Autors | Ziņojums |
K-K | 13. Jan 2012, 15:27 | #13441 |
|
Kopš: 09. May 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1166
Braucu ar: KTM 300 Factory
|
13 Jan 2012, 15:24:00 Kennyy rakstīja:
Kā izdabūt skrūves atliekas no MO galvas,kad norauta skrūves galva???... sildīt,saldēt...any comments?!!!
Ir kreisie vītņgrieži. Izurbj mazāka diametra urbumu pašā skrūvē, tad ieskrūvē vītņgriezi ar kreiso vītni, skrūvē kamēr vītņgriezis ieķerās un tad jau sāk nākt ārā skrūve. HCT Automotive komplekts bija ap 20Ls. Ļoti noderīgs. Apdedzinājos ar ķīnas 6$ komplektu, kurš bija no mega mīksta materiāla
[ Šo ziņu laboja K-K, 13 Jan 2012, 15:29:25 ]
----------------- #808 | Hard Enduro Fanatic |
Offline | |
|
Kennyy | 13. Jan 2012, 15:30 | #13442 |
|
Kopš: 17. Jul 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 2292
Braucu ar: Yamaha DragStar1100,DneprMT-9,Mop."Riga"... =)
|
13 Jan 2012, 15:27:33 K-K rakstīja:
13 Jan 2012, 15:24:00 Kennyy rakstīja:
Kā izdabūt skrūves atliekas no MO galvas,kad norauta skrūves galva???... sildīt,saldēt...any comments?!!!
Ir kreisie vītņgrieži. Izurbj mazāka diametra urbumu pašā skrūvē, tad ieskrūvē vītņgriezi ar kreiso vītni, skrūvē kamēr vītņgriezis ieķerās un tad jau sāk nākt ārā skrūve. HCT Automotive komplekts bija ap 20Ls. Ļoti noderīgs. Apdedzinājos ar ķīnas 6$ komplektu, kurš bija no mega mīksta materiāla
Nu tas būtu rezerves variants,vēl ir ~1.5cm skrūves gals ārā,tātad satverams ar kādu štrumentu...vieta gan varen sūdīga,pie izplūdes un traucē rāmis.. [ Šo ziņu laboja Kennyy, 13 Jan 2012, 15:32:16 ] |
Offline | |
|
K-K | 13. Jan 2012, 15:34 | #13443 |
|
Kopš: 09. May 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1166
Braucu ar: KTM 300 Factory
|
13 Jan 2012, 15:30:20 Kennyy rakstīja:
13 Jan 2012, 15:27:33 K-K rakstīja:
13 Jan 2012, 15:24:00 Kennyy rakstīja:
Kā izdabūt skrūves atliekas no MO galvas,kad norauta skrūves galva???... sildīt,saldēt...any comments?!!!
Ir kreisie vītņgrieži. Izurbj mazāka diametra urbumu pašā skrūvē, tad ieskrūvē vītņgriezi ar kreiso vītni, skrūvē kamēr vītņgriezis ieķerās un tad jau sāk nākt ārā skrūve. HCT Automotive komplekts bija ap 20Ls. Ļoti noderīgs. Apdedzinājos ar ķīnas 6$ komplektu, kurš bija no mega mīksta materiāla
Nu tas būtu rezerves variants,vēl ir ~1.5cm skrūves gals ārā,tātad satverams ar kādu štrumentu...vieta gan varen sūdīga,pie izplūdes un traucē rāmis..
Nu tad jau pa smuko. Uzsildi sākumā, nedaudz ar uzsit pa skrūves galu. Uzskrūvē divus uzgriežņus, savstarpēji savelc un ar iekšējo skrūvē vaļā
Standarta špiļku skrūvējamais risinājums [ Šo ziņu laboja K-K, 13 Jan 2012, 15:34:45 ]
----------------- #808 | Hard Enduro Fanatic |
Offline | |
|
|
gaazeejs | 13. Jan 2012, 15:40 | #13444 |
|
Kopš: 25. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 399
Braucu ar:
|
13 Jan 2012, 15:24:58 Beginner rakstīja:
Sveiki,
piedodiet varbūt par tik naivu jautājumu, bet gribētos uzzināt spečuku viedokli - ar ko viss labāk būtu "iesmērēt" krosiniekam aizmugurējā rata asi, gultņus pirms salikšanas kopā?
Laikam kautkas šitāds vai šitāds ir tas, kas Tev vajadzīgs. Savu smēres modeli neatradu, bet noteikti, kaut kas ļoti tuvs. Tāda aveņsārtas zaptes krāsa.
Iesaku gultņus piesmērēt pilnus, tā lai, ieliekot bukses spiežas ārā vismaz nedaudz. Gar buksi zeme tāpat (kaut vai nedaudz) sprauksies iekšā, tad labāk lai tas paliek smēres ārējā slānī.
Priekšējam ratam jau tas pats...[ Šo ziņu laboja gaazeejs, 13 Jan 2012, 15:40:31 ] |
Offline | |
|
Beginner | 13. Jan 2012, 16:12 | #13445 |
|
Kopš: 24. Jul 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 15
Braucu ar: HondaCRF450
|
13 Jan 2012, 15:40:15 gaazeejs rakstīja:
13 Jan 2012, 15:24:58 Beginner rakstīja:
Sveiki,
piedodiet varbūt par tik naivu jautājumu, bet gribētos uzzināt spečuku viedokli - ar ko viss labāk būtu "iesmērēt" krosiniekam aizmugurējā rata asi, gultņus pirms salikšanas kopā?
Laikam kautkas šitāds vai šitāds ir tas, kas Tev vajadzīgs. Savu smēres modeli neatradu, bet noteikti, kaut kas ļoti tuvs. Tāda aveņsārtas zaptes krāsa.
Iesaku gultņus piesmērēt pilnus, tā lai, ieliekot bukses spiežas ārā vismaz nedaudz. Gar buksi zeme tāpat (kaut vai nedaudz) sprauksies iekšā, tad labāk lai tas paliek smēres ārējā slānī.
Priekšējam ratam jau tas pats...
Liels paldies par informāciju, domas jau bija man tajā pašā virzienā, gribējās vienkārši vairākus viedokļus. |
Offline | |
|
zet | 13. Jan 2012, 16:26 | #13446 |
|
Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| Dynorun Hp , Nm
http://www.supermotojunkie.com/showthread.php?9...omparison-Thread
Converter
-- http://www.mr2ownersclub.com/converter.htm --
http://hardenduro.narod.ru/
http://www.patmanracing.com/klrdyno.htm[ Šo ziņu laboja zet, 13 Jan 2012, 17:04:09 ] |
Offline | |
|
Archy96 | 16. Jan 2012, 00:24 | #13447 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Tā tā tā, šodien noravēju RMXam cilindru, tīri tā, profilakses labad, izplūdes vārstu iztīrīt un virzuli nočekot, atklājās 2 auzas:
1) Izplūdes vārstiem nāk 2 tādas alumīnija distances šaibas, kas neļauj tam iebraukt cilindrā iekšā, abas izdilušas, viena vispār nokritusi un pa iekšu mētājas, kā rezultātā vārsti nešancē, bet tā būtu maza problēma, pasūtīs izvirpot jaunus, moška no titāna
2) Problēma tāda, ka pagriežot kloķeni, kaut kur no apakšas nāk tāda kā čīkstoša skaņa, it kā kaut kas strīķētos jeb kā, metāliska, bet griežās viss labi un luftes nekur nav, jautājums tāds - kas tas ir????? Pamatnieki iet uz galu? Kaut kas karterī iekritis un strīķējās? Jaukt motoru un inspicēt, jeb braukt kamēr iet un jaukt tad, ja nobruks
Cik vispār maksā kloķeni pārpresēt, lai klani nočekotu?[ Šo ziņu laboja Archy96, 16 Jan 2012, 00:26:25 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
mazaiz | 16. Jan 2012, 04:51 | #13448 |
|
Kopš: 10. Sep 2011
Ziņojumi: 272
Braucu ar: pagaidam neko!
| Gribētu pakonsultēties, painteresēties pie tehn. spečukiem par vārstu regulēšanu.
Kā nekā ziema ir iestājusies, garāžā vajadzētu ilgāk pasēdēt, ir doma nočekot mocim vārstu atstarpes.
Lai kaut ko nesačakarētu, gribēju biki pakonsultēties, cik tas ir sarežģīti..
Mocis - 2004.g. CB 600 F |
Offline | |
|
shkapars | 16. Jan 2012, 09:49 | #13449 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| nočekot ir ļoti vienkārši, paņem manuāli un tur ir viss uzrakstīts, ja jāpāršaibo, tad vairs nav tik vienkārši |
Offline | |
|
mezavecis | 16. Jan 2012, 17:22 | #13450 |
|
Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
|
16 Jan 2012, 00:24:55 Archy96 rakstīja:
Tā tā tā, šodien noravēju RMXam cilindru, tīri tā, profilakses labad, izplūdes vārstu iztīrīt un virzuli nočekot, atklājās 2 auzas:
... Jaukt motoru un inspicēt, jeb braukt kamēr iet un jaukt tad, ja nobruks
Cik vispār maksā kloķeni pārpresēt, lai klani nočekotu?
Mana smilskaste vienam bija po un brauca kamer..kamer..caurums karteri..joki mazi..parasti 150 ls un jauna klokene ar klani..4-5 virzuliem pietiek..
Pardomas par noluzusho skruvju izvilcejiem
konusveida ar kreiso vitni i ok mikstam skruvem,BET ir tendence plest vala skruvi palielinot berzi vitnotaja dala..
biku labaki ir kuri pec formas atgadina frezes griezni un ir ar sishanu iedzenami izurbtaja cauruma un skruvejam ara..naudu zelot uz tiem nevajag,jo letais gals ir vai nu miksts un apmulajas,vai parrudits un nolust(vot tad tik sakas.. )
Par smervielam ieteikums parbaudit uz tendenci jaukties ar udeni un veidot emulsiju!!! [ Šo ziņu laboja mezavecis, 16 Jan 2012, 19:35:51 ] |
Offline | |
|
voodoooo | 16. Jan 2012, 17:51 | #13451 |
|
Kopš: 04. Jan 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 22
Braucu ar: BMW r1150rt
| vai kādam ir nācies mainīt rāmi ? man jāmaina dēļ neatļautas pārbūves skatē iedāza ieliekot 3.. varbūt kads var pastāstīt cik ''viegls'' ceļš ejams, kādai dokumenti jākarto .. es rāmi atradu vācijā ebay... |
Offline | |
|
VATERLAND | 16. Jan 2012, 18:07 | #13452 |
|
Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
16 Jan 2012, 17:51:21 voodoooo rakstīja:
vai kādam ir nācies mainīt rāmi ? man jāmaina dēļ neatļautas pārbūves skatē iedāza ieliekot 3.. varbūt kads var pastāstīt cik ''viegls'' ceļš ejams, kādai dokumenti jākarto .. es rāmi atradu vācijā ebay...
Atvelk LV,CSDD-numuru salliidzinaashana, kase,numurinsh,FahrzeugBrief uz rokas,paseedeeshanaa kabiinee,numurs un LV tehniskaa uz rokas.....Ellementarna, Vatsan.
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv |
Offline | |
|
voodoooo | 16. Jan 2012, 18:36 | #13453 |
|
Kopš: 04. Jan 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 22
Braucu ar: BMW r1150rt
| jareģistrē kā jauns mocis ? vai vnk kā rāmis? |
Offline | |
|
VATERLAND | 16. Jan 2012, 19:23 | #13454 |
|
Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
16 Jan 2012, 18:36:28 voodoooo rakstīja:
jareģistrē kā jauns mocis ? vai vnk kā rāmis?
Jebkursh raamis reggistreejot tiek uzskatiits kaa moo...kaa tad peec tavaam domaam, peec kaa gan veel buutu iespeejams reggistreet transp.lliidzekli,ja ne peec shasijas?!?Peec pagriezienraadiitaaja?[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 16 Jan 2012, 19:23:56 ]
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv |
Offline | |
|
deMarco | 16. Jan 2012, 20:02 | #13455 |
|
Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
| Pārmet visu veco uz jauno rāmi un reģistrē kā jaunu (citu) moci.
Vienu pašu rāmi neviens nereģistrēs - pārbaudīts
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas |
Offline | |
|
peecis | 16. Jan 2012, 20:04 | #13456 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2923
Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B
|
16 Jan 2012, 17:51:21 voodoooo rakstīja:
vai kādam ir nācies mainīt rāmi ? man jāmaina dēļ neatļautas pārbūves skatē iedāza ieliekot 3.. varbūt kads var pastāstīt cik ''viegls'' ceļš ejams, kādai dokumenti jākarto .. es rāmi atradu vācijā ebay...
kas tāds jādara ar rāmi, lai atrautos 3?
jāmaina ģeometrija?
----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer! |
Offline | |
|
mich | 17. Jan 2012, 12:44 | #13457 |
|
Kopš: 03. Nov 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 120
Braucu ar: Yamaha xj600s diversion, Volvo,audi ,sup
| http://www.alpha-sports.com/spst/1994%20GSX750F/09.gif
šajā manuāli skatoties snāka kad maina sajūga diskus pirmo un pēdējo liek gludo disku?
|
Offline | |
|
K-K | 17. Jan 2012, 13:24 | #13458 |
|
Kopš: 09. May 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1166
Braucu ar: KTM 300 Factory
| Abos galos liek metāla disku, tie vajadzīgi, lai kurvis un kurvja vaaks nenodiltu, parasti kurvī un vākā ir pa perimetru ir šlices, kurās iesēžās metāla disks.
----------------- #808 | Hard Enduro Fanatic |
Offline | |
|
voodoooo | 17. Jan 2012, 15:53 | #13459 |
|
Kopš: 04. Jan 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 22
Braucu ar: BMW r1150rt
| tiko no csdd .. shie man ieteica vnk rāma mainu....atliek tikai ierasties csdd un piereģistrēt rāmi kā detaļu kas jamaina mocim... tjipa mašinām ta pat jādara ja jāmaina kuzavs.. gala rezultāta jamaksaa mazāk un nav janem jauni nr utt un nav jamaksaa bezjedzigi nodokļi...
lai dabūtu 3 iepriekšējais saimnieks bija nozāgejis kadus 20cm no astes uz uztaisijis baigu tuningu |
Offline | |
|
Naits | 17. Jan 2012, 16:09 | #13460 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
17 Jan 2012, 15:53:38 voodoooo rakstīja:
tiko no csdd .. shie man ieteica vnk rāma mainu....atliek tikai ierasties csdd un piereģistrēt rāmi kā detaļu kas jamaina mocim... tjipa mašinām ta pat jādara ja jāmaina kuzavs.. gala rezultāta jamaksaa mazāk un nav janem jauni nr utt un nav jamaksaa bezjedzigi nodokļi...
lai dabūtu 3 iepriekšējais saimnieks bija nozāgejis kadus 20cm no astes uz uztaisijis baigu tuningu
Iemet bildi, gribas vizuāli redzēt par ko iešķieba 3.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|