Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Negantelis
22. Dec 2011, 00:03#13261

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


21 Dec 2011, 23:57:08 chirkainais rakstīja:
Apspriestā karburatoru sinhronizēšana aktualizējusies arī man, kopš nopirku savu pirmo vairāk-par-vienu-cilindra moci. Nu, vismaz man tas sinhronizēšanas zvērs ir jaunums. Zinu, ka sagādātajam drapakam jānomaina būs eļļa, abi filtri, riepas ari, zobr/ķēde un tad ari domāju, vai karbo ir jāsinhronizē. Pēc kā to nosaka, ka pienācis laiks veikt minēto operāciju? Reku, mocis un gads toč mans, metode gan pašmeistarota. Tā der?



iesākumā.Motors tā kā grab tukšgaitā.Slikti uzņem apgriezienus.Nevienādas temperatūras cilindros.

Necakarējies ar.tām eļļām vai arī kādu citu šķūņa ideju.Pieliec normālu parikti un saregulē.Tikai pirms tam izpēti secību kā tev tie karbiķi savienoti.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

reisers
22. Dec 2011, 15:15#13262

Kopš: 30. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 135

Braucu ar: Zx6r '02 Zx636r Performance ’13

Varbut kaads zin, cik maksā un kur var pieprogrammet atslegu rupnicas imobilaizeram vai vieglak atslegt imob?? varbut kaads savam mocim to nesen ir dariijis??

Offline

deMarco
22. Dec 2011, 15:58#13263

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Nezinu kā konkrētam modelim, bet immob. atslēgt varētu būt Mission imossible...
Kad interesējos Suzukam GSXR K5, tad MotoFavorītā tas joks maksāja laikam 50 LVL vai 150 lvl, bet vajadzēja MasterKey.
Vēl ir it kā džekiņi, kas māk nodublēt atslēgas, bet tas maksā ap 70 LVL.

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

Lincx
22. Dec 2011, 17:51#13264

Kopš: 24. Oct 2011

Ziņojumi: 194

Braucu ar: Yamaha FZR400

Jautājums par eļļu priekšējai dakšai.
Moto: Yamaha FZR400.
Pēc manuāla jābūt SAE 10W...
Ja esmu sapratis pareizi tad mazāks cipars dos cietākus amortizātorus...
Varbūt labāk liet SAE 7.5W???
Kādi ieteikumi? Liet to kas stockā, vai tomēr 7.5??
Paldies!

Offline

Archy96
22. Dec 2011, 18:02#13265

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


22 Dec 2011, 17:51:51 Lincx rakstīja:
Jautājums par eļļu priekšējai dakšai.
Moto: Yamaha FZR400.
Pēc manuāla jābūt SAE 10W...
Ja esmu sapratis pareizi tad mazāks cipars dos cietākus amortizātorus...
Varbūt labāk liet SAE 7.5W???
Kādi ieteikumi? Liet to kas stockā, vai tomēr 7.5??
Paldies!

Otrādāk, mazāks cipars dod mīkstākus.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Vecais_Archa
22. Dec 2011, 18:06#13266

Kopš: 25. Dec 2008

Ziņojumi: 1344

Braucu ar:


21 Dec 2011, 22:07:12 mazaiz rakstīja:
Jautajums tiem, kas nodarbojas ar krasosanu!

Ir ta, ka sobrid atjaunoju mocim palstmasas detalas.. sakuma salauztas dalas tika sakausetas ar lodamuru, nospakteletas ar plastmais domatu spakteli, nogruntets..
Jautajums! Vai peec gruntesanas, grunts kartu vajag ari pieslipet, vai biki nomatet, lai gala krasa labi piekertos??

Ir ta, ka grunts karta ir loti plana, ja izmantotu kadu 800 udens smilshpapiru, atri iztrinas cauri.

Ka butu pareizak??

Paldies!
Ja kas,tad ar lodāmuru vien ir par maz.Vajag kausēt sietu no abām pusēm.Grunts noteikti no baloniņa,tāpēc arī plāna.Vajag riktīgu grunti pūst ar pistoli.Pēc tam visas špaktelētās vietas ar 320 un kluci,lai izlīdzinātu,un tad jau ar 600-800.Vēlams arī skočbraits,tāda abrazīva lupatiņa.

-----------------
Durka uber alles!

Offline

mazaiz
22. Dec 2011, 18:27#13267

Kopš: 10. Sep 2011

Ziņojumi: 272

Braucu ar: pagaidam neko!


22 Dec 2011, 18:06:26 Vecais_Archa rakstīja:

21 Dec 2011, 22:07:12 mazaiz rakstīja:
Jautajums tiem, kas nodarbojas ar krasosanu!

Ir ta, ka sobrid atjaunoju mocim palstmasas detalas.. sakuma salauztas dalas tika sakausetas ar lodamuru, nospakteletas ar plastmais domatu spakteli, nogruntets..
Jautajums! Vai peec gruntesanas, grunts kartu vajag ari pieslipet, vai biki nomatet, lai gala krasa labi piekertos??

Ir ta, ka grunts karta ir loti plana, ja izmantotu kadu 800 udens smilshpapiru, atri iztrinas cauri.

Ka butu pareizak??

Paldies!
Ja kas,tad ar lodāmuru vien ir par maz.Vajag kausēt sietu no abām pusēm.Grunts noteikti no baloniņa,tāpēc arī plāna.Vajag riktīgu grunti pūst ar pistoli.Pēc tam visas špaktelētās vietas ar 320 un kluci,lai izlīdzinātu,un tad jau ar 600-800.Vēlams arī skočbraits,tāda abrazīva lupatiņa.


Paldies!

Plastmasu kausēju ar lodāmuru, bez sietiņiem, jo pārāk maza tā plastika (remontēju mocim pagriezienrādītājus) Bamperus autiņiem, jā.. tur bez sieta nekādīgi!

Sk. pistoli negribu smērēt ar grunteni, dēļ četriem maziem pavarotņikiem, bet nu sk.

Ideju sapratu, pa ziemu vēl šos to paeksperimentēšu!

Offline

Niksons
23. Dec 2011, 18:38#13268

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


01 Jul 2011, 13:18:44 Niksons rakstīja:
Nu, nodiagnosticējiet manu kompīti, pareizāk sakot ext HDD

West. dig. 1 TB ar ārējo barošanu.


Sāku rakstīt iekšā kompja hd saturu, mazliet tizli visu sakārtojis, vēl tizlāk izkustējies tas sūsd nokrita no dīvāna uz grīdas. usb vads izrāvās pirms trieciena, barošana palika
Kompis to štruntu it kā redz, sāk kko instalēt un ar to arī viss beidzās
Atverot mai kompjūter viņš neparādās...
dodīte mirkšķinās, kaut kas iekšā griežas (tikko pieslēdz pie vadiem), bet nekas... pilnīgi nekas ...

Čeks ir. garantijas gadijums vai var kko darīt


Nu ko, jāatrakstās

Pirms 2 mēnešiem aiznesu to hdd uz bodi (dominas jevroniks). Divi bebri un viena vāvere tur kaut ko kratija, ošņāja, klausijās. Paņēma "uz remontu"
Es taisiju bekapus mazajā hdd. Tas aut kā piedzinās pilns un atcerējos par šito. Zvans, , "pēc 5 min atzvanīšu <tm> "

Nu iedeva citu, jaunu. Tagad tas maksā 59 Ls, es pirku pa 49 Piemaksāt nelika
Iedeva jaunu čeku un pateica - 2 gadi garantija jaunajam diskam
Nu neko


-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Negantelis
23. Dec 2011, 18:51#13269

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

es ar vasarā iegādājos 1tb jo 500gb palika par īsu.
Redz kā no 1.44mb disketēm esam nonākuši jau līdz terabaitiem.
Varat minēt kas būs pēc gadiem desmit.

Baigi sakrājās visādi krāmi kompjos,garāžā,mājās un tā mēs visi pamazām kļūstam par penšiem.kas krāj polietilēna maisiņus.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

MIGs
23. Dec 2011, 19:33#13270

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Sakarā ar to, ka nesen bija plūdi un vētras Taizemē, kur koncentrēta visu cieto disku un to komponenšu ražošana, tad tur daudzas rūpnīcas nedarbojās un nespēja nodrošināt pieprasījumu kā rezultātā cenas dažubrīd bija augšā 2 līdz pat trīs reizes.
Tāpēc arī sanāk, ka esi dabūjis dārgāku disku, lai gan parasti normāli ir otrādāk (pēc pusgada, gada tā cena ir kritusies).

Un jā cietie diski nekad nav par lielu.
Tik jo tie ir lielāki, jo vairāk nevajadzīgu sūdu uz tiem stāv...


-----------------

Offline

Archy96
23. Dec 2011, 20:26#13271

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


23 Dec 2011, 19:33:13 MIGs rakstīja:
Sakarā ar to, ka nesen bija plūdi un vētras Taizemē, kur koncentrēta visu cieto disku un to komponenšu ražošana, tad tur daudzas rūpnīcas nedarbojās un nespēja nodrošināt pieprasījumu kā rezultātā cenas dažubrīd bija augšā 2 līdz pat trīs reizes.
Tāpēc arī sanāk, ka esi dabūjis dārgāku disku, lai gan parasti normāli ir otrādāk (pēc pusgada, gada tā cena ir kritusies).

Un jā cietie diski nekad nav par lielu.
Tik jo tie ir lielāki, jo vairāk nevajadzīgu sūdu uz tiem stāv...


Viss atkarīgs no indivīda - cik ļoti tas dzīvo virtuālo dzīvi reālās vietā, man no 250GB labi ja 15% izmantoti

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Fastarow
23. Dec 2011, 20:34#13272

Kopš: 30. Nov 2009

Ziņojumi: 1835

Braucu ar:

hmm... Arčij tu pornuhu diskos raksti?

-----------------
Ja tu visu kontrolē - tu brauc stipri pa lēnu...

Offline

jurro
23. Dec 2011, 21:14#13273

Kopš: 16. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: S1000RR-SRF edition


23 Dec 2011, 20:34:48 Fastarow rakstīja:
hmm... Arčij tu pornuhu diskos raksti?


Diez vai 35 MB var normālu pornuhu iekačāt


-----------------
Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333

Offline

Archy96
23. Dec 2011, 23:23#13274

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


23 Dec 2011, 20:34:48 Fastarow rakstīja:
hmm... Arčij tu pornuhu diskos raksti?

Nē, bļin, onlainā skatos

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
23. Dec 2011, 23:31#13275

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Tā, par cik joprojām turpinās manas padziļinātā tuninga nodarbības ap RMX, tad ir radies jauns jautājums motokrosa cūkām, jeb vienkārši zinošiem pilsoņiem.


Tātad - Karburātors Keihin PWK 38mm Air Striker, no suzuka RM250 un nāk vēl daudziem citiem:



Nu lūk, bet atšķirībā no bildē redzamā, manējam vēl nāk labajā pusē tāds elektromegnētiskais vārsts, kurš virina kaut kādu dīzi, laikam darbojas kā paātrinātājsūknis vai tamlīdzīgi. Par cik man nav kur viņu pievienot, tad jautājums ir sekojošs - ko darīt, atstāt viņu kā ir, mēģināt ar kaut ko aizbāzt, vai viņš nepievienots ir aizvērtā vai atvērtā stāvoklī, jo nevar īsti saprast???

Te var biški kaut ko redzēt:

[ Šo ziņu laboja Archy96, 23 Dec 2011, 23:34:25 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

drRD
23. Dec 2011, 23:42#13276

Kopš: 21. Oct 2011

No: Ikšķile

Ziņojumi: 164

Braucu ar: CBR1100XX

Vai tas nav kāds elektriskais čoks! nevis trose , bet el.vads un utt

[ Šo ziņu laboja drRD, 23 Dec 2011, 23:43:35 ]

Offline

Archy96
23. Dec 2011, 23:47#13277

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


23 Dec 2011, 23:42:01 drRD rakstīja:
Vai tas nav kāds elektriskais čoks! nevis trose , bet el.vads un utt


Nē, tas nav čoks - angliski saucās power jet
Čoks viņam ir atsevišķi.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 23 Dec 2011, 23:48:11 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

drRD
23. Dec 2011, 23:53#13278

Kopš: 21. Oct 2011

No: Ikšķile

Ziņojumi: 164

Braucu ar: CBR1100XX

Tad vecozēn nezinu!
Moš suzu oficiāļos pēc detaļu pasūtīšanas programmas var ko izzīst

Offline

drRD
24. Dec 2011, 00:03#13279

Kopš: 21. Oct 2011

No: Ikšķile

Ziņojumi: 164

Braucu ar: CBR1100XX

Darbā ir ierīce gultņu pārbaudei, kad iekārta strādā var notiekt kad gultnis mirst. Bet motoram kopumā nehu.a nenoteiksi.

Offline

Archy96
24. Dec 2011, 00:04#13280

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


23 Dec 2011, 23:58:19 Niere rakstīja:
Tehniska rakstura jautājums spečukiem:

Vai kāds ir izmantojis šo ultraskaņas diagnostikas ierīci?
Te video, tikai nekādā gadījumā nelejiet motorā politetraflueretēnu! Neskaidrošu neko, nav jautājums par piedevu. tas te maisās pa vidu.

Mani interesē atsauksmes par šo ierīci tieši moču kontekstā. Jo zinu, ka ierīce gan ir patiesi hi-tech.

Jautājums kontekstā ar rakstu par viskozitātēm, ko šobrīd arvien audzēju apjomā.
/kurus satracināju/

Esmu izmantojis stetoskopu, bet tas jau ir akmens laikmets, salīdzinots ar šo te, un atļauj konstatēt "stukus" motorā, tad, kad jau ir iestājusies gulbja dziesma

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline