Autors | Ziņojums |
kba-pro | |
Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
| Projekts Header'is;
Diemžēl tirgū nav pieejams atbilstoša garuma un koniskuma header'is tamdēļ būvējam savu. Ir atsevišķi modeļi kurus aftermarket'a ražotāji piedāvā top klases braucējiem tādiem kā piemēram Ivan's Lazzarini, bet kā jau minējām tie nav tirgū pieejami.
Sākumam nu jau ierasti skanējam esošo. Galvenais skanēšanas mērķis noteikt hedera galu atrašanās vietu, lai vismaz divi punkti būtu statiski pareizi digitālajā elastīgajā modelī.
Header’is ir paredzēts kā vienmērīgs konuss no viena līdz otram galam. Tas definē nepieciešamību to izgatavot no lokšņu materiāla. Lielākais izaicinājums tā apliekšana ap rāmi, radiatoru un dzinēju.
Tiek ģenerēts modelis.
Izgatavots kartona modelis un piemērīts....
Un piemērīts....
Un tā modelis pēc modeļa...
Kopsummā kādi 8-9 tika uzradīti.[ Šo ziņu laboja kba-pro, 13 Jul 2016, 07:21:40 ] |
Offline | |
|
Geduss | |
Kopš: 17. May 2015
Ziņojumi: 400
Braucu ar: Merida 1HP(human power)
| Pūtējam tilpumu utt arī rēķināji, vai vnk mēģini iedabūt lai der?
Un ja nav noslēpums, kur tādus kartona šablonus dabūji?
Par krosa pūtējiem diezgan melna bilde.
Kāpēc oem liek to bunduli un maina to plūsmu? Kpc uzreiz neliek vnk trubu?[ Šo ziņu laboja Geduss, 13 Jul 2016, 09:09:48 ]
----------------- Trubas
Fotkas
Fotkas Webam utt.(lēnām papildinās) |
Offline | |
|
kba-pro | |
Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
13 Jul 2016, 08:50:40 Geduss rakstīja:
Pūtējam tilpumu utt arī rēķināji, vai vnk mēģini iedabūt lai der?
Rēķināts pa lielam tur tika viss, atskaitot tilpumu (tilpumam pašam par sevi nav nozīmes).
Un ja nav noslēpums, kur tādus kartona šablonus dabūji?
Kartona šablonus var nopirkt jebkurā kancelejas preču veikalā, A4 vai jebkurā citā izmērā . Printē izklājumus uz nebēdu, griež, izloca un līmē.
Par krosa pūtējiem diezgan melna bilde.
Kāpēc oem liek to bunduli un maina to plūsmu? Kpc uzreiz neliek vnk trubu?
CRF450R no rūpnīcas bundulis nekad nav nācis. Šis ir aftermarket HGS pūtējs, kuram bundulis uzlikts tamdēļ, lai kancelētu nevajadzīgās spiediena svārstības izplūdes sistēmā. Trūkums tam ir tāds, ka vienā brīdī šīs svārstības tomēr kļūst vajadzīgas... Rezultāts izplūdei ar bunduli - plūdenāka jaudas līkne, tipiski ar ieguvumu zemajos apgriezienos, bet zaudējumu vidējos vai augstos.[ Šo ziņu laboja kba-pro, 13 Jul 2016, 11:32:19 ] |
Offline | |
|
|
kba-pro | |
Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
| Tā pamazām, maziem solīšiem esam tikuši līdz variantam kurš varētu teikt ir apmierinošs. Garums ir tāds kā nepieciešam un apliekumi šķiet arī varētu būt ok.
Secinājums - lai samazinātu izgatavojamo kartona modeļu skaitu ir jāieskenē visa motocikla vidusdaļa. To arī vēlāk izdarīsim.
Kartona gabals jāmaterializē metālā.
|
Offline | |
|
kba-pro | |
Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
| Sākam ar hedera galiem, tie tiek izvirpoti no nerūsējošā tērauda sagataves. Materiāls pirkts Tehlat'ā.
|
Offline | |
|
Niksons | |
Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
13 Jul 2016, 07:15:43 kba-pro rakstīja:
Projekts Header'is;
Diemžēl tirgū nav pieejams atbilstoša garuma un koniskuma header'is tamdēļ būvējam savu. Ir atsevišķi modeļi kurus aftermarket'a ražotāji piedāvā top klases braucējiem tādiem kā piemēram Ivan's Lazzarini, bet kā jau minējām tie nav tirgū pieejami.
Sākumam nu jau ierasti skanējam esošo. Galvenais skanēšanas mērķis noteikt hedera galu atrašanās vietu, lai vismaz divi punkti būtu statiski pareizi digitālajā elastīgajā modelī.
Tas nav LF monobloku digitaizers ? Nu kas pie Bacci-em strādāja ?
Es pie Lazzarini pirku savu pirmo BMW
Ja tas ir tas pipars no Pesaro, Marches
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? |
Offline | |
|
Archy96 | |
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Dēļ 2 detaļām dzenāt CNC bija jēga??? 40 minūtes uz 16K20 un nebūtu sliktāk.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
kba-pro | |
Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
| Tas nav LF monobloku digitaizers ? Nu kas pie Bacci-em strādāja ?
Es pie Lazzarini pirku savu pirmo BMW
Ja tas ir tas pipars no Pesaro, Marches
Nope, tam nav nekāda sakara ar LF.
Par Lazzarini tik zinu ka tāds ir un labi brauc ar mo. |
Offline | |
|
kba-pro | |
Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
14 Jul 2016, 23:22:03 Archy96 rakstīja:
Dēļ 2 detaļām dzenāt CNC bija jēga??? 40 minūtes uz 16K20 un nebūtu sliktāk.
Ar CNC noteikti interesantāk.
Bet Bagaram cepumu paka par komentāru, eleganti pateikts. |
Offline | |
|
kba-pro | |
Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
| Lāzers savu darbu izpilda teicami, vien pāris vietās paliek nelieli kušņi, kurus vēlāk manuāli pieslīpēsim.
Tiek izgriezti divi komplekti lai vienu bez sirdsapziņas pārmetumiem var aizlaist cūkām.
Izgrieztie izklājumi tiek izvalcēti.
Tālāk katrs segments tiek saķerts kopā un izvalcēts vēlreiz.
Manuāli tiek noslīpētas lāzera griešanas kušņu paliekas un pārbaudīta segmentu savstarpējā saderība.
Scotchweld.
HGS pret nemetinātu DIY.
|
Offline | |
|
Niksons | |
Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
15 Jul 2016, 09:21:10 kba-pro rakstīja:
Nope, tam nav nekāda sakara ar LF.
Par Lazzarini tik zinu ka tāds ir un labi brauc ar mo.
Skaidrs.
Pavisam maz komentārs pie tā kas jau izdarīts (nebiju tā pasekojis šai tēmai). Formas modelēšanai vislabāk izmanot MDF. Tas labi frēzējas, ir homogēns (saplāksnism tomēr ir škiedras) un paliek precīzā izmērā (nu iekšējie spriegumi to neplosa).
Iekārtu precizitātes testus mēs taisam MDF-ā. Viskorektāk tomēr
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? |
Offline | |
|
kba-pro | |
Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
15 Jul 2016, 09:34:13 Niksons rakstīja:
15 Jul 2016, 09:21:10 kba-pro rakstīja:
Nope, tam nav nekāda sakara ar LF.
Par Lazzarini tik zinu ka tāds ir un labi brauc ar mo.
Skaidrs.
Pavisam maz komentārs pie tā kas jau izdarīts (nebiju tā pasekojis šai tēmai). Formas modelēšanai vislabāk izmanot MDF. Tas labi frēzējas, ir homogēns (saplāksnism tomēr ir škiedras) un paliek precīzā izmērā (nu iekšējie spriegumi to neplosa).
Iekārtu precizitātes testus mēs taisam MDF-ā. Viskorektāk tomēr
Taisnība jau tev ir, tikai kur dabūt MDF 110 mm biezumā? |
Offline | |
|
maris77 | |
Kopš: 27. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 111
Braucu ar: Kawasaki KX250F
| Uz kā var tik mazus diametrus tik perfekti izvalcēt, ieskaitot to ka paši gali nav taisni, bet ir ar radiusiņu? Kad saka "valcēt" man prātā ir 3 ruļi bet diezvai tas ietu cauri tik maziem gabaliņiem. |
Offline | |
|
kba-pro | |
Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
15 Jul 2016, 12:51:41 maris77 rakstīja:
Uz kā var tik mazus diametrus tik perfekti izvalcēt, ieskaitot to ka paši gali nav taisni, bet ir ar radiusiņu? Kad saka "valcēt" man prātā ir 3 ruļi bet diezvai tas ietu cauri tik maziem gabaliņiem.
Divu ruļļu valcis, apvalcējamais metāla 38 vai 43 mm. Apakšējais, cietas gumijas. |
Offline | |
|
Niksons | |
Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
15 Jul 2016, 09:39:04 kba-pro rakstīja:
Taisnība jau tev ir, tikai kur dabūt MDF 110 mm biezumā?
Tak uzprasi un tev visos internetos pateiks, ka vajag salīmēt
Kaut vai ar sekretaršas PVA līmi
Nopietni
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? |
Offline | |
|
VATERLAND | |
Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
15 Jul 2016, 17:05:41 Niksons rakstīja:
15 Jul 2016, 09:39:04 kba-pro rakstīja:
Taisnība jau tev ir, tikai kur dabūt MDF 110 mm biezumā?
Tak uzprasi un tev visos internetos pateiks, ka vajag salīmēt
Kaut vai ar sekretaršas PVA līmi
Nopietni
Tieši tā arī ir kā Niksōns raksta!
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv |
Offline | |
|
kba-pro | |
Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
15 Jul 2016, 19:54:26 VATERLAND rakstīja:
15 Jul 2016, 17:05:41 Niksons rakstīja:
15 Jul 2016, 09:39:04 kba-pro rakstīja:
Taisnība jau tev ir, tikai kur dabūt MDF 110 mm biezumā?
Tak uzprasi un tev visos internetos pateiks, ka vajag salīmēt
Kaut vai ar sekretaršas PVA līmi
Nopietni
Tieši tā arī ir kā Niksōns raksta!
Man vienkāršāk ir no Faiča paņemt jau gatavu piezāģētu vajadzīgajā izmērā saplākšņa kluci. |
Offline | |
|
kba-pro | |
Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
| Pirms metināšanas vēl atliek tikai izgatavot header'a stiprinājuma flanci, kas arī tiek izdarīts.
Operācija "Metināšana". Jāatdzīst, ja sākumā likās ka ar šo nebūs problēmu tad beigās tas tomēr izvērtās ne tik vienkārši. Uzstādījums bija panākt maksimāli labu un vizuāli skaistu metinājuma šuvi. Lai to panāktu mājasdarba sagatavošanā tika izdarīts maksimāli iespējamais lai metinātājs varētu koncentrēties tikai uz metināšanu.
No paša sākuma skaidri zinājām kuram dosim metināt šo "Sheet Metal" darbu. Interesentiem varam ieteikt www.metinatava.lv meistars un boss Jānis.
Rezultātā tomēr īsti nesanāca tas ko bijām vēlējušies. Un nācās meklēt, kur šo pakalpojumu nopirkt citur.
Bet jebkurā gadījumā viņa taisītā testa parauga šuve mūsuprāt ir pati labākā, it īpaši skatoties no vizuālā viedokļa.
Uzsākam cita laba metinātāja meklējumus. |
Offline | |
|
kba-pro | |
Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
| Konkurss, konkurss, konkurss, ir divi kandidāti uz metināšanu.
Kandidāts A:
Kandidāts B:
Izvēlamies palikt pie kandidāta B.
Ņemot vērā termālās deformācijas ietekmi, pie meistara nācās aizvest motociklu lai salāgotu kopa trīs segmentu blokus.
Lūk, šeit arī sametināta header'a kopskats.
Meistars - Igors, ražo SMITHEX izplūdes sistēmas. Ar darba kvalitāti pirmajam kucēnam ( tos parasti slīcina) un it īpaši attieksmi esam ļoti apmierināti.
IGOR !!!! Pallldies!!!!
|
Offline | |
|
Archy96 | |
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Šis noteikti arī zelta vērtībā nostājās. Vai tiešām nebija opcijas sameklēt kaut ko jau gatavu no aftermarket?
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|