Autors | Ziņojums |
vellabeerns | 19. Sep 2011, 12:37 | #12401 |
|
Kopš: 15. Mar 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1772
Braucu ar: R1100S
|
19 Sep 2011, 09:56:41 ghost_az rakstīja:
Ķēdes eļļas - ko ieteiksiet?
Ir dzirdēts, ka jāņem balto, tādu, kas sacietē. Komentāri?
Jā, aizmirsu piebilst - kur pirkt?
es šļakstos ar MOTUL ražojumu! izteikti lipīga, dabonama gan balta, gan bezkrāsaina/caurspīdīga, bet starpība nekāda, jo tā baltā krāsa vairāk esot kā indikators, ka eļļa vispār ir uzpūsta ķēdei!
pa lielam jau tās ķēdes eļļas/vaski dabonami gandrīz jebkurā motobodē vai arī šejienietis (lietotājs) krustinsh var sagādāt visādus MOTUL šķidrumus!
----------------- Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis! |
Offline | |
|
eds | 19. Sep 2011, 13:06 | #12402 |
|
Kopš: 10. Jul 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 3237
Braucu ar: laivu
|
18 Sep 2011, 18:55:10 mazaiz rakstīja:
kādu akiņu lādētāju iesakiet... kā jau zināms, ziemā, reizi mēnesī vajag pielikt akiņu pie lādētāja, lai tas vasarā pilnībā funkcionētu.
Interesētu tāds lādētājs, kas dod laukā 0.6 a.. gan arī vairāk, lai piekiktu mašīnās akiņu!
CTEK ir tur vairāki modeļi. ja es visu pareizi saprotu. šito var arī uz pāris gadiem atstāt pieštepselētu. kādu laiku lietoju. ir zajebiss.
----------------- http://www.oxyehho.com/ |
Offline | |
|
Kiddy | 19. Sep 2011, 13:22 | #12403 |
|
Kopš: 27. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 631
Braucu ar: Suzuki XF 650 Freewind `98
|
19 Sep 2011, 09:56:41 ghost_az rakstīja:
Ķēdes eļļas - ko ieteiksiet?
Ir dzirdēts, ka jāņem balto, tādu, kas sacietē. Komentāri?
Jā, aizmirsu piebilst - kur pirkt?
Pirkt - jebkurā moču bodē! Un visas viņas ir labas. Vaig tik eļļot
Pats esmu lietojis zemāk pieminēto Valvoline (pirku Dzārciema ielas Hondā), bet šobrīd jau pāris sezonas esmu pārgājis uz Xeramic ķēžu balto vasku
Iperēkams pie serģa (Dārzciem ielā). Subjektīvi liekas, ka ilgāk turās nekā tas pats valvoline. Bet šķiet ka lielāka tendence apķept ar visādām kuinjām (putekļi) nekā citiem. Respektīvi, ja patīk tīrība tad nāksies biežāk mazgāt/tīrīt.
----------------- Лайпни лудзам Теле2! Тэлефона апаратс, уз куру юс званат, вай ну ёбнулся но галда, вай ну атродас ломбарда.. |
Offline | |
|
|
OLAFS | 19. Sep 2011, 13:43 | #12404 |
|
Kopš: 04. Feb 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 114
Braucu ar: Yamaha
|
19 Sep 2011, 13:06:16 eds rakstīja:
18 Sep 2011, 18:55:10 mazaiz rakstīja:
kādu akiņu lādētāju iesakiet... kā jau zināms, ziemā, reizi mēnesī vajag pielikt akiņu pie lādētāja, lai tas vasarā pilnībā funkcionētu.
Interesētu tāds lādētājs, kas dod laukā 0.6 a.. gan arī vairāk, lai piekiktu mašīnās akiņu!
CTEK ir tur vairāki modeļi. ja es visu pareizi saprotu. šito var arī uz pāris gadiem atstāt pieštepselētu. kādu laiku lietoju. ir zajebiss.
CTEK Loti labi impulsveidigie, maksà ap 50 ls, ùdensìzturìgs korpus,var sajaukt polaritàtes un nenosvils kà Niksonam pérc tik universàlo lìdz 120 Ah varési làdét
ari autinam, man ir xs 3600 laikam mocim kà rudenì pieslédzu tà pavasarì tik atvienoju jo ir dezùruzlàdes rezìms,mocim no 2004 gada vél orginàlais akis iet. Bet tagad jau arì citas firmas razo Exide arì ir labi.
-----------------
|
Offline | |
|
maniac | 19. Sep 2011, 13:49 | #12405 |
|
Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5168
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
| CTEK ir tur vairāki modeļi. ja es visu pareizi saprotu. šito var arī uz pāris gadiem atstāt pieštepselētu. kādu laiku lietoju. ir zajebiss.
Jā. Šitie ir ļoti labi!
Pilnīgi "muļķu droši" un "pasaka priekšā", vai aķis vēl dabūjams pie dzīvības. Var atstāt ieslēgtu gadiem ilgi. Viņus tagad būvē iekšā visādos Poršos, utml. Zviedru puiši, kas šo izgudroja, kādus gadus atpakaļ dabūja savas karalienes balvu par visstraujāk attīstīto biznesu |
Offline | |
|
raimob | 19. Sep 2011, 16:02 | #12406 |
|
Kopš: 18. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 474
Braucu ar: KTM 950
| Kas labāk? Sprieguma regulators no lietota vietējā moča vai jauns no ebay... china!!!
-----------------
|
Offline | |
|
Modrs | 19. Sep 2011, 20:56 | #12407 |
|
Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
|
19 Sep 2011, 13:49:42 maniac rakstīja:
CTEK ir tur vairāki modeļi. ja es visu pareizi saprotu. šito var arī uz pāris gadiem atstāt pieštepselētu. kādu laiku lietoju. ir zajebiss.
Jā. Šitie ir ļoti labi!
Pilnīgi "muļķu droši" un "pasaka priekšā", vai aķis vēl dabūjams pie dzīvības. Var atstāt ieslēgtu gadiem ilgi. Viņus tagad būvē iekšā visādos Poršos, utml. Zviedru puiši, kas šo izgudroja, kādus gadus atpakaļ dabūja savas karalienes balvu par visstraujāk attīstīto biznesu
vienu gan es pārliecin;ajos, un kā jau te citi arī iepriekš minējuši, tad vecais labais transformatora tipa lādētās ir da best. Konkrēti impulsnieki neņem pretī slimus aķus. Protams, ja ir vesels aķis un vajag uz mēnešiem atstāt pieslēgtu, tad ok |
Offline | |
|
Devil_Yamaha | 20. Sep 2011, 11:25 | #12408 |
|
Kopš: 04. Jul 2010
No: Auce
Ziņojumi: 108
Braucu ar: Yamaha R1
|
19 Sep 2011, 16:02:02 raimob rakstīja:
Kas labāk? Sprieguma regulators no lietota vietējā moča vai jauns no ebay... china!!!
mana gadijuma izradijas lietots labaks. Pasutiju jaunu no ebay stradaja izbraucu 10 km nospraga nacas pirkt lietotu jo garant uz elektro prec ebay nav no pardeveja neviens nedod |
Offline | |
|
Griinis | 20. Sep 2011, 12:31 | #12409 |
|
Kopš: 14. Mar 2011
No: Cēsis
Ziņojumi: 19
Braucu ar: WR426F
| Vai zinat kādu speciālistu kurš ir spējīgs piečinīt spidometru. manam wr ir mehāniskais spidometrs. Odometrs iet kā vajag, tik ātrumu rāda aplamu un mēdz ieķerties tas rādītājs utt. |
Offline | |
|
Psihologs | 20. Sep 2011, 12:50 | #12410 |
|
Kopš: 04. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 570
Braucu ar: 350 sx-f
| Padalieties pieredzē -
Sezonas sākumā uzliku jaunus blīvslēgus un putekļu sargus priekšējiem amīšiem. Šobrīd blīvslēgi jau ir pisec un diezgan spēcīgi laiž garām eļļu.
Problēma - amortizatoriem uz pulētās virsmas ir nelieli, asi punktiņi.
Jautājums - vai ir veids, kā pašam šaizi labot vai jāmeklē kāds meistars (kantoris), kas to var izdarīt? Attiecīgi - kur? |
Offline | |
|
UDT | 20. Sep 2011, 12:59 | #12411 |
|
Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
20 Sep 2011, 12:50:53 Psihologs rakstīja:
Padalieties pieredzē -
Sezonas sākumā uzliku jaunus blīvslēgus un putekļu sargus priekšējiem amīšiem. Šobrīd blīvslēgi jau ir pisec un diezgan spēcīgi laiž garām eļļu.
Problēma - amortizatoriem uz pulētās virsmas ir nelieli, asi punktiņi.
Jautājums - vai ir veids, kā pašam šaizi labot vai jāmeklē kāds meistars (kantoris), kas to var izdarīt? Attiecīgi - kur?
Ja punktini ir mazi neko daudz slikta vinji nedariis, galvenais lai tiem nav asas malas jo tad ar taam pleesh bliivsleegu. Var ar smalku smilshpapiiru pasliipeet.
Bliivleegus var patiiriit ar vaarstu scupu vai arii ar fotofilminjas gabalinju. Daudzreiz tas paliidz.[ Šo ziņu laboja UDT, 20 Sep 2011, 13:00:22 ]
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) |
Offline | |
|
chirkainais | 20. Sep 2011, 13:22 | #12412 |
|
Kopš: 31. Mar 2011
Ziņojumi: 1546
Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku
| Šo man vaicāja viens motolietās nepieredzējis čoms, tā kā - moped ņe moi. Bet pašam par tādiem in-line četriniekiem arī nekādas sajēgas.
Resp., 94.gada yamahu džeks izrūcinājis līdz tukšai bākai līdz noslāpst. Pielej degvielu, mo pielec. Ar čoku rūc, uzgāzējot arī rūc, bet tukšaitā lēnām nomet apgriezienus līdz noslāpst pavisam. Gribēju jau šeit meklēt karbju sinhronizētājus vai veel ko ne, bet tikko čalis zvana un saka, ka viss atkal štokos - izbraucis lielāku gabalu, uzgāzējis un viss darbojas. Arī tukšgaitā. Tad vaina varēja būt tikai tajā, ka uz brīdi zupa bija beigusies vai tomēr lielāka karbju problēma?
----------------- KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze) |
Offline | |
|
oss | 20. Sep 2011, 13:30 | #12413 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
No: Ventspils
Ziņojumi: 991
Braucu ar: KTM Adventure 950
|
20 Sep 2011, 13:22:43 chirkainais rakstīja:
Šo man vaicāja viens motolietās nepieredzējis čoms, tā kā - moped ņe moi. Bet pašam par tādiem in-line četriniekiem arī nekādas sajēgas.
Resp., 94.gada yamahu džeks izrūcinājis līdz tukšai bākai līdz noslāpst. Pielej degvielu, mo pielec. Ar čoku rūc, uzgāzējot arī rūc, bet tukšaitā lēnām nomet apgriezienus līdz noslāpst pavisam. Gribēju jau šeit meklēt karbju sinhronizētājus vai veel ko ne, bet tikko čalis zvana un saka, ka viss atkal štokos - izbraucis lielāku gabalu, uzgāzējis un viss darbojas. Arī tukšgaitā. Tad vaina varēja būt tikai tajā, ka uz brīdi zupa bija beigusies vai tomēr lielāka karbju problēma?
varbūt ierāva karbjos sūdus no bākas un aizlika cieta tukšgaitas dīzi?
----------------- "No Club" club |
Offline | |
|
chirkainais | 20. Sep 2011, 17:54 | #12414 |
|
Kopš: 31. Mar 2011
Ziņojumi: 1546
Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku
| Klau, un cits jautājums. Drīzāk tāds pragmatisks spriedelējums. Vēlējos dzirdēt viedokļus. Līdzīgi kā autiņam var tīri uz papīra izrēķināt, cik km ir jānobrauc dienā/gadā/mūžā, lai dīzeļmotora iegāde atmaksātos uz mazāka patēriņa (agrāk lētākas degvielas) rēķina, gribēju vaicāt - kādi ir vērā ņemamie apstākļi rēķinot kardāna iespējamo izdevīgumu. Resp., kādi ir mainīgie, un kāds izskatās šāds vienādojums. Saprotu, ka kardāns biki vairāk patērē, toties retāk jākopj. Kas vēl?
----------------- KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze) |
Offline | |
|
NOS | 20. Sep 2011, 19:13 | #12415 |
|
Kopš: 29. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 716
Braucu ar:
| Šodien raujot ratā izlūza ķēdei vien cilindrītis un izstiepās ķēdes savienotājs, kādam nav lieks ķēdes savienotājs un instruments ar ko ķēdi atkal savienot ? cilindrītis izlūza vienu posmu pirms vietas kur ķēde savienota, mož var izņemt āŗa vienu posmu un no ķēdes un maukt tālāk ? ķēde vienmērīgi istiepta līdz galam , zobrati ļoti labi. [ Šo ziņu laboja NOS, 20 Sep 2011, 19:16:31 ] |
Offline | |
|
feciic | 20. Sep 2011, 22:57 | #12416 |
|
Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
20 Sep 2011, 19:13:54 NOS rakstīja:
Šodien raujot ratā izlūza ķēdei vien cilindrītis un izstiepās ķēdes savienotājs, kādam nav lieks ķēdes savienotājs un instruments ar ko ķēdi atkal savienot ? cilindrītis izlūza vienu posmu pirms vietas kur ķēde savienota, mož var izņemt āŗa vienu posmu un no ķēdes un maukt tālāk ? ķēde vienmērīgi istiepta līdz galam , zobrati ļoti labi.
Un kā liekas no kā tas rullītis pārlūza?
Domā ka visi citi nebūs tikpat izdiluši lai tuvākajos pārsmit kilometros nenobirtu kā kokiem lapas rudenī? |
Offline | |
|
Archy96 | 20. Sep 2011, 22:59 | #12417 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
20 Sep 2011, 19:13:54 NOS rakstīja:
Šodien raujot ratā izlūza ķēdei vien cilindrītis un izstiepās ķēdes savienotājs, kādam nav lieks ķēdes savienotājs un instruments ar ko ķēdi atkal savienot ? cilindrītis izlūza vienu posmu pirms vietas kur ķēde savienota, mož var izņemt āŗa vienu posmu un no ķēdes un maukt tālāk ? ķēde vienmērīgi istiepta līdz galam , zobrati ļoti labi.
Ja rullītis izlūza, tas nozīmē, ka ķēde jau ir galējā stadijā, tākā maini droši vien nost, kamēr tur kaut kas nenotrūkst pa visam
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
E-G | 20. Sep 2011, 23:01 | #12418 |
|
Kopš: 08. Jun 2011
Ziņojumi: 279
Braucu ar: netīro moci...
|
20 Sep 2011, 22:57:01 feciic rakstīja:
20 Sep 2011, 19:13:54 NOS rakstīja:
Šodien raujot ratā izlūza ķēdei vien cilindrītis un izstiepās ķēdes savienotājs, kādam nav lieks ķēdes savienotājs un instruments ar ko ķēdi atkal savienot ? cilindrītis izlūza vienu posmu pirms vietas kur ķēde savienota, mož var izņemt āŗa vienu posmu un no ķēdes un maukt tālāk ? ķēde vienmērīgi istiepta līdz galam , zobrati ļoti labi.
Un kā liekas no kā tas rullītis pārlūza?
Domā ka visi citi nebūs tikpat izdiluši lai tuvākajos pārsmit kilometros nenobirtu kā kokiem lapas rudenī?
+1 Labāk uzmest jaunu ķēdi virsū.
----------------- Four-strokes may speed the pace, but two-strokes speed your pulse. |
Offline | |
|
NOS | 21. Sep 2011, 08:06 | #12419 |
|
Kopš: 29. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 716
Braucu ar:
|
20 Sep 2011, 23:01:27 E-G rakstīja:
20 Sep 2011, 22:57:01 feciic rakstīja:
20 Sep 2011, 19:13:54 NOS rakstīja:
Šodien raujot ratā izlūza ķēdei vien cilindrītis un izstiepās ķēdes savienotājs, kādam nav lieks ķēdes savienotājs un instruments ar ko ķēdi atkal savienot ? cilindrītis izlūza vienu posmu pirms vietas kur ķēde savienota, mož var izņemt āŗa vienu posmu un no ķēdes un maukt tālāk ? ķēde vienmērīgi istiepta līdz galam , zobrati ļoti labi.
Un kā liekas no kā tas rullītis pārlūza?
Domā ka visi citi nebūs tikpat izdiluši lai tuvākajos pārsmit kilometros nenobirtu kā kokiem lapas rudenī?
+1 Labāk uzmest jaunu ķēdi virsū.
nu ok ! laikam jau tā arī ir |
Offline | |
|
shkapars | 21. Sep 2011, 08:25 | #12420 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
|
20 Sep 2011, 12:59:45 UDT rakstīja:
20 Sep 2011, 12:50:53 Psihologs rakstīja:
Padalieties pieredzē -
Sezonas sākumā uzliku jaunus blīvslēgus un putekļu sargus priekšējiem amīšiem. Šobrīd blīvslēgi jau ir pisec un diezgan spēcīgi laiž garām eļļu.
Problēma - amortizatoriem uz pulētās virsmas ir nelieli, asi punktiņi.
Jautājums - vai ir veids, kā pašam šaizi labot vai jāmeklē kāds meistars (kantoris), kas to var izdarīt? Attiecīgi - kur?
Ja punktini ir mazi neko daudz slikta vinji nedariis, galvenais lai tiem nav asas malas jo tad ar taam pleesh bliivsleegu. Var ar smalku smilshpapiiru pasliipeet.
Bliivleegus var patiiriit ar vaarstu scupu vai arii ar fotofilminjas gabalinju. Daudzreiz tas paliidz.
labāk jau nopulēt par jaunu un dot kādam, kurš to ir darījis un zinās kā. pārāk dārga detaļa. |
Offline | |
|