Autors | Ziņojums |
Archy96 | 12. Feb 2012, 19:49 | #13701 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
12 Feb 2012, 19:44:35 Bagars rakstīja:
12 Feb 2012, 19:39:59 Archy96 rakstīja:
12 Feb 2012, 19:36:25 Bagars rakstīja:
12 Feb 2012, 16:33:53 Archy96 rakstīja:
Spečoki - dodiet kādu ideju vai risinājumu, karburātors salst ciet/sniegu rauj iekšā, vakar skijoringā viss bija OK, bet šodien pa mežu braucot vienkārši pakaļā, slāpst, raustās, iet tikai, kad ručka atgriezta līdz galam Filtrs noblīvēts labi, visi hamuti pieguļ, pārplūdes šļauciņas jaunas saliktas un sakārtotas - pa kurieni rauj sniegu iekšā? Ko darīt? Risinājumi?
Vienkāršākais krievu laiku izgudrojums, darbojas perfekti, vienīgi ar laiku karbis kļūst netīrs no ārpuses:
1. apmēram 6-8mm caurums auspufa sānos, tuvāk pie karbiņa
2. tajā vietā piemetinam caurulīti, virzienā uz karbiņu (vēlams ~10-12mm)
3. gumijas šlauku iegriež garaeniski tā, lai ar abām daļām var aptvert karbiņu no abām pusēm, pārgrieztos galus sasien kopā
4. veselo gumijas šlaukas galu uzmaucam uz caurulītes
5. šķiļam klāt un dodam ručkā. Ar dūmgāzēm sildam karbiņu
Vispār jau kādreiz tika taisīta metālkonstrukcija, uzmaucama uz karbiņa. piem, kā gredzens..
Ja ir gaisa dzese, tad šis laikam varētu būt vienīgais efektīgais risinājums, bet manā gadījumā ar škidrumdzesi, tosola kanāls ap pludiņkameru man tomēr liekās "civilizētāk".
Ir liela atšķirība starp "darīt lietas pareizi" un "darīt pareizās lietas"
Nu tas variants ar atgāzēm, bez šaubām ir vienkāršāk realizējams - piemetinam štuceri izpūtējam, aptinam šļauku un maucam.
Bet man tomēr tā intuitīvi liekās, ka ar šķidrumu sildīt būs efektīgāk Kaut vai iz ikdienas pieredzes - aizsalušu atslēgu ātrāk vienmēr izdodās dabūt vaļā tai uzčurājot, nevis ilgstoši mēģinot iepūst siltu dvašu
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
mezavecis | 12. Feb 2012, 19:51 | #13702 |
|
Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
| nevilus radas jautajums ..cik tad ilgi vel bus zem -15c un vai jega ko tadu darit uz ziemas beigam..protams ja jamuk uz "skuniti " prom no sievas vai darba nav ko darit tad cits stasts |
Offline | |
|
E-G | 12. Feb 2012, 19:56 | #13703 |
|
Kopš: 08. Jun 2011
Ziņojumi: 279
Braucu ar: netīro moci...
|
12 Feb 2012, 19:51:52 mezavecis rakstīja:
nevilus radas jautajums ..cik tad ilgi vel bus zem -15c un vai jega ko tadu darit uz ziemas beigam..protams ja jamuk uz "skuniti " prom no sievas vai darba nav ko darit tad cits stasts
Tas gan, piekrītu
----------------- Four-strokes may speed the pace, but two-strokes speed your pulse. |
Offline | |
|
|
Archy96 | 12. Feb 2012, 19:59 | #13704 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
12 Feb 2012, 19:51:52 mezavecis rakstīja:
nevilus radas jautajums ..cik tad ilgi vel bus zem -15c un vai jega ko tadu darit uz ziemas beigam..protams ja jamuk uz "skuniti " prom no sievas vai darba nav ko darit tad cits stasts
Nu redzi, te atkal jautājums ievirzījās mazliet filozofiskā gultnē. Ne tik daudz ir no svara, cik ilgi būs vēl mīnusi vai cik daudz vai maz ir brīvā laika, bet gan tīri tehniska interese un sava veida azarts, atrisināt konkrētu problēmu, kur gūtā pieredze varētu būt izmantojama arī uz priekšdienām
Kaut gan par tām priekšdienām stipri šaubos, jo nākamais mocis būs ar visticamāk ar inžektoru, starteri utt. , kur daļa patreizējo problēmu vienkārši nebūs aktuālas.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
majmuni | 12. Feb 2012, 21:05 | #13705 |
|
Kopš: 23. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 54
Braucu ar: Suzuki GS500
| Cau! Gribu savam aparatam hrenonu uzlikt,bet man nau lecas! ko par to teiks tehniskaja? Un tuva gaisa man atseviski no talas! |
Offline | |
|
Manson | 12. Feb 2012, 21:21 | #13706 |
|
Kopš: 29. Apr 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 775
Braucu ar: Motorrad
|
12 Feb 2012, 21:05:48 majmuni rakstīja:
Cau! Gribu savam aparatam hrenonu uzlikt,bet man nau lecas! ko par to teiks tehniskaja? Un tuva gaisa man atseviski no talas!
Aizmirsti labāk šo ideju. Tehniskā tev nespīd ar xenonu by default. Un pretīmbraucošie nebūs priecīgi par tavu tūningu. Kad ar baiku braukāju, tad man besīja tie žilbinātāji. Labāk naudu investē kur citur
----------------- www.aragro.lv |
Offline | |
|
Rizza | 12. Feb 2012, 21:56 | #13707 |
|
Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
| Nu... viens moča lukturis nestāv blakus Pļavnieku ūber tjūneriem. Bļe ieliek kaukādā sūda štatu vojādžerī henonu, tolks minimāls, bet za to apžilbina pus Latvijas šoferus... Ahhh kā arī man šitie besī.
Tai pašā laikā ir arī normāli eksemplāri, kuros ieliekts kreisais henons un rezultāts ir labs. |
Offline | |
|
Negantelis | 12. Feb 2012, 22:19 | #13708 |
|
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| ja ir jauni lukturi(bez bojājumiem) un normāli saregulēti ! tad nemaz tik.slikti nav.
Savukārt esmu biezhi redzējis tādus auto ka gribas izkāpt.un tos.izdauzīt. Viens debesīs,otrs zemē skatās.
Un vispār nav par tēmu,bet konkrēts pii.
Pirms nedēļas braucu uz Rīgu agrā rītā.Viens pipeļštokš izpildijās $&#^@%@.
1.Nemitīgi mainās ātrums.Ta apdzen,pēc brīža atkal velkas.Tā kā braucu ar konstantu ātrumu 3x bij šis jāapdzen.
2. Brauc ar tālajiem gandrīz nepārtraukti. Ja viņu apdzen, tālos uz tuvajiem nepārslēdz.Protams ka laiciņu pēc tam.kad esmu to.apdzinis viņam atkal jālien garām.Tuvojas ar.tiem pašim tālajiem,apdzen un brauc tālāk.Pretī braucošie tiek žilbināti.A viņam po.
Lieki piebilst ka tas lohs nesaprot kad priekšā braucošais signalizē ka tiek žilbināts no aizmugures.
Cirvis ibio.
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
void | 13. Feb 2012, 00:07 | #13709 |
|
Kopš: 19. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 261
Braucu ar: crf250r
| Karburatoru sildītājs:
http://motorambler.com/2011/03/review-ktm-carb-heater/
Paziņam exc300 uzlikts, funkciju pilda. |
Offline | |
|
GT | 13. Feb 2012, 08:06 | #13710 |
|
Kopš: 25. Sep 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 467
Braucu ar: R1
| Ja nemaldos mopediem orginali nak, pie karburatoriem piesprausts dzeses trubinjasnull |
Offline | |
|
mazaiz | 13. Feb 2012, 12:02 | #13711 |
|
Kopš: 10. Sep 2011
Ziņojumi: 272
Braucu ar: pagaidam neko!
| Interesētu kur Jelgavā vai Rīgā (pārdaugavas pusē) var nomontēt un uzmontēt ielas mocim riepas gumiju un nobalansēt?! |
Offline | |
|
uldzaa | 13. Feb 2012, 15:30 | #13712 |
|
Kopš: 31. Dec 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 248
Braucu ar:
|
13 Feb 2012, 12:02:24 mazaiz rakstīja:
Interesētu kur Jelgavā vai Rīgā (pārdaugavas pusē) var nomontēt un uzmontēt ielas mocim riepas gumiju un nobalansēt?!
motofavorita...montesana nezinu - par balansesanu prasija ap 10lvl (aluminija diskam) par gab.
atradu vietu pie vef, ar puikam sarunaju pa 3 lvl/gab. nezinu cena/kvalitate attiec,jo vel neesmu ticis uz ielas pabraukties... |
Offline | |
|
deMarco | 13. Feb 2012, 17:24 | #13713 |
|
Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
| Pārbortēt pa leilam var jebkurā servisā vai pats garāžā, ja ir moņķirovkas.
Ar balansēšanu sūdīgāk- var nobalansēt ar statisko metodi, bet vajag šādus tādus sīkumus...
Favorītā ir sālīti. Tad jau varbūt Tanderā uz Daugavgrīvas ielas. Bet nu vairāk par 7 LVL, ja disks noņemt no moča, es par šo operāciju nemaksātu
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas |
Offline | |
|
maniac | 13. Feb 2012, 19:11 | #13714 |
|
Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5168
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
| Jautājiens:
šitam: YZF1000 R 1 RN12 RN 12
un šitam: BMW S1000rr K46 Bj 2010
oriģinālais stūres demferis ir regulējams?
[ Šo ziņu laboja maniac, 13 Feb 2012, 19:16:13 ] |
Offline | |
|
deMarco | 13. Feb 2012, 19:28 | #13715 |
|
Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
| Yamahai nav. BMW - 80%, ka arī nav, bet Škaparam vajadzētu zināt labāk
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas |
Offline | |
|
Archy96 | 13. Feb 2012, 19:30 | #13716 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
13 Feb 2012, 19:11:59 maniac rakstīja:
Jautājiens:
šitam: YZF1000 R 1 RN12 RN 12
un šitam: BMW S1000rr K46 Bj 2010
oriģinālais stūres demferis ir regulējams?
Nevienam R1 nenāk regulējams stūres dempferis. Par srr nezinu, uzprasi Škaparam. Bet vispār - labāk atmet domu par standarta dempferi, gandrīz nevienam mocim viņi īsti labi savas funkcijas nepilda.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
_-falamella-_ | 14. Feb 2012, 14:10 | #13717 |
|
Kopš: 29. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 35
Braucu ar: Ninja Power
|
14 Feb 2012, 10:01:49 Coool rakstīja:
13 Feb 2012, 19:30:22 Archy96 rakstīja:
13 Feb 2012, 19:11:59 maniac rakstīja:
Jautājiens:
šitam: YZF1000 R 1 RN12 RN 12
un šitam: BMW S1000rr K46 Bj 2010
oriģinālais stūres demferis ir regulējams?
Nevienam R1 nenāk regulējams stūres dempferis. Par srr nezinu, uzprasi Škaparam. Bet vispār - labāk atmet domu par standarta dempferi, gandrīz nevienam mocim viņi īsti labi savas funkcijas nepilda.
Suzukam ir afigena labs
Manejam GSXr bija pilns fuflo |
Offline | |
|
karlitto | 14. Feb 2012, 14:27 | #13718 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 345
Braucu ar: exclusiv
| es saveejaa iepildiiju 80w XX hvzkaadi tur veel skaitli bija, riktiigi biezo ellu, tagad stingrs demferis savaadaak tolku maz no vina (originaalaa)
----------------- kam nav savs kabinets, tam nav savs kabinets |
Offline | |
|
Negantelis | 14. Feb 2012, 14:33 | #13719 |
|
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| rodas jautājums nafig tad viņi vispār tādus sūdus kas nedarbojas liek.
Nav jau baigā kosmosa tehnoloģija lai normālu uztaisītu.
Pie reizes uzpdasīšu spečukiem,kā ir ar to Hondu elektronisko pašregulējošo?
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
Archy96 | 14. Feb 2012, 14:49 | #13720 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
14 Feb 2012, 14:33:56 Negantelis rakstīja:
rodas jautājums nafig tad viņi vispār tādus sūdus kas nedarbojas liek.
Nav jau baigā kosmosa tehnoloģija lai normālu uztaisītu.
Pie reizes uzpdasīšu spečukiem,kā ir ar to Hondu elektronisko pašregulējošo?
Redzi kā, ir. Ja to dempferi uztaisīt stingru, lai viņš darbotos lielā ātrumā un pa normālām kočkām, tas mocis būs grūti braucams pie maza ātruma, savukārt , ja uztaisa mīkstāku, lai viegli stūrētos lēnām braucot, tas atkal ir pa švaku lielos ātrumos, tamdēļ ražotāji iet tādu kā vidusceļu, taisot stingrību optimālu vidusmēra statistiskajam ielas braucējam, bet reāli praksē tas izpaužās tā, ka pat vidusmēra trases braucējam, tas dempfers nestrādā kā vajag, turklāt katrai trasei ir vajadzīgs savs regulējums, un vienkārši tur ir tā, kā ar lētajiem veļaspulveriem - kas der visam, tas neder nekam, tamdēļ arī visi liek uzreiz virsū regulējamos. Bet ar regulējamajiem arī ir savas nianses, tagad pat daži sērijveida aparāti ir ar tādiem aprīkoti, bet tik un tā tie ir "user friendly" varianti, tā lai iesācējs nejauši neaizgrieztu līdz galam, pa stipru un nenoliktu uz mutes, piemēram iepriekšējās paaudzes ZX10R, kuram it kā nāk ohlins, kurš ir regulējams, bet tolkom tur neko sarugulēt kā nākās nevar. Tā lūk. Arī jaunās paaudzes elektroniskie dempferi, kuri it kā paši cietību regulē atkarībā no ātruma ir pa mīkstu.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|