05 Jul 2012, 14:10:33 Pauliic rakstīja:
pabraucu ar atvērto ķiveri pa pilsētu, virs 70 neizturams vēja troksnis ar pilno daudz patīkamāk braukt.
moš man sūdīga ķivere?
nja par to troksni tas ir subjektīvi...kas tev par ķiveri?
Man bija ok ar pilno stiklu, bet tagad vasara nonemu jo trasse baigi karsti un gruti elpot/karsti vot taa ari braucu ar brillem. Īpaši par vēja troksni ķivere nesūdzos savu izpūtēju dzirdu arii pie lielaka par 70 atruma
Protam pilnā būs noteikti klusāka kas attiecās uz vējā troksni, jo tak pretestība mazāka pludlīnijas "you know"
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
nu ar pilno es dzirdu izplūdi un nedaudz motoru, ar vaļējo ātrāk braucot vēju un pat izpūtēju lāga nē, protams, pa mežiem un trasi vaļējā ir nav tik karsti un tā, bet pa pilsētu vienīgi ka agresīvāks skats
par to pakaļas lēkāšanu - paskaties luftes pakaļas dakšā, trijstūrī un augšējā amortizatora unibolā. es samainīju un vairs nepurina ne uz grants, ne uz SM
Nezinu - braucot ar SM īpaši karstās dienās patīk krosa kaska jo tā tomēr ventilējas labāk arī par atvērtu integrālo.
Ar krosa kaskām nepatīk braukt lietus laikā - nu baigi dauza pa seju tās lietus lāses. Un gluži lēnām jau ar negribas braukt.
Kādu laiku domāju iegādāties enduro/SM kasku kas ir kā krosa+stikls. Tik HVZ vai man vajag. Varētu no kāda aizņemties uz nedēļu paprovēt kā ir.
Ps. šodien atnāca MVD supermoto jaka un MVD supermoto cimdi !
Esmu starā ! :rock:
Jaka ir 100% melna ar uzšuvēm(mājaslapas katalogā tāda nav). Uzšuves gaismu atstarojošās.
100% ir izmantota perforēta āda, nevis izdaudzīti 30 caurumiņi kaut kur uz krūtīm.
Sagādāja Dzintars Baltais no motodroms.lv
Stāvot veikalos utt nenomiru. Protams, ka varētu vēle'ties lai ir vēsāk, bet nedomāju, ka kādam tā ir, ja nu vienigi īpaši plānajam tekstila dainīzam.
Braucot jau nu ļoti forši ventilēja - vēlā rudenī nebrauksi, vai jāvelk kautkas virsū kas nelaiž vēju cauri.
Ja nu kāds aktīvists grib piemērīt un redzēt dzīvē mērs ir XXL (185cm uz 96-98kg) -
06 Jul 2012, 00:39:47 semjonoff rakstīja:
Kāda prēmija?
Apdzinu autosu uz pārejas.
Prēmija barga, 40 naudas.
Vainīgs, stipri nesitiet..
Cemme par to, ka iela plata, pārskatāma, tuvumā neviena gājēja, tik tā kaza, kura vilkās pa priekšu un kuru apdzinu. Netīšam pacēlās ratā. Likumsargs bija dikti dusmīgs
06 Jul 2012, 01:14:21 Bagars rakstīja:
K-kad piekāpšu ievērtēt. Ar ir interese. Rumpis +/-tāds pats.
A ko ūziņas neņēmi? Stakle tak ar iesvīst?! Jeb šortos gāzē ?
Bikses ir dārgākas kā jaka un bikses ikdienai nelikās īsti piemērotas, bet redzēju dzīvē - arī ir ritīgi labas. Motokrosa bikses tik šūtas no ādas.
Tik paliek aktuāls jautājums - a ko ielai ?! Esmu vienam naudasmakam redzējis klasiska šuvuma(aļa džinsas), bikses viscaur no perforētas ādas. Nekur veikalos neesmu redzējis.
Liela daļa no redzētajām džinsa+kevlārs mani kautkā pilnībā neuzrunā.
Skaidrs ir viens, ka šajā jakā ir dikti ērti un tu jūties daudz brīvāk kā jebkurā baiku jaka.
Iedevu uzlaikot vakar vienam kadram kas trennējas stuntot(Useris K-K) - arī atzinīgi novērtēja.
05 Jul 2012, 18:09:43 Modrs rakstīja:
par to pakaļas lēkāšanu - paskaties luftes pakaļas dakšā, trijstūrī un augšējā amortizatora unibolā. es samainīju un vairs nepurina ne uz grants, ne uz SM
Nav ko tur daudz lūrēt,skaidrs ir viens,ka vai nu aizmugures amortiņs ir ielas un nav tam domāts,vai nu tas nav atbilstoši saregulēts dotajam braukšanas stilam.Tā taču ir vesela zinātne.Pēdējā supermoto gonkā kura bija trijniekos redzēju no visiem dalībniekiem kādiem diviem tikai lēkājam riteni,pārējiem no spices gala vis ir čikiniekā.Nu protam tie vairāk bija kawasaki un hondas.Tā riteņu lēkāšana vairāk raksturīga ktm kuriem aizmugurē nav sviru mehānisms.
05 Jul 2012, 18:09:43 Modrs rakstīja:
par to pakaļas lēkāšanu - paskaties luftes pakaļas dakšā, trijstūrī un augšējā amortizatora unibolā. es samainīju un vairs nepurina ne uz grants, ne uz SM
Nav ko tur daudz lūrēt,skaidrs ir viens,ka vai nu aizmugures amortiņs ir ielas un nav tam domāts,vai nu tas nav atbilstoši saregulēts dotajam braukšanas stilam.Tā taču ir vesela zinātne.Pēdējā supermoto gonkā kura bija trijniekos redzēju no visiem dalībniekiem kādiem diviem tikai lēkājam riteni,pārējiem no spices gala vis ir čikiniekā.Nu protam tie vairāk bija kawasaki un hondas.Tā riteņu lēkāšana vairāk raksturīga ktm kuriem aizmugurē nav sviru mehānisms.
Man ir Husqvarna... Amīti tikko nomainīju lai var regulēt visās dimensijās Regulējis neesmu tik cik noliku uz cieto (vienīgi rebound uz vidējo) varbūt pa cietu (lai gan pašam liekas tapat pa mīkstu) Vēl neesmu atsperi lūkojis varbūt manam svaram jāpārreguls preloads japačeko sags, vai vispār pa mīkstu atspere.
Bet pa lielam domāju, ka raidera vaina . Vajag trenēties, trenēties
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
05 Jul 2012, 18:09:43 Modrs rakstīja:
par to pakaļas lēkāšanu - paskaties luftes pakaļas dakšā, trijstūrī un augšējā amortizatora unibolā. es samainīju un vairs nepurina ne uz grants, ne uz SM
Nav ko tur daudz lūrēt,skaidrs ir viens,ka vai nu aizmugures amortiņs ir ielas un nav tam domāts,vai nu tas nav atbilstoši saregulēts dotajam braukšanas stilam.Tā taču ir vesela zinātne.Pēdējā supermoto gonkā kura bija trijniekos redzēju no visiem dalībniekiem kādiem diviem tikai lēkājam riteni,pārējiem no spices gala vis ir čikiniekā.Nu protam tie vairāk bija kawasaki un hondas.Tā riteņu lēkāšana vairāk raksturīga ktm kuriem aizmugurē nav sviru mehānisms.
Noskatoties dzanis filmu (paldies vinam, ka padalījās) saprotu, ka mana moča lēkājošā pakaļa ir sajūga lietošanas māksla. Tevis minētie pro raideri lieto (lielākā daļa) sliper cluch un tiem tada probza nenoverojas protams vini jau ari mak to lietot
Tā kā kā jau es teicu jātrennejās!
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
Plānoju iegādāties savu pirmo moci un esmu nonācis līdz izvēlei starp KTM 690 smc vs KTM 990 adv.
Adventure liekas pārāks smags priekš manis un vairāk sliecos uz 690 smc.
Tādēļ jautāšu jums:
1) Kā smc mocis uzvedās uz grunts ceļiem? Par dubļiem un grants karjerām nerunāju.
2) kāds ir KTM 690 smc resurss?