Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
marcis
30. Sep 2011, 23:58#12532

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


30 Sep 2011, 16:15:57 ParaTr00per rakstīja:

30 Sep 2011, 15:05:49 Niere rakstīja:
Tā kā neatrodu piemērotāku sadaļu un jaunu tēmu negribējās uzsākt, atļaušos jautāt šeit pat:

Kāds kaut ko zina par šiem MadAss 125 aparātiem?

par trako pakalju varu pastaastiit

vispirms, kaa es pie taa aparaata nonaacu.
pavasarii paskatoties uz degvielas cenaam un uz degvielas pateerinju savam auto, izdomaaju, ka jaamet kauns pie malas un ikdienas uz/no darba braukshanai jaapeerk pljerdaks uz vasaru. taa kaa A kategorijas man nav un jaabrauc gabals pa A7, noleemu pirkt 125cc. taa kaa aparaata iegaadei bija jaabuut ekAnomiski pamatotai, tad tas ierobezhoja maximaalo cenu - 600ls. veelaak gan latinja tika pacelta uz 800ls prasiibas braucamajam bija - max viegls, max izturiigs, max zemu degvielas pateerinju. papildus prasiibas - leets uztureeshanaa, hidauliskaas disku bremzes abos galos, labas gaismas, lieli ritenji. "uz papiira" ieksh aktivcentrs.lv tika noskatiits FMC Cub, leets kjiinietis uz 17" ratiem, bet aizbraucot uz vietas, tika konstateets, ka ar to aparaatu var braukt vieniigi no jumta uz beeninjiem, nevis pa granteetu celju - prieksheejaa 25mm daksha lociijaas jau vekalaa... taa mekleejot tika uziets sludinaajums par man nezinaamu mazlietotu (200km uz spido) 800ls aparaatu, kas "uz papiira" izskatiijaas jauki - slapjaa masa 105kg, 125cc hondas horizontaalaa dzineeja klons, raamis-baaka, 37mm daksha priekshaa, reguleejams amortizators aizmuguree, 16" ritenji, leecu gaismas, hidrauliskaas bremzes, degvielas pateerinjsh 2.5l/100km. peec "maajasdarba" izpildes parakaajoties internetaa, tik konstateets, ka tas ir malaizijaa populaars mopeeds/motorollers/motocikls, kuru radiijushi vaacieshi, tas ir peedeejais Sachs Bikes pashu dizaineetais / konstrueetais mocis. tadiits kaa koncepts kautkaadai izstaadei. ~2000. gadu kjiinieshi nopeerk Sachs Bikes, demontee un aizved visu ruupniicu uz kjiinu, ruupniicai liidzi dodas arii ~60 vaacu inzhenieri. taapeec arii peec VIN koda Sachs izstraadaajumi ir "vaacieshi", lai arii tiek salikti kjiinaa. aizbraucot liidz tirgotaajam un uzseezhoties virsuu mopedam, tika konstateets, ka man tas pljerdaks patiik, ir stingrs, veikls un pietiekami kustiigs. tad arii tika nolemts pirkt un taa es peec 23 gadus autobraukshanas atkal uzkaapu uz divritenju braucamaa. pirmaa dienaa braucot no darba liidz TA un uz maajaam, zaudeeju ~2kg svara...
par pieredzi liidz shim nobrauktajos ~3000km:
aparaats ir uzticams - ne reizi nav apstaajies un atteicies braukt taalaak. lec kaa suns pie kaajas, duuc kaa bitiite. aparaats ir eerts pilseetaa - iespraukties nevar vieniigi caur gaajeeju vaartinjiem seetaa. aparaats deelj baakas neesamiibas ir ar zemu smaguma centru un ljoti labu pagrieziena lenjkji - strauji manevri ir viegli un patiikami. 125cc dzineeja 8zs (litru iipashnieki driixt notiiriit nosprauslaato monitoru ) jauda ir pilniigi pietiekama pilseetaa, lai nebremzeetu satiksmi. ok, uz shosejas jebkas virs 90kmh ir mociibas un, deelj paarnesumiem, virs 95kmh neiespeejami - bet tas mani uztrauc vismazaak, piikja stundaas pluusmas aatrums uz A7 ir mazaaks. ir ljoti labas gaismas - katraa zinjaa ne sliktaakas kaa manam `99. gada foresterim, naktii nejutos slikti braucot. bremzes ir asas un ljoti labi sajuutamas - nozhaavies esu vieniigi vienreiz aakstoties pa slapju zaali naktii seetaa. riepas ir ljoti labas braukshanai pa asfaltu, bet pilniigi nederiigas pa izmirkushu grants celju... veel uzdroshinaashos apgalvot, ka shasija ir aarkaartiigi izturiiga - man braucot pa shoseju, no kreisaas puses saancelja izbraukushais auto tieshaa traapiijumaa pa raami notrieca mani. bojaajumi aprobezhojaas ar noskraapeetu lakojumu vietaa, kur auto traapiija pa raami-baaku, apskraapeetiem kaapshljiem, nolauztiem pagriezieniem un saliektiem ragiem, kurus nepratos laikaa atlaist. peec pusotra meenesha stiiveeshanaas ar apdroshinaataajiem, shos bojaajumis Roziisha kungs Stuntfighteros noveersa paaris dienaas.
mans izveidojies viedoklis par sho aparaatu:
ljoti der ikdienai pa pilseetu, mazaak pa shoseju un laukiem. prasts kaa cirvis - nav nevienas plastmasas, ko vareetu aplauzt, nav nekaa ko viegli salociit vai salauzt. leets uztureeshanaa - 1l eljljas katrus 4kkm + ~50-100ml katrus 1kkm. leetas rezerves daljas - kaa jau kjiinietim. no neaizvietojamaam detaljaam laikam ir tikai raamis un pakaljdaksha. raamis, kaa noskaidrojaas praksee ir bulletproof. hondas horizontaalaa dzineeja kjiinieshu kloni sastopami no 37cc - 180cc izmeeros, ar automaatiskajaam, pusautomaatiskajaam un manuaalajaam kaarbaam - viss pa 5ls/spainii. jauns 125cc dzineejs, ar visu kaarbu saakot laikam ar kaukaadiem 150ls? par 300ls jau var dabuut 150cc, ar elektrisko starteri. taa kaa par resursu es iisti nespirngstu... ja gribas dabuut puslitru-litru pateerinja nost, neraustiit choku veesos riitos un kaadu zirgu klaat - var nopirkt ieshprices komplektu, ~200ls ar piegaadi. ja nav miera, tur var sashkjuuneeties liidz nemanjai, atradu pat sportam paredzeetu dzineeju/kaarbu par 3k eur komplektu

par 50cc vs 125cc - hvz... neesu kopenhaagens shajaas lietaas, bet jauneekljiem taapat vaitad nevajag vismaz M (mopeeds) kategoriju prieksh 50cc?

P.S.
jaa, ir piektdiena. jaa, man nebija ko dariit, taapeec tik gari raxtiiju




Aaaaaaaaaaaaaaaa...................es arī jau gadu par šito trīcu un tirinos... sicim gribu nopirkt ar manuālo kārbu, lai nav jāsēdina uz tabureti, bet lai mācās štepselēt jau jaunībā.

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

marcis
01. Oct 2011, 00:04#12533

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Jā, man ari iemet. Es strādāju Pārdaugavā, kādu pusdienlaiku, kad esi ar mapedku darbā, varētu piebraukt un pataustīt

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Ruuu
01. Oct 2011, 00:32#12534

Kopš: 14. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 275

Braucu ar: PC34


01 Oct 2011, 00:13:53 Niere rakstīja:

30 Sep 2011, 23:58:25 marcis rakstīja:

Aaaaaaaaaaaaaaaa...................es arī jau gadu par šito trīcu un tirinos... sicim gribu nopirkt ar manuālo kārbu, lai nav jāsēdina uz tabureti, bet lai mācās štepselēt jau jaunībā.


vai ne!
automāts ir pazemojošs, bet šitais viens no retiem variantiem, kurš ekonomisks, tomēr nelaupa sajūtu, ka tomēr kaut ko vadi. Tā vismaz izskatās.

bet kādēļ rakstu:
interesanti ir ar cenām 125niekam. sākot no 1100Ls, kas gan vairs nav aktīvs sludinājums, beidzot ar 1400Ls jau iepriekš minētajā veikalā. "neliela" atšķirība.


Es uz šitiem siekalojos sievai braukt mācīties, bet priekš šī mērķa izdevumi nepieklājīgi lieli. Nav vairs treknie

Offline

ParaTr00per
01. Oct 2011, 09:48#12535

Kopš: 11. May 2011

Ziņojumi: 252

Braucu ar:

nu var jau sabriest kaadu dienu papusdienot riigaplazaa un tur arii noorganizeet kolektiivu pljerdaka apluureeshanu

Offline

nemidoff
01. Oct 2011, 19:39#12536

Kopš: 01. Sep 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 485

Braucu ar: Honda XL 1000 e53 is

Vīri kādas ir pazīmes/kā var konstatēt, ka moto riteņu gultņiem ir pienācis gals?Man līkumos čo ta tāda gaudoņa un vibrācija parādījusies...

Offline

xxxx
01. Oct 2011, 20:09#12537

Kopš: 25. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 289

Braucu ar:


01 Oct 2011, 19:39:13 nemidoff rakstīja:
Vīri kādas ir pazīmes/kā var konstatēt, ka moto riteņu gultņiem ir pienācis gals?Man līkumos čo ta tāda gaudoņa un vibrācija parādījusies...


tā pat kā auto, atrauj ratu no zemes, ņem rokā grozi un purini

Offline

nemidoff
02. Oct 2011, 12:41#12538

Kopš: 01. Sep 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 485

Braucu ar: Honda XL 1000 e53 is


01 Oct 2011, 20:09:13 xxxx rakstīja:

01 Oct 2011, 19:39:13 nemidoff rakstīja:
Vīri kādas ir pazīmes/kā var konstatēt, ka moto riteņu gultņiem ir pienācis gals?Man līkumos čo ta tāda gaudoņa un vibrācija parādījusies...


tā pat kā auto, atrauj ratu no zemes, ņem rokā grozi un purini


ķēde žļerkst,neko nevar saprast bet lufte ļurkājot riteni itkā nav jūtama

Offline

Negantelis
02. Oct 2011, 14:19#12539

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


01 Oct 2011, 20:09:13 xxxx rakstīja:

01 Oct 2011, 19:39:13 nemidoff rakstīja:
Vīri kādas ir pazīmes/kā var konstatēt, ka moto riteņu gultņiem ir pienācis gals?Man līkumos čo ta tāda gaudoņa un vibrācija parādījusies...


tā pat kā auto, atrauj ratu no zemes, ņem rokā grozi un purini


"purina un krata"

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

xxxx
02. Oct 2011, 14:57#12540

Kopš: 25. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 289

Braucu ar:


02 Oct 2011, 12:41:04 nemidoff rakstīja:

01 Oct 2011, 20:09:13 xxxx rakstīja:

01 Oct 2011, 19:39:13 nemidoff rakstīja:
Vīri kādas ir pazīmes/kā var konstatēt, ka moto riteņu gultņiem ir pienācis gals?Man līkumos čo ta tāda gaudoņa un vibrācija parādījusies...


tā pat kā auto, atrauj ratu no zemes, ņem rokā grozi un purini


ķēde žļerkst,neko nevar saprast bet lufte ļurkājot riteni itkā nav jūtama


neredzu problēmu noņemt ķēdi no aizmugurējā zobrata

Offline

peecis
02. Oct 2011, 17:55#12541

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B

hondai dominatoram sākās gļuks - paverot ručku līdz galam mocis uz brīdi aizrijās un tad aiziet normāli, 200 km laikā gļuks ātri progresēja un sāka aizrīties vienmēr, kad paver gāzi līdz galam.

pirmais, kas nāca prātā - gaisa padeve. izbraucu mazu aplīti pavisam bez filtra - 3x draņķīgāk.

parāvu nost karbūzi, tur it kā viss tīrs un smuks, regulējas tikai "pilot screw", kas it kā ieteikto 3 apgriezienu vietā bija tikai 2 apgriezienus izskrūvēta, bet nez vai tā varētu tik ļoti ko ietekmēt.

tā kā pēc aizrīšanās mocis iet normāli, variantu par problēmu ar degvielas padevi atmetu.

idejas ko skatīt tālāk?

kādi ir CDI bloka gļuki?

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

Sliktais
02. Oct 2011, 18:27#12542

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


02 Oct 2011, 17:55:03 peecis rakstīja:
hondai dominatoram sākās gļuks - paverot ručku līdz galam mocis uz brīdi aizrijās un tad aiziet normāli, 200 km laikā gļuks ātri progresēja un sāka aizrīties vienmēr, kad paver gāzi līdz galam.

pirmais, kas nāca prātā - gaisa padeve. izbraucu mazu aplīti pavisam bez filtra - 3x draņķīgāk.

parāvu nost karbūzi, tur it kā viss tīrs un smuks, regulējas tikai "pilot screw", kas it kā ieteikto 3 apgriezienu vietā bija tikai 2 apgriezienus izskrūvēta, bet nez vai tā varētu tik ļoti ko ietekmēt.

tā kā pēc aizrīšanās mocis iet normāli, variantu par problēmu ar degvielas padevi atmetu.

idejas ko skatīt tālāk?

kādi ir CDI bloka gļuki?

Pa lielām šaibām CDI mo, kuram ir karbūzis regulē tikai aizdedzes apsteidzes leņķi (ātrāk/vēlāk). Teorētiski tas atkarīgs no āra gaisa t°, motora t°, apgriezieniem. Mok kāds datčiks sācis gļukot, tur ar vaina meklējama, citu variantu laikam nav

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

dzerrais
02. Oct 2011, 18:30#12543

Kopš: 08. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1489

Braucu ar:


02 Oct 2011, 17:55:03 peecis rakstīja:
hondai dominatoram sākās gļuks - paverot ručku līdz galam mocis uz brīdi aizrijās un tad aiziet normāli, 200 km laikā gļuks ātri progresēja un sāka aizrīties vienmēr, kad paver gāzi līdz galam.

pirmais, kas nāca prātā - gaisa padeve. izbraucu mazu aplīti pavisam bez filtra - 3x draņķīgāk.

parāvu nost karbūzi, tur it kā viss tīrs un smuks, regulējas tikai "pilot screw", kas it kā ieteikto 3 apgriezienu vietā bija tikai 2 apgriezienus izskrūvēta, bet nez vai tā varētu tik ļoti ko ietekmēt.

tā kā pēc aizrīšanās mocis iet normāli, variantu par problēmu ar degvielas padevi atmetu.

idejas ko skatīt tālāk?

kādi ir CDI bloka gļuki?
kaiminjam tiko tads pats gljuks bija. bet vinjam mopeds ,vainigs bija cdi. 12 ls ieks Scooter.lv

Offline

peecis
02. Oct 2011, 18:33#12544

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


02 Oct 2011, 18:30:08 dzerrais rakstīja:

02 Oct 2011, 17:55:03 peecis rakstīja:
hondai dominatoram sākās gļuks - paverot ručku līdz galam mocis uz brīdi aizrijās un tad aiziet normāli, 200 km laikā gļuks ātri progresēja un sāka aizrīties vienmēr, kad paver gāzi līdz galam.

pirmais, kas nāca prātā - gaisa padeve. izbraucu mazu aplīti pavisam bez filtra - 3x draņķīgāk.

parāvu nost karbūzi, tur it kā viss tīrs un smuks, regulējas tikai "pilot screw", kas it kā ieteikto 3 apgriezienu vietā bija tikai 2 apgriezienus izskrūvēta, bet nez vai tā varētu tik ļoti ko ietekmēt.

tā kā pēc aizrīšanās mocis iet normāli, variantu par problēmu ar degvielas padevi atmetu.

idejas ko skatīt tālāk?

kādi ir CDI bloka gļuki?
kaiminjam tiko tads pats gljuks bija. bet vinjam mopeds ,vainigs bija cdi. 12 ls ieks Scooter.lv


dominatoram tas "prieks" ir mazliet dārgāks:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CDI-ECU-Honda-NX...h=item4cfa7b47bf

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

dzerrais
02. Oct 2011, 19:03#12545

Kopš: 08. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1489

Braucu ar:


02 Oct 2011, 18:33:44 peecis rakstīja:

02 Oct 2011, 18:30:08 dzerrais rakstīja:

02 Oct 2011, 17:55:03 peecis rakstīja:
hondai dominatoram sākās gļuks - paverot ručku līdz galam mocis uz brīdi aizrijās un tad aiziet normāli, 200 km laikā gļuks ātri progresēja un sāka aizrīties vienmēr, kad paver gāzi līdz galam.

pirmais, kas nāca prātā - gaisa padeve. izbraucu mazu aplīti pavisam bez filtra - 3x draņķīgāk.

parāvu nost karbūzi, tur it kā viss tīrs un smuks, regulējas tikai "pilot screw", kas it kā ieteikto 3 apgriezienu vietā bija tikai 2 apgriezienus izskrūvēta, bet nez vai tā varētu tik ļoti ko ietekmēt.

tā kā pēc aizrīšanās mocis iet normāli, variantu par problēmu ar degvielas padevi atmetu.

idejas ko skatīt tālāk?

kādi ir CDI bloka gļuki?
kaiminjam tiko tads pats gljuks bija. bet vinjam mopeds ,vainigs bija cdi. 12 ls ieks Scooter.lv


dominatoram tas "prieks" ir mazliet dārgāks:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CDI-ECU-Honda-NX...h=item4cfa7b47bf
panjem un parlode.. http://transalp-club.ru/forum/30-344-4

Offline

zet
02. Oct 2011, 20:22#12546

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu


02 Oct 2011, 02:06:07 Archy96 rakstīja:
Dirsā, nahuj, mocis neiet


Visu dienu nocīnījos motoru krāmējot kopā, pabeidzu, bet šis strādā kaut kā nevienmērīgi, šķauda un šauj atpakaļ filtrā, kādas idejas????? Kur sākt problēmu meklēt
\\\\\\\\\\\\\\
Ja vārsti tiešam kārtibā (atstarpes,kompressija), tad paliek agra aizdedze (Holla devēja stiprinājums) un liesais maisījums.

Offline

soulfreak
02. Oct 2011, 20:34#12547

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

neesi svečvadus salicis ačgārni?

Offline

zet
02. Oct 2011, 20:52#12548

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu


02 Oct 2011, 17:55:03 peecis rakstīja:
hondai dominatoram sākās gļuks - paverot ručku līdz galam mocis uz brīdi aizrijās un tad aiziet normāli, 200 km laikā gļuks ātri progresēja un sāka aizrīties vienmēr, kad paver gāzi līdz galam.

pirmais, kas nāca prātā - gaisa padeve. izbraucu mazu aplīti pavisam bez filtra - 3x draņķīgāk.

parāvu nost karbūzi, tur it kā viss tīrs un smuks, regulējas tikai "pilot screw", kas it kā ieteikto 3 apgriezienu vietā bija tikai 2 apgriezienus izskrūvēta, bet nez vai tā varētu tik ļoti ko ietekmēt.

tā kā pēc aizrīšanās mocis iet normāli, variantu par problēmu ar degvielas padevi atmetu.

idejas ko skatīt tālāk?

kādi ir CDI bloka gļuki?

Domāju vienkārši nav noregulēts karburators. T.i.- šķuņots, un tagad vidus posms pārlej (pamaz gaisa, vai adatu vajag uz leju).
Citādi- adata prasās uz vienu robu zemāk (prasās uz augšu). Protams, ja brīvgāitas maisījums noregulēts (ja manuālā 3 apgr, tad isteniba ne mazāk apgriezienu).
Vai netur pludiņa adata.

[ Šo ziņu laboja zet, 02 Oct 2011, 21:50:06 ]

Offline

Archy96
02. Oct 2011, 21:23#12549

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


02 Oct 2011, 20:22:19 zet rakstīja:

02 Oct 2011, 02:06:07 Archy96 rakstīja:
Dirsā, nahuj, mocis neiet


Visu dienu nocīnījos motoru krāmējot kopā, pabeidzu, bet šis strādā kaut kā nevienmērīgi, šķauda un šauj atpakaļ filtrā, kādas idejas????? Kur sākt problēmu meklēt
\\\\\\\\\\\\\\
Ja vārsti tiešam kārtibā (atstarpes,kompressija), tad paliek agra aizdedze (Holla devēja stiprinājums) un liesais maisījums.

Kaut kāda mistika, uzliku citu karbiķi un aizgāja, bet simptomi izklausījās pēc kaut kādas šaizes ar vārstiem un fāzēm

Vismaz paguvu šovakar pa Lilastes karjeru atvilkties

[ Šo ziņu laboja Archy96, 02 Oct 2011, 21:24:32 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

zet
02. Oct 2011, 21:32#12550

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu

Hm... Interesanti!?

Offline

kidd
03. Oct 2011, 08:30#12551

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R


01 Oct 2011, 00:32:08 Ruuu rakstīja:

Es uz šitiem siekalojos sievai braukt mācīties, bet priekš šī mērķa izdevumi nepieklājīgi lieli. Nav vairs treknie


Kā demonstrē Skapis - šitās miskastes ir tā vērtas

http://www.youtube.com/watch?v=cdEciw1QZ8I

Offline