Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Piiiiii, bet ne politika
Autors | Ziņojums |
sarmands | 27. Jul 2015, 18:52 | #12341 |
| Kopš: 09. Sep 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 148
Braucu ar: Versys 650
|
27 Jul 2015, 18:09:31 mexa rakstīja:
Pat likumaa skiet bija rakstiits ka remontzonaas aatrumu nemeera...
es saprotu nemērīt vietas, kur distance starp zīmi 70-50 vai 9-70 ir maza un nevar pateikt, kur ātrums nomērīts, bet tas ir absurds, kur dažus km nemainās ātruma ierobežojums, ķert nedrīkst.
interesanti, kā tad ir uz salenieka, kur ir 30/50? tur tipa arī skaitās remontadrbi un var iepūšt, ja CP grib pateikt, ka esi par ātru braucis? esmu redzējis poličus dežūrējam, jāteic gan, ka pie nobrauktuvēm/uzbrauktuvēm uz tilta.. tā kā neatceros precīzi, kur tur tieši sākās remontdarbi, kur beidzās - varbūt, ka tad ķēra tur, kur drīkst. hz par šo daļu likumā. ko atceros, ka tipa nedrīkstēja ķert, kur tieši ir īsa distance no viena ātruma ierobežojuma uz citu, bet nu ka vispār ķert nedrīkst remontdarbu zonā - varbūt kaut kas mainījies? :dunno:[ Šo ziņu laboja sarmands, 27 Jul 2015, 18:55:07 ] | Offline | | |
jimbeam | 27. Jul 2015, 19:14 | #12342 |
| Kopš: 28. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 472
Braucu ar: K1200RS
| Nu moto tipam laikam nav nozīmes. Arī man ar streetu ir izdevies uz 140 vobleri saķert.... Atlikušo ceļu uz 80 nobraucu.
Tā teikt, mērce biksēs [ Šo ziņu laboja jimbeam, 27 Jul 2015, 19:16:12 ] | Offline | | |
jimbeam | 27. Jul 2015, 19:17 | #12343 |
| Kopš: 28. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 472
Braucu ar: K1200RS
| Jāliek demferis stūrei | Offline | | |
|
VATERLAND | 27. Jul 2015, 19:22 | #12344 |
| Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
27 Jul 2015, 19:17:29 jimbeam rakstīja:
Jāliek demferis stūrei
K12RS jau oridžināli ir stūres dempferis, ja kas...
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
4diena | 28. Jul 2015, 12:47 | #12345 |
| Kopš: 11. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1304
Braucu ar: G3
|
27 Jul 2015, 13:35:57 Odzeens rakstīja:
Pie Bikstiem ir veikta dubultā virsmas apstrāde. Trešdien ceļš tiks noslaucīts un ātruma ierobežojumi noņemti vai pacelti līdz 70 km/h.
Šāda veida periodiskās uzturēšanas objektos atļautā ātruma ievērošana ir liela problēma. Ne reizi vien būvnieks ir ticis vainots par nepareizu tehnoloģiju vai citādām neizdarībām, kad kādam autovadītājam ir apskādēts priekšējais stikls vai vēl kas (pa visam nesen nācās uz Carnikavas ceļa skaidrot presei, ka jāievēro atļautais ātrums, nevis jāčīkst par sliktiem ceļiem un vēl sazin ko.. Toreiz Neatkarīgās rīta avīzes galvenajai redaktorei bija sasists priekšējais stikls). Ir pat braukts pie CP ekipāžām ar lūgumu, lai patvarsta tos, kuri remontdarbu zonās pārsniedz atļauto ātrumu, a šamie atbildēja, ka viņiem esot iekšējais rīkojums, ka remontdarbu zonās ķert nedrīkstot!!
i ko dod ka noslauka to visrmu, ja pēc remontiem, kad jau atjaunots ātrums uz 90km/h pagājis mēnesis, ja ne visi 3, tāpat tos akmeņus met pa logiem. Konkrēts piemērs ir ceļš Vecumnieki-Nereta. Auto dabūja vairākus caurumus vienlaicīgi!!!
----------------- Acis labas(c) | Offline | | |
sandors | 28. Jul 2015, 12:53 | #12346 |
| Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 640
Braucu ar: auto-moto-velo
| Šorīt uz slokas ielas (strap Jūrmalas gatvi un Kurzemes prospektu) gāju uz apdzīšanu...nobeidzot apdzīšanu biki pārsteidza segums, sīki akmentiņi sagāzti, visā ceļa paltumā. Uz pirmo brīdi likās ka rupjais asfalts, bet kad sāka nēsāt, tad..... Bet nu viss beidzās veiksmīgi, jo nekādas muļķīgas darbības netika veiktas! [ Šo ziņu laboja sandors, 28 Jul 2015, 12:55:18 ] | Offline | | |
UgunsX | 28. Jul 2015, 13:49 | #12347 |
| Kopš: 14. Jun 2014
Ziņojumi: 606
Braucu ar:
|
27 Jul 2015, 19:14:45 jimbeam rakstīja:
Nu moto tipam laikam nav nozīmes. Arī man ar streetu ir izdevies uz 140 vobleri saķert.... Atlikušo ceļu uz 80 nobraucu.
Tā teikt, mērce biksēs
Kas tādā gadījumā ir jādara? Jādod virsū, jāmet nost, jābremzē? Piedošanu par stulbu jautājumu, bet nekad dzīvē nekas tāds nav atgadījies. | Offline | | |
sandors | 28. Jul 2015, 14:10 | #12348 |
| Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 640
Braucu ar: auto-moto-velo
|
28 Jul 2015, 13:49:06 UgunsX rakstīja:
Kas tādā gadījumā ir jādara? Jādod virsū, jāmet nost, jābremzē? Piedošanu par stulbu jautājumu, bet nekad dzīvē nekas tāds nav atgadījies.
Moča tipam/konstrukcijai tomēr ir sava nozīme.
Rīcības veidi ir atkarīgi no no voblerēšanas stadijas.
Netā klīst, gan bremzēšana ar aizmugures riepu, gan gāzes uzdošanas versijas. Pa lielam, nedrīkst censties ar spēku noturēt stūri, nedarot neko voblings progresē, ja ir pēdejā stadīja, tad saprotu, ka tur vairs nav variantu, ja nu vienīgi paveicās.
Kā arī klīst info, ja mocis tehniski ir labā stāvoklī, tad voblings bez pilota kļūdām ir maz iespējams. (nerunājot protams par izteiktiem ceļa seguma defektiem)
Man pagaidām nav šis efekts noķerts, kaut gadījies pa dažādām kaldajobinām manevrēt. | Offline | | |
lazy | 28. Jul 2015, 15:37 | #12349 |
| Kopš: 28. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 336
Braucu ar: lisapēdu
|
28 Jul 2015, 13:49:06 UgunsX rakstīja:
27 Jul 2015, 19:14:45 jimbeam rakstīja:
Nu moto tipam laikam nav nozīmes. Arī man ar streetu ir izdevies uz 140 vobleri saķert.... Atlikušo ceļu uz 80 nobraucu.
Tā teikt, mērce biksēs
Kas tādā gadījumā ir jādara? Jādod virsū, jāmet nost, jābremzē? Piedošanu par stulbu jautājumu, bet nekad dzīvē nekas tāds nav atgadījies.
Man faktiski bija 3 iemeslu kombinācija - pastiepjot roku sveicienam, aerodinamika izmainās, tādēļ ar labo roku stingrāk pieturēju stūri, ievelkot roku atpakaļ tai vietā kā reizi bija kaut kas pa vidu starp risēm un trepi (tādas pusšķērseniskas grambas), tādēļ priekšējais rats sāka lēkāt. Labā roka, attiecīgi, uz lēciena sarāva stūri par kādu grādu uz labo pusi, bet rats, periodiski pa to trepi lēkājot, attiecīgi, sita stūri atpakaļ.
Ko darīt nedomāju, automātā tikai pieķēru arī kreiso roku un tuč uzdevu gāzi. Tik vien paspēju apzināti izspriest vai ar dirsu pa zāli paspēšu nobremzēt līdz tilta margām, kā viss jau bija cauri.
Teiksim tā, nenožāvos dēļ tā, ka ručku turu ar pusplaukstu, 2 pirksti vienmēr uz hēbeļa. Ja būtu turējis ručku ar visu plaukstu, tam voblerim papildus vēl nāktu arī droseles raustīšana, ar neizbēgamu nomaukšanu uz acīm.[ Šo ziņu laboja lazy, 28 Jul 2015, 15:41:26 ] | Offline | | |
MIGs | 28. Jul 2015, 15:42 | #12350 |
| Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Vispirms jau vajag pareizu sēdpozīciju uz motocikla un stūri jātur brīvās rokās nevis tajās jāiekrampējas.
Ja sāk purināt tad var turēt ātrumu vai vēl labāk iedot ručkā. Nekādā gadījumā nevar mest nost vai bremzēt jo tad svars pārnesas uz priekšu. Tāpat nekādā gadījumā nevajag censties noturēt stūri ar spēku-purinās vēl vairāk līdz be8gās stūre būs līdz galam sagriezta...
Pie vainas var būt ceļa stāvoklis, motocikla tehniskais stāvoklis(motocikla ģeometrija...).
Kā arī apstākļu sakritības pēc to var dabūt arī ar labu moci uz laba ceļa. Galvenā ideja ir kad priekša atspriegojas, stūre tiek nedaudz sagriezta(vai pasista) un saķerei atjaunojoties ritsnis jau nedaudz šķibas. Fizika dara savu un ritenis cenšas nostāties taisni...
Mazus voblerus dabūjis esmu daudz reizes. Lielus dažus kur ar vienu ļoti eleganti noliku uz mutes un notrinos kā burkāns pa rīvi.
-----------------
| Offline | | |
Teiksmaqq | 28. Jul 2015, 15:52 | #12351 |
| Kopš: 24. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1866
Braucu ar: VISU
| Man vobleris gadās virs 120 ar pumpenēm braucot pa risainu asfaltu, galā tieku ļoti lēni laižot vaļā gāzi. Pirmajā brīdī vobla nedaudz palielinās, bet pēc brīža sāk samazināties un tad jau var mierīgi atmesties, bez mērces biksēs
----------------- Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem! | Offline | | |
sandors | 28. Jul 2015, 16:19 | #12352 |
| Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 640
Braucu ar: auto-moto-velo
| Kaut kur redzēju video, ka vobla samazinās arī, ja samazinam smaguma centra augstumu, respektīvi, pielicamies zemāk pie moča. | Offline | | |
JohnnyB | 28. Jul 2015, 16:44 | #12353 |
| Kopš: 02. Jul 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 104
Braucu ar: Motociklu
| Te būs tas gadījums:
https://www.youtube.com/watch?v=S7UxmOt7U1Y[ Šo ziņu laboja JohnnyB, 28 Jul 2015, 16:44:58 ] | Offline | | |
Odzeens | 28. Jul 2015, 18:54 | #12354 |
| Kopš: 18. Sep 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 259
Braucu ar: Kosmosa pakaļu
|
28 Jul 2015, 12:47:29 4diena rakstīja:
27 Jul 2015, 13:35:57 Odzeens rakstīja:
Pie Bikstiem ir veikta dubultā virsmas apstrāde. Trešdien ceļš tiks noslaucīts un ātruma ierobežojumi noņemti vai pacelti līdz 70 km/h.
Šāda veida periodiskās uzturēšanas objektos atļautā ātruma ievērošana ir liela problēma. Ne reizi vien būvnieks ir ticis vainots par nepareizu tehnoloģiju vai citādām neizdarībām, kad kādam autovadītājam ir apskādēts priekšējais stikls vai vēl kas (pa visam nesen nācās uz Carnikavas ceļa skaidrot presei, ka jāievēro atļautais ātrums, nevis jāčīkst par sliktiem ceļiem un vēl sazin ko.. Toreiz Neatkarīgās rīta avīzes galvenajai redaktorei bija sasists priekšējais stikls). Ir pat braukts pie CP ekipāžām ar lūgumu, lai patvarsta tos, kuri remontdarbu zonās pārsniedz atļauto ātrumu, a šamie atbildēja, ka viņiem esot iekšējais rīkojums, ka remontdarbu zonās ķert nedrīkstot!!
i ko dod ka noslauka to visrmu, ja pēc remontiem, kad jau atjaunots ātrums uz 90km/h pagājis mēnesis, ja ne visi 3, tāpat tos akmeņus met pa logiem. Konkrēts piemērs ir ceļš Vecumnieki-Nereta. Auto dabūja vairākus caurumus vienlaicīgi!!!
Nu ir arī tādi būvnieki, kam nesanāk to virsmu uzlikt kā nākas, tad arī pus gada laikā visi tie akmeņi nolido nost!!
----------------- Visu cieņu.
| Offline | | |
Bullis | 28. Jul 2015, 20:03 | #12355 |
| Kopš: 14. May 2008
Ziņojumi: 473
Braucu ar: Kawasaki kx250f
| Man arī bija pie 160 uz apdzīšanu uz sūdīga asfalta, palīdzēja tikai un vienīgi pilna gāze, tādējādi atslogojās priekšējais ritenis.
Sajūtas nebija no tām patīkamākajām
28 Jul 2015, 15:37:17 lazy rakstīja:
28 Jul 2015, 13:49:06 UgunsX rakstīja:
27 Jul 2015, 19:14:45 jimbeam rakstīja:
Nu moto tipam laikam nav nozīmes. Arī man ar streetu ir izdevies uz 140 vobleri saķert.... Atlikušo ceļu uz 80 nobraucu.
Tā teikt, mērce biksēs
Kas tādā gadījumā ir jādara? Jādod virsū, jāmet nost, jābremzē? Piedošanu par stulbu jautājumu, bet nekad dzīvē nekas tāds nav atgadījies.
Man faktiski bija 3 iemeslu kombinācija - pastiepjot roku sveicienam, aerodinamika izmainās, tādēļ ar labo roku stingrāk pieturēju stūri, ievelkot roku atpakaļ tai vietā kā reizi bija kaut kas pa vidu starp risēm un trepi (tādas pusšķērseniskas grambas), tādēļ priekšējais rats sāka lēkāt. Labā roka, attiecīgi, uz lēciena sarāva stūri par kādu grādu uz labo pusi, bet rats, periodiski pa to trepi lēkājot, attiecīgi, sita stūri atpakaļ.
Ko darīt nedomāju, automātā tikai pieķēru arī kreiso roku un tuč uzdevu gāzi. Tik vien paspēju apzināti izspriest vai ar dirsu pa zāli paspēšu nobremzēt līdz tilta margām, kā viss jau bija cauri.
Teiksim tā, nenožāvos dēļ tā, ka ručku turu ar pusplaukstu, 2 pirksti vienmēr uz hēbeļa. Ja būtu turējis ručku ar visu plaukstu, tam voblerim papildus vēl nāktu arī droseles raustīšana, ar neizbēgamu nomaukšanu uz acīm.
| Offline | | |
jimbeam | 28. Jul 2015, 21:11 | #12356 |
| Kopš: 28. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 472
Braucu ar: K1200RS
| Rs ir, bet toreiz R nebija demfera. Izlīdu no situācijas veiksmes pēc.
Man sāk mētāt aizmugure uz slapja asfalta ricām, vismaz man tā toreiz šķita. Nedaudz atmetu un visu svaru uzliku uz priekšas, ļaujot aizmigurei purināties. Gandrīz mani jau nometa, pieliku pat pēdu pie zemes, variantu nebija to nedarīt. Paspēju atvadīties domās no tuviniekoem un padomāt pēc cik nedēļām mani tajā ceļmalas grāvī atrastu...
Tas bija kalniņā pirms Iecavas no Bauskas puses. Toreiz tur nebija segums nomainīts vēl, pirms kādiem gadiem 4.
Pēc šī gadijuma patsbpat nesaprotu kā varēju nesties uz divīti pa Neretas ceļu
27 Jul 2015, 19:22:48 VATERLAND rakstīja:
27 Jul 2015, 19:17:29 jimbeam rakstīja:
Jāliek demferis stūrei
K12RS jau oridžināli ir stūres dempferis, ja kas...
| Offline | | |
mexa | 28. Jul 2015, 22:37 | #12357 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| nu ja pieņemam ka dodot gāzi pacels purnu un priekšas vobleris norims gaisā tad ok. bet ja mocis viss ļurkājas tas ratā paraujot tu purnu aizvirzīsi uz kādu grāvi automātiski. vobleris nav tikai frontenda... tapēc labāk ir vnk jānomierina mocis bet ne strauji, es personīgi abas rokas cenšos vienmērīgi stipri spiest uz priekšu, bet ne noturēt. spiežot uz amplitūdas maksimālo vērtību un slāpējot to. spiest uz pretējo mēģinot uzķert vobleri neiesakās, dabūsi lielāku.
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Odzeens | 29. Jul 2015, 09:45 | #12358 |
| Kopš: 18. Sep 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 259
Braucu ar: Kosmosa pakaļu
| Man sāk palikt bails sēsties uz moča, lasot šo. Bez maz vai no tāda vobliera izvairīties nevar, izņemot protams - nebraucot?
----------------- Visu cieņu.
| Offline | | |
mexa | 29. Jul 2015, 10:04 | #12359 |
| Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| man dienā reizes 5 drusku nomētā es kkā pieradu jau. protams mierīgi braucot viss ok
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
sandors | 29. Jul 2015, 10:58 | #12360 |
| Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 640
Braucu ar: auto-moto-velo
|
29 Jul 2015, 10:04:02 mexa rakstīja:
man dienā reizes 5 drusku nomētā
Voblmeistars! | Offline | | |
|
|