Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
maniac
07. Oct 2011, 22:10#12621

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5146

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


07 Oct 2011, 21:42:18 dzerrais rakstīja:
Jautajums tads: vai ir verts partaisit orig. izputejus(iznemt katal.)un likt power commander uz XT660R ? jeb ta ir pilniga hu...?

Ja lasi krieviski, šite atradīsi ko noderīgu
http://kickstarter.org/forum/index.php?topic=3293.0

Offline

dzerrais
07. Oct 2011, 22:47#12622

Kopš: 08. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1489

Braucu ar:


07 Oct 2011, 22:10:12 maniac rakstīja:

07 Oct 2011, 21:42:18 dzerrais rakstīja:
Jautajums tads: vai ir verts partaisit orig. izputejus(iznemt katal.)un likt power commander uz XT660R ? jeb ta ir pilniga hu...?

Ja lasi krieviski, šite atradīsi ko noderīgu
http://kickstarter.org/forum/index.php?topic=3293.0
izlasiju,bet neka konkreta neatradu... tur vairak vienkaesi apspriez mociti..

Offline

Archy96
07. Oct 2011, 22:50#12623

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


07 Oct 2011, 21:42:18 dzerrais rakstīja:
Jautajums tads: vai ir verts partaisit orig. izputejus(iznemt katal.)un likt power commander uz XT660R ? jeb ta ir pilniga hu...?

Es domāju, ka izravēt katalizātoru ir "must have" operācija jebkuram mocim, jo tā ir lieka pretestība izplūdē, gan arī lieks svars. Es savam R1 to izrāvu - savi 4 kg nost

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

uvelis
08. Oct 2011, 00:42#12624

Kopš: 17. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 408

Braucu ar: Kāču


07 Oct 2011, 22:50:12 Archy96 rakstīja:

07 Oct 2011, 21:42:18 dzerrais rakstīja:
Jautajums tads: vai ir verts partaisit orig. izputejus(iznemt katal.)un likt power commander uz XT660R ? jeb ta ir pilniga hu...?

Es domāju, ka izravēt katalizātoru ir "must have" operācija jebkuram mocim, jo tā ir lieka pretestība izplūdē, gan arī lieks svars. Es savam R1 to izrāvu - savi 4 kg nost

Kas notiek ar lamda zondi? To atstāji?

-----------------
...one life - live it...

Offline

Archy96
08. Oct 2011, 01:05#12625

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


08 Oct 2011, 00:42:45 uvelis rakstīja:

07 Oct 2011, 22:50:12 Archy96 rakstīja:

07 Oct 2011, 21:42:18 dzerrais rakstīja:
Jautajums tads: vai ir verts partaisit orig. izputejus(iznemt katal.)un likt power commander uz XT660R ? jeb ta ir pilniga hu...?

Es domāju, ka izravēt katalizātoru ir "must have" operācija jebkuram mocim, jo tā ir lieka pretestība izplūdē, gan arī lieks svars. Es savam R1 to izrāvu - savi 4 kg nost

Kas notiek ar lamda zondi? To atstāji?

Protams, atstāju.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

uvelis
08. Oct 2011, 01:11#12626

Kopš: 17. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 408

Braucu ar: Kāču


08 Oct 2011, 01:05:10 Archy96 rakstīja:

08 Oct 2011, 00:42:45 uvelis rakstīja:

07 Oct 2011, 22:50:12 Archy96 rakstīja:

07 Oct 2011, 21:42:18 dzerrais rakstīja:
Jautajums tads: vai ir verts partaisit orig. izputejus(iznemt katal.)un likt power commander uz XT660R ? jeb ta ir pilniga hu...?

Es domāju, ka izravēt katalizātoru ir "must have" operācija jebkuram mocim, jo tā ir lieka pretestība izplūdē, gan arī lieks svars. Es savam R1 to izrāvu - savi 4 kg nost

Kas notiek ar lamda zondi? To atstāji?

Protams, atstāju.

Un nekas neizmainijās???

-----------------
...one life - live it...

Offline

Archy96
08. Oct 2011, 01:23#12627

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


08 Oct 2011, 01:11:54 uvelis rakstīja:

08 Oct 2011, 01:05:10 Archy96 rakstīja:

08 Oct 2011, 00:42:45 uvelis rakstīja:

07 Oct 2011, 22:50:12 Archy96 rakstīja:

07 Oct 2011, 21:42:18 dzerrais rakstīja:
Jautajums tads: vai ir verts partaisit orig. izputejus(iznemt katal.)un likt power commander uz XT660R ? jeb ta ir pilniga hu...?

Es domāju, ka izravēt katalizātoru ir "must have" operācija jebkuram mocim, jo tā ir lieka pretestība izplūdē, gan arī lieks svars. Es savam R1 to izrāvu - savi 4 kg nost

Kas notiek ar lamda zondi? To atstāji?

Protams, atstāju.

Un nekas neizmainijās???

Kādā ziņā????? Nu man grūti spriest, jo tas tika darīts tikko nopirktam mocim, tā kā nevaru salīdzināt kā bija pirms un kā pēc tam, bet es nesen notirgoju katalizatora aizvietošanas starpgabalu vienam čalim, un šis teica, ka atšķirība esot jūtama, pozitīvā nozīmē.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Bond
08. Oct 2011, 02:28#12628

Kopš: 07. Mar 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 571

Braucu ar:


04 Oct 2011, 20:19:03 marcis rakstīja:
omg... tak paņem pārgriez kanalizācijas cauruli un ar fēnu izsildi kā vajag! Sliktais style(c)


dabūju na haļavu konvejera lenatas gabalu, ta kā iztiku bez kanalizācijas trubām

Offline

ursus
08. Oct 2011, 08:16#12629

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1137

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

JAWA ir cits saits. Bet ja izmetam no jautājuma -JAWA-. TAD iesaku pamērīt gudriniekiem cik liels ir spriegums jebkuram mocim(auto) BEZ akumulatora.Un kāpēc normāla ekspluatācija bez aķa ir aizliegta(akumulatoru sistēmām).

Viss ir normāli un nemoki sunu,neredzi ka šim nepatīk?

Un tas viltus hrenons ļoti ātri izdegs(bez akumulatora).

[ Šo ziņu laboja ursus, 08 Oct 2011, 08:16:49 ]



-----------------
JAWA

Offline

ursus
08. Oct 2011, 08:19#12630

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1137

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD


07 Oct 2011, 22:50:12 Archy96 rakstīja:

07 Oct 2011, 21:42:18 dzerrais rakstīja:
Jautajums tads: vai ir verts partaisit orig. izputejus(iznemt katal.)un likt power commander uz XT660R ? jeb ta ir pilniga hu...?

Es domāju, ka izravēt katalizātoru ir "must have" operācija jebkuram mocim, jo tā ir lieka pretestība izplūdē, gan arī lieks svars. Es savam R1 to izrāvu - savi 4 kg nost


manā gadījumā 4kg neko nedos,tad man lielāks efekts būs no novājēšanas

Jaunie kati esot projektēti,ka it kā jaudas zuduma neesot(viena tante teica ) ,kā rezultātā... sekoju tam kā veicas citiem,bet savam neko neesmu darījis.

-----------------
JAWA

Offline

dzerrais
08. Oct 2011, 10:18#12631

Kopš: 08. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1489

Braucu ar:


08 Oct 2011, 01:23:04 Archy96 rakstīja:

08 Oct 2011, 01:11:54 uvelis rakstīja:

08 Oct 2011, 01:05:10 Archy96 rakstīja:

08 Oct 2011, 00:42:45 uvelis rakstīja:

07 Oct 2011, 22:50:12 Archy96 rakstīja:

07 Oct 2011, 21:42:18 dzerrais rakstīja:
Jautajums tads: vai ir verts partaisit orig. izputejus(iznemt katal.)un likt power commander uz XT660R ? jeb ta ir pilniga hu...?

Es domāju, ka izravēt katalizātoru ir "must have" operācija jebkuram mocim, jo tā ir lieka pretestība izplūdē, gan arī lieks svars. Es savam R1 to izrāvu - savi 4 kg nost

Kas notiek ar lamda zondi? To atstāji?

Protams, atstāju.

Un nekas neizmainijās???

Kādā ziņā????? Nu man grūti spriest, jo tas tika darīts tikko nopirktam mocim, tā kā nevaru salīdzināt kā bija pirms un kā pēc tam, bet es nesen notirgoju katalizatora aizvietošanas starpgabalu vienam čalim, un šis teica, ka atšķirība esot jūtama, pozitīvā nozīmē.
kas ir lamda zonde ? visiem mociem vins ir ?

[ Šo ziņu laboja dzerrais, 08 Oct 2011, 10:26:16 ]

Offline

MIGs
08. Oct 2011, 11:03#12632

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Principā jebkuram motociklam pēc izpūtēja maiņas no orģinālā uz sporta/paštaisītu "taisno" izplūdi būtu jāveic špries/karburatora pārregulācija. Parasti maisijums paliek liesāks.

Cits jautājums ir cik ļoti tas sāp - ļoti bieži izpūtēju liek dēļ toņa.
Nomainot trubu neregulējot iegūstam kādu zirgu, saregulējot divtik daudz. Var gadīties, ka kādu duci zirgu pazaudē.

Es ar uzskatu, ka katalizators mocim ir vajadzīgs tik pat ļoti, kā netīrs zeķu pāris bākā.

Un tas, ka tiekot projektēts lai nebūtu pretestības - protams muļķības. Tas, ka mocis tiek regulēts ņemot vērā, ka tur ir tas katalizators - protams.

Lambda zonde ir dačiks izpūtēja kolektorā kurš mēra skābekļa(?) atlikumu atgāzēs. Ideja tāda, ja ir trekns maisijums tad kompis to griež liesāku - lai atgāzes pilnībā sadeg un ir ekoloģiskāk.

[ Šo ziņu laboja MIGs, 08 Oct 2011, 11:05:02 ]



-----------------

Offline

Negantelis
08. Oct 2011, 11:45#12633

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5366

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


08 Oct 2011, 11:03:18 MIGs rakstīja:
Principā jebkuram motociklam pēc izpūtēja maiņas no orģinālā uz sporta/paštaisītu "taisno" izplūdi būtu jāveic špries/karburatora pārregulācija. Parasti maisijums paliek liesāks.

Cits jautājums ir cik ļoti tas sāp - ļoti bieži izpūtēju liek dēļ toņa.
Nomainot trubu neregulējot iegūstam kādu zirgu, saregulējot divtik daudz. Var gadīties, ka kādu duci zirgu pazaudē.

Es ar uzskatu, ka katalizators mocim ir vajadzīgs tik pat ļoti, kā netīrs zeķu pāris bākā.

Un tas, ka tiekot projektēts lai nebūtu pretestības - protams muļķības. Tas, ka mocis tiek regulēts ņemot vērā, ka tur ir tas katalizators - protams.

Lambda zonde ir dačiks izpūtēja kolektorā kurš mēra skābekļa(?) atlikumu atgāzēs. Ideja tāda, ja ir trekns maisijums tad kompis to griež liesāku - lai atgāzes pilnībā sadeg un ir ekoloģiskāk.


ekoloģiskāk ir braukt ar katalizatoru lai tu un tavi bērni nedabūtu VĒZI.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

chirkainais
08. Oct 2011, 13:14#12634

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku


08 Oct 2011, 08:19:01 ursus rakstīja:

manā gadījumā 4kg neko nedos,tad man lielāks efekts būs no novājēšanas



Sorry, no offence, jo katrs pats sava rumpja apjomu izveelas. Bet shis aspekts man vienmeer naak praataa pirmais, kad veeroju runas par svara nomeshanu mocim. Protams, ka nav runa par visu motokopienu, jo ir fizikaali tipi, kas iet uz rezultaatu. Bet ir redzeeti rumpji, kas panjem vieglaako moci tirguu, un raushas virsuu savu kungji uz baakas stuteedami. Tad gribas teikt - saac ar sevi un tad ar mo.

-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

lomsz
08. Oct 2011, 23:16#12635

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


08 Oct 2011, 10:18:47 dzerrais rakstīja:

08 Oct 2011, 01:23:04 Archy96 rakstīja:

08 Oct 2011, 01:11:54 uvelis rakstīja:

08 Oct 2011, 01:05:10 Archy96 rakstīja:

08 Oct 2011, 00:42:45 uvelis rakstīja:

07 Oct 2011, 22:50:12 Archy96 rakstīja:

07 Oct 2011, 21:42:18 dzerrais rakstīja:
Jautajums tads: vai ir verts partaisit orig. izputejus(iznemt katal.)un likt power commander uz XT660R ? jeb ta ir pilniga hu...?

Es domāju, ka izravēt katalizātoru ir "must have" operācija jebkuram mocim, jo tā ir lieka pretestība izplūdē, gan arī lieks svars. Es savam R1 to izrāvu - savi 4 kg nost

Kas notiek ar lamda zondi? To atstāji?

Protams, atstāju.

Un nekas neizmainijās???

Kādā ziņā????? Nu man grūti spriest, jo tas tika darīts tikko nopirktam mocim, tā kā nevaru salīdzināt kā bija pirms un kā pēc tam, bet es nesen notirgoju katalizatora aizvietošanas starpgabalu vienam čalim, un šis teica, ka atšķirība esot jūtama, pozitīvā nozīmē.
kas ir lamda zonde ? visiem mociem vins ir ?
manam nav... inžektors, katalizators kādreiz bija...

Offline

kawaracer
09. Oct 2011, 00:47#12636

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1193

Braucu ar: HD FXFBS


07 Oct 2011, 17:56:36 students_gsxr rakstīja:
Tātad man Suzuki GSXR-750 SRAD 1999gada ar iešprici ir maza problēma.
Pagaidām aizdomas krīt uz bendzīna sūkni bet nezinu kā viņu pārbaudīt. varbūt kāds zin kā viņu pārbaudīt, jo pie 7500apgr. līdz 9500apgr. viņam pazūd jauda.

Izložņāju visus topikus neko neatradu kas derētu manai problēmai

Protams ja ir vēl kādi varianti kas tur varētu būt tad droši rakstat


-----------------
Rezerves daļas un serviss.

Offline

naatre
09. Oct 2011, 02:05#12637

Kopš: 04. Aug 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 514

Braucu ar: Piaggio X9, ZZR 600


04 Oct 2011, 20:02:41 Bond rakstīja:
jautājums gluži ne pa moto tēmu, bet kur dabūt gumiju no kuras sataisīt brizgavikus? biezums varētu būt kādi 2mm. Varbūt latvijas ķīmijā?

Paņem žiguļa vai moskviča paklājiņus, ar šķērēm izgriez kā vajag. Tiem bija tāda bieza kvadrātveida gumija.

Offline

Naits
09. Oct 2011, 08:38#12638

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


09 Oct 2011, 02:05:47 naatre rakstīja:

04 Oct 2011, 20:02:41 Bond rakstīja:
jautājums gluži ne pa moto tēmu, bet kur dabūt gumiju no kuras sataisīt brizgavikus? biezums varētu būt kādi 2mm. Varbūt latvijas ķīmijā?

Paņem žiguļa vai moskviča paklājiņus, ar šķērēm izgriez kā vajag. Tiem bija tāda bieza kvadrātveida gumija.

uzzvani uz šito kantori 29285707, tirgo visādas gumijas un arī matereālu blīvēm. Vajag paprasīt atgriezumus, jo savādāk lielas loksnes. Agrāk atradās ganibu dambī, netālu no hansaflex, bet tagad ir kaut kur pārvākušies.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

urmaurma
09. Oct 2011, 09:31#12639

Kopš: 13. Apr 2011

Ziņojumi: 135

Braucu ar: Sv650s

Jautajums tads?
Mocits Honda Dominators.
problema ir tada,kad iedarbinot Mo dzineja uz starpgaitas apgriezieniem ir kautkads TIKSKIS,nedaudz uzgazejot,pazud TIKSKIS.
vai tas varetu but kautkas nopietns,???

[ Šo ziņu laboja urmaurma, 09 Oct 2011, 09:32:28 ]

Offline

zazzaa
09. Oct 2011, 09:46#12640

Kopš: 31. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 3331

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


09 Oct 2011, 09:31:52 urmaurma rakstīja:
Jautajums tads?
Mocits Honda Dominators.
problema ir tada,kad iedarbinot Mo dzineja uz starpgaitas apgriezieniem ir kautkads TIKSKIS,nedaudz uzgazejot,pazud TIKSKIS.
vai tas varetu but kautkas nopietns,???



vārsti japieregulē?...

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline