Autors | Ziņojums |
Archy96 | 24. Jan 2012, 15:55 | #13521 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
23 Jan 2012, 20:15:54 karlsons rakstīja:
Kā nodabūt pirmo zobratu nost? Un pēc tam uzdabūt vietā, kā bija???
Ar sildīšanu un zem preses.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
Archy96 | 24. Jan 2012, 22:14 | #13522 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
24 Jan 2012, 20:55:06 Niere rakstīja:
24 Jan 2012, 15:55:45 Archy96 rakstīja:
23 Jan 2012, 20:15:54 karlsons rakstīja:
Kā nodabūt pirmo zobratu nost? Un pēc tam uzdabūt vietā, kā bija???
Ar sildīšanu un zem preses.
es galīgi nejūtos stiprs zobratos, bet mans domāt, ka tiešā tekstā saprotot instrukciju, tam zobratam būs kirdik moš vēl paķers pārējos līdz...
uzreiz iedomājos džeku ar autogēnu tiešā liesmā līdz sarkankvēlei sakarsē zobratu un tad iemauc ar veserīti uz laktas
Tieši tā, neparaizi saprati - jāsilda ir nevis ar autogēnu, jo tādējādi zobrats tiks neatgriezeniski sabojāts, atlaidināts, bet gan ar fēnu, un ar to pašu prātīgi, jo pēc teorijas mētāls sāk atlaidināties jau pie 150 celsija grādiem. Pēc tam, kad esam uzsildījuši, liekam zem hidrauliskās preses, stabili atbalstam, un lēnām UZMANĪGI spiežam nost, skatoties, kas notiek, tā lai nesanāk krakc
Atpakaļ liekam līdzīgi, bet pašu vārpstu vēl pilnai laimei varam ielikt saldētavā, jeb appūst ar šķidru slāpekli, lai tā saraujās par kādu 0.01mm, savukārt zobratu atkal sildam un tad presējam kopā - tā saucās "karstā sēža", līdzīgā viedā dzelzceļa vagoniem riteņus presē virsū.[ Šo ziņu laboja Archy96, 24 Jan 2012, 22:57:41 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
marcis | 24. Jan 2012, 22:48 | #13523 |
|
Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
|
23 Jan 2012, 20:15:54 karlsons rakstīja:
Kā nodabūt pirmo zobratu nost? Un pēc tam uzdabūt vietā, kā bija???
Domāju, ka varēs, pasildot. Nez, varbūt tur var iebāzt kādā mazā presītē, var mēģināt ar kādu gultņu nomaucēju Ir santehniķiem tādi gāzes baloniņi ar tādu maza diametra liesmu. Ar to vienmērīgi apej zobratam riņķī. Kad uzsilda līdz 100 grādiem, zobrats būs par kādu desmitdaļu papleties, tad var sākt vilkt to nost. Atpakaļ līdzīgi. Bet, kā jau Ārčijs rakstīja, ērtāk būs, ja kaut kā iemānīsi zem mazas rokas presītes
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
|
Offline | |
|
|
Archy96 | 24. Jan 2012, 22:56 | #13524 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
24 Jan 2012, 22:48:54 Niere rakstīja:
to arī biju domājis, jo ir dzirdēti stāsti par džekiem, kas kausējuši nost zobratus
bet izskatās, ka te nopietna šaize un vai tur vispār ir vērts čakarēties:
respektīvi, pie šada razklada neviens no tiem zobratiem tur nevar būt kaut cik normā. visi ir dabujuši skaidu paēst.
Šis te konkrētais ir metams, bet tas nenozīmē, ka tādi ir visi, jāiet cauri visām kārbas daļām pa vienai un jāvērtē, kas der, bet kas nē
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
marcis | 24. Jan 2012, 22:59 | #13525 |
|
Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
|
24 Jan 2012, 22:48:54 Niere rakstīja:
to arī biju domājis, jo ir dzirdēti stāsti par džekiem, kas kausējuši nost zobratus
bet izskatās, ka te nopietna šaize un vai tur vispār ir vērts čakarēties:
respektīvi, pie šada razklada neviens no tiem zobratiem tur nevar būt kaut cik normā. visi ir dabujuši skaidu paēst.
Tur kāda Godzila ar zobiem rāvusi tos zobratus nost
Fāters stāstīja, ka kādreiz 80. gadu beigās pie šā bija atnesti krosa Gondas kārbas zobrati (bagātajiem kolchoziem jau bija sporta motoparks ), vārpstas. Izrādās, ka vārpsta bijusi mīksta, bet virsma cementēta. Japāņi nošāva divus zaķus Kā ir mūsdienās
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
|
Offline | |
|
Archy96 | 24. Jan 2012, 23:06 | #13526 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
24 Jan 2012, 22:59:42 marcis rakstīja:
24 Jan 2012, 22:48:54 Niere rakstīja:
to arī biju domājis, jo ir dzirdēti stāsti par džekiem, kas kausējuši nost zobratus
bet izskatās, ka te nopietna šaize un vai tur vispār ir vērts čakarēties:
respektīvi, pie šada razklada neviens no tiem zobratiem tur nevar būt kaut cik normā. visi ir dabujuši skaidu paēst.
Tur kāda Godzila ar zobiem rāvusi tos zobratus nost
Fāters stāstīja, ka kādreiz 80. gadu beigās pie šā bija atnesti krosa Gondas kārbas zobrati (bagātajiem kolchoziem jau bija sporta motoparks ), vārpstas. Izrādās, ka vārpsta bijusi mīksta, bet virsma cementēta. Japāņi nošāva divus zaķus Kā ir mūsdienās
Nu tas jau nav nekāds jaunums, ka cementēta, bet tikai loģiski, jo cementējot metālu, var panākt augstāku virsmas cietību nekā caurrūdot, tas atkarīgs arī no materiāla markas, un pēc savas būtības zobratus cementēt ir tehnoloģiski pareizāk nekā rūdīt, jo detaļa sanāk elastīga un izturīga pret izlūšanu - visdus mīksts, bet ārpuse cieta. Uz to gan ražotāji, maitas mēdz taupīt un liek caurrūdītas detaļas, jo tā iznāk lētāk, cementācija aizņem vismaz 8 stundas, bet caurrūdīšana tikai dažas minūtes, ja tas tiek darīts ar elektrību.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
karlsons | 24. Jan 2012, 23:13 | #13527 |
|
Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| triis zobrati jaamaina, paareejie ir ok uz abaam vaarpstaam.150 $ par visiem.
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
|
Offline | |
|
karlsons | 24. Jan 2012, 23:27 | #13528 |
|
Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| man ir foto un zobrati, tev - tikaic foto
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
|
Offline | |
|
glupais | 25. Jan 2012, 18:42 | #13529 |
|
Kopš: 16. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1279
Braucu ar: Muti
| Suzuki RMZ-450 2007. gads.
Tas ir normāli, ka sporta režīmā 30 min laikā pazuda eļļa kādi 300 grami? Dūms normāls, noplūdes nav... Ir kādam idejas? |
Offline | |
|
mezavecis | 25. Jan 2012, 19:28 | #13530 |
|
Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
|
25 Jan 2012, 18:42:43 glupais rakstīja:
Suzuki RMZ-450 2007. gads.
Tas ir normāli, ka sporta režīmā 30 min laikā pazuda eļļa kādi 300 grami? Dūms normāls, noplūdes nav... Ir kādam idejas?
kas liecina ka pazuda???? |
Offline | |
|
glupais | 25. Jan 2012, 19:32 | #13531 |
|
Kopš: 16. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1279
Braucu ar: Muti
|
25 Jan 2012, 19:28:47 mezavecis rakstīja:
25 Jan 2012, 18:42:43 glupais rakstīja:
Suzuki RMZ-450 2007. gads.
Tas ir normāli, ka sporta režīmā 30 min laikā pazuda eļļa kādi 300 grami? Dūms normāls, noplūdes nav... Ir kādam idejas?
kas liecina ka pazuda????
Izskrūvējot atmetkas skrūvi un pielejot 300 ml radās tāds iespaids! |
Offline | |
|
Naits | 25. Jan 2012, 19:35 | #13532 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Tas nebij tikko pēc eļļas maiņas? Varbūt vienkārši satecēja visos caurumos kur nebij paspējis.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
mezavecis | 25. Jan 2012, 19:42 | #13533 |
|
Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
|
25 Jan 2012, 19:35:31 Naits rakstīja:
Tas nebij tikko pēc eļļas maiņas? Varbūt vienkārši satecēja visos caurumos kur nebij paspējis.
tieshi mans domu gajiens..ja vel pecak zudis tad gan bus jadoma! |
Offline | |
|
Negantelis | 25. Jan 2012, 19:47 | #13534 |
|
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| par tiem zobratiem.
Redzēju vakar pa teļuku kā ferrārī krāmē kopā motoru glavas.
Nu tad šiem kārreiz robotiņš pamērcēja vārsta ligzdu slāpeklī un fiksi.galvā iekšā.
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
jjjjuris | 26. Jan 2012, 01:22 | #13535 |
|
Kopš: 16. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 647
Braucu ar: africa twin, cb400n
| kur var iepirkt pakaļējā amja atsperes regulēšanas atslēgu? ksm nav .. hondā jāsūta, kas aizņems dakuja jo no usa .. īsāk žōpa [ Šo ziņu laboja jjjjuris, 26 Jan 2012, 01:22:36 ] |
Offline | |
|
gonaziy | 30. Jan 2012, 12:16 | #13536 |
|
Kopš: 16. Apr 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 633
Braucu ar: šo to....
| Ķibele ar Suzuki GSF 1200 2001 gada: Kā pagriež aizdedzes atslēgu tā izsit aizdedzes 10A drošinātāju(nespiežot start pogu). Ar testeri noskaidroju, ka iekšā grūž ap 16A, bet pēc laika nokrītas uz ~1A? Iespējamās problēmas un risinājumi? [ Šo ziņu laboja gonaziy, 30 Jan 2012, 12:16:32 ]
----------------- |
Offline | |
|
MIGs | 30. Jan 2012, 12:39 | #13537 |
|
Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Paprovē atvienot bendzīna sūkni - vai tas nesit ārā.
-----------------
|
Offline | |
|
Rizza | 30. Jan 2012, 12:46 | #13538 |
|
Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
|
25 Jan 2012, 19:47:28 Negantelis rakstīja:
par tiem zobratiem.
Redzēju vakar pa teļuku kā ferrārī krāmē kopā motoru glavas.
Nu tad šiem kārreiz robotiņš pamērcēja vārsta ligzdu slāpeklī un fiksi.galvā iekšā.
Šito senāk redzēju, Robitiņi vārdos Romeo un Džuljeta.. hvz kā, bet to bildi vēl atceros. |
Offline | |
|
K-K | 30. Jan 2012, 13:50 | #13539 |
|
Kopš: 09. May 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1166
Braucu ar: KTM 300 Factory
|
30 Jan 2012, 12:39:16 MIGs rakstīja:
Paprovē atvienot bendzīna sūkni - vai tas nesit ārā.
Tiešām pārbaudi bākas saturu / benzīna sūkni.
MP sportaspēlēs bija tieši šāds ekšens no rīta, izjaukt un sameklēt samorezu
----------------- #808 | Hard Enduro Fanatic |
Offline | |
|
elf | 30. Jan 2012, 14:59 | #13540 |
|
Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
26 Jan 2012, 01:22:19 jjjjuris rakstīja:
kur var iepirkt pakaļējā amja atsperes regulēšanas atslēgu? ksm nav .. hondā jāsūta, kas aizņems dakuja jo no usa .. īsāk žōpa
Paņem bronzas vai vara stienīti,āmuru un būs Tev atslēga.Daudziem modeļiem ar atslēgu nemaz netiek klāt,neņemsi tač katru reizi nost amartizatoru.
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
|
Offline | |
|