Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
drRD
09. Dec 2011, 00:59#13141

Kopš: 21. Oct 2011

No: Ikšķile

Ziņojumi: 164

Braucu ar: CBR1100XX

Pamēģini dīzēs iebāzt vienu lokanā vada dzīslu un abos galos uztīt bumbiņu, tādējādi tu samazināsi dīzes caurumu. Tas tikai EKSPERIMENTAM !!!, lai nav $$$ jātērē.

Offline

Archy96
09. Dec 2011, 00:59#13142

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


09 Dec 2011, 00:57:33 matrix00 rakstīja:

09 Dec 2011, 00:53:19 Archy96 rakstīja:
Pamēģini ielikt mazāka izmēra galvenās dīzes.


japaskatas , mosh ka no krievu brinumiem der dizes


Nederēs.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
09. Dec 2011, 01:00#13143

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


09 Dec 2011, 00:59:11 drRD rakstīja:
Pamēģini dīzēs iebāzt vienu lokanā vada dzīslu un abos galos uztīt bumbiņu, tādējādi tu samazināsi dīzes caurumu. Tas tikai EKSPERIMENTAM !!!, lai nav $$$ jātērē.


Esmu tā darījis, un tas darbojas, iever dīzē drāts gabalu, bet pavisam tievu un tad paskaties, vai ir kādas izmaiņas, nu tīri tā informatīvi, un tad jau varēs saprast, kādā virzienā darboties tālāk

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

quickordead
09. Dec 2011, 01:02#13144

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 166

Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650

Nu par degmaisījumu pie pilnas ručkas atbild dīzes...
kas attiecas uz brīvgaitu,izejas datus cik apgriezieni tā skrūve jāizskrūvē var atrast te ( ne visiem modeļiem diemžel) tur kur Datenblatt
http://www.louis.de/_209bc77413a46910b6dab2c391...M=0&sort=hub

[ Šo ziņu laboja quickordead, 09 Dec 2011, 01:03:39 ]



-----------------
Kickin' It Old School

Offline

matrix00
09. Dec 2011, 01:07#13145

Kopš: 08. Dec 2011

Ziņojumi: 21

Braucu ar: Dr 650


09 Dec 2011, 01:00:55 Archy96 rakstīja:

09 Dec 2011, 00:59:11 drRD rakstīja:
Pamēģini dīzēs iebāzt vienu lokanā vada dzīslu un abos galos uztīt bumbiņu, tādējādi tu samazināsi dīzes caurumu. Tas tikai EKSPERIMENTAM !!!, lai nav $$$ jātērē.





Esmu tā darījis, un tas darbojas, iever dīzē drāts gabalu, bet pavisam tievu un tad paskaties, vai ir kādas izmaiņas, nu tīri tā informatīvi, un tad jau varēs saprast, kādā virzienā darboties tālāk


pat taada doma bij apsverta, bet kkaa attureejos, vajadzees paekspermenteet

[ Šo ziņu laboja matrix00, 09 Dec 2011, 01:15:26 ]

Offline

matrix00
09. Dec 2011, 01:10#13146

Kopš: 08. Dec 2011

Ziņojumi: 21

Braucu ar: Dr 650


09 Dec 2011, 01:02:40 quickordead rakstīja:
Nu par degmaisījumu pie pilnas ručkas atbild dīzes...
kas attiecas uz brīvgaitu,izejas datus cik apgriezieni tā skrūve jāizskrūvē var atrast te ( ne visiem modeļiem diemžel) tur kur Datenblatt
http://www.louis.de/_209bc77413a46910b6dab2c391...M=0&sort=hub



par svecem runajot tieshi tadas ari tika pirktas, tagad nopirku to otro modeli, skapiiti staav negribejas likt ieksaa, kamer nebij citu variantu

Offline

tarinsch-s
09. Dec 2011, 13:26#13147

Kopš: 03. Dec 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 323

Braucu ar: honda AFRICA TWIN.-CRF 450-CR250

Vai var partaisit klana augshu, no bukses uz adatu gultni un pec ta jau kalt virzuli ar attiecigu pirksta izmeru? Un kur to LV dara?

Offline

tarinsch-s
09. Dec 2011, 13:33#13148

Kopš: 03. Dec 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 323

Braucu ar: honda AFRICA TWIN.-CRF 450-CR250

Vai kads izgatavo jaunas cilindra chaulas

Offline

zet
09. Dec 2011, 14:20#13149

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=347184
Tukša/pareiza/sportiska izplūde "velk aiz sevīm" brīvu ieplūdi...
Droš vien ir trāpīts rezonancē un tagad pufs izsūc kā pienākas.

