Autors | Ziņojums |
ABU | 28. Nov 2011, 22:53 | #13021 |
|
Kopš: 25. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1502
Braucu ar: ZRX1200S
| Liesais...
----------------- Benzīns asinīs neizgaro:) |
Offline | |
|
Archy96 | 28. Nov 2011, 22:57 | #13022 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
28 Nov 2011, 22:48:52 Bagars rakstīja:
28 Nov 2011, 22:46:42 Vilks rakstīja:
divcilindru karburatormotors. pēc ilgākas stāvēšanas (vairāk kā gads) nevar dabūt dziesmā.
piešķiļ, bet dodot gāzi motors tā kā "burbuļo", neuzņem pilnu apgriezienus (lai gan ručka līdz galam) un ik pa laikam "šauj".
benzīns nomainīts, degvielas vadi iztīrīti, sūknis degvielu padod, sveces jaunas.
neesmu specs, lai līstu iekšā karburatoros - tik vien kā noņēmu šos, atskrūvēju pludiņkameras (dīzes ārā neskrūvēju) papūtu ar tīrītāju, saliku visu vietā.
šaize nepazūd.
ko darīt tālāk? vai ir kāds, kurš varētu pārjaukt tos karbuļus? maz ticams, ka pat to gadu nekustināšanas varētu kas notikt ar vārstiem.
Prasās pēc vannas...
Izskrūvēt dīzes, CO skrūves, iztīrīt, izpūst ar kompresoru, pārbaudīt sveces un aizies 100%.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
Vilks | 28. Nov 2011, 23:13 | #13023 |
|
Kopš: 17. May 2008
Ziņojumi: 36
Braucu ar:
| iesakiet spečuku, kuram uzticēt karburatoru iztīrīšanas darbus.
|
Offline | |
|
|
elf | 29. Nov 2011, 09:44 | #13024 |
|
Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
| Ja aukstu gāzēji var arī sveces būt izbliestas.Citreiz pietiek ar vienu uzgāzējienu.
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
|
Offline | |
|
Tvinky | 29. Nov 2011, 14:34 | #13025 |
|
Kopš: 25. Sep 2009
Ziņojumi: 607
Braucu ar: Merinu
| Varbūt kāds var ieteikt pie kā man vērsties un, kur meklēt aizmugurējo zobratu uz 60 zobiem priekš Honda CBR 600 F4i 2001? |
Offline | |
|
shkapars | 29. Nov 2011, 14:39 | #13026 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| pie Aināra Karro 29296100, ņem veco zobratu līdz un uztaisīs jaunu ar cik zobiem vien gribi. |
Offline | |
|
DOPING | 29. Nov 2011, 19:26 | #13027 |
|
Kopš: 09. Jun 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1328
Braucu ar: Kawasaki
| Čoms taisās pirkt Yamaha Virago 535
Kam pievērst pastiprinatu uzmanību?
Kādas ir vājās vietas?
Varbūt, kāds vēlas pārdot savu? |
Offline | |
|
mich | 29. Nov 2011, 19:50 | #13028 |
|
Kopš: 03. Nov 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 120
Braucu ar: Yamaha xj600s diversion, Volvo,audi ,sup
|
29 Nov 2011, 19:26:42 DOPING rakstīja:
Čoms taisās pirkt Yamaha Virago 535
Kam pievērst pastiprinatu uzmanību?
Kādas ir vājās vietas?
Varbūt, kāds vēlas pārdot savu?
es ar domāju tādu pirkt,bet netā pameklēju atsauksmes ne ko labu nedzirdēju tikai to ja brauc viens un esi iesācējs uz moča tad var jo cik ar youtobe paskatījos ar to moci tik dāmas braukā neesot ātrs uz grantenes slikti turās un ja izdomā kādu uz astes pavizināt mocis esot pa vieglu motors ar pa knapu ieteiktu paskatīties kādu no 700ccm |
Offline | |
|
karlitto | 29. Nov 2011, 19:56 | #13029 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 345
Braucu ar: exclusiv
|
29 Nov 2011, 19:50:58 mich rakstīja:
29 Nov 2011, 19:26:42 DOPING rakstīja:
Čoms taisās pirkt Yamaha Virago 535
Kam pievērst pastiprinatu uzmanību?
Kādas ir vājās vietas?
Varbūt, kāds vēlas pārdot savu?
es ar domāju tādu pirkt,bet netā pameklēju atsauksmes ne ko labu nedzirdēju tikai to ja brauc viens un esi iesācējs uz moča tad var jo cik ar youtobe paskatījos ar to moci tik dāmas braukā neesot ātrs uz grantenes slikti turās un ja izdomā kādu uz astes pavizināt mocis esot pa vieglu motors ar pa knapu ieteiktu paskatīties kādu no 700ccm
tipa tehniski mazaa viraaga esot suuds
----------------- kam nav savs kabinets, tam nav savs kabinets |
Offline | |
|
Naits | 29. Nov 2011, 19:56 | #13030 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Es ar par šo moci neko labu neesmu dzirdējis un izskatās viņš ar ne visai, manuprāt viens no neglītākajiem motoriem. Bet nu gaumes jau atšķiras.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
Archy96 | 29. Nov 2011, 22:50 | #13031 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
29 Nov 2011, 22:43:43 Rozpezd rakstīja:
Paldies DOPINGAM par Jautajuma publicesanu un visiem parejiem par atsauksmi, jau to nemt negribas.
Tad vel viens jautajums:
Saja gada tikai saniemu A kategorija, nekad pirms tam, nebiju braucis ar moci, tagad gribu nopirkt kaut ko vieglu bet ne mazak par 500 kubikiem. Domaju par to Viragu, ka saprotu nevajag.
Vel ir ideja paskatities so moci:
http://www.ss.lv/msg/ru/transport/moto-transpor...amaha/fpjni.html
Ko varat par to pateikt???
Situacija ir nakosa, saja vasara salauzu daudz kaulus avarija, dakteri pateica, ka ja nemsu realu baiku (1000 cm) un visu dienu uz ta brauksu, bus problemas, janiem kaut ko kur var sedet taisni, izkatas ka Fazer bus labs par sakumu.
Gaidi jusu kommentarus.
Atvainojiet par kludam valodaa
fazers ir ok
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
eds | 29. Nov 2011, 22:52 | #13032 |
|
Kopš: 10. Jul 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 3237
Braucu ar: laivu
| sēdēšanas ziņā man lieks, ka da jebkurš ielinieks ir ērtāks par baikiem.
----------------- http://www.oxyehho.com/ |
Offline | |
|
Archy96 | 29. Nov 2011, 23:09 | #13033 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Loģiski, ka jāpārbauda. Sarunā ar stuntfighters servisu, lai novērtē tehn. stāvokli
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
tarantuls | 30. Nov 2011, 11:25 | #13034 |
|
Kopš: 12. Sep 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 570
Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7
| parādījās problēma ar ātrumu pārslēgšanu - vakar sākās ar to, ka neslēdzās no 3 uz 2, šodien jau visos uz leju slēdzoties un pēc tam jau arī uz augšu sūdīgi.
no neitrālā uz 1 un 2 problēmu nav
sajūta, ka pārslēdzējs nenostājas sākuma stāvoklī - ja paceļ kloķi mazliet uz augšu, tad uz leju viss notiek
bez sajūga labāk
sajūgs kā parasti - no 0 uz 1 normāli, uzsākt kā parasti, neslīd
šķiet ar eļļas maiņu vien nepietiks (nobraukti ~8 kkm, taisos mainīt)
yamaha FZ1 2007[ Šo ziņu laboja tarantuls, 30 Nov 2011, 11:52:45 ]
----------------- Pārlieka centība aptumšo prātu.
|
Offline | |
|
Negantelis | 30. Nov 2011, 12:12 | #13035 |
|
Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
29 Nov 2011, 22:43:43 Rozpezd rakstīja:
Saja gada tikai saniemu A kategorija, nekad pirms tam, nebiju braucis ar moci, tagad gribu nopirkt kaut ko vieglu bet ne mazak par 500 kubikiem. Domaju par to Viragu, ka saprotu nevajag.
Ko varat par to pateikt???
Situacija ir nakosa, saja vasara salauzu daudz kaulus avarija, dakteri pateica, ka ja nemsu realu baiku (1000 cm) un visu dienu uz ta brauksu, bus problemas, janiem kaut ko kur var sedet taisni, izkatas ka Fazer bus labs par sakumu.
Ar ko reāls 1000cc baiks sēdēšanā atšķiras no nereālā 600cc?
Kā pirmo moci un jau 1000cc baiku?
Ar kuru brauksi visu dienu
Cik redzēts,dzirdēts parasti šādiem braucējiem tālais ceļojums ir līdz Laimeniekam.Un tur tad tiek stāvēts kājās ādas kombī.
Paņem kautkādu ielinieku,bet vēl lābāk civilo endūru.Amortizācija mīkstāka,sēdēšana taisnāka,ja pavisam nelīzens var kājās piecelties.
Limas pļavās gan ar tādu labāk nerādies.
-----------------
Pieteikties kursiem. |
Offline | |
|
garfs | 30. Nov 2011, 12:20 | #13036 |
|
Kopš: 13. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 925
Braucu ar: VFR800
| vajag vienkārši aizbraukt - notestēt un pasedēt uz dažādiem.. baikam arī var uzlikt krosača stūri un sēdēt taisnu muguru [ Šo ziņu laboja garfs, 30 Nov 2011, 12:21:03 ]
----------------- Iznomāju piekabi |
Offline | |
|
MIGs | 30. Nov 2011, 12:40 | #13037 |
|
Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
|
30 Nov 2011, 11:25:49 tarantuls rakstīja:
sajūta, ka pārslēdzējs nenostājas sākuma stāvoklī - ja paceļ kloķi mazliet uz augšu, tad uz leju viss notiek
Neko nezinu par konkrēto modeli, bet paskaties vai uz šaltera ass nav atspere, kas to atgriež sākuma stāvoklī. Ja šī atspere ir nolūzusi tad ir tā, ka šalteri nākas pašam atgriezt sākuma pozīcijā lai varētu slēgties tālāk.
Vēl opcija par to, ka pašā kārbā viss slikti.
Ja vienkārši grūti slēdzas pakstaies vai nesanāk tā, ka līdz galam neizspied sajūgu - varbūt piespriegot trosi vai izgaisot/pieliet šķidrumu ja hodroliskais sajūgs.
-----------------
|
Offline | |
|
tarantuls | 30. Nov 2011, 12:46 | #13038 |
|
Kopš: 12. Sep 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 570
Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7
| ārpusē tur atsperes nav
sajūgu spiežu kā parasti, problēma parādījās vakar
----------------- Pārlieka centība aptumšo prātu.
|
Offline | |
|
MIGs | 30. Nov 2011, 12:54 | #13039 |
|
Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Nu ārpusē atspere arī nebūs !
Piemēram manam jānoņem sajūga vāks, jātskrūvē šalteris un tad šo asi var izvilkt un nomainīt to atsperi.
Bet nu tev uz tausti vajadzētu just kas tur notiek.
-----------------
|
Offline | |
|
quickordead | 30. Nov 2011, 13:29 | #13040 |
|
Kopš: 03. May 2011
No: Tukums
Ziņojumi: 166
Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650
| Pirms sākt ko skrūvēt pārliecinies vai vaina nav sajūgā,varbūt tā 8k km nogājusī eļļa + tagad reāli aukstie rīti + kārtīgi neuzsildīts motors un īss brauciens = sajūgs velk līdzi,arī kārba sliktāk strādā.
Nu tas tā- no sērijas- vispirms vai bākā ir benzīns un tad tikai jaucam ārā...
----------------- Kickin' It Old School |
Offline | |
|