Riepas perfekti atbilstošas offroad'am. Man tādas pašas, nav vēl sanācis laiks nomainīt. Katru dienu gan braucu caur mežu, taču nost no ceļa vēl neesmu riskējis.
Par riepām runājot - kad tās pirku, biju izložņājis visus forumus atbilstošāko riepu meklējumos un nokļuvu pie šīm: Metzeller Tourance, par kuru kvalitāti esmu apmierināts vēl šodien.
Pa asfaltu, granteni, kā arī zemes segumu (mežiņu) tur ideāli. Grants un dubļi, protams, nav šo riepu stiprā puse, bet kad gribās var izmēģināt spēkus arī šādos segumos!
18 Oct 2015, 11:11:52 chirkainais rakstīja:
Sēžas problēmu māktajiem:
Nez, es sev tādu likt neriskētu, laikam.
Sēdi 5 cm augstāk. Izskatās tas viss pēc maisiņa ar zirgāboliem. Ja šo figņu nenoņem uz nakti (vai stāvot lietus laikā), gan jau no rīta viss piesūcies ar mitrumu un mitrina visu dirsas rajonu. Kontakts ar beņķi samazinās, āfrikām gan tas varbūt mazāk svarīgi kā šosejas močiem.
Bez tam tā efektivitāte arī šķiet apšaubāma, jo laukums samazinās, uz kā sēdi - attiecīgi gaiss vai poh kas, bet dažas vietas dabūs vēl lielāku slodzi kā uz oriģinālā beņķa..
----------------- Janka Lisiy
Tas nav tā, kā tas izskatās!!!
Man arī tās pašas Metzeller Tourance. Par asfaltu nav divu domu, līkumos jūtos daudz komfortablāk, kā ar Mitas e07. Pa meža ceļu manā ikdienas maršrutā arī nekāda vaina. Tiesa, šobrīd zeme mitra un smiltis pieblietētas, vasaras saulē izžūs un tad būs atkal kā smilšukastē. Uz grants arī nekāda vaina. Protams, līkumā uz maziem akmentiņiem jāizvēlas atbilstošs ātrums, bet visādā ziņā ir ok.
Sūdīgāk ir reku šādā vietā, kur katru dienu šķērsoju elektrolīniju:
Tur tās smiltiņas tādas irdenas... Ar Transalpu un e07 mizām biju piešāvies atslēgt mīzējnervu un normālā tempā uz kādiem 40-50 kmh vienkārši mizoju cauri. Ar šīm Metzeller Tourance neriskēju, saķere gaužām sūdīga.
Un te nu ir dilemma - ikdienas braukšanai Tourance ir zašebis. Taču man patīk ielīst arī lielākās smiltiņās. Un, kamēr arkla sagāde vēl ir procesā, es drīzāk piecietīšu pilsētā uz asfalta štruntīgāku saķeri, taču pa smiltīm gribu braukt kā lielais. Attiecīgi, neatmetu arī variantu pamēģināt teiksim Mitas e09/e10.
Un te nu ir dilemma - ikdienas braukšanai Tourance ir zašebis. Taču man patīk ielīst arī lielākās smiltiņās. Un, kamēr arkla sagāde vēl ir procesā, es drīzāk piecietīšu pilsētā uz asfalta štruntīgāku saķeri, taču pa smiltīm gribu braukt kā lielais. Attiecīgi, neatmetu arī variantu pamēģināt teiksim Mitas e09/e10.
Ar Tourance neesmu braucis, nav viedokļa.
Man kopš pavasara ir e10 priekšā. Gribēju Dakar, bet dabūju vien parasto. Taču sūdzību nav.
Aizmugurē ir nobraukta e07. Tad nu arī domāju par tādu pašu vai e09 (dziļākai rakšanai).
Africa jau smagāka, tas jau arī jāņem vērā.
K60 Scout uz asfalta uzvedīsies daudz labāk par Mitas 07. Mitas 09 jau nebūs īpaši braucama pa asfaltu. Iesaku ņemt K60. Var arī ņemt M+S variantu, varēsi arī aukstā laikā justies kaut cik droši.
Sezona velk uz beigu pusi, gribētos nākamo sezonu sākt ar braukšanu nevis remontēšanu. Vai kāds var ieteikt meistaru, kurš varētu Āfrikai veikt dažus remontdarbus.
Par Āfrikāņu himnu gan nederēs... jo 1) ceru, ka neviens nepadomāja, ka tas ir manis sacerēts meldiņš - autors ir kungs ar labu rīkli Miljenko Matijevic http://www.youtube.com/watch?v=RpRGOVgU6Pk ; 2) pat, ja nospļaujamies par autortiesībām par melodiju, būs problemātiski ar piedziedājumu, jo tās augstās notis ne katrs var paņemt, nepiespiežot bikses.