[ Šo ziņu laboja zet, 09 Dec 2011, 15:18:38 ]

Offline

matrix00
09. Dec 2011, 16:13#13150

Kopš: 08. Dec 2011

Ziņojumi: 21

Braucu ar: Dr 650


09 Dec 2011, 14:20:19 zet rakstīja:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=347184
Tukša/pareiza/sportiska izplūde "velk aiz sevīm" brīvu ieplūdi...
Droš vien ir trāpīts rezonancē un tagad pufs izsūc kā pienākas.


tad varbuut var uzlikt atpakal orginalo iepludi, un problema bus atrisinata?

Offline

Dandzs
09. Dec 2011, 17:20#13151

Kopš: 10. Oct 2008

Ziņojumi: 43

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


09 Dec 2011, 16:13:39 matrix00 rakstīja:

tad varbuut var uzlikt atpakal orginalo iepludi, un problema bus atrisinata?


A kādā stāvoklī tev ir šī izplūde? Nekur garam "nešņāc", caurules nav salocītas, metinājumi visi hermētiski, nav pilns skurstenis ar sodrejiem? Cik liels komplekts tev tur ir ar to "taisno" Yoshiumuru? Viss no A-Z? Aizdedzes spoles esi mērījis (tev laikam 2)? "Gaisa kaste" kārtībā un oriģināla?

Offline

quickordead
09. Dec 2011, 18:51#13152

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 166

Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650


09 Dec 2011, 16:13:39 matrix00 rakstīja:

09 Dec 2011, 14:20:19 zet rakstīja:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=347184
Tukša/pareiza/sportiska izplūde "velk aiz sevīm" brīvu ieplūdi...
Droš vien ir trāpīts rezonancē un tagad pufs izsūc kā pienākas.


tad varbuut var uzlikt atpakal orginalo iepludi, un problema bus atrisinata?

Hmm,brīnumi jau gadās, bet parasti nomainot standarta trubu pret taisno izplūdi,galvenās dīzes jāliek vismaz par kādām 10 vienībam lielākas,protams skatoties konkrēto moci. Drīzāk tiešām jāmēģina samazināt pretestību ieplūdē.
Tam izpūtējam varbūt kkads dB killers,kas kaut kā smacē

-----------------
Kickin' It Old School

Offline

matrix00
09. Dec 2011, 18:57#13153

Kopš: 08. Dec 2011

Ziņojumi: 21

Braucu ar: Dr 650


09 Dec 2011, 17:20:19 Dandzs rakstīja:

09 Dec 2011, 16:13:39 matrix00 rakstīja:

tad varbuut var uzlikt atpakal orginalo iepludi, un problema bus atrisinata?


A kādā stāvoklī tev ir šī izplūde? Nekur garam "nešņāc", caurules nav salocītas, metinājumi visi hermētiski, nav pilns skurstenis ar sodrejiem? Cik liels komplekts tev tur ir ar to "taisno" Yoshiumuru? Viss no A-Z? Aizdedzes spoles esi mērījis (tev laikam 2)? "Gaisa kaste" kārtībā un oriģināla?


gruti paskaidrot,nonjemu to skursteni vidus vinam ir tuksh, kadi 5cm diametra(cauri var redzet)bet var redzet ka tam tuksumam rinki ir siets...nezinu kas vel varetu ietilpt "komplekta"
jaa 2vas,vot taas gan meritas nav,gaisa kaste ok, orginala, un iztirita itka ir...

Offline

matrix00
09. Dec 2011, 18:59#13154

Kopš: 08. Dec 2011

Ziņojumi: 21

Braucu ar: Dr 650


09 Dec 2011, 18:51:23 quickordead rakstīja:

09 Dec 2011, 16:13:39 matrix00 rakstīja:

09 Dec 2011, 14:20:19 zet rakstīja:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=347184
Tukša/pareiza/sportiska izplūde "velk aiz sevīm" brīvu ieplūdi...
Droš vien ir trāpīts rezonancē un tagad pufs izsūc kā pienākas.


tad varbuut var uzlikt atpakal orginalo iepludi, un problema bus atrisinata?

Hmm,brīnumi jau gadās, bet parasti nomainot standarta trubu pret taisno izplūdi,galvenās dīzes jāliek vismaz par kādām 10 vienībam lielākas,protams skatoties konkrēto moci. Drīzāk tiešām jāmēģina samazināt pretestību ieplūdē.
Tam izpūtējam varbūt kkads dB killers,kas kaut kā smacē


hvz, kad ierucinu pec 8,otra diena visas pagasta "babas" runa

jaiet padarit kko lietas laba...

[ Šo ziņu laboja matrix00, 09 Dec 2011, 19:01:22 ]

Offline

Negantelis
09. Dec 2011, 20:26#13155

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


08 Dec 2011, 23:44:18 matrix00 rakstīja:
sveicinaati draugi!
tatad lieta ka sopavasar iegadajos moto ar, ar defektu tadu ka janomaina svece(galvoja), protams samainiju visas 4, viss ok bet pabraucot kaadu laicinu(2-3nedelas), atkal man kkas neiet , izskruvejot ieraugu ka sveces ir melnas, taatad konstateju vaininieks varetu but trekns maisijums(uzlikta yoshimura taisna izplude). tatad saakam ar karburatori izjauksanu, iztirisanu, un parpushanu, nekas nelidz tas pats.pec tam saakam mekleet maisijuma regulesanas skruuves, pie taa ar i apstaajamies..
karburators mikuni BST33ss
taatad jautajums tads
Kur ir ta sasoditaa skruve,ja vispar ir?
kaadi varianti,apgaismojiet



p.s.esmu jauninais,ja kas ne taa, tad bariet


kas tas vispār par moci?

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

matrix00
09. Dec 2011, 21:40#13156

Kopš: 08. Dec 2011

Ziņojumi: 21

Braucu ar: Dr 650


09 Dec 2011, 20:26:31 Negantelis rakstīja:

08 Dec 2011, 23:44:18 matrix00 rakstīja:
sveicinaati draugi!
tatad lieta ka sopavasar iegadajos moto ar, ar defektu tadu ka janomaina svece(galvoja), protams samainiju visas 4, viss ok bet pabraucot kaadu laicinu(2-3nedelas), atkal man kkas neiet , izskruvejot ieraugu ka sveces ir melnas, taatad konstateju vaininieks varetu but trekns maisijums(uzlikta yoshimura taisna izplude). tatad saakam ar karburatori izjauksanu, iztirisanu, un parpushanu, nekas nelidz tas pats.pec tam saakam mekleet maisijuma regulesanas skruuves, pie taa ar i apstaajamies..
karburators mikuni BST33ss
taatad jautajums tads
Kur ir ta sasoditaa skruve,ja vispar ir?
kaadi varianti,apgaismojiet



p.s.esmu jauninais,ja kas ne taa, tad bariet


kas tas vispār par moci?


suzuki bandit 400

Offline

quickordead
10. Dec 2011, 10:48#13157

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 166

Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650


suzuki bandit 400

Dažu gadu 400 bandītiem nāca VC motori,kas atšķīrās no normālajiem ar to,ka pie 7800 apgriezieniem,ja nekļūdos ar eļļas spiediena palīdzību tika mainīts sadaleņu novietojums prasti izsakoties, lai mainītos ieplūdes vārsta fāze. Doma apmēram kā Hondas VFR VETC, tikai strādā visi vārsti visu laiku. Sry, ja neskaidri izteicos.
Anyway, tas ir variants kāpec Tev virs 8000 apgr. negriež.
T.i. ja ir šī sistēma un tā čakarējas.
an easy way of spotting a genuine Suzuki with a VC engine is if the bike has a red valve cover and has red brake rotor spiders. The letters "VC" should also be cast on the side of the cylinder head right below the valve cover seam.

[ Šo ziņu laboja quickordead, 10 Dec 2011, 12:23:17 ]



-----------------
Kickin' It Old School

Offline

matrix00
10. Dec 2011, 14:24#13158

Kopš: 08. Dec 2011

Ziņojumi: 21

Braucu ar: Dr 650


10 Dec 2011, 10:48:59 quickordead rakstīja:

suzuki bandit 400

Dažu gadu 400 bandītiem nāca VC motori,kas atšķīrās no normālajiem ar to,ka pie 7800 apgriezieniem,ja nekļūdos ar eļļas spiediena palīdzību tika mainīts sadaleņu novietojums prasti izsakoties, lai mainītos ieplūdes vārsta fāze. Doma apmēram kā Hondas VFR VETC, tikai strādā visi vārsti visu laiku. Sry, ja neskaidri izteicos.
Anyway, tas ir variants kāpec Tev virs 8000 apgr. negriež.
T.i. ja ir šī sistēma un tā čakarējas.
an easy way of spotting a genuine Suzuki with a VC engine is if the bike has a red valve cover and has red brake rotor spiders. The letters "VC" should also be cast on the side of the cylinder head right below the valve cover seam.



nebus man vc, parastais varstu motorits bez elektribas

nea, tur degmaisijums 4akare, vakar biju ierucinajis, kamer auksts vforshi iet, tksgaita negibst, viss jau saakas kad iesilst, ne tuksgaita laga strada ne darba gaita...
shodien bus japamegina pec jusu ieteikuma ar dizem paspeleties

Offline

motoTurer
10. Dec 2011, 17:44#13159

Kopš: 22. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 211

Braucu ar: XF560


10 Dec 2011, 14:24:20 matrix00 rakstīja:

10 Dec 2011, 10:48:59 quickordead rakstīja:

suzuki bandit 400

Dažu gadu 400 bandītiem nāca VC motori,kas atšķīrās no normālajiem ar to,ka pie 7800 apgriezieniem,ja nekļūdos ar eļļas spiediena palīdzību tika mainīts sadaleņu novietojums prasti izsakoties, lai mainītos ieplūdes vārsta fāze. Doma apmēram kā Hondas VFR VETC, tikai strādā visi vārsti visu laiku. Sry, ja neskaidri izteicos.
Anyway, tas ir variants kāpec Tev virs 8000 apgr. negriež.
T.i. ja ir šī sistēma un tā čakarējas.
an easy way of spotting a genuine Suzuki with a VC engine is if the bike has a red valve cover and has red brake rotor spiders. The letters "VC" should also be cast on the side of the cylinder head right below the valve cover seam.



nebus man vc, parastais varstu motorits bez elektribas

nea, tur degmaisijums 4akare, vakar biju ierucinajis, kamer auksts vforshi iet, tksgaita negibst, viss jau saakas kad iesilst, ne tuksgaita laga strada ne darba gaita...
shodien bus japamegina pec jusu ieteikuma ar dizem paspeleties

Kāda paziņas paveca honda uzrādāija tieši šādus simptomus. Arī tika izmēģinātas augstāk pieminētās receptes, bet bez rezultāta. Problēma pazuda pēc vadības bloka nomaiņas.

Offline

matrix00
10. Dec 2011, 19:36#13160

Kopš: 08. Dec 2011

Ziņojumi: 21

Braucu ar: Dr 650


10 Dec 2011, 17:44:59 motoTurer rakstīja:

10 Dec 2011, 14:24:20 matrix00 rakstīja:

10 Dec 2011, 10:48:59 quickordead rakstīja:

suzuki bandit 400

Dažu gadu 400 bandītiem nāca VC motori,kas atšķīrās no normālajiem ar to,ka pie 7800 apgriezieniem,ja nekļūdos ar eļļas spiediena palīdzību tika mainīts sadaleņu novietojums prasti izsakoties, lai mainītos ieplūdes vārsta fāze. Doma apmēram kā Hondas VFR VETC, tikai strādā visi vārsti visu laiku. Sry, ja neskaidri izteicos.
Anyway, tas ir variants kāpec Tev virs 8000 apgr. negriež.
T.i. ja ir šī sistēma un tā čakarējas.
an easy way of spotting a genuine Suzuki with a VC engine is if the bike has a red valve cover and has red brake rotor spiders. The letters "VC" should also be cast on the side of the cylinder head right below the valve cover seam.



nebus man vc, parastais varstu motorits bez elektribas

nea, tur degmaisijums 4akare, vakar biju ierucinajis, kamer auksts vforshi iet, tksgaita negibst, viss jau saakas kad iesilst, ne tuksgaita laga strada ne darba gaita...
shodien bus japamegina pec jusu ieteikuma ar dizem paspeleties

Kāda paziņas paveca honda uzrādāija tieši šādus simptomus. Arī tika izmēģinātas augstāk pieminētās receptes, bet bez rezultāta. Problēma pazuda pēc vadības bloka nomaiņas.


a ka parbaudit vai tas pie vainas?

Offline