Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
vikings
09. Oct 2011, 22:00#12641

Kopš: 11. Mar 2010

Ziņojumi: 12

Braucu ar: Dominator,Honda XR400R

Tas tikšķis nāk no dekompresora.Satraukumam nav vietas!

Offline

R1100R
09. Oct 2011, 22:15#12642

Kopš: 09. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: R1100R ;)


09 Oct 2011, 01:25:01 Bagars rakstīja:

09 Oct 2011, 00:47:34 kawaracer rakstīja:

07 Oct 2011, 17:56:36 students_gsxr rakstīja:
Tātad man Suzuki GSXR-750 SRAD 1999gada ar iešprici ir maza problēma.
Pagaidām aizdomas krīt uz bendzīna sūkni bet nezinu kā viņu pārbaudīt. varbūt kāds zin kā viņu pārbaudīt, jo pie 7500apgr. līdz 9500apgr. viņam pazūd jauda.

Izložņāju visus topikus neko neatradu kas derētu manai problēmai

Protams ja ir vēl kādi varianti kas tur varētu būt tad droši rakstat


Ko nozīmē "pazūd jauda"? Līdz 7500 ir, tad nav, un atkal uz 9500 ir? A kā tu tiec no 7500 līdz 9500? pastumjot?
Sūknis tas nevarētu būt. Sūknim ir konstants spiediens un ražība. Ja sūkņa vaina būtu - nebūtu jauda pie max apgriezieniem, kad visvairāk degvielas padod..
Novērtē sveču krāsu tagad, tad pabrauc garāku gabalu uz tiem 8000 - 9000 apgr, un atkal apskati sveces. Vai ir izmaiņas krāsā...
Domāju, kautkur plaisas gumijās vai temperatūras devējs gļuko vai arī droseles atvēruma reostats bojāts (ja tāds tev ir) Nepārzinu plastmasu šprices, vnk spriedelēju par tēmu...
Katrā ziņā pa telefonu nevienu izārstēt nevar, tāpat arī ir ar mo. Neklātienē visi gudri...
manam kaplim vēl ir atmosfēras spiediena devējs un vēl šādas tādas herācijas. Bija arī katalizators, bet nav lambdas zondes...


Bez aizvainojuma,tachu gandríz visi Tevis rakstítie teksti sakas ar kaut kádu huinju...
Atgádina Baikerveidígá textus..Tad tipa nomierinies un télo baigo gudríti..
Shito Tev gribeeju pateikt jau pirms 6mén.

-----------------
Kardāns rullē!!!


Offline

matiicins
09. Oct 2011, 22:31#12643

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F

kādi parametri ir nepieciešami, lai nopirktu motocikla ķēdi?

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

Archy96
09. Oct 2011, 22:36#12644

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


09 Oct 2011, 22:31:27 matiicins rakstīja:
kādi parametri ir nepieciešami, lai nopirktu motocikla ķēdi?

Posmu skaits un platums, tobiš 520. 525 vai 530. Tad vēl pašam jāizdomā vai O ringi, X ringi, Z ringi, jeb vispār bez ringiem.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Fastarow
09. Oct 2011, 22:36#12645

Kopš: 30. Nov 2009

Ziņojumi: 1835

Braucu ar:

kādam mocim tev ķēdi vajag? lv ir dārgi prirkt. labaks ūtīt no uk.

-----------------
Ja tu visu kontrolē - tu brauc stipri pa lēnu...

Offline

matiicins
09. Oct 2011, 22:44#12646

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F


09 Oct 2011, 22:36:44 Archy96 rakstīja:

09 Oct 2011, 22:31:27 matiicins rakstīja:
kādi parametri ir nepieciešami, lai nopirktu motocikla ķēdi?

Posmu skaits un platums, tobiš 520. 525 vai 530. Tad vēl pašam jāizdomā vai O ringi, X ringi, Z ringi, jeb vispār bez ringiem.
man vajag priekš exc250, domāju sūtīt no ebay komplektu ar visiem zobratiem. Es domāju, ka vienam modelim jau nebūs vairāki ķēžu varianti un kāda ir starpība starp visiem ringiem

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

Archy96
09. Oct 2011, 22:53#12647

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


09 Oct 2011, 22:44:26 matiicins rakstīja:

09 Oct 2011, 22:36:44 Archy96 rakstīja:

09 Oct 2011, 22:31:27 matiicins rakstīja:
kādi parametri ir nepieciešami, lai nopirktu motocikla ķēdi?

Posmu skaits un platums, tobiš 520. 525 vai 530. Tad vēl pašam jāizdomā vai O ringi, X ringi, Z ringi, jeb vispār bez ringiem.
man vajag priekš exc250, domāju sūtīt no ebay komplektu ar visiem zobratiem. Es domāju, ka vienam modelim jau nebūs vairāki ķēžu varianti un kāda ir starpība starp visiem ringiem

