Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
quickordead | 06. Sep 2011, 11:16 | #12261 |
| Kopš: 03. May 2011
No: Tukums
Ziņojumi: 166
Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650
|
05 Sep 2011, 21:32:27 Duke11 rakstīja:
http://www.bildites.lv/images/1j0q22pjggcks2o0ttlo.jpg
kādu funkciju viņš pilda?
Cik nu es tur redzēju,iet pie cilindra klāt sānā un pie karburatora ieplūdes pie cilindra
To sistēmu var mierīgi nahrenizēt,tā tikai atgaāzu sastāvu ietekmē,tkai kartīgi jānoslēdz visas vietas kur trubiņas bija klāt - gan pie izplūdes,gan karburatora un ja nu kur vēl.
Šķiet KTM pat ir oriģinali zaglušku komplekti pieejami for racing use only
Te par KTM LC4
http://www.adventure-enduro.de/motorrad/ktm/motor/abgas/
----------------- Kickin' It Old School | Offline | | |
Duke11 | 06. Sep 2011, 22:23 | #12262 |
| Kopš: 06. Jun 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 165
Braucu ar: 200 Dual Sport :@:@
|
Funkcionālā shēma šinī linkā
Domāts ekoloģijai, pie pilnas ručkas padod svaigu gaisu izpūtējā lai labāk sadedzinātu nesadegušo degvielu.
Varbūt tas ir iemesls,kapēc silts vai auksts.. mocim nevar iedot pilnu ručku? brīvgaitā vai ātrumā vienkārši pieķerot ručku no augšas un cik tad nu viņai tas gājiens (salīdzinājumā garš) , tad visu to noraujot līdz galam mocis taka uz sekundi nevis noslāpst bet apklust taka viņam aiztaisītu visu ciet gaisam,bendzīnam. bet tā mērenāk gāzi piedot var un tad līdz galam... Vienkārši gribējās ar 1ātrumu pilnā ručkā ratā paraut,bet tikko iedevu pilnā bija tas noslāpšanas moments | Offline | | |
quickordead | 06. Sep 2011, 23:39 | #12263 |
| Kopš: 03. May 2011
No: Tukums
Ziņojumi: 166
Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650
| Hmm,varbūt vienkārši par liesu degmaisījums - pacel karburātorā adatu par iedaļu uz augšu. Jeb kaut kur pa tām trubiņām piesūc lieku gaisu - varbūt saplaisājušas.
----------------- Kickin' It Old School | Offline | | |
|
bepino | 07. Sep 2011, 12:35 | #12264 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 108
Braucu ar: CB1300
| Klau, spečuki. Kur var nopirkt ķīniešu močiem / rolleriem detaļas? Ir tāds veikals Rīgā? | Offline | | |
panika_ | 07. Sep 2011, 12:38 | #12265 |
| Kopš: 01. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 539
Braucu ar: bandit
|
07 Sep 2011, 12:35:13 bepino rakstīja:
Klau, spečuki. Kur var nopirkt ķīniešu močiem / rolleriem detaļas? Ir tāds veikals Rīgā?
zinu divus rolleru veikalus: viens uz valdemara/eeveles krusta,otrs maajaa aiz taa santehnikas veikala (simba samba vai kaavinu tur) pie meebelju nama
----------------- www.fotOblog.lv | Offline | | |
Duke11 | 07. Sep 2011, 12:40 | #12266 |
| Kopš: 06. Jun 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 165
Braucu ar: 200 Dual Sport :@:@
|
07 Sep 2011, 12:35:13 bepino rakstīja:
Klau, spečuki. Kur var nopirkt ķīniešu močiem / rolleriem detaļas? Ir tāds veikals Rīgā?
takā man iepriekš bija 125cc ķīna - motomeistars.lv ! | Offline | | |
ghost_az | 07. Sep 2011, 12:42 | #12267 |
| Kopš: 10. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 426
Braucu ar: vienu "R"
|
07 Sep 2011, 12:35:13 bepino rakstīja:
Klau, spečuki. Kur var nopirkt ķīniešu močiem / rolleriem detaļas? Ir tāds veikals Rīgā?
Kaut vai Motofavorītā, tad vēl uz Mūkusalas ielas pirms apļa (ja brauc no akmens tilta puses).
Kāds vispār aparāts?
| Offline | | |
ParaTr00per | 07. Sep 2011, 12:43 | #12268 |
| Kopš: 11. May 2011
Ziņojumi: 252
Braucu ar:
|
07 Sep 2011, 12:35:13 bepino rakstīja:
Klau, spečuki. Kur var nopirkt ķīniešu močiem / rolleriem detaļas? Ir tāds veikals Rīgā?
taa uz sitiena -
ABI-T
Modris-K | Offline | | |
bepino | 07. Sep 2011, 12:48 | #12269 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 108
Braucu ar: CB1300
| Paldies | Offline | | |
Anri | 07. Sep 2011, 13:01 | #12270 |
| Kopš: 30. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14
Braucu ar: VTR 1000
| Kādas ir pazīmes, kad sprieguma regulātors nobrūk?
Jo man sāk kaut kas nesaprotams notikt ar strāvu, kamēr aķis ir vesels viss ir Ok, bet kad pabrauc, tad sāk spidometrs un tahometrs lēkāt, kā arī piespiežot bremmzes, tahometrs lēkā augšā - lejā un pēc tam apstājoties vairs nelec un aķis ir tukš. Aķis ir jauns.
Tas varētu būt regulātors vai arī cita vaina jāmeklē? Moš kaut kas uz īso kaut kur iet?
----------------- Frozen Company | Offline | | |
Duke11 | 07. Sep 2011, 15:04 | #12271 |
| Kopš: 06. Jun 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 165
Braucu ar: 200 Dual Sport :@:@
| Lūk problēma video formātā , lūdzu palīdziet!
http://www.vimeo.com/28707251
man te kautkādi vietēji garāžas sēdētāji teica,ka karburatoram arī esot skrūve kas regulē gaisa padevi?? man ir tikai brīvgaitas
edit: pie 30sekundes es izrāvu čoku , un aplauzos,jo domāju ka bendzīns nāk par maz.. [ Šo ziņu laboja Duke11, 07 Sep 2011, 15:09:09 ] | Offline | | |
Sasha | 07. Sep 2011, 15:20 | #12272 |
| Kopš: 30. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 150
Braucu ar: Triumph
|
07 Sep 2011, 13:01:14 Anri rakstīja:
Kādas ir pazīmes, kad sprieguma regulātors nobrūk?
Jo man sāk kaut kas nesaprotams notikt ar strāvu, kamēr aķis ir vesels viss ir Ok, bet kad pabrauc, tad sāk spidometrs un tahometrs lēkāt, kā arī piespiežot bremmzes, tahometrs lēkā augšā - lejā un pēc tam apstājoties vairs nelec un aķis ir tukš. Aķis ir jauns.
Tas varētu būt regulātors vai arī cita vaina jāmeklē? Moš kaut kas uz īso kaut kur iet?
tas varētu būt regulators. man bija honda un piedziivoju reiz līdzīgu siuāciju.
Ja pašam patīk nodaroties, tad pameklē, ir apraksti kā pārbaudīt ar testeri vai ģenerators ir kārtība - attiecīgi ja tas ir OK, tad vainīgs RR.
| Offline | | |
Anri | 07. Sep 2011, 15:40 | #12273 |
| Kopš: 30. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14
Braucu ar: VTR 1000
|
07 Sep 2011, 15:20:24 Sasha rakstīja:
07 Sep 2011, 13:01:14 Anri rakstīja:
Kādas ir pazīmes, kad sprieguma regulātors nobrūk?
Jo man sāk kaut kas nesaprotams notikt ar strāvu, kamēr aķis ir vesels viss ir Ok, bet kad pabrauc, tad sāk spidometrs un tahometrs lēkāt, kā arī piespiežot bremmzes, tahometrs lēkā augšā - lejā un pēc tam apstājoties vairs nelec un aķis ir tukš. Aķis ir jauns.
Tas varētu būt regulātors vai arī cita vaina jāmeklē? Moš kaut kas uz īso kaut kur iet?
tas varētu būt regulators. man bija honda un piedziivoju reiz līdzīgu siuāciju.
Ja pašam patīk nodaroties, tad pameklē, ir apraksti kā pārbaudīt ar testeri vai ģenerators ir kārtība - attiecīgi ja tas ir OK, tad vainīgs RR.
Paldies!
Vēl pamanīju, ka pie regulātora štekeris ir melns palicis un nedaudz sakusis kopā, tad laikam tiešām ir sprieguma regulātors?
----------------- Frozen Company | Offline | | |
Sasha | 07. Sep 2011, 15:45 | #12274 |
| Kopš: 30. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 150
Braucu ar: Triumph
|
07 Sep 2011, 15:40:48 Anri rakstīja:
07 Sep 2011, 15:20:24 Sasha rakstīja:
07 Sep 2011, 13:01:14 Anri rakstīja:
Kādas ir pazīmes, kad sprieguma regulātors nobrūk?
Jo man sāk kaut kas nesaprotams notikt ar strāvu, kamēr aķis ir vesels viss ir Ok, bet kad pabrauc, tad sāk spidometrs un tahometrs lēkāt, kā arī piespiežot bremmzes, tahometrs lēkā augšā - lejā un pēc tam apstājoties vairs nelec un aķis ir tukš. Aķis ir jