Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
void
20. Nov 2011, 22:26#12981

Kopš: 19. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: crf250r


20 Nov 2011, 22:14:43 Archy96 rakstīja:

20 Nov 2011, 03:20:28 shkapars rakstīja:

19 Nov 2011, 23:57:55 void rakstīja:
Par kādu tīrīšanu var iet runa, ja cilindrs būtu tīrs ar ziepēm nomazgāts


cilindrs (nikosil) pirms katras gredzenu maiņas ir jātīra, ne tikai ar ziepēm.
lai gredzeni varētu labi noblīvēties, cilindram nav vis gluda siena, bet gan viegls krustenisks rievojums. nu un tad iepriekšējais virzulis + gredzeni piedilstot, to revojumu parasti aizdirš un jaunie gredzeni vairs tik precīzi nepiedils. tāpēc ir speciāli instrumenti, kā flex hone, ar ko tad to cilindru tīra. nejaukt ar honēšanu, šis flex hone nikasilam neko nevar izdarīt. lai čakarētu nikosilu, vajad dimanta instrumentu. ja kas, tad man šitāds instruments ir priekš 250 cm3 cilindra (neatceros īsti tos mm parametrus no cik līdz cik, bet pirku savam krosačam). tātad varu iztīrīt 250niekiem kroseniekiem un litriem baikiem. 4 Ls par cilindru.


Paga paga, Škapar, tas krusteniskais rievojums ir domāts priekš tam, lai eļļai būtu, kur ieķerties, respektīvi, lai veidotos eļļas kārtiņa un gredzeni labāk slīdētu, neķīlētos, tādu skaidrojumu vienmēr esmu uzskatījis par pareizu. Esot džeki provējuši cilindru izslīpēt spoguļgludu, kompresija jau baigā, bet vienā brīdī sāk klemmēt, tā lūk. Nu un viņu periodiski, to švīkājumu ir ieteicams atjaunot. Ar to šis te kantoris nodarbojas, cik esmu runājis - www.ramoto.lv

Rekur var palasīt:
http://ramoto.lv/instrumenti-materiali/flex-hone.html

Tas jau par čugunu.
Atjaunot švīkājumu nikosilam var sūtot cilindru pēc jauna nikosila. Pārklājums ir plānā kārtā, ja švīkas vairs nav, tad arī nikosils nav daudz palicis.

[ Šo ziņu laboja void, 20 Nov 2011, 22:45:16 ]

Offline

shkapars
21. Nov 2011, 03:45#12982

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

jā, švīkojums ir domāts abiem diviem, gan eļļošanai, gan gredzenu piedilšanai. vismaz man tā gudri onkuļi ir stāstījuši (angļu valodā). vispār jau savā ziņā tie viens otru papildina, jo vairāk būs eļļa uz cilindra sieniņām, jo būs labāka kompresija. protams, nevajag saprast šo teikumu vispārīgā nozīmē un ieliet cilindrā 100 g eļļas

Offline

elf
21. Nov 2011, 09:32#12983

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Vēl tāda nianse,ja tosols tiek cilindrā ,nikosils ir nost.

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

endurists
21. Nov 2011, 10:10#12984

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


20 Nov 2011, 12:27:04 dzhanis rakstīja:
Gaujas ielaa pamerit 2Ls


Iedodiet lūdzu kontaktus tam Gaujas ielas kantorim!

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

shkapars
21. Nov 2011, 11:50#12985

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

par nikasli cilindru mērīšanu un virzuļa piemeklēšanu, kura diametrs atšķirās par 1 simtdaļu, viens braucējs, kas maina virzuļus ļoti bieži, izteicās, ka tā remontu padarīšana ir fufelis. viņi parasti pērk virzuļus optom un vienreiz bij joka pēc pamērījuši. visi izmēri atšķirās, nekas nav tik precīzs. nevar uztaisīt tik precīzu virzuli, kam atšķirās simtdaļa. no tā brīža lietojot tikai tos, kas paredzēti orģinālajam cilindram.
citiem ražotājiem nemaz nav remontizmēri tur 75,96 un 75,97. ir vienkārši virzulis 76mm un viss.
nu tās tīri manas domas un ko esmu dzirdējis, tas nav akmenī iekalts.

Offline

Archy96
21. Nov 2011, 11:55#12986

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Nov 2011, 11:50:52 shkapars rakstīja:
par nikasli cilindru mērīšanu un virzuļa piemeklēšanu, kura diametrs atšķirās par 1 simtdaļu, viens braucējs, kas maina virzuļus ļoti bieži, izteicās, ka tā remontu padarīšana ir fufelis. viņi parasti pērk virzuļus optom un vienreiz bij joka pēc pamērījuši. visi izmēri atšķirās, nekas nav tik precīzs. nevar uztaisīt tik precīzu virzuli, kam atšķirās simtdaļa. no tā brīža lietojot tikai tos, kas paredzēti orģinālajam cilindram.
citiem ražotājiem nemaz nav remontizmēri tur 75,96 un 75,97. ir vienkārši virzulis 76mm un viss.
nu tās tīri manas domas un ko esmu dzirdējis, tas nav akmenī iekalts.


Nu uz to lielo diametru tā viena simtdaļa tik tiešām ir fufelis, cita lieta, ja tur kādas 0.05mm turpu šurpu, tas jau varētu ko ietekmēt

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

metrinsh
21. Nov 2011, 13:59#12987

Kopš: 15. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 104

Braucu ar: azartu...

Vajadzētu vienu moto pārveidot... kāds varētu ieteikt pie kā, lai sākumā griežus par pārveidošanas jautājumiem, kas attiecas uz TA.

Būšu dikti pateicīgs!

Offline

hrjaz
21. Nov 2011, 15:20#12988

Kopš: 19. Feb 2011

No: Cēsis

Ziņojumi: 139

Braucu ar: DRZ 400

kā pārbaudīt dačiku, kas ieslēdz neitrālā lampiņu?
http://www.google.lv/imgres?imgurl=http://www.b...EwAQ&dur=303

[ Šo ziņu laboja hrjaz, 21 Nov 2011, 15:24:11 ]



-----------------
Ja tev liekas, ka visi apkārt smird, aizej nomazgājies!

Offline

kinigadners
21. Nov 2011, 16:59#12989

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


21 Nov 2011, 15:20:34 hrjaz rakstīja:
kā pārbaudīt dačiku, kas ieslēdz neitrālā lampiņu?
http://www.google.lv/imgres?imgurl=http://www.b...EwAQ&dur=303
Tas ir tikai slīdošais devējs un viņi nemēdz nojukt,pārāvums jāmeklē no tā štepseļa līdz kontrol lammpai ja nedarbojas.

Offline

garfs
22. Nov 2011, 14:01#12990

Kopš: 13. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 925

Braucu ar: VFR800

vai rīga ir kāda vieta kur var nopirkt 0,75 ; 1,0 ; 1,5mm2 vadus, BET tādus kas nāk auto vadubuntēs - ar ļoti plānu izolāciju pat auto-audio kantoros tirgo ar biezaku nekā stock.
vadubuntes šrotos pirkt un šķetināt negribu. Tā kā šīs variants

danke.

[ Šo ziņu laboja garfs, 22 Nov 2011, 14:01:51 ]



-----------------
Iznomāju piekabi

Offline

urmaurma
22. Nov 2011, 16:07#12991

Kopš: 13. Apr 2011

Ziņojumi: 135

Braucu ar: Sv650s

Nevaru nekur infu atrast par dominatoru NX650.
intresee,vai 1992gada nx650 var uzlikt galvu no jaunaka?

Offline

mexican
22. Nov 2011, 20:49#12992

Kopš: 24. Apr 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 210

Braucu ar: Yamaha BT1100

Nu tā, man pirmais mocis un līdz ar to pirmās problēmas.

Vot nolēmu neziemot moci, bet tā vietā viņu ik pa laikam padarbināt, jo ceru vinju vēl pa ziemu uz kādu servisu aizstiept.

Problēma ir tāda, ka jau kādas trīs reizes esmu mēģinājis viņu padarbināt, bet viss vairāk nenotiek tik jauki kā pirmajās reizēs.

Neskatoties uz to ka čoks sākumā ir līdz galam vaļā, mocis knapi rūc, un pēc laika čoku griežot ciet viņš noslāpst ar briesmīgu troksni un vairāk nelec ne pa kam.

Tas normāli, vai arī tā ir kārtējā problēma ko risināt?

Offline

Bullis
22. Nov 2011, 22:31#12993

Kopš: 14. May 2008

Ziņojumi: 473

Braucu ar: Kawasaki kx250f

Kur var nopirkt stravas parveidotaju no 12 V vajag dabuut 24 V

Offline

UDT
23. Nov 2011, 09:55#12994

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama

Sveiki.

Atvedaam puikam 65 nieku. KTM 08 gads. Viss labi, tikai ieveeroju ka braucot reizeem pil aaraa benziins.
Saaku skatiities siikaak, vopsem ka sagaazh aptuveni 45 graadus sliipi saak teceet aaraa bendza pa paarpluudes trubinju. Nonjeemu to karbi uzliku zemaaku liimeni taapat tek sagaazhot. Kaads nav saskaaries ar saadu lietu? Vieniigais ko tagad redzu ir uzlociit uz augshu paarpluudes trubinju (gumijas kas apakshaa)

Vispaar kautkaa jociigi, liimenis tam karbim jaabuut gandriiz liidz vaacinja augshai, bet paarpluudes taa trubinja kas iekshaa pludinja kameraa varbuut 5 mm augstaak. Logiski ka tek, citiem taa arii ir? Karbis Mikuni VM 24-505

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

elf
23. Nov 2011, 10:01#12995

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


21 Nov 2011, 10:10:58 endurists rakstīja:

20 Nov 2011, 12:27:04 dzhanis rakstīja:
Gaujas ielaa pamerit 2Ls


Iedodiet lūdzu kontaktus tam Gaujas ielas kantorim!


29408727

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

void
23. Nov 2011, 10:17#12996

Kopš: 19. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: crf250r


23 Nov 2011, 09:55:13 UDT rakstīja:
Sveiki.

Atvedaam puikam 65 nieku. KTM 08 gads. Viss labi, tikai ieveeroju ka braucot reizeem pil aaraa benziins.
Saaku skatiities siikaak, vopsem ka sagaazh aptuveni 45 graadus sliipi saak teceet aaraa bendza pa paarpluudes trubinju. Nonjeemu to karbi uzliku zemaaku liimeni taapat tek sagaazhot. Kaads nav saskaaries ar saadu lietu? Vieniigais ko tagad redzu ir uzlociit uz augshu paarpluudes trubinju (gumijas kas apakshaa)

Vispaar kautkaa jociigi, liimenis tam karbim jaabuut gandriiz liidz vaacinja augshai, bet paarpluudes taa trubinja kas iekshaa pludinja kameraa varbuut 5 mm augstaak. Logiski ka tek, citiem taa arii ir? Karbis Mikuni VM 24-505

Nezinu kā jābūt, bet man sagāžot tek gan crf250 ak keihin, gan bijušais kx125 ar mikuni.
Tam jau pārplūdes kanāli arī ir domāti, lai nepārlejas apgāžot.
Sagāžot līkumos domājams viss ir OK dēļ centbēdzes spēkiem.

Offline

endurists
23. Nov 2011, 10:26#12997

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


23 Nov 2011, 10:17:56 void rakstīja:

23 Nov 2011, 09:55:13 UDT rakstīja:
Sveiki.

Atvedaam puikam 65 nieku. KTM 08 gads. Viss labi, tikai ieveeroju ka braucot reizeem pil aaraa benziins.
Saaku skatiities siikaak, vopsem ka sagaazh aptuveni 45 graadus sliipi saak teceet aaraa bendza pa paarpluudes trubinju. Nonjeemu to karbi uzliku zemaaku liimeni taapat tek sagaazhot. Kaads nav saskaaries ar saadu lietu? Vieniigais ko tagad redzu ir uzlociit uz augshu paarpluudes trubinju (gumijas kas apakshaa)

Vispaar kautkaa jociigi, liimenis tam karbim jaabuut gandriiz liidz vaacinja augshai, bet paarpluudes taa trubinja kas iekshaa pludinja kameraa varbuut 5 mm augstaak. Logiski ka tek, citiem taa arii ir? Karbis Mikuni VM 24-505

Nezinu kā jābūt, bet man sagāžot tek gan crf250 ak keihin, gan bijušais kx125 ar mikuni.
Tam jau pārplūdes kanāli arī ir domāti, lai nepārlejas apgāžot.
Sagāžot līkumos domājams viss ir OK dēļ centbēdzes spēkiem.


Manam (Keihin FCR39)ar sagāžot tek ārā! Gan jau ka tā jābūt!

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

mezavecis
23. Nov 2011, 10:28#12998

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


22 Nov 2011, 14:01:40 garfs rakstīja:
vai rīga ir kāda vieta kur var nopirkt 0,75 ; 1,0 ; 1,5mm2 vadus, BET tādus kas nāk auto vadubuntēs - ar ļoti plānu izolāciju pat auto-audio kantoros tirgo ar biezaku nekā stock.
vadubuntes šrotos pirkt un šķetināt negribu. Tā kā šīs variants

danke.

dabut var bet negribesi zinat cenu! ..nem vien srota tikai atrodi kas sastav no vairak dzislam un mikstaku izolaciju..(jo jaunaks auto jo sudigaki vadi )
P.s ja nu kas elektro risinajumi autosportam!PM

Offline

UDT
23. Nov 2011, 10:42#12999

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama

Nu nezinu - no malas skatoties visu laiku vinsh pilina arii vienkaarshi pa bedreem kratototies un arii liikumos. Man nevienam tik maz sagaazot nav nekas teceejis paari.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

void
23. Nov 2011, 10:54#13000

Kopš: 19. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: crf250r

Tad jāskatās kādā stāvoklī ir adatas vārsts.

Offline