Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
maniac
15. Feb 2012, 18:36#13741

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


14 Feb 2012, 14:10:34 _-falamella-_ rakstīja:

14 Feb 2012, 10:01:49 Coool rakstīja:

13 Feb 2012, 19:30:22 Archy96 rakstīja:

13 Feb 2012, 19:11:59 maniac rakstīja:
Jautājiens:

šitam: YZF1000 R 1 RN12 RN 12
un šitam: BMW S1000rr K46 Bj 2010

oriģinālais stūres demferis ir regulējams?



Nevienam R1 nenāk regulējams stūres dempferis. Par srr nezinu, uzprasi Škaparam. Bet vispār - labāk atmet domu par standarta dempferi, gandrīz nevienam mocim viņi īsti labi savas funkcijas nepilda.


Suzukam ir afigena labs



Manejam GSXr bija pilns fuflo

Paldies par infu!
Zeps arī saka, ka vajag regulējamu.
P.S.Un tagad saprotu, kāpēc pilns ebejs ar oriģinālajiem

[ Šo ziņu laboja maniac, 15 Feb 2012, 18:36:34 ]

Offline

uldzaa
16. Feb 2012, 12:31#13742

Kopš: 31. Dec 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 248

Braucu ar:

lēnā garā krāmējot kopā moci šodien parakņājos pa drošinātājiem...protams 1 pārdedzis...skatos pēc shēmas - ACC...
tā arī netieku gudrs kam tas drošinātājs īsti ir, jo it kā pēdējo reizi braucu, viss notika,griezās un dega.
Ko īsti tas drošinātājs drošina (zzr600)

Offline

Rizza
16. Feb 2012, 12:58#13743

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s


16 Feb 2012, 12:31:45 uldzaa rakstīja:
lēnā garā krāmējot kopā moci šodien parakņājos pa drošinātājiem...protams 1 pārdedzis...skatos pēc shēmas - ACC...
tā arī netieku gudrs kam tas drošinātājs īsti ir, jo it kā pēdējo reizi braucu, viss notika,griezās un dega.
Ko īsti tas drošinātājs drošina (zzr600)

Es Tavā vietā drošinātāju nomainītu un neiedziļinātos detaļās, jo kaut kādam mērķim viņš tomēr tur ir

Offline

Lincx
16. Feb 2012, 13:39#13744

Kopš: 24. Oct 2011

Ziņojumi: 194

Braucu ar: Yamaha FZR400

Moto: 1990 Yamaha FZR400

Auksts motors ĻOTI slikti iedarbināms..
Teiksim nostāvot 10stundas pie āra temperaturas +10c iedarbināt kļūst ĻOTI grūti.. Starteri jāmoka kādas minūtes 5 kāmēr viņš pielec..
Kad motors ir silts lec uzreiz bez nekādām problēmām... Bet kā pilnībā atdziest, tad lai iedarbinātu ir jāmoka starteris kādas 4-5min kamēr viņš beigu beigās negribīgi pielec...
P.s. - čoku zinu kā lietot!

Kādi ieteikumi?
Sveces nomainīt? vel kaut ko?

Paldies!

Offline

mazaiz
16. Feb 2012, 13:42#13745

Kopš: 10. Sep 2011

Ziņojumi: 272

Braucu ar: pagaidam neko!


16 Feb 2012, 13:39:33 Lincx rakstīja:
Moto: 1990 Yamaha FZR400

Auksts motors ĻOTI slikti iedarbināms..
Teiksim nostāvot 10stundas pie āra temperaturas +10c iedarbināt kļūst ĻOTI grūti.. Starteri jāmoka kādas minūtes 5 kāmēr viņš pielec..
Kad motors ir silts lec uzreiz bez nekādām problēmām... Bet kā pilnībā atdziest, tad lai iedarbinātu ir jāmoka starteris kādas 4-5min kamēr viņš beigu beigās negribīgi pielec...
P.s. - čoku zinu kā lietot!

Kādi ieteikumi?
Sveces nomainīt? vel kaut ko?

Paldies!


Tur ir vairāki varianti!

Visticamākais vajag paskatīties vārstus!
Jāiztīra karbūzis, jānosinhronizēt..
Sveces!

Ja šis viss ir nočekots un ir tip-top, tad vajadzētu visam strādāt!

Offline

Archy96
16. Feb 2012, 13:42#13746

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


16 Feb 2012, 13:39:33 Lincx rakstīja:
Moto: 1990 Yamaha FZR400

Auksts motors ĻOTI slikti iedarbināms..
Teiksim nostāvot 10stundas pie āra temperaturas +10c iedarbināt kļūst ĻOTI grūti.. Starteri jāmoka kādas minūtes 5 kāmēr viņš pielec..
Kad motors ir silts lec uzreiz bez nekādām problēmām... Bet kā pilnībā atdziest, tad lai iedarbinātu ir jāmoka starteris kādas 4-5min kamēr viņš beigu beigās negribīgi pielec...
P.s. - čoku zinu kā lietot!

Kādi ieteikumi?
Sveces nomainīt? vel kaut ko?

Paldies!

Kompresiju izmēri, aukstam motoram. Un tad var domāt tālāk - remontēt vai uz tolmetu pa taisno

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Lincx
16. Feb 2012, 13:46#13747

Kopš: 24. Oct 2011

Ziņojumi: 194

Braucu ar: Yamaha FZR400


16 Feb 2012, 13:39:33 Lincx rakstīja:
Moto: 1990 Yamaha FZR400

Auksts motors ĻOTI slikti iedarbināms..
Teiksim nostāvot 10stundas pie āra temperaturas +10c iedarbināt kļūst ĻOTI grūti.. Starteri jāmoka kādas minūtes 5 kāmēr viņš pielec..
Kad motors ir silts lec uzreiz bez nekādām problēmām... Bet kā pilnībā atdziest, tad lai iedarbinātu ir jāmoka starteris kādas 4-5min kamēr viņš beigu beigās negribīgi pielec...
P.s. - čoku zinu kā lietot!

Kādi ieteikumi?
Sveces nomainīt? vel kaut ko?

Paldies!


Ja tas kaut ko izsaka, tad var iedarbināt tikai negriežot gāzes ručku vispār.. Ja viņa ir kaut nedaudz pagriezta nelec un viss.. Tikai ar atlaistu viņš lec...

^sorry ja tā ir jābūt, bet tikko nopirkts pirmais mocis vispār un neko par viņiem īsti nezinu...

Offline

Bond
16. Feb 2012, 14:20#13748

Kopš: 07. Mar 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 571

Braucu ar:

startējot nekādu ručku nav vajadzības griezt.

Offline

maniac
16. Feb 2012, 15:05#13749

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


16 Feb 2012, 13:46:07 Lincx rakstīja:

16 Feb 2012, 13:39:33 Lincx rakstīja:
Moto: 1990 Yamaha FZR400

Auksts motors ĻOTI slikti iedarbināms..
Teiksim nostāvot 10stundas pie āra temperaturas +10c iedarbināt kļūst ĻOTI grūti.. Starteri jāmoka kādas minūtes 5 kāmēr viņš pielec..
Kad motors ir silts lec uzreiz bez nekādām problēmām... Bet kā pilnībā atdziest, tad lai iedarbinātu ir jāmoka starteris kādas 4-5min kamēr viņš beigu beigās negribīgi pielec...
P.s. - čoku zinu kā lietot!

Kādi ieteikumi?
Sveces nomainīt? vel kaut ko?

Paldies!


Ja tas kaut ko izsaka, tad var iedarbināt tikai negriežot gāzes ručku vispār.. Ja viņa ir kaut nedaudz pagriezta nelec un viss.. Tikai ar atlaistu viņš lec...

^sorry ja tā ir jābūt, bet tikko nopirkts pirmais mocis vispār un neko par viņiem īsti nezinu...

Man ir mācījuši (un visi padsmit moči tam ir pakļāvušies!) aukstam čoku ciet un startēt! Nekas vairāk nav jāgroza!

Offline

ansizzz
16. Feb 2012, 15:22#13750

Kopš: 30. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 408

Braucu ar: divriteni


16 Feb 2012, 15:05:42 maniac rakstīja:

16 Feb 2012, 13:46:07 Lincx rakstīja:

16 Feb 2012, 13:39:33 Lincx rakstīja:
Moto: 1990 Yamaha FZR400

Auksts motors ĻOTI slikti iedarbināms..
Teiksim nostāvot 10stundas pie āra temperaturas +10c iedarbināt kļūst ĻOTI grūti.. Starteri jāmoka kādas minūtes 5 kāmēr viņš pielec..
Kad motors ir silts lec uzreiz bez nekādām problēmām... Bet kā pilnībā atdziest, tad lai iedarbinātu ir jāmoka starteris kādas 4-5min kamēr viņš beigu beigās negribīgi pielec...
P.s. - čoku zinu kā lietot!

Kādi ieteikumi?
Sveces nomainīt? vel kaut ko?

Paldies!


Ja tas kaut ko izsaka, tad var iedarbināt tikai negriežot gāzes ručku vispār.. Ja viņa ir kaut nedaudz pagriezta nelec un viss.. Tikai ar atlaistu viņš lec...

^sorry ja tā ir jābūt, bet tikko nopirkts pirmais mocis vispār un neko par viņiem īsti nezinu...

Man ir mācījuši (un visi padsmit moči tam ir pakļāvušies!) aukstam čoku ciet un startēt! Nekas vairāk nav jāgroza!


KLE500 ar kkā zem +10 ar visu čoku tā negribīgi lec, ņēmu vērā Maniac ieteikumu pirms šķilšanas pāris reizes pagriezt gāzes ručku, tad gan lec bez problēmām. Kawasakā ar diži neko nemācēja labāku ieteikt, lai arī karbji iztīrīti un saregulēti.

-----------------
Objects in mirrors can be faster than you appear

Offline

mazaiz
16. Feb 2012, 15:28#13751

Kopš: 10. Sep 2011

Ziņojumi: 272

Braucu ar: pagaidam neko!

Jautājums par riepu balansēšanu.

Vai ir jēga to darīt, ja ikdienā braukāju ~100 - 150km/h..

[ Šo ziņu laboja mazaiz, 16 Feb 2012, 15:29:07 ]

Offline

endurists
16. Feb 2012, 15:45#13752

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


16 Feb 2012, 15:22:15 ansizzz rakstīja:

16 Feb 2012, 15:05:42 maniac rakstīja:

16 Feb 2012, 13:46:07 Lincx rakstīja:

16 Feb 2012, 13:39:33 Lincx rakstīja:
Moto: 1990 Yamaha FZR400

Auksts motors ĻOTI slikti iedarbināms..
Teiksim nostāvot 10stundas pie āra temperaturas +10c iedarbināt kļūst ĻOTI grūti.. Starteri jāmoka kādas minūtes 5 kāmēr viņš pielec..
Kad motors ir silts lec uzreiz bez nekādām problēmām... Bet kā pilnībā atdziest, tad lai iedarbinātu ir jāmoka starteris kādas 4-5min kamēr viņš beigu beigās negribīgi pielec...
P.s. - čoku zinu kā lietot!

Kādi ieteikumi?
Sveces nomainīt? vel kaut ko?

Paldies!


Ja tas kaut ko izsaka, tad var iedarbināt tikai negriežot gāzes ručku vispār.. Ja viņa ir kaut nedaudz pagriezta nelec un viss.. Tikai ar atlaistu viņš lec...

^sorry ja tā ir jābūt, bet tikko nopirkts pirmais mocis vispār un neko par viņiem īsti nezinu...

Man ir mācījuši (un visi padsmit moči tam ir pakļāvušies!) aukstam čoku ciet un startēt! Nekas vairāk nav jāgroza!


KLE500 ar kkā zem +10 ar visu čoku tā negribīgi lec, ņēmu vērā Maniac ieteikumu pirms šķilšanas pāris reizes pagriezt gāzes ručku, tad gan lec bez problēmām. Kawasakā ar diži neko nemācēja labāku ieteikt, lai arī karbji iztīrīti un saregulēti.


Gāze ručku ir jēga grozīt ja mocim ir karburators ar paātrinātājsūkni, kas pie katras straujākas droseles atvēršanas ielej papildus degvielu un bagātina maisījumu.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

deMarco
16. Feb 2012, 17:12#13753

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95


16 Feb 2012, 15:28:46 mazaiz rakstīja:
Jautājums par riepu balansēšanu.

Vai ir jēga to darīt, ja ikdienā braukāju ~100 - 150km/h..

Kā paveicās ar pašu riepu/ tās uzbortēšanu.
Aizmuguri var nebalansēt, priekšu 50/50. Drīzāk jau būtu vēlams.
Svaigām riepām parasti ir metkas, kas jāliek pret ventili un tad vajadzētu būt +/- balansā - pārbaudits praksē.

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

Smoke
16. Feb 2012, 19:56#13754

Kopš: 25. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 699

Braucu ar: BMW S1000RR #68

Jautājums par spoguļiem!
Nevaru izpīpēt, kāds spogulis ir manam CBR'am
Sfēriskais vai plakanais?

-----------------
Facebook: Road Racing Riga
Instagram: road_racing_riga

Offline

ursus
16. Feb 2012, 19:59#13755

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

Suzim nomainīju abas riepas. Diski -lietie-,riepas -Pirelli-. Neesmu balansējis ...nekādi to neizjūtu,pirms tam nekas nav balansēts bijis(riepas oriģinālās vēl bija).

JAWA uzliku jaunas... nekas,viss normāli.

-----------------
JAWA

Offline

kinigadners
16. Feb 2012, 20:31#13756

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


16 Feb 2012, 13:46:07 Lincx rakstīja:

16 Feb 2012, 13:39:33 Lincx rakstīja:
Moto: 1990 Yamaha FZR400

Auksts motors ĻOTI slikti iedarbināms..
Teiksim nostāvot 10stundas pie āra temperaturas +10c iedarbināt kļūst ĻOTI grūti.. Starteri jāmoka kādas minūtes 5 kāmēr viņš pielec..
Kad motors ir silts lec uzreiz bez nekādām problēmām... Bet kā pilnībā atdziest, tad lai iedarbinātu ir jāmoka starteris kādas 4-5min kamēr viņš beigu beigās negribīgi pielec...
P.s. - čoku zinu kā lietot!

Kādi ieteikumi?
Sveces nomainīt? vel kaut ko?

Paldies!


Ja tas kaut ko izsaka, tad var iedarbināt tikai negriežot gāzes ručku vispār.. Ja viņa ir kaut nedaudz pagriezta nelec un viss.. Tikai ar atlaistu viņš lec...

^sorry ja tā ir jābūt, bet tikko nopirkts pirmais mocis vispār un neko par viņiem īsti nezinu...
Protams ka negribīgi leks ar atgriestu kaut nedaudz ručku,paprovē tukšgaitas apgrizienus nogriest pēc iespējas mazākus,retinājums sāks pildīt savu uzdoto darbu,ja tad nav izmaiņas tad varianti ir daudz kāpēc nelec,kā piemērs sūc gaisu gar savienojošo gumijas rīkli,vārstu darbības traucējumi un citi punkti...

Offline

freerider
16. Feb 2012, 22:00#13757

Kopš: 07. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 279

Braucu ar: BMW boxer

Nepieciešama informācija.
Vajag daļēji aplīmēt pāris motocikla detaļas ar plēvi. Vai kāds var šo darbiņu paveikt(nepieciešama parasta balta plēve)?
Vai kādam ir informācija kur to var izdarīt?
Aplīmējamās detaļas jau noņemtas!

-----------------
Auto/moto izsekošanas iekērtas.
---------------------------------
Dzīvē uzvar tikai tas, kas muļķis. Citi redz pārlieku daudz šķēršļu un zaudē drosmi jau pirms sākšanas /Remarks/

Offline

VATERLAND
16. Feb 2012, 22:09#13758

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


16 Feb 2012, 22:00:00 freerider rakstīja:
Nepieciešama informācija.
Vajag daļēji aplīmēt pāris motocikla detaļas ar plēvi. Vai kāds var šo darbiņu paveikt(nepieciešama parasta balta plēve)?
Vai kādam ir informācija kur to var izdarīt?
Aplīmējamās detaļas jau noņemtas!


tel. 26497200 ,prasi Fredi.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Negantelis
16. Feb 2012, 22:29#13759

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


16 Feb 2012, 19:56:23 Smoke rakstīja:
Jautājums par spoguļiem!
Nevaru izpīpēt, kāds spogulis ir manam CBR'am
Sfēriskais vai plakanais?


A tu paskaties uz viņu.

Ja pumpas lielas tad parastais.
Ja pumpas nevar saskatīt tad sfēriskais.
A ja pumpas ļoi lielas tad spēriskais bet ieliekts uz iekšpusi.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

reimondz
16. Feb 2012, 22:41#13760

Kopš: 16. Aug 2011

No: Baloži

Ziņojumi: 1889

Braucu ar: siltu motoru

Tika iegādāta priekšējā riepa MITAS E 07 Pie montēšanas īsti nebija skaidrs rotācijas virziens, vadījos pēc šī apzīmējuma:
, bet man šķiet ka riepas protektora zīmējums ir uz otru pusi, jeb man vienam tā liekās, un vai tam tā ir jābūt?
Bilde uzņemta no motocikla priekšpuses.

-----------------

Offline