Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
drRD | 09. Dec 2011, 00:59 | #13141 |
| Kopš: 21. Oct 2011
No: Ikšķile
Ziņojumi: 164
Braucu ar: CBR1100XX
| Pamēģini dīzēs iebāzt vienu lokanā vada dzīslu un abos galos uztīt bumbiņu, tādējādi tu samazināsi dīzes caurumu. Tas tikai EKSPERIMENTAM !!!, lai nav $$$ jātērē. | Offline | | |
Archy96 | 09. Dec 2011, 00:59 | #13142 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
09 Dec 2011, 00:57:33 matrix00 rakstīja:
09 Dec 2011, 00:53:19 Archy96 rakstīja:
Pamēģini ielikt mazāka izmēra galvenās dīzes.
japaskatas , mosh ka no krievu brinumiem der dizes
Nederēs.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Archy96 | 09. Dec 2011, 01:00 | #13143 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
09 Dec 2011, 00:59:11 drRD rakstīja:
Pamēģini dīzēs iebāzt vienu lokanā vada dzīslu un abos galos uztīt bumbiņu, tādējādi tu samazināsi dīzes caurumu. Tas tikai EKSPERIMENTAM !!!, lai nav $$$ jātērē.
Esmu tā darījis, un tas darbojas, iever dīzē drāts gabalu, bet pavisam tievu un tad paskaties, vai ir kādas izmaiņas, nu tīri tā informatīvi, un tad jau varēs saprast, kādā virzienā darboties tālāk
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
|
quickordead | 09. Dec 2011, 01:02 | #13144 |
| Kopš: 03. May 2011
No: Tukums
Ziņojumi: 166
Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650
| Nu par degmaisījumu pie pilnas ručkas atbild dīzes...
kas attiecas uz brīvgaitu,izejas datus cik apgriezieni tā skrūve jāizskrūvē var atrast te ( ne visiem modeļiem diemžel) tur kur Datenblatt
http://www.louis.de/_209bc77413a46910b6dab2c391...M=0&sort=hub
[ Šo ziņu laboja quickordead, 09 Dec 2011, 01:03:39 ]
----------------- Kickin' It Old School | Offline | | |
matrix00 | 09. Dec 2011, 01:07 | #13145 |
| Kopš: 08. Dec 2011
Ziņojumi: 21
Braucu ar: Dr 650
|
09 Dec 2011, 01:00:55 Archy96 rakstīja:
09 Dec 2011, 00:59:11 drRD rakstīja:
Pamēģini dīzēs iebāzt vienu lokanā vada dzīslu un abos galos uztīt bumbiņu, tādējādi tu samazināsi dīzes caurumu. Tas tikai EKSPERIMENTAM !!!, lai nav $$$ jātērē.
Esmu tā darījis, un tas darbojas, iever dīzē drāts gabalu, bet pavisam tievu un tad paskaties, vai ir kādas izmaiņas, nu tīri tā informatīvi, un tad jau varēs saprast, kādā virzienā darboties tālāk
pat taada doma bij apsverta, bet kkaa attureejos, vajadzees paekspermenteet
[ Šo ziņu laboja matrix00, 09 Dec 2011, 01:15:26 ] | Offline | | |
matrix00 | 09. Dec 2011, 01:10 | #13146 |
| Kopš: 08. Dec 2011
Ziņojumi: 21
Braucu ar: Dr 650
|
09 Dec 2011, 01:02:40 quickordead rakstīja:
Nu par degmaisījumu pie pilnas ručkas atbild dīzes...
kas attiecas uz brīvgaitu,izejas datus cik apgriezieni tā skrūve jāizskrūvē var atrast te ( ne visiem modeļiem diemžel) tur kur Datenblatt
http://www.louis.de/_209bc77413a46910b6dab2c391...M=0&sort=hub
par svecem runajot tieshi tadas ari tika pirktas, tagad nopirku to otro modeli, skapiiti staav negribejas likt ieksaa, kamer nebij citu variantu | Offline | | |
tarinsch-s | 09. Dec 2011, 13:26 | #13147 |
| Kopš: 03. Dec 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 323
Braucu ar: honda AFRICA TWIN.-CRF 450-CR250
| Vai var partaisit klana augshu, no bukses uz adatu gultni un pec ta jau kalt virzuli ar attiecigu pirksta izmeru? Un kur to LV dara? | Offline | | |
tarinsch-s | 09. Dec 2011, 13:33 | #13148 |
| Kopš: 03. Dec 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 323
Braucu ar: honda AFRICA TWIN.-CRF 450-CR250
| Vai kads izgatavo jaunas cilindra chaulas | Offline | | |
zet | 09. Dec 2011, 14:20 | #13149 |
| Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=347184
Tukša/pareiza/sportiska izplūde "velk aiz sevīm" brīvu ieplūdi...
