Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Hard enduro izvēle
Autors | Ziņojums |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
03 Nov 2008, 23:59:41 Goblins rakstīja:
03 Nov 2008, 22:37:47 kurbuls rakstīja:
Goblin, nevis XS bet SX
Atskjiras ar to ka, viens ir krosa mocis (SX) otrs t.s. crosscountry (XC). 2005 gads bija pirmais, kad taadi paraadiijaas. Kaada lielvalsts tadus bija pasuutiijusi, bet visu partiju neiztirgoja. Cena bija salda - 4500 EUR par jaunu. Savam pieliku el.starteri un 5,6 robu. No SX un EXC atskjiras ar amiishiem - labi piemeeroti cross country braukshanai (miikstaaki kaa krosa, bet cietaaki kaa enduro)
ok sapratu,
bet muusdienas ja pareizi saprotu SXC un XC vairaak nerazho
automaatiski jautaajums liidz kuram gadam razhoja SXC un XC
XC bija iislaiciigs projekts - mocis endurokrosam. Laikam taa shtelle neaizgaaja vai modelju bija vnk par daudz.
SXC - taadu nezinu . Ir taadi SXS jeb navarochennie krosachi - tipa factory racing
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
uldens2 | | Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
| Un ka ir MXC | Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
04 Nov 2008, 09:34:38 uldens2 rakstīja:
Un ka ir MXC
Tie gadiijuma nav tuksnesha braukshanai paredzeetie ar lielo (13) baaku, 6 robiem (1-4 kaa krosiniekam). Ja atminja nevilj, tad taadi bija
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
|
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
04 Nov 2008, 09:44:44 kurbuls rakstīja:
04 Nov 2008, 09:34:38 uldens2 rakstīja:
Un ka ir MXC
Tie gadiijuma nav tuksnesha braukshanai paredzeetie ar lielo (13) baaku, 6 robiem (1-4 kaa krosiniekam). Ja atminja nevilj, tad taadi bija
Kurbul, iemet kontaktus kādam no enduro.lv večiem ja pazīsti. Dabūju vienu moci, kas ir uz RTU-TSK , gribu paprovēt vai iespējams legalizēt
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
envy | | Kopš: 21. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1632
Braucu ar: labiem drapakiem
|
04 Nov 2008, 09:44:44 kurbuls rakstīja:
04 Nov 2008, 09:34:38 uldens2 rakstīja:
Un ka ir MXC
Tie gadiijuma nav tuksnesha braukshanai paredzeetie ar lielo (13) baaku, 6 robiem (1-4 kaa krosiniekam). Ja atminja nevilj, tad taadi bija
ir ir. pēc aprakstiem visur parādās desert racing!
----------------- KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally
| Offline | | |
Indo | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
| Nu un kaa taadam KTM 450 ir ar motora h/resursiem?
-----------------
| Offline | | |
envy | | Kopš: 21. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1632
Braucu ar: labiem drapakiem
|
04 Nov 2008, 10:27:44 Indo rakstīja:
Nu un kaa taadam KTM 450 ir ar motora h/resursiem?
cik zinu tāpat kā visiem! vēlams mainīt rashodņikus saskaņā ar UM
----------------- KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally
| Offline | | |
UDT | | Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
SXC - taadu nezinu . Ir taadi SXS jeb navarochennie krosachi - tipa factory racing
SXC ir LC4 modelis, naaca ar keihin FCR 41, karbikji[ Šo ziņu laboja UDT, 04 Nov 2008, 12:31:26 ]
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
04 Nov 2008, 12:28:20 UDT rakstīja:
SXC - taadu nezinu . Ir taadi SXS jeb navarochennie krosachi - tipa factory racing
SXC ir LC4 modelis, naaca ar keihin FCR 41, karbikji
Bija taadi. Tikai kickstarteris. Ja dabuuja aizliet, tad vajadzeeja daudz speeka, lai to govi darbinaatu
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
uldens2 | | Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
| SXC nak ar starteri,vismaz divtukstošie gadi | Offline | | |
UDT | | Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
| Jaa, jaa vinsh principaa ne ar ko, manupraat, neatskjiras no parasta LC4 tikai ar to karbikji.
Varbuut kaarba savaadaaka, ..a mosh arii nee ..
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
uldens2 | | Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
|
04 Nov 2008, 14:50:28 UDT rakstīja:
Jaa, jaa vinsh principaa ne ar ko, manupraat, neatskjiras no parasta LC4 tikai ar to karbikji.
Varbuut kaarba savaadaaka, ..a mosh arii nee ..
Ja noliek blakus parastu lc4 un sxc,tad sxc izskatas kaulainaks. | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
04 Nov 2008, 15:17:37 uldens2 rakstīja:
04 Nov 2008, 14:50:28 UDT rakstīja:
Jaa, jaa vinsh principaa ne ar ko, manupraat, neatskjiras no parasta LC4 tikai ar to karbikji.
Varbuut kaarba savaadaaka, ..a mosh arii nee ..
Ja noliek blakus parastu lc4 un sxc,tad sxc izskatas kaulainaks.
Man ar grūti pamanīt atšķirību, bet pēc datiem vienam 132 Kg a otram 149Kg
Daži no SXC nāk ar mazo eļļas loku, bet LC4 enduro laikam visiem ir lielais loks, kur iet caur rāmi, kaut gan atradu bildes ar SXC un lielo eļļošanu
Te 640 LC4
Te 625 SXC
[ Šo ziņu laboja endurists, 04 Nov 2008, 15:37:06 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
UDT | | Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
| aaa nu jaa atcereejos ka SXC veel naak izpluude savaadaaka, parastam LC4 ir bundulis pirms klusinaataaja, SXC nav. Nu un pats klusinaataajs arii savaadaaks.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
DM | | Kopš: 18. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 731
Braucu ar: VN 800 Classic
| Lūdzu izglītojiet mani
Kā ir hardendūriem / krosiniekiem ar remontu biežumu, t.i. pēc cik motorstundām (perodiski)ir jātaisa "apkope" ar visām izrietošajām detaļu nomaiņām ? Cik tas apmēram izmaksā ?
Kāpēc jautāju - lai varētu izlemt pirkt jaunu = dārgi, vai lietotu = salīdzinoši lēti, bet tekstiem > tikko bija lielā apkope, vai pēc remonta nogājis tikai 10 m/h, vai tipa sēdies un brauc - viss nesen salikts jauns ... ne vienmēr var ticēt t.i. var ielidot uz naudām, kas varbūt nemaz nav vērtas šī mo. Varbūt ir kādas hroniskās kaites attiecīgo marku attiecīgajiem modeļiem | Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
04 Nov 2008, 15:33:07 endurists rakstīja:
04 Nov 2008, 15:17:37 uldens2 rakstīja:
04 Nov 2008, 14:50:28 UDT rakstīja:
Jaa, jaa vinsh principaa ne ar ko, manupraat, neatskjiras no parasta LC4 tikai ar to karbikji.
Varbuut kaarba savaadaaka, ..a mosh arii nee ..
Ja noliek blakus parastu lc4 un sxc,tad sxc izskatas kaulainaks.
Man ar grūti pamanīt atšķirību, bet pēc datiem vienam 132 Kg a otram 149Kg
Daži no SXC nāk ar mazo eļļas loku, bet LC4 enduro laikam visiem ir lielais loks, kur iet caur rāmi, kaut gan atradu bildes ar SXC un lielo eļļošanu
Truba, pasazhiera kaapshlji, akjis + el.starteris, vieglaaka aizmug. riepa + veel kauch kas
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
DM | | Kopš: 18. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 731
Braucu ar: VN 800 Classic
|
04 Nov 2008, 16:42:29 DM rakstīja:
Lūdzu izglītojiet mani
Kā ir hardendūriem / krosiniekiem ar remontu biežumu, t.i. pēc cik motorstundām (perodiski)ir jātaisa "apkope" ar visām izrietošajām detaļu nomaiņām ? Cik tas apmēram izmaksā ?
Kāpēc jautāju - lai varētu izlemt pirkt jaunu = dārgi, vai lietotu = salīdzinoši lēti, bet tekstiem > tikko bija lielā apkope, vai pēc remonta nogājis tikai 10 m/h, vai tipa sēdies un brauc - viss nesen salikts jauns ... ne vienmēr var ticēt t.i. var ielidot uz naudām, kas varbūt nemaz nav vērtas šī mo. Varbūt ir kādas hroniskās kaites attiecīgo marku attiecīgajiem modeļiem
kur palikuši visi lietpratēji? | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| nu manam husim nekas nesēžas, un nav jāskaita m/h. LC4 LC8 arī nekas nav jāskaita. 450 gondām sēžoties vārstu sēžas, nu kvz, kā brauc, ja pļurina pa mežiem kā mēs, tad gan jau ilgāk iet
karoč, ja kauj un taisa baigo caurvēju cilindros, tad arī resurss samazinās | Offline | | |
ggg | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 521
Braucu ar: ktm 950,505
|
05 Nov 2008, 22:11:20 DM rakstīja:
04 Nov 2008, 16:42:29 DM rakstīja:
Lūdzu izglītojiet mani
Kā ir hardendūriem / krosiniekiem ar remontu biežumu, t.i. pēc cik motorstundām (perodiski)ir jātaisa "apkope" ar visām izrietošajām detaļu nomaiņām ? Cik tas apmēram izmaksā ?
Kāpēc jautāju - lai varētu izlemt pirkt jaunu = dārgi, vai lietotu = salīdzinoši lēti, bet tekstiem > tikko bija lielā apkope, vai pēc remonta nogājis tikai 10 m/h, vai tipa sēdies un brauc - viss nesen salikts jauns ... ne vienmēr var ticēt t.i. var ielidot uz naudām, kas varbūt nemaz nav vērtas šī mo. Varbūt ir kādas hroniskās kaites attiecīgo marku attiecīgajiem modeļiem
kur palikuši visi lietpratēji?
123reizes aprunāta tēma,labāk pirkt jaunu,krosiniekam izmaksas te viens bij aprēķinājis 50Ls/H,tas laikam sportā,man liekas kad varētu kādi apm.10Ls/H
----------------- .silava moto.
Kravas Celtņu Remontdarbnīca
http://celtnuremonts.lv/?lang=lv
| Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
| Laikam aizmirsi mocha veertiibas krishanos iereekjinaat. Paskaiti, toch vairaak sanaaks
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
|
|