Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Piiiiii, bet ne politika

AutorsZiņojums
sarmands
27. Jul 2015, 18:52#12341

Kopš: 09. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 148

Braucu ar: Versys 650


27 Jul 2015, 18:09:31 mexa rakstīja:
Pat likumaa skiet bija rakstiits ka remontzonaas aatrumu nemeera...


es saprotu nemērīt vietas, kur distance starp zīmi 70-50 vai 9-70 ir maza un nevar pateikt, kur ātrums nomērīts, bet tas ir absurds, kur dažus km nemainās ātruma ierobežojums, ķert nedrīkst.
interesanti, kā tad ir uz salenieka, kur ir 30/50? tur tipa arī skaitās remontadrbi un var iepūšt, ja CP grib pateikt, ka esi par ātru braucis? esmu redzējis poličus dežūrējam, jāteic gan, ka pie nobrauktuvēm/uzbrauktuvēm uz tilta.. tā kā neatceros precīzi, kur tur tieši sākās remontdarbi, kur beidzās - varbūt, ka tad ķēra tur, kur drīkst. hz par šo daļu likumā. ko atceros, ka tipa nedrīkstēja ķert, kur tieši ir īsa distance no viena ātruma ierobežojuma uz citu, bet nu ka vispār ķert nedrīkst remontdarbu zonā - varbūt kaut kas mainījies? :dunno:

[ Šo ziņu laboja sarmands, 27 Jul 2015, 18:55:07 ]

Offline

jimbeam
27. Jul 2015, 19:14#12342

Kopš: 28. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 472

Braucu ar: K1200RS

Nu moto tipam laikam nav nozīmes. Arī man ar streetu ir izdevies uz 140 vobleri saķert.... Atlikušo ceļu uz 80 nobraucu.
Tā teikt, mērce biksēs

[ Šo ziņu laboja jimbeam, 27 Jul 2015, 19:16:12 ]

Offline

jimbeam
27. Jul 2015, 19:17#12343

Kopš: 28. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 472

Braucu ar: K1200RS

Jāliek demferis stūrei

Offline

VATERLAND
27. Jul 2015, 19:22#12344

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


27 Jul 2015, 19:17:29 jimbeam rakstīja:
Jāliek demferis stūrei


K12RS jau oridžināli ir stūres dempferis, ja kas...

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

4diena
28. Jul 2015, 12:47#12345

Kopš: 11. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1304

Braucu ar: G3


27 Jul 2015, 13:35:57 Odzeens rakstīja:
Pie Bikstiem ir veikta dubultā virsmas apstrāde. Trešdien ceļš tiks noslaucīts un ātruma ierobežojumi noņemti vai pacelti līdz 70 km/h.
Šāda veida periodiskās uzturēšanas objektos atļautā ātruma ievērošana ir liela problēma. Ne reizi vien būvnieks ir ticis vainots par nepareizu tehnoloģiju vai citādām neizdarībām, kad kādam autovadītājam ir apskādēts priekšējais stikls vai vēl kas (pa visam nesen nācās uz Carnikavas ceļa skaidrot presei, ka jāievēro atļautais ātrums, nevis jāčīkst par sliktiem ceļiem un vēl sazin ko.. Toreiz Neatkarīgās rīta avīzes galvenajai redaktorei bija sasists priekšējais stikls). Ir pat braukts pie CP ekipāžām ar lūgumu, lai patvarsta tos, kuri remontdarbu zonās pārsniedz atļauto ātrumu, a šamie atbildēja, ka viņiem esot iekšējais rīkojums, ka remontdarbu zonās ķert nedrīkstot!!

i ko dod ka noslauka to visrmu, ja pēc remontiem, kad jau atjaunots ātrums uz 90km/h pagājis mēnesis, ja ne visi 3, tāpat tos akmeņus met pa logiem. Konkrēts piemērs ir ceļš Vecumnieki-Nereta. Auto dabūja vairākus caurumus vienlaicīgi!!!

-----------------
Acis labas(c)

Offline

sandors
28. Jul 2015, 12:53#12346

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 640

Braucu ar: auto-moto-velo

Šorīt uz slokas ielas (strap Jūrmalas gatvi un Kurzemes prospektu) gāju uz apdzīšanu...nobeidzot apdzīšanu biki pārsteidza segums, sīki akmentiņi sagāzti, visā ceļa paltumā. Uz pirmo brīdi likās ka rupjais asfalts, bet kad sāka nēsāt, tad..... Bet nu viss beidzās veiksmīgi, jo nekādas muļķīgas darbības netika veiktas!

