Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
faliks | | Kopš: 14. Feb 2013
No: Cesvaine
Ziņojumi: 689
Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter
|
20 Feb 2013, 14:52:34 h1tman rakstīja:
20 Feb 2013, 14:51:38 faliks rakstīja:
20 Feb 2013, 14:40:29 h1tman rakstīja:
emmm, nju Ellu zinataaji iesakat ko man Delta ieliet japanem buus japaruucina shovakar
Tur tč poh kada eļļa Labakaja gadijumā mašin eļļa, es kad man bija 12 gadi ņemu cepšanas eļļu un liju karbā Bet ja maisit ar degvielu smarža iet ka no pankukas cepšanas
man vajag motorā ieliet ;D slapjais sajugs taču
Tur reali poh, līj kada ir, tikai nigrolu nelij | Offline | | |
h1tman | | Kopš: 13. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1209
Braucu ar: VTR
| ieleeju 10w40 saaka sajuugs slideet ;DDDDDD
-----------------
| Offline | | |
norcha20 | | Kopš: 03. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 55
Braucu ar: Kawasaki zx6r/Yz125/Aeon Cobra ATV
|
20 Feb 2013, 14:19:55 Niere rakstīja:
20 Feb 2013, 12:15:48 norcha20 rakstīja:
kādu eļļu būtu ieteicams liet kawasaki zx6r 99gadam ?
tādu, kādu ražotājs iesaka.
nemeklēju Tava dzelža manuāli, bet visai droši, ka tur būs SAE 10W-40 viskozitāte un minimālas API klases prasības. Vienīgi skaties, lai būtu JASO MA vai vēl labāk MA2.
priekšroka, protams, sintētikai.
vari jautāt par konkrētām eļļām. ja būs kas bilstams, iekomentēšu.
domāju ka kautko no šiem varētu jo castrolam cenas ir ok
http://www.castrolmoto.com/au/our_oils_new/powe...ps_4t_10w_40.php
http://www.castrolmoto.com/en/products/power1_racing.php
nekāds agresīvais braucējs pagaidām neesmu tapēc varbūt pat pietiek ar pussintētiku | Offline | | |
|
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
20 Feb 2013, 17:06:26 norcha20 rakstīja:
20 Feb 2013, 14:19:55 Niere rakstīja:
20 Feb 2013, 12:15:48 norcha20 rakstīja:
kādu eļļu būtu ieteicams liet kawasaki zx6r 99gadam ?
tādu, kādu ražotājs iesaka.
nemeklēju Tava dzelža manuāli, bet visai droši, ka tur būs SAE 10W-40 viskozitāte un minimālas API klases prasības. Vienīgi skaties, lai būtu JASO MA vai vēl labāk MA2.
priekšroka, protams, sintētikai.
vari jautāt par konkrētām eļļām. ja būs kas bilstams, iekomentēšu.
domāju ka kautko no šiem varētu jo castrolam cenas ir ok
http://www.castrolmoto.com/au/our_oils_new/powe...ps_4t_10w_40.php
http://www.castrolmoto.com/en/products/power1_racing.php
nekāds agresīvais braucējs pagaidām neesmu tapēc varbūt pat pietiek ar pussintētiku
ja negriez motoru ik mīļu brīdi redlainā, nav arī vajadzības pēc eļļām no "augšējā plaukta".
Tavā gadījumā ieteiktu drīzāk pameklēt tomēr sintētiku, bet ne skaļu zīmolu. sanāks augstvērtīgāks produkts par to pašu ciparu.
sintētika uzrāda labāku sniegumu pilnīgi visos svarīgos rādītājos. un ne visi no tiem saistīti ar "gonkošanu". | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
20 Feb 2013, 14:59:53 h1tman rakstīja:
ieleeju 10w40 saaka sajuugs slideet ;DDDDDD
tātad.......vai semačku eļļa derēs? | Offline | | |
norcha20 | | Kopš: 03. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 55
Braucu ar: Kawasaki zx6r/Yz125/Aeon Cobra ATV
|
20 Feb 2013, 17:44:50 Niere rakstīja:
20 Feb 2013, 17:06:26 norcha20 rakstīja:
20 Feb 2013, 14:19:55 Niere rakstīja:
20 Feb 2013, 12:15:48 norcha20 rakstīja:
kādu eļļu būtu ieteicams liet kawasaki zx6r 99gadam ?
tādu, kādu ražotājs iesaka.
nemeklēju Tava dzelža manuāli, bet visai droši, ka tur būs SAE 10W-40 viskozitāte un minimālas API klases prasības. Vienīgi skaties, lai būtu JASO MA vai vēl labāk MA2.
priekšroka, protams, sintētikai.
vari jautāt par konkrētām eļļām. ja būs kas bilstams, iekomentēšu.
domāju ka kautko no šiem varētu jo castrolam cenas ir ok
http://www.castrolmoto.com/au/our_oils_new/powe...ps_4t_10w_40.php
http://www.castrolmoto.com/en/products/power1_racing.php
nekāds agresīvais braucējs pagaidām neesmu tapēc varbūt pat pietiek ar pussintētiku
ja negriez motoru ik mīļu brīdi redlainā, nav arī vajadzības pēc eļļām no "augšējā plaukta".
Tavā gadījumā ieteiktu drīzāk pameklēt tomēr sintētiku, bet ne skaļu zīmolu. sanāks augstvērtīgāks produkts par to pašu ciparu.
sintētika uzrāda labāku sniegumu pilnīgi visos svarīgos rādītājos. un ne visi no tiem saistīti ar "gonkošanu".
Paldies ņemšu vērā ieteikumus
piem ko šādu ja pareizi sapratu
http://www.bikeshop.lv/replacement-parts/oil/fu...h-10w-50-4l.html | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
20 Feb 2013, 18:18:14 norcha20 rakstīja:
piem ko šādu ja pareizi sapratu
http://www.bikeshop.lv/replacement-parts/oil/fu...h-10w-50-4l.html
ir ok, tikai tas ##W-50nieks paredzēts īpašiem gadījumiem, kurus tagad neuzskaitīšu.
vārdu sakot, ja līdz šim ar ##W-40 nav bijušas problēmas, labāk lietot šādu. | Offline | | |
faliks | | Kopš: 14. Feb 2013
No: Cesvaine
Ziņojumi: 689
Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter
|
20 Feb 2013, 19:41:18 Niere rakstīja:
20 Feb 2013, 14:33:16 faliks rakstīja:
Niere, kadu eļļu tu lieto savam mo, un kads tev mo?
baiks sasists lupatās un 250ccm 2T biju spiests nopārdot.
attiecīgi - arvien braucu tikai ar muti
kādu eļļu lietoju?
nu tā kā savulaik šancēju LV/Baltijas/Skandināvijas lielākajā Rietumu standarta eļļu tirdzniecības uzņēmumā, tad, protams, lietoju produktus, kuriem zinu, kas "vēderā".
Es par viskozitati un marku eļļai jautaju. Parasti es lietoju 15w50 Motorex un nav nekadu vainu. Parbaudita eļļa par labu ciparu. | Offline | | |
faliks | | Kopš: 14. Feb 2013
No: Cesvaine
Ziņojumi: 689
Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter
|
20 Feb 2013, 20:36:11 Coooool rakstīja:
Vienīgi cena 2 vairāk nekā Repsol.
Un ko talak? Vari kko piedavat vai tapat te meslosi? | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
20 Feb 2013, 20:32:38 faliks rakstīja:
Es par viskozitati un marku eļļai jautaju. Parasti es lietoju 15w50 Motorex un nav nekadu vainu. Parbaudita eļļa par labu ciparu.
labi jau labi.
4t mo lietoju šo.
ja kas, nav reklāma un tā kā tā šo eļļu mazumtirdzniecībā iepirkt nevar.
par Motorex:
ar Tevis norādīto viskozitāti šim ražotājam ir vairāki produkti.
bet, ja jau esi apmierināts ar esošo izvēli, tad jau rullē vien. | Offline | | |
faliks | | Kopš: 14. Feb 2013
No: Cesvaine
Ziņojumi: 689
Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter
|
20 Feb 2013, 21:03:34 Niere rakstīja:
20 Feb 2013, 20:32:38 faliks rakstīja:
Es par viskozitati un marku eļļai jautaju. Parasti es lietoju 15w50 Motorex un nav nekadu vainu. Parbaudita eļļa par labu ciparu.
labi jau labi.
4t mo lietoju šo.
ja kas, nav reklāma un tā kā tā šo eļļu mazumtirdzniecībā iepirkt nevar.
par Motorex:
ar Tevis norādīto viskozitāti šim ražotājam ir vairāki produkti.
bet, ja jau esi apmierināts ar esošo izvēli, tad jau rullē vien.
