Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
AK292
23. Nov 2011, 23:10#13001

Kopš: 09. Dec 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 296

Braucu ar: FE350

Puikas pasakiet, ja man ir ķēde ar uzsistiem nosaukumiem EK 352 ZVO, vai derēs ķēdes savienojums RK 350?

Offline

lomsz
25. Nov 2011, 09:00#13002

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


23 Nov 2011, 10:28:47 mezavecis rakstīja:

22 Nov 2011, 14:01:40 garfs rakstīja:
vai rīga ir kāda vieta kur var nopirkt 0,75 ; 1,0 ; 1,5mm2 vadus, BET tādus kas nāk auto vadubuntēs - ar ļoti plānu izolāciju pat auto-audio kantoros tirgo ar biezaku nekā stock.
vadubuntes šrotos pirkt un šķetināt negribu. Tā kā šīs variants

danke.

dabut var bet negribesi zinat cenu! ..nem vien srota tikai atrodi kas sastav no vairak dzislam un mikstaku izolaciju..(jo jaunaks auto jo sudigaki vadi )
P.s ja nu kas elektro risinajumi autosportam!PM
SIA Argus veikalā Ūnijas ielā Rīgā ir auto vadi uz metriem... cenu precīzi neatceros, bet nekāds kosmoss nebija... http://web.argus.lv/home/hwindex.htm

Offline

garfs
25. Nov 2011, 13:39#13003

Kopš: 13. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 925

Braucu ar: VFR800

Argusā ir ar biezo izolāciju, biju jau pirms kāda laika tur
vēl jāaizbrauc uz elfa/tevalo
ps cenu PM

[ Šo ziņu laboja garfs, 25 Nov 2011, 13:40:05 ]



-----------------
Iznomāju piekabi

Offline

mezavecis
25. Nov 2011, 23:31#13004

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


25 Nov 2011, 13:39:20 garfs rakstīja:
Argusā ir ar biezo izolāciju, biju jau pirms kāda laika tur
vēl jāaizbrauc uz elfa/tevalo
ps cenu PM
shie bus istie
http://www.bulkwire.com/wire-cable/ptfe-high-te...randed-wire.html

Offline

Archy96
26. Nov 2011, 19:13#13005

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Krosisti, vajag padomu 2T moča apkopē

Kā ir ar tām virzuļu maiņām un to intervāliem?

Nu man ir tas 250 2T, enduro versija viegli deforsēta, motors izskatās rūpnīcas zborkas, nezinu vai kāds tur ir līdis un ko mainījis Kompresija ir ļoti laba, knapi ar roku var nospiest, strādā klusu, viss itkā OK. Jautājums - ir jēga tur līst iekšā, virzuli mainīt profilekses nolūkos jeb kapāt tikai, kamēr viss iet? Kādas idejas?

[ Šo ziņu laboja Archy96, 26 Nov 2011, 19:13:25 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

aivarsk
26. Nov 2011, 19:45#13006

Kopš: 21. Mar 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: 520 4T


26 Nov 2011, 19:13:02 Archy96 rakstīja:
Krosisti, vajag padomu 2T moča apkopē

Kā ir ar tām virzuļu maiņām un to intervāliem?

Nu man ir tas 250 2T, enduro versija viegli deforsēta, motors izskatās rūpnīcas zborkas, nezinu vai kāds tur ir līdis un ko mainījis Kompresija ir ļoti laba, knapi ar roku var nospiest, strādā klusu, viss itkā OK. Jautājums - ir jēga tur līst iekšā, virzuli mainīt profilekses nolūkos jeb kapāt tikai, kamēr viss iet? Kādas idejas?

nu ja tevi kāds velns dīda, tad uzmest aci virzulim jau vari. viena vakara darbs.
dilumu gan jau atpazīsi, taču svarīgākais cik plāni gredzeni nodiluši, jo tiem mierīgajiem motoriem (defors) gredzeni var nodilt plāni pat kompresi nezaudējot.
un jebkurā gadijumā gredzenus var arī atsevišķi nopirkt.

Offline

Negantelis
26. Nov 2011, 20:37#13007

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


26 Nov 2011, 19:13:02 Archy96 rakstīja:
Krosisti, vajag padomu 2T moča apkopē

Kā ir ar tām virzuļu maiņām un to intervāliem?

Nu man ir tas 250 2T, enduro versija viegli deforsēta, motors izskatās rūpnīcas zborkas, nezinu vai kāds tur ir līdis un ko mainījis Kompresija ir ļoti laba, knapi ar roku var nospiest, strādā klusu, viss itkā OK. Jautājums - ir jēga tur līst iekšā, virzuli mainīt profilekses nolūkos jeb kapāt tikai, kamēr viss iet? Kādas idejas?


Man pilnīgi identisks jautājums.No nopietnās 2t tehnikas šis man pirmais aparāts. kx250
Varbūt moto pārdevējs te apgrozās?



-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Archy96
26. Nov 2011, 21:04#13008

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


26 Nov 2011, 20:37:29 Negantelis rakstīja:

26 Nov 2011, 19:13:02 Archy96 rakstīja:
Krosisti, vajag padomu 2T moča apkopē

Kā ir ar tām virzuļu maiņām un to intervāliem?

Nu man ir tas 250 2T, enduro versija viegli deforsēta, motors izskatās rūpnīcas zborkas, nezinu vai kāds tur ir līdis un ko mainījis Kompresija ir ļoti laba, knapi ar roku var nospiest, strādā klusu, viss itkā OK. Jautājums - ir jēga tur līst iekšā, virzuli mainīt profilekses nolūkos jeb kapāt tikai, kamēr viss iet? Kādas idejas?


Man pilnīgi identisks jautājums.No nopietnās 2t tehnikas šis man pirmais aparāts. kx250
Varbūt moto pārdevējs te apgrozās?



Nu tīrasiņu sporta kapļiem esmu dzirdējis, tas intervāls kaut kādas 30 motorstundas, bet tas jau noteikti atkal atkarīgs, kā brauc

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

void
26. Nov 2011, 21:05#13009

Kopš: 19. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: crf250r


26 Nov 2011, 19:13:02 Archy96 rakstīja:
Krosisti, vajag padomu 2T moča apkopē

Kā ir ar tām virzuļu maiņām un to intervāliem?

Nu man ir tas 250 2T, enduro versija viegli deforsēta, motors izskatās rūpnīcas zborkas, nezinu vai kāds tur ir līdis un ko mainījis Kompresija ir ļoti laba, knapi ar roku var nospiest, strādā klusu, viss itkā OK. Jautājums - ir jēga tur līst iekšā, virzuli mainīt profilekses nolūkos jeb kapāt tikai, kamēr viss iet? Kādas idejas?

Tu gadūjumā neteici, ka tur ir ap 10k uz pulksteņa? Ja to skaita kā 200 motorstundas, tad tas ir daudz pat deforsētam 2T. Nevar jau zināt vai tas motors nav kādreiz lieso dabūjis vai bez eļļas pabraucis. Var izjaukt, visu samērīt, un atpakaļ salikt, ja viss kārtībā, viena vakara darbs.
Izplūdes vārsts jau noteikti būtu jāiztīra.

[ Šo ziņu laboja void, 26 Nov 2011, 21:11:34 ]

Offline

matiicins
26. Nov 2011, 21:07#13010

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F

es savam tikko nomainīju virzuli. Iepriekš arī domāju ka kompresija laba, bet tagad sapratu ko patiešām nozīmē kompresija Vecais virzulis bija galīgi izdilis un tagad ceļ labi arī pie zemākiem apgriezieniem. Priekš mana mopēda kaltais virzulis izmaksāja 75ls

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

void
26. Nov 2011, 21:10#13011

Kopš: 19. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: crf250r


26 Nov 2011, 21:04:40 Archy96 rakstīja:
Nu tīrasiņu sporta kapļiem esmu dzirdējis, tas intervāls kaut kādas 30 motorstundas, bet tas jau noteikti atkal atkarīgs, kā brauc

Manuālī motora detaļām parasti figurē pieļaujamais nodilums, stundas netiek minētas. Bet ne jau katram ir simtiem latu vērta mērinstrumentu kaudze, tāpēc vadās pēc folklorā dzirdētā laika motorstundās.

Offline

Archy96
26. Nov 2011, 21:17#13012

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


26 Nov 2011, 21:10:56 void rakstīja:

26 Nov 2011, 21:04:40 Archy96 rakstīja:
Nu tīrasiņu sporta kapļiem esmu dzirdējis, tas intervāls kaut kādas 30 motorstundas, bet tas jau noteikti atkal atkarīgs, kā brauc

Manuālī motora detaļām parasti figurē pieļaujamais nodilums, stundas netiek minētas. Bet ne jau katram ir simtiem latu vērta mērinstrumentu kaudze, tāpēc vadās pēc folklorā dzirdētā laika motorstundās.

Šādi tādi mērinstrumenti man ir , tikai servisa manuāli nekur dabūt nevaru šim te brīnumam, domāju, ka tur ir ļoti daudz kas kopīgs ar RM250, būs vien laikam kādā brīdī jāizķidā

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
26. Nov 2011, 21:19#13013

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


26 Nov 2011, 21:05:54 void rakstīja:

26 Nov 2011, 19:13:02 Archy96 rakstīja:
Krosisti, vajag padomu 2T moča apkopē

Kā ir ar tām virzuļu maiņām un to intervāliem?

Nu man ir tas 250 2T, enduro versija viegli deforsēta, motors izskatās rūpnīcas zborkas, nezinu vai kāds tur ir līdis un ko mainījis Kompresija ir ļoti laba, knapi ar roku var nospiest, strādā klusu, viss itkā OK. Jautājums - ir jēga tur līst iekšā, virzuli mainīt profilekses nolūkos jeb kapāt tikai, kamēr viss iet? Kādas idejas?

Tu gadūjumā neteici, ka tur ir ap 10k uz pulksteņa? Ja to skaita kā 200 motorstundas, tad tas ir daudz pat deforsētam 2T. Nevar jau zināt vai tas motors nav kādreiz lieso dabūjis vai bez eļļas pabraucis. Var izjaukt, visu samērīt, un atpakaļ salikt, ja viss kārtībā, viena vakara darbs.
Izplūdes vārsts jau noteikti būtu jāiztīra.

Tās 200 stundas ir daudz, bet kā jau teicu, viss smuki un klusi griežās, tamdēļ šaubījos par vajadzību kaut ko bez iemesla ārdīt laukā, bet laikam jau vajadzēs.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

mezavecis
26. Nov 2011, 21:48#13014

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:

manam mopedam pec bibeles 7,5 motorstundas

Offline

shkapars
27. Nov 2011, 03:14#13015

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

jā, ar manuāli nevajag baigi aizrauties manam (CRF250R) arī pēc manuāļa virzulis un eļļa ir jāmaina reizē un pie 15h, bet no speciālistu viedokļa (lasu visādus aizjūras forumus) normāli ir mainīt eļļu pēc 5h un virzuli tik pēc 50h tādam sēņotājam kā man. Karro noteikti maina bišķi biežāk
Archy, tev tak ir pazīstami motokrosisti, uzjautā šiem. bet nu braucot pa mežu un reizēm spīdzinot pa trasi 50h būtu braucamas droši 2ar1/2am. man te pulciņā puika kTMam 2T250, kas baltijas čempions enduro amatieros laikam, mainīja virzuli tik uz 80h, ja nemaldos. būšu mājās, uzjautāšu.

[ Šo ziņu laboja shkapars, 27 Nov 2011, 03:15:28 ]

Offline

mezavecis
27. Nov 2011, 08:56#13016

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


27 Nov 2011, 03:14:29 shkapars rakstīja:
jā, ar manuāli nevajag baigi aizrauties manam (CRF250R) arī pēc manuāļa virzulis un eļļa ir jāmaina reizē un pie 15h, bet no speciālistu viedokļa (lasu visādus aizjūras forumus) normāli ir mainīt eļļu pēc 5h un virzuli tik pēc 50h tādam sēņotājam kā man. Karro noteikti maina bišķi biežāk
Archy, tev tak ir pazīstami motokrosisti, uzjautā šiem. bet nu braucot pa mežu un reizēm spīdzinot pa trasi 50h būtu braucamas droši 2ar1/2am. man te pulciņā puika kTMam 2T250, kas baltijas čempions enduro amatieros laikam, mainīja virzuli tik uz 80h, ja nemaldos. būšu mājās, uzjautāšu.
Tas humoram par bibeli bet reali 20 max 25 h un mainu,zinu puiku kas ta nedarija..redzeju kas bija pec tam lacitim vedera..protams nozime kur tiek spidzinats patiesiba pa mezu un gruntenem ar pilnu tas resurs gauzam iss,drizak trase sanak saudzigak jo akna pa isu lai atgrieztu uz pampakiem un pirms trampliniem
P.s zinu ka ktm tiesham pacies 50-80 stundas..es gan nerisketu

Offline

shkapars
27. Nov 2011, 14:30#13017

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

mežaveci, jālieto tad labākas eļļas

Offline

VATERLAND
28. Nov 2011, 19:05#13018

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)

Taa,padalaas pieredzee par paziimeem,kad saak atmesties degvielas suuknis moo.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Sliktais
28. Nov 2011, 19:45#13019

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


28 Nov 2011, 19:05:36 VATERLAND rakstīja:
Taa,padalaas pieredzee par paziimeem,kad saak atmesties degvielas suuknis moo.

Pazīmes varētu būt tādas pašas kā autosam - vai nu nosprāgst pēkšņi un negaidīti, vai pie lielāka patēriņa, jaudas nepieciešamības nespēj uzkačāt spiedienu - tipa tukšgaitā un bez slodzes iet. Var jau būt arī ka pavisam savādak

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Vilks
28. Nov 2011, 22:46#13020

Kopš: 17. May 2008

Ziņojumi: 36

Braucu ar:

divcilindru karburatormotors. pēc ilgākas stāvēšanas (vairāk kā gads) nevar dabūt dziesmā.

piešķiļ, bet dodot gāzi motors tā kā "burbuļo", neuzņem pilnu apgriezienus (lai gan ručka līdz galam) un ik pa laikam "šauj".

benzīns nomainīts, degvielas vadi iztīrīti, sūknis degvielu padod, sveces jaunas.

neesmu specs, lai līstu iekšā karburatoros - tik vien kā noņēmu šos, atskrūvēju pludiņkameras (dīzes ārā neskrūvēju) papūtu ar tīrītāju, saliku visu vietā.

šaize nepazūd.

ko darīt tālāk? vai ir kāds, kurš varētu pārjaukt tos karbuļus? maz ticams, ka pat to gadu nekustināšanas varētu kas notikt ar vārstiem.

Offline