Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
quickordead
06. Sep 2011, 11:16#12261

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 166

Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650


05 Sep 2011, 21:32:27 Duke11 rakstīja:
http://www.bildites.lv/images/1j0q22pjggcks2o0ttlo.jpg

kādu funkciju viņš pilda?

Cik nu es tur redzēju,iet pie cilindra klāt sānā un pie karburatora ieplūdes pie cilindra

To sistēmu var mierīgi nahrenizēt,tā tikai atgaāzu sastāvu ietekmē,tkai kartīgi jānoslēdz visas vietas kur trubiņas bija klāt - gan pie izplūdes,gan karburatora un ja nu kur vēl.
Šķiet KTM pat ir oriģinali zaglušku komplekti pieejami for racing use only
Te par KTM LC4
http://www.adventure-enduro.de/motorrad/ktm/motor/abgas/

-----------------
Kickin' It Old School

Offline

Duke11
06. Sep 2011, 22:23#12262

Kopš: 06. Jun 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 165

Braucu ar: 200 Dual Sport :@:@


Funkcionālā shēma šinī linkā
Domāts ekoloģijai, pie pilnas ručkas padod svaigu gaisu izpūtējā lai labāk sadedzinātu nesadegušo degvielu.

Varbūt tas ir iemesls,kapēc silts vai auksts.. mocim nevar iedot pilnu ručku? brīvgaitā vai ātrumā vienkārši pieķerot ručku no augšas un cik tad nu viņai tas gājiens (salīdzinājumā garš) , tad visu to noraujot līdz galam mocis taka uz sekundi nevis noslāpst bet apklust taka viņam aiztaisītu visu ciet gaisam,bendzīnam. bet tā mērenāk gāzi piedot var un tad līdz galam... Vienkārši gribējās ar 1ātrumu pilnā ručkā ratā paraut,bet tikko iedevu pilnā bija tas noslāpšanas moments

Offline

quickordead
06. Sep 2011, 23:39#12263

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 166

Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650

Hmm,varbūt vienkārši par liesu degmaisījums - pacel karburātorā adatu par iedaļu uz augšu. Jeb kaut kur pa tām trubiņām piesūc lieku gaisu - varbūt saplaisājušas.

-----------------
Kickin' It Old School

Offline

bepino
07. Sep 2011, 12:35#12264

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 108

Braucu ar: CB1300

Klau, spečuki. Kur var nopirkt ķīniešu močiem / rolleriem detaļas? Ir tāds veikals Rīgā?

Offline

panika_
07. Sep 2011, 12:38#12265

Kopš: 01. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 539

Braucu ar: bandit


07 Sep 2011, 12:35:13 bepino rakstīja:
Klau, spečuki. Kur var nopirkt ķīniešu močiem / rolleriem detaļas? Ir tāds veikals Rīgā?


zinu divus rolleru veikalus: viens uz valdemara/eeveles krusta,otrs maajaa aiz taa santehnikas veikala (simba samba vai kaavinu tur) pie meebelju nama

-----------------
www.fotOblog.lv

Offline

Duke11
07. Sep 2011, 12:40#12266

Kopš: 06. Jun 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 165

Braucu ar: 200 Dual Sport :@:@


07 Sep 2011, 12:35:13 bepino rakstīja:
Klau, spečuki. Kur var nopirkt ķīniešu močiem / rolleriem detaļas? Ir tāds veikals Rīgā?

takā man iepriekš bija 125cc ķīna - motomeistars.lv !

Offline

ghost_az
07. Sep 2011, 12:42#12267

Kopš: 10. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 426

Braucu ar: vienu "R"


07 Sep 2011, 12:35:13 bepino rakstīja:
Klau, spečuki. Kur var nopirkt ķīniešu močiem / rolleriem detaļas? Ir tāds veikals Rīgā?


Kaut vai Motofavorītā, tad vēl uz Mūkusalas ielas pirms apļa (ja brauc no akmens tilta puses).
Kāds vispār aparāts?

Offline

ParaTr00per
07. Sep 2011, 12:43#12268

Kopš: 11. May 2011

Ziņojumi: 252

Braucu ar:


07 Sep 2011, 12:35:13 bepino rakstīja:
Klau, spečuki. Kur var nopirkt ķīniešu močiem / rolleriem detaļas? Ir tāds veikals Rīgā?


taa uz sitiena -
ABI-T
Modris-K

Offline

bepino
07. Sep 2011, 12:48#12269

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 108

Braucu ar: CB1300

Paldies

Offline

Anri
07. Sep 2011, 13:01#12270

Kopš: 30. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: VTR 1000

Kādas ir pazīmes, kad sprieguma regulātors nobrūk?
Jo man sāk kaut kas nesaprotams notikt ar strāvu, kamēr aķis ir vesels viss ir Ok, bet kad pabrauc, tad sāk spidometrs un tahometrs lēkāt, kā arī piespiežot bremmzes, tahometrs lēkā augšā - lejā un pēc tam apstājoties vairs nelec un aķis ir tukš. Aķis ir jauns.
Tas varētu būt regulātors vai arī cita vaina jāmeklē? Moš kaut kas uz īso kaut kur iet?

-----------------
Frozen Company

Offline

Duke11
07. Sep 2011, 15:04#12271

Kopš: 06. Jun 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 165

Braucu ar: 200 Dual Sport :@:@

Lūk problēma video formātā , lūdzu palīdziet!
http://www.vimeo.com/28707251

man te kautkādi vietēji garāžas sēdētāji teica,ka karburatoram arī esot skrūve kas regulē gaisa padevi?? man ir tikai brīvgaitas
edit: pie 30sekundes es izrāvu čoku , un aplauzos,jo domāju ka bendzīns nāk par maz..

[ Šo ziņu laboja Duke11, 07 Sep 2011, 15:09:09 ]

Offline

Sasha
07. Sep 2011, 15:20#12272

Kopš: 30. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Triumph


07 Sep 2011, 13:01:14 Anri rakstīja:
Kādas ir pazīmes, kad sprieguma regulātors nobrūk?
Jo man sāk kaut kas nesaprotams notikt ar strāvu, kamēr aķis ir vesels viss ir Ok, bet kad pabrauc, tad sāk spidometrs un tahometrs lēkāt, kā arī piespiežot bremmzes, tahometrs lēkā augšā - lejā un pēc tam apstājoties vairs nelec un aķis ir tukš. Aķis ir jauns.
Tas varētu būt regulātors vai arī cita vaina jāmeklē? Moš kaut kas uz īso kaut kur iet?


tas varētu būt regulators. man bija honda un piedziivoju reiz līdzīgu siuāciju.
Ja pašam patīk nodaroties, tad pameklē, ir apraksti kā pārbaudīt ar testeri vai ģenerators ir kārtība - attiecīgi ja tas ir OK, tad vainīgs RR.

Offline

Anri
07. Sep 2011, 15:40#12273

Kopš: 30. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: VTR 1000


07 Sep 2011, 15:20:24 Sasha rakstīja:

07 Sep 2011, 13:01:14 Anri rakstīja:
Kādas ir pazīmes, kad sprieguma regulātors nobrūk?
Jo man sāk kaut kas nesaprotams notikt ar strāvu, kamēr aķis ir vesels viss ir Ok, bet kad pabrauc, tad sāk spidometrs un tahometrs lēkāt, kā arī piespiežot bremmzes, tahometrs lēkā augšā - lejā un pēc tam apstājoties vairs nelec un aķis ir tukš. Aķis ir jauns.
Tas varētu būt regulātors vai arī cita vaina jāmeklē? Moš kaut kas uz īso kaut kur iet?


tas varētu būt regulators. man bija honda un piedziivoju reiz līdzīgu siuāciju.
Ja pašam patīk nodaroties, tad pameklē, ir apraksti kā pārbaudīt ar testeri vai ģenerators ir kārtība - attiecīgi ja tas ir OK, tad vainīgs RR.



Paldies!
Vēl pamanīju, ka pie regulātora štekeris ir melns palicis un nedaudz sakusis kopā, tad laikam tiešām ir sprieguma regulātors?

-----------------
Frozen Company

Offline

Sasha
07. Sep 2011, 15:45#12274

Kopš: 30. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: Triumph


07 Sep 2011, 15:40:48 Anri rakstīja:

07 Sep 2011, 15:20:24 Sasha rakstīja:

07 Sep 2011, 13:01:14 Anri rakstīja:
Kādas ir pazīmes, kad sprieguma regulātors nobrūk?
Jo man sāk kaut kas nesaprotams notikt ar strāvu, kamēr aķis ir vesels viss ir Ok, bet kad pabrauc, tad sāk spidometrs un tahometrs lēkāt, kā arī piespiežot bremmzes, tahometrs lēkā augšā - lejā un pēc tam apstājoties vairs nelec un aķis ir tukš. Aķis ir jauns.
Tas varētu būt regulātors vai arī cita vaina jāmeklē? Moš kaut kas uz īso kaut kur iet?


tas varētu būt regulators. man bija honda un piedziivoju reiz līdzīgu siuāciju.
Ja pašam patīk nodaroties, tad pameklē, ir apraksti kā pārbaudīt ar testeri vai ģenerators ir kārtība - attiecīgi ja tas ir OK, tad vainīgs RR.



Paldies!
Vēl pamanīju, ka pie regulātora štekeris ir melns palicis un nedaudz sakusis kopā, tad laikam tiešām ir sprieguma regulātors?


vēl iepriecināšu, ka tas relejs var būt jauno aķi sapisis. Vismaz mana pieredze ir, ka viss bija kārtībā tad, kad nomainīju abus (akumulatoru un rr).

Offline

Bruklyn
07. Sep 2011, 15:46#12275

Kopš: 27. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 882

Braucu ar: GS650f/GSXR


07 Sep 2011, 15:04:11 Duke11 rakstīja:
Lūk problēma video formātā , lūdzu palīdziet!
http://www.vimeo.com/28707251

man te kautkādi vietēji garāžas sēdētāji teica,ka karburatoram arī esot skrūve kas regulē gaisa padevi?? man ir tikai brīvgaitas
edit: pie 30sekundes es izrāvu čoku , un aplauzos,jo domāju ka bendzīns nāk par maz..


Pārbaudi savam karbiņam Accelerator pump, vai ir pareizi noregulēts paskaties pec manuaļa cik lielai jābūt atstarpei (bij kaut kādi 0,5mm , bet labāk pārbaudi manuālī) un nekur neķeras, sīkāk kas tas ir un kur ir vari pačolet te: http://www.youtube.com/watch?v=hOF1s5jlB9Q

[ Šo ziņu laboja Bruklyn, 07 Sep 2011, 15:47:00 ]



-----------------
http://www.uvs.lv/ - Kases sistēmas, programmatūra, apkalpošana

Offline

Duke11
07. Sep 2011, 15:51#12276

Kopš: 06. Jun 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 165

Braucu ar: 200 Dual Sport :@:@


Pārbaudi savam karbiņam Accelerator pump, vai ir pareizi noregulēts paskaties pec manuaļa cik lielai jābūt atstarpei (bij kaut kādi 0,5mm , bet labāk pārbaudi manuālī) un nekur neķeras, sīkāk kas tas ir un kur ir vari pačolet te: http://www.youtube.com/watch?v=hOF1s5jlB9Q

Uj,nebūs man tāda tipa karbiņš,viņam trose iet augšā kur adata, reku nu šitāds,taka bildē
http://www.kazumausaonline.com/images/100719IMG_CA279-27.jpg

uz viņu pašu rakstīts JAPAN

Offline

Bruklyn
07. Sep 2011, 15:56#12277

Kopš: 27. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 882

Braucu ar: GS650f/GSXR


07 Sep 2011, 15:51:39 Duke11 rakstīja:

Pārbaudi savam karbiņam Accelerator pump, vai ir pareizi noregulēts paskaties pec manuaļa cik lielai jābūt atstarpei (bij kaut kādi 0,5mm , bet labāk pārbaudi manuālī) un nekur neķeras, sīkāk kas tas ir un kur ir vari pačolet te: http://www.youtube.com/watch?v=hOF1s5jlB9Q

Uj,nebūs man tāda tipa karbiņš,viņam trose iet augšā kur adata, reku nu šitāds,taka bildē
http://www.kazumausaonline.com/images/100719IMG_CA279-27.jpg

uz viņu pašu rakstīts JAPAN

Nu tad atliek vien tīrīšana, un pārbaudi vai degvielas trubiņa nav par garu (salocīta), jo izklausās ka tev nespēj degvielu padot tik daudz cik gribas

-----------------
http://www.uvs.lv/ - Kases sistēmas, programmatūra, apkalpošana

Offline

Anri
07. Sep 2011, 15:58#12278

Kopš: 30. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14

Braucu ar: VTR 1000


07 Sep 2011, 15:45:04 Sasha rakstīja:

07 Sep 2011, 15:40:48 Anri rakstīja:

07 Sep 2011, 15:20:24 Sasha rakstīja:

07 Sep 2011, 13:01:14 Anri rakstīja:
Kādas ir pazīmes, kad sprieguma regulātors nobrūk?
Jo man sāk kaut kas nesaprotams notikt ar strāvu, kamēr aķis ir vesels viss ir Ok, bet kad pabrauc, tad sāk spidometrs un tahometrs lēkāt, kā arī piespiežot bremmzes, tahometrs lēkā augšā - lejā un pēc tam apstājoties vairs nelec un aķis ir tukš. Aķis ir jauns.
Tas varētu būt regulātors vai arī cita vaina jāmeklē? Moš kaut kas uz īso kaut kur iet?


tas varētu būt regulators. man bija honda un piedziivoju reiz līdzīgu siuāciju.
Ja pašam patīk nodaroties, tad pameklē, ir apraksti kā pārbaudīt ar testeri vai ģenerators ir kārtība - attiecīgi ja tas ir OK, tad vainīgs RR.



Paldies!
Vēl pamanīju, ka pie regulātora štekeris ir melns palicis un nedaudz sakusis kopā, tad laikam tiešām ir sprieguma regulātors?


vēl iepriecināšu, ka tas relejs var būt jauno aķi sapisis. Vismaz mana pieredze ir, ka viss bija kārtībā tad, kad nomainīju abus (akumulatoru un rr).


Zaje...is, ielidojums
Labi, ka sezonas beigas jau drīz!

-----------------
Frozen Company

Offline

quickordead
07. Sep 2011, 16:11#12279

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 166

Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650


07 Sep 2011, 15:04:11 Duke11 rakstīja:
Lūk problēma video formātā , lūdzu palīdziet!
http://www.vimeo.com/28707251

man te kautkādi vietēji garāžas sēdētāji teica,ka karburatoram arī esot skrūve kas regulē gaisa padevi?? man ir tikai brīvgaitas
edit: pie 30sekundes es izrāvu čoku , un aplauzos,jo domāju ka bendzīns nāk par maz..

Ja šitā problēma parādijas pēkšni (tipa - agrāk tā nebija) tad droši vien kkas aizsērējis - sākot no gaisa un degvielas filtriem līdz netīrumiem un ūdenim karburatorā.
BrĪvgaitu regulē ar 2 skrūvēm, bet tā izklausās + - OK, vidējos apgriezienus ar adatu , pilnu ručku regulē tikai mainot galveno dīzi, iespējams tā ir aizsērējusi,izpūt, varbūt palīdz.

-----------------
Kickin' It Old School

Offline

Duke11
07. Sep 2011, 21:24#12280

Kopš: 06. Jun 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 165

Braucu ar: 200 Dual Sport :@:@


Ja šitā problēma parādijas pēkšni (tipa - agrāk tā nebija) tad droši vien kkas aizsērējis - sākot no gaisa un degvielas filtriem līdz netīrumiem un ūdenim karburatorā.
BrĪvgaitu regulē ar 2 skrūvēm, bet tā izklausās + - OK, vidējos apgriezienus ar adatu , pilnu ručku regulē tikai mainot galveno dīzi, iespējams tā ir aizsērējusi,izpūt, varbūt palīdz.

viss tas murgs sākās nesen pēc moča iegādes,kādas 2nedēļas nobraucu un tad tāds gļuks uzradās
karburators jau jaukts kādas 2reizes,iztīrīju,paregulēju mazliet mazāku līmeni,jo iesākumā vispār pa tām divām trubiņām kas no viņa nāca ārā (karbja) noslāpējot motoru gāzās ārā bendža,krāniņš vienīgi palīdzēja,bet nu stāsts nav par to.

Labi,kad būs kāds saulains laiks varētu mēģināt vēlreiz atārdīt,un paskatīties pret gaismu vai dīzei caurums nav aizpujis , bet nu.. izņēmu sveci -smukiņa brūnīga nevis melna vai bāla

Offline