Lietoju šitadu, pa vasaru eļļa nav ka udentiņš un robas slēdzas maigak
Bet gribu vel pameiginat kadu no w60 Motul | Offline | | |
faliks | | Kopš: 14. Feb 2013
No: Cesvaine
Ziņojumi: 689
Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter
| http://oil-motor.ru/image/cache/data/product/st...w_40-500x500.jpg
Vai tad katra statikā nevar nopirkt? vai tur tikai 10w40? | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| šodien ienācās kāda SBK analīze. ar īpašnieka laipnu atļauju publicēju atskaiti:
kura līdzinās kādai vasarā veiktai Suzuki gsxr atskaitei ar to pašu eļļu.
abos gadījumos viskozitāte (kV) eļļai gan 40C, gan 100C ir visai pamatīgi kritusies no SAE 10W-40 uz SAE ##W-30.
kā redzams zemāk SAE J300 klasifikatorā, SAE ##W-40 robežas @100C ir 12,5-16,3 cSt.
pirmajā gadījumā gan redzams arī 2,1% degvielas piesārņojums (attiecīgi arī uzliesmošanas punkta samazinājums), taču uz to norakstāma tikai neliela daļa viskozitātes samazinājuma.
piebildīšu, ka viskozitātes noturība "karstajā" galā ir pati svarīgākā eļļas īpašība.
Ar šo vienkārši iezīmēju, ka katram ražotājam ir stiprāki un vājāki produkti un neviens Zīmols nav augstvērtīga produkta garants. Tādēļ runāt par ražotājiem labs/slikts kategorijās ir bezjēdzīgi.
problēma, protams, tā, ka no oficiāli pieejamās informācijas datu lapās viennozīmīgi novērtēt eļļas īpašības ir grūti. tādēļ lieti noder šādas lietotās eļļas analīzes.
p.s.
ar šo nenorādu pilnīgi neko uz konkrēto ražotāju. runa tikai par šo produktu kā piemēru. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
20 Feb 2013, 21:10:28 faliks rakstīja:
Lietoju šitadu, pa vasaru eļļa nav ka udentiņš un robas slēdzas maigak
Bet gribu vel pameiginat kadu no w60 Motul
tak pats zini, ka lielāka viskozitāte vājāk dzesē.
ja Tev tiešām būtu "turbo" mocis, kā raksti profilā, tad vēl varētu par ko tādu domāt, bet citādi Tev taču nav nekādas vajadzības pēc SAE50, kur nu vēl SAE60.
vispār man patīk ideja "gribu vēl pamēģināt..."
motoreļļa tak nav alus, kuru var tādu un šitādu izlakt i pēc tam palikt pie tā, kas labāk garšo.
kārbas slēgšanās nekā nav vienīgā funkcija, kuru nodrošina eļļa sistēmā ar 3 atšķirīgiem mehānismiem. iespējams pamanāmākā, bet ne tuvu būtiskākā. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
20 Feb 2013, 21:13:15 faliks rakstīja:
Vai tad katra statikā nevar nopirkt? vai tur tikai 10w40?
jā, tur tikai 10W-40, kurš, kā jau visi "10W-40" satur viskozitātes modifikatoru. augstvērtīgu un mazāk gan kā citās eļļās caurmērā, bet tā kā tā satur.
manis pieminētā produkta 15W-40 "karstais" gals ir nemainīgi stabils jebkurās slodzēs.
tādēļ es te ne reizi vien esmu izplūdis par nepieciešamību pēc "īsiem" viskozitātes diapazoniem. tad ir cerība nepiedzīvot ko tādu, kas redzams tikko iemestajās analīžu atskaitēs. | Offline | | |
faliks | | Kopš: 14. Feb 2013
No: Cesvaine
Ziņojumi: 689
Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter
| nu 15w50 ari meiginaju tč, un nekas, dzīvs esmu. paldies par atbildem | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Niere, runājot par statoil eļļām.
Savam 2T endūram, kuram veiksmīgi motoru nokāvu, visu laiku lietoju TIKAI un VIENĪGI statoil eļļu. RacingWay 2T.
Bet ne jau eļļas dēļ viņam pamatnieki noķīlēja, bet gan dabiska izdiluma rezultātā, jo motors bij rūpnīcas zborkas un 11000 uz tāfeles .
Runa iet par ko citu. Nu lūk - 2T motoriem ir tāda neliela detaļa, kura var sataisīt lielus sūdus, sauc viņu par izplūdes vārstu:
Atrodās viņš izplūdes traktā, un palielinoties apgriezieniem, maina izplūdes lūkas diametru, no mazāka uz lielāku, jo šādas ir 2T motora specifika, tam pie maziem apgriezieniem nepieciešama lielāka pretestība izplūdē, pie lielākiem - mazāka. Piedzīts viņš tiek mehāniski ar centrbēdzes sajūga palīdzību , jebšu ar servomotoriņu elektroniski. Par ko ir stāsts???? Man šis mehānisms bija noķīlējis, knapi kustējās, bet noķīlējis ne jau dēļ uzdedžiem, kuri periodiski no turienes ir jātīra nost, un arī ne dēļ mehāniskiem bojājumiem, bet gan dēļ EĻĻAS Eļļa uz šī vārsta sieniņām bija izveidojusi medus masai līdzīgu frakciju, kura vienkārši neļāva tam vairs brīvi virināties savā ligzdā. Visu smuki notīrīju, un pasākums atkal smuki kustās, BET, vai tas ir normāli un vai tā tam būtu jābūt????[ Šo ziņu laboja Archy96, 20 Feb 2013, 23:05:36 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
faliks | | Kopš: 14. Feb 2013
No: Cesvaine
Ziņojumi: 689
Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter
| o labs jautajums, labprat palasišu atbildi. Gandriz ka PSRS laikā- "мотать БФ на сверло" | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
20 Feb 2013, 23:04:52 Archy96 rakstīja:
Savam 2T endūram, kuram veiksmīgi motoru nokāvu, visu laiku lietoju TIKAI un VIENĪGI statoil eļļu. RacingWay 2T.
Bet ne jau eļļas dēļ viņam pamatnieki noķīlēja, bet gan dabiska izdiluma rezultātā, jo motors bij rūpnīcas zborkas un 11000 uz tāfeles.
nu Tu ar labais. vispirms akcentē domu "tikai un vienīgi", bet nākamā teikumā apgalvo, ka tam nav nekādas nozīmes
tad ir vai nav nozīme?
Man šis mehānisms bija noķīlējis, knapi kustējās, bet noķīlējis ne jau dēļ uzdedžiem, kuri periodiski no turienes ir jātīra nost, un arī ne dēļ mehāniskiem bojājumiem, bet gan dēļ EĻĻAS Eļļa uz šī vārsta sieniņām bija izveidojusi medus masai līdzīgu frakciju, kura vienkārši neļāva tam vairs brīvi virināties savā ligzdā. Visu smuki notīrīju, un pasākums atkal smuki kustās, BET, vai tas ir normāli un vai tā tam būtu jābūt????
zinu par kādu vārstu runa.
tā tam noteikti nav jābūt, bet kur vaina, uz sitienu nepateikšu. neesmu ar tādu parādību sastapies. tradicionāli tur uzdegumu un lakveida kārtu pēta, kas var šo vārstu noķīlēt.
vai vārsts bija vienīgā vieta, kur "medu" manīji?
kad tas tika novērots? | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
20 Feb 2013, 23:41:40 Niere rakstīja:
20 Feb 2013, 23:04:52 Archy96 rakstīja:
Savam 2T endūram, kuram veiksmīgi motoru nokāvu, visu laiku lietoju TIKAI un VIENĪGI statoil eļļu. RacingWay 2T.
Bet ne jau eļļas dēļ viņam pamatnieki noķīlēja, bet gan dabiska izdiluma rezultātā, jo motors bij rūpnīcas zborkas un 11000 uz tāfeles.
nu Tu ar labais. vispirms akcentē domu "tikai un vienīgi", bet nākamā teikumā apgalvo, ka tam nav nekādas nozīmes
tad ir vai nav nozīme?
Man šis mehānisms bija noķīlējis, knapi kustējās, bet noķīlējis ne jau dēļ uzdedžiem, kuri periodiski no turienes ir jātīra nost, un arī ne dēļ mehāniskiem bojājumiem, bet gan dēļ EĻĻAS Eļļa uz šī vārsta sieniņām bija izveidojusi medus masai līdzīgu frakciju, kura vienkārši neļāva tam vairs brīvi virināties savā ligzdā. Visu smuki notīrīju, un pasākums atkal smuki kustās, BET, vai tas ir normāli un vai tā tam būtu jābūt????
zinu par kādu vārstu runa.
tā tam noteikti nav jābūt, bet kur vaina, uz sitienu nepateikšu. neesmu ar tādu parādību sastapies. tradicionāli tur uzdegumu un lakveida kārtu pēta, kas var šo vārstu noķīlēt.
vai vārsts bija vienīgā vieta, kur "medu" manīji?
kad tas tika novērots?
Paga, paga, paga. Bišķi nekorekti izteicos.
Uzreiz pēc nopirkšanas, es tam mopēdam norāvu nost katlu, izjaucu to vārstu un visu rūpīgi satīrīju un saregulēju, PĒC TAM, lietoju tikai statoil eļļu, tā kā šis "medus", bija viennozīmīgi uzaudzis manā lietošanas laikā, nevis pirms tam. Nekur citur šo parādību nenovēroju, kā tikai uz šī vārsta.
Varu pateikt, kad nobraucu aptuveni 1600km, kas būtu pielīdzināms kādām 50 motorstundām.[ Šo ziņu laboja Archy96, 20 Feb 2013, 23:51:51 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
|
|