Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Hard enduro izvēle

AutorsZiņojums
Rage51
22. Sep 2017, 10:05#1381

Kopš: 04. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 351

Braucu ar: TM300EN

Šeit visa ir tukša diršana, pilnīgi nekādi pierādīti fakti. Neviens ražotājs tak netaisa speciāli sūdīgu motociklu (vienīgi Ķīna varbūt, jo visa pārējā pasaule to viņiem prasa, jo mēs perkam cenu nevis preci). Un nav jau motocikls nekāda raķešzinātne, bet gan ļoti primitīvs un vienkārš detaļu salikums. Ko liek kopā jau 150 gadus. Tiešām domājat, ka gudri inženieri pasaulē ir 2 un dzīvo kkur Austrijā? Ja arī konkrētā modelī ir kāds kasjaks tas tiek novērsts jau nākamā gadā.
Lovers and haters būs vienmēr, un tas nebeigsies nekad. Bet ja pilnīgi neitrāla persona veiktu novērtējumu šaubos vai kkas oranžs vai balts butu topa virotnē un 1km visiem priekšā. Vienīgais, kas toč viņiem ir 3km priekšā visiem pārējiem ir mārketingā izdotie €. Un patērētājs, kā jau īsta aita, caur to arī uztver sludināto, kā vienīgo un īsto patiesību un kaut vai sit viņu nost, tā ir un viss.
Tas ir tas pats, kas apgalvot ka "Rīgas Miesnieka" cīsiņi ir paši labākie. Ahujena garšīgi (tikai mazliet pēc papīra) un stāv mēnesi. Un vairums pateicoties labam marketingam pie viņiem arī ir pieraduši un pērk. Bet, bļe, mājražotājas Intas cīsiņi no reālas gaļas ir huiņa, jo redz tikai 3 dienas stāv svaigi, neregulāra izmēra un pēc skata tādi nekādi.

-----------------
http://www.supermotoeast.com
Nav viens universāls motocikls, bet vistuvāk tam pavisam noteikti ir Supermoto!

Offline

karlsons
22. Sep 2017, 10:19#1382

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

nu mieru mieru

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

K-K
22. Sep 2017, 10:27#1383

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory

Mans viedoklis balstīts uz pieredzi.

Braucu ar oranžo, cītīgi kopju un 2x gadu laikā neviens treniņš, neviena gonka nav bijusi nenobraukta dēļ tehnikas, Keitija iet kā pulkstenis.

Netaisos tagad mainīt marku uz kko nezināmu un mēģināt atrast problēmas, kur nevajag.

Jo arī, ja gonaks vidū sherco / beta / etc brīnumi apstāsies, tad ko es varēšu vainot? Ražotāju? Nu fig, tikai un vienīgi savu kļūdaino izvēli.

Romaniacs 2017, nobraucu visas dienas, mainot tikai riepas / klučus / eļļu / filtrus. Bez nevienas tehniskas problēmas.

Lai šo mainītu, pret ponteciālām problēmām? Nē.

Envy, jenot! Pats ko neķer Betu / Sherco ?



-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

envy
22. Sep 2017, 11:02#1384

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

1. Kārt tāpēc ka tur vēl nav 2 taktu šprices
2. Kārt tāpēc ka man patīk oranža krāsa un cenas starpība nespiež kabatu

Un man ir iphons un bmw

[ Šo ziņu laboja envy, 22 Sep 2017, 11:05:39 ]



-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

Archy96
22. Sep 2017, 11:17#1385

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


22 Sep 2017, 10:05:19 Rage51 rakstīja:
Šeit visa ir tukša diršana, pilnīgi nekādi pierādīti fakti. Neviens ražotājs tak netaisa speciāli sūdīgu motociklu (vienīgi Ķīna varbūt, jo visa pārējā pasaule to viņiem prasa, jo mēs perkam cenu nevis preci). Un nav jau motocikls nekāda raķešzinātne, bet gan ļoti primitīvs un vienkārš detaļu salikums. Ko liek kopā jau 150 gadus. Tiešām domājat, ka gudri inženieri pasaulē ir 2 un dzīvo kkur Austrijā? Ja arī konkrētā modelī ir kāds kasjaks tas tiek novērsts jau nākamā gadā.
Lovers and haters būs vienmēr, un tas nebeigsies nekad. Bet ja pilnīgi neitrāla persona veiktu novērtējumu šaubos vai kkas oranžs vai balts butu topa virotnē un 1km visiem priekšā. Vienīgais, kas toč viņiem ir 3km priekšā visiem pārējiem ir mārketingā izdotie €. Un patērētājs, kā jau īsta aita, caur to arī uztver sludināto, kā vienīgo un īsto patiesību un kaut vai sit viņu nost, tā ir un viss.
Tas ir tas pats, kas apgalvot ka "Rīgas Miesnieka" cīsiņi ir paši labākie. Ahujena garšīgi (tikai mazliet pēc papīra) un stāv mēnesi. Un vairums pateicoties labam marketingam pie viņiem arī ir pieraduši un pērk. Bet, bļe, mājražotājas Intas cīsiņi no reālas gaļas ir huiņa, jo redz tikai 3 dienas stāv svaigi, neregulāra izmēra un pēc skata tādi nekādi.


Neviens ražotājs netaisa speciāli sūdīgu motociklu, bet vienkārši labu uztaisīt nepietiek resursu, un it sevišķi mazajām kompānijām, un jo mazāka kompānija taisa kaut ko, jo lielāka iespēja sataisīt auzas, to , protams, nevar attiecināt uz visiem, bet tendence ir izteikta. Lielās kompānijas iegulda lielus līdzekļus jaunās tehnoloģijās, kvalitātes kontrolē, izstrādā jaunas konstrukcijas un tās atstrādā, bet mazajiem tādu resursu nav, attiecīgi arī kasjaki sanāk vairāk. Nevajag stāstīt, ka 4T motors ir kaut kas primitīvs, tur ir ļoti daudz detaļu, kur katrai ir augstas kvalitātes prasības tā ir ļoti precīza konstrukcija, kuras izgatavošana nav iespējam "šķūnītī". Protams, KTMs arī taisa sūdus. Piemēram iepriekšējās sērijas husim un exc mūzīgā problēma ar starteri , bet fakts tāds, ka uztinot 170 motorstundas ar veco mopēdu es ne reizi nepaliku mežā, vai trases malā dēļ kāda dzinēja defekta

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

endurists
22. Sep 2017, 14:51#1386

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98

Paldies par info! Tāpēc arī svešvalodu saitos nemana info parinžektora nomaiņu, bet lielākoties ar TPS vērtības pacelšanu apmāna ECU liekot tam domāt ka drosele ir vairāk atvērta tādējādi bagātinot degmaisījumu. Bet nu lai ar TPS operētu ir nepieciešama 5V ieejas barošana un iespēja nomērīt izejas spriegumu. Vēl ir opcija to diagnosticēt ar pieslēgšanos vadības blokam, bet nu laikam tas KTM tool'is virs 1000 eur maksā un ir tikai dīlerim.

[ Šo ziņu laboja endurists, 22 Sep 2017, 15:01:46 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

kba-pro
22. Sep 2017, 15:35#1387

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


22 Sep 2017, 14:51:22 endurists rakstīja:
Paldies par info! Tāpēc arī svešvalodu saitos nemana info parinžektora nomaiņu, bet lielākoties ar TPS vērtības pacelšanu apmāna ECU liekot tam domāt ka drosele ir vairāk atvērta tādējādi bagātinot degmaisījumu. Bet nu lai ar TPS operētu ir nepieciešama 5V ieejas barošana un iespēja nomērīt izejas spriegumu. Vēl ir opcija to diagnosticēt ar pieslēgšanos vadības blokam, bet nu laikam tas KTM tool'is virs 1000 eur maksā un ir tikai dīlerim.


Mēs te jau gadus trīs meklējam kā tikt originālajā CDI iekšā... pagaidām vienīgais variants ir urbis.

