Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Hard enduro izvēle
Autors | Ziņojums |
Adza | | Kopš: 29. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 149
Braucu ar: Ērzeli
|
07 Nov 2017, 17:20:01 Negantelis rakstīja:
07 Nov 2017, 08:03:02 Artists rakstīja:
Labrīt biedri!
Kāds var lūdzu pakomentēt vai šis Husaberg FE450 būtu ok pirkums, price/performance ziņā. Kā ir daļām, kur var dabūt, turpat kur KTM, vai arī viss tomēr nav tik rožaini?
Iesaku iet ar ļoti lielu līkumu. Neesmu ktm fans(pašam viens un lielāks gan ir) un nepateikšu precīzi, bet domāju ka šim ar ktm vēl nebija pilnīgi nekā kopīga. Jaunākiem jā.
No 2009 - 2013 gadam KTM rūpnīca motociklus ražoja ar Husaberg nosaukumu.
Šim konkrēti viss motors, virzulis, klanis iesprice, ritošā, amortizātori ir KTM rūpnīcas inženieru izstradajums.
| Offline | | |
Adza | | Kopš: 29. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 149
Braucu ar: Ērzeli
|
07 Nov 2017, 18:50:13 tarantuls rakstīja:
07 Nov 2017, 18:18:33 Archy96 rakstīja:
07 Nov 2017, 17:20:01 Negantelis rakstīja:
07 Nov 2017, 08:03:02 Artists rakstīja:
Labrīt biedri!
Kāds var lūdzu pakomentēt vai šis Husaberg FE450 būtu ok pirkums, price/performance ziņā. Kā ir daļām, kur var dabūt, turpat kur KTM, vai arī viss tomēr nav tik rožaini?
Iesaku iet ar ļoti lielu līkumu. Neesmu ktm fans(pašam viens un lielāks gan ir) un nepateikšu precīzi, bet domāju ka šim ar ktm vēl nebija pilnīgi nekā kopīga. Jaunākiem jā.
Fufeli stāsti.
Šim ir KTM motors, tikai sagriezts šķērsaniski.
Es tikai ieteiktu painteresēties par rezerves daļu pieejamību, jo Husabergs ka brends vairs neeksistē.
ja jau ktm, tad jau ar rez.daļām nevajadzētu būt problēmām. bet, kura gada ktm viņš atbilst? man ir 2010.gada - nav gluži 1:1
Lielakoties atbilst KTM EXC 450 2009 gada modelim. | Offline | | |
Artists | | Kopš: 26. Sep 2010
Ziņojumi: 86
Braucu ar:
|
07 Nov 2017, 20:59:17 Adza rakstīja:
07 Nov 2017, 18:50:13 tarantuls rakstīja:
07 Nov 2017, 18:18:33 Archy96 rakstīja:
07 Nov 2017, 17:20:01 Negantelis rakstīja:
07 Nov 2017, 08:03:02 Artists rakstīja:
Labrīt biedri!
Kāds var lūdzu pakomentēt vai šis Husaberg FE450 būtu ok pirkums, price/performance ziņā. Kā ir daļām, kur var dabūt, turpat kur KTM, vai arī viss tomēr nav tik rožaini?
Iesaku iet ar ļoti lielu līkumu. Neesmu ktm fans(pašam viens un lielāks gan ir) un nepateikšu precīzi, bet domāju ka šim ar ktm vēl nebija pilnīgi nekā kopīga. Jaunākiem jā.
Fufeli stāsti.
Šim ir KTM motors, tikai sagriezts šķērsaniski.
Es tikai ieteiktu painteresēties par rezerves daļu pieejamību, jo Husabergs ka brends vairs neeksistē.
ja jau ktm, tad jau ar rez.daļām nevajadzētu būt problēmām. bet, kura gada ktm viņš atbilst? man ir 2010.gada - nav gluži 1:1
Lielakoties atbilst KTM EXC 450 2009 gada modelim.
Paldies par atsaucību, iemaksāta rokas nauda un 5dien Husabergs dodas uz jauno mājvietu to be continued dienas snapšotos | Offline | | |
|
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
| Tā arī ir ka viss ir vienāds tik motora "arhitektūra" savādāka un šim konkrētajam ir viens eļļas pumpis, bet ktm xc4 motoram 2 vai 3. Komplektējošās daļas vienādas. Husabergs vispār ir tāds kā uzlabots KTM - six days versijas līmenī. Tajā pat laikā arī eksperimentēja ar dažādiem tehniskiem risinājumiem uz berga lai feilera gadījumā nemestu ēnu uz ktm. Tiklīdz tehnoloģijas sevi attaisnoja tā pārnesa uz ktm un vēljoprojām ražo husaberg - tikai ar nosaukumu Husqvarna un pārdošanas apjomi ir ļoti labi visur pasaulē.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
chirkainais | | Kopš: 31. Mar 2011
Ziņojumi: 1546
Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku
|
07 Nov 2017, 22:23:03 Artists rakstīja:
Paldies par atsaucību, iemaksāta rokas nauda un 5dien Husabergs dodas uz jauno mājvietu to be continued dienas snapšotos
Apsveicu ar drosmi un atvērto skatījumu, atsakoties no ierasti oranžā vai japāņu piedāvājuma!
Ceru, ka vērsies godam un stigām neļausi auzaugt. Tad jau tiekās mežā!
----------------- KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze) | Offline | | |
JohnyW | | Kopš: 30. Aug 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 546
Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv
| Interesanta hau ta motora konstrukcija ir, tik janoliek kkur svecīte lai nedod .., ka kadreiz kkas notiek ar dzinēja blokiem.
Vēl interesanti, cik ērti šim ir vārstus pāršeibot.. | Offline | | |
Artists | | Kopš: 26. Sep 2010
Ziņojumi: 86
Braucu ar:
|
10 Nov 2017, 19:39:32 chirkainais rakstīja:
07 Nov 2017, 22:23:03 Artists rakstīja:
Paldies par atsaucību, iemaksāta rokas nauda un 5dien Husabergs dodas uz jauno mājvietu to be continued dienas snapšotos
Apsveicu ar drosmi un atvērto skatījumu, atsakoties no ierasti oranžā vai japāņu piedāvājuma!
Ceru, ka vērsies godam un stigām neļausi auzaugt. Tad jau tiekās mežā!
Paldies Tiekās!
10 Nov 2017, 22:08:47 JohnyW rakstīja:
Interesanta hau ta motora konstrukcija ir, tik janoliek kkur svecīte lai nedod .., ka kadreiz kkas notiek ar dzinēja blokiem.
Vēl interesanti, cik ērti šim ir vārstus pāršeibot..
Āmen
par vārstiem - drīzumā būs jāver vaļā, jāpačeko, kā nekā ziemas sezona nav aiz kalniem | Offline | | |
RenegadeX | | Kopš: 28. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 580
Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39
| Tā kā meklētajs mani nesaprot un nemeklē šeit postus par Husaberg močiem, jautāšu šeit.
Kā ir ar vecāka gada ap 2000.-2005. gadu Husaberg TE motociklu rezerves daļām? jāšķirsta Husquarna un KTM katalogi? internetā husaberg katalogu neatradu
| Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
28 Dec 2017, 12:32:02 RenegadeX rakstīja:
Tā kā meklētajs mani nesaprot un nemeklē šeit postus par Husaberg močiem, jautāšu šeit.
Kā ir ar vecāka gada ap 2000.-2005. gadu Husaberg TE motociklu rezerves daļām? jāšķirsta Husquarna un KTM katalogi? internetā husaberg katalogu neatradu
Tas ir tas husabergs, kurš husabergs, jeb tas, kurš jau KTM ar sķērsām sagriezto motoru?
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Artists | | Kopš: 26. Sep 2010
Ziņojumi: 86
Braucu ar:
| Tas ir tas Husabergs, kurš nav KTM ar sagriezto motoru... | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
28 Dec 2017, 12:32:02 RenegadeX rakstīja:
Tā kā meklētajs mani nesaprot un nemeklē šeit postus par Husaberg močiem, jautāšu šeit.
Kā ir ar vecāka gada ap 2000.-2005. gadu Husaberg TE motociklu rezerves daļām? jāšķirsta Husquarna un KTM katalogi? internetā husaberg katalogu neatradu
Tik veciem modeļiem husqvarnas un ktm katalogus vari nešķirstīt. Lielā mērā to laiku motors ir ļoti līdzīgs KTM RFS dzinējiem, bet nu tad Tev pašam ir katra detaļa jāpazīst u' aci.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
28 Dec 2017, 18:24:31 Artists rakstīja:
Tas ir tas Husabergs, kurš nav KTM ar sagriezto motoru...
Nevajag to moci pirkt.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
gxl | | Kopš: 04. Feb 2017
No: Jūrmala
Ziņojumi: 51
Braucu ar: 350exc, Tracer 700
| Ko zinātāji saka par šādu moci un arī konkrēto eksemplāru?
https://www.ss.com/msg/lv/transport/moto-transp...arna/bxkhmb.html
Ir izmēģināti gan FE250, gan Fe350, gan EXC450. 250niekam patika manevrētspēja un viegluma sajūta mežā. Jauda domāju pa mazu nebūs. Sezonu nobraucu ar DRZ, jauda pa īsu nebija, bet prasījās ko vieglāku.
| Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
29 Dec 2017, 15:22:07 gxl rakstīja:
Ko zinātāji saka par šādu moci un arī konkrēto eksemplāru?
https://www.ss.com/msg/lv/transport/moto-transp...arna/bxkhmb.html
Ir izmēģināti gan FE250, gan Fe350, gan EXC450. 250niekam patika manevrētspēja un viegluma sajūta mežā. Jauda domāju pa mazu nebūs. Sezonu nobraucu ar DRZ, jauda pa īsu nebija, bet prasījās ko vieglāku.
DRZ būs pasmags salīdzinot pat ar mūsdienu 500nieku vai kādu WR. Es ar mazliet pabraucu mežā 250 4T un ja brauc tikai pa takām tad pietiks, bet ja ir kaut nedaudz grants vai plašāks ceļš tad vajag vairāk motora.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
02 Jan 2018, 11:46:42 endurists rakstīja:
29 Dec 2017, 15:22:07 gxl rakstīja:
Ko zinātāji saka par šādu moci un arī konkrēto eksemplāru?
https://www.ss.com/msg/lv/transport/moto-transp...arna/bxkhmb.html
Ir izmēģināti gan FE250, gan Fe350, gan EXC450. 250niekam patika manevrētspēja un viegluma sajūta mežā. Jauda domāju pa mazu nebūs. Sezonu nobraucu ar DRZ, jauda pa īsu nebija, bet prasījās ko vieglāku.
DRZ būs pasmags salīdzinot pat ar mūsdienu 500nieku vai kādu WR. Es ar mazliet pabraucu mežā 250 4T un ja brauc tikai pa takām tad pietiks, bet ja ir kaut nedaudz grants vai plašāks ceļš tad vajag vairāk motora.
Ja ir iespēja iesaku ņemt lielākas.kubatūras moci. Jā,protams ktm māk izspiest krietni vairāk zirgu no jebkura mūsdienu motora,bet rēķinies ka tas prieks būs īss un dārgs. Pa mežu tas 250 būs jātur pilnā dziesmā.Ar lielo varēs bieži izvilkt ar motoru tur kur ar mazo būs divas izejas,štepselēt uz leju vai izspolēt lai tas motors neģībtu nost. Starp citu mazi rmp un liela slodze bendē motoru. Mežā vajag vairāk zirgu nekā trasē,citi braukšanas apstākļi.
Ja skatās uz oranžajiem/zilajiem tad tur starp 250 un 500 ir labi ja 4kg starpība.
Nobraucu pats ar Drz kādus divus gadus. Mocis foršs,bet ar tagadējo rmx450 cita aršana.
Piemēram rmx450 nav nekāds mega jaudīgais ja salīdzina ar ktm,toties neplīst.Būšu nobraucis kādus 5 tūkstošus pa mežiem. Esmu mainījis riepas,eļļu,filtru mazgājis regulāri.
Ķēdes un zobratus laikam divas reizes esmu mainījis.Šobrīd esmu uz zobratu rēķina pagarinājis pārnesumu attiecību,lai nav jāzāģē pa grantenes taisnēm.
Nesen uzliku lielāku pr.bremžu disku,un pie viena nomainīju pr. Br.Klučus. Nav bijis jāmaina neviens gultnis vai salūzusi detaļa.
Jāpiebilst ka ar moci es braucu nevis jājos pa purviem.
Pats arī esmu skatījies uz oranži/zilajiem pavelk tie reklamētie 115kg bet nu,tas troksnis no motora un sajūta ka tur viss uz punķiem turas lai tikai būtu vieglāks. Braukšnas stils man arī cits,vairāk patīk ātrie izskrējieni nevis pa celmiem lēkāt, Ktm tomēr mīksta tā piekare.
300 divtakteri varētu, bet
1. Zinu ka agri vai vēlu noraušu uz muguras,ratā braucot.
2. Negribas pēc katra brauciena smirdēt kā mežcirtējam.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
02 Jan 2018, 19:18:00 Negantelis rakstīja:
02 Jan 2018, 11:46:42 endurists rakstīja:
29 Dec 2017, 15:22:07 gxl rakstīja:
Ko zinātāji saka par šādu moci un arī konkrēto eksemplāru?
https://www.ss.com/msg/lv/transport/moto-transp...arna/bxkhmb.html
Ir izmēģināti gan FE250, gan Fe350, gan EXC450. 250niekam patika manevrētspēja un viegluma sajūta mežā. Jauda domāju pa mazu nebūs. Sezonu nobraucu ar DRZ, jauda pa īsu nebija, bet prasījās ko vieglāku.
DRZ būs pasmags salīdzinot pat ar mūsdienu 500nieku vai kādu WR. Es ar mazliet pabraucu mežā 250 4T un ja brauc tikai pa takām tad pietiks, bet ja ir kaut nedaudz grants vai plašāks ceļš tad vajag vairāk motora.
Ja ir iespēja iesaku ņemt lielākas.kubatūras moci. Jā,protams ktm māk izspiest krietni vairāk zirgu no jebkura mūsdienu motora,bet rēķinies ka tas prieks būs īss un dārgs. Pa mežu tas 250 būs jātur pilnā dziesmā.Ar lielo varēs bieži izvilkt ar motoru tur kur ar mazo būs divas izejas,štepselēt uz leju vai izspolēt lai tas motors neģībtu nost. Starp citu mazi rmp un liela slodze bendē motoru. Mežā vajag vairāk zirgu nekā trasē,citi braukšanas apstākļi.
Ja skatās uz oranžajiem/zilajiem tad tur starp 250 un 500 ir labi ja 4kg starpība.
Nobraucu pats ar Drz kādus divus gadus. Mocis foršs,bet ar tagadējo rmx450 cita aršana.
Piemēram rmx450 nav nekāds mega jaudīgais ja salīdzina ar ktm,toties neplīst.Būšu nobraucis kādus 5 tūkstošus pa mežiem. Esmu mainījis riepas,eļļu,filtru mazgājis regulāri.
Ķēdes un zobratus laikam divas reizes esmu mainījis.Šobrīd esmu uz zobratu rēķina pagarinājis pārnesumu attiecību,lai nav jāzāģē pa grantenes taisnēm.
Nesen uzliku lielāku pr.bremžu disku,un pie viena nomainīju pr. Br.Klučus. Nav bijis jāmaina neviens gultnis vai salūzusi detaļa.
Jāpiebilst ka ar moci es braucu nevis jājos pa purviem.
Pats arī esmu skatījies uz oranži/zilajiem pavelk tie reklamētie 115kg bet nu,tas troksnis no motora un sajūta ka tur viss uz punķiem turas lai tikai būtu vieglāks. Braukšnas stils man arī cits,vairāk patīk ātrie izskrējieni nevis pa celmiem lēkāt, Ktm tomēr mīksta tā piekare.
300 divtakteri varētu, bet
1. Zinu ka agri vai vēlu noraušu uz muguras,ratā braucot.
2. Negribas pēc katra brauciena smirdēt kā mežcirtējam.
Kur tu esi izrāvis tādas muļķības, ka braucot ar 2T ir jāsmird ka mežcirtējam???? Nevajag kaut kādas kreisās eļļas liet un nekas nesmirdēs.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
karlsons | | Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
|
29 Dec 2017, 15:22:07 gxl rakstīja:
Ko zinātāji saka par šādu moci un arī konkrēto eksemplāru?
https://www.ss.com/msg/lv/transport/moto-transp...arna/bxkhmb.html
Ir izmēģināti gan FE250, gan Fe350, gan EXC450. 250niekam patika manevrētspēja un viegluma sajūta mežā. Jauda domāju pa mazu nebūs. Sezonu nobraucu ar DRZ, jauda pa īsu nebija, bet prasījās ko vieglāku.
viss jau atkariigs ko tu gribi.... stiept pa stigaam max aatrumaa... lekt paari balkjeeniem un forseet graaviishus un purveljus
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
02 Jan 2018, 19:18:00 Negantelis rakstīja:
Piemēram rmx450 nav nekāds mega jaudīgais
ja salīdzina ar ktm,toties neplīst.Būšu nobraucis kādus 5 tūkstošus pa mežiem
Esmu nobraucis kādus 12'000 km pa mežiem un nekas neplīst, ai nē taisnība - nomainīju degvielas sūkni pa 50 eur[ Šo ziņu laboja endurists, 03 Jan 2018, 09:35:12 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| 12.000 ar ktm bez remonta nav iespējams pat datorspēlē.
Nelej
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
03 Jan 2018, 18:21:06 Negantelis rakstīja:
12.000 ar ktm bez remonta nav iespējams pat datorspēlē.
Nelej
ko Tu saproti ar remontu?
Kā jau minēju, esmu mainījis tikai gultņus, eļļas, bremžu uzlikas, motorā sajūga demferus pa 2 eur × 6gab. Un nesen nomainīju degvielas sūkni, kā arī pāris vadus salodēju - tie gan lūzt
Manam 294 stundas -> kaut kur pa vidu starp 11k un 12k
P.s. mans plāns nav aģitēt uz ktm/hbg/husq (2014+), bet atvērt cilvēkiem atvērt acis. Lūztošie austrieši ir kaut kāds divtūkstošā gada mīts.
Ne velti pasaulē ar šiem brauc daudzi un daudz.[ Šo ziņu laboja endurists, 03 Jan 2018, 19:33:36 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
|
|