Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Modrs
12. Sep 2011, 21:34#12332

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

vai te kāds profesionālā līmeni ņemās ar SMD elektroniskajām platēm? manam zāģim vairs nedeg uz paneļa pagriezienu simbols. LED vesels, pieļauju, ka tranis, kas pado španu, ir slims. moš kkas cits

vai arī kāds pārdod vapur vai kā viņu tur...?

Offline

Tvinky
13. Sep 2011, 07:58#12333

Kopš: 25. Sep 2009

Ziņojumi: 607

Braucu ar: Merinu


12 Sep 2011, 20:35:42 PR rakstīja:

12 Sep 2011, 20:18:14 Tvinky rakstīja:
Šaize sekojoša: citreiz....


Un cik voltus deva aķī??? Pieļauju, ka pa maz.


Tas čalis pie kura braucu ar releja jautājumu, dikti visu mērīja, gan aķīti, gan ap vadu pašu lika kaut kādu aparātu. Teica, ka itkā lādē un aķis ir pilns. Pie viņa atbraucot šitā figņa nenostrādāja, ka piešķilt nevar, 3x šķēlām, mājās braucot aizbraucu atkal uz Alfu un tur netīšām noslāpu, jo aizmirsu par kājiņu, tad gan knapi knapi piešķīlās, domāju būs jāstumj.
Tagad braukšu uz Universitāti, no rītiem parasti piešķiļās, pasēžot lekcijā arī. Ir doma papētīt to masas vadu, kas iet no motora un vēl ar silikonu papūst šur tur. ;[

Offline

tarantuls
13. Sep 2011, 10:25#12334

Kopš: 12. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 570

Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7


12 Sep 2011, 21:31:27 Es10 rakstīja:

12 Sep 2011, 21:12:57 Exciter rakstīja:

10 Sep 2011, 19:16:29 Cognition rakstīja:
vai iekš kāda LV veikala šitādu var nopirkt ?
http://www.ebay.co.uk/itm/Grunge-Brush-Motorcyc...0ff#ht_640wt_934

Paņēmām ar pāris egoniem biš savādāku. Uzliekas no augshas un apakšas tādas takā kastītes kur iekšā birstes. Jālej iekšā šķidrums un jāgriež ritenis. Baigi zaibis nobirstē visus sūdus.
Idejiski šāds, bet nedaudz savādāks biršu izvietojums. No augšas arī ir.

Jā šāda štelle ir baigi ok, pirku gan viņu ne ebay bet kaut kādā UK kantorī sūtiju... neatceros. bet tīra ekselenti
http://www.ebay.co.uk/itm/DRAPER-MOTORCYCLE-CHA...h=item5d2ed55e4b

un kādu šķidrumu izmantojat

-----------------
Pārlieka centība aptumšo prātu.

Offline

reino
13. Sep 2011, 11:21#12335

Kopš: 12. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 120

Braucu ar: Ducati Hypermotard 1100, Monster 620ie (sold)

Vai ir kāds elektronikas un/vai mikroshēmu meistars, kas varētu man palīdzēt tikt galā ar izmirkuša magneti marelli spidometra atdzīvināšanu?

Problēma tāda, ka tahometrs un labais pagrieziens strādā, bet spidometrs, odometrs nestrādā un kresais pagrieziens ar lielu aizturi. Brīžam spidometra bultiņa izkustās un tā kā iesprūst.

Visu izjaucu un vienu vakaru pažāvēju ar fēnu, bet nekas nemainās, vien zem korpusa redzams, ka kaut kas iespējams ir nokūpējis (brūnigs sviluma pleķis iekšpusē)

Offline

raimob
13. Sep 2011, 11:46#12336

Kopš: 18. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: KTM 950

Kas pa vainu varētu būt.... uz tuvās lampas spriegums ir ap 12-13 V neiedarbinot dzinēju. Iedarbinot dzinēju 22.4 :O kas varētyu būt pa vainu.. sprieguma regulātors? ka viņu notestēt? Yamaha TDM 1992g.

-----------------

Offline

gynts
13. Sep 2011, 14:29#12337

Kopš: 27. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 460

Braucu ar: yamaha xjr1200:


13 Sep 2011, 11:46:22 raimob rakstīja:
Kas pa vainu varētu būt.... uz tuvās lampas spriegums ir ap 12-13 V neiedarbinot dzinēju. Iedarbinot dzinēju 22.4 :O kas varētyu būt pa vainu.. sprieguma regulātors? ka viņu notestēt? Yamaha TDM 1992g.
tu jau notesteji 22v nunekadi nevar buut no 12.8 lidz14.5 vajadzetu buut nobeigsi akumlatoru ja lampinas sit araa tad par daudz dod 100 puntkti bet var but ka kads vads ir nost masa piemeram tu riske nokurinat spoles un cdi nebraukaa te viens calis ss.lv tirgo tos regulatorus pazvani gan jau konstates kas un kaa.

Offline

raimob
13. Sep 2011, 14:40#12338

Kopš: 18. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 474

Braucu ar: KTM 950


13 Sep 2011, 14:29:33 gynts rakstīja:

13 Sep 2011, 11:46:22 raimob rakstīja:
Kas pa vainu varētu būt.... uz tuvās lampas spriegums ir ap 12-13 V neiedarbinot dzinēju. Iedarbinot dzinēju 22.4 :O kas varētyu būt pa vainu.. sprieguma regulātors? ka viņu notestēt? Yamaha TDM 1992g.
tu jau notesteji 22v nunekadi nevar buut no 12.8 lidz14.5 vajadzetu buut nobeigsi akumlatoru ja lampinas sit araa tad par daudz dod 100 puntkti bet var but ka kads vads ir nost masa piemeram tu riske nokurinat spoles un cdi nebraukaa te viens calis ss.lv tirgo tos regulatorus pazvani gan jau konstates kas un kaa.

Jau noliku pie sētas... a kā to regulatoru testēt? :O zazvanīju to čali no ss.lv un šis teica ka ja lampas sit ārā tad pie vainas regulators... nevar saprats vai tas ir biznes vai tā arī ir?!?!?!?

-----------------

Offline

Exciter
13. Sep 2011, 19:30#12339

Kopš: 27. Jul 2009

Ziņojumi: 1149

Braucu ar: WR450F


13 Sep 2011, 10:25:45 tarantuls rakstīja:

12 Sep 2011, 21:31:27 Es10 rakstīja:

12 Sep 2011, 21:12:57 Exciter rakstīja:

10 Sep 2011, 19:16:29 Cognition rakstīja:
vai iekš kāda LV veikala šitādu var nopirkt ?
http://www.ebay.co.uk/itm/Grunge-Brush-Motorcyc...0ff#ht_640wt_934

Paņēmām ar pāris egoniem biš savādāku. Uzliekas no augshas un apakšas tādas takā kastītes kur iekšā birstes. Jālej iekšā šķidrums un jāgriež ritenis. Baigi zaibis nobirstē visus sūdus.
Idejiski šāds, bet nedaudz savādāks biršu izvietojums. No augšas arī ir.

Jā šāda štelle ir baigi ok, pirku gan viņu ne ebay bet kaut kādā UK kantorī sūtiju... neatceros. bet tīra ekselenti
http://www.ebay.co.uk/itm/DRAPER-MOTORCYCLE-CHA...h=item5d2ed55e4b

un kādu šķidrumu izmantojat

Offline

maniac
13. Sep 2011, 20:37#12340

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5170

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Dīzeli?! Diametrāli pretēji viedokļi tiek uzklausīti.
Tikko man puisis stāstīja, ka tieši tā nobeidzis ķēdi...
P.S. Pats neesmu mēģinājis. Un nav vēlēšanās.

[ Šo ziņu laboja maniac, 13 Sep 2011, 20:39:09 ]

Offline

UDT
13. Sep 2011, 20:42#12341

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama

Es esmu speciaali tos o-ringus divas nedeeljas tureejis gan benziinaa gan diizelii - nekas slikts vinjiem nenotika.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

dropman
13. Sep 2011, 20:52#12342

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Prasās pēc "motopower lielā oringu testa"

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

GT
13. Sep 2011, 20:56#12343

Kopš: 25. Sep 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 467

Braucu ar: R1

Karo4 kkada problema, nevaru saprast sajugs vai tas exup varsts. karo4 taa, parcik karbji galigi skibi sareguleti, pie 5k rijas ciet, 3-7k vispar raviens viduveejs, bet nu pie tiem 7-8k tada sajuta taka sajugs atlaistos un aiziet smuki, skauma domaju ka mana vaina, ka varbut kka aizkeru sajugu, bet nekaa

Offline

Archy96
13. Sep 2011, 21:55#12344

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Iesakiet kādu elektriķi-spečoku, kurš varētu provēt saremontēt digitālo bīdmēru, tā tāda štelle, ar ko mērījumus veic ar 0.01mm precizitāti. Ekrāns nodzisa un viss Bateriju nomainīja bet nešancē tik un tā. Jauns maksā diezgan normāli, moška var sataisīt????

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

TB
13. Sep 2011, 22:02#12345

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu


13 Sep 2011, 21:55:05 Archy96 rakstīja:
Iesakiet kādu elektriķi-spečoku, kurš varētu provēt saremontēt digitālo bīdmēru, tā tāda štelle, ar ko mērījumus veic ar 0.01mm precizitāti. Ekrāns nodzisa un viss Bateriju nomainīja bet nešancē tik un tā. Jauns maksā diezgan normāli, moška var sataisīt????
var pamēģināt painteresēties kādās mazajās telefonu darbnīcās, tur reizēm sakarīgi spečuki pa šo tēmu strādā, vai aiznest uz kādu elektronikas fakultāti LU (ja tāda ir) un tur kādam profesoram iedot paķimerēties.

Offline

Modrs
13. Sep 2011, 22:03#12346

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


13 Sep 2011, 20:42:58 UDT rakstīja:
Es esmu speciaali tos o-ringus divas nedeeljas tureejis gan benziinaa gan diizelii - nekas slikts vinjiem nenotika.


tieši tā. nezin, kas tas ir par aizspriedumu, ka saēdīs o-ringus, gaisa filtru jāmazgā ar spešal edišen suslu utt.

