Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Piiiiii, bet ne politika

AutorsZiņojums
karlsons
11. Sep 2016, 10:24#13981

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


10 Sep 2016, 23:56:53 tivars rakstīja:

10 Sep 2016, 07:02:50 Dartagnan rakstīja:
Ir vietas kur apsteigt ir iespējams tikai un vienīgi pa labo joslu. Piemēram jūrmalas šoseja, kur daļa no tiem kas agrāk brauca tikai pa vidējo joslu tagad ir atklājuši ka var arī braukt pa kreiso joslu, un dažiem ir pilnīgi pie kājas ka tu tur aizmugurē mirkšķini, un ja tu mirkšķini vidējai joslai tad tie vispār nesaprot ko tu gribi. Toties labā josla gandrīz vienmēr brīva, tajā iebrauc tika lai nobrauktu/uzbrauktu uz šosejas. Līdzīga situācija arī uz Rīgas tiltiem u.t.t.
Un situācija aizmugurē ir jākontrolē!


Sāpi saprotu, bet drīkst pavaicāt uz cik tad tie 2. 3. Joslas velkoņi velkas? Manuprāt tur par 100 lēnāk nekad nevelk uz/no darbiņa. Tā ka piesaucot Hulignu un Co, ka nesanāk pašiem auzas.


ir arii speccuki, kas uz 80-90 kmh velkaas....

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

Piradzinjsh
11. Sep 2016, 12:05#13982

Kopš: 31. Aug 2011

Ziņojumi: 440

Braucu ar:

kkur jau teica un japiekrit, ka labā un videja josla salidzinosi sliktaka stavokli ka kreisa.
tapec cilvji izvelas braukt pa kreiso kur mazāk rīses un bedres. ne jau tpec ka viniem vnk patik cakaret satiksmi. nu atrodas ari tadi.

Offline

sandors
11. Sep 2016, 22:44#13983

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 642

Braucu ar: auto-moto-velo

Piekdien braucot arā no Rīgas, Ulbroka....
Izbraucu cauri Ulbrokai.....taluma pa priekšu brauc kabluks ar piekabi, it ka bremzē, paņem labo malu, pagriezieni nedeg, domaju ka stajas mala, vai griež pa labi, jo tur ceļs aiziet pa labi....
Man atrums ap 100, varbut biki vairak, jau tā ka ieminu ,taisos iet garām...bļ@$%&....ieslēdzas kreisais un kabluks rauj ripā, es bremzēju ar domu iet pa labo pusi garam...dir%&@....nesabremzēšu (pat nemot vera, ka ar efektivu bremzeshanu problemu nav), labā mala ciet ar piekabi, nav vietas....dodu ručkā un guldu pretēja joslā...un tas tik griež savu baranku...aizslīdu garām kabluka bamperim, noraušot no tā putekļus....pat tam pim$#@ seja paspeju ieskatities....acis bija lielas un baltas, kad es tur aizlidoju garam gar purnu....
Ibio, tas bija tuvu krešam!

Offline

Archy96
11. Sep 2016, 23:31#13984

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


11 Sep 2016, 22:44:03 sandors rakstīja:
Piekdien braucot arā no Rīgas, Ulbroka....
Izbraucu cauri Ulbrokai.....taluma pa priekšu brauc kabluks ar piekabi, it ka bremzē, paņem labo malu, pagriezieni nedeg, domaju ka stajas mala, vai griež pa labi, jo tur ceļs aiziet pa labi....
Man atrums ap 100, varbut biki vairak, jau tā ka ieminu ,taisos iet garām...bļ@$%&....ieslēdzas kreisais un kabluks rauj ripā, es bremzēju ar domu iet pa labo pusi garam...dir%&@....nesabremzēšu (pat nemot vera, ka ar efektivu bremzeshanu problemu nav), labā mala ciet ar piekabi, nav vietas....dodu ručkā un guldu pretēja joslā...un tas tik griež savu baranku...aizslīdu garām kabluka bamperim, noraušot no tā putekļus....pat tam pim$#@ seja paspeju ieskatities....acis bija lielas un baltas, kad es tur aizlidoju garam gar purnu....
Ibio, tas bija tuvu krešam!

Es pirms pavairāk gadiem līdzīgā scenārijā nodevu pa pretējās kreisās puses grāvi ar hondu cbr, tā kaut kur uz 70kmh, 10cm garām kokam, dzeloņdrāšu žogam uc. šķēršļiem. Dāmīte pie auto stūres, izskatījās, ka ar sirdi aizies, es ar nejutos diez ko atslābis

P.S. Es ceru, ka Tu apstājies un pastāstīji kabluka braucējam, ko par to visu domā??

[ Šo ziņu laboja Archy96, 11 Sep 2016, 23:32:16 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

_ix_
11. Sep 2016, 23:51#13985

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2889

Braucu ar: Kartingu


11 Sep 2016, 23:31:37 Archy96 rakstīja:

11 Sep 2016, 22:44:03 sandors rakstīja:
Piekdien braucot arā no Rīgas, Ulbroka....
Izbraucu cauri Ulbrokai.....taluma pa priekšu brauc kabluks ar piekabi, it ka bremzē, paņem labo malu, pagriezieni nedeg, domaju ka stajas mala, vai griež pa labi, jo tur ceļs aiziet pa labi....
Man atrums ap 100, varbut biki vairak, jau tā ka ieminu ,taisos iet garām...bļ@$%&....ieslēdzas kreisais un kabluks rauj ripā, es bremzēju ar domu iet pa labo pusi garam...dir%&@....nesabremzēšu (pat nemot vera, ka ar efektivu bremzeshanu problemu nav), labā mala ciet ar piekabi, nav vietas....dodu ručkā un guldu pretēja joslā...un tas tik griež savu baranku...aizslīdu garām kabluka bamperim, noraušot no tā putekļus....pat tam pim$#@ seja paspeju ieskatities....acis bija lielas un baltas, kad es tur aizlidoju garam gar purnu....
Ibio, tas bija tuvu krešam!

Es pirms pavairāk gadiem līdzīgā scenārijā nodevu pa pretējās kreisās puses grāvi ar hondu cbr, tā kaut kur uz 70kmh, 10cm garām kokam, dzeloņdrāšu žogam uc. šķēršļiem. Dāmīte pie auto stūres, izskatījās, ka ar sirdi aizies, es ar nejutos diez ko atslābis

P.S. Es ceru, ka Tu apstājies un pastāstīji kabluka braucējam, ko par to visu domā??

Njā, pazīstamas izjūtas

-----------------

Offline

Jim-Beam
12. Sep 2016, 08:30#13986

Kopš: 21. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 392

Braucu ar: Mopedku

Ja būtu ar atļauto ātrumu nekas tamlīdzīgs nebūtu noticis. I redzēts būtu, i sabremzēt paspētu!

Offline

Zais
12. Sep 2016, 08:51#13987

Kopš: 22. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1221

Braucu ar: traktoru cauri Āfrikai


12 Sep 2016, 08:30:47 Jim-Beam rakstīja:
Ja būtu ar atļauto ātrumu nekas tamlīdzīgs nebūtu noticis. I redzēts būtu, i sabremzēt paspētu!


Nesaki vis. Ir bijuši visādi numuri.
Reiz, ar mašīnu gan, braucot pa 3.joslu atļautā ietvaros, priekšā braucošais izdomāja uz Brīvībenes no 2. joslas raut ripā pāri dubultajai, neieslēdzot nekādu uguņus. Izvairīties izdevās, taču patīkami nebija.

-----------------
Nē nu jā

Offline

sandors
12. Sep 2016, 09:36#13988

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 642

Braucu ar: auto-moto-velo


12 Sep 2016, 08:30:47 Jim-Beam rakstīja:
Ja būtu ar atļauto ātrumu nekas tamlīdzīgs nebūtu noticis. I redzēts būtu, i sabremzēt paspētu!


Nu diemžēl šis nav tas gadījums + ātrums virs atļautā bija minimāli!
Šeit lielu lomu nospēlēja, ka nebija info un mana situācijas modelēšana, ja kreisais butu dedzis jau laicīgi, es tur butu jau 3x paspejis sabremzēties.
Kreisais iedegās un reizē ar manevra uzsākšanu, tajā brīdī, kad es jau saku griezt ručku, lai ietu garām.
Tad atmetos ar bremzēm, ar domu pa labo pusi iet, bet grieza viņs tā slinki, sapratu ka, ir iespeja palīst gar purnu, un grillēju virsū.

Varat teikt ko gribat, bet šī situācija bija rupja šofera neuzmanībā!

Offline

netirelis
12. Sep 2016, 09:45#13989

Kopš: 21. Jun 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 31

Braucu ar: Suzuki Bandit GSF600S


12 Sep 2016, 09:36:08 sandors rakstīja:

12 Sep 2016, 08:30:47 Jim-Beam rakstīja:
Ja būtu ar atļauto ātrumu nekas tamlīdzīgs nebūtu noticis. I redzēts būtu, i sabremzēt paspētu!


Nu diemžēl šis nav tas gadījums + ātrums virs atļautā bija minimāli!
Šeit lielu lomu nospēlēja, ka nebija info un mana situācijas modelēšana, ja kreisais butu dedzis jau laicīgi, es tur butu jau 3x paspejis sabremzēties.
Kreisais iedegās un reizē ar manevra uzsākšanu, tajā brīdī, kad es jau saku griezt ručku, lai ietu garām.
Tad atmetos ar bremzēm, ar domu pa labo pusi iet, bet grieza viņs tā slinki, sapratu ka, ir iespeja palīst gar purnu, un grillēju virsū.

Varat teikt ko gribat, bet šī situācija bija rupja šofera neuzmanībā!



Kad mācījos braukt ar auto man bija ļoti foršs instruktors, kurš visu laiku mala un atgādināja kā pareizi veikt manevru. Tātad secībā - signāls, skatiens, manevrs - šādi nu nevaidzētu rasties nekādiem pārpratumiem. Žēl tikai, ka realitāte nereti ir - manevrs, varbūtās signāls un gandrīz nekad skatiens.

Offline

_ix_
12. Sep 2016, 09:46#13990

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2889

Braucu ar: Kartingu


12 Sep 2016, 08:30:47 Jim-Beam rakstīja:
Ja būtu ar atļauto ātrumu nekas tamlīdzīgs nebūtu noticis. I redzēts būtu, i sabremzēt paspētu!

Turpini dzīvot ar šādu pārliecību Es kkā pietiekoši daudz gadījumu zinu kad negadījums ir noticis tieši dēļ atļautā ātruma un braukšanas vienā plūsmā ar auto ! Paldies bet nax...

-----------------

Offline

Beerzins
12. Sep 2016, 10:04#13991

Kopš: 09. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 51

Braucu ar: R1


12 Sep 2016, 09:45:12 netirelis rakstīja:

12 Sep 2016, 09:36:08 sandors rakstīja:

12 Sep 2016, 08:30:47 Jim-Beam rakstīja:
Ja būtu ar atļauto ātrumu nekas tamlīdzīgs nebūtu noticis. I redzēts būtu, i sabremzēt paspētu!


Nu diemžēl šis nav tas gadījums + ātrums virs atļautā bija minimāli!
Šeit lielu lomu nospēlēja, ka nebija info un mana situācijas modelēšana, ja kreisais butu dedzis jau laicīgi, es tur butu jau 3x paspejis sabremzēties.
Kreisais iedegās un reizē ar manevra uzsākšanu, tajā brīdī, kad es jau saku griezt ručku, lai ietu garām.
Tad atmetos ar bremzēm, ar domu pa labo pusi iet, bet grieza viņs tā slinki, sapratu ka, ir iespeja palīst gar purnu, un grillēju virsū.

Varat teikt ko gribat, bet šī situācija bija rupja šofera neuzmanībā!



Kad mācījos braukt ar auto man bija ļoti foršs instruktors, kurš visu laiku mala un atgādināja kā pareizi veikt manevru. Tātad secībā - signāls, skatiens, manevrs - šādi nu nevaidzētu rasties nekādiem pārpratumiem. Žēl tikai, ka realitāte nereti ir - manevrs, varbūtās signāls un gandrīz nekad skatiens.


Diemžēl pēdējās 2 nedēļās ir sanācis ne vienu vien reizi mest pa mēmajiem dēļ tādiem umņikiem,un parasti tās ir vecenes kas nodarbojas ar blakuslietām pie stūres(telefons,kosmētika utt) vai opji.

Offline

4diena
12. Sep 2016, 10:50#13992

Kopš: 11. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1304

Braucu ar: G3


12 Sep 2016, 08:30:47 Jim-Beam rakstīja:
Ja būtu ar atļauto ātrumu nekas tamlīdzīgs nebūtu noticis. I redzēts būtu, i sabremzēt paspētu!

vot šitā tok ir plika diršana!
Tā pati Ulbroka, kad vēl bija T veida krusts, braucu pa galveno no Rīgas, svaigi nolijis, plūsma utt, ātrums nebija vairāk par 50! Un degungalā viens kabluks, arī ar piekabi veic kreiso. Knapi uzspēju paraut pa labi, kāpslis izlīda zem piekabes stūra, kāju uzspēju pārcelt pāri. A tas kroplis pat neapstājās. Iznākumā kabluka durvis izrādijās no ļoti plāna bleķa, jo katrs pisaks ar kāju atstāja caurumu tajās.
Tā kā pret kurmjiem pie stūres nelīdz nekāds ātrums!

-----------------
Acis labas(c)

Offline

xcio
12. Sep 2016, 11:49#13993

Kopš: 21. Oct 2015

Ziņojumi: 101

Braucu ar:

Padalies tad ar kādu piemēru.. Tomēr pie liela ātruma avārijas situācijā vari arī nenobremzēt vai nepaspēt izvairīties no briesmām. Protatms tas nepadara tevi imūnu pret citu transportlīdzekļu vadītāju neuzmanību, bet vismaz tad vari laikus reaģēt uz to.

12 Sep 2016, 09:46:20 _ix_ rakstīja:

12 Sep 2016, 08:30:47 Jim-Beam rakstīja:
Ja būtu ar atļauto ātrumu nekas tamlīdzīgs nebūtu noticis. I redzēts būtu, i sabremzēt paspētu!

Turpini dzīvot ar šādu pārliecību Es kkā pietiekoši daudz gadījumu zinu kad negadījums ir noticis tieši dēļ atļautā ātruma un braukšanas vienā plūsmā ar auto ! Paldies bet nax...

[ Šo ziņu laboja xcio, 12 Sep 2016, 11:51:13 ]

Offline

martinss
12. Sep 2016, 12:42#13994

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Piekritu. Nesaprotu, kapec shads miits radies... Iespejams, ka tomer es (un gan jau veel daudzi) tomer braukt nejedz, jo man parasti mesli sakas ja braucu atrak par pluusmu- atri sanak situacija, kad kads ir rekinajies ar atlauto/plusmas atrumumu un tapec nogriezh man celju.

Vieniigais, kur nevajag ilgi uztureties, ir tuvu esosho citu brauceju spogulju aklajaas zonaas. Shados briizhos tiesham vajag uzraut atrak/piebremzeet.


12 Sep 2016, 11:49:44 xcio rakstīja:
Padalies tad ar kādu piemēru.. Tomēr pie liela ātruma avārijas situācijā vari arī nenobremzēt vai nepaspēt izvairīties no briesmām. Protatms tas nepadara tevi imūnu pret citu transportlīdzekļu vadītāju neuzmanību, bet vismaz tad vari laikus reaģēt uz to.



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

tivars
12. Sep 2016, 12:51#13995

Kopš: 19. Apr 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 568

Braucu ar: Briesmoni (© sieva)

Braucot vienmēr cenšos pieturēties pie domas, ka mani neredz, attiecīgi cenšos ieturēt distanci/intervālu lai ir vieta manevram, bremzēšanai. Cenšos lai es blakus un priekšā braucošā spogulī redzu šoferīti, tas nozīmē, ka arī viņam mani ir iesepēja redzēt. Blīvā satiksmē vienmēr pāris pirksti gatavībā uz hēbeļiem - tas ne vienu reizi vien ir paglābis no sūdiem. Ātrums ne lielāks kā +pārdesmit km/h kā plūsmai. Redzot, ka priekšā braucošais sāk stostīties, visticamāk, ka cirtīs kaut kur pa labi, pa kreisi, vai ap kāju un liela varbūtība, ka bez skatīšanās vai kāds aiz viņa, vai nevelk garām.


-----------------
Kuģis ostā ir drošībā, bet ne tādēļ kuģis ir būvēts.

Offline

mexa
12. Sep 2016, 13:17#13996

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


12 Sep 2016, 09:45:12 netirelis rakstīja:

12 Sep 2016, 09:36:08 sandors rakstīja:

12 Sep 2016, 08:30:47 Jim-Beam rakstīja:
Ja būtu ar atļauto ātrumu nekas tamlīdzīgs nebūtu noticis. I redzēts būtu, i sabremzēt paspētu!


Nu diemžēl šis nav tas gadījums + ātrums virs atļautā bija minimāli!
Šeit lielu lomu nospēlēja, ka nebija info un mana situācijas modelēšana, ja kreisais butu dedzis jau laicīgi, es tur butu jau 3x paspejis sabremzēties.
Kreisais iedegās un reizē ar manevra uzsākšanu, tajā brīdī, kad es jau saku griezt ručku, lai ietu garām.
Tad atmetos ar bremzēm, ar domu pa labo pusi iet, bet grieza viņs tā slinki, sapratu ka, ir iespeja palīst gar purnu, un grillēju virsū.

Varat teikt ko gribat, bet šī situācija bija rupja šofera neuzmanībā!



Kad mācījos braukt ar auto man bija ļoti foršs instruktors, kurš visu laiku mala un atgādināja kā pareizi veikt manevru. Tātad secībā - signāls, skatiens, manevrs - šādi nu nevaidzētu rasties nekādiem pārpratumiem. Žēl tikai, ka realitāte nereti ir - manevrs, varbūtās signāls un gandrīz nekad skatiens.

man IVO to iespieda galvā, tagad es pasažiera vietā sēžot atskatos uz aklo zonu. mocim spoguļu nav, bet galva patstāvīgi grozās, galvenais čuras no galvas izspiest, un labas bremzes. protams mācēt tās lietot vajadzētu, vismaz pašam trenējoties tukšā ielā mest pa mēmajiem utt. braukt ar atļauto nenozīmē drošību. iespējams tas manu avāriju progresēja-šoferim tipa likās ka manis nav, braucu reāli plūsmā, tās priekšdaļā. atkal tas nav 100% ka ātrums bija pie vainas, tā bāba izlīda man uz galvenā. katrai situācijai savi zināmie nezināmie faktori, pielīdzināt tos nevar. kam vnk bremžu nepietiek dēļ dranduļeta, kam rokas vājas, kam reakcija 0 un vaino tagad visus. savukārt cits dara ko var un par pārspējot sevi, bet faktori kas aplenc vienkārši ieraksta tevi statistikā.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

sandors
12. Sep 2016, 13:47#13997

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 642

Braucu ar: auto-moto-velo

Iepļūtīšu vēl vienu domu graudu....
Neredzu jēgu vilkt ārā vienu faktoru (ātrumu) no vesela kopuma, kas veido situaciju.
Taja visa ir daudz un dažadu faktoru...
Skatoties avarijas, nereti, mo vadītaji ietriecas tikai tapec ka ieciklejas uz bremzešanu pa katru cenu. Vai ta nostreso, ka pashi noliek uz gurka.

Parasti aprakstot situaciju, izliekas ka viss notiek nenormali lenu un ir laiks sprediķot, ko un ka darit, bet isteniba tas viss notiek loti ātri, un adrenalina iespaida ir iespeja situaciju loti ātri izprast un pārgrupēt. Diemžel ātri to dara zemapzina, kur strāda n_reizes atrāk, neka apzina.
Arī es, tik pec tam ta riktigi spēju izfiltret situāciju.
Kad ravu tam kablukam pa priekšu, likas ka apjedzu to tik tad kad jau eju vinam garām.

Tā ka regulāra, dažadu extra situaciju piedzīvošana, regulara kustība pa pilsetu satrennē automatiku, kas labi nošancē vajadzīgaja brīdī.


Offline

jegx
13. Sep 2016, 09:56#13998

Kopš: 13. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 204

Braucu ar: Kawasaki ZX600R

VTEB pētījums VTEB
15% Transportlīdzekļa vadītājs ir iebraucis pretējās kustības joslā vai arī veicis manevru pa neatbilstošu trajektoriju
9% neatbilstoša kustības ātruma izvēle konkrētajiem ceļa un laika apstākļiem


VP preses relīze VP
69% ceļu satiksmes negadījumu (CSN) notiek uz sausas brauktuves
40% notiek dēļ pārsniegta ātruma
88% gadījumu negadījumi notikuši labos laika apstākļos
57% gadījumu bijuši dienas laikā
20% negadījumu iemesls ir bijis reibums
81% negadījumos iesaistīto automašīnu bija vecākas par 20 gadiem, bet puse autovadītāju bija jaunieši līdz 29 gadu vecumam


No visa sanāk, ka avāriju sk. samazinātos par pusi, ja cilvēki nebrauktu pipelē un nebrauktu kā debīli

Offline

JohnyW
13. Sep 2016, 10:05#13999

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 546

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


13 Sep 2016, 09:56:11 jegx rakstīja:
VTEB pētījums VTEB
15% Transportlīdzekļa vadītājs ir iebraucis pretējās kustības joslā vai arī veicis manevru pa neatbilstošu trajektoriju
9% neatbilstoša kustības ātruma izvēle konkrētajiem ceļa un laika apstākļiem


VP preses relīze VP
69% ceļu satiksmes negadījumu (CSN) notiek uz sausas brauktuves
40% notiek dēļ pārsniegta ātruma
88% gadījumu negadījumi notikuši labos laika apstākļos
57% gadījumu bijuši dienas laikā
20% negadījumu iemesls ir bijis reibums
81% negadījumos iesaistīto automašīnu bija vecākas par 20 gadiem, bet puse autovadītāju bija jaunieši līdz 29 gadu vecumam


No visa sanāk, ka avāriju sk. samazinātos par pusi, ja cilvēki nebrauktu pipelē un nebrauktu kā debīli


Par dzērumu jau tik 20%.
Es teiktu, ja nepārsniegtu ātrumu un ja jaunieši ar veciem autiņiem brauktu uzmanīgāk... Par debīlismu varētu piekrist. Pats brīvdienās novēroju, kā uz Saulkrastu šosejas viens tirliņš (vārda tiešākajā nozīmē) ar stilīgu Golf1 apsteidza vienu pa šoseju braucošu mašīnu pa labo pusi knapi ielienot joslas labajā malā esošajā pusjoslā...

Offline

peecis
13. Sep 2016, 15:26#14000

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


13 Sep 2016, 09:56:11 jegx rakstīja:
VTEB pētījums VTEB
15% Transportlīdzekļa vadītājs ir iebraucis pretējās kustības joslā vai arī veicis manevru pa neatbilstošu trajektoriju
9% neatbilstoša kustības ātruma izvēle konkrētajiem ceļa un laika apstākļiem


VP preses relīze VP
69% ceļu satiksmes negadījumu (CSN) notiek uz sausas brauktuves
40% notiek dēļ pārsniegta ātruma
88% gadījumu negadījumi notikuši labos laika apstākļos
57% gadījumu bijuši dienas laikā
20% negadījumu iemesls ir bijis reibums
81% negadījumos iesaistīto automašīnu bija vecākas par 20 gadiem, bet puse autovadītāju bija jaunieši līdz 29 gadu vecumam


No visa sanāk, ka avāriju sk. samazinātos par pusi, ja cilvēki nebrauktu pipelē un nebrauktu kā debīli

aizliegt braukt labos laika apstākļos un negadījumu skaits samazināsies par 88%

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline