Autors | Ziņojums |
Exciter | 20. Oct 2011, 13:55 | #12732 |
|
Kopš: 27. Jul 2009
Ziņojumi: 1149
Braucu ar: WR450F
|
20 Oct 2011, 13:28:50 UDT rakstīja:
20 Oct 2011, 13:10:32 Exciter rakstīja:
Ventjiks griež nonstopā :gateris:
Šķidrumu atkārtoti nomainīju un visādi meditēju ar domu atgaisot, bet tā nevarētu būt problēma. Viņš praktiski pats atgaisojas.
Atliek vai nu blīve, vai sūknis (par plaisu motorā nemaz negribu domāt). Nevaru iedomāties kā pārbaudīt sūkni.
Uz pareizo pusi griezas?
Es domaaju ka sajaa sakaraa nebuus probleema ar galvas bliivi. Kautkas ar dzeseeshanu.
Radiatori vienmeeriigi silti (karsti)?
A tev uzvaaraas tieshaam? VArbuut radiaatoraa kaada mikroplaisa, ar spiedenu naak aaraa tosols, tiek kautkur uz trubaam, naak garainji un liekas ka vaaraas bet iisteniibaa nee. Man taa bija ar 50 nieku siikajam.
Nē, uzvārās normāli izspiež visu ārā pēc 100 grādiem. Elektroniskais temp. dačiks rāda. Radiators karsts, takā termostatā vaina nav. Turās stabili temperatūru braucot.
Ventjiks griežas labi. Iepriekš tāda problēma nebija. Vienreiz uzvārīju, kad biju aizmirsis viņu ieslēgt un tagad visulaiku vārās, ja stāv uz vietas. |
Offline | |
|
deMarco | 20. Oct 2011, 14:05 | #12733 |
|
Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
| Bet varbūt vienkārši radiators galīgi aizaudzis (gan no iekšas, gan āra)?
Man vecajam R1 arī normāli karsa motors (tiesa, ne riezi neuzvārīju) - radiātors bija pilnīgākā miskaste. Pa ziemu ritīgi izmazgāju, iztīriju, salocīju atpakaļ sabuktētās ribiņas and so on... Labāk palika.
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas |
Offline | |
|
maniac | 20. Oct 2011, 14:23 | #12734 |
|
Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5173
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
20 Oct 2011, 14:05:03 deMarco rakstīja:
Bet varbūt vienkārši radiators galīgi aizaudzis (gan no iekšas, gan āra)?
Man vecajam R1 arī normāli karsa motors (tiesa, ne riezi neuzvārīju) - radiātors bija pilnīgākā miskaste. Pa ziemu ritīgi izmazgāju, iztīriju, salocīju atpakaļ sabuktētās ribiņas and so on... Labāk palika.
Piekrītu. Tā var būt. Savam FJR-am arī pabakstīju radiatora šūnas garos ziemas vakaros. Vismaz 1/3 daļa bija aizlocīta un aizsista ar smiltīm. Nepārspīlējot - divas riktīgas saujas izbakstīju
Man gan viņš nevārījās, bet ventilators slēdzās iekšā, tikko apstājos... |
Offline | |
|
|
Exciter | 20. Oct 2011, 14:44 | #12735 |
|
Kopš: 27. Jul 2009
Ziņojumi: 1149
Braucu ar: WR450F
| Da nē, viss tur normāli. Jebkādā karstumā nekādas problēmas nekad nav bijušas, bet tad pēkšņi hujak un viss, vārās nonstopā. Kautkam ir iestājies pizdā.
Radiators iekšpusē izskatās megasterils un no ārpuses arī viss ok.
Sūknis visdrīzāk strādā, jo cirkulācija ir kautkāda.
Izskatās, ka būs vien jarauj galva nost un jāmaina blīve, ja savādāk to pārbaudīt nevar. |
Offline | |
|
deMarco | 20. Oct 2011, 14:49 | #12736 |
|
Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
| Nu bet tam nav loģika. Ja blīvei būtu kirdik, tad taču kaut kur pazustu tosols, eļļā būtu emulsija vai kaut kā tā...