[ Šo ziņu laboja sandors, 28 Jul 2015, 12:55:18 ]

Offline

UgunsX
28. Jul 2015, 13:49#12347

Kopš: 14. Jun 2014

Ziņojumi: 606

Braucu ar:


27 Jul 2015, 19:14:45 jimbeam rakstīja:
Nu moto tipam laikam nav nozīmes. Arī man ar streetu ir izdevies uz 140 vobleri saķert.... Atlikušo ceļu uz 80 nobraucu.
Tā teikt, mērce biksēs


Kas tādā gadījumā ir jādara? Jādod virsū, jāmet nost, jābremzē? Piedošanu par stulbu jautājumu, bet nekad dzīvē nekas tāds nav atgadījies.

Offline

sandors
28. Jul 2015, 14:10#12348

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 640

Braucu ar: auto-moto-velo


28 Jul 2015, 13:49:06 UgunsX rakstīja:
Kas tādā gadījumā ir jādara? Jādod virsū, jāmet nost, jābremzē? Piedošanu par stulbu jautājumu, bet nekad dzīvē nekas tāds nav atgadījies.


Moča tipam/konstrukcijai tomēr ir sava nozīme.
Rīcības veidi ir atkarīgi no no voblerēšanas stadijas.
Netā klīst, gan bremzēšana ar aizmugures riepu, gan gāzes uzdošanas versijas. Pa lielam, nedrīkst censties ar spēku noturēt stūri, nedarot neko voblings progresē, ja ir pēdejā stadīja, tad saprotu, ka tur vairs nav variantu, ja nu vienīgi paveicās.
Kā arī klīst info, ja mocis tehniski ir labā stāvoklī, tad voblings bez pilota kļūdām ir maz iespējams. (nerunājot protams par izteiktiem ceļa seguma defektiem)
Man pagaidām nav šis efekts noķerts, kaut gadījies pa dažādām kaldajobinām manevrēt.

Offline

lazy
28. Jul 2015, 15:37#12349

Kopš: 28. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 336

Braucu ar: lisapēdu


28 Jul 2015, 13:49:06 UgunsX rakstīja:

27 Jul 2015, 19:14:45 jimbeam rakstīja:
Nu moto tipam laikam nav nozīmes. Arī man ar streetu ir izdevies uz 140 vobleri saķert.... Atlikušo ceļu uz 80 nobraucu.
Tā teikt, mērce biksēs


Kas tādā gadījumā ir jādara? Jādod virsū, jāmet nost, jābremzē? Piedošanu par stulbu jautājumu, bet nekad dzīvē nekas tāds nav atgadījies.


Man faktiski bija 3 iemeslu kombinācija - pastiepjot roku sveicienam, aerodinamika izmainās, tādēļ ar labo roku stingrāk pieturēju stūri, ievelkot roku atpakaļ tai vietā kā reizi bija kaut kas pa vidu starp risēm un trepi (tādas pusšķērseniskas grambas), tādēļ priekšējais rats sāka lēkāt. Labā roka, attiecīgi, uz lēciena sarāva stūri par kādu grādu uz labo pusi, bet rats, periodiski pa to trepi lēkājot, attiecīgi, sita stūri atpakaļ.
Ko darīt nedomāju, automātā tikai pieķēru arī kreiso roku un tuč uzdevu gāzi. Tik vien paspēju apzināti izspriest vai ar dirsu pa zāli paspēšu nobremzēt līdz tilta margām, kā viss jau bija cauri.
Teiksim tā, nenožāvos dēļ tā, ka ručku turu ar pusplaukstu, 2 pirksti vienmēr uz hēbeļa. Ja būtu turējis ručku ar visu plaukstu, tam voblerim papildus vēl nāktu arī droseles raustīšana, ar neizbēgamu nomaukšanu uz acīm.

[ Šo ziņu laboja lazy, 28 Jul 2015, 15:41:26 ]

Offline

MIGs
28. Jul 2015, 15:42#12350

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Vispirms jau vajag pareizu sēdpozīciju uz motocikla un stūri jātur brīvās rokās nevis tajās jāiekrampējas.

Ja sāk purināt tad var turēt ātrumu vai vēl labāk iedot ručkā. Nekādā gadījumā nevar mest nost vai bremzēt jo tad svars pārnesas uz priekšu. Tāpat nekādā gadījumā nevajag censties noturēt stūri ar spēku-purinās vēl vairāk līdz be8gās stūre būs līdz galam sagriezta...

Pie vainas var būt ceļa stāvoklis, motocikla tehniskais stāvoklis(motocikla ģeometrija...).
Kā arī apstākļu sakritības pēc to var dabūt arī ar labu moci uz laba ceļa. Galvenā ideja ir kad priekša atspriegojas, stūre tiek nedaudz sagriezta(vai pasista) un saķerei atjaunojoties ritsnis jau nedaudz šķibas. Fizika dara savu un ritenis cenšas nostāties taisni...

Mazus voblerus dabūjis esmu daudz reizes. Lielus dažus kur ar vienu ļoti eleganti noliku uz mutes un notrinos kā burkāns pa rīvi.

-----------------

Offline

Teiksmaqq
28. Jul 2015, 15:52#12351

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1866

Braucu ar: VISU

Man vobleris gadās virs 120 ar pumpenēm braucot pa risainu asfaltu, galā tieku ļoti lēni laižot vaļā gāzi. Pirmajā brīdī vobla nedaudz palielinās, bet pēc brīža sāk samazināties un tad jau var mierīgi atmesties, bez mērces biksēs

-----------------
Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!

Offline

sandors
28. Jul 2015, 16:19#12352

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 640

Braucu ar: auto-moto-velo

Kaut kur redzēju video, ka vobla samazinās arī, ja samazinam smaguma centra augstumu, respektīvi, pielicamies zemāk pie moča.

Offline

JohnnyB
28. Jul 2015, 16:44#12353

Kopš: 02. Jul 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 104

Braucu ar: Motociklu

Te būs tas gadījums:
https://www.youtube.com/watch?v=S7UxmOt7U1Y

[ Šo ziņu laboja JohnnyB, 28 Jul 2015, 16:44:58 ]

Offline

Odzeens
28. Jul 2015, 18:54#12354

Kopš: 18. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 259

Braucu ar: Kosmosa pakaļu


28 Jul 2015, 12:47:29 4diena rakstīja:

27 Jul 2015, 13:35:57 Odzeens rakstīja:
Pie Bikstiem ir veikta dubultā virsmas apstrāde. Trešdien ceļš tiks noslaucīts un ātruma ierobežojumi noņemti vai pacelti līdz 70 km/h.
Šāda veida periodiskās uzturēšanas objektos atļautā ātruma ievērošana ir liela problēma. Ne reizi vien būvnieks ir ticis vainots par nepareizu tehnoloģiju vai citādām neizdarībām, kad kādam autovadītājam ir apskādēts priekšējais stikls vai vēl kas (pa visam nesen nācās uz Carnikavas ceļa skaidrot presei, ka jāievēro atļautais ātrums, nevis jāčīkst par sliktiem ceļiem un vēl sazin ko.. Toreiz Neatkarīgās rīta avīzes galvenajai redaktorei bija sasists priekšējais stikls). Ir pat braukts pie CP ekipāžām ar lūgumu, lai patvarsta tos, kuri remontdarbu zonās pārsniedz atļauto ātrumu, a šamie atbildēja, ka viņiem esot iekšējais rīkojums, ka remontdarbu zonās ķert nedrīkstot!!

i ko dod ka noslauka to visrmu, ja pēc remontiem, kad jau atjaunots ātrums uz 90km/h pagājis mēnesis, ja ne visi 3, tāpat tos akmeņus met pa logiem. Konkrēts piemērs ir ceļš Vecumnieki-Nereta. Auto dabūja vairākus caurumus vienlaicīgi!!!


Nu ir arī tādi būvnieki, kam nesanāk to virsmu uzlikt kā nākas, tad arī pus gada laikā visi tie akmeņi nolido nost!!

-----------------
Visu cieņu.

Offline

Bullis
28. Jul 2015, 20:03#12355

Kopš: 14. May 2008

Ziņojumi: 473

Braucu ar: Kawasaki kx250f

Man arī bija pie 160 uz apdzīšanu uz sūdīga asfalta, palīdzēja tikai un vienīgi pilna gāze, tādējādi atslogojās priekšējais ritenis.

Sajūtas nebija no tām patīkamākajām


28 Jul 2015, 15:37:17 lazy rakstīja:

28 Jul 2015, 13:49:06 UgunsX rakstīja:

27 Jul 2015, 19:14:45 jimbeam rakstīja:
Nu moto tipam laikam nav nozīmes. Arī man ar streetu ir izdevies uz 140 vobleri saķert.... Atlikušo ceļu uz 80 nobraucu.
Tā teikt, mērce biksēs


Kas tādā gadījumā ir jādara? Jādod virsū, jāmet nost, jābremzē? Piedošanu par stulbu jautājumu, bet nekad dzīvē nekas tāds nav atgadījies.


Man faktiski bija 3 iemeslu kombinācija - pastiepjot roku sveicienam, aerodinamika izmainās, tādēļ ar labo roku stingrāk pieturēju stūri, ievelkot roku atpakaļ tai vietā kā reizi bija kaut kas pa vidu starp risēm un trepi (tādas pusšķērseniskas grambas), tādēļ priekšējais rats sāka lēkāt. Labā roka, attiecīgi, uz lēciena sarāva stūri par kādu grādu uz labo pusi, bet rats, periodiski pa to trepi lēkājot, attiecīgi, sita stūri atpakaļ.
Ko darīt nedomāju, automātā tikai pieķēru arī kreiso roku un tuč uzdevu gāzi. Tik vien paspēju apzināti izspriest vai ar dirsu pa zāli paspēšu nobremzēt līdz tilta margām, kā viss jau bija cauri.
Teiksim tā, nenožāvos dēļ tā, ka ručku turu ar pusplaukstu, 2 pirksti vienmēr uz hēbeļa. Ja būtu turējis ručku ar visu plaukstu, tam voblerim papildus vēl nāktu arī droseles raustīšana, ar neizbēgamu nomaukšanu uz acīm.

Offline

jimbeam
28. Jul 2015, 21:11#12356

Kopš: 28. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 472

Braucu ar: K1200RS

Rs ir, bet toreiz R nebija demfera. Izlīdu no situācijas veiksmes pēc.
Man sāk mētāt aizmugure uz slapja asfalta ricām, vismaz man tā toreiz šķita. Nedaudz atmetu un visu svaru uzliku uz priekšas, ļaujot aizmigurei purināties. Gandrīz mani jau nometa, pieliku pat pēdu pie zemes, variantu nebija to nedarīt. Paspēju atvadīties domās no tuviniekoem un padomāt pēc cik nedēļām mani tajā ceļmalas grāvī atrastu...
Tas bija kalniņā pirms Iecavas no Bauskas puses. Toreiz tur nebija segums nomainīts vēl, pirms kādiem gadiem 4.
Pēc šī gadijuma patsbpat nesaprotu kā varēju nesties uz divīti pa Neretas ceļu


27 Jul 2015, 19:22:48 VATERLAND rakstīja:

27 Jul 2015, 19:17:29 jimbeam rakstīja:
Jāliek demferis stūrei


K12RS jau oridžināli ir stūres dempferis, ja kas...

Offline

mexa
28. Jul 2015, 22:37#12357

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

nu ja pieņemam ka dodot gāzi pacels purnu un priekšas vobleris norims gaisā tad ok. bet ja mocis viss ļurkājas tas ratā paraujot tu purnu aizvirzīsi uz kādu grāvi automātiski. vobleris nav tikai frontenda... tapēc labāk ir vnk jānomierina mocis bet ne strauji, es personīgi abas rokas cenšos vienmērīgi stipri spiest uz priekšu, bet ne noturēt. spiežot uz amplitūdas maksimālo vērtību un slāpējot to. spiest uz pretējo mēģinot uzķert vobleri neiesakās, dabūsi lielāku.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Odzeens
29. Jul 2015, 09:45#12358

Kopš: 18. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 259

Braucu ar: Kosmosa pakaļu

Man sāk palikt bails sēsties uz moča, lasot šo. Bez maz vai no tāda vobliera izvairīties nevar, izņemot protams - nebraucot?

-----------------
Visu cieņu.

Offline

mexa
29. Jul 2015, 10:04#12359

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

man dienā reizes 5 drusku nomētā es kkā pieradu jau. protams mierīgi braucot viss ok

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

sandors
29. Jul 2015, 10:58#12360

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 640

Braucu ar: auto-moto-velo


29 Jul 2015, 10:04:02 mexa rakstīja:
man dienā reizes 5 drusku nomētā


Voblmeistars!

Offline