Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Izvēle motocikla iegādei

AutorsZiņojums
R1100R
17. Sep 2011, 10:58#1381

Kopš: 09. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: R1100R ;)


17 Sep 2011, 10:38:08 vacsons rakstīja:
kungi, pastastiet ko par sho verkji

Honda Deauville

Kaa ar tiem 56 PS kustaas arii vai tikai mierigai kruiizeeshanai noder. Kaa Alpos buutu? 2 cilvjus uzvilktu liidz kalnu parejas augshai? Kaa ar dzineeja resursu?

Taa motora tarkshkjeeshana diezko nepaarliecina


Kā jau mazajam kruīzniekam,turklāt ar mazajiem zirgiem...motors kaut kā vienmēr ir rūcis kā čīkstošas siksnas...vēl jau par tiem nobraukumiem...šiltē nez kāpēc 30 000,bet sajūgs grab un ļurbājās...tas jau liecina par nobraukumu x2 ...Starpcitu,tas mocīts ir paredzēts vienam cilvēkam...lai normāli ceļotu,protams ,ja vēlies atriebties zaķenei par visām tām galvassāpēm vakaros ...tad var izvizināt arī ar šo... (muguras sāpes,slodze,vējš,skaņa vēl lielāka kā pašam - ir jāpiedzīvo pasažierim)..
Kad pirku savējo,šķita,ka arī uz garo distanci sievelei patiks,biju plānojis nez kādas tur kastes aizmugurē ar atzveltni pasažierim,bet,kad visu samēriju,šķita,ka dampis paliek par resnu-īsu cūciņu...Tāpēc visus plānus atmetu,tagad plānoju 2001 gada un uz augšu Goldvingu ar 1,8l rūcekli..

[ Šo ziņu laboja R1100R, 17 Sep 2011, 11:27:41 ]



-----------------
Kardāns rullē!!!


Offline

maniac
17. Sep 2011, 12:20#1382

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5146

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


17 Sep 2011, 10:38:08 vacsons rakstīja:
kungi, pastastiet ko par sho verkji

Honda Deauville

Kaa ar tiem 56 PS kustaas arii vai tikai mierigai kruiizeeshanai noder. Kaa Alpos buutu? 2 cilvjus uzvilktu liidz kalnu parejas augshai? Kaa ar dzineeja resursu?

Taa motora tarkshkjeeshana diezko nepaarliecina

Man tādi ir bijuši divi. Viens ar reālu 68 000 miles noskrējienu un pilnīgi normālu kompresiju. Motors jau tur principā tas pats, kas transalpam un āfrikai. Lasi - nenobraucams. Ērts. Arī pasažierim. Čemodāni pamazi. Nav nokabināmi. Tas mīnuss. Toties kardāns. Tas pluss
Ja nesalīdzina ar visādiem monstriem un vienkārši BRAUC, arī jaudas pietiekoši. Vēl vienu plusu atcerējos - drošibas dugas jau iestrādātas. Pie kritieniem cieš čemodānu vāki un speciāla viegli maināma plastmasiņa

Offline

R1100R
17. Sep 2011, 12:32#1383

Kopš: 09. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: R1100R ;)


17 Sep 2011, 12:20:49 maniac rakstīja:

17 Sep 2011, 10:38:08 vacsons rakstīja:
kungi, pastastiet ko par sho verkji

Honda Deauville

Kaa ar tiem 56 PS kustaas arii vai tikai mierigai kruiizeeshanai noder. Kaa Alpos buutu? 2 cilvjus uzvilktu liidz kalnu parejas augshai? Kaa ar dzineeja resursu?

Taa motora tarkshkjeeshana diezko nepaarliecina

Man tādi ir bijuši divi. Viens ar reālu 68 000 miles noskrējienu un pilnīgi normālu kompresiju. Motors jau tur principā tas pats, kas transalpam un āfrikai. Lasi - nenobraucams. Ērts. Arī pasažierim. Čemodāni pamazi. Nav nokabināmi. Tas mīnuss. Toties kardāns. Tas pluss
Ja nesalīdzina ar visādiem monstriem un vienkārši BRAUC, arī jaudas pietiekoši. Vēl vienu plusu atcerējos - drošibas dugas jau iestrādātas. Pie kritieniem cieš čemodānu vāki un speciāla viegli maināma plastmasiņa


Vadāmība nešķita nedaudz tāda kokaina...??? Pirms ņēmu BMW,tieši tādu skatijos ķekavā placī.. Kad sāku braukt,tad šķita,ka stūre ir reāli jātur...kaut kā nebija brīvības sajūtas... Kā mazāks ātrums līkumā -tā stūre grib griezties veikli līdz galam...šķita ,ka jāķer moments... Man arī patika tas kardāna pārvads.... Tad uzķēros uz R1100R, turās uz ceļa kā pludiņš ūdenī...Nekad nav bijis sajūtas,ka tūlīt -tūlīt kritīšu... Ir bijuši daži izbīļi lietus laikā pie apdzīšanām,kad pēkšņi ritenis sāk griezties ātrāk nekā reālais ātrums...un vēl,kad smagais dod virsū ūdeni-ejot garām....TĀ TIK IR SAJŪTA!!!

[ Šo ziņu laboja R1100R, 17 Sep 2011, 12:36:35 ]



-----------------
Kardāns rullē!!!


Offline

vacsons
17. Sep 2011, 13:45#1384

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 80

Braucu ar: K1200LT; K1600GTL

Paldies R1100R un maniac!
Skaidrs ir tas, ka pagaidām divi diametrāli pretēji viedokļi
Visprātīgākais jau būtu nomēģināt divatā izbraukt, tikai tad radīsies pašam poņa vai vispār apmierina tas cēliens.
Tikai kur lai noprovē?
Diez nomā nav kādam?

Offline

Archy96
17. Sep 2011, 13:46#1385

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


17 Sep 2011, 13:45:12 vacsons rakstīja:
Paldies R1100R un maniac!
Skaidrs ir tas, ka pagaidām divi diametrāli pretēji viedokļi
Visprātīgākais jau būtu nomēģināt divatā izbraukt, tikai tad radīsies pašam poņa vai vispār apmierina tas cēliens.
Tikai kur lai noprovē?
Diez nomā nav kādam?

Kamoon tūrisma mocis bez saviem 100zs ir mopēds Par to es pārliecinājos ar er6f uz Itāliju braucot, visu laiku ručka līdz galam redlainā.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 17 Sep 2011, 13:47:00 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

vacsons
17. Sep 2011, 14:07#1386

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 80

Braucu ar: K1200LT; K1600GTL

ok, piekrītu

Analogs ar 100 Zs sāksies nevis ar 2k eur, bet jau no 4-5k eur.
Šobrīd neesmu gatavs tādu kāpostu nolikt vēl nezinot vai maz kudze gribēs līdzi vizināties

Varbūt ir kāds konkurents, kura modeli esmu palaidis garām un cipars ap 2k eur grozās 100 Ps jaudās?





17 Sep 2011, 13:46:11 Archy96 rakstīja:

17 Sep 2011, 13:45:12 vacsons rakstīja:
Paldies R1100R un maniac!
Skaidrs ir tas, ka pagaidām divi diametrāli pretēji viedokļi
Visprātīgākais jau būtu nomēģināt divatā izbraukt, tikai tad radīsies pašam poņa vai vispār apmierina tas cēliens.
Tikai kur lai noprovē?
Diez nomā nav kādam?

Kamoon tūrisma mocis bez saviem 100zs ir mopēds Par to es pārliecinājos ar er6f uz Itāliju braucot, visu laiku ručka līdz galam redlainā.

Offline

Archy96
17. Sep 2011, 14:20#1387

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


17 Sep 2011, 14:07:57 vacsons rakstīja:
ok, piekrītu

Analogs ar 100 Zs sāksies nevis ar 2k eur, bet jau no 4-5k eur.
Šobrīd neesmu gatavs tādu kāpostu nolikt vēl nezinot vai maz kudze gribēs līdzi vizināties

Varbūt ir kāds konkurents, kura modeli esmu palaidis garām un cipars ap 2k eur grozās 100 Ps jaudās?





17 Sep 2011, 13:46:11 Archy96 rakstīja:

17 Sep 2011, 13:45:12 vacsons rakstīja:
Paldies R1100R un maniac!
Skaidrs ir tas, ka pagaidām divi diametrāli pretēji viedokļi
Visprātīgākais jau būtu nomēģināt divatā izbraukt, tikai tad radīsies pašam poņa vai vispār apmierina tas cēliens.
Tikai kur lai noprovē?
Diez nomā nav kādam?

Kamoon tūrisma mocis bez saviem 100zs ir mopēds Par to es pārliecinājos ar er6f uz Itāliju braucot, visu laiku ručka līdz galam redlainā.


Fazers 600nieks varētu vēl derēt šādiem mērķiem.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

vacsons
17. Sep 2011, 14:27#1388

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 80

Braucu ar: K1200LT; K1600GTL

Fazers īsti nederēs, jo tagad no ZZRa šļuc man virsū un pieprasa ne tik slīpu beņķi

Kā ir ar BMW RT

Tas nobraukums jau nežēlīgs. Cik šiem motoriem ir normāls resurss?

Offline

Sliktais
17. Sep 2011, 14:32#1389

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


17 Sep 2011, 10:38:08 vacsons rakstīja:
kungi, pastastiet ko par sho verkji

Honda Deauville

Kaa ar tiem 56 PS kustaas arii vai tikai mierigai kruiizeeshanai noder. Kaa Alpos buutu? 2 cilvjus uzvilktu liidz kalnu parejas augshai? Kaa ar dzineeja resursu?

Taa motora tarkshkjeeshana diezko nepaarliecina

Man ar kādreiz bija, tikai jaunāks modelis, NT700V skaitījās. Mopēds jau normāls, divatā arī var kruizēt. Tehniski viss bija OK, jauda gan likās pamaz. Par vadāmību arī piezīmju nav, varēja manevrēt sastrēgumos starp autosiem bez problēmām. Komforts arī bija labs, vējš un lietus īpaši netraucēja, braucot lietū, pat nevajadzēja lietus prikidu, vienīgi, ja apstājies, tas slapjš gan. Nepatika, ka čumodāni nav noņemami. Kaut kur netā atradu, ka EN pat Deauville klubs pastāv, vizinās penši pa brīvdienām. , ja patīk, jāņem.

[ Šo ziņu laboja Sliktais, 17 Sep 2011, 14:34:02 ]



-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

R1100R
17. Sep 2011, 14:36#1390

Kopš: 09. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: R1100R ;)


17 Sep 2011, 14:27:49 vacsons rakstīja:
Fazers īsti nederēs, jo tagad no ZZRa šļuc man virsū un pieprasa ne tik slīpu beņķi

Kā ir ar BMW RT

Tas nobraukums jau nežēlīgs. Cik šiem motoriem ir normāls resurss?


Ar šito būs viss normāli!!! vismaz būs tā,ka divatā braucot kā iemin-tā jūt ,ka ceļ.. Normāls,drošs aparāts..
Protams kubatūra var būt maldinoša domājot par ātrumu... Ar R1 vai cbr nevar salīdzināt -pat ne Tuvu...bet no vidējiem ielas motocikliem šis būs ļoti ērts un pietiekami jaudīgs. cena arī ir daudz maz..

Par nobraukumu.. Kā reiz teica vecais Arča:"200-350tkm-parasta lieta!"

[ Šo ziņu laboja R1100R, 17 Sep 2011, 14:39:22 ]



-----------------
Kardāns rullē!!!


Offline

vacsons
17. Sep 2011, 14:42#1391

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 80

Braucu ar: K1200LT; K1600GTL

Par to jaudu jau visvairāk arī baidos, ka nesanāk ka no ZZR nokāpšu un liksies, ka braucu ar 125cm3 rolleri


17 Sep 2011, 14:32:52 Sliktais rakstīja:

17 Sep 2011, 10:38:08 vacsons rakstīja:
kungi, pastastiet ko par sho verkji

Honda Deauville

Kaa ar tiem 56 PS kustaas arii vai tikai mierigai kruiizeeshanai noder. Kaa Alpos buutu? 2 cilvjus uzvilktu liidz kalnu parejas augshai? Kaa ar dzineeja resursu?

Taa motora tarkshkjeeshana diezko nepaarliecina

Man ar kādreiz bija, tikai jaunāks modelis, NT700V skaitījās. Mopēds jau normāls, divatā arī var kruizēt. Tehniski viss bija OK, jauda gan likās pamaz. Par vadāmību arī piezīmju nav, varēja manevrēt sastrēgumos starp autosiem bez problēmām. Komforts arī bija labs, vējš un lietus īpaši netraucēja, braucot lietū, pat nevajadzēja lietus prikidu, vienīgi, ja apstājies, tas slapjš gan. Nepatika, ka čumodāni nav noņemami. Kaut kur netā atradu, ka EN pat Deauville klubs pastāv, vizinās penši pa brīvdienām. , ja patīk, jāņem.

Offline

vacsons
17. Sep 2011, 14:47#1392

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 80

Braucu ar: K1200LT; K1600GTL

Laikam būs šitie vairāk jāiečeko. LT dizains galīgi nekāds, bet RT ar atzveltnēm tīri labs aparāts izskatās. Varētu būt ērta kruīzēšana.
Par litrāžu saprotu, ka R1 loģiski, ka nebūs.
Zirgi un grieze izskatās pietiekoša, lai normāli ar kaifu varētu braukt

Kāda šiem RT varētu ziemas cena, ja pieņem, ka nav nojātenis?



17 Sep 2011, 14:36:22 R1100R rakstīja:

17 Sep 2011, 14:27:49 vacsons rakstīja:
Fazers īsti nederēs, jo tagad no ZZRa šļuc man virsū un pieprasa ne tik slīpu beņķi

Kā ir ar BMW RT

Tas nobraukums jau nežēlīgs. Cik šiem motoriem ir normāls resurss?


Ar šito būs viss normāli!!! vismaz būs tā,ka divatā braucot kā iemin-tā jūt ,ka ceļ.. Normāls,drošs aparāts..
Protams kubatūra var būt maldinoša domājot par ātrumu... Ar R1 vai cbr nevar salīdzināt -pat ne Tuvu...bet no vidējiem ielas motocikliem šis būs ļoti ērts un pietiekami jaudīgs. cena arī ir daudz maz..

Par nobraukumu.. Kā reiz teica vecais Arča:"200-350tkm-parasta lieta!"

Offline

Sliktais
17. Sep 2011, 14:50#1393

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


17 Sep 2011, 14:42:30 vacsons rakstīja:
Par to jaudu jau visvairāk arī baidos, ka nesanāk ka no ZZR nokāpšu un liksies, ka braucu ar 125cm3 rolleri


17 Sep 2011, 14:32:52 Sliktais rakstīja:

17 Sep 2011, 10:38:08 vacsons rakstīja:
kungi, pastastiet ko par sho verkji

Honda Deauville

Kaa ar tiem 56 PS kustaas arii vai tikai mierigai kruiizeeshanai noder. Kaa Alpos buutu? 2 cilvjus uzvilktu liidz kalnu parejas augshai? Kaa ar dzineeja resursu?

Taa motora tarkshkjeeshana diezko nepaarliecina

Man ar kādreiz bija, tikai jaunāks modelis, NT700V skaitījās. Mopēds jau normāls, divatā arī var kruizēt. Tehniski viss bija OK, jauda gan likās pamaz. Par vadāmību arī piezīmju nav, varēja manevrēt sastrēgumos starp autosiem bez problēmām. Komforts arī bija labs, vējš un lietus īpaši netraucēja, braucot lietū, pat nevajadzēja lietus prikidu, vienīgi, ja apstājies, tas slapjš gan. Nepatika, ka čumodāni nav noņemami. Kaut kur netā atradu, ka EN pat Deauville klubs pastāv, vizinās penši pa brīvdienām. , ja patīk, jāņem.


Nav tik traki, līdz 1,4 arī divatā ceļ tīri labi, vairāk par 2,0 neiet. Vispār komforta ātrums bija ap 1,2. (viss X 100). Braukt var. Ja alternatīva bmw R--RT, tad notekti RT.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

R1100R
17. Sep 2011, 15:00#1394

Kopš: 09. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: R1100R ;)


17 Sep 2011, 14:47:38 vacsons rakstīja:
Laikam būs šitie vairāk jāiečeko. LT dizains galīgi nekāds, bet RT ar atzveltnēm tīri labs aparāts izskatās. Varētu būt ērta kruīzēšana.
Par litrāžu saprotu, ka R1 loģiski, ka nebūs.
Zirgi un grieze izskatās pietiekoša, lai normāli ar kaifu varētu braukt

Kāda šiem RT varētu ziemas cena, ja pieņem, ka nav nojātenis?



17 Sep 2011, 14:36:22 R1100R rakstīja:

17 Sep 2011, 14:27:49 vacsons rakstīja:
Fazers īsti nederēs, jo tagad no ZZRa šļuc man virsū un pieprasa ne tik slīpu beņķi

Kā ir ar BMW RT

Tas nobraukums jau nežēlīgs. Cik šiem motoriem ir normāls resurss?


Ar šito būs viss normāli!!! vismaz būs tā,ka divatā braucot kā iemin-tā jūt ,ka ceļ.. Normāls,drošs aparāts..
Protams kubatūra var būt maldinoša domājot par ātrumu... Ar R1 vai cbr nevar salīdzināt -pat ne Tuvu...bet no vidējiem ielas motocikliem šis būs ļoti ērts un pietiekami jaudīgs. cena arī ir daudz maz..

Par nobraukumu.. Kā reiz teica vecais Arča:"200-350tkm-parasta lieta!"



Šī motocikla cena ir tāda pazema,lētāk neviens nelaidīs pat ziemā... Cenas vispār līdz 2005.gada BMW ar lielajiem dzinējiem nemainās.... Jaunajiem gan praisi..sākas kā vecajiem-beidzas ar kosmosu.. Neko nesaprotu,bet zinu tikai to,ka tieši šie ir vidēja nodrošināta pilsoņa braucamie,kuri kalpo bez īpašām problēmām..

P.s. (ir kāds redzējis servisos BMW ar dzinēja defektu vai ko tml... ,ja nu vienīgo kaut ko pārkrāsot vai uzlabot.. VECĪT...spararats kopā ar sajūga disku daudz lielāks un smagāks kā 5jam BMW,strateris kā vieglajam,ģenerātors kā vieglajam...KAS PAR MAŠĪNU VECĪT..!!!)

-----------------
Kardāns rullē!!!


Offline

Archy96
17. Sep 2011, 15:03#1395

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


17 Sep 2011, 15:00:18 R1100R rakstīja:

17 Sep 2011, 14:47:38 vacsons rakstīja:
Laikam būs šitie vairāk jāiečeko. LT dizains galīgi nekāds, bet RT ar atzveltnēm tīri labs aparāts izskatās. Varētu būt ērta kruīzēšana.
Par litrāžu saprotu, ka R1 loģiski, ka nebūs.
Zirgi un grieze izskatās pietiekoša, lai normāli ar kaifu varētu braukt

Kāda šiem RT varētu ziemas cena, ja pieņem, ka nav nojātenis?



17 Sep 2011, 14:36:22 R1100R rakstīja:

17 Sep 2011, 14:27:49 vacsons rakstīja:
Fazers īsti nederēs, jo tagad no ZZRa šļuc man virsū un pieprasa ne tik slīpu beņķi

Kā ir ar BMW RT

Tas nobraukums jau nežēlīgs. Cik šiem motoriem ir normāls resurss?


Ar šito būs viss normāli!!! vismaz būs tā,ka divatā braucot kā iemin-tā jūt ,ka ceļ.. Normāls,drošs aparāts..
Protams kubatūra var būt maldinoša domājot par ātrumu... Ar R1 vai cbr nevar salīdzināt -pat ne Tuvu...bet no vidējiem ielas motocikliem šis būs ļoti ērts un pietiekami jaudīgs. cena arī ir daudz maz..

Par nobraukumu.. Kā reiz teica vecais Arča:"200-350tkm-parasta lieta!"



Šī motocikla cena ir tāda pazema,lētāk neviens nelaidīs pat ziemā... Cenas vispār līdz 2005.gada BMW ar lielajiem dzinējiem nemainās.... Jaunajiem gan praisi..sākas kā vecajiem-beidzas ar kosmosu.. Neko nesaprotu,bet zinu tikai to,ka tieši šie ir vidēja nodrošināta pilsoņa braucamie,kuri kalpo bez īpašām problēmām..

P.s. (ir kāds redzējis servisos BMW ar dzinēja defektu vai ko tml... ,ja nu vienīgo kaut ko pārkrāsot vai uzlabot.. VECĪT...spararats kopā ar sajūga disku daudz lielāks un smagāks kā 5jam BMW,strateris kā vieglajam,ģenerātors kā vieglajam...KAS PAR MAŠĪNU VECĪT..!!!)

Tāpēc man arī nepatīk tie BMW autocikli, jo daudzi mezgli tiem ir burtiski ziloņa izmēra, un tā boksera motora shēma ir miskastē metama by default, kā liek uz m utes - cilindrs nost

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

R1100R
17. Sep 2011, 15:09#1396

Kopš: 09. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: R1100R ;)


17 Sep 2011, 15:03:23 Archy96 rakstīja:

17 Sep 2011, 15:00:18 R1100R rakstīja:

17 Sep 2011, 14:47:38 vacsons rakstīja:
Laikam būs šitie vairāk jāiečeko. LT dizains galīgi nekāds, bet RT ar atzveltnēm tīri labs aparāts izskatās. Varētu būt ērta kruīzēšana.
Par litrāžu saprotu, ka R1 loģiski, ka nebūs.
Zirgi un grieze izskatās pietiekoša, lai normāli ar kaifu varētu braukt

Kāda šiem RT varētu ziemas cena, ja pieņem, ka nav nojātenis?



17 Sep 2011, 14:36:22 R1100R rakstīja:

17 Sep 2011, 14:27:49 vacsons rakstīja:
Fazers īsti nederēs, jo tagad no ZZRa šļuc man virsū un pieprasa ne tik slīpu beņķi

Kā ir ar BMW RT

Tas nobraukums jau nežēlīgs. Cik šiem motoriem ir normāls resurss?


Ar šito būs viss normāli!!! vismaz būs tā,ka divatā braucot kā iemin-tā jūt ,ka ceļ.. Normāls,drošs aparāts..
Protams kubatūra var būt maldinoša domājot par ātrumu... Ar R1 vai cbr nevar salīdzināt -pat ne Tuvu...bet no vidējiem ielas motocikliem šis būs ļoti ērts un pietiekami jaudīgs. cena arī ir daudz maz..

Par nobraukumu.. Kā reiz teica vecais Arča:"200-350tkm-parasta lieta!"



Šī motocikla cena ir tāda pazema,lētāk neviens nelaidīs pat ziemā... Cenas vispār līdz 2005.gada BMW ar lielajiem dzinējiem nemainās.... Jaunajiem gan praisi..sākas kā vecajiem-beidzas ar kosmosu.. Neko nesaprotu,bet zinu tikai to,ka tieši šie ir vidēja nodrošināta pilsoņa braucamie,kuri kalpo bez īpašām problēmām..

P.s. (ir kāds redzējis servisos BMW ar dzinēja defektu vai ko tml... ,ja nu vienīgo kaut ko pārkrāsot vai uzlabot.. VECĪT...spararats kopā ar sajūga disku daudz lielāks un smagāks kā 5jam BMW,strateris kā vieglajam,ģenerātors kā vieglajam...KAS PAR MAŠĪNU VECĪT..!!!)

Tāpēc man arī nepatīk tie BMW autocikli, jo daudzi mezgli tiem ir burtiski ziloņa izmēra, un tā boksera motora shēma ir miskastē metama by default, kā liek uz m utes - cilindrs nost

Taisnība gan,taču negadījumus apdrošinot,var ripilināt mierīgi.. BM Auto cilindra cena cilindrs 400,galva 700,vārstu vāks 250...virzulis ar gredzeniem 500.. Kur nu vēl galvas loriņi un visi mazie pļirķīši... Bikses ir jāpārdod pēc kritiena.. Bet apdrošināt vajag..baigi dārgi var izvērsties.

Tā bokser shēma bija paredzēta motocikletam ar ļuļku,bet tyskiem iepatikās bez ..un tad jau nāca bez ļuļkām ar karabīnēm priekšā.. Tas bija sen senos laikos.. ak jā un šiem divričiem pat ir 4 amortizātori.. 3-priekšā,viens aizmugurē..

[ Šo ziņu laboja R1100R, 17 Sep 2011, 15:13:49 ]



-----------------
Kardāns rullē!!!


Offline

Sliktais
17. Sep 2011, 15:15#1397

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


17 Sep 2011, 15:03:23 Archy96 rakstīja:
Tāpēc man arī nepatīk tie BMW autocikli, jo daudzi mezgli tiem ir burtiski ziloņa izmēra, un tā boksera motora shēma ir miskastē metama by default, kā liek uz m utes - cilindrs nost

Cilindru gan tur nolauzt nevar, parasti nodrāž vārstu vāku, ar visām no tā izrietošām sekām.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

vacsons
17. Sep 2011, 15:16#1398

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 80

Braucu ar: K1200LT; K1600GTL

Paldies, kungi, par diskusiju Daudzas nianses tapa skaidrākas

Secinājumi:
1) Deauville
Sliktais un maniac nebrāķē. Pēc Sliktais teiktā pat normāli ceļ divatā līdz 1.4, kruīza ātrums 1.2.
Tas mani teorētiski apmierinātu braukājot pa LV, bet ja patālāk no LV jauzrāpjās kādā stāvākā kalnā, tad laikam būtu dimbā.
2) BMW R1100RT
Visi izņemot Archy96 slavē. Tikai tā cena ~95.gada mocim
Par cilindra noraušanu krītot - jāiedod JR dugas uzmetināt.

Jāpamēģina abi divi, tad jau redzēs, kuru iepirkt.

Offline

Sliktais
17. Sep 2011, 15:25#1399

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


17 Sep 2011, 15:16:48 vacsons rakstīja:
Paldies, kungi, par diskusiju Daudzas nianses tapa skaidrākas

Secinājumi:
1) Deauville
Sliktais un maniac nebrāķē. Pēc Sliktais teiktā pat normāli ceļ divatā līdz 1.4, kruīza ātrums 1.2.
Tas mani teorētiski apmierinātu braukājot pa LV, bet ja patālāk no LV jauzrāpjās kādā stāvākā kalnā, tad laikam būtu dimbā.
2) BMW R1100RT
Visi izņemot Archy96 slavē. Tikai tā cena ~95.gada mocim
Par cilindra noraušanu krītot - jāiedod JR dugas uzmetināt.

Jāpamēģina abi divi, tad jau redzēs, kuru iepirkt.



Izvēlies, ko vēlies BMW, ja apniks, būs vieglāk notirgot.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

VATERLAND
17. Sep 2011, 16:07#1400

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


17 Sep 2011, 15:25:16 Sliktais rakstīja:

17 Sep 2011, 15:16:48 vacsons rakstīja:
Paldies, kungi, par diskusiju Daudzas nianses tapa skaidrākas

Secinājumi:
1) Deauville
Sliktais un maniac nebrāķē. Pēc Sliktais teiktā pat normāli ceļ divatā līdz 1.4, kruīza ātrums 1.2.
Tas mani teorētiski apmierinātu braukājot pa LV, bet ja patālāk no LV jauzrāpjās kādā stāvākā kalnā, tad laikam būtu dimbā.
2) BMW R1100RT
Visi izņemot Archy96 slavē. Tikai tā cena ~95.gada mocim
Par cilindra noraušanu krītot - jāiedod JR dugas uzmetināt.

Jāpamēģina abi divi, tad jau redzēs, kuru iepirkt.



Izvēlies, ko vēlies BMW, ja apniks, būs vieglāk notirgot.



Tad jau uzreiz 1200nieku un iekllausies cenaa ap ~ Ls 1000....un 2000.gada Zulassungu.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline