās ja ir uzstādīti paštaisīti vējstikla kronšteini.
Orģinālā komplektācijā manam mo nenāk.

Ja vizuāli ir normāli stiprinājumi un tur visu vietā, kā arī nav asu malu kas var traumēt kādu, nevajadzētu būt problēmām. Viņitak nevar zināt kāds kuram stiklam stiprinājums. Bet tās tik manas domas.

[ Šo ziņu laboja arturix55, 03 Mar 2012, 20:37:04 ]

Offline

Difers
03. Mar 2012, 20:42#14016

Kopš: 25. Mar 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 334

Braucu ar: BMW K1600GT

Vējstiklam nav nekādu noteikumu, un stiprinājumiem, kā arī pašam stiklam nevajag marķējumu, galvenais lai nekrīt nost un neapdraud ne vadītāju, ne satiksmes drošību.

Offline

arturix55
03. Mar 2012, 20:57#14017

Kopš: 10. Sep 2011

Ziņojumi: 35

Braucu ar: Bandītu

Skaidrs, tnx par atsaucību!


03 Mar 2012, 20:42:48 Difers rakstīja:
Vējstiklam nav nekādu noteikumu, un stiprinājumiem, kā arī pašam stiklam nevajag marķējumu, galvenais lai nekrīt nost un neapdraud ne vadītāju, ne satiksmes drošību.

Offline

Negantelis
04. Mar 2012, 17:58#14018

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Bija man senāk vf750c Magna. 87Zs.
Tas bija man viens no mīļākajiem močiem.
Ar niecīgo 750 kubu motoru varēju noskriet visādus 1,8l vtx un tamlīdzīgus.
Vadījās arī tīri labi.Mocis svēra 227kg(sausais).VTX 1,8 320(sausais)
Ir man jau pāris gadus viens projekts prātā. Panākt lai Magna iet vēl labāk.
Magnai ir tas pats motora bloks kas vfr750,varētu pārlikt to...bet
vfr800 motors 110Zs(kam patiesībā ir 781ccm) būtu jaunāks,ar šprici un...
...un tam varētu uzlikt BigBore izmantojot cbr900 virzuļus.

Neskaitot hemoroīdisko 800 motora ielikšanu(jo bloki citi),vēl būtu jāpārliek lielākā daļa elektrības(carb. vs šprice).
To varētu atrisināt ar vfr vadu komplektu.

Tagad domāju.
Uzliekot big bore visticamāk palielināsies arī kompresijas pakāpe. Galvu pacelt nevarēs(sadalenes piedzenas ar zobratiem).

Drošvien derētu arī galvas izportēt.
Ko darīt ar standarta iešprici? Jāliek Powercomanders droši vien. Savādāk sūds vien sanāks.


Ģenerālie jautājumi.
1. vai iekš lv var uztaisīt bigBore operāciju v4 motoram kuram cilindri ir kartera augšējās daļas sastāvdaļa.Vai būs kas pēc tam veic honēšanu(mazi podi)
2.Vai jaucot motoru,klaņa apakšējās šāles būtu jāmaina uz jaunām.(pieņemsim ka vecās būtu ok)
3.Vai ir kas izportēs tādu mazu galvu, uz cilidru sanāk vien 200ccm.
4.Kā sievai paskaidrot kur palikusi visa nauda?


Tā kā tas nenotiks ne rītdien ne parīt,sāku apzināt problēmas.


-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Archy96
04. Mar 2012, 18:50#14019

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


04 Mar 2012, 17:58:31 Negantelis rakstīja:
Bija man senāk vf750c Magna. 87Zs.
Tas bija man viens no mīļākajiem močiem.
Ar niecīgo 750 kubu motoru varēju noskriet visādus 1,8l vtx un tamlīdzīgus.
Vadījās arī tīri labi.Mocis svēra 227kg(sausais).VTX 1,8 320(sausais)
Ir man jau pāris gadus viens projekts prātā. Panākt lai Magna iet vēl labāk.
Magnai ir tas pats motora bloks kas vfr750,varētu pārlikt to...bet
vfr800 motors 110Zs(kam patiesībā ir 781ccm) būtu jaunāks,ar šprici un...
...un tam varētu uzlikt BigBore izmantojot cbr900 virzuļus.

Neskaitot hemoroīdisko 800 motora ielikšanu(jo bloki citi),vēl būtu jāpārliek lielākā daļa elektrības(carb. vs šprice).
To varētu atrisināt ar vfr vadu komplektu.

Tagad domāju.
Uzliekot big bore visticamāk palielināsies arī kompresijas pakāpe. Galvu pacelt nevarēs(sadalenes piedzenas ar zobratiem).

Drošvien derētu arī galvas izportēt.
Ko darīt ar standarta iešprici? Jāliek Powercomanders droši vien. Savādāk sūds vien sanāks.


Ģenerālie jautājumi.
1. vai iekš lv var uztaisīt bigBore operāciju v4 motoram kuram cilindri ir kartera augšējās daļas sastāvdaļa.Vai būs kas pēc tam veic honēšanu(mazi podi)
2.Vai jaucot motoru,klaņa apakšējās šāles būtu jāmaina uz jaunām.(pieņemsim ka vecās būtu ok)
3.Vai ir kas izportēs tādu mazu galvu, uz cilidru sanāk vien 200ccm.
4.Kā sievai paskaidrot kur palikusi visa nauda?


Tā kā tas nenotiks ne rītdien ne parīt,sāku apzināt problēmas.


Visa Tava ideja ir slima un nejēdzīga no sākuma līdz beigām

Palielinot kubatūru, kompresijas pakāpe nepieaugs, tā var pieaugt izmainot klaņa gājienu vai nosēdinot galvu.


Ja Tev nenormāli patīk magna, bet gribās laigriežas labāk, tad atšķir jauno modeļu katalogu, atrodi līdzīgu modeli, bet jaudīgāku un nopērc to


Ja Tavs motīvs ir nevis braukt, bet papisties, tad protams, cita runa.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

VATERLAND
04. Mar 2012, 19:14#14020

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


04 Mar 2012, 17:58:31 Negantelis rakstīja:
Bija man senāk vf750c Magna. 87Zs.
Tas bija man viens no mīļākajiem močiem.
Ar niecīgo 750 kubu motoru varēju noskriet visādus 1,8l vtx un tamlīdzīgus.
Vadījās arī tīri labi.Mocis svēra 227kg(sausais).VTX 1,8 320(sausais)
Ir man jau pāris gadus viens projekts prātā. Panākt lai Magna iet vēl labāk.
Magnai ir tas pats motora bloks kas vfr750,varētu pārlikt to...bet
vfr800 motors 110Zs(kam patiesībā ir 781ccm) būtu jaunāks,ar šprici un...
...un tam varētu uzlikt BigBore izmantojot cbr900 virzuļus.

Neskaitot hemoroīdisko 800 motora ielikšanu(jo bloki citi),vēl būtu jāpārliek lielākā daļa elektrības(carb. vs šprice).
To varētu atrisināt ar vfr vadu komplektu.

Tagad domāju.
Uzliekot big bore visticamāk palielināsies arī kompresijas pakāpe. Galvu pacelt nevarēs(sadalenes piedzenas ar zobratiem).

Drošvien derētu arī galvas izportēt.
Ko darīt ar standarta iešprici? Jāliek Powercomanders droši vien. Savādāk sūds vien sanāks.


Ģenerālie jautājumi.
1. vai iekš lv var uztaisīt bigBore operāciju v4 motoram kuram cilindri ir kartera augšējās daļas sastāvdaļa.Vai būs kas pēc tam veic honēšanu(mazi podi)
2.Vai jaucot motoru,klaņa apakšējās šāles būtu jāmaina uz jaunām.(pieņemsim ka vecās būtu ok)
3.Vai ir kas izportēs tādu mazu galvu, uz cilidru sanāk vien 200ccm.
4.Kā sievai paskaidrot kur palikusi visa nauda?


Tā kā tas nenotiks ne rītdien ne parīt,sāku apzināt problēmas.



A kaapee meistars vnk nesameklee VF1100S SabreV65
Magnas motooru un apiet visu *ishu ar kkiimikkoshanu un honeeshanas priekiem?!

[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 04 Mar 2012, 19:16:14 ]



-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline