sorry par speceriem taisniiba sapinos to vieta domāju offseta zobratu priekša un kādu flanci zem aizmugurējā,lai ir kā tu saki uz vienas ass,
Bet šitas zimējumā vairāk jau kā "švunkas" mierinātājs, kad ķēdi pamet uz vienu vai otru pusi bremzējot ar motoru un tai momentā tā tiek pie ripuļa. (mazai riepas ēšanas novēršanai)
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
Jautajums SuMo trases spečukiem - mēģināju vakar slaidot uz bremzes lielaja līkumā (333 pret pūlksteni SuMo konfigurācija), bet sāka pakaļu baigi drebināt uz augšu, kas pa lietu? Varbut pa mazu sagazums uz saniem vai mazs atrums (ap 80kmh) (zemu gāzt bija bailes, lai downside nenokertu) Vai tas, ka nav slicki??? vai svars ne tā? Vairāk uz bākas jāiet vai tiesi otrādi?
Vienkārši cenšos sākt lietot arī pakaļejās bremzes , ja jau tadas ari ir
Bija vel viens ar Husky šis saka vinam tāpati problēma
Bet vienkārši taisni braucot un ar pakalu bremzējot pakaļu nedrebina tak...
šaja video viss izskatās eassyyyy
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
Moš amīši par vāju aizmugurē un tāpēc tā pakaļa tik viegli mētājas ?
an liekas, ka prātīgāk mācīties slidināt būtu dodot ručkā līkuma izejā.
Dara arī tā, ka pirms līkuma/līkuma sākumā met divus robus zemāk, pie reizes uzsit pa pakaļbremzi(vai neuzsit), tad griež ručkā un slidnās.
Pašam man liekas, ka garajā līkumā provējot slidināt ar bremzi varētu sataisīt sūdus.
Es domāju, ka tā darīt var tikai uz līkuma ieeju/sākumu un provētu to darīt mazākos līkumos.
Bet kā jau rakstīju - pašam jau ar spoži neiet ar slidināšanu.
"At corner entry we begin to brake, engage the clutch and downshift (as much as needed), then disengage the clutch about halfway. If we engage it too little the rear will chatter, too much and the rear might lock or the bike won’t go sideways at all. The sweet spot we’re looking for is just “under” the chatter. I would also advise you to have the clutch less engaged rather than more at your first tries, because chattering is much easier to control than a locked rear, just engage it more and more as you gain confidence."
Par "slidināšanos" runājot, jāteic, ka dikti jau mīzīgs pasākums tas šķiet. Cik mēģinu, tik vienmēr mīzējnervs ieslēdzas
Iekš supermotojunkie.com lasīju, ka viens no veidiem kā likt pakaļai vieglāk slīdēt ir darīt apmēram tā - braucot pietiekoši lielā ātrumā (jo lēnām tas ir grūti darāms), vajag atslogot pakaļu. Daudzi tam izmanto priekšas bremzi. Mazliet piebremzē ar priekšu, vienlaicīgi pārnesot pašam savu svaru uz priekšu. Pēc tam 2 robi uz leju un.. viņam ir jāslīd.
Pēc augstāk minētās instrukcijas man pašam kaut kas slidināšanai līdzīgs sāka izdoties, bet kā jau minēju - raustos..
Taisnība, ka vajag mēģināt uz slapja. Mazāka varbūtība, ka sanāk highside
P.s. šodien vnk lielisks izgāziens ~ 2 h garumā pa meža ceļiem. Nebiju tā riktīgi kaplējis, kopš nobietēju (ak, jā.. raut moci pāri sev izpildot wheeliju ir diezgan sāpīgi..)
Lai vai kā - rokas, kājas, pakaļa ir gandrīz sadzijuši, vajag braukt
[ Šo ziņu laboja Psihologs, 03 Jul 2012, 22:50:36 ]
Psiholog a tev pakaļa mocim nelēkā, kad taisi slaidus? Man reāli visa pakala riktigi sak lekat... Palasot joniks ieteikto rakstu iespejams ka problema ir nometot 2 robus uz leju es par atru atlaizu sajūgu (vajagot turet pus atlaistu pat labak mazak atlaists neka par daudz) un par stipru (iespejams)bremzeju ar pakaļu un rezultāta motors pa pusei bloķejās (engine braking+rear braking laikam sanak par daudz iespejams 2 takterim tas derētu, jo viņiem bremzesana ar motoru ir stipri mazaaka) un sak sist pa riteni (lai nenoslaptu), kas attiecīgi raustas taisot baigo drebeli bus trase japarbauda sava teorija, kad atkal tikšu
[ Šo ziņu laboja zazzaa, 03 Jul 2012, 23:19:38 ]
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
Par rata "lēkāšanu".. Domāju, ka problēma varētu būt apgriezienos. Vairāk jādod ručkā, lai rats ātrāk griežās.
Bet tas tikai minējums, jo pats esmu profāns. Gribu kaut kad tikt trasē pamēģināt.
Iemetat šeit ziņu, kad vācaties kādā vakarā uz 3-niekiem, mēģināšu aizskriet pagonkot kopā
03 Jul 2012, 20:28:18 zazzaa rakstīja:
Jautajums SuMo trases spečukiem - mēģināju vakar slaidot uz bremzes lielaja līkumā (333 pret pūlksteni SuMo konfigurācija), bet sāka pakaļu baigi drebināt uz augšu, kas pa lietu? Varbut pa mazu sagazums uz saniem vai mazs atrums (ap 80kmh) (zemu gāzt bija bailes, lai downside nenokertu) Vai tas, ka nav slicki??? vai svars ne tā? Vairāk uz bākas jāiet vai tiesi otrādi?
Vienkārši cenšos sākt lietot arī pakaļejās bremzes , ja jau tadas ari ir
Bija vel viens ar Husky šis saka vinam tāpati problēma
Bet vienkārši taisni braucot un ar pakalu bremzējot pakaļu nedrebina tak...
šaja video viss izskatās eassyyyy
...sākumā pamēģini ar 1,2 robu ap konusiem astoņnieku ar sajūgu un aizmugurējo bremzi sabloķēt un izslidināt,jāiedod gāze-nav viegli,nav jau ričuks bērnībā Pēc tam attālumu,ātrumu palielina-pēc cik mēģinājumiem?Jau aiziet ar 3.robu-tas ir labais,bat kā ar robu slēgšanu uz leju?
Veči,arī Brunis ar SM aplauzās...esiet pacietīgi!!!
Sākumā,liekas,vieglāk atslogot aizmuguri sasēžoties tuvāk stūrei un bremzējot tikai ar priekšu,metot robu(vai 2)uz leju...kaut kas notiek? Laimīgs tas,kam izslīdošais sajūgs!
NENOĶERIET HAISAIDU LIELĀ HODĀ!!!
P.S.kaut kā tā es iedomājos,neesiet bargi...
04 Jul 2012, 21:16:02 Wanags rakstīja:
Franči atkal ko uzcepuši,moš kāds saprot franču valodu un var pateikt ko viņi par tām trajektorijām runā,noderētu.
Pa lielam jau viss skaidrs- turies savā joslā It sevišķi nelien pretējā!
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
Klau!
Kāds var ieteikt kur meklēt plastmasas, padirseni un lampu priekš yamaha xt660 (+/-2004)
jēbajos naf dižas izvēles..., pie mums vispābā naf... Galvenais būtu padirsenis, moš kāds var uzčiņīt