Šitā tēma jau kaut kur tika iztirzāta, pameklē

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Psihologs
09. Oct 2011, 22:56#12648

Kopš: 04. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 570

Braucu ar: 350 sx-f

man vajag priekš exc250, domāju sūtīt no ebay komplektu ar visiem zobratiem. Es domāju, ka vienam modelim jau nebūs vairāki ķēžu varianti un kāda ir starpība starp visiem ringiem


sameklē googlē info - kas ir o-ring, x-ring, utt. palasi info, apskaties bildes. uzzināsi vērtīgu info priekš sevis.

sameklē sava mopēda manuāli, atrodi kāda ķēde (izmērs) ir Tavam drapakam.

kad to visu esi izdarījis - padalies pieredzē par izvēles izdarīšanu, cenām, piegādes termiņiem utt.

būs pašam prieks un forumā ar ko padalīties

[ Šo ziņu laboja Psihologs, 09 Oct 2011, 22:56:39 ]

Offline

matiicins
09. Oct 2011, 22:57#12649

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F

viss skaidrs, jāmeklē vecais labais manuālis

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

Psihologs
09. Oct 2011, 23:03#12650

Kopš: 04. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 570

Braucu ar: 350 sx-f


09 Oct 2011, 22:57:58 matiicins rakstīja:
viss skaidrs, jāmeklē vecais labais manuālis


apskaties izmēru uz esošās ķēdes, iespējams atradīsi vajadzīgo 520, 525, 530..

Offline

StraiF
10. Oct 2011, 07:02#12651

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: power of dreams

1)ebayā - cena būs bišk zemāka uz to komplektu bet dargā sanāc šiping, jo tas draņķis baigi smaga.
2) ja pirkt ta saucamo "kit", jā viņš stock pilnigi vis un ne labs un ne slikt
3) labāk paņemt visu to atsevišķi, ķēdes ir jebkura veikāla Honda-Moto, MaxMoto,Serģis, Favoriti, Yamaxa utt utp. zobrati - atkarīgi no prasībam un velmem -kvai mazāk vai lielāk - arī labāk meklēt pa tiem pašiem veikaliem.
rezultātā tu dabūsu pēc cenas kā ebay, tikai šeit un x2 vai x3 labāk.



-----------------
BrunoMoto.lv

Bruno Racing Team #379

Offline

raimob
10. Oct 2011, 11:39#12652

Kopš: 18. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: KTM 950

Vai ir iespējams remontē sprieguma regulētāju? kas to dara?

-----------------

Offline

ursus
10. Oct 2011, 15:46#12653

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1140

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD


10 Oct 2011, 11:39:10 raimob rakstīja:
Vai ir iespējams remontē sprieguma regulētāju? kas to dara?

ritmiski te tiek publicēts ss.lv telefons pameklē.

Ja būtu mans taisītu vaļā un skatītos ,kas iekšā.Tik vaļā taisīt ķēpīgi,bet izdarāms.

-----------------
JAWA

Offline

4diena
10. Oct 2011, 15:50#12654

Kopš: 11. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1304

Braucu ar: G3


09 Oct 2011, 22:57:58 matiicins rakstīja:
viss skaidrs, jāmeklē vecais labais manuālis

ja kas man viena 520 ir uz tirgošanu!

-----------------
Acis labas(c)

Offline

Superyder
10. Oct 2011, 19:27#12655

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 399

Braucu ar: kmxxx

kā dabūt uzgriezni cilindram vaļā? kaut ko sildīt? tiek klāt tikai ar atslēgu. Detaļa 92015. Tādi ir 4.

Offline

onka
10. Oct 2011, 20:27#12656

Kopš: 15. Sep 2011

Ziņojumi: 501

Braucu ar: Minska

to-Superyder
ja uzgriezņi ir bijuši uzgriezti ar vītņu līmi -tad tikai uzsildot ( ap 250 grādu ) ,vislabāk ar acetilēna mazo degli ( propāna griežamais deglis būs ar pārmērīgi lielu sildīšanas laukumu )
Pie šādas temperatūras līmētās vītnes atdodās uzreiz.
Ja vienkārši pārvilktas ,un parasto atslēgu stiepj laukā - tad ar āmuri un plānu meiseli ( zubilu) pa uzgriežņa malu , kamēr atslābst .

-----------------
http://universalpath.org/
https://vk.com/upath

Offline

Superyder
10. Oct 2011, 20:31#12657

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 399

Braucu ar: kmxxx


10 Oct 2011, 20:27:03 onka rakstīja:
to-Superyder
ja uzgriezņi ir bijuši uzgriezti ar vītņu līmi -tad tikai uzsildot ( ap 250 grādu ) ,vislabāk ar acetilēna mazo degli ( propāna griežamais deglis būs ar pārmērīgi lielu sildīšanas laukumu )
Pie šādas temperatūras līmētās vītnes atdodās uzreiz.
Ja vienkārši pārvilktas ,un parasto atslēgu stiepj laukā - tad ar āmuri un plānu meiseli ( zubilu) pa uzgriežņa malu , kamēr atslābst .

Nav ne jausmas, ko iepriekšējais "saimnieks" tur ir griezis un ir tikai fēns. Iešu tālāk čikāties, iemetīšu pēctam rezultātu

Offline

Modrs
10. Oct 2011, 20:33#12658

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

kādam šejienietim nav bijusi problēma ar husqvarna spidometra paneli. Karoče pagriezienu indikators nedeg, un tagad pastāvīgi deg tālās gaismas simbols. ieslēdzot izslēdzot aizdedzi reizēm īslaicīgi nodziest. esmu atvienojis visus iespējamos savienojumus, tagad noņēmu klemmi atkārtoti, redzēs, kas būs. bet vai varbūt kāds zin, kā noresetot to spidometru, nodiagnosticēt utt...?

P.S. protams, pirms tam ir bijusi problēma, ka nerāda ātrumu. tad palīdzēja klemmes noņemšana uz kādu laiku.

kkāds gemaroīds tas panelis

[ Šo ziņu laboja Modrs, 10 Oct 2011, 20:34:35 ]

Offline

Modrs
10. Oct 2011, 20:43#12659

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


08 Oct 2011, 11:03:18 MIGs rakstīja:
Principā jebkuram motociklam pēc izpūtēja maiņas no orģinālā uz sporta/paštaisītu "taisno" izplūdi būtu jāveic špries/karburatora pārregulācija. Parasti maisijums paliek liesāks.

Cits jautājums ir cik ļoti tas sāp - ļoti bieži izpūtēju liek dēļ toņa.
Nomainot trubu neregulējot iegūstam kādu zirgu, saregulējot divtik daudz. Var gadīties, ka kādu duci zirgu pazaudē.

Es ar uzskatu, ka katalizators mocim ir vajadzīgs tik pat ļoti, kā netīrs zeķu pāris bākā.

Un tas, ka tiekot projektēts lai nebūtu pretestības - protams muļķības. Tas, ka mocis tiek regulēts ņemot vērā, ka tur ir tas katalizators - protams.

Lambda zonde ir dačiks izpūtēja kolektorā kurš mēra skābekļa(?) atlikumu atgāzēs. Ideja tāda, ja ir trekns maisijums tad kompis to griež liesāku - lai atgāzes pilnībā sadeg un ir ekoloģiskāk.


karoče savam husim pilnībā izravēju skursteni un uzliku. gāja nu itkā labāk, pašam priekš līdz pakaļai pa trobeli. bet finālā skurstenis melns kā dīzelim un patēriņš kosmosā pat mierīgi braucot. uzliku tagad atpakaļ orižinal ar visu katalizatoru, rij maz un iet kā pēc zavoda.

ir zonde un adaptīvais kompis

un kā var mocim svērt katalizators 4kg. neticu. pat autosam tik daudz nav, un močiem tas nav keramiskais klucis

[ Šo ziņu laboja Modrs, 10 Oct 2011, 20:44:52 ]

Offline

UDT
10. Oct 2011, 20:43#12660

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


10 Oct 2011, 20:31:40 Superyder rakstīja:

10 Oct 2011, 20:27:03 onka rakstīja:
to-Superyder
ja uzgriezņi ir bijuši uzgriezti ar vītņu līmi -tad tikai uzsildot ( ap 250 grādu ) ,vislabāk ar acetilēna mazo degli ( propāna griežamais deglis būs ar pārmērīgi lielu sildīšanas laukumu )
Pie šādas temperatūras līmētās vītnes atdodās uzreiz.
Ja vienkārši pārvilktas ,un parasto atslēgu stiepj laukā - tad ar āmuri un plānu meiseli ( zubilu) pa uzgriežņa malu , kamēr atslābst .

Nav ne jausmas, ko iepriekšējais "saimnieks" tur ir griezis un ir tikai fēns. Iešu tālāk čikāties, iemetīšu pēctam rezultātu


Vai tad tieshaam ar normaalu uzmetamo atsleegu un garu plecu nevar atskruuveet tik mazu uzgriezniiti?

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline