Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Exciter
20. Oct 2011, 13:55#12732

Kopš: 27. Jul 2009

Ziņojumi: 1149

Braucu ar: WR450F


20 Oct 2011, 13:28:50 UDT rakstīja:

20 Oct 2011, 13:10:32 Exciter rakstīja:
Ventjiks griež nonstopā :gateris:
Šķidrumu atkārtoti nomainīju un visādi meditēju ar domu atgaisot, bet tā nevarētu būt problēma. Viņš praktiski pats atgaisojas.
Atliek vai nu blīve, vai sūknis (par plaisu motorā nemaz negribu domāt). Nevaru iedomāties kā pārbaudīt sūkni.


Uz pareizo pusi griezas?
Es domaaju ka sajaa sakaraa nebuus probleema ar galvas bliivi. Kautkas ar dzeseeshanu.
Radiatori vienmeeriigi silti (karsti)?
A tev uzvaaraas tieshaam? VArbuut radiaatoraa kaada mikroplaisa, ar spiedenu naak aaraa tosols, tiek kautkur uz trubaam, naak garainji un liekas ka vaaraas bet iisteniibaa nee. Man taa bija ar 50 nieku siikajam.

Nē, uzvārās normāli izspiež visu ārā pēc 100 grādiem. Elektroniskais temp. dačiks rāda. Radiators karsts, takā termostatā vaina nav. Turās stabili temperatūru braucot.
Ventjiks griežas labi. Iepriekš tāda problēma nebija. Vienreiz uzvārīju, kad biju aizmirsis viņu ieslēgt un tagad visulaiku vārās, ja stāv uz vietas.

Offline

deMarco
20. Oct 2011, 14:05#12733

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Bet varbūt vienkārši radiators galīgi aizaudzis (gan no iekšas, gan āra)?
Man vecajam R1 arī normāli karsa motors (tiesa, ne riezi neuzvārīju) - radiātors bija pilnīgākā miskaste. Pa ziemu ritīgi izmazgāju, iztīriju, salocīju atpakaļ sabuktētās ribiņas and so on... Labāk palika.

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

maniac
20. Oct 2011, 14:23#12734

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5173

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


20 Oct 2011, 14:05:03 deMarco rakstīja:
Bet varbūt vienkārši radiators galīgi aizaudzis (gan no iekšas, gan āra)?
Man vecajam R1 arī normāli karsa motors (tiesa, ne riezi neuzvārīju) - radiātors bija pilnīgākā miskaste. Pa ziemu ritīgi izmazgāju, iztīriju, salocīju atpakaļ sabuktētās ribiņas and so on... Labāk palika.

Piekrītu. Tā var būt. Savam FJR-am arī pabakstīju radiatora šūnas garos ziemas vakaros. Vismaz 1/3 daļa bija aizlocīta un aizsista ar smiltīm. Nepārspīlējot - divas riktīgas saujas izbakstīju
Man gan viņš nevārījās, bet ventilators slēdzās iekšā, tikko apstājos...

Offline

Exciter
20. Oct 2011, 14:44#12735

Kopš: 27. Jul 2009

Ziņojumi: 1149

Braucu ar: WR450F

Da nē, viss tur normāli. Jebkādā karstumā nekādas problēmas nekad nav bijušas, bet tad pēkšņi hujak un viss, vārās nonstopā. Kautkam ir iestājies pizdā.
Radiators iekšpusē izskatās megasterils un no ārpuses arī viss ok.
Sūknis visdrīzāk strādā, jo cirkulācija ir kautkāda.
Izskatās, ka būs vien jarauj galva nost un jāmaina blīve, ja savādāk to pārbaudīt nevar.

Offline

deMarco
20. Oct 2011, 14:49#12736

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Nu bet tam nav loģika. Ja blīvei būtu kirdik, tad taču kaut kur pazustu tosols, eļļā būtu emulsija vai kaut kā tā...
Te izskatās tīri pēc dzesēšanas sistēmas problēmas- vai nu kaut kas ir ciet vai arī vienkārši nav plūsmas- sūknim čau...

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

tarantuls
20. Oct 2011, 14:50#12737

Kopš: 12. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 570

Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7

ja blīve, tak izpūst uzreiz, ne tikai stāvot. izņem termostatu.

-----------------
Pārlieka centība aptumšo prātu.

Offline

UDT
20. Oct 2011, 15:28#12738

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama

Es gan saakumaa paarbaudiito to suukni.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

Exciter
20. Oct 2011, 15:39#12739

Kopš: 27. Jul 2009

Ziņojumi: 1149

Braucu ar: WR450F


20 Oct 2011, 15:28:37 UDT rakstīja:
Es gan saakumaa paarbaudiito to suukni.

Drīksti ieteikt kā to izdarīt

Offline

kidd
20. Oct 2011, 15:45#12740

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R

nu - man bembim bija, ka karst augšā un nevar saprast čo za figņa. izrādījās- termostats ieklemmējis uz mazo loku

Offline

UDT
20. Oct 2011, 15:46#12741

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


20 Oct 2011, 15:39:31 Exciter rakstīja:

20 Oct 2011, 15:28:37 UDT rakstīja:
Es gan saakumaa paarbaudiito to suukni.

Drīksti ieteikt kā to izdarīt


Izjaukt - apskatiities vai taas laapstinjas griezas.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

ABU
20. Oct 2011, 15:49#12742

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: ZRX1200S

Cik sapratu tev vienreiz uzvārījās un viss sākās(iepriekš bija O.K.) Iespējams ir izveidojies kāds tvaika "korķis". Tiešām vispirms skaties atgaisošanu(manuālī visām vietām jābūt parādītām) un arī uz paša sūkņa(manam ir speciāli maza skrūvīte sūknī)! Tad vēl jau varbūt paša sūkņa "spārniņi" nolūzuši vai ap asi griežās riņķī. Galvu raut nost tas ir pēdējais

-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline

DB
20. Oct 2011, 16:01#12743

Kopš: 08. Jun 2010

Ziņojumi: 1890

Braucu ar:

+1
galvu raut nost, tas ir pēdējais.
To točna paspēsi

R1 vispār galvu var noraut neņemot ārā dzinēju?

zx9r pēc manuāļa jāņem ārā viss

Offline

Exciter
20. Oct 2011, 16:04#12744

Kopš: 27. Jul 2009

Ziņojumi: 1149

Braucu ar: WR450F


20 Oct 2011, 16:01:42 DB rakstīja:
+1
galvu raut nost, tas ir pēdējais.
To točna paspēsi

R1 vispār galvu var noraut neņemot ārā dzinēju?

zx9r pēc manuāļa jāņem ārā viss

Man ir aizdmoma, ka nevar
Ok, papisināšos vēl ar sūkni un termostatu. Ziema gara

Offline

maniac
20. Oct 2011, 16:22#12745

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5173

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


20 Oct 2011, 16:01:42 DB rakstīja:
+1
galvu raut nost, tas ir pēdējais.
To točna paspēsi

R1 vispār galvu var noraut neņemot ārā dzinēju?

zx9r pēc manuāļa jāņem ārā viss

FJR-am arī. Pēc manuāļa Pamanījos nomainīt galvu, neizceļot motoru! Vienkāršāk varbūt bija izcelt Bet ko nu vairs

Offline

DB
20. Oct 2011, 16:47#12746

Kopš: 08. Jun 2010

Ziņojumi: 1890

Braucu ar:

Es arī iemanījos neceļot ārā. Atstāju tikai uz apakšējā stiprinājuma un palaidu motoru zemāk. Celt ārā nav diez ko vieglāk un ātrāk, esmu pārbaudījis Protams, kad izņemts, ir daudz ērtāk ņemt nost/likt virsū to galvu...

Offline

Strazds
20. Oct 2011, 17:56#12747

Kopš: 02. May 2008

Ziņojumi: 99

Braucu ar: SMR #888

KTM īpašnieki, kā tur īsti ir?

Remonta manuālī teikts, ka motora iet iekšā 1,35L eļļās. Izlēju veco eļļu, ielēju svaigu 1 L. Un "lodziņš" sānos jau var teikt līdz lūpai pilns



Izlietais vecās eļļas apjom varētu būt apmēram kās 1,3L bet nu līmeni tad nomērīt nevar, jo vienmēr līmenim pāri

[ Šo ziņu laboja Strazds, 20 Oct 2011, 17:58:28 ]

Offline

deMarco
20. Oct 2011, 18:00#12748

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Ir 3 eļļas tilpumi- bez filtra maiņas; ar filtra maiņu un sausā motorā.
starp 1. un pēdējo starpība baikiem var būt pat ap litru

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

ggg
20. Oct 2011, 18:05#12749

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 521

Braucu ar: ktm 950,505


20 Oct 2011, 17:56:48 Strazds rakstīja:
KTM īpašnieki, kā tur īsti ir?

Remonta manuālī teikts, ka motora iet iekšā 1,35L eļļās. Izlēju veco eļļu, ielēju svaigu 1 L. Un "lodziņš" sānos jau var teikt līdz lūpai pilns


Izlietais vecās eļļas apjom varētu būt apmēram kās 1,3L bet nu līmeni tad nomērīt nevar, jo vienmēr līmenim pāri

Lej 1,35l. tas nekas ja buus nedaudz par daudz,moci piedarbinot ella saies filtros un arii lodzinjaa viss buus shtokos

[ Šo ziņu laboja ggg, 20 Oct 2011, 18:07:39 ]



-----------------
.silava moto.
Kravas Celtņu Remontdarbnīca
http://celtnuremonts.lv/?lang=lv

Offline

UDT
20. Oct 2011, 19:42#12750

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


20 Oct 2011, 18:05:49 ggg rakstīja:

20 Oct 2011, 17:56:48 Strazds rakstīja:
KTM īpašnieki, kā tur īsti ir?

Remonta manuālī teikts, ka motora iet iekšā 1,35L eļļās. Izlēju veco eļļu, ielēju svaigu 1 L. Un "lodziņš" sānos jau var teikt līdz lūpai pilns


Izlietais vecās eļļas apjom varētu būt apmēram kās 1,3L bet nu līmeni tad nomērīt nevar, jo vienmēr līmenim pāri

Lej 1,35l. tas nekas ja buus nedaudz par daudz,moci piedarbinot ella saies filtros un arii lodzinjaa viss buus shtokos



Pie mainjas jau vienmeer vajag padarbinaat lai taa ella saiet filtraa.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

driver
21. Oct 2011, 00:25#12751

Kopš: 21. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13

Braucu ar: BMW e24, e30, e32

Labvakar kungi!
man visu laiku neliek mieru viens jautājums - vai mocis + gāze (LPG) arī ir kruta?

-----------------
dzinēju, elektronikas diagnostika & remonts
visa veida elektroniskās pretaizdzīšanas sistēmas - gan mototehnikai, gan visu marku auto,
driver@bmwpower.lv vai PM

Offline