Offline

RODY
13. Sep 2011, 22:08#12347

Kopš: 19. Oct 2010

No: Lielvārde

Ziņojumi: 69

Braucu ar: FZ1N

Sveiki vīri, lai nebūtu diskriminācija dāmas arī
Lieta tāda: originālās sānu plastmasas ir vairākkārtīgi tikušas labotas un lipinātas (ne manas brauksanas dēļ) un ir atkal salūzušas un turklāt arī stiprinājumu ausis ir tutū Kas būtu lietderīgāk/lētāk utt.??? meklēt kādu speci kas visu liek kopā un labo (ar dažādām metodēm) vai arī aizčāpot uz laivu bodi pēc stiklšķiedras un svēķiem un mēģināt atveidot un nokrāsot pa jaunu (pēdējais variants man liekas ejošāks un apnemtos pats to darīt, protams iepriekš pakonsultējoties ar kādu no šejienes
Esmu gatavs uzklausīt jebkurus konstruktīvus risinājumus, bet ne nokleksēšanu no galvas līdz kājām, tikai tāpēc, ka pajautāju sev aktuālu lietu (iespējams arī kādam citam)

Offline

kidd
13. Sep 2011, 22:19#12348

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R

esmu savējiem aparātiem lipinājis tos mēslus pilnu ***** skatoties - kas par detaļu ir sadalījusies. ja ar daudz vijeboniem, tad neieteiktu pašam taisīt no jauna - baigā jebļa. Tak ir arī celtas bezcerīgas detaļas augšā - pāris sieti, lodāmurs, stiklašķiedra, kāds metāla perforēts gabals un tā lieta atkal aiziet

P.S - un daudz špaktele

Offline

RODY
13. Sep 2011, 22:55#12349

Kopš: 19. Oct 2010

No: Lielvārde

Ziņojumi: 69

Braucu ar: FZ1N


13 Sep 2011, 22:19:17 kidd rakstīja:
esmu savējiem aparātiem lipinājis tos mēslus pilnu ***** skatoties - kas par detaļu ir sadalījusies. ja ar daudz vijeboniem, tad neieteiktu pašam taisīt no jauna - baigā jebļa. Tak ir arī celtas bezcerīgas detaļas augšā - pāris sieti, lodāmurs, stiklašķiedra, kāds metāla perforēts gabals un tā lieta atkal aiziet

P.S - un daudz špaktele

Detaļa jau pati par sevi diezgan vienkārša, bet pilnīgs dēlis jau arī nav. Vnk. īsti nezinu kā lai tās stiprinājuma ausis piedabū klāt (arī karsējot un kausējot kopā ar režģi) un kur viņas vispār lai meklē???(Depo šit nederēs, tur tikai sēklas dobēm ) pie plastmasas stiklšķiedra ar sveķi pati par sevi normāli turēsis vai tur kkāda paranormālā nesaderība un pie vibrācijas viss iznīkst kā kāršu namiņš

Offline

deMarco
14. Sep 2011, 09:14#12350

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95


13 Sep 2011, 20:56:11 GT rakstīja:
Karo4 kkada problema, nevaru saprast sajugs vai tas exup varsts. karo4 taa, parcik karbji galigi skibi sareguleti, pie 5k rijas ciet, 3-7k vispar raviens viduveejs, bet nu pie tiem 7-8k tada sajuta taka sajugs atlaistos un aiziet smuki, skauma domaju ka mana vaina, ka varbut kka aizkeru sajugu, bet nekaa


Ar sajūgu droši vien nav nekāda sakara- viņš var tikai slīdēt un tad tev pēc RPM liktos, ka veras nemērā
Iespējams, ka EXUP vai karbūži. Man R1 arī bija problēmas- kā nomira EXUP, tā ņifiga no apakšas necēla

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

GT
14. Sep 2011, 09:17#12351

Kopš: 25. Sep 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 467

Braucu ar: R1


14 Sep 2011, 09:14:45 deMarco rakstīja:

13 Sep 2011, 20:56:11 GT rakstīja:
Karo4 kkada problema, nevaru saprast sajugs vai tas exup varsts. karo4 taa, parcik karbji galigi skibi sareguleti, pie 5k rijas ciet, 3-7k vispar raviens viduveejs, bet nu pie tiem 7-8k tada sajuta taka sajugs atlaistos un aiziet smuki, skauma domaju ka mana vaina, ka varbut kka aizkeru sajugu, bet nekaa


Ar sajūgu droši vien nav nekāda sakara- viņš var tikai slīdēt un tad tev pēc RPM liktos, ka veras nemērā
Iespējams, ka EXUP vai karbūži. Man R1 arī bija problēmas- kā nomira EXUP, tā ņifiga no apakšas necēla

to exup varstu viegli izravet araa ?

[ Šo ziņu laboja GT, 14 Sep 2011, 09:17:56 ]

Offline