jo lielāks intervāls, jo eļļa satur vairāk viskozitātes modifikatoru (vm). jo vairāk vm, jo eļļai nestabilāka viskozitāte "karstajā" galā.
tas nozīmē, ka, piemēram, SAE 10W-50 vai 5W-50 lietojot var pārtapt par ##W-40 vai pat ##W-30.
aukstā laikā tas pie kājas, bet sezonas karstākajās dienās tas var radīt problēmas. īpaši jau gaisa dzeses motoriem.
ja eļļā izmantots augstvērtīgs vm, minētā problēma var būt minimāla, taču to var noskaidrot tikai ar lietotās eļļas analīzi.
un eļļas zīmols arī nekā negarantē, ka tiks izmantots patiesi augstvērtīgs (dārgs) vm.
nez vai labāks par original HD? (cena bik lielāka)
oriģinālā HD eļļa ir minerālene un, lai kādus brīnumus aprakstos nesolītu, attiecībā pret sintētiku, tai ir tikai viena priekšrocība - cena.
bet HD gadījumā pat cenas arguments atkrīt.
Jautāji par konkrēto RL eļļu:
viss liek domāt, ka tā ir patiešām augstvērtīga sintētika. turklāt esteru bāze īpaši labi piemērota gaisa dzeses motoriem.
Protams, tas nav vienīgais augstvērtīgais produkts pasaulē.
06 Nov 2012, 12:22:04 seriqous rakstīja:
Ko labaak gaazt honda cbr 600 f4?kaadu filtru labaak njemt?paldies
onkulim Fjodoram no tuvējā "DUS" iz garāžu kooperatīva, vai tad nav kāds litrs Žigulenes aizstāvējies bidonā?
Tev taču visiem šķidrumiem tikai cena kritērijs esot.
Cenu aptauja- interesē Moto eļļa - sintētika, 10w40, vismaz API SH/SJ, MA2. Vajag 4L
[ Šo ziņu laboja deMarco, 06 Nov 2012, 13:16:54 ]
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
Nu tā, Niere, esmu nokāvis savai hondai (auto ne moto) pakaļējo diferenciāli, pareizāk sakot - viskozo sajūgu, kurš pieslēdz pakaļējo tiltu, izspolējot priekšējam, ir jau nopirkts cits difers komplektā un stāv izjaukts man uz galda - tīri tā, nočekošanai, vai ir derīgs.
Jautājums ir sekojošs - kādu eļļu viņam liet iekšā? Paredzēta ir Hondas oriģinālā, citas nederot, dēļ šī te paša viltīgā sajūga. Vai Tev ir kāda precīzāka info par šo specifisko mezglu prasībām pēc eļļošanas, un vai varētu sameklēt kādu "krutāku" alternatīvu, ko ieliet iekšā, lai tas mezgls atkal nenokaujās, jo šīs ir šī modeļa vājais punkts
06 Nov 2012, 12:22:04 seriqous rakstīja:
Ko labaak gaazt honda cbr 600 f4?kaadu filtru labaak njemt?paldies
onkulim Fjodoram no tuvējā "DUS" iz garāžu kooperatīva, vai tad nav kāds litrs Žigulenes aizstāvējies bidonā?
Tev taču visiem šķidrumiem tikai cena kritērijs esot.
06 Nov 2012, 19:31:35 Archy96 rakstīja:
[IMG][/IMG]
Nu tā, Niere, esmu nokāvis savai hondai (auto ne moto) pakaļējo diferenciāli, pareizāk sakot - viskozo sajūgu, kurš pieslēdz pakaļējo tiltu, izspolējot priekšējam, ir jau nopirkts cits difers komplektā un stāv izjaukts man uz galda - tīri tā, nočekošanai, vai ir derīgs.
Jautājums ir sekojošs - kādu eļļu viņam liet iekšā? Paredzēta ir Hondas oriģinālā, citas nederot, dēļ šī te paša viltīgā sajūga. Vai Tev ir kāda precīzāka info par šo specifisko mezglu prasībām pēc eļļošanas, un vai varētu sameklēt kādu "krutāku" alternatīvu, ko ieliet iekšā, lai tas mezgls atkal nenokaujās, jo šīs ir šī modeļa vājais punkts
ar viskosajūgiem vienmēr hemaris un ražotāji cītīgi slēpj jebkādu informāciju par rekomendētās eļļas parametriem. Hondas oriģinālās eļļas DDL pat nav iespējams atrast viselementārākos pamatdatus. tik vien kā viskozitāte intervālā no 20-75cSt @40C un uzliesmošana virs 302C, kas šādā kombinācijā ir neiespējami. kā šiem tik nabadzīga DDL viapār iet krastā..
vienīgi starp rindām var noprast, ka tā ir "hidrokrekota" minerālene. un šis norāda, ka eļļai visdrīzāk ir relatīvi vāja gan karstā, gan aukstā gala performance. bet viskosajūgam tieši temperatūras iraid īpaši būtiskas.
šis savukārt nozīmē, ka jābūt uzmanīgam nesadedzināt eļļu. bet jo īpaši jāuzmanās ziemā, kad eļļa "stīva" - neraut neuzsilušu sistēmu cauri pa sniega kupenām vai ledus laukiem.
vārdu sakot - dilemma. no vienas puses ražotāja produkts tiešām prasās pēc uzlabojuma, no otras - zināmie parametri ir nepietiekami, lai uzņemtos risku par iznākumu.
ko darīt:
tā kā šis nav no lētākajiem dzelžiem, domāju būs saprātīgi palikt pie tā paša Honda produkta, bet ņemt vērā aprakstītās nianses.
un nomaiņas intervālus jāpieskaņo difera slodzei.
protams, var jau taisīt eksperimentu, kur drošībai izmantotu lietotās eļļas analīzi, taču šis visdrīzāk nav tas gadījums, kad tas ir tā vērts.
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
06 Nov 2012, 23:15:59 Niere rakstīja:
06 Nov 2012, 19:31:35 Archy96 rakstīja:
[IMG][/IMG]
Nu tā, Niere, esmu nokāvis savai hondai (auto ne moto) pakaļējo diferenciāli, pareizāk sakot - viskozo sajūgu, kurš pieslēdz pakaļējo tiltu, izspolējot priekšējam, ir jau nopirkts cits difers komplektā un stāv izjaukts man uz galda - tīri tā, nočekošanai, vai ir derīgs.
Jautājums ir sekojošs - kādu eļļu viņam liet iekšā? Paredzēta ir Hondas oriģinālā, citas nederot, dēļ šī te paša viltīgā sajūga. Vai Tev ir kāda precīzāka info par šo specifisko mezglu prasībām pēc eļļošanas, un vai varētu sameklēt kādu "krutāku" alternatīvu, ko ieliet iekšā, lai tas mezgls atkal nenokaujās, jo šīs ir šī modeļa vājais punkts
ar viskosajūgiem vienmēr hemaris un ražotāji cītīgi slēpj jebkādu informāciju par rekomendētās eļļas parametriem. Hondas oriģinālās eļļas DDL pat nav iespējams atrast viselementārākos pamatdatus. tik vien kā viskozitāte intervālā no 20-75cSt @40C un uzliesmošana virs 302C, kas šādā kombinācijā ir neiespējami. kā šiem tik nabadzīga DDL viapār iet krastā..
vienīgi starp rindām var noprast, ka tā ir "hidrokrekota" minerālene. un šis norāda, ka eļļai visdrīzāk ir relatīvi vāja gan karstā, gan aukstā gala performance. bet viskosajūgam tieši temperatūras iraid īpaši būtiskas.
šis savukārt nozīmē, ka jābūt uzmanīgam nesadedzināt eļļu. bet jo īpaši jāuzmanās ziemā, kad eļļa "stīva" - neraut neuzsilušu sistēmu cauri pa sniega kupenām vai ledus laukiem.
vārdu sakot - dilemma. no vienas puses ražotāja produkts tiešām prasās pēc uzlabojuma, no otras - zināmie parametri ir nepietiekami, lai uzņemtos risku par iznākumu.
ko darīt:
tā kā šis nav no lētākajiem dzelžiem, domāju būs saprātīgi palikt pie tā paša Honda produkta, bet ņemt vērā aprakstītās nianses.
un nomaiņas intervālus jāpieskaņo difera slodzei.
protams, var jau taisīt eksperimentu, kur drošībai izmantotu lietotās eļļas analīzi, taču šis visdrīzāk nav tas gadījums, kad tas ir tā vērts.
ja tas ko līdzēja...
Nu es šodien pilnībā izārdīju, tīri pētnieciskos nolūkos, šo te reduktoru - sastāv viņš no 3 daļām:
1) Hipoidālais zobratu pāris - ar to nekādu problēmu nav un tur viss ir skaidrs.
2) Tad nāk eļļas sūknis, kuru piedzen kardāns, kurš savukārt darbina tādu kā hidrocilindru, kurš, palielinoties apgriezieniem, izspiežās un piespriego sajūga mehānismu.
3) Pats sajūgs - konstrukcija pati par sevi ir gandrīz identiska moča slapjajam sajūgam, tie paši diski, tie paši starpdiski un ideja kopumā, bet atsperīšu vietā, to nospriego šis te pats hidrocilindrs, kurš bīdās iekšā - ārā.
Nu tāds apmēram viņam ģeniāli vienkārš darbības princips, sanāk tā, kad braucot lēnām, tam sajūgam ir jāslīd, jo savādāk sanāktu sabloķēto tiltu princips, kur īsti labi nevar ierakstīties līkumos, savukārt palielinoties apgriezieniem, palielinās saķere un līdz ar to pieslēdzās pakaļējais tilts.
Nu man radās tāda doma, vei te nevarētu kādu moča eļļu iepiļit iekšā, jo tā arī ir principā slapjajam sajūgam paredzēta, tikai kā ar viskozitāti, jo tas smāķis, kas viņam iekšā tāds pabiezs izskatījās
06 Nov 2012, 21:58:51 soulfreak rakstīja:
Nav gluži pa tēmu, bet mazliet un no piedevu plauktiņa (pats netaisos izmantot, bet tikai plika ziņkārība) - http://truetech.lv/lv/
Kādi komenti šajā sakarā būtu Nieres kungam?
pastāsts 1:1 kā visiem "pašiem godīgākajiem un vienīgajiem īstajiem" PTFE grūdējiem, tikai šoreiz tehnoloģiju nedrīkstot atklāt
pietiek vien šo vietnes lapu izlasīt.
"sen atklātās" un visādu ļauno dēļ neieviestās brīnumtejnoloģijas, kas tehniku padarīs vēl jaunāku par jaunu...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
....Tehnoloģijas rašanās vēsturi neizklāstīsim, kurai viltojumi parādījās, ja pat ne agrāk, par pašu. Daudzi pierakstīja to sev, un mēs tiem nelīdzināsimies.
....Tehnoloģija, kuru mēs tagad saucam par «Augstas Izturības Virsmas Tehnoloģiju (AIVT)» ar sevi pārstāv veidu kā bez atlases atjaunot mašīnu un mehānismu berzes virsmas ar metāla kristāliskā režģa pārveidošanas metodi, uz berzes virsmas, par citu kristālisku struktūru, kuru mēs nosacīti nosaucām par – Aizsargslāni (AS). Kāpēc nosacīti? Vienkārši, lai neizgudrotu terminus. Tā ir agrāk nezināma (neeksistējoša) kristāliska struktūra.
.... koeficents – 0,002-0,007. (Tāda berze konstruktīvi netiek ņemta vērā, skaitās, ka tās vienkārši – NAV!) Iedomājieties, kā uzvedīsies dzinējs, uz kura pazuda berze. Iedomājāties? Un ja pie tam vēl visas spraugas optimizētas? Novestas ne līdz rūpnieciskām, bet līdz konstruktīvām!
....Šo sarakstu var turpināt, bet priekš tā ir nepieciešama liels pētnieciskais darbs, kuru šajā valstī [Krievijā] neviens nefinansēs. Kuram gan vajadzīga tehnoloģija, kas neļaus «zāģēt» budžetu.
.... vienu epizodi no dzīves. 2002.gadā man piezvanīja no Krievijas Federācijas valdības no Stratēģisko programmu Komitejas un piedāvāja piedalīties starptautiskā kongresā par eko un nano tehnoloģijām, Maskavā, Lielajā Kremļa pilī… Nestāstīšu par pašu kongresu, ne par to runa. Man kļuva interesanti – kādā veidā šis “kantoris” atrada mani? Sēdēju savā Urālā, nevienu neaiztiku, izmēģināju ieviest jaunas tehnoloģijas un … Viņi man atbildēja – Jums ir ļoti laba analītiskā nodaļa. Kad es atbraucu uz Maskavu, es palūdzu, lai man parāda analītiķi, kurš mani «izskaitļoja». Prasība tika apmierināta. Prasu viņam – pēc kādiem parametriem jūs mani atradāt?
Viņš – Elementāri, noņēmu visu „literatūru” un noskaidroju deklarējamo parametru un reāli iegūstamo atbilstību. Bez jums to Krievijas Federācijā un visā pasaulē nedara vairāk neviens. Es – Ir taču daudz dažādu firmu un organizāciju, kas paziņo, ka dara to pašu! Viņš – Atslēgas vārds – paziņo, īstenībā ABSOLŪTI VISI lielākā vai mazākā mērā vienkārši melo. Man, godīgi sakot, bija šoks. Es nemaz nešaubījos par „Krievijas biznesa” godīgumu un tīrīgumu, bet ne tik lielā mērā…
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
07 Nov 2012, 00:02:00 Niere rakstīja:
06 Nov 2012, 21:58:51 soulfreak rakstīja:
Nav gluži pa tēmu, bet mazliet un no piedevu plauktiņa (pats netaisos izmantot, bet tikai plika ziņkārība) - http://truetech.lv/lv/
Kādi komenti šajā sakarā būtu Nieres kungam?
pastāsts 1:1 kā visiem "pašiem godīgākajiem un vienīgajiem īstajiem" PTFE grūdējiem, tikai šoreiz tehnoloģiju nedrīkstot atklāt
pietiek vien šo vietnes lapu izlasīt.
"sen atklātās" un visādu ļauno dēļ neieviestās brīnumtejnoloģijas, kas tehniku padarīs vēl jaunāku par jaunu...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
....Tehnoloģijas rašanās vēsturi neizklāstīsim, kurai viltojumi parādījās, ja pat ne agrāk, par pašu. Daudzi pierakstīja to sev, un mēs tiem nelīdzināsimies.
....Tehnoloģija, kuru mēs tagad saucam par «Augstas Izturības Virsmas Tehnoloģiju (AIVT)» ar sevi pārstāv veidu kā bez atlases atjaunot mašīnu un mehānismu berzes virsmas ar metāla kristāliskā režģa pārveidošanas metodi, uz berzes virsmas, par citu kristālisku struktūru, kuru mēs nosacīti nosaucām par – Aizsargslāni (AS). Kāpēc nosacīti? Vienkārši, lai neizgudrotu terminus. Tā ir agrāk nezināma (neeksistējoša) kristāliska struktūra.
.... koeficents – 0,002-0,007. (Tāda berze konstruktīvi netiek ņemta vērā, skaitās, ka tās vienkārši – NAV!) Iedomājieties, kā uzvedīsies dzinējs, uz kura pazuda berze. Iedomājāties? Un ja pie tam vēl visas spraugas optimizētas? Novestas ne līdz rūpnieciskām, bet līdz konstruktīvām!
....Šo sarakstu var turpināt, bet priekš tā ir nepieciešama liels pētnieciskais darbs, kuru šajā valstī [Krievijā] neviens nefinansēs. Kuram gan vajadzīga tehnoloģija, kas neļaus «zāģēt» budžetu.
.... vienu epizodi no dzīves. 2002.gadā man piezvanīja no Krievijas Federācijas valdības no Stratēģisko programmu Komitejas un piedāvāja piedalīties starptautiskā kongresā par eko un nano tehnoloģijām, Maskavā, Lielajā Kremļa pilī… Nestāstīšu par pašu kongresu, ne par to runa. Man kļuva interesanti – kādā veidā šis “kantoris” atrada mani? Sēdēju savā Urālā, nevienu neaiztiku, izmēģināju ieviest jaunas tehnoloģijas un … Viņi man atbildēja – Jums ir ļoti laba analītiskā nodaļa. Kad es atbraucu uz Maskavu, es palūdzu, lai man parāda analītiķi, kurš mani «izskaitļoja». Prasība tika apmierināta. Prasu viņam – pēc kādiem parametriem jūs mani atradāt?
Viņš – Elementāri, noņēmu visu „literatūru” un noskaidroju deklarējamo parametru un reāli iegūstamo atbilstību. Bez jums to Krievijas Federācijā un visā pasaulē nedara vairāk neviens. Es – Ir taču daudz dažādu firmu un organizāciju, kas paziņo, ka dara to pašu! Viņš – Atslēgas vārds – paziņo, īstenībā ABSOLŪTI VISI lielākā vai mazākā mērā vienkārši melo. Man, godīgi sakot, bija šoks. Es nemaz nešaubījos par „Krievijas biznesa” godīgumu un tīrīgumu, bet ne tik lielā mērā…
utt...
Es arī lasīju un smējos. Stils, kādā sacerēti teksti, smagi atsit rumbulas torgašu leksiku - blā blā blā, viens saimnieks , oriģināls nobraukums, nav sists un krāsots, tikai auto vietā šeit figurē cits produkts.
Izteikums, kad reduktoros, kuri apstrādāti ar šo ēzeļa uzrīnu, neesot vairs eļļa jāmaina, un tie vispār varot strādāt "pa sauso", jau vien izsaka visu Ja paraktos savā noliktavā, varētu veselu izstādi uztaisīt no reduktoriem, kuri strādājuši "pa sauso" ar labi uzskatāmām sekām
Shitas topiks saak meereni smirdeet pirms un peec ziemas
No 2008. gada mopoweraa veel joprojaam motociklisti nav tikushi skaidriibaa kaada ellja jaalej motociklaa
Niere nereāls prieks lasīt Tavus postus un skaidrojumus par katru situāciju un kur nu vēl ūsainiem onkuļiem ar brūnu portfeli, kas piedāvā uzspēlēt montanu
Osiit, neķer kreņķi, labāk septiņreiz pārprasīt nekā vienreiz ieberzties.
06 Nov 2012, 23:44:53 Archy96 rakstīja:
Nu es šodien pilnībā izārdīju, tīri pētnieciskos nolūkos, šo te reduktoru - sastāv viņš no 3 daļām:
1) Hipoidālais zobratu pāris - ar to nekādu problēmu nav un tur viss ir skaidrs.
2) Tad nāk eļļas sūknis, kuru piedzen kardāns, kurš savukārt darbina tādu kā hidrocilindru, kurš, palielinoties apgriezieniem, izspiežās un piespriego sajūga mehānismu.
3) Pats sajūgs - konstrukcija pati par sevi ir gandrīz identiska moča slapjajam sajūgam, tie paši diski, tie paši starpdiski un ideja kopumā, bet atsperīšu vietā, to nospriego šis te pats hidrocilindrs, kurš bīdās iekšā - ārā.
Nu tāds apmēram viņam ģeniāli vienkārš darbības princips, sanāk tā, kad braucot lēnām, tam sajūgam ir jāslīd, jo savādāk sanāktu sabloķēto tiltu princips, kur īsti labi nevar ierakstīties līkumos, savukārt palielinoties apgriezieniem, palielinās saķere un līdz ar to pieslēdzās pakaļējais tilts.
Nu man radās tāda doma, vei te nevarētu kādu moča eļļu iepiļit iekšā, jo tā arī ir principā slapjajam sajūgam paredzēta, tikai kā ar viskozitāti, jo tas smāķis, kas viņam iekšā tāds pabiezs izskatījās
zinu jau zinu...
Volvo V70 AWD, kuru nolaidu no Karostas mola Liepājā, arī tāda poebotina bija.
Vizualizācijai, te advancētā vārsijā:
Tavs domu gājiens par moto eļļu sajūga kontekstā ir pareizs, taču...
oriģinālā eļļa ir drīzāk klasificējama kā hidrauliskā eļļa.
attiecīgi tā nesatur motoreļļās obligāti esošo detergentu/dispersantu piedevu paku. tā savukārt ļoti naski saista ūdeni, kas hidraulikai katastrofa. hidraulisko eļļu viens no primāriem parametriem - ūdens separēšanas spēja (deemulsabitiby). transmisiju eļļām visai līdzīgi.
savukārt hidrauliskā eļļa šeit neder hipoīdu dēļ. prasās EP piedevas.
visdrīzāk tur varētu derēt kas līdzīgs traktoru hidrotransmisijās paredzētam produktam. bet tie arī tradicionāli ir uz minerālenes bāzes. var dabūt arī vismaz daļēju sintētiku, taču šī tipa probukti nebūs atrodami iepakojumā mazākā par 10L.
Viskozitāte pēc DDL izskatās visai zāma un velk uz kādu max. SAE ##W-30, ja ar motoreļļām salīdzina.
Nezinu, veci, vai vērts to 2L dēļ niekoties. Domāju, ka primārais defektu cēlonis meklējams konstrukcijā + braukšanas manierē/apstākļos.
~~~~~~~~~~~~
o,
Atcerējos, ka tam Volvo viskosajūgam taisīju analīzi.
re kā!
pēc piedevu pamatelementiem velk uz visparastāko transmisijas eļļu, tikai tām viskozitāte augstāka, kā DDL norādīts.