Droš vien ir trāpīts rezonancē un tagad pufs izsūc kā pienākas.[ Šo ziņu laboja zet, 09 Dec 2011, 15:18:38 ] | Offline | | |
matrix00 | 09. Dec 2011, 16:13 | #13150 |
| Kopš: 08. Dec 2011
Ziņojumi: 21
Braucu ar: Dr 650
|
09 Dec 2011, 14:20:19 zet rakstīja:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=347184
Tukša/pareiza/sportiska izplūde "velk aiz sevīm" brīvu ieplūdi...
Droš vien ir trāpīts rezonancē un tagad pufs izsūc kā pienākas.
tad varbuut var uzlikt atpakal orginalo iepludi, un problema bus atrisinata? | Offline | | |
Dandzs | 09. Dec 2011, 17:20 | #13151 |
| Kopš: 10. Oct 2008
Ziņojumi: 43
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
|
09 Dec 2011, 16:13:39 matrix00 rakstīja:
tad varbuut var uzlikt atpakal orginalo iepludi, un problema bus atrisinata?
A kādā stāvoklī tev ir šī izplūde? Nekur garam "nešņāc", caurules nav salocītas, metinājumi visi hermētiski, nav pilns skurstenis ar sodrejiem? Cik liels komplekts tev tur ir ar to "taisno" Yoshiumuru? Viss no A-Z? Aizdedzes spoles esi mērījis (tev laikam 2)? "Gaisa kaste" kārtībā un oriģināla? | Offline | | |
quickordead | 09. Dec 2011, 18:51 | #13152 |
| Kopš: 03. May 2011
No: Tukums
Ziņojumi: 166
Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650
|
09 Dec 2011, 16:13:39 matrix00 rakstīja:
09 Dec 2011, 14:20:19 zet rakstīja:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=347184
Tukša/pareiza/sportiska izplūde "velk aiz sevīm" brīvu ieplūdi...
Droš vien ir trāpīts rezonancē un tagad pufs izsūc kā pienākas.
tad varbuut var uzlikt atpakal orginalo iepludi, un problema bus atrisinata?
Hmm,brīnumi jau gadās, bet parasti nomainot standarta trubu pret taisno izplūdi,galvenās dīzes jāliek vismaz par kādām 10 vienībam lielākas,protams skatoties konkrēto moci. Drīzāk tiešām jāmēģina samazināt pretestību ieplūdē.
Tam izpūtējam varbūt kkads dB killers,kas kaut kā smacē
----------------- Kickin' It Old School | Offline | | |
matrix00 | 09. Dec 2011, 18:57 | #13153 |
| Kopš: 08. Dec 2011
Ziņojumi: 21
Braucu ar: Dr 650
|
09 Dec 2011, 17:20:19 Dandzs rakstīja:
09 Dec 2011, 16:13:39 matrix00 rakstīja:
tad varbuut var uzlikt atpakal orginalo iepludi, un problema bus atrisinata?
A kādā stāvoklī tev ir šī izplūde? Nekur garam "nešņāc", caurules nav salocītas, metinājumi visi hermētiski, nav pilns skurstenis ar sodrejiem? Cik liels komplekts tev tur ir ar to "taisno" Yoshiumuru? Viss no A-Z? Aizdedzes spoles esi mērījis (tev laikam 2)? "Gaisa kaste" kārtībā un oriģināla?
gruti paskaidrot,nonjemu to skursteni vidus vinam ir tuksh, kadi 5cm diametra(cauri var redzet)bet var redzet ka tam tuksumam rinki ir siets...nezinu kas vel varetu ietilpt "komplekta"
jaa 2vas,vot taas gan meritas nav,gaisa kaste ok, orginala, un iztirita itka ir... | Offline | | |
matrix00 | 09. Dec 2011, 18:59 | #13154 |
| Kopš: 08. Dec 2011
Ziņojumi: 21
Braucu ar: Dr 650
|
09 Dec 2011, 18:51:23 quickordead rakstīja:
09 Dec 2011, 16:13:39 matrix00 rakstīja:
09 Dec 2011, 14:20:19 zet rakstīja:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=347184
Tukša/pareiza/sportiska izplūde "velk aiz sevīm" brīvu ieplūdi...
Droš vien ir trāpīts rezonancē un tagad pufs izsūc kā pienākas.
tad varbuut var uzlikt atpakal orginalo iepludi, un problema bus atrisinata?
Hmm,brīnumi jau gadās, bet parasti nomainot standarta trubu pret taisno izplūdi,galvenās dīzes jāliek vismaz par kādām 10 vienībam lielākas,protams skatoties konkrēto moci. Drīzāk tiešām jāmēģina samazināt pretestību ieplūdē.
Tam izpūtējam varbūt kkads dB killers,kas kaut kā smacē
hvz, kad ierucinu pec 8,otra diena visas pagasta "babas" runa
jaiet padarit kko lietas laba...[ Šo ziņu laboja matrix00, 09 Dec 2011, 19:01:22 ] | Offline | | |
Negantelis | 09. Dec 2011, 20:26 | #13155 |
| Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
08 Dec 2011, 23:44:18 matrix00 rakstīja:
sveicinaati draugi!
tatad lieta ka sopavasar iegadajos moto ar, ar defektu tadu ka janomaina svece(galvoja), protams samainiju visas 4, viss ok bet pabraucot kaadu laicinu(2-3nedelas), atkal man kkas neiet , izskruvejot ieraugu ka sveces ir melnas, taatad konstateju vaininieks varetu but trekns maisijums(uzlikta yoshimura taisna izplude). tatad saakam ar karburatori izjauksanu, iztirisanu, un parpushanu, nekas nelidz tas pats.pec tam saakam mekleet maisijuma regulesanas skruuves, pie taa ar i apstaajamies..
karburators mikuni BST33ss
taatad jautajums tads
Kur ir ta sasoditaa skruve,ja vispar ir?
kaadi varianti,apgaismojiet
p.s.esmu jauninais,ja kas ne taa, tad bariet
kas tas vispār par moci?
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
matrix00 | 09. Dec 2011, 21:40 | #13156 |
| Kopš: 08. Dec 2011
Ziņojumi: 21
Braucu ar: Dr 650
|
09 Dec 2011, 20:26:31 Negantelis rakstīja:
08 Dec 2011, 23:44:18 matrix00 rakstīja:
sveicinaati draugi!
tatad lieta ka sopavasar iegadajos moto ar, ar defektu tadu ka janomaina svece(galvoja), protams samainiju visas 4, viss ok bet pabraucot kaadu laicinu(2-3nedelas), atkal man kkas neiet , izskruvejot ieraugu ka sveces ir melnas, taatad konstateju vaininieks varetu but trekns maisijums(uzlikta yoshimura taisna izplude). tatad saakam ar karburatori izjauksanu, iztirisanu, un parpushanu, nekas nelidz tas pats.pec tam saakam mekleet maisijuma regulesanas skruuves, pie taa ar i apstaajamies..
karburators mikuni BST33ss
taatad jautajums tads
Kur ir ta sasoditaa skruve,ja vispar ir?
kaadi varianti,apgaismojiet
p.s.esmu jauninais,ja kas ne taa, tad bariet
kas tas vispār par moci?
suzuki bandit 400 | Offline | | |
quickordead | 10. Dec 2011, 10:48 | #13157 |
| Kopš: 03. May 2011
No: Tukums
Ziņojumi: 166
Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650
|
suzuki bandit 400
Dažu gadu 400 bandītiem nāca VC motori,kas atšķīrās no normālajiem ar to,ka pie 7800 apgriezieniem,ja nekļūdos ar eļļas spiediena palīdzību tika mainīts sadaleņu novietojums prasti izsakoties, lai mainītos ieplūdes vārsta fāze. Doma apmēram kā Hondas VFR VETC, tikai strādā visi vārsti visu laiku. Sry, ja neskaidri izteicos.
Anyway, tas ir variants kāpec Tev virs 8000 apgr. negriež.
T.i. ja ir šī sistēma un tā čakarējas.
an easy way of spotting a genuine Suzuki with a VC engine is if the bike has a red valve cover and has red brake rotor spiders. The letters "VC" should also be cast on the side of the cylinder head right below the valve cover seam.
[ Šo ziņu laboja quickordead, 10 Dec 2011, 12:23:17 ]
----------------- Kickin' It Old School | Offline | | |
matrix00 | 10. Dec 2011, 14:24 | #13158 |
| Kopš: 08. Dec 2011
Ziņojumi: 21
Braucu ar: Dr 650
|
10 Dec 2011, 10:48:59 quickordead rakstīja:
suzuki bandit 400
Dažu gadu 400 bandītiem nāca VC motori,kas atšķīrās no normālajiem ar to,ka pie 7800 apgriezieniem,ja nekļūdos ar eļļas spiediena palīdzību tika mainīts sadaleņu novietojums prasti izsakoties, lai mainītos ieplūdes vārsta fāze. Doma apmēram kā Hondas VFR VETC, tikai strādā visi vārsti visu laiku. Sry, ja neskaidri izteicos.
Anyway, tas ir variants kāpec Tev virs 8000 apgr. negriež.
T.i. ja ir šī sistēma un tā čakarējas.
an easy way of spotting a genuine Suzuki with a VC engine is if the bike has a red valve cover and has red brake rotor spiders. The letters "VC" should also be cast on the side of the cylinder head right below the valve cover seam.
nebus man vc, parastais varstu motorits bez elektribas
nea, tur degmaisijums 4akare, vakar biju ierucinajis, kamer auksts vforshi iet, tksgaita negibst, viss jau saakas kad iesilst, ne tuksgaita laga strada ne darba gaita...
shodien bus japamegina pec jusu ieteikuma ar dizem paspeleties | Offline | | |
motoTurer | 10. Dec 2011, 17:44 | #13159 |
| Kopš: 22. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 211
Braucu ar: XF560
|
10 Dec 2011, 14:24:20 matrix00 rakstīja:
10 Dec 2011, 10:48:59 quickordead rakstīja:
suzuki bandit 400
Dažu gadu 400 bandītiem nāca VC motori,kas atšķīrās no normālajiem ar to,ka pie 7800 apgriezieniem,ja nekļūdos ar eļļas spiediena palīdzību tika mainīts sadaleņu novietojums prasti izsakoties, lai mainītos ieplūdes vārsta fāze. Doma apmēram kā Hondas VFR VETC, tikai strādā visi vārsti visu laiku. Sry, ja neskaidri izteicos.
Anyway, tas ir variants kāpec Tev virs 8000 apgr. negriež.
T.i. ja ir šī sistēma un tā čakarējas.
an easy way of spotting a genuine Suzuki with a VC engine is if the bike has a red valve cover and has red brake rotor spiders. The letters "VC" should also be cast on the side of the cylinder head right below the valve cover seam.
nebus man vc, parastais varstu motorits bez elektribas
nea, tur degmaisijums 4akare, vakar biju ierucinajis, kamer auksts vforshi iet, tksgaita negibst, viss jau saakas kad iesilst, ne tuksgaita laga strada ne darba gaita...
shodien bus japamegina pec jusu ieteikuma ar dizem paspeleties
Kāda paziņas paveca honda uzrādāija tieši šādus simptomus. Arī tika izmēģinātas augstāk pieminētās receptes, bet bez rezultāta. Problēma pazuda pēc vadības bloka nomaiņas. | Offline | | |
matrix00 | 10. Dec 2011, 19:36 | #13160 |
| Kopš: 08. Dec 2011
Ziņojumi: 21
Braucu ar: Dr 650
|
10 Dec 2011, 17:44:59 motoTurer rakstīja:
10 Dec 2011, 14:24:20 matrix00 rakstīja:
10 Dec 2011, 10:48:59 quickordead rakstīja:
suzuki bandit 400
Dažu gadu 400 bandītiem nāca VC motori,kas atšķīrās no normālajiem ar to,ka pie 7800 apgriezieniem,ja nekļūdos ar eļļas spiediena palīdzību tika mainīts sadaleņu novietojums prasti izsakoties, lai mainītos ieplūdes vārsta fāze. Doma apmēram kā Hondas VFR VETC, tikai strādā visi vārsti visu laiku. Sry, ja neskaidri izteicos.
Anyway, tas ir variants kāpec Tev virs 8000 apgr. negriež.
T.i. ja ir šī sistēma un tā čakarējas.
an easy way of spotting a genuine Suzuki with a VC engine is if the bike has a red valve cover and has red brake rotor spiders. The letters "VC" should also be cast on the side of the cylinder head right below the valve cover seam.
nebus man vc, parastais varstu motorits bez elektribas
nea, tur degmaisijums 4akare, vakar biju ierucinajis, kamer auksts vforshi iet, tksgaita negibst, viss jau saakas kad iesilst, ne tuksgaita laga strada ne darba gaita...
shodien bus japamegina pec jusu ieteikuma ar dizem paspeleties
Kāda paziņas paveca honda uzrādāija tieši šādus simptomus. Arī tika izmēģinātas augstāk pieminētās receptes, bet bez rezultāta. Problēma pazuda pēc vadības bloka nomaiņas.
a ka parbaudit vai tas pie vainas? | Offline | | |
|
|