Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
zet
02. Feb 2013, 17:40#1341

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

Secinājums
Vajag:
Stingras sajūga atsperes
Hidrauliskais sajūgs
Slidena, kvalitatīva auto eļļa dzinējā (bez JASO-MA)
(Repsol Elite Super SAE 20W50 \ API SL/CF)
Cena 15 Ls.

[ Šo ziņu laboja zet, 02 Feb 2013, 17:45:29 ]

Offline

Niere
02. Feb 2013, 17:54#1342

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

to: Zet

doma pareiza, taču ne tik vienkārši.
autoeļļas bez JASO MA/MA2 visdrīzāk satur frikcijas modifikatoru (kas nav viskozitātes modifikators). ja tā, tad sajūgam stunt režīmā ātri iestāsies kirdik, kas var "pakaļ pavilkt" citas sistēmas, piemēram zobus.

daudzas auto motoreļļas patiesībā atbilstu iepriekšminētajām JASO prasībām, taču to nav iespējams uzzināt no produktu datu lapas. Auto eļļas atbilstoši JASO tiek testētas tikai auto kontekstā.
attiecīgi arī nav vērts niekoties ar auto eļļām.

lai vai kā, JASO MA/MA2 ir gluži vai obligāts.

Offline

mezavecis
02. Feb 2013, 18:48#1343

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:

Vēl jau ir pasaku tēls JASO MB..varbūt kādu vārdu par to..kam drīkst kam ne..

Offline

VATERLAND
02. Feb 2013, 19:44#1344

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


02 Feb 2013, 17:54:01 Niere rakstīja:


lai vai kā, JASO MA/MA2 ir gluži vai obligāts.


khee,khee, atllaushos mazliet nepiekrist A.god. Nierem. Ir taada specifiska moo grupa kaa
ar sauso sajuugu gan R gan K seerija (vecaas) un tur nekaadai Stallingradai nav jaaiestajas.
Tiek liets un braukts.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Sliktais
02. Feb 2013, 19:54#1345

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


02 Feb 2013, 19:44:36 VATERLAND rakstīja:

02 Feb 2013, 17:54:01 Niere rakstīja:


lai vai kā, JASO MA/MA2 ir gluži vai obligāts.


khee,khee, atllaushos mazliet nepiekrist A.god. Nierem. Ir taada specifiska moo grupa kaa
ar sauso sajuugu gan R gan K seerija (vecaas) un tur nekaadai Stallingradai nav jaaiestajas.
Tiek liets un braukts.

Nu jau jaunajam R1200GS nav, viss peld vienā zampā Tā kā drīz varēs teikt vecās R-sērijas un ļooti vecās K- sērijas

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Niere
02. Feb 2013, 19:55#1346

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


02 Feb 2013, 19:44:36 VATERLAND rakstīja:

02 Feb 2013, 17:54:01 Niere rakstīja:


lai vai kā, JASO MA/MA2 ir gluži vai obligāts.


khee,khee, atllaushos mazliet nepiekrist A.god. Nierem. Ir taada specifiska moo grupa kaa
ar sauso sajuugu gan R gan K seerija (vecaas) un tur nekaadai Stallingradai nav jaaiestajas.
Tiek liets un braukts.


tomēr, ja uzmanīgi lasīsi, pamanīsi, ka runa ir par stunt močiem. vēl šaurāk - par konkrēta gada un modeļa Hondu. rakstītais, protams, attiecas uz lielāko daļu vismaz japāņu mocikiem.

BMW opozīti nav manīti stunt raidingā. kaut man opozītu koncepcija šķiet interesanta, nevaru iedomāties šo motoru visādu triku izpildīšanai.
tomēr - ir jau visādi Evil Knievil, kas ar Hārli lēkā pa gaisu.
un...patiesībā jau vācieši lēnām demonstrē atkāpšanos no savām konstrukciju tradīcijām.

Offline

VATERLAND
02. Feb 2013, 20:02#1347

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


02 Feb 2013, 19:55:57 Niere rakstīja:

02 Feb 2013, 19:44:36 VATERLAND rakstīja:

02 Feb 2013, 17:54:01 Niere rakstīja:


lai vai kā, JASO MA/MA2 ir gluži vai obligāts.


khee,khee, atllaushos mazliet nepiekrist A.god. Nierem. Ir taada specifiska moo grupa kaa
ar sauso sajuugu gan R gan K seerija (vecaas) un tur nekaadai Stallingradai nav jaaiestajas.
Tiek liets un braukts.


tomēr, ja uzmanīgi lasīsi, pamanīsi, ka runa ir par stunt močiem. vēl šaurāk - par konkrēta gada un modeļa Hondu. rakstītais, protams, attiecas uz lielāko daļu vismaz japāņu mocikiem.

BMW opozīti nav manīti stunt raidingā. kaut man opozītu koncepcija šķiet interesanta, nevaru iedomāties šo motoru visādu triku izpildīšanai.
tomēr - ir jau visādi Evil Knievil, kas ar Hārli lēkā pa gaisu.
un...patiesībā jau vācieši lēnām demonstrē atkāpšanos no savām konstrukciju tradīcijām.


Man domaat, ka Stuntam kkas specifisks ar piespiedu elloshanu ir daraams - Ratinens nepaartraukti un taa. Savaadaak sanaaks kaa visiem MP zinaamajam Falamellam ar Dzzikseri

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Niere
02. Feb 2013, 20:46#1348

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

nav jau nekas jauns, ka stuntam nepieciešamas eļļošanas sistēmas modifikācijas. moči nav paredzēti visu laiku atrasties vertikāli vai guļus.

taču tam ir nosacīta saistība ar iepriekš rakstīto.

Offline

cabriooo
06. Feb 2013, 10:16#1349

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: R1250 gs adv

Sveiki, šis būtu domāts priekš auto...
Wesā un toyotā man ieteica šo līdzekli, teica, ka viņi daudz viņu izmantojuši un esot baigi labs, gribētu uzzināt, vai kāds no jums ir tādu lietojis un kādas būtu atsauksmes? vakar nopirku kaut kāda dulluma pēc, bet tagad mazliet bail liet viņu iekšā, saprotu,ja tas būtu darīts regulāri, tad nebaidītos... autiņam noskrējiens 135000km.

bilde


bilde nr 2

video par šo brīnumlīdzekli

Offline

Niere
06. Feb 2013, 10:22#1350

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

visi brīnumi beidzās pirms 2000 gadiem
ja neesi izmantojis kādas pagrīdes eļļas un ievērojis apkopes nosacījumus, nekāda skalošana nav nepieciešama. ar šiem "engine flush" var tikai ziepes savārīt.

vienkāršs jautājums:
Tev ir kādas indikācijas, kas liek domāt, ka motorā nogulsnes un uzdegumi?

Offline

cabriooo
06. Feb 2013, 10:36#1351

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: R1250 gs adv


06 Feb 2013, 10:22:58 Niere rakstīja:
visi brīnumi beidzās pirms 2000 gadiem
ja neesi izmantojis kādas pagrīdes eļļas un ievērojis apkopes nosacījumus, nekāda skalošana nav nepieciešama. ar šiem "engine flush" var tikai ziepes savārīt.

vienkāršs jautājums:
Tev ir kādas indikācijas, kas liek domāt, ka motorā nogulsnes un uzdegumi?


jā, tikka ielieta bmw orģinālā eļļa sintētika 5w-40( kura ir castrol ražojums,jo ienāca info,ka bmw ir mūža līgums ar castrol,ja tā nav tad palabojiet.)
un tika braukti īsi gabali un no tās eļļas veidojas kkādas nogulsnes/puņķi uz eļļas vāciņa, kas liek domāt,ka viss vārstu vāks tāds izskatās... auto ir bmw z4, 2003g. 3.0i
Tagad ir doma liet mobil 5w40 Super 3000...

[ Šo ziņu laboja cabriooo, 06 Feb 2013, 10:38:10 ]

Offline

Niere
06. Feb 2013, 11:34#1352

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

jā, BMW un Castrol ir līgums. nezinu gan, vai "mūža", par to šaubos.
bet būtiski tas, ka iepriekšminētais nekādā ziņā nenozīmē, ka rekomendētā eļļa ir vienīgā izmantojamā un pat ne to, ka eļļa ir labākā opcija konkrētajam dzelzim. respektīvi - alternatīvas šajā gadījumā ir ļoti plašas.

nupat aprakstīji klasisku situāciju, kas notiek, ja brauc tikai īsus gabalus, neizkarsējot no eļļas uzkrājušos kondensātu. baltais "puņķis" ir eļļas emulsija ar h2o.
taču iespējams arī skarbāks gadījums - tas ir dzesēšanas šķidrums. tā kā ir ziema un esi braucis īsus gabalus, visdrīzāk tomēr tikai kondensāts.

ko darīt?
ielej svaigu eļļu, šoreiz 5W-30 ar apstiprinājumiem VW 504/507 + MB 229,51. Šie ir spēcīgāki par pliku BMW LL-04.



šī nebūs lēta eļļa, bet tai ir spēcīgas attīrošās īpašības un zemāka viskozitāte palīdzēs attīrīt motoru.
būtībā tā ir sevišķi gariem nomaiņas intervāliem, taču šoreiz to izmantosi kā "skalojamo" eļļu.
attiecīgi noīsināsi nomaiņas intervālu. cik?
nezinu, teiksim 1/3 no ražotāja rekomendētā. pēc tam 2/3 un trešajā maiņā motoram jābūt tīram i vari maukt kaut pagarinātos.

bildē tas, ko rekomendē OATS Ltd.
Statoil versijā, bet ko līdzīgu varēsi atrast arī citiem ražotājiem.



Eļļas apstiprinājumiem jāizskatās šādi.
Iesaku pasūtīt uzreiz no vairumtirgotāja veselu kasti vai kannu. Noteikti sanāks būtiski lētāk.

p.s.
statoil, protams, nav vienīgā opcija.

Offline

Niere
06. Feb 2013, 11:39#1353

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

te izvilku savu komentāru iz citas diskusijas:


06 Oct 2012, 17:11:01 Niere rakstīja:

06 Oct 2012, 16:51:43 krustinsh rakstīja:

un ja galīgā entuziasmā ejam pirms jaunās eļļas ieliešanas veicam motora skalošanas pasākumu.. bet tas tā vairāk attiecas kad mopis nostāvējis kādus gadus tumšajā stūrītī


viss pareizi, vien piebilde:
ar skalošanu baigi uzmanīgi. to var darīt tikai, ja motorā patiešām baigie sūdi sakrājušies un slinkums veikt pareizu procedūru, būtiski noīsinot nomaiņas intervālu vai pat divus.
normāli eļļa satur tos pašus dispersantus/detergentus, tikai ne tik lielā daudzumā.

skalojamās "eļļas" mēdz būt līdz pat 90% piedeva, piemēram izopropanols. tā kā šī piedeva novāc visu no virsmām, tā pārmērīgā koncentrācijā var "novākt" arī eļļas plēvi.

turklāt, ja motors ir galīgi piegānīts, var sanākt tā, ka viss "labums" nosprosto filtru, attiecīgi atrauj vārstu un sistēma šancē ar baigu spiediena starpību abās filtra pusēs.
un sliktākajā gadījumā nosprosto kādu eļļas kontūra kanālu.
savulaik ap 90to gadu sākumu, kad parādījās pirmās augstvērtīgās rietumu standarta eļļas, visādi Kamazi un Žiguļi viena daļa apsprāga. Tas tādēļ, ka "kamazenes" un "žigulenes" aiz sevis atstāja pilnu motoru ar sūdiem, kurus augstvērtīgas eļļas izšķīdināja.

vēl jāņem vērā, ka močiem, īpaši jaunākās paaudzes, eļļas kontūra kanāli paliek arvien šaurāki, lai motoru varētu padarīt kompaktāku.

Offline

marcis
06. Feb 2013, 12:07#1354

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


06 Feb 2013, 10:36:13 cabriooo rakstīja:

06 Feb 2013, 10:22:58 Niere rakstīja:
visi brīnumi beidzās pirms 2000 gadiem
ja neesi izmantojis kādas pagrīdes eļļas un ievērojis apkopes nosacījumus, nekāda skalošana nav nepieciešama. ar šiem "engine flush" var tikai ziepes savārīt.

vienkāršs jautājums:
Tev ir kādas indikācijas, kas liek domāt, ka motorā nogulsnes un uzdegumi?


jā, tikka ielieta bmw orģinālā eļļa sintētika 5w-40( kura ir castrol ražojums,jo ienāca info,ka bmw ir mūža līgums ar castrol,ja tā nav tad palabojiet.)
un tika braukti īsi gabali un no tās eļļas veidojas kkādas nogulsnes/puņķi uz eļļas vāciņa, kas liek domāt,ka viss vārstu vāks tāds izskatās... auto ir bmw z4, 2003g. 3.0i
Tagad ir doma liet mobil 5w40 Super 3000...


Par baltajiem puņķiem uz vāciņa apakšas jau pats atbildēji. Iedod bembim kārtīgi izdirsties un tas baltais kondensāts pazudīs! Mašīna jāekspluatē pareizi!!!

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Niere
06. Feb 2013, 12:11#1355

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


06 Feb 2013, 12:07:26 marcis rakstīja:
Par baltajiem puņķiem uz vāciņa apakšas jau pats atbildēji. Iedod bembim kārtīgi izdirsties un tas baltais kondensāts pazudīs! Mašīna jāekspluatē pareizi!!!

tik vienkārši var nebūt gan.
un dodot tagad virsū, kad iekšā "jogurts", var beigties letāli vai vienkārši ar nevajadzīgi palielinātu nodilumu.

Offline

cabriooo
06. Feb 2013, 12:15#1356

Kopš: 04. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: R1250 gs adv


06 Feb 2013, 12:11:08 Niere rakstīja:

06 Feb 2013, 12:07:26 marcis rakstīja:
Par baltajiem puņķiem uz vāciņa apakšas jau pats atbildēji. Iedod bembim kārtīgi izdirsties un tas baltais kondensāts pazudīs! Mašīna jāekspluatē pareizi!!!

tik vienkārši var nebūt gan.
un dodot tagad virsū, kad iekšā "jogurts", var beigties letāli vai vienkārši ar nevajadzīgi palielinātu nodilumu.


ir jau iedots slodzītē arī un uzkarsēts pienācīgi, bet puņķi nepazūd, Un vispār attaisot korķīti pat ir sakrājušas ūdens kondensāta piles pie korķīša(vismaz pēc garšas nav saldens kā antifrīzs)

p.s. tad tā statoil eļļa,ko biji iepriekš norādījis teorētiski būtu piemērota?

[ Šo ziņu laboja cabriooo, 06 Feb 2013, 12:16:18 ]

Offline

Niere
06. Feb 2013, 12:27#1357

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


06 Feb 2013, 12:15:14 cabriooo rakstīja:

ir jau iedots slodzītē arī un uzkarsēts pienācīgi, bet puņķi nepazūd, Un vispār attaisot korķīti pat ir sakrājušas ūdens kondensāta piles pie korķīša(vismaz pēc garšas nav saldens kā antifrīzs)
p.s. tad tā statoil eļļa,ko biji iepriekš norādījis teorētiski būtu piemērota?


jā, tostarp arī norādītā eļļa būs pareizā.
augstākminētā rekomendācija dota kā labākais, bet ne lētākais risinājums. var, protams, izmantot arī lētākus produktus.
ieteicu, izrietot no Z4
bet skalotājs paliek kā pēdējā opcija, kas iespējams dotu ātrāku rezultātu, taču bez drošības garantijas.

Offline

Kennyy
12. Feb 2013, 19:36#1358

Kopš: 17. Jul 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 2292

Braucu ar: Yamaha DragStar1100,DneprMT-9,Mop."Riga"... =)

Interesē "BO Motoroil" 4-Stroke SR4 5W40 full sintetic eļļa... ir kādam piedāvājumā???

Offline

seriqous
14. Feb 2013, 19:15#1359

Kopš: 03. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 573

Braucu ar: Moto

Vajag ellu un filtru prieksh cbr 600f4. Kursh te njemaas ar to? Paldies

Offline

mezavecis
14. Feb 2013, 19:58#1360

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


14 Feb 2013, 19:15:10 seriqous rakstīja:
Vajag ellu un filtru prieksh cbr 600f4. Kursh te njemaas ar to? Paldies
ja kādam kārojasRedlineprodukciju tad pie manis
P.s cik laba vai slikta specenes varam izķidat šeit

[ Šo ziņu laboja mezavecis, 15 Feb 2013, 08:01:21 ]

Offline