Autors | Ziņojums |
Bond | 04. Oct 2011, 20:18 | #12601 |
|
Kopš: 07. Mar 2011
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 571
Braucu ar:
| Ruuu, ja arī šķuninga bodēs kaut kas ir, tad ne no gumijas, bet plastmasnieki.
Narni, man vajag vieglajam autosam, par smago brizgavikiem, kas varēja būt kā izejmateriāls biju iebraucis painteresēties autokadā.
skaidrs, paldies TB.[ Šo ziņu laboja Bond, 04 Oct 2011, 20:20:23 ] |
Offline | |
|
marcis | 04. Oct 2011, 20:19 | #12602 |
|
Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
| omg... tak paņem pārgriez kanalizācijas cauruli un ar fēnu izsildi kā vajag! Sliktais style(c)
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
|
Offline | |
|
Sliktais | 04. Oct 2011, 21:21 | #12603 |
|
Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
04 Oct 2011, 20:19:03 marcis rakstīja:
omg... tak paņem pārgriez kanalizācijas cauruli un ar fēnu izsildi kā vajag! Sliktais style(c)
Marcis taisnību runā Ja ir izdoma un pa rokai mētājas kāds izejmateriāls, uztaisīt var
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart |
Offline | |
|
|
piparss | 04. Oct 2011, 22:01 | #12604 |
|
Kopš: 05. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 165
Braucu ar: Yamaha FZS
| HONDA HORNET 250cc 1998
problema: citreiz lec citreiz nelec.
gan kad ir auksts gan kad iesilis, reali nevar pateikt kad pieleks kad ne vienreiz pieliec pec briitina nelec, citreiz no rita lec citreiz nee.
Akiits stav labs, jauns var just kad griez normali bet nelec....
tik liedz bisku iestumjaas taa viss aiziet...
vieniigi no riitiem citreiz kad pieliec var just diivainu skanu taka kads cilindrs neietu nevar pat uzgazeet lidz griidai jo apgrieizni taa leenaam un negribiigi cellaas bet tas ir uz 30sekundeem , pec tam ar gaziiti pagaazee (raustoot taka vecais jawai lai nenoslaapstu) lidz ruckaj un tad aiziet viss idiaali....
pagaidam ar mociem veel uz Jūs ...
bet te čaļi runā kad kkadi karburātori varētu būt jāregulē
ps. veel divaini ir tas kad uzraaviens juutams ppeksni paradas tikai no 9000 aprieziniem liidz 9 iet taa leenaak.... itka jau jaabuut vienmeeriigam
ko sakat ? [ Šo ziņu laboja piparss, 04 Oct 2011, 22:03:26 ] |
Offline | |
|
jjjjuris | 04. Oct 2011, 22:01 | #12605 |
|
Kopš: 16. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 647
Braucu ar: africa twin, cb400n
| belarusa dubljusargus pirku pa Ls5 gabalā .. uz visu mashinu vajag divus tādus |
Offline | |
|
Kennyy | 05. Oct 2011, 08:52 | #12606 |
|
Kopš: 17. Jul 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 2292
Braucu ar: Yamaha DragStar1100,DneprMT-9,Mop."Riga"... =)
| Vai tas ir OK kad krosačam auksta eļļa ir šupam uz min,.bet kad uzsildits,tad rada vismaz 5cm virs max. limeņa!!! wtf???...
|
Offline | |
|
shkapars | 05. Oct 2011, 08:55 | #12607 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| kas par moci?
|
Offline | |
|
uldiic | 05. Oct 2011, 08:56 | #12608 |
|
Kopš: 23. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 51
Braucu ar: TRX 680, CB1000R
| Kāds nevar ieteikt kādu meistaru kurš labi orientējās bezceļu kvadraciklu rāmja/ritošās remontos |
Offline | |
|
Kennyy | 05. Oct 2011, 09:26 | #12609 |
|
Kopš: 17. Jul 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 2292
Braucu ar: Yamaha DragStar1100,DneprMT-9,Mop."Riga"... =)
|
05 Oct 2011, 08:55:32 shkapars rakstīja:
kas par moci?
Yamaha YZF450 04/06 gada,tagad uz sitiena neatceros... [ Šo ziņu laboja Kennyy, 05 Oct 2011, 09:29:06 ] |
Offline | |
|
shkapars | 05. Oct 2011, 10:07 | #12610 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
|
05 Oct 2011, 09:26:19 Kennyy rakstīja:
05 Oct 2011, 08:55:32 shkapars rakstīja:
kas par moci?
Yamaha YZF450 04/06 gada,tagad uz sitiena neatceros...
Yamahai ir sausais karteris, tā arī būs. vienīgi vari papētīt vai nav tur kkur papildus filtrs (sietiņš), tas var aizsērēt, tad var vairāk uzkrāties eļļa un lēnāk aizplūst. Neesmu ngan konkrēto modeli jaucis.
Papēti manuāli, kā un kad pareizi mērīt eļļas līmeni[ Šo ziņu laboja shkapars, 05 Oct 2011, 10:07:48 ] |
Offline | |
|
Kiddy | 05. Oct 2011, 10:55 | #12611 |
|
Kopš: 27. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 631
Braucu ar: Suzuki XF 650 Freewind `98
| Tika ustādīta elektroniskā 12 voltu aizdedze JAWAi 634 (sešiniecei).
Par cik no elektronikas neko, tad vismaz ar testeri pēc uzstādīšanas tika papētīts, ka pie uzstādīta aķa testeris rāda ~14, bet noņemot nost un pieliekot testeri pie vadiem rūcošam mocim tas sasniedz pat 19 un vairāk voltus
Jautājums vai tas ir normāli, ka tā grūž iekšā? Vai tur tomēr vajag kaut ko, kas izlīdzina to strāvu?
Bail paliek, ka tas aķis neuzsprāgst starp kājām!
----------------- Лайпни лудзам Теле2! Тэлефона апаратс, уз куру юс званат, вай ну ёбнулся но галда, вай ну атродас ломбарда.. |
Offline | |
|
maniac | 05. Oct 2011, 14:37 | #12612 |
|
Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5169
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
05 Oct 2011, 08:52:19 Kennyy rakstīja:
Vai tas ir OK kad krosačam auksta eļļa ir šupam uz min,.bet kad uzsildits,tad rada vismaz 5cm virs max. limeņa!!! wtf???...
Viņam tausts ir rāmī? Es savam XT arī nevarēju tikt skaidrībā - kad pastāv, tausts sauss Kad parūcinu, pāri normai... Tiku pie manuāļa. Tur rakstīts, ka jāmēra pāris minūtes pēc noslāpēšanas. Pats vēl izštukoju, ka loģiski būtu uzreiz pēc eļļas maiņas (kad ieliets precīzi vajadzīgais daudzums) parūcināt, noslāpēt, pagaidīt piem. 30 sek. un tad izmērīt. Tā nosacīti būtu "norma". Un citreiz mērot arī precīzi ievērot piefiksēto laiku. Tad vajadzētu redzēt - iet mazumā vai neiet.
P.S.Varat mani papravīt. |
Offline | |
|
DB | 05. Oct 2011, 14:44 | #12613 |
|
Kopš: 08. Jun 2010
Ziņojumi: 1890
Braucu ar:
|
05 Oct 2011, 08:56:03 uldiic rakstīja:
Kāds nevar ieteikt kādu meistaru kurš labi orientējās bezceļu kvadraciklu rāmja/ritošās remontos
Varu ieteikt labu meistaru, kuram ir ļoti laba orientācija ar rāmjiem. |
Offline | |
|
Kiddy | 05. Oct 2011, 20:42 | #12614 |
|
Kopš: 27. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 631
Braucu ar: Suzuki XF 650 Freewind `98
|
05 Oct 2011, 10:55:57 Kiddy rakstīja:
Tika ustādīta elektroniskā 12 voltu aizdedze JAWAi 634 (sešiniecei).
Par cik no elektronikas neko, tad vismaz ar testeri pēc uzstādīšanas tika papētīts, ka pie uzstādīta aķa testeris rāda ~14, bet noņemot nost un pieliekot testeri pie vadiem rūcošam mocim tas sasniedz pat 19 un vairāk voltus
Jautājums vai tas ir normāli, ka tā grūž iekšā? Vai tur tomēr vajag kaut ko, kas izlīdzina to strāvu?
Bail paliek, ka tas aķis neuzsprāgst starp kājām!
plz - pasakat kautko
----------------- Лайпни лудзам Теле2! Тэлефона апаратс, уз куру юс званат, вай ну ёбнулся но галда, вай ну атродас ломбарда.. |
Offline | |
|
EEriks | 05. Oct 2011, 20:47 | #12615 |
|
Kopš: 03. Sep 2008
Ziņojumi: 419
Braucu ar: te610
| uz akisa 19v toc nav normali,ja maini gengi tad jau imite ar vadiem ari 12v jawas parvodku ka ari stravas taisnotaju un ladesanas kastiti neka sarezgita jau tur naf gazet bez `pievienota akisa ir slikti vai nu lade vai nelade.. [ Šo ziņu laboja EEriks, 05 Oct 2011, 20:49:40 ]
----------------- mezi rulle |
Offline | |
|
Kiddy | 05. Oct 2011, 20:58 | #12616 |
|
Kopš: 27. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 631
Braucu ar: Suzuki XF 650 Freewind `98
|
05 Oct 2011, 20:47:50 EEriks rakstīja:
uz akisa 19v toc nav normali,ja maini gengi tad jau imite ar vadiem ari 12v jawas parvodku ka ari stravas taisnotaju un ladesanas kastiti neka sarezgita jau tur naf gazet bez `pievienota akisa ir slikti vai nu lade vai nelade..
paldies. Tika mazliet pabraukāts bez aķīša. Respekīvi pēc iedarbināšanas tika atvienots. Itkā viss normaņa - iet u.t.t. tikai gaismas deg kā xenoniece
----------------- Лайпни лудзам Теле2! Тэлефона апаратс, уз куру юс званат, вай ну ёбнулся но галда, вай ну атродас ломбарда.. |
Offline | |
|
raimob | 07. Oct 2011, 15:50 | #12617 |
|
Kopš: 18. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 474
Braucu ar: KTM 950
| Kāds no speciem nezin.... vai var mocim piekombinēt sprieguma regulētāju no žiguļa? [ Šo ziņu laboja raimob, 07 Oct 2011, 20:53:23 ]
-----------------
|
Offline | |
|
chirkainais | 07. Oct 2011, 15:55 | #12618 |
|
Kopš: 31. Mar 2011
Ziņojumi: 1546
Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku
| Randomly papētiju mo bildes tīmeklī un uzdūros vienai interesantai bildei. Izskatās, puikas ķūnē augšā dzesētāju tam it kā silstošajam eletroniskajam mezglam zem sēdekļa (nez, sprieguma regulētājs, relejs, jopcikmaize). Un izskatās pēc parastiem datoru ventilatoriem. Bilde šeit
Jautājums tāds - kā šāds ventilators tiek darbināts? Ar atsevišķu slēdzi pie stūres? Pa taisno no aķa? Ar termosensora palīdzību? Man elektrība ir tumša lieta, kas gaiši spīd. Dodiet variantus, jo pašam šī karšanas problēma varētu būt aktuāla.
Paldies.
----------------- KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze) |
Offline | |
|
grosha | 07. Oct 2011, 16:06 | #12619 |
|
Kopš: 26. Apr 2008
Ziņojumi: 2058
Braucu ar:
| Šāds brīnums bija uzinstalēts uz viena ikauņa bmw f650 +/- 97,98 gada. Ieslēdzams ar slēdzi, lietoja kad ļurkājās pa pilsētu vai lēni ripinoties.BMW tas draņķis mīt zem beņķa. |
Offline | |
|
dzerrais | 07. Oct 2011, 21:42 | #12620 |
|
Kopš: 08. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1489
Braucu ar:
| Jautajums tads: vai ir verts partaisit orig. izputejus(iznemt katal.)un likt power commander uz XT660R ? jeb ta ir pilniga hu...? |
Offline | |
|