Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
faliks
20. Feb 2013, 21:10#1401

Kopš: 14. Feb 2013

No: Cesvaine

Ziņojumi: 689

Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter


20 Feb 2013, 21:03:34 Niere rakstīja:

20 Feb 2013, 20:32:38 faliks rakstīja:
Es par viskozitati un marku eļļai jautaju. Parasti es lietoju 15w50 Motorex un nav nekadu vainu. Parbaudita eļļa par labu ciparu.

labi jau labi.
4t mo lietoju šo.
ja kas, nav reklāma un tā kā tā šo eļļu mazumtirdzniecībā iepirkt nevar.

par Motorex:
ar Tevis norādīto viskozitāti šim ražotājam ir vairāki produkti.
bet, ja jau esi apmierināts ar esošo izvēli, tad jau rullē vien.



Lietoju šitadu, pa vasaru eļļa nav ka udentiņš un robas slēdzas maigak


Bet gribu vel pameiginat kadu no w60 Motul

Offline

faliks
20. Feb 2013, 21:13#1402

Kopš: 14. Feb 2013

No: Cesvaine

Ziņojumi: 689

Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter

http://oil-motor.ru/image/cache/data/product/st...w_40-500x500.jpg


Vai tad katra statikā nevar nopirkt? vai tur tikai 10w40?

Offline

Niere
20. Feb 2013, 22:25#1403

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

šodien ienācās kāda SBK analīze. ar īpašnieka laipnu atļauju publicēju atskaiti:



kura līdzinās kādai vasarā veiktai Suzuki gsxr atskaitei ar to pašu eļļu.



abos gadījumos viskozitāte (kV) eļļai gan 40C, gan 100C ir visai pamatīgi kritusies no SAE 10W-40 uz SAE ##W-30.
kā redzams zemāk SAE J300 klasifikatorā, SAE ##W-40 robežas @100C ir 12,5-16,3 cSt.



pirmajā gadījumā gan redzams arī 2,1% degvielas piesārņojums (attiecīgi arī uzliesmošanas punkta samazinājums), taču uz to norakstāma tikai neliela daļa viskozitātes samazinājuma.

piebildīšu, ka viskozitātes noturība "karstajā" galā ir pati svarīgākā eļļas īpašība.

Ar šo vienkārši iezīmēju, ka katram ražotājam ir stiprāki un vājāki produkti un neviens Zīmols nav augstvērtīga produkta garants. Tādēļ runāt par ražotājiem labs/slikts kategorijās ir bezjēdzīgi.
problēma, protams, tā, ka no oficiāli pieejamās informācijas datu lapās viennozīmīgi novērtēt eļļas īpašības ir grūti. tādēļ lieti noder šādas lietotās eļļas analīzes.

p.s.
ar šo nenorādu pilnīgi neko uz konkrēto ražotāju. runa tikai par šo produktu kā piemēru.

Offline

Niere
20. Feb 2013, 22:34#1404

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


20 Feb 2013, 21:10:28 faliks rakstīja:
Lietoju šitadu, pa vasaru eļļa nav ka udentiņš un robas slēdzas maigak

Bet gribu vel pameiginat kadu no w60 Motul

tak pats zini, ka lielāka viskozitāte vājāk dzesē.
ja Tev tiešām būtu "turbo" mocis, kā raksti profilā, tad vēl varētu par ko tādu domāt, bet citādi Tev taču nav nekādas vajadzības pēc SAE50, kur nu vēl SAE60.

vispār man patīk ideja "gribu vēl pamēģināt..."
motoreļļa tak nav alus, kuru var tādu un šitādu izlakt i pēc tam palikt pie tā, kas labāk garšo.

kārbas slēgšanās nekā nav vienīgā funkcija, kuru nodrošina eļļa sistēmā ar 3 atšķirīgiem mehānismiem. iespējams pamanāmākā, bet ne tuvu būtiskākā.

Offline

Niere
20. Feb 2013, 22:43#1405

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


20 Feb 2013, 21:13:15 faliks rakstīja:
Vai tad katra statikā nevar nopirkt? vai tur tikai 10w40?

jā, tur tikai 10W-40, kurš, kā jau visi "10W-40" satur viskozitātes modifikatoru. augstvērtīgu un mazāk gan kā citās eļļās caurmērā, bet tā kā tā satur.
manis pieminētā produkta 15W-40 "karstais" gals ir nemainīgi stabils jebkurās slodzēs.
tādēļ es te ne reizi vien esmu izplūdis par nepieciešamību pēc "īsiem" viskozitātes diapazoniem. tad ir cerība nepiedzīvot ko tādu, kas redzams tikko iemestajās analīžu atskaitēs.

Offline

faliks
20. Feb 2013, 22:58#1406

Kopš: 14. Feb 2013

No: Cesvaine

Ziņojumi: 689

Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter

nu 15w50 ari meiginaju tč, un nekas, dzīvs esmu. paldies par atbildem

Offline

Archy96
20. Feb 2013, 23:04#1407

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Niere, runājot par statoil eļļām.

Savam 2T endūram, kuram veiksmīgi motoru nokāvu, visu laiku lietoju TIKAI un VIENĪGI statoil eļļu. RacingWay 2T.

Bet ne jau eļļas dēļ viņam pamatnieki noķīlēja, bet gan dabiska izdiluma rezultātā, jo motors bij rūpnīcas zborkas un 11000 uz tāfeles .


Runa iet par ko citu. Nu lūk - 2T motoriem ir tāda neliela detaļa, kura var sataisīt lielus sūdus, sauc viņu par izplūdes vārstu:


Atrodās viņš izplūdes traktā, un palielinoties apgriezieniem, maina izplūdes lūkas diametru, no mazāka uz lielāku, jo šādas ir 2T motora specifika, tam pie maziem apgriezieniem nepieciešama lielāka pretestība izplūdē, pie lielākiem - mazāka. Piedzīts viņš tiek mehāniski ar centrbēdzes sajūga palīdzību , jebšu ar servomotoriņu elektroniski. Par ko ir stāsts???? Man šis mehānisms bija noķīlējis, knapi kustējās, bet noķīlējis ne jau dēļ uzdedžiem, kuri periodiski no turienes ir jātīra nost, un arī ne dēļ mehāniskiem bojājumiem, bet gan dēļ EĻĻAS Eļļa uz šī vārsta sieniņām bija izveidojusi medus masai līdzīgu frakciju, kura vienkārši neļāva tam vairs brīvi virināties savā ligzdā. Visu smuki notīrīju, un pasākums atkal smuki kustās, BET, vai tas ir normāli un vai tā tam būtu jābūt????

[ Šo ziņu laboja Archy96, 20 Feb 2013, 23:05:36 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

faliks
20. Feb 2013, 23:15#1408

Kopš: 14. Feb 2013

No: Cesvaine

Ziņojumi: 689

Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter

o labs jautajums, labprat palasišu atbildi. Gandriz ka PSRS laikā- "мотать БФ на сверло"

Offline

Niere
20. Feb 2013, 23:41#1409

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


20 Feb 2013, 23:04:52 Archy96 rakstīja:
Savam 2T endūram, kuram veiksmīgi motoru nokāvu, visu laiku lietoju TIKAI un VIENĪGI statoil eļļu. RacingWay 2T.

Bet ne jau eļļas dēļ viņam pamatnieki noķīlēja, bet gan dabiska izdiluma rezultātā, jo motors bij rūpnīcas zborkas un 11000 uz tāfeles.

nu Tu ar labais. vispirms akcentē domu "tikai un vienīgi", bet nākamā teikumā apgalvo, ka tam nav nekādas nozīmes
tad ir vai nav nozīme?

Man šis mehānisms bija noķīlējis, knapi kustējās, bet noķīlējis ne jau dēļ uzdedžiem, kuri periodiski no turienes ir jātīra nost, un arī ne dēļ mehāniskiem bojājumiem, bet gan dēļ EĻĻAS Eļļa uz šī vārsta sieniņām bija izveidojusi medus masai līdzīgu frakciju, kura vienkārši neļāva tam vairs brīvi virināties savā ligzdā. Visu smuki notīrīju, un pasākums atkal smuki kustās, BET, vai tas ir normāli un vai tā tam būtu jābūt????

zinu par kādu vārstu runa.
tā tam noteikti nav jābūt, bet kur vaina, uz sitienu nepateikšu. neesmu ar tādu parādību sastapies. tradicionāli tur uzdegumu un lakveida kārtu pēta, kas var šo vārstu noķīlēt.

vai vārsts bija vienīgā vieta, kur "medu" manīji?
kad tas tika novērots?

Offline

Archy96
20. Feb 2013, 23:50#1410

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


20 Feb 2013, 23:41:40 Niere rakstīja:

20 Feb 2013, 23:04:52 Archy96 rakstīja:
Savam 2T endūram, kuram veiksmīgi motoru nokāvu, visu laiku lietoju TIKAI un VIENĪGI statoil eļļu. RacingWay 2T.

Bet ne jau eļļas dēļ viņam pamatnieki noķīlēja, bet gan dabiska izdiluma rezultātā, jo motors bij rūpnīcas zborkas un 11000 uz tāfeles.

nu Tu ar labais. vispirms akcentē domu "tikai un vienīgi", bet nākamā teikumā apgalvo, ka tam nav nekādas nozīmes
tad ir vai nav nozīme?

Man šis mehānisms bija noķīlējis, knapi kustējās, bet noķīlējis ne jau dēļ uzdedžiem, kuri periodiski no turienes ir jātīra nost, un arī ne dēļ mehāniskiem bojājumiem, bet gan dēļ EĻĻAS Eļļa uz šī vārsta sieniņām bija izveidojusi medus masai līdzīgu frakciju, kura vienkārši neļāva tam vairs brīvi virināties savā ligzdā. Visu smuki notīrīju, un pasākums atkal smuki kustās, BET, vai tas ir normāli un vai tā tam būtu jābūt????

zinu par kādu vārstu runa.
tā tam noteikti nav jābūt, bet kur vaina, uz sitienu nepateikšu. neesmu ar tādu parādību sastapies. tradicionāli tur uzdegumu un lakveida kārtu pēta, kas var šo vārstu noķīlēt.

vai vārsts bija vienīgā vieta, kur "medu" manīji?
kad tas tika novērots?

Paga, paga, paga. Bišķi nekorekti izteicos.

Uzreiz pēc nopirkšanas, es tam mopēdam norāvu nost katlu, izjaucu to vārstu un visu rūpīgi satīrīju un saregulēju, PĒC TAM, lietoju tikai statoil eļļu, tā kā šis "medus", bija viennozīmīgi uzaudzis manā lietošanas laikā, nevis pirms tam. Nekur citur šo parādību nenovēroju, kā tikai uz šī vārsta.

Varu pateikt, kad nobraucu aptuveni 1600km, kas būtu pielīdzināms kādām 50 motorstundām.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 20 Feb 2013, 23:51:51 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

MIGs
20. Feb 2013, 23:53#1411

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Nu un kādu labu sintētisko eļļu ar īsiem viskozitātes intervāliem ieteiksi lai karstajā galā ir W50 ?!
Neko plānāku toč negribas, manuālis iesaka W50 vai W60.
Kādu alternatīvu Motorex un Motul resnajam galam.

-----------------

Offline

Niere
20. Feb 2013, 23:59#1412

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


20 Feb 2013, 23:50:04 Archy96 rakstīja:
Varu pateikt, kad nobraucu aptuveni 1600km, kas būtu pielīdzināms kādām 50 motorstundām.

kādēļ par to laiku jautāju - vai nav bijušas īpaši zemas gaisa temperatūras pa vidu?

Offline

Archy96
21. Feb 2013, 00:01#1413

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


20 Feb 2013, 23:59:14 Niere rakstīja:

20 Feb 2013, 23:50:04 Archy96 rakstīja:
Varu pateikt, kad nobraucu aptuveni 1600km, kas būtu pielīdzināms kādām 50 motorstundām.

kādēļ par to laiku jautāju - vai nav bijušas īpaši zemas gaisa temperatūras pa vidu?

Nu kapāju visu ziemu, neatejot no kases, vai - 20 grādi, vai -2, Nokāvās mocis kā reiz agrā pavasarī

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
21. Feb 2013, 00:09#1414

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


20 Feb 2013, 23:53:56 MIGs rakstīja:
Nu un kādu labu sintētisko eļļu ar īsiem viskozitātes intervāliem ieteiksi lai karstajā galā ir W50 ?!
Neko plānāku toč negribas, manuālis iesaka W50 vai W60.
Kādu alternatīvu Motorex un Motul resnajam galam.

ja mo ražotājs iesaka 50 vai 60, tad jautājumi atkrīt. KTMiem tā tas ir. cita runa, ja mauc arī ziemā, bet tas jau cits stāsts.

teiksim 10(5)W-50(60) visai noteikti nav stabilas viskozitātes.
20W-50 vai 25W-60 jau tādas varētu būt.
15W-50 nu tā..... kā kura. tāpat kā 10W-40.

ideja tāda:
augstvērtīgai sintētiskai bāzei jau pašai par sevi ir relatīvi liels viskozitātes indekss. attiecīgi tā nav jāpastiprina ar viskozitātes modifikatoru vispār vai tikai nedaudz. piemēram, SAE 10W-30 vai 15W-40 var vispār nesaturēt šo polimēru. attiecīgi šādas viskozitātes klases daudz ticamāk turēs "karsto" galu.

šajā pašā diskusijā pāris lapas atpakaļ šo jautājumu apspriedām.

Offline

Niere
21. Feb 2013, 00:16#1415

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


21 Feb 2013, 00:01:46 Archy96 rakstīja:

20 Feb 2013, 23:59:14 Niere rakstīja:

20 Feb 2013, 23:50:04 Archy96 rakstīja:
Varu pateikt, kad nobraucu aptuveni 1600km, kas būtu pielīdzināms kādām 50 motorstundām.

kādēļ par to laiku jautāju - vai nav bijušas īpaši zemas gaisa temperatūras pa vidu?

Nu kapāju visu ziemu, neatejot no kases, vai - 20 grādi, vai -2, Nokāvās mocis kā reiz agrā pavasarī


atceries, savulaik runājām par to, ka ziemas apstākļiem iespējams piemērotākas būtu sniega moču 2taktenes.
man tad jāpapēta šī štelle, bet ļoti iespējams tajā virzienā arī varētu būt meklējama neraža.
dažādām 2-taktu eļļām ir dažādi optimālas darbības temperatūras. tādēļ, piemēram, piekaramiem 2taktu motoriem ir citas eļļas, jo tiem daudz efektīvāka dzesēšana pa taisno no vēsas upes.

Offline

Archy96
21. Feb 2013, 00:34#1416

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Feb 2013, 00:16:25 Niere rakstīja:

21 Feb 2013, 00:01:46 Archy96 rakstīja:

20 Feb 2013, 23:59:14 Niere rakstīja:

20 Feb 2013, 23:50:04 Archy96 rakstīja:
Varu pateikt, kad nobraucu aptuveni 1600km, kas būtu pielīdzināms kādām 50 motorstundām.

kādēļ par to laiku jautāju - vai nav bijušas īpaši zemas gaisa temperatūras pa vidu?

Nu kapāju visu ziemu, neatejot no kases, vai - 20 grādi, vai -2, Nokāvās mocis kā reiz agrā pavasarī


atceries, savulaik runājām par to, ka ziemas apstākļiem iespējams piemērotākas būtu sniega moču 2taktenes.
man tad jāpapēta šī štelle, bet ļoti iespējams tajā virzienā arī varētu būt meklējama neraža.
dažādām 2-taktu eļļām ir dažādi optimālas darbības temperatūras. tādēļ, piemēram, piekaramiem 2taktu motoriem ir citas eļļas, jo tiem daudz efektīvāka dzesēšana pa taisno no vēsas upes.

Nu papēti gan intereses pēc, jo man patīk pa ziemu braukt, un noteikti, kad "nodarbības" tiks turpinātas

Ja runāt tīri tā, konstruktīvi, ar ko gan sniega mocis no parastā moča atšķirās? Tak gandrīz ne ar ko, vienīgais, kad dažiem modeļiem nāk automātiskā eļļošana, tas arī viss. Nu un protams, braukts tiek ziemā un smagos mīnusos.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 21 Feb 2013, 00:36:33 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
21. Feb 2013, 00:34#1417

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

kaut gan hvz, ražotājs raksta šādi:
"RacingWay 2T is a fully synthetic 2-stroke motor oil that provides superior lubrication. It has been developed primarily for use in 2-stroke racing engines that are run hard at high operating temperatures, but it also performs well in less demanding applications, such as motorcycle road racing.
The oil produces little smoke and keeps the engine free of soot deposits and combustion residues. Its low-temperature characteristics are excellent, which means that it flows easily at low temperatures. This translates into good pumpability and miscibility at low temperatures. RacinWay 2T is thus an excellent oil for 2-stroke engines that are run in extreme cold, e.g., in snowmobile racing."

un sastingšanas temperatūra -54C.
Skandināvijā tomēr ir vēl skarbākas ziemas par mūsējām.

ai, Archa, vajadzēja man Tevi atrunāt no šī produkta, nebūtu jālauza galva.

bet, ja nopietni, atliek vien Tev pāriet uz esteru bāzes 2taktenēm. esteri ir nestabilāki, attiecīgi lieliski piemēroti šādam pielietojumam un sadeg arī tīrāk.
protams, cipars par to uzreiz ir griesti.

Offline

Archy96
21. Feb 2013, 00:40#1418

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Ciparam ir nozīme,jo man tā eļļa iet uz urrā, nu teiksim tā, padsmit latus litrā gluži negribās maksāt, kaut kur līdz 10ls vēl varētu ierakstīties.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
21. Feb 2013, 00:45#1419

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

vēl ienāca prātā:
vai ar gaisa filtru viss bijis čikeniekā?
nav bijusi sniega vētra degkamerā?

Offline

Archy96
21. Feb 2013, 00:46#1420

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Feb 2013, 00:38:47 Bagars rakstīja:

20 Feb 2013, 23:50:04 Archy96 rakstīja:
nobraucu aptuveni 1600km, kas būtu pielīdzināms kādām 50 motorstundām.

Uz aci piemetot, sanāk mazāk, apmēram 30m/h
Rēķinu pēc izlietotās degvielas daudzuma. Tā ir precīzāk. Tos stundu skaitītājus, manuprāt, droši var krūmos izmest.


KTMs saviem enduro modeļiem rēķina 1st - 35km, pēc tā apmēram vados.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline