Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » KTM

Tēma: KTM Adventure 950/990/1290

AutorsZiņojums
Archy96
18. Jun 2016, 18:26#141

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


18 Jun 2016, 11:52:11 nemidoff rakstīja:

09 Nov 2015, 10:07:51 Sandis_ur rakstīja:

06 Nov 2015, 16:09:28 Strazds rakstīja:

06 Nov 2015, 15:11:45 isaisvaldo rakstīja:
Jaunajā sezonā plānoju beidzot nokārtot moto tiesības, lai varētu piepildīt savu sapni un iegādāties KTM adventure 1190R
Cik prātīgi tas būtu, ja mans pirmais mocis būtu tik liels un jaudīgs? Pirms tam esmu braucis tikai ar mazu 125cc mopēdu.

Esmu 201cm garš, 100kg.



JA nav prāta tad, ar riteni arī var nosisties
Galvenais lai paliek veselais saprāts, kad sapnis piepildās.


1190 R protams super mocis, tikai domāju, ka nav jēga uzreiz nesties uz pašu top top latiņu.


Jo varbūt sapratīsi, ka uz 180 pa granteni nesties nav tava kvēlākā vēlme, tai pat laikā dubļiem-kūdrai šis nav piemērotākais mocis un arī 700 km dienā ar viņu nenovilksi nezaudējot vēlmi pēc sievietēm.

Ieteiktu sākumā paņemt ko 2000-3000 eur robežās, lai vari saprast kas tev patīk un ko vēlies darīt.
Ka nesanāk, ka pēc gada gribēsi 1290 ADV un 690 R), kā tas principā ir sanācis manā gadījumā.

Ja naudas ir daudz, tad tik droši, manuprāt viens no labākajiem sava tipa močiem tirgū - galvas tiesu pārāks par BMW un Tigeri.


Paskaidro lūdzu kapēc ar šo KTM dienā nevarētu novilkt 700km?Vai tad sēdpozīcija un moto pielietojums pēc būtības tam nav paredzēti?Es neredzu problēmu novālēt ar savu xl1000 to gabalu.


Ja es varēju ar triperi ER6 nobraukt pa dienu 1100km, tad ar adventūri, domāju 700km, vispār bez stresa

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

qa
03. Oct 2016, 17:51#142

Kopš: 25. Jul 2011

Ziņojumi: 36

Braucu ar:


17 Jun 2016, 13:19:32 Gantais rakstīja:
Ticēt mazam nobraukumam var tikai tad ja esi pats viņu jaunu garāžāturējis, vai tas glabājies kaimiņa garāžā un tu par to zini visu....

Visi pārējie gadijumi, stāsti un pasakas ir pilnīgs fufelis... gan uz mooo, gan uz auto, attiecināms.

Ir jābūt absolūti naivam lai ticētu, ka, piem. +/- 10 gadīgs ceļojuma motocikls būtu noripojios tik, cik līdz veikalam un atpakaļ.

Kādam nolīkam, jūsu prāt, cilvēks ir pircis tieši tādu moo, un kādam nolīkam to taisies darīt Tu!?

Nevajag uz pasauli skatities tik pelekas krasas,pats at xt660 divos gados 500km,pazina 4gados ar 690r -1500km. Ne visi perk moci ikdienai,bet patikami tas 3x gada izbraukt ar moto. Tapec tirgu ir ari labi eksemplāri,tikai loti reti/atri pazud un cena nav limonāde.

Offline

adven11
03. Oct 2016, 20:02#143

Kopš: 03. Oct 2016

Ziņojumi: 40

Braucu ar: trīsriteni

Sveika tauta Rakņājos un meklēju šādu tādu info pa 990adventuri un uzdūros krievu saitos uz šādu štelli,,Adventurei990 2011gada modeļiem esot jau no rūpnīcas(jaunam mocim) metāla skaidas motorā vai kāds kuram ir šī 2011g modelis,ir ar kaut ko tādu saskāries ?

Offline

Resnais
04. Oct 2016, 08:03#144

Kopš: 04. Jun 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 231

Braucu ar: KTM LC8 990R, KTM 500 EXC sixdays,


03 Oct 2016, 20:02:19 adven11 rakstīja:
Sveika tauta Rakņājos un meklēju šādu tādu info pa 990adventuri un uzdūros krievu saitos uz šādu štelli,,Adventurei990 2011gada modeļiem esot jau no rūpnīcas(jaunam mocim) metāla skaidas motorā vai kāds kuram ir šī 2011g modelis,ir ar kaut ko tādu saskāries ?


DIRŠ!!!! [citāts]
Pirms pērk moci, vajag iemācīties ātrumus pārslēgt, nevis meklēt pusītes kā kravas automašīnām. Ja slēdz starp ātrumiem, tad loģiski, ka pie magnēta var būt skaidas.
Savam nekad neesmu saskāries ar šādu problēmu.

Offline

RapidBelge
04. Oct 2016, 21:33#145

Kopš: 12. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 82

Braucu ar: 950 Adv

Ko nozīmē "slēdz starp ātrumiem"?

Offline

raimob
04. Oct 2016, 22:04#146

Kopš: 18. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: KTM 950


04 Oct 2016, 21:33:55 RapidBelge rakstīja:
Ko nozīmē "slēdz starp ātrumiem"?


Tak jau teica ka pusiites nevajag mekleet!

-----------------

Offline

adven11
05. Oct 2016, 01:38#147

Kopš: 03. Oct 2016

Ziņojumi: 40

Braucu ar: trīsriteni

Gribu mocim diagnostiku uztaisīt-kādi varianti,varat moš ko labu ieteikt ?,,vai jāzvana ksm,protams ar iespēju arī novērst šādu tādu defektu

Offline

RapidBelge
06. Oct 2016, 21:38#148

Kopš: 12. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 82

Braucu ar: 950 Adv


04 Oct 2016, 22:04:22 raimob rakstīja:

04 Oct 2016, 21:33:55 RapidBelge rakstīja:
Ko nozīmē "slēdz starp ātrumiem"?


Tak jau teica ka pusiites nevajag mekleet!


Vērtīgs komentārs! To jau varu saburtot postu augstāk
Tā kā ar kravas mašīnām pašam sakara nekāda, huj zin kas domāts ar pusītēm

Offline

Negantelis
06. Oct 2016, 22:03#149

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5369

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


06 Oct 2016, 21:38:04 RapidBelge rakstīja:

04 Oct 2016, 22:04:22 raimob rakstīja:

04 Oct 2016, 21:33:55 RapidBelge rakstīja:
Ko nozīmē "slēdz starp ātrumiem"?


Tak jau teica ka pusiites nevajag mekleet!


Vērtīgs komentārs! To jau varu saburtot postu augstāk
Tā kā ar kravas mašīnām pašam sakara nekāda, huj zin kas domāts ar pusītēm


Nu tak.domāts par tizlumu slēdzot pārnesumus un mēģinot atrast neitrālo.tir kur tā nav.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

RapidBelge
07. Oct 2016, 10:01#150

Kopš: 12. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 82

Braucu ar: 950 Adv

Skaidrīte, paldies!

Offline

K-K
07. Oct 2016, 11:19#151

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory

RapidBelge, ja sajūga hidr. sistēma nav atgaisota, tad pie slēgšanās šādi joki var sanākt.

To var labi just, ja mocis uzsildīts un nevari ar 1 reizi atrast N. Tad maršs atgaisot. Ja tur viss labi, tad slēdzās vnk super un skaidas nebūs.

[ Šo ziņu laboja K-K, 07 Oct 2016, 11:23:00 ]



-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

hla
08. Oct 2016, 19:47#152

Kopš: 22. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 296

Braucu ar: KTM 950 SE R

Ir kāds, kas pats ir ravējis nost atgāzu pekeli, vai kā viņu tur..., LC8 950 motoram 2007 +,- ?

Tobiš izravējam ārā visas trubas, vārstu, aiztaisam caurumus ciet?

Offline

adven11
09. Oct 2016, 08:10#153

Kopš: 03. Oct 2016

Ziņojumi: 40

Braucu ar: trīsriteni

Labs rītiņš tauta Ielūros šinī topikā jau sen,bet piereģistrējos tikai tagad.Esmu izstudējis šito topiku no sākuma līdz beigām un redzu ka adventūristi ne baigi labrāt stāsta ko ir činijuši kā gājis ar remontiem mocītim un tā tālāk,karoč augstprātīgi ,vismaz tāds iespaids ir radies Bet stāsts nau pa to Esmu iepircis adventūri990 baigi jau man viņš patīk,noņēmu pirmo skaidu zašebis jau labi iet,riepas protams ir jāmaina,diezgan paplikas, straujš ar diezgan jūtīgu gāzīti,pirmajos 20km jau paspēju uz maza zemes celiņa biku nostiepties uz kreisajiem sāniem,normaļna, bet pēc kādiem 50km pie tās gāzītes jau biju pieradis Bet tomērt ir viena problēma,kreisajā izpūtējā ne tik labi pukšķina kā labais,baigi to nejūt,iet zvērā,pieliekot roku izpūtējam galā var just kā pukšķina labais,toties kreisais ir tāds smalkāks ne ar tik izteiktu pukšķi,aukstam motoram pukšķis ir labs abos stroķos un tad lēnām kreisais paliek smalkāks,,varētu būt svece kirdik,kāds ir ar kaut ko tamlīdzīgu saskāries ? Padalaties lūdzu savā pieredzē,pateicos

Offline

puisitis
09. Oct 2016, 12:58#154

Kopš: 18. Apr 2010

Ziņojumi: 22

Braucu ar: Adventure

Hmm, piemirsu kā Tur izskatās, jāaiziet līdz garāžai. Abas trubas no cilindriem pa vidu tiek savienotas ar tādu kā škērstrubiņu. Vai kļūdos ?!?! Ja ir savienots, tad jau tur mazs sakars ar dzinēju. Viena truba ir bik aizlijusi...

Offline

puisitis
09. Oct 2016, 13:03#155

Kopš: 18. Apr 2010

Ziņojumi: 22

Braucu ar: Adventure

Nu re, šeit vienā bildē var redzēt savienojuma vietu: http://www.ktm950.info/how/Farkels/adventure/ex...e/leo_vince.html

Iespējams, ka tiešām vienai trubai ir lielāka pretestība kā otrai un tamdēļ tā uzvedas citādi.

Neatkarīgi no tā, vārsti jāregulē unsveces jāmaina ik pa 15 tkm. Procedūra nav grūta, tikai šeibiņas jāsarunā pavirāk. Jo ir jāeksperimentē, pēc tabulām man nesanāk.

Offline

adven11
09. Oct 2016, 14:09#156

Kopš: 03. Oct 2016

Ziņojumi: 40

Braucu ar: trīsriteni


09 Oct 2016, 13:03:43 puisitis rakstīja:
Nu re, šeit vienā bildē var redzēt savienojuma vietu: http://www.ktm950.info/how/Farkels/adventure/ex...e/leo_vince.html

Iespējams, ka tiešām vienai trubai ir lielāka pretestība kā otrai un tamdēļ tā uzvedas citādi.

Neatkarīgi no tā, vārsti jāregulē unsveces jāmaina ik pa 15 tkm. Procedūra nav grūta, tikai šeibiņas jāsarunā pavirāk. Jo ir jāeksperimentē, pēc tabulām man nesanāk.
Jā paldies,pa vārstiem iedomājos jau uzreiz pēc skaidas noņemšanas,būs jāmeklē vispirms šeibas,,Moš kādam ir zināms labs meisters jau ar kaudzi šeibām vārstu regulēšanai priekš adven ?

Offline

Buba
09. Oct 2016, 21:21#157

Kopš: 05. Oct 2011

No: Ikšķile

Ziņojumi: 86

Braucu ar: KTM 1190

vai kāds var pastāstīt kāda starpība starp KTM Adventūrēm un KTM Supermoto? Izskatās stipri līdzīgi...

Offline

semigall
09. Oct 2016, 22:08#158

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 510

Braucu ar: Husky


09 Oct 2016, 12:58:57 puisitis rakstīja:
Hmm, piemirsu kā Tur izskatās, jāaiziet līdz garāžai. Abas trubas no cilindriem pa vidu tiek savienotas ar tādu kā škērstrubiņu. Vai kļūdos ?!?! Ja ir savienots, tad jau tur mazs sakars ar dzinēju. Viena truba ir bik aizlijusi...


ja viena truba ir aizlieta,tad tam ir vistiešākais sakars ar iekšdedzes dzinēja darba ciklu -respektīvi nobīde par pāri grādiem un tas ir pietiekami,kad vārsts neatvērsies noteiktajā laikā

Offline

adven11
10. Oct 2016, 11:58#159

Kopš: 03. Oct 2016

Ziņojumi: 40

Braucu ar: trīsriteni

Hmmm piezvaniju Uz serģa bodi, tur šiem vārstu šeibu ktm adven990 esot diezgan pulka,dažādu izmēru,jāsāk tik skruvvēt

Offline

RapidBelge
10. Oct 2016, 18:07#160

Kopš: 12. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 82

Braucu ar: 950 Adv

Ja lasi angļu mēlē, tad šeit ir ļoti daudz info par un ap remontiem/problēmām/upgreidiem: Advrider

Un cilvēki aktīvi dalās ar pieredzēm!

Offline