Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
maniac | 07. Oct 2011, 22:10 | #12621 |
| Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5169
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
07 Oct 2011, 21:42:18 dzerrais rakstīja:
Jautajums tads: vai ir verts partaisit orig. izputejus(iznemt katal.)un likt power commander uz XT660R ? jeb ta ir pilniga hu...?
Ja lasi krieviski, šite atradīsi ko noderīgu
http://kickstarter.org/forum/index.php?topic=3293.0 | Offline | | |
dzerrais | 07. Oct 2011, 22:47 | #12622 |
| Kopš: 08. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1489
Braucu ar:
|
07 Oct 2011, 22:10:12 maniac rakstīja:
07 Oct 2011, 21:42:18 dzerrais rakstīja:
Jautajums tads: vai ir verts partaisit orig. izputejus(iznemt katal.)un likt power commander uz XT660R ? jeb ta ir pilniga hu...?
Ja lasi krieviski, šite atradīsi ko noderīgu
http://kickstarter.org/forum/index.php?topic=3293.0
izlasiju,bet neka konkreta neatradu... tur vairak vienkaesi apspriez mociti.. | Offline | | |
Archy96 | 07. Oct 2011, 22:50 | #12623 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
07 Oct 2011, 21:42:18 dzerrais rakstīja:
Jautajums tads: vai ir verts partaisit orig. izputejus(iznemt katal.)un likt power commander uz XT660R ? jeb ta ir pilniga hu...?
Es domāju, ka izravēt katalizātoru ir "must have" operācija jebkuram mocim, jo tā ir lieka pretestība izplūdē, gan arī lieks svars. Es savam R1 to izrāvu - savi 4 kg nost
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
|
uvelis | 08. Oct 2011, 00:42 | #12624 |
| Kopš: 17. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 408
Braucu ar: Kāču
|
07 Oct 2011, 22:50:12 Archy96 rakstīja:
07 Oct 2011, 21:42:18 dzerrais rakstīja:
Jautajums tads: vai ir verts partaisit orig. izputejus(iznemt katal.)un likt power commander uz XT660R ? jeb ta ir pilniga hu...?
Es domāju, ka izravēt katalizātoru ir "must have" operācija jebkuram mocim, jo tā ir lieka pretestība izplūdē, gan arī lieks svars. Es savam R1 to izrāvu - savi 4 kg nost
Kas notiek ar lamda zondi? To atstāji?
----------------- ...one life - live it... | Offline | | |
Archy96 | 08. Oct 2011, 01:05 | #12625 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
08 Oct 2011, 00:42:45 uvelis rakstīja:
07 Oct 2011, 22:50:12 Archy96 rakstīja:
07 Oct 2011, 21:42:18 dzerrais rakstīja:
Jautajums tads: vai ir verts partaisit orig. izputejus(iznemt katal.)un likt power commander uz XT660R ? jeb ta ir pilniga hu...?
Es domāju, ka izravēt katalizātoru ir "must have" operācija jebkuram mocim, jo tā ir lieka pretestība izplūdē, gan arī lieks svars. Es savam R1 to izrāvu - savi 4 kg nost
Kas notiek ar lamda zondi? To atstāji?
Protams, atstāju.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
uvelis | 08. Oct 2011, 01:11 | #12626 |
| Kopš: 17. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 408
Braucu ar: Kāču
|
08 Oct 2011, 01:05:10 Archy96 rakstīja:
08 Oct 2011, 00:42:45 uvelis rakstīja:
07 Oct 2011, 22:50:12 Archy96 rakstīja:
07 Oct 2011, 21:42:18 dzerrais rakstīja:
Jautajums tads: vai ir verts partaisit orig. izputejus(iznemt katal.)un likt power commander uz XT660R ? jeb ta ir pilniga hu...?
Es domāju, ka izravēt katalizātoru ir "must have" operācija jebkuram mocim, jo tā ir lieka pretestība izplūdē, gan arī lieks svars. Es savam R1 to izrāvu - savi 4 kg nost
Kas notiek ar lamda zondi? To atstāji?
Protams, atstāju.
Un nekas neizmainijās???
----------------- ...one life - live it... | Offline | | |
Archy96 | 08. Oct 2011, 01:23 | #12627 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
08 Oct 2011, 01:11:54 uvelis rakstīja:
08 Oct 2011, 01:05:10 Archy96 rakstīja:
08 Oct 2011, 00:42:45 uvelis rakstīja:
07 Oct 2011, 22:50:12 Archy96 rakstīja:
07 Oct 2011, 21:42:18 dzerrais rakstīja:
Jautajums tads: vai ir verts partaisit orig. izputejus(iznemt katal.)un likt power commander uz XT660R ? jeb ta ir pilniga hu...?
Es domāju, ka izravēt katalizātoru ir "must have" operācija jebkuram mocim, jo tā ir lieka pretestība izplūdē, gan arī lieks svars. Es savam R1 to izrāvu - savi 4 kg nost
Kas notiek ar lamda zondi? To atstāji?
Protams, atstāju.
Un nekas neizmainijās???
Kādā ziņā????? Nu man grūti spriest, jo tas tika darīts tikko nopirktam mocim, tā kā nevaru salīdzināt kā bija pirms un kā pēc tam, bet es nesen notirgoju katalizatora aizvietošanas starpgabalu vienam čalim, un šis teica, ka atšķirība esot jūtama, pozitīvā nozīmē.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Bond | 08. Oct 2011, 02:28 | #12628 |
| Kopš: 07. Mar 2011
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 571
Braucu ar:
|
04 Oct 2011, 20:19:03 marcis rakstīja:
omg... tak paņem pārgriez kanalizācijas cauruli un ar fēnu izsildi kā vajag! Sliktais style(c)
dabūju na haļavu konvejera lenatas gabalu, ta kā iztiku bez kanalizācijas trubām | Offline | | |
ursus | 08. Oct 2011, 08:16 | #12629 |
| Kopš: 22. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1140
Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD
| JAWA ir cits saits. Bet ja izmetam no jautājuma -JAWA-. TAD iesaku pamērīt gudriniekiem cik liels ir spriegums jebkuram mocim(auto) BEZ akumulatora.Un kāpēc normāla ekspluatācija bez aķa ir aizliegta(akumulatoru sistēmām).
Viss ir normāli un nemoki sunu,neredzi ka šim nepatīk?
Un tas viltus hrenons ļoti ātri izdegs(bez akumulatora).[ Šo ziņu laboja ursus, 08 Oct 2011, 08:16:49 ]
----------------- JAWA | Offline | | |
ursus | 08. Oct 2011, 08:19 | #12630 |
| Kopš: 22. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1140
Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD
|
07 Oct 2011, 22:50:12 Archy96 rakstīja:
07 Oct 2011, 21:42:18 dzerrais rakstīja:
Jautajums tads: vai ir verts partaisit orig. izputejus(iznemt katal.)un likt power commander uz XT660R ? jeb ta ir pilniga hu...?
Es domāju, ka izravēt katalizātoru ir "must have" operācija jebkuram mocim, jo tā ir lieka pretestība izplūdē, gan arī lieks svars. Es savam R1 to izrāvu - savi 4 kg nost
manā gadījumā 4kg neko nedos,tad man lielāks efekts būs no novājēšanas
Jaunie kati esot projektēti,ka it kā jaudas zuduma neesot(viena tante teica ) ,kā rezultātā... sekoju tam kā veicas citiem,bet savam neko neesmu darījis.
----------------- JAWA | Offline | | |
dzerrais | 08. Oct 2011, 10:18 | #12631 |
| Kopš: 08. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1489
Braucu ar:
|
08 Oct 2011, 01:23:04 Archy96 rakstīja:
08 Oct 2011, 01:11:54 uvelis rakstīja:
08 Oct 2011, 01:05:10 Archy96 rakstīja:
08 Oct 2011, 00:42:45 uvelis rakstīja:
07 Oct 2011, 22:50:12 Archy96 rakstīja:
07 Oct 2011, 21:42:18 dzerrais rakstīja:
Jautajums tads: vai ir verts partaisit orig. izputejus(iznemt katal.)un likt power commander uz XT660R ? jeb ta ir pilniga hu...?
Es domāju, ka izravēt katalizātoru ir "must have" operācija jebkuram mocim, jo tā ir lieka pretestība izplūdē, gan arī lieks svars. Es savam R1 to izrāvu - savi 4 kg nost
Kas notiek ar lamda zondi? To atstāji?
Protams, atstāju.
Un nekas neizmainijās???
Kādā ziņā????? Nu man grūti spriest, jo tas tika darīts tikko nopirktam mocim, tā kā nevaru salīdzināt kā bija pirms un kā pēc tam, bet es nesen notirgoju katalizatora aizvietošanas starpgabalu vienam čalim, un šis teica, ka atšķirība esot jūtama, pozitīvā nozīmē.
kas ir lamda zonde ? visiem mociem vins ir ?[ Šo ziņu laboja dzerrais, 08 Oct 2011, 10:26:16 ] | Offline | | |
MIGs | 08. Oct 2011, 11:03 | #12632 |
| Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Principā jebkuram motociklam pēc izpūtēja maiņas no orģinālā uz sporta/paštaisītu "taisno" izplūdi būtu jāveic špries/karburatora pārregulācija. Parasti maisijums paliek liesāks.
Cits jautājums ir cik ļoti tas sāp - ļoti bieži izpūtēju liek dēļ toņa.
Nomainot trubu neregulējot iegūstam kādu zirgu, saregulējot divtik daudz. Var gadīties, ka kādu duci zirgu pazaudē.
Es ar uzskatu, ka katalizators mocim ir vajadzīgs tik pat ļoti, kā netīrs zeķu pāris bākā.
Un tas, ka tiekot projektēts lai nebūtu pretestības - protams muļķības. Tas, ka mocis tiek regulēts ņemot vērā, ka tur ir tas katalizators - protams.
Lambda zonde ir dačiks izpūtēja kolektorā kurš mēra skābekļa(?) atlikumu atgāzēs. Ideja tāda, ja ir trekns maisijums tad kompis to griež liesāku - lai atgāzes pilnībā sadeg un ir ekoloģiskāk.[ Šo ziņu laboja MIGs, 08 Oct 2011, 11:05:02 ]
-----------------
| Offline | | |
Negantelis | 08. Oct 2011, 11:45 | #12633 |
| Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
08 Oct 2011, 11:03:18 MIGs rakstīja:
Principā jebkuram motociklam pēc izpūtēja maiņas no orģinālā uz sporta/paštaisītu "taisno" izplūdi būtu jāveic špries/karburatora pārregulācija. Parasti maisijums paliek liesāks.
Cits jautājums ir cik ļoti tas sāp - ļoti bieži izpūtēju liek dēļ toņa.
Nomainot trubu neregulējot iegūstam kādu zirgu, saregulējot divtik daudz. Var gadīties, ka kādu duci zirgu pazaudē.
Es ar uzskatu, ka katalizators mocim ir vajadzīgs tik pat ļoti, kā netīrs zeķu pāris bākā.
Un tas, ka tiekot projektēts lai nebūtu pretestības - protams muļķības. Tas, ka mocis tiek regulēts ņemot vērā, ka tur ir tas katalizators - protams.
Lambda zonde ir dačiks izpūtēja kolektorā kurš mēra skābekļa(?) atlikumu atgāzēs. Ideja tāda, ja ir trekns maisijums tad kompis to griež liesāku - lai atgāzes pilnībā sadeg un ir ekoloģiskāk.
ekoloģiskāk ir braukt ar katalizatoru lai tu un tavi bērni nedabūtu VĒZI.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
chirkainais | 08. Oct 2011, 13:14 | #12634 |
| Kopš: 31. Mar 2011
Ziņojumi: 1546
Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku
|
08 Oct 2011, 08:19:01 ursus rakstīja:
manā gadījumā 4kg neko nedos,tad man lielāks efekts būs no novājēšanas
Sorry, no offence, jo katrs pats sava rumpja apjomu izveelas. Bet shis aspekts man vienmeer naak praataa pirmais, kad veeroju runas par svara nomeshanu mocim. Protams, ka nav runa par visu motokopienu, jo ir fizikaali tipi, kas iet uz rezultaatu. Bet ir redzeeti rumpji, kas panjem vieglaako moci tirguu, un raushas virsuu savu kungji uz baakas stuteedami. Tad gribas teikt - saac ar sevi un tad ar mo.
----------------- KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze) | Offline | | |
lomsz | 08. Oct 2011, 23:16 | #12635 |
| Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
|
08 Oct 2011, 10:18:47 dzerrais rakstīja:
08 Oct 2011, 01:23:04 Archy96 rakstīja:
08 Oct 2011, 01:11:54 uvelis rakstīja:
08 Oct 2011, 01:05:10 Archy96 rakstīja:
08 Oct 2011, 00:42:45 uvelis rakstīja:
07 Oct 2011, 22:50:12 Archy96 rakstīja:
07 Oct 2011, 21:42:18 dzerrais rakstīja:
Jautajums tads: vai ir verts partaisit orig. izputejus(iznemt katal.)un likt power commander uz XT660R ? jeb ta ir pilniga hu...?
Es domāju, ka izravēt katalizātoru ir "must have" operācija jebkuram mocim, jo tā ir lieka pretestība izplūdē, gan arī lieks svars. Es savam R1 to izrāvu - savi 4 kg nost
Kas notiek ar lamda zondi? To atstāji?
Protams, atstāju.
Un nekas neizmainijās???
Kādā ziņā????? Nu man grūti spriest, jo tas tika darīts tikko nopirktam mocim, tā kā nevaru salīdzināt kā bija pirms un kā pēc tam, bet es nesen notirgoju katalizatora aizvietošanas starpgabalu vienam čalim, un šis teica, ka atšķirība esot jūtama, pozitīvā nozīmē.
kas ir lamda zonde ? visiem mociem vins ir ?
manam nav... inžektors, katalizators kādreiz bija... | Offline | | |
kawaracer | 09. Oct 2011, 00:47 | #12636 |
| Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1193
Braucu ar: HD FXFBS
|
07 Oct 2011, 17:56:36 students_gsxr rakstīja:
Tātad man Suzuki GSXR-750 SRAD 1999gada ar iešprici ir maza problēma.
Pagaidām aizdomas krīt uz bendzīna sūkni bet nezinu kā viņu pārbaudīt. varbūt kāds zin kā viņu pārbaudīt, jo pie 7500apgr. līdz 9500apgr. viņam pazūd jauda.
Izložņāju visus topikus neko neatradu kas derētu manai problēmai
Protams ja ir vēl kādi varianti kas tur varētu būt tad droši rakstat
----------------- Rezerves daļas un serviss. | Offline | | |
naatre | 09. Oct 2011, 02:05 | #12637 |
| Kopš: 04. Aug 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 514
Braucu ar: Piaggio X9, ZZR 600
|
04 Oct 2011, 20:02:41 Bond rakstīja:
jautājums gluži ne pa moto tēmu, bet kur dabūt gumiju no kuras sataisīt brizgavikus? biezums varētu būt kādi 2mm. Varbūt latvijas ķīmijā?
Paņem žiguļa vai moskviča paklājiņus, ar šķērēm izgriez kā vajag. Tiem bija tāda bieza kvadrātveida gumija. | Offline | | |
Naits | 09. Oct 2011, 08:38 | #12638 |
| Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
09 Oct 2011, 02:05:47 naatre rakstīja:
04 Oct 2011, 20:02:41 Bond rakstīja:
jautājums gluži ne pa moto tēmu, bet kur dabūt gumiju no kuras sataisīt brizgavikus? biezums varētu būt kādi 2mm. Varbūt latvijas ķīmijā?
Paņem žiguļa vai moskviča paklājiņus, ar šķērēm izgriez kā vajag. Tiem bija tāda bieza kvadrātveida gumija.
uzzvani uz šito kantori 29285707, tirgo visādas gumijas un arī matereālu blīvēm. Vajag paprasīt atgriezumus, jo savādāk lielas loksnes. Agrāk atradās ganibu dambī, netālu no hansaflex, bet tagad ir kaut kur pārvākušies.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
urmaurma | 09. Oct 2011, 09:31 | #12639 |
| Kopš: 13. Apr 2011
Ziņojumi: 135
Braucu ar: Sv650s
| Jautajums tads?
Mocits Honda Dominators.
problema ir tada,kad iedarbinot Mo dzineja uz starpgaitas apgriezieniem ir kautkads TIKSKIS,nedaudz uzgazejot,pazud TIKSKIS.
vai tas varetu but kautkas nopietns,??? [ Šo ziņu laboja urmaurma, 09 Oct 2011, 09:32:28 ] | Offline | | |
zazzaa | 09. Oct 2011, 09:46 | #12640 |
| Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3334
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
|
09 Oct 2011, 09:31:52 urmaurma rakstīja:
Jautajums tads?
Mocits Honda Dominators.
problema ir tada,kad iedarbinot Mo dzineja uz starpgaitas apgriezieniem ir kautkads TIKSKIS,nedaudz uzgazejot,pazud TIKSKIS.
vai tas varetu but kautkas nopietns,???
vārsti japieregulē?...
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline | | |
|
|