Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Piiiiii, bet ne politika
Autors | Ziņojums |
karlsons | 11. Sep 2016, 10:24 | #13981 |
| Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
|
10 Sep 2016, 23:56:53 tivars rakstīja:
10 Sep 2016, 07:02:50 Dartagnan rakstīja:
Ir vietas kur apsteigt ir iespējams tikai un vienīgi pa labo joslu. Piemēram jūrmalas šoseja, kur daļa no tiem kas agrāk brauca tikai pa vidējo joslu tagad ir atklājuši ka var arī braukt pa kreiso joslu, un dažiem ir pilnīgi pie kājas ka tu tur aizmugurē mirkšķini, un ja tu mirkšķini vidējai joslai tad tie vispār nesaprot ko tu gribi. Toties labā josla gandrīz vienmēr brīva, tajā iebrauc tika lai nobrauktu/uzbrauktu uz šosejas. Līdzīga situācija arī uz Rīgas tiltiem u.t.t.
Un situācija aizmugurē ir jākontrolē!
Sāpi saprotu, bet drīkst pavaicāt uz cik tad tie 2. 3. Joslas velkoņi velkas? Manuprāt tur par 100 lēnāk nekad nevelk uz/no darbiņa. Tā ka piesaucot Hulignu un Co, ka nesanāk pašiem auzas.
ir arii speccuki, kas uz 80-90 kmh velkaas....
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline | | |
Piradzinjsh | 11. Sep 2016, 12:05 | #13982 |
| Kopš: 31. Aug 2011
Ziņojumi: 440
Braucu ar:
| kkur jau teica un japiekrit, ka labā un videja josla salidzinosi sliktaka stavokli ka kreisa.
tapec cilvji izvelas braukt pa kreiso kur mazāk rīses un bedres. ne jau tpec ka viniem vnk patik cakaret satiksmi. nu atrodas ari tadi. | Offline | | |
sandors | 11. Sep 2016, 22:44 | #13983 |
| Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 642
Braucu ar: auto-moto-velo
| Piekdien braucot arā no Rīgas, Ulbroka....
Izbraucu cauri Ulbrokai.....taluma pa priekšu brauc kabluks ar piekabi, it ka bremzē, paņem labo malu, pagriezieni nedeg, domaju ka stajas mala, vai griež pa labi, jo tur ceļs aiziet pa labi....
Man atrums ap 100, varbut biki vairak, jau tā ka ieminu ,taisos iet garām...bļ@$%&....ieslēdzas kreisais un kabluks rauj ripā, es bremzēju ar domu iet pa labo pusi garam...dir%&@....nesabremzēšu (pat nemot vera, ka ar efektivu bremzeshanu problemu nav), labā mala ciet ar piekabi, nav vietas....dodu ručkā un guldu pretēja joslā...un tas tik griež savu baranku...aizslīdu garām kabluka bamperim, noraušot no tā putekļus....pat tam pim$#@ seja paspeju ieskatities....acis bija lielas un baltas, kad es tur aizlidoju garam gar purnu....
Ibio, tas bija tuvu krešam! | Offline | | |
|
Archy96 | 11. Sep 2016, 23:31 | #13984 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
11 Sep 2016, 22:44:03 sandors rakstīja:
Piekdien braucot arā no Rīgas, Ulbroka....
Izbraucu cauri Ulbrokai.....taluma pa priekšu brauc kabluks ar piekabi, it ka bremzē, paņem labo malu, pagriezieni nedeg, domaju ka stajas mala, vai griež pa labi, jo tur ceļs aiziet pa labi....
Man atrums ap 100, varbut biki vairak, jau tā ka ieminu ,taisos iet garām...bļ@$%&....ieslēdzas kreisais un kabluks rauj ripā, es bremzēju ar domu iet pa labo pusi garam...dir%&@....nesabremzēšu (pat nemot vera, ka ar efektivu bremzeshanu problemu nav), labā mala ciet ar piekabi, nav vietas....dodu ručkā un guldu pretēja joslā...un tas tik griež savu baranku...aizslīdu garām kabluka bamperim, noraušot no tā putekļus....pat tam pim$#@ seja paspeju ieskatities....acis bija lielas un baltas, kad es tur aizlidoju garam gar purnu....
Ibio, tas bija tuvu krešam!
Es pirms pavairāk gadiem līdzīgā scenārijā nodevu pa pretējās kreisās puses grāvi ar hondu cbr, tā kaut kur uz 70kmh, 10cm garām kokam, dzeloņdrāšu žogam uc. šķēršļiem. Dāmīte pie auto stūres, izskatījās, ka ar sirdi aizies, es ar nejutos diez ko atslābis
P.S. Es ceru, ka Tu apstājies un pastāstīji kabluka braucējam, ko par to visu domā??[ Šo ziņu laboja Archy96, 11 Sep 2016, 23:32:16 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
_ix_ | 11. Sep 2016, 23:51 | #13985 |
| Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2889
Braucu ar: Kartingu
|
11 Sep 2016, 23:31:37 Archy96 rakstīja:
11 Sep 2016, 22:44:03 sandors rakstīja:
Piekdien braucot arā no Rīgas, Ulbroka....
Izbraucu cauri Ulbrokai.....taluma pa priekšu brauc kabluks ar piekabi, it ka bremzē, paņem labo malu, pagriezieni nedeg, domaju ka stajas mala, vai griež pa labi, jo tur ceļs aiziet pa labi....
Man atrums ap 100, varbut biki vairak, jau tā ka ieminu ,taisos iet garām...bļ@$%&....ieslēdzas kreisais un kabluks rauj ripā, es bremzēju ar domu iet pa labo pusi garam...dir%&@....nesabremzēšu (pat nemot vera, ka ar efektivu bremzeshanu problemu nav), labā mala ciet ar piekabi, nav vietas....dodu ručkā un guldu pretēja joslā...un tas tik griež savu baranku...aizslīdu garām kabluka bamperim, noraušot no tā putekļus....pat tam pim$#@ seja paspeju ieskatities....acis bija lielas un baltas, kad es tur aizlidoju garam gar purnu....
Ibio, tas bija tuvu krešam!
Es pirms pavairāk gadiem līdzīgā scenārijā nodevu pa pretējās kreisās puses grāvi ar hondu cbr, tā kaut kur uz 70kmh, 10cm garām kokam, dzeloņdrāšu žogam uc. šķēršļiem. Dāmīte pie auto stūres, izskatījās, ka ar sirdi aizies, es ar nejutos diez ko atslābis
P.S. Es ceru, ka Tu apstājies un pastāstīji kabluka braucējam, ko par to visu domā??
Njā, pazīstamas izjūtas
-----------------
| Offline | | |
Jim-Beam | 12. Sep 2016, 08:30 | #13986 |
| Kopš: 21. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 392
Braucu ar: Mopedku
| Ja būtu ar atļauto ātrumu nekas tamlīdzīgs nebūtu noticis. I redzēts būtu, i sabremzēt paspētu! | Offline | | |
Zais | 12. Sep 2016, 08:51 | #13987 |
| Kopš: 22. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1221
Braucu ar: traktoru cauri Āfrikai
|
12 Sep 2016, 08:30:47 Jim-Beam rakstīja:
Ja būtu ar atļauto ātrumu nekas tamlīdzīgs nebūtu noticis. I redzēts būtu, i sabremzēt paspētu!
Nesaki vis. Ir bijuši visādi numuri.
Reiz, ar mašīnu gan, braucot pa 3.joslu atļautā ietvaros, priekšā braucošais izdomāja uz Brīvībenes no 2. joslas raut ripā pāri dubultajai, neieslēdzot nekādu uguņus. Izvairīties izdevās, taču patīkami nebija.
----------------- Nē nu jā
| Offline | | |
sandors | 12. Sep 2016, 09:36 | #13988 |
| Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 642
Braucu ar: auto-moto-velo
|
12 Sep 2016, 08:30:47 Jim-Beam rakstīja:
Ja būtu ar atļauto ātrumu nekas tamlīdzīgs nebūtu noticis. I redzēts būtu, i sabremzēt paspētu!
Nu diemžēl šis nav tas gadījums + ātrums virs atļautā bija minimāli!
Šeit lielu lomu nospēlēja, ka nebija info un mana situācijas modelēšana, ja kreisais butu dedzis jau laicīgi, es tur butu jau 3x paspejis sabremzēties.
Kreisais iedegās un reizē ar manevra uzsākšanu, tajā brīdī, kad es jau saku griezt ručku, lai ietu garām.
Tad atmetos ar bremzēm, ar domu pa labo pusi iet, bet grieza viņs tā slinki, sapratu ka, ir iespeja palīst gar purnu, un grillēju virsū.
Varat teikt ko gribat, bet šī situācija bija rupja šofera neuzmanībā!
| Offline | | |
netirelis | 12. Sep 2016, 09:45 | #13989 |
| Kopš: 21. Jun 2016
No: Ogre
Ziņojumi: 31
Braucu ar: Suzuki Bandit GSF600S
|
12 Sep 2016, 09:36:08 sandors rakstīja:
12 Sep 2016, 08:30:47 Jim-Beam rakstīja:
Ja būtu ar atļauto ātrumu nekas tamlīdzīgs nebūtu noticis. I redzēts būtu, i sabremzēt paspētu!
Nu diemžēl šis nav tas gadījums + ātrums virs atļautā bija minimāli!
Šeit lielu lomu nospēlēja, ka nebija info un mana situācijas modelēšana, ja kreisais butu dedzis jau laicīgi, es tur butu jau 3x paspejis sabremzēties.
Kreisais iedegās un reizē ar manevra uzsākšanu, tajā brīdī, kad es jau saku griezt ručku, lai ietu garām.
Tad atmetos ar bremzēm, ar domu pa labo pusi iet, bet grieza viņs tā slinki, sapratu ka, ir iespeja palīst gar purnu, un grillēju virsū.
Varat teikt ko gribat, bet šī situācija bija rupja šofera neuzmanībā!
Kad mācījos braukt ar auto man bija ļoti foršs instruktors, kurš visu laiku mala un atgādināja kā pareizi veikt manevru. Tātad secībā - signāls, skatiens, manevrs - šādi nu nevaidzētu rasties nekādiem pārpratumiem. Žēl tikai, ka realitāte nereti ir - manevrs, varbūtās signāls un gandrīz nekad skatiens. | Offline | | |
_ix_ | 12. Sep 2016, 09:46 | #13990 |
| Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2889
Braucu ar: Kartingu
|
12 Sep 2016, 08:30:47 Jim-Beam rakstīja:
Ja būtu ar atļauto ātrumu nekas tamlīdzīgs nebūtu noticis. I redzēts būtu, i sabremzēt paspētu!
Turpini dzīvot ar šādu pārliecību Es kkā pietiekoši daudz gadījumu zinu kad negadījums ir noticis tieši dēļ atļautā ātruma un braukšanas vienā plūsmā ar auto ! Paldies bet nax...
-----------------
| Offline | | |
Beerzins | 12. Sep 2016, 10:04 | #13991 |
| Kopš: 09. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 51
Braucu ar: R1
|
12 Sep 2016, 09:45:12 netirelis rakstīja:
12 Sep 2016, 09:36:08 sandors rakstīja:
12 Sep 2016, 08:30:47 Jim-Beam rakstīja:
Ja būtu ar atļauto ātrumu nekas tamlīdzīgs nebūtu noticis. I redzēts būtu, i sabremzēt paspētu!
Nu diemžēl šis nav tas gadījums + ātrums virs atļautā bija minimāli!
Šeit lielu lomu nospēlēja, ka nebija info un mana situācijas modelēšana, ja kreisais butu dedzis jau laicīgi, es tur butu jau 3x paspejis sabremzēties.
Kreisais iedegās un reizē ar manevra uzsākšanu, tajā brīdī, kad es jau saku griezt ručku, lai ietu garām.
Tad atmetos ar bremzēm, ar domu pa labo pusi iet, bet grieza viņs tā slinki, sapratu ka, ir iespeja palīst gar purnu, un grillēju virsū.
Varat teikt ko gribat, bet šī situācija bija rupja šofera neuzmanībā!
Kad mācījos braukt ar auto man bija ļoti foršs instruktors, kurš visu laiku mala un atgādināja kā pareizi veikt manevru. Tātad secībā - signāls, skatiens, manevrs - šādi nu nevaidzētu rasties nekādiem pārpratumiem. Žēl tikai, ka realitāte nereti ir - manevrs, varbūtās signāls un gandrīz nekad skatiens.
Diemžēl pēdējās 2 nedēļās ir sanācis ne vienu vien reizi mest pa mēmajiem dēļ tādiem umņikiem,un parasti tās ir vecenes kas nodarbojas ar blakuslietām pie stūres(telefons,kosmētika utt) vai opji.
| Offline | | |
4diena | 12. Sep 2016, 10:50 | #13992 |
| Kopš: 11. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1304
Braucu ar: G3
|
12 Sep 2016, 08:30:47 Jim-Beam rakstīja:
Ja būtu ar atļauto ātrumu nekas tamlīdzīgs nebūtu noticis. I redzēts būtu, i sabremzēt paspētu!
vot šitā tok ir plika diršana!
Tā pati Ulbroka, kad vēl bija T veida krusts, braucu pa galveno no Rīgas, svaigi nolijis, plūsma utt, ātrums nebija vairāk par 50! Un degungalā viens kabluks, arī ar piekabi veic kreiso. Knapi uzspēju paraut pa labi, kāpslis izlīda zem piekabes stūra, kāju uzspēju pārcelt pāri. A tas kroplis pat neapstājās. Iznākumā kabluka durvis izrādijās no ļoti plāna bleķa, jo katrs pisaks ar kāju atstāja caurumu tajās.
Tā kā pret kurmjiem pie stūres nelīdz nekāds ātrums!
----------------- Acis labas(c) | Offline | | |
xcio | 12. Sep 2016, 11:49 | #13993 |
| Kopš: 21. Oct 2015
Ziņojumi: 101
Braucu ar:
| Padalies tad ar kādu piemēru.. Tomēr pie liela ātruma avārijas situācijā vari arī nenobremzēt vai nepaspēt izvairīties no briesmām. Protatms tas nepadara tevi imūnu pret citu transportlīdzekļu vadītāju neuzmanību, bet vismaz tad vari laikus reaģēt uz to.
12 Sep 2016, 09:46:20 _ix_ rakstīja:
12 Sep 2016, 08:30:47 Jim-Beam rakstīja:
Ja būtu ar atļauto ātrumu nekas tamlīdzīgs nebūtu noticis. I redzēts būtu, i sabremzēt paspētu!
Turpini dzīvot ar šādu pārliecību Es kkā pietiekoši daudz gadījumu zinu kad negadījums ir noticis tieši dēļ atļautā ātruma un braukšanas vienā plūsmā ar auto ! Paldies bet nax...
[ Šo ziņu laboja xcio, 12 Sep 2016, 11:51:13 ] | Offline | | |
martinss | 12. Sep 2016, 12:42 | #13994 |
| Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
|
Piekritu. Nesaprotu, kapec shads miits radies... Iespejams, ka tomer es (un gan jau veel daudzi) tomer braukt nejedz, jo man parasti mesli sakas ja braucu atrak par pluusmu- atri sanak situacija, kad kads ir rekinajies ar atlauto/plusmas atrumumu un tapec nogriezh man celju.
Vieniigais, kur nevajag ilgi uztureties, ir tuvu esosho citu brauceju spogulju aklajaas zonaas. Shados briizhos tiesham vajag uzraut atrak/piebremzeet.
12 Sep 2016, 11:49:44 xcio rakstīja:
Padalies tad ar kādu piemēru.. Tomēr pie liela ātruma avārijas situācijā vari arī nenobremzēt vai nepaspēt izvairīties no briesmām. Protatms tas nepadara tevi imūnu pret citu transportlīdzekļu vadītāju neuzmanību, bet vismaz tad vari laikus reaģēt uz to.
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
tivars | 12. Sep 2016, 12:51 | #13995 |
| Kopš: 19. Apr 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 568
Braucu ar: Briesmoni (© sieva)
| Braucot vienmēr cenšos pieturēties pie domas, ka mani neredz, attiecīgi cenšos ieturēt distanci/intervālu lai ir vieta manevram, bremzēšanai. Cenšos lai es blakus un priekšā braucošā spogulī redzu šoferīti, tas nozīmē, ka arī viņam mani ir iesepēja redzēt. Blīvā satiksmē vienmēr pāris pirksti gatavībā uz hēbeļiem - tas ne vienu reizi vien ir paglābis no sūdiem. Ātrums ne lielāks kā +pārdesmit km/h kā plūsmai. Redzot, ka priekšā braucošais sāk stostīties, visticamāk, ka cirtīs kaut kur pa labi, pa kreisi, vai ap kāju un liela varbūtība, ka bez skatīšanās vai kāds aiz viņa, vai nevelk garām.
----------------- Kuģis ostā ir drošībā, bet ne tādēļ kuģis ir būvēts. | Offline | | |
mexa | 12. Sep 2016, 13:17 | #13996 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
12 Sep 2016, 09:45:12 netirelis rakstīja:
12 Sep 2016, 09:36:08 sandors rakstīja:
12 Sep 2016, 08:30:47 Jim-Beam rakstīja:
Ja būtu ar atļauto ātrumu nekas tamlīdzīgs nebūtu noticis. I redzēts būtu, i sabremzēt paspētu!
Nu diemžēl šis nav tas gadījums + ātrums virs atļautā bija minimāli!
Šeit lielu lomu nospēlēja, ka nebija info un mana situācijas modelēšana, ja kreisais butu dedzis jau laicīgi, es tur butu jau 3x paspejis sabremzēties.
Kreisais iedegās un reizē ar manevra uzsākšanu, tajā brīdī, kad es jau saku griezt ručku, lai ietu garām.
Tad atmetos ar bremzēm, ar domu pa labo pusi iet, bet grieza viņs tā slinki, sapratu ka, ir iespeja palīst gar purnu, un grillēju virsū.
Varat teikt ko gribat, bet šī situācija bija rupja šofera neuzmanībā!
Kad mācījos braukt ar auto man bija ļoti foršs instruktors, kurš visu laiku mala un atgādināja kā pareizi veikt manevru. Tātad secībā - signāls, skatiens, manevrs - šādi nu nevaidzētu rasties nekādiem pārpratumiem. Žēl tikai, ka realitāte nereti ir - manevrs, varbūtās signāls un gandrīz nekad skatiens.
man IVO to iespieda galvā, tagad es pasažiera vietā sēžot atskatos uz aklo zonu. mocim spoguļu nav, bet galva patstāvīgi grozās, galvenais čuras no galvas izspiest, un labas bremzes. protams mācēt tās lietot vajadzētu, vismaz pašam trenējoties tukšā ielā mest pa mēmajiem utt. braukt ar atļauto nenozīmē drošību. iespējams tas manu avāriju progresēja-šoferim tipa likās ka manis nav, braucu reāli plūsmā, tās priekšdaļā. atkal tas nav 100% ka ātrums bija pie vainas, tā bāba izlīda man uz galvenā. katrai situācijai savi zināmie nezināmie faktori, pielīdzināt tos nevar. kam vnk bremžu nepietiek dēļ dranduļeta, kam rokas vājas, kam reakcija 0 un vaino tagad visus. savukārt cits dara ko var un par pārspējot sevi, bet faktori kas aplenc vienkārši ieraksta tevi statistikā.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
sandors | 12. Sep 2016, 13:47 | #13997 |
| Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 642
Braucu ar: auto-moto-velo
| Iepļūtīšu vēl vienu domu graudu....
Neredzu jēgu vilkt ārā vienu faktoru (ātrumu) no vesela kopuma, kas veido situaciju.
Taja visa ir daudz un dažadu faktoru...
Skatoties avarijas, nereti, mo vadītaji ietriecas tikai tapec ka ieciklejas uz bremzešanu pa katru cenu. Vai ta nostreso, ka pashi noliek uz gurka.
Parasti aprakstot situaciju, izliekas ka viss notiek nenormali lenu un ir laiks sprediķot, ko un ka darit, bet isteniba tas viss notiek loti ātri, un adrenalina iespaida ir iespeja situaciju loti ātri izprast un pārgrupēt. Diemžel ātri to dara zemapzina, kur strāda n_reizes atrāk, neka apzina.
Arī es, tik pec tam ta riktigi spēju izfiltret situāciju.
Kad ravu tam kablukam pa priekšu, likas ka apjedzu to tik tad kad jau eju vinam garām.
Tā ka regulāra, dažadu extra situaciju piedzīvošana, regulara kustība pa pilsetu satrennē automatiku, kas labi nošancē vajadzīgaja brīdī.
| Offline | | |
jegx | 13. Sep 2016, 09:56 | #13998 |
| Kopš: 13. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 204
Braucu ar: Kawasaki ZX600R
| VTEB pētījums VTEB
15% Transportlīdzekļa vadītājs ir iebraucis pretējās kustības joslā vai arī veicis manevru pa neatbilstošu trajektoriju
9% neatbilstoša kustības ātruma izvēle konkrētajiem ceļa un laika apstākļiem
VP preses relīze VP
69% ceļu satiksmes negadījumu (CSN) notiek uz sausas brauktuves
40% notiek dēļ pārsniegta ātruma
88% gadījumu negadījumi notikuši labos laika apstākļos
57% gadījumu bijuši dienas laikā
20% negadījumu iemesls ir bijis reibums
81% negadījumos iesaistīto automašīnu bija vecākas par 20 gadiem, bet puse autovadītāju bija jaunieši līdz 29 gadu vecumam
No visa sanāk, ka avāriju sk. samazinātos par pusi, ja cilvēki nebrauktu pipelē un nebrauktu kā debīli | Offline | | |
JohnyW | 13. Sep 2016, 10:05 | #13999 |
| Kopš: 30. Aug 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 546
Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv
|
13 Sep 2016, 09:56:11 jegx rakstīja:
VTEB pētījums VTEB
15% Transportlīdzekļa vadītājs ir iebraucis pretējās kustības joslā vai arī veicis manevru pa neatbilstošu trajektoriju
9% neatbilstoša kustības ātruma izvēle konkrētajiem ceļa un laika apstākļiem
VP preses relīze VP
69% ceļu satiksmes negadījumu (CSN) notiek uz sausas brauktuves
40% notiek dēļ pārsniegta ātruma
88% gadījumu negadījumi notikuši labos laika apstākļos
57% gadījumu bijuši dienas laikā
20% negadījumu iemesls ir bijis reibums
81% negadījumos iesaistīto automašīnu bija vecākas par 20 gadiem, bet puse autovadītāju bija jaunieši līdz 29 gadu vecumam
No visa sanāk, ka avāriju sk. samazinātos par pusi, ja cilvēki nebrauktu pipelē un nebrauktu kā debīli
Par dzērumu jau tik 20%.
Es teiktu, ja nepārsniegtu ātrumu un ja jaunieši ar veciem autiņiem brauktu uzmanīgāk... Par debīlismu varētu piekrist. Pats brīvdienās novēroju, kā uz Saulkrastu šosejas viens tirliņš (vārda tiešākajā nozīmē) ar stilīgu Golf1 apsteidza vienu pa šoseju braucošu mašīnu pa labo pusi knapi ielienot joslas labajā malā esošajā pusjoslā... | Offline | | |
peecis | 13. Sep 2016, 15:26 | #14000 |
| Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2923
Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B
|
13 Sep 2016, 09:56:11 jegx rakstīja:
VTEB pētījums VTEB
15% Transportlīdzekļa vadītājs ir iebraucis pretējās kustības joslā vai arī veicis manevru pa neatbilstošu trajektoriju
9% neatbilstoša kustības ātruma izvēle konkrētajiem ceļa un laika apstākļiem
VP preses relīze VP
69% ceļu satiksmes negadījumu (CSN) notiek uz sausas brauktuves
40% notiek dēļ pārsniegta ātruma
88% gadījumu negadījumi notikuši labos laika apstākļos
57% gadījumu bijuši dienas laikā
20% negadījumu iemesls ir bijis reibums
81% negadījumos iesaistīto automašīnu bija vecākas par 20 gadiem, bet puse autovadītāju bija jaunieši līdz 29 gadu vecumam
No visa sanāk, ka avāriju sk. samazinātos par pusi, ja cilvēki nebrauktu pipelē un nebrauktu kā debīli
aizliegt braukt labos laika apstākļos un negadījumu skaits samazināsies par 88%
----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer! | Offline | | |
|
|