Autors | Ziņojums |
ggg | 06. Jan 2012, 10:34 | #13381 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 521
Braucu ar: ktm 950,505
|
06 Jan 2012, 09:41:03 Niksons rakstīja:
Kurš mācētu izgatavot tādu iekārtas ID plāksnīti:
Der arī tāda baigi nopietnā uzlīme
Saucaas ja nemaldos fotoalumiinijs,taisiju Salaspils drukaataaju kantorii,maksaa apm.6Ls 100x100.domaaju kad jekuraa daudzmaz sakariigaa reklaamistu kantorii taadu uztaisiis
----------------- .silava moto.
Kravas Celtņu Remontdarbnīca
http://celtnuremonts.lv/?lang=lv
|
Offline | |
|
chirkainais | 06. Jan 2012, 12:23 | #13382 |
|
Kopš: 31. Mar 2011
Ziņojumi: 1546
Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku
| Ja es zinu, kura tieši šļauciņa manam mopēdam ir caura un jānomaina, bet neesmu to nomērījis, vai ir jēga uz darba kompja lādēt lejā manuāli, lai uzzinātu šļauciņas izmērus? Vai tomēr jārokās pa forumiem un diametri jāmeklē?
----------------- KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze) |
Offline | |
|
mezavecis | 06. Jan 2012, 12:34 | #13383 |
|
Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
|
06 Jan 2012, 12:23:44 chirkainais rakstīja:
Ja es zinu, kura tieši šļauciņa manam mopēdam ir caura un jānomaina, bet neesmu to nomērījis, vai ir jēga uz darba kompja lādēt lejā manuāli, lai uzzinātu šļauciņas izmērus? Vai tomēr jārokās pa forumiem un diametri jāmeklē?
colstoku roka un sameri izmerus..ja baigi likumaina(piemeram dzeseshanas) tad vajadzetu meklet orginalu..ja vienkarsha-lasi samera taisna, tad mekle ieksh Ad parts silikona..vai vieteja auto bode
P.s tikai neaizmirsti ka ellai un degvielai i savas un dzeseshanas skidrumam savas!!! |
Offline | |
|
|
chirkainais | 06. Jan 2012, 13:02 | #13384 |
|
Kopš: 31. Mar 2011
Ziņojumi: 1546
Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku
|
06 Jan 2012, 12:34:21 mezavecis rakstīja:
06 Jan 2012, 12:23:44 chirkainais rakstīja:
Ja es zinu, kura tieši šļauciņa manam mopēdam ir caura un jānomaina, bet neesmu to nomērījis, vai ir jēga uz darba kompja lādēt lejā manuāli, lai uzzinātu šļauciņas izmērus? Vai tomēr jārokās pa forumiem un diametri jāmeklē?
colstoku roka un sameri izmerus..ja baigi likumaina(piemeram dzeseshanas) tad vajadzetu meklet orginalu..ja vienkarsha-lasi samera taisna, tad mekle ieksh Ad parts silikona..vai vieteja auto bode
P.s tikai neaizmirsti ka ellai un degvielai i savas un dzeseshanas skidrumam savas!!!
Ja būtu bijis pietiekami attapīgs, būtu to dzesēšanas šļauku izmērījis jau pie defekta konstatēšanas. Tagad pats blakus bodei, a mopēds tālu garāžā, nomērīt nevaru.
----------------- KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze) |
Offline | |
|
Manson | 07. Jan 2012, 18:43 | #13385 |
|
Kopš: 29. Apr 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 775
Braucu ar: Motorrad
|
06 Jan 2012, 09:41:03 Niksons rakstīja:
Kurš mācētu izgatavot tādu iekārtas ID plāksnīti:
Der arī tāda baigi nopietnā uzlīme
Meklē firmu Gurita ... www.gurita.lv ... tur tev palīdzēs. Es arī šitādu lietu ilgi meklēju kādreiz. Uztaisīs labāku par oriģinālu, pēc tam vajag tikai sitamos [ Šo ziņu laboja Manson, 07 Jan 2012, 18:44:32 ]
----------------- www.aragro.lv |
Offline | |
|
Psihologs | 07. Jan 2012, 18:47 | #13386 |
|
Kopš: 04. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 570
Braucu ar: 350 sx-f
|
07 Jan 2012, 18:43:50 Manson rakstīja:
06 Jan 2012, 09:41:03 Niksons rakstīja:
Kurš mācētu izgatavot tādu iekārtas ID plāksnīti:
Der arī tāda baigi nopietnā uzlīme
Meklē firmu Gurita ... www.gurita.lv ... tur tev palīdzēs. Es arī šitādu lietu ilgi meklēju kādreiz. Uztaisīs labāku par oriģinālu, pēc tam vajag tikai sitamos
Vēl viens variants >> http://www.esmgroup.eu/
Tur tās birkas viens zināms Egons pats taisa, bet pasūtījumus pieņem citi, tāpēc kontaktus skaties linkā.
[ Šo ziņu laboja Psihologs, 07 Jan 2012, 18:49:01 ] |
Offline | |
|
Manson | 07. Jan 2012, 18:52 | #13387 |
|
Kopš: 29. Apr 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 775
Braucu ar: Motorrad
| Jautājums par krosača dakšās apkopi, proti, manuālī noteiktais eļļas līmenis ir domāts ar atsperi un visiem štruntiem jau sabāztiem iekšā? Pēc manuāļa apraksta - atsperes un pārējās lietas jāliek pēc eļļas liešanas ...
Kādu eļļu iesakiet liet? Manuālī rekomendēta SAE 7,5 un SAE 5 (smagiem apstākļiem)
----------------- www.aragro.lv |
Offline | |
|
Manson | 07. Jan 2012, 18:55 | #13388 |
|
Kopš: 29. Apr 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 775
Braucu ar: Motorrad
|
07 Jan 2012, 18:50:25 Bagars rakstīja:
07 Jan 2012, 18:43:50 Manson rakstīja:
06 Jan 2012, 09:41:03 Niksons rakstīja:
Kurš mācētu izgatavot tādu iekārtas ID plāksnīti:
[IMG].jpg[/IMG]
Der arī tāda baigi nopietnā uzlīme
Meklē firmu Gurita ... www.gurita.lv ... tur tev palīdzēs. Es arī šitādu lietu ilgi meklēju kādreiz. Uztaisīs labāku par oriģinālu, pēc tam vajag tikai sitamos
..Tad jau var taisīt mo plāksnītes ar vajadzīgajiem decibeliem zivtiings solījās iepirkt mērāmos un uz ceļa mērīt... +/- 3dB no ražotāja norādītā uz plāksnītes...
Tad, kad daudzus gadus atpakaļ biju 1x pie viņiem ciemos, tur kā paraugi bija izlikti visādi Saab, Ford, Audi utt mašīnu motoru un šasiju ID plāksnītes.
----------------- www.aragro.lv |
Offline | |
|
mezavecis | 07. Jan 2012, 19:01 | #13389 |
|
Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
|
07 Jan 2012, 18:52:42 Manson rakstīja:
Jautājums par krosača dakšās apkopi, proti, manuālī noteiktais eļļas līmenis ir domāts ar atsperi un visiem štruntiem jau sabāztiem iekšā? Pēc manuāļa apraksta - atsperes un pārējās lietas jāliek pēc eļļas liešanas ...
Kādu eļļu iesakiet liet? Manuālī rekomendēta SAE 7,5 un SAE 5 (smagiem apstākļiem)
Uz ziemu max skidru un labu..ellas limens,jeb pareizak gaiss kas paliek amiti strada ka airbag bridi kad amishi tiek jau gandriz izsisti cauri ..tapec rupigi nomeri limeni ka manuali i rakstits(ideali sprice ar slaucinju lai nosuktu visu lieko)..un neaizmirsti saliet ari starp korpusu un stoku! |
Offline | |
|
shkapars | 07. Jan 2012, 19:18 | #13390 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| bez atsperes, bet ar pērējiem štruntiem sabāztiem iekšā līdz galam |
Offline | |
|
shkapars | 07. Jan 2012, 19:54 | #13391 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| ami un 35 Ls (ja nekas netek garām) vari iedot man |
Offline | |
|
mezavecis | 07. Jan 2012, 20:37 | #13392 |
|
Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
|
07 Jan 2012, 20:16:12 Manson rakstīja:
Nekas netek. Viss čih pih, bet nu jāuztaisa apkope ir. Zinu, ka Tevi jāmeklē laikam jau vien būs. Kaimiņam (Neija) varbūt vēl varētu uzplīties Agris teicās, ka laikam savus pats apkopa. Man jau patīk pašam ķimerēties, bet tam pakaļamim sava specifika.
35 + PVN + čeks arī pie Tevis strādā?
EDIT: Vo, kas vienīgi ar to regulēšanu varētu piepalīdzēt. Man it kā viss ir standarta, bet liekas, ka priekša pa cietu. Vai labāk atstāt standartu? Amīši maniem vidusmēra eiropas 75 kg varētu būt arī no rūpnīcas noregulēti?
Starpcitu kadi nodomi i uz to mociti ilgi doma ar to braukt un nopietni vai tikai ta-kautkad,kautkur..?
|
Offline | |
|
shkapars | 07. Jan 2012, 20:39 | #13393 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| pirmais, ar ko jāsak, ir atsperes braucēja svaram. nezinu, kādas ir HusqTE450 '06. ar 75kg jau būs kaut kas aptuveni. tad noregulē race sag. parasti ir 1/3daļa no kopējā gājiena. Tiesa enduro tas var atšķirties, tāpēc labāk vajag pameklēt modelim specifiskus forumus un palasīt. pēc tam var paņemties ar regulējumiem. pabrauc, iesildies, apstājies, paregulē kādu pozīciju un brauc atkal to pašu trasi un mēģini sajust atšķirību. vienā reizē jāregulē tikai viena pozīcija. un tā var vairākas dienas ņemties jāsāk ar pakaļējo ami un ar rebound, jo amis ietekmē arī dakšas darbību, tāpat arī rebound ietekmē compresion. |
Offline | |
|
mezavecis | 07. Jan 2012, 20:42 | #13394 |
|
Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
| + vel rebound butisks neveiksmiga leciena gadijuma, lai mocis neaizmet Tevi pa gaisu nakamaja bridi kad piezemejies |
Offline | |
|
Manson | 07. Jan 2012, 20:59 | #13395 |
|
Kopš: 29. Apr 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 775
Braucu ar: Motorrad
| Jā, forumos te lasīju, bet nekur nekādi setingi nebija. Tikai to, ka mēģinājuši tā un tā. Grūti jau to protams aprakstīt.
Es pakaļamja atsperi piegriezu vairāk, lai es varu ar kājām zemi normāli aizsniegt. Pēc manuāļa tagad tie lielumi. Tas arī ietekmē noteikti uzvedību.
Bet vispār man liekas, ka tam Husim ir priekša gaisā un pakaļa pie zemes. Kaut kā neforši
Mocīti doma nākamsezon tā kārtīgi pabraukt. Piedzīvojumu enduro un cīnīties arī parastajā Enduro. :Salacgrīva_nenobaidīja:[ Šo ziņu laboja Manson, 07 Jan 2012, 21:00:53 ]
----------------- www.aragro.lv |
Offline | |
|
shkapars | 07. Jan 2012, 21:04 | #13396 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
|
07 Jan 2012, 20:59:03 Manson rakstīja:
Es pakaļamja atsperi piegriezu vairāk
uzraksti precīzāk, atlaidi atsperes priekšspriegojumu vai pievilki? |
Offline | |
|
Manson | 07. Jan 2012, 21:06 | #13397 |
|
Kopš: 29. Apr 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 775
Braucu ar: Motorrad
| Pievilku. Izdarīju šito punktu:
[ Šo ziņu laboja Manson, 07 Jan 2012, 21:10:48 ]
----------------- www.aragro.lv |
Offline | |
|
shkapars | 07. Jan 2012, 21:10 | #13398 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| a cik ir race sag? esi mērījis? mož vajag vēl pievilkt? tik vajag apskatīt manuālī, cik ir min. atsperes garums |
Offline | |
|
Manson | 07. Jan 2012, 21:14 | #13399 |
|
Kopš: 29. Apr 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 775
Braucu ar: Motorrad
|
07 Jan 2012, 21:10:15 shkapars rakstīja:
a cik ir race sag? esi mērījis? mož vajag vēl pievilkt? tik vajag apskatīt manuālī, cik ir min. atsperes garums
Atsperes garumu mēriju pavasarī, kad izpaudos garāžā. Vajadzēja būt iekš šiem cipariem:
TE: 246,5÷249,5 mm (9.70÷9.82 in.)
Rīt noņems un varēs pamērīt riktīgi. Tad došu ziņu kā aizgādās līdz tevīm.
PS:Kas ir race sag? [ Šo ziņu laboja Manson, 07 Jan 2012, 21:21:35 ]
----------------- www.aragro.lv |
Offline | |
|
mezavecis | 07. Jan 2012, 21:21 | #13400 |
|
Kopš: 11. Jan 2009
Ziņojumi: 795
Braucu ar:
| ..paprovejat sakopt standartu ,bet ja i lieka kapeika ko iegrust amishos (300-500lvl) pastav iespeja saskunet precizi uz Tavu svaru,braukshanas stilu un segumu nomainot oem varstus un shaibas pret lielakas caurpludes varstiem un shaibojumu kas strada uz dazadas frekvences triecieniem..piem.aizmugure 3dazadi limeni uz sitienu(lasi-rekcija uz dazada izmera bedrem,lecieniem..) un divi uz atsitienu..+atsperes uz Tavu svaru..var jau iet ari talak galejibas
Rezultats-mazaks nogurums(neizkrata nepamatoti)nepiedzen tik loti rokas,stabilitate un iespeja precizi noturet velamo trajektoriju,lielaka droshiba lecienos..utt.. |
Offline | |
|