Offline

kba-pro
22. Sep 2017, 15:36#1388

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


22 Sep 2017, 10:05:19 Rage51 rakstīja:
Šeit visa ir tukša diršana, pilnīgi nekādi pierādīti fakti. Neviens ražotājs tak netaisa speciāli sūdīgu motociklu (vienīgi Ķīna varbūt, jo visa pārējā pasaule to viņiem prasa, jo mēs perkam cenu nevis preci). Un nav jau motocikls nekāda raķešzinātne, bet gan ļoti primitīvs un vienkārš detaļu salikums. Ko liek kopā jau 150 gadus. Tiešām domājat, ka gudri inženieri pasaulē ir 2 un dzīvo kkur Austrijā? Ja arī konkrētā modelī ir kāds kasjaks tas tiek novērsts jau nākamā gadā.
Lovers and haters būs vienmēr, un tas nebeigsies nekad. Bet ja pilnīgi neitrāla persona veiktu novērtējumu šaubos vai kkas oranžs vai balts butu topa virotnē un 1km visiem priekšā. Vienīgais, kas toč viņiem ir 3km priekšā visiem pārējiem ir mārketingā izdotie €. Un patērētājs, kā jau īsta aita, caur to arī uztver sludināto, kā vienīgo un īsto patiesību un kaut vai sit viņu nost, tā ir un viss.
Tas ir tas pats, kas apgalvot ka "Rīgas Miesnieka" cīsiņi ir paši labākie. Ahujena garšīgi (tikai mazliet pēc papīra) un stāv mēnesi. Un vairums pateicoties labam marketingam pie viņiem arī ir pieraduši un pērk. Bet, bļe, mājražotājas Intas cīsiņi no reālas gaļas ir huiņa, jo redz tikai 3 dienas stāv svaigi, neregulāra izmēra un pēc skata tādi nekādi.


Offline

zazzaa
22. Sep 2017, 15:44#1389

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


22 Sep 2017, 15:35:23 kba-pro rakstīja:

22 Sep 2017, 14:51:22 endurists rakstīja:



Mēs te jau gadus trīs meklējam kā tikt originālajā CDI iekšā... pagaidām vienīgais variants ir urbis.
kāda diametra urbi? vakara varetu nedaudz paurbt

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

Negantelis
22. Sep 2017, 21:58#1390

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


22 Sep 2017, 14:51:22 endurists rakstīja:
Paldies par info! Tāpēc arī svešvalodu saitos nemana info parinžektora nomaiņu, bet lielākoties ar TPS vērtības pacelšanu apmāna ECU liekot tam domāt ka drosele ir vairāk atvērta tādējādi bagātinot degmaisījumu. Bet nu lai ar TPS operētu ir nepieciešama 5V ieejas barošana un iespēja nomērīt izejas spriegumu. Vēl ir opcija to diagnosticēt ar pieslēgšanos vadības blokam, bet nu laikam tas KTM tool'is virs 1000 eur maksā un ir tikai dīlerim.


Hondai TPS nomēru ar Multimetru, vai citiem tā nevar? Nekas mega sarežģīts nav.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

endurists
22. Sep 2017, 22:20#1391

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98

Šis konkrētais ir aktīvais tps, kurš darbojas pie noteikta barošanas sprieguma un tiek mērīts izejas spriegums uz citām spailēm. Bez IN nevar OUTput nomērīt.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

hla
22. Sep 2017, 22:28#1392

Kopš: 22. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 296

Braucu ar: KTM 950 SE R


22 Sep 2017, 22:20:16 endurists rakstīja:
Šis konkrētais ir aktīvais tps, kurš darbojas pie noteikta barošanas sprieguma un tiek mērīts izejas spriegums uz citām spailēm. Bez IN nevar OUTput nomērīt.


ar ārēju barokli arī nē?

Offline

endurists
22. Sep 2017, 22:48#1393

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


22 Sep 2017, 22:28:04 hla rakstīja:

22 Sep 2017, 22:20:16 endurists rakstīja:
Šis konkrētais ir aktīvais tps, kurš darbojas pie noteikta barošanas sprieguma un tiek mērīts izejas spriegums uz citām spailēm. Bez IN nevar OUTput nomērīt.


ar ārēju barokli arī nē?

tieši ar ārēju tas noteik. Kāds eļektriks var;etu tādu uzbūvēt pa lēto un mazliet $$$ nopelnīt.
Skatījos ka telefona "powerbank" ir 5V spriegums, bet nu pašam rokas neceļas un pieredze par mazu tādu uzbūvēt.

Esmu redzējis jau ar smuku digitālu izejas sprieguma indikĀciju.

[ Šo ziņu laboja endurists, 22 Sep 2017, 22:49:32 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

hla
22. Sep 2017, 22:56#1394

Kopš: 22. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 296

Braucu ar: KTM 950 SE R


22 Sep 2017, 22:48:08 endurists rakstīja:

22 Sep 2017, 22:28:04 hla rakstīja:

22 Sep 2017, 22:20:16 endurists rakstīja:
Šis konkrētais ir aktīvais tps, kurš darbojas pie noteikta barošanas sprieguma un tiek mērīts izejas spriegums uz citām spailēm. Bez IN nevar OUTput nomērīt.


ar ārēju barokli arī nē?

tieši ar ārēju tas noteik. Kāds eļektriks var;etu tādu uzbūvēt pa lēto un mazliet $$$ nopelnīt.
Skatījos ka telefona "powerbank" ir 5V spriegums.


nevajaga elektriķi , 3 AA pirksti virknē un jau ir 4,5V..., P.S

Offline

endurists
22. Sep 2017, 22:58#1395

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98

Vajag vienkārši šādu uzbūvet


Domāju kas cilv;ekam kurš ikdienā ar štepseļiem krāmējas, tās ir 15 minūtes ja gali ir uz vietas.




8 sekundes dzinēja vadības bloks padod spriegumu pie noslāpēta dzinēja, pēc tam pārtrauc barošanu. pa to laiku var paspēt nolasīt rā'dījumu, vai var mēģināt ar pie darbojoša dzinēja.

[ Šo ziņu laboja endurists, 22 Sep 2017, 23:01:41 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

hla
22. Sep 2017, 23:03#1396

Kopš: 22. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 296

Braucu ar: KTM 950 SE R

tie štepseļi ir lielāka bēda

Offline

Artists
07. Nov 2017, 08:03#1397

Kopš: 26. Sep 2010

Ziņojumi: 86

Braucu ar:

Labrīt biedri!
Kāds var lūdzu pakomentēt vai šis Husaberg FE450 būtu ok pirkums, price/performance ziņā. Kā ir daļām, kur var dabūt, turpat kur KTM, vai arī viss tomēr nav tik rožaini?

[ Šo ziņu laboja Artists, 07 Nov 2017, 08:05:10 ]

Offline

Negantelis
07. Nov 2017, 17:20#1398

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


07 Nov 2017, 08:03:02 Artists rakstīja:
Labrīt biedri!
Kāds var lūdzu pakomentēt vai šis Husaberg FE450 būtu ok pirkums, price/performance ziņā. Kā ir daļām, kur var dabūt, turpat kur KTM, vai arī viss tomēr nav tik rožaini?


Iesaku iet ar ļoti lielu līkumu. Neesmu ktm fans(pašam viens un lielāks gan ir) un nepateikšu precīzi, bet domāju ka šim ar ktm vēl nebija pilnīgi nekā kopīga. Jaunākiem jā.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Archy96
07. Nov 2017, 18:18#1399

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


07 Nov 2017, 17:20:01 Negantelis rakstīja:

07 Nov 2017, 08:03:02 Artists rakstīja:
Labrīt biedri!
Kāds var lūdzu pakomentēt vai šis Husaberg FE450 būtu ok pirkums, price/performance ziņā. Kā ir daļām, kur var dabūt, turpat kur KTM, vai arī viss tomēr nav tik rožaini?


Iesaku iet ar ļoti lielu līkumu. Neesmu ktm fans(pašam viens un lielāks gan ir) un nepateikšu precīzi, bet domāju ka šim ar ktm vēl nebija pilnīgi nekā kopīga. Jaunākiem jā.


Fufeli stāsti.

Šim ir KTM motors, tikai sagriezts šķērsaniski.

Es tikai ieteiktu painteresēties par rezerves daļu pieejamību, jo Husabergs ka brends vairs neeksistē.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

tarantuls
07. Nov 2017, 18:50#1400

Kopš: 12. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 570

Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7


07 Nov 2017, 18:18:33 Archy96 rakstīja:

07 Nov 2017, 17:20:01 Negantelis rakstīja:

07 Nov 2017, 08:03:02 Artists rakstīja:
Labrīt biedri!
Kāds var lūdzu pakomentēt vai šis Husaberg FE450 būtu ok pirkums, price/performance ziņā. Kā ir daļām, kur var dabūt, turpat kur KTM, vai arī viss tomēr nav tik rožaini?


Iesaku iet ar ļoti lielu līkumu. Neesmu ktm fans(pašam viens un lielāks gan ir) un nepateikšu precīzi, bet domāju ka šim ar ktm vēl nebija pilnīgi nekā kopīga. Jaunākiem jā.


Fufeli stāsti.

Šim ir KTM motors, tikai sagriezts šķērsaniski.

Es tikai ieteiktu painteresēties par rezerves daļu pieejamību, jo Husabergs ka brends vairs neeksistē.

ja jau ktm, tad jau ar rez.daļām nevajadzētu būt problēmām. bet, kura gada ktm viņš atbilst? man ir 2010.gada - nav gluži 1:1

-----------------
Pārlieka centība aptumšo prātu.

Offline