Te izskatās tīri pēc dzesēšanas sistēmas problēmas- vai nu kaut kas ir ciet vai arī vienkārši nav plūsmas- sūknim čau...
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas |
Offline | |
|
tarantuls | 20. Oct 2011, 14:50 | #12737 |
|
Kopš: 12. Sep 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 570
Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7
| ja blīve, tak izpūst uzreiz, ne tikai stāvot. izņem termostatu.
----------------- Pārlieka centība aptumšo prātu.
|
Offline | |
|
UDT | 20. Oct 2011, 15:28 | #12738 |
|
Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
| Es gan saakumaa paarbaudiito to suukni.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) |
Offline | |
|
Exciter | 20. Oct 2011, 15:39 | #12739 |
|
Kopš: 27. Jul 2009
Ziņojumi: 1149
Braucu ar: WR450F
|
20 Oct 2011, 15:28:37 UDT rakstīja:
Es gan saakumaa paarbaudiito to suukni.
Drīksti ieteikt kā to izdarīt |
Offline | |
|
kidd | 20. Oct 2011, 15:45 | #12740 |
|
Kopš: 31. Mar 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 3272
Braucu ar: Kawa ZX6R
| nu - man bembim bija, ka karst augšā un nevar saprast čo za figņa. izrādījās- termostats ieklemmējis uz mazo loku |
Offline | |
|
UDT | 20. Oct 2011, 15:46 | #12741 |
|
Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
20 Oct 2011, 15:39:31 Exciter rakstīja:
20 Oct 2011, 15:28:37 UDT rakstīja:
Es gan saakumaa paarbaudiito to suukni.
Drīksti ieteikt kā to izdarīt
Izjaukt - apskatiities vai taas laapstinjas griezas.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) |
Offline | |
|
ABU | 20. Oct 2011, 15:49 | #12742 |
|
Kopš: 25. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1502
Braucu ar: ZRX1200S
| Cik sapratu tev vienreiz uzvārījās un viss sākās(iepriekš bija O.K.) Iespējams ir izveidojies kāds tvaika "korķis". Tiešām vispirms skaties atgaisošanu(manuālī visām vietām jābūt parādītām) un arī uz paša sūkņa(manam ir speciāli maza skrūvīte sūknī)! Tad vēl jau varbūt paša sūkņa "spārniņi" nolūzuši vai ap asi griežās riņķī. Galvu raut nost tas ir pēdējais
----------------- Benzīns asinīs neizgaro:) |
Offline | |
|
DB | 20. Oct 2011, 16:01 | #12743 |
|
Kopš: 08. Jun 2010
Ziņojumi: 1890
Braucu ar:
| +1
galvu raut nost, tas ir pēdējais.
To točna paspēsi
R1 vispār galvu var noraut neņemot ārā dzinēju?
zx9r pēc manuāļa jāņem ārā viss |
Offline | |
|
Exciter | 20. Oct 2011, 16:04 | #12744 |
|
Kopš: 27. Jul 2009
Ziņojumi: 1149
Braucu ar: WR450F
|
20 Oct 2011, 16:01:42 DB rakstīja:
+1
galvu raut nost, tas ir pēdējais.
To točna paspēsi
R1 vispār galvu var noraut neņemot ārā dzinēju?
zx9r pēc manuāļa jāņem ārā viss
Man ir aizdmoma, ka nevar
Ok, papisināšos vēl ar sūkni un termostatu. Ziema gara |
Offline | |
|
maniac | 20. Oct 2011, 16:22 | #12745 |
|
Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5173
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
20 Oct 2011, 16:01:42 DB rakstīja:
+1
galvu raut nost, tas ir pēdējais.
To točna paspēsi
R1 vispār galvu var noraut neņemot ārā dzinēju?
zx9r pēc manuāļa jāņem ārā viss
FJR-am arī. Pēc manuāļa Pamanījos nomainīt galvu, neizceļot motoru! Vienkāršāk varbūt bija izcelt Bet ko nu vairs |
Offline | |
|
DB | 20. Oct 2011, 16:47 | #12746 |
|
Kopš: 08. Jun 2010
Ziņojumi: 1890
Braucu ar:
| Es arī iemanījos neceļot ārā. Atstāju tikai uz apakšējā stiprinājuma un palaidu motoru zemāk. Celt ārā nav diez ko vieglāk un ātrāk, esmu pārbaudījis Protams, kad izņemts, ir daudz ērtāk ņemt nost/likt virsū to galvu... |
Offline | |
|
Strazds | 20. Oct 2011, 17:56 | #12747 |
|
Kopš: 02. May 2008
Ziņojumi: 99
Braucu ar: SMR #888
| KTM īpašnieki, kā tur īsti ir?
Remonta manuālī teikts, ka motora iet iekšā 1,35L eļļās. Izlēju veco eļļu, ielēju svaigu 1 L. Un "lodziņš" sānos jau var teikt līdz lūpai pilns
Izlietais vecās eļļas apjom varētu būt apmēram kās 1,3L bet nu līmeni tad nomērīt nevar, jo vienmēr līmenim pāri [ Šo ziņu laboja Strazds, 20 Oct 2011, 17:58:28 ] |
Offline | |
|
deMarco | 20. Oct 2011, 18:00 | #12748 |
|
Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
| Ir 3 eļļas tilpumi- bez filtra maiņas; ar filtra maiņu un sausā motorā.
starp 1. un pēdējo starpība baikiem var būt pat ap litru
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas |
Offline | |
|
ggg | 20. Oct 2011, 18:05 | #12749 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 521
Braucu ar: ktm 950,505
|
20 Oct 2011, 17:56:48 Strazds rakstīja:
KTM īpašnieki, kā tur īsti ir?
Remonta manuālī teikts, ka motora iet iekšā 1,35L eļļās. Izlēju veco eļļu, ielēju svaigu 1 L. Un "lodziņš" sānos jau var teikt līdz lūpai pilns
Izlietais vecās eļļas apjom varētu būt apmēram kās 1,3L bet nu līmeni tad nomērīt nevar, jo vienmēr līmenim pāri
Lej 1,35l. tas nekas ja buus nedaudz par daudz,moci piedarbinot ella saies filtros un arii lodzinjaa viss buus shtokos
[ Šo ziņu laboja ggg, 20 Oct 2011, 18:07:39 ]
----------------- .silava moto.
Kravas Celtņu Remontdarbnīca
http://celtnuremonts.lv/?lang=lv
|
Offline | |
|
UDT | 20. Oct 2011, 19:42 | #12750 |
|
Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
20 Oct 2011, 18:05:49 ggg rakstīja:
20 Oct 2011, 17:56:48 Strazds rakstīja:
KTM īpašnieki, kā tur īsti ir?
Remonta manuālī teikts, ka motora iet iekšā 1,35L eļļās. Izlēju veco eļļu, ielēju svaigu 1 L. Un "lodziņš" sānos jau var teikt līdz lūpai pilns
Izlietais vecās eļļas apjom varētu būt apmēram kās 1,3L bet nu līmeni tad nomērīt nevar, jo vienmēr līmenim pāri
Lej 1,35l. tas nekas ja buus nedaudz par daudz,moci piedarbinot ella saies filtros un arii lodzinjaa viss buus shtokos
Pie mainjas jau vienmeer vajag padarbinaat lai taa ella saiet filtraa.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) |
Offline | |
|
driver | 21. Oct 2011, 00:25 | #12751 |
|
Kopš: 21. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13
Braucu ar: BMW e24, e30, e32
| Labvakar kungi!
man visu laiku neliek mieru viens jautājums - vai mocis + gāze (LPG) arī ir kruta?
----------------- dzinēju, elektronikas diagnostika & remonts
visa veida elektroniskās pretaizdzīšanas sistēmas - gan mototehnikai, gan visu marku auto,
driver@bmwpower.lv vai PM |
Offline | |
|