Autors | Ziņojums |
maniac | 15. Feb 2012, 18:36 | #13741 |
|
Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5168
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
14 Feb 2012, 14:10:34 _-falamella-_ rakstīja:
14 Feb 2012, 10:01:49 Coool rakstīja:
13 Feb 2012, 19:30:22 Archy96 rakstīja:
13 Feb 2012, 19:11:59 maniac rakstīja:
Jautājiens:
šitam: YZF1000 R 1 RN12 RN 12
un šitam: BMW S1000rr K46 Bj 2010
oriģinālais stūres demferis ir regulējams?
Nevienam R1 nenāk regulējams stūres dempferis. Par srr nezinu, uzprasi Škaparam. Bet vispār - labāk atmet domu par standarta dempferi, gandrīz nevienam mocim viņi īsti labi savas funkcijas nepilda.
Suzukam ir afigena labs
Manejam GSXr bija pilns fuflo
Paldies par infu!
Zeps arī saka, ka vajag regulējamu.
P.S.Un tagad saprotu, kāpēc pilns ebejs ar oriģinālajiem [ Šo ziņu laboja maniac, 15 Feb 2012, 18:36:34 ] |
Offline | |
|
uldzaa | 16. Feb 2012, 12:31 | #13742 |
|
Kopš: 31. Dec 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 248
Braucu ar:
| lēnā garā krāmējot kopā moci šodien parakņājos pa drošinātājiem...protams 1 pārdedzis...skatos pēc shēmas - ACC...
tā arī netieku gudrs kam tas drošinātājs īsti ir, jo it kā pēdējo reizi braucu, viss notika,griezās un dega.
Ko īsti tas drošinātājs drošina (zzr600) |
Offline | |
|
Rizza | 16. Feb 2012, 12:58 | #13743 |
|
Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
|
16 Feb 2012, 12:31:45 uldzaa rakstīja:
lēnā garā krāmējot kopā moci šodien parakņājos pa drošinātājiem...protams 1 pārdedzis...skatos pēc shēmas - ACC...
tā arī netieku gudrs kam tas drošinātājs īsti ir, jo it kā pēdējo reizi braucu, viss notika,griezās un dega.
Ko īsti tas drošinātājs drošina (zzr600)
Es Tavā vietā drošinātāju nomainītu un neiedziļinātos detaļās, jo kaut kādam mērķim viņš tomēr tur ir |
Offline | |
|
|
Lincx | 16. Feb 2012, 13:39 | #13744 |
|
Kopš: 24. Oct 2011
Ziņojumi: 194
Braucu ar: Yamaha FZR400
| Moto: 1990 Yamaha FZR400
Auksts motors ĻOTI slikti iedarbināms..
Teiksim nostāvot 10stundas pie āra temperaturas +10c iedarbināt kļūst ĻOTI grūti.. Starteri jāmoka kādas minūtes 5 kāmēr viņš pielec..
Kad motors ir silts lec uzreiz bez nekādām problēmām... Bet kā pilnībā atdziest, tad lai iedarbinātu ir jāmoka starteris kādas 4-5min kamēr viņš beigu beigās negribīgi pielec...
P.s. - čoku zinu kā lietot!
Kādi ieteikumi?
Sveces nomainīt? vel kaut ko?
Paldies! |
Offline | |
|
mazaiz | 16. Feb 2012, 13:42 | #13745 |
|
Kopš: 10. Sep 2011
Ziņojumi: 272
Braucu ar: pagaidam neko!
|
16 Feb 2012, 13:39:33 Lincx rakstīja:
Moto: 1990 Yamaha FZR400
Auksts motors ĻOTI slikti iedarbināms..
Teiksim nostāvot 10stundas pie āra temperaturas +10c iedarbināt kļūst ĻOTI grūti.. Starteri jāmoka kādas minūtes 5 kāmēr viņš pielec..
Kad motors ir silts lec uzreiz bez nekādām problēmām... Bet kā pilnībā atdziest, tad lai iedarbinātu ir jāmoka starteris kādas 4-5min kamēr viņš beigu beigās negribīgi pielec...
P.s. - čoku zinu kā lietot!
Kādi ieteikumi?
Sveces nomainīt? vel kaut ko?
Paldies!
Tur ir vairāki varianti!
Visticamākais vajag paskatīties vārstus!
Jāiztīra karbūzis, jānosinhronizēt..
Sveces!
Ja šis viss ir nočekots un ir tip-top, tad vajadzētu visam strādāt! |
Offline | |
|
Archy96 | 16. Feb 2012, 13:42 | #13746 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
16 Feb 2012, 13:39:33 Lincx rakstīja:
Moto: 1990 Yamaha FZR400
Auksts motors ĻOTI slikti iedarbināms..
Teiksim nostāvot 10stundas pie āra temperaturas +10c iedarbināt kļūst ĻOTI grūti.. Starteri jāmoka kādas minūtes 5 kāmēr viņš pielec..
Kad motors ir silts lec uzreiz bez nekādām problēmām... Bet kā pilnībā atdziest, tad lai iedarbinātu ir jāmoka starteris kādas 4-5min kamēr viņš beigu beigās negribīgi pielec...
P.s. - čoku zinu kā lietot!
Kādi ieteikumi?
Sveces nomainīt? vel kaut ko?
Paldies!
Kompresiju izmēri, aukstam motoram. Un tad var domāt tālāk - remontēt vai uz tolmetu pa taisno
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
Lincx | 16. Feb 2012, 13:46 | #13747 |
|
Kopš: 24. Oct 2011
Ziņojumi: 194
Braucu ar: Yamaha FZR400
|
16 Feb 2012, 13:39:33 Lincx rakstīja:
Moto: 1990 Yamaha FZR400
Auksts motors ĻOTI slikti iedarbināms..
Teiksim nostāvot 10stundas pie āra temperaturas +10c iedarbināt kļūst ĻOTI grūti.. Starteri jāmoka kādas minūtes 5 kāmēr viņš pielec..
Kad motors ir silts lec uzreiz bez nekādām problēmām... Bet kā pilnībā atdziest, tad lai iedarbinātu ir jāmoka starteris kādas 4-5min kamēr viņš beigu beigās negribīgi pielec...
P.s. - čoku zinu kā lietot!
Kādi ieteikumi?
Sveces nomainīt? vel kaut ko?
Paldies!
Ja tas kaut ko izsaka, tad var iedarbināt tikai negriežot gāzes ručku vispār.. Ja viņa ir kaut nedaudz pagriezta nelec un viss.. Tikai ar atlaistu viņš lec...
^sorry ja tā ir jābūt, bet tikko nopirkts pirmais mocis vispār un neko par viņiem īsti nezinu... |
Offline | |
|
Bond | 16. Feb 2012, 14:20 | #13748 |
|
Kopš: 07. Mar 2011
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 571
Braucu ar:
| startējot nekādu ručku nav vajadzības griezt. |
Offline | |
|
maniac | 16. Feb 2012, 15:05 | #13749 |
|
Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5168
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
16 Feb 2012, 13:46:07 Lincx rakstīja:
16 Feb 2012, 13:39:33 Lincx rakstīja:
Moto: 1990 Yamaha FZR400
Auksts motors ĻOTI slikti iedarbināms..
Teiksim nostāvot 10stundas pie āra temperaturas +10c iedarbināt kļūst ĻOTI grūti.. Starteri jāmoka kādas minūtes 5 kāmēr viņš pielec..
Kad motors ir silts lec uzreiz bez nekādām problēmām... Bet kā pilnībā atdziest, tad lai iedarbinātu ir jāmoka starteris kādas 4-5min kamēr viņš beigu beigās negribīgi pielec...
P.s. - čoku zinu kā lietot!
Kādi ieteikumi?
Sveces nomainīt? vel kaut ko?
Paldies!
Ja tas kaut ko izsaka, tad var iedarbināt tikai negriežot gāzes ručku vispār.. Ja viņa ir kaut nedaudz pagriezta nelec un viss.. Tikai ar atlaistu viņš lec...
^sorry ja tā ir jābūt, bet tikko nopirkts pirmais mocis vispār un neko par viņiem īsti nezinu...
Man ir mācījuši (un visi padsmit moči tam ir pakļāvušies!) aukstam čoku ciet un startēt! Nekas vairāk nav jāgroza! |
Offline | |
|
ansizzz | 16. Feb 2012, 15:22 | #13750 |
|
Kopš: 30. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 408
Braucu ar: divriteni
|
16 Feb 2012, 15:05:42 maniac rakstīja:
16 Feb 2012, 13:46:07 Lincx rakstīja:
16 Feb 2012, 13:39:33 Lincx rakstīja:
Moto: 1990 Yamaha FZR400
Auksts motors ĻOTI slikti iedarbināms..
Teiksim nostāvot 10stundas pie āra temperaturas +10c iedarbināt kļūst ĻOTI grūti.. Starteri jāmoka kādas minūtes 5 kāmēr viņš pielec..
Kad motors ir silts lec uzreiz bez nekādām problēmām... Bet kā pilnībā atdziest, tad lai iedarbinātu ir jāmoka starteris kādas 4-5min kamēr viņš beigu beigās negribīgi pielec...
P.s. - čoku zinu kā lietot!
Kādi ieteikumi?
Sveces nomainīt? vel kaut ko?
Paldies!
Ja tas kaut ko izsaka, tad var iedarbināt tikai negriežot gāzes ručku vispār.. Ja viņa ir kaut nedaudz pagriezta nelec un viss.. Tikai ar atlaistu viņš lec...
^sorry ja tā ir jābūt, bet tikko nopirkts pirmais mocis vispār un neko par viņiem īsti nezinu...
Man ir mācījuši (un visi padsmit moči tam ir pakļāvušies!) aukstam čoku ciet un startēt! Nekas vairāk nav jāgroza!
KLE500 ar kkā zem +10 ar visu čoku tā negribīgi lec, ņēmu vērā Maniac ieteikumu pirms šķilšanas pāris reizes pagriezt gāzes ručku, tad gan lec bez problēmām. Kawasakā ar diži neko nemācēja labāku ieteikt, lai arī karbji iztīrīti un saregulēti.
----------------- Objects in mirrors can be faster than you appear
|
Offline | |
|
mazaiz | 16. Feb 2012, 15:28 | #13751 |
|
Kopš: 10. Sep 2011
Ziņojumi: 272
Braucu ar: pagaidam neko!
| Jautājums par riepu balansēšanu.
Vai ir jēga to darīt, ja ikdienā braukāju ~100 - 150km/h..[ Šo ziņu laboja mazaiz, 16 Feb 2012, 15:29:07 ] |
Offline | |
|
endurists | 16. Feb 2012, 15:45 | #13752 |
|
Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
16 Feb 2012, 15:22:15 ansizzz rakstīja:
16 Feb 2012, 15:05:42 maniac rakstīja:
16 Feb 2012, 13:46:07 Lincx rakstīja:
16 Feb 2012, 13:39:33 Lincx rakstīja:
Moto: 1990 Yamaha FZR400
Auksts motors ĻOTI slikti iedarbināms..
Teiksim nostāvot 10stundas pie āra temperaturas +10c iedarbināt kļūst ĻOTI grūti.. Starteri jāmoka kādas minūtes 5 kāmēr viņš pielec..
Kad motors ir silts lec uzreiz bez nekādām problēmām... Bet kā pilnībā atdziest, tad lai iedarbinātu ir jāmoka starteris kādas 4-5min kamēr viņš beigu beigās negribīgi pielec...
P.s. - čoku zinu kā lietot!
Kādi ieteikumi?
Sveces nomainīt? vel kaut ko?
Paldies!
Ja tas kaut ko izsaka, tad var iedarbināt tikai negriežot gāzes ručku vispār.. Ja viņa ir kaut nedaudz pagriezta nelec un viss.. Tikai ar atlaistu viņš lec...
^sorry ja tā ir jābūt, bet tikko nopirkts pirmais mocis vispār un neko par viņiem īsti nezinu...
Man ir mācījuši (un visi padsmit moči tam ir pakļāvušies!) aukstam čoku ciet un startēt! Nekas vairāk nav jāgroza!
KLE500 ar kkā zem +10 ar visu čoku tā negribīgi lec, ņēmu vērā Maniac ieteikumu pirms šķilšanas pāris reizes pagriezt gāzes ručku, tad gan lec bez problēmām. Kawasakā ar diži neko nemācēja labāku ieteikt, lai arī karbji iztīrīti un saregulēti.
Gāze ručku ir jēga grozīt ja mocim ir karburators ar paātrinātājsūkni, kas pie katras straujākas droseles atvēršanas ielej papildus degvielu un bagātina maisījumu.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
|
Offline | |
|
deMarco | 16. Feb 2012, 17:12 | #13753 |
|
Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
|
16 Feb 2012, 15:28:46 mazaiz rakstīja:
Jautājums par riepu balansēšanu.
Vai ir jēga to darīt, ja ikdienā braukāju ~100 - 150km/h..
Kā paveicās ar pašu riepu/ tās uzbortēšanu.
Aizmuguri var nebalansēt, priekšu 50/50. Drīzāk jau būtu vēlams.
Svaigām riepām parasti ir metkas, kas jāliek pret ventili un tad vajadzētu būt +/- balansā - pārbaudits praksē.
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas |
Offline | |
|
Smoke | 16. Feb 2012, 19:56 | #13754 |
|
Kopš: 25. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 699
Braucu ar: BMW S1000RR #68
| Jautājums par spoguļiem!
Nevaru izpīpēt, kāds spogulis ir manam CBR'am
Sfēriskais vai plakanais?
----------------- Facebook: Road Racing Riga
Instagram: road_racing_riga |
Offline | |
|
ursus | 16. Feb 2012, 19:59 | #13755 |
|
Kopš: 22. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1140
Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD
| Suzim nomainīju abas riepas. Diski -lietie-,riepas -Pirelli-. Neesmu balansējis ...nekādi to neizjūtu,pirms tam nekas nav balansēts bijis(riepas oriģinālās vēl bija).
JAWA uzliku jaunas... nekas,viss normāli.
----------------- JAWA |
Offline | |
|
kinigadners | 16. Feb 2012, 20:31 | #13756 |
|
Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
|
16 Feb 2012, 13:46:07 Lincx rakstīja:
16 Feb 2012, 13:39:33 Lincx rakstīja:
Moto: 1990 Yamaha FZR400
Auksts motors ĻOTI slikti iedarbināms..
Teiksim nostāvot 10stundas pie āra temperaturas +10c iedarbināt kļūst ĻOTI grūti.. Starteri jāmoka kādas minūtes 5 kāmēr viņš pielec..
Kad motors ir silts lec uzreiz bez nekādām problēmām... Bet kā pilnībā atdziest, tad lai iedarbinātu ir jāmoka starteris kādas 4-5min kamēr viņš beigu beigās negribīgi pielec...
P.s. - čoku zinu kā lietot!
Kādi ieteikumi?
Sveces nomainīt? vel kaut ko?
Paldies!
Ja tas kaut ko izsaka, tad var iedarbināt tikai negriežot gāzes ručku vispār.. Ja viņa ir kaut nedaudz pagriezta nelec un viss.. Tikai ar atlaistu viņš lec...
^sorry ja tā ir jābūt, bet tikko nopirkts pirmais mocis vispār un neko par viņiem īsti nezinu...
Protams ka negribīgi leks ar atgriestu kaut nedaudz ručku,paprovē tukšgaitas apgrizienus nogriest pēc iespējas mazākus,retinājums sāks pildīt savu uzdoto darbu,ja tad nav izmaiņas tad varianti ir daudz kāpēc nelec,kā piemērs sūc gaisu gar savienojošo gumijas rīkli,vārstu darbības traucējumi un citi punkti... |
Offline | |
|
freerider | 16. Feb 2012, 22:00 | #13757 |
|
Kopš: 07. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 279
Braucu ar: BMW boxer
| Nepieciešama informācija.
Vajag daļēji aplīmēt pāris motocikla detaļas ar plēvi. Vai kāds var šo darbiņu paveikt(nepieciešama parasta balta plēve)?
Vai kādam ir informācija kur to var izdarīt?
Aplīmējamās detaļas jau noņemtas!
----------------- Auto/moto izsekošanas iekērtas.
---------------------------------
Dzīvē uzvar tikai tas, kas muļķis. Citi redz pārlieku daudz šķēršļu un zaudē drosmi jau pirms sākšanas /Remarks/ |
Offline | |
|
VATERLAND | 16. Feb 2012, 22:09 | #13758 |
|
Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
16 Feb 2012, 22:00:00 freerider rakstīja:
Nepieciešama informācija.
Vajag daļēji aplīmēt pāris motocikla detaļas ar plēvi. Vai kāds var šo darbiņu paveikt(nepieciešama parasta balta plēve)?
Vai kādam ir informācija kur to var izdarīt?
Aplīmējamās detaļas jau noņemtas!
tel. 26497200 ,prasi Fredi.
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv |
Offline | |
|
Negantelis | 16. Feb 2012, 22:29 | #13759 |
|
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
16 Feb 2012, 19:56:23 Smoke rakstīja:
Jautājums par spoguļiem!
Nevaru izpīpēt, kāds spogulis ir manam CBR'am
Sfēriskais vai plakanais?
A tu paskaties uz viņu.
Ja pumpas lielas tad parastais.
Ja pumpas nevar saskatīt tad sfēriskais.
A ja pumpas ļoi lielas tad spēriskais bet ieliekts uz iekšpusi.
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
reimondz | 16. Feb 2012, 22:41 | #13760 |
|
Kopš: 16. Aug 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 1889
Braucu ar: siltu motoru
| Tika iegādāta priekšējā riepa MITAS E 07 Pie montēšanas īsti nebija skaidrs rotācijas virziens, vadījos pēc šī apzīmējuma: , bet man šķiet ka riepas protektora zīmējums ir uz otru pusi, jeb man vienam tā liekās, un vai tam tā ir jābūt? Bilde uzņemta no motocikla priekšpuses.
-----------------
|
Offline | |
|