Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: KTM Adventure 950/990/1290
Autors | Ziņojums |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
18 Jun 2016, 11:52:11 nemidoff rakstīja:
09 Nov 2015, 10:07:51 Sandis_ur rakstīja:
06 Nov 2015, 16:09:28 Strazds rakstīja:
06 Nov 2015, 15:11:45 isaisvaldo rakstīja:
Jaunajā sezonā plānoju beidzot nokārtot moto tiesības, lai varētu piepildīt savu sapni un iegādāties KTM adventure 1190R
Cik prātīgi tas būtu, ja mans pirmais mocis būtu tik liels un jaudīgs? Pirms tam esmu braucis tikai ar mazu 125cc mopēdu.
Esmu 201cm garš, 100kg.
JA nav prāta tad, ar riteni arī var nosisties
Galvenais lai paliek veselais saprāts, kad sapnis piepildās.
1190 R protams super mocis, tikai domāju, ka nav jēga uzreiz nesties uz pašu top top latiņu.
Jo varbūt sapratīsi, ka uz 180 pa granteni nesties nav tava kvēlākā vēlme, tai pat laikā dubļiem-kūdrai šis nav piemērotākais mocis un arī 700 km dienā ar viņu nenovilksi nezaudējot vēlmi pēc sievietēm.
Ieteiktu sākumā paņemt ko 2000-3000 eur robežās, lai vari saprast kas tev patīk un ko vēlies darīt.
Ka nesanāk, ka pēc gada gribēsi 1290 ADV un 690 R), kā tas principā ir sanācis manā gadījumā.
Ja naudas ir daudz, tad tik droši, manuprāt viens no labākajiem sava tipa močiem tirgū - galvas tiesu pārāks par BMW un Tigeri.
Paskaidro lūdzu kapēc ar šo KTM dienā nevarētu novilkt 700km?Vai tad sēdpozīcija un moto pielietojums pēc būtības tam nav paredzēti?Es neredzu problēmu novālēt ar savu xl1000 to gabalu.
Ja es varēju ar triperi ER6 nobraukt pa dienu 1100km, tad ar adventūri, domāju 700km, vispār bez stresa
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
qa | | Kopš: 25. Jul 2011
Ziņojumi: 36
Braucu ar:
|
17 Jun 2016, 13:19:32 Gantais rakstīja:
Ticēt mazam nobraukumam var tikai tad ja esi pats viņu jaunu garāžāturējis, vai tas glabājies kaimiņa garāžā un tu par to zini visu....
Visi pārējie gadijumi, stāsti un pasakas ir pilnīgs fufelis... gan uz mooo, gan uz auto, attiecināms.
Ir jābūt absolūti naivam lai ticētu, ka, piem. +/- 10 gadīgs ceļojuma motocikls būtu noripojios tik, cik līdz veikalam un atpakaļ.
Kādam nolīkam, jūsu prāt, cilvēks ir pircis tieši tādu moo, un kādam nolīkam to taisies darīt Tu!?
Nevajag uz pasauli skatities tik pelekas krasas,pats at xt660 divos gados 500km,pazina 4gados ar 690r -1500km. Ne visi perk moci ikdienai,bet patikami tas 3x gada izbraukt ar moto. Tapec tirgu ir ari labi eksemplāri,tikai loti reti/atri pazud un cena nav limonāde. | Offline | | |
adven11 | | Kopš: 03. Oct 2016
Ziņojumi: 40
Braucu ar: trīsriteni
| Sveika tauta Rakņājos un meklēju šādu tādu info pa 990adventuri un uzdūros krievu saitos uz šādu štelli,,Adventurei990 2011gada modeļiem esot jau no rūpnīcas(jaunam mocim) metāla skaidas motorā vai kāds kuram ir šī 2011g modelis,ir ar kaut ko tādu saskāries ? | Offline | | |
|
Resnais | | Kopš: 04. Jun 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 231
Braucu ar: KTM LC8 990R, KTM 500 EXC sixdays,
|
03 Oct 2016, 20:02:19 adven11 rakstīja:
Sveika tauta Rakņājos un meklēju šādu tādu info pa 990adventuri un uzdūros krievu saitos uz šādu štelli,,Adventurei990 2011gada modeļiem esot jau no rūpnīcas(jaunam mocim) metāla skaidas motorā vai kāds kuram ir šī 2011g modelis,ir ar kaut ko tādu saskāries ?
DIRŠ!!!! [citāts]
Pirms pērk moci, vajag iemācīties ātrumus pārslēgt, nevis meklēt pusītes kā kravas automašīnām. Ja slēdz starp ātrumiem, tad loģiski, ka pie magnēta var būt skaidas.
Savam nekad neesmu saskāries ar šādu problēmu.
| Offline | | |
RapidBelge | | Kopš: 12. Sep 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 82
Braucu ar: 950 Adv
| Ko nozīmē "slēdz starp ātrumiem"? | Offline | | |
raimob | | Kopš: 18. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 474
Braucu ar: KTM 950
|
04 Oct 2016, 21:33:55 RapidBelge rakstīja:
Ko nozīmē "slēdz starp ātrumiem"?
Tak jau teica ka pusiites nevajag mekleet!
-----------------
| Offline | | |
adven11 | | Kopš: 03. Oct 2016
Ziņojumi: 40
Braucu ar: trīsriteni
| Gribu mocim diagnostiku uztaisīt-kādi varianti,varat moš ko labu ieteikt ?,,vai jāzvana ksm,protams ar iespēju arī novērst šādu tādu defektu | Offline | | |
RapidBelge | | Kopš: 12. Sep 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 82
Braucu ar: 950 Adv
|
04 Oct 2016, 22:04:22 raimob rakstīja:
04 Oct 2016, 21:33:55 RapidBelge rakstīja:
Ko nozīmē "slēdz starp ātrumiem"?
Tak jau teica ka pusiites nevajag mekleet!
Vērtīgs komentārs! To jau varu saburtot postu augstāk
Tā kā ar kravas mašīnām pašam sakara nekāda, huj zin kas domāts ar pusītēm | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5369
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
06 Oct 2016, 21:38:04 RapidBelge rakstīja:
04 Oct 2016, 22:04:22 raimob rakstīja:
04 Oct 2016, 21:33:55 RapidBelge rakstīja:
Ko nozīmē "slēdz starp ātrumiem"?
Tak jau teica ka pusiites nevajag mekleet!
Vērtīgs komentārs! To jau varu saburtot postu augstāk
Tā kā ar kravas mašīnām pašam sakara nekāda, huj zin kas domāts ar pusītēm
Nu tak.domāts par tizlumu slēdzot pārnesumus un mēģinot atrast neitrālo.tir kur tā nav.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
RapidBelge | | Kopš: 12. Sep 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 82
Braucu ar: 950 Adv
| Skaidrīte, paldies! | Offline | | |
K-K | | Kopš: 09. May 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1166
Braucu ar: KTM 300 Factory
| RapidBelge, ja sajūga hidr. sistēma nav atgaisota, tad pie slēgšanās šādi joki var sanākt.
To var labi just, ja mocis uzsildīts un nevari ar 1 reizi atrast N. Tad maršs atgaisot. Ja tur viss labi, tad slēdzās vnk super un skaidas nebūs.
[ Šo ziņu laboja K-K, 07 Oct 2016, 11:23:00 ]
----------------- #808 | Hard Enduro Fanatic | Offline | | |
hla | | Kopš: 22. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 296
Braucu ar: KTM 950 SE R
| Ir kāds, kas pats ir ravējis nost atgāzu pekeli, vai kā viņu tur..., LC8 950 motoram 2007 +,- ?
Tobiš izravējam ārā visas trubas, vārstu, aiztaisam caurumus ciet? | Offline | | |
adven11 | | Kopš: 03. Oct 2016
Ziņojumi: 40
Braucu ar: trīsriteni
| Labs rītiņš tauta Ielūros šinī topikā jau sen,bet piereģistrējos tikai tagad.Esmu izstudējis šito topiku no sākuma līdz beigām un redzu ka adventūristi ne baigi labrāt stāsta ko ir činijuši kā gājis ar remontiem mocītim un tā tālāk,karoč augstprātīgi ,vismaz tāds iespaids ir radies Bet stāsts nau pa to Esmu iepircis adventūri990 baigi jau man viņš patīk,noņēmu pirmo skaidu zašebis jau labi iet,riepas protams ir jāmaina,diezgan paplikas, straujš ar diezgan jūtīgu gāzīti,pirmajos 20km jau paspēju uz maza zemes celiņa biku nostiepties uz kreisajiem sāniem,normaļna, bet pēc kādiem 50km pie tās gāzītes jau biju pieradis Bet tomērt ir viena problēma,kreisajā izpūtējā ne tik labi pukšķina kā labais,baigi to nejūt,iet zvērā,pieliekot roku izpūtējam galā var just kā pukšķina labais,toties kreisais ir tāds smalkāks ne ar tik izteiktu pukšķi,aukstam motoram pukšķis ir labs abos stroķos un tad lēnām kreisais paliek smalkāks,,varētu būt svece kirdik,kāds ir ar kaut ko tamlīdzīgu saskāries ? Padalaties lūdzu savā pieredzē,pateicos | Offline | | |
puisitis | | Kopš: 18. Apr 2010
Ziņojumi: 22
Braucu ar: Adventure
| Hmm, piemirsu kā Tur izskatās, jāaiziet līdz garāžai. Abas trubas no cilindriem pa vidu tiek savienotas ar tādu kā škērstrubiņu. Vai kļūdos ?!?! Ja ir savienots, tad jau tur mazs sakars ar dzinēju. Viena truba ir bik aizlijusi... | Offline | | |
puisitis | | Kopš: 18. Apr 2010
Ziņojumi: 22
Braucu ar: Adventure
| Nu re, šeit vienā bildē var redzēt savienojuma vietu: http://www.ktm950.info/how/Farkels/adventure/ex...e/leo_vince.html
Iespējams, ka tiešām vienai trubai ir lielāka pretestība kā otrai un tamdēļ tā uzvedas citādi.
Neatkarīgi no tā, vārsti jāregulē unsveces jāmaina ik pa 15 tkm. Procedūra nav grūta, tikai šeibiņas jāsarunā pavirāk. Jo ir jāeksperimentē, pēc tabulām man nesanāk. | Offline | | |
adven11 | | Kopš: 03. Oct 2016
Ziņojumi: 40
Braucu ar: trīsriteni
|
09 Oct 2016, 13:03:43 puisitis rakstīja:
Nu re, šeit vienā bildē var redzēt savienojuma vietu: http://www.ktm950.info/how/Farkels/adventure/ex...e/leo_vince.html
Iespējams, ka tiešām vienai trubai ir lielāka pretestība kā otrai un tamdēļ tā uzvedas citādi.
Neatkarīgi no tā, vārsti jāregulē unsveces jāmaina ik pa 15 tkm. Procedūra nav grūta, tikai šeibiņas jāsarunā pavirāk. Jo ir jāeksperimentē, pēc tabulām man nesanāk.
Jā paldies,pa vārstiem iedomājos jau uzreiz pēc skaidas noņemšanas,būs jāmeklē vispirms šeibas,,Moš kādam ir zināms labs meisters jau ar kaudzi šeibām vārstu regulēšanai priekš adven ? | Offline | | |
Buba | | Kopš: 05. Oct 2011
No: Ikšķile
Ziņojumi: 86
Braucu ar: KTM 1190
| vai kāds var pastāstīt kāda starpība starp KTM Adventūrēm un KTM Supermoto? Izskatās stipri līdzīgi... | Offline | | |
semigall | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 510
Braucu ar: Husky
|
09 Oct 2016, 12:58:57 puisitis rakstīja:
Hmm, piemirsu kā Tur izskatās, jāaiziet līdz garāžai. Abas trubas no cilindriem pa vidu tiek savienotas ar tādu kā škērstrubiņu. Vai kļūdos ?!?! Ja ir savienots, tad jau tur mazs sakars ar dzinēju. Viena truba ir bik aizlijusi...
ja viena truba ir aizlieta,tad tam ir vistiešākais sakars ar iekšdedzes dzinēja darba ciklu -respektīvi nobīde par pāri grādiem un tas ir pietiekami,kad vārsts neatvērsies noteiktajā laikā
| Offline | | |
adven11 | | Kopš: 03. Oct 2016
Ziņojumi: 40
Braucu ar: trīsriteni
| Hmmm piezvaniju Uz serģa bodi, tur šiem vārstu šeibu ktm adven990 esot diezgan pulka,dažādu izmēru,jāsāk tik skruvvēt | Offline | | |
RapidBelge | | Kopš: 12. Sep 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 82
Braucu ar: 950 Adv
| Ja lasi angļu mēlē, tad šeit ir ļoti daudz info par un ap remontiem/problēmām/upgreidiem: Advrider
Un cilvēki aktīvi dalās ar pieredzēm! | Offline | | |
|
|