Žel ka vakar riepas neuzmontēju mocim.
Jāizkustina auto un laikam tad iešu to darīt ,tā kā ja labi veiksies varbūt pēc kādas stundiņas vai divām varētu pamēģināt kā ir.
Njāāāā', nu i nafig, tas pats, kas pa sūdiem/purvu šņukurēties, šodien pa pusstundu pat līdz Līčiem netiku, tikpat laika prasīja, lai apgrieztos un tiktu mājās...
450-nieks gan izlauzās līdz Staķikam, uzlējās, un vilka ar uz mājām.
Toties pēc četru stundu sniega šķūrēšanas juties tieši tāspat, kā pēc izbrauciena ar Talsu Egoniem, lupatās!
Izbraucu šodien ar riepus vulgaris, 1,5h nobraucu 30km, sajūta kā pēc kārtīga 200km berģinieka pa ceļam atrāvos mīksto
Slīd labi, īpaši, kur pieblietēts sniegs uz grantenēm, bet, kur laiduši jātnieki ar zirgiem, viss samalts lupatās un var vilkt kā pa vidēji mīkstu granti, tikai tas zirgu posms tāds īsiņš...
Sajūgam trosīte kaut kā ļoti stīva paliek, laiakm dēļ aukstuma... Ir kādas zāles pret šo?
----------------- Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!
08 Dec 2013, 21:12:26 Negantelis rakstīja:
Trosīti izžāvē un saeļļo ar sintētiku.
Ehm.. kāda tieši sintētika? Mans nav kontinents šajos jautajumos...
----------------- Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!
Šeit nav virināšana un šnukurēšana, bet ir , teiksim lavierēšana ar sausām kājām enduro klasē! Ļoti noder dažreiz. Kam interese, var nākošgad piebiedroties!
09 Dec 2013, 18:44:17 mezavecis rakstīja:
divi labi produkti ķēdēm un trosītēm swepco vai wurth
redzu, ka Wurth produkts satur PTFE, kur tam īstā vieta un trosītēm noteikti ieteicams.
Savukārt Swepco kā cieto piedevu satur grafītu. nav smērējošs tas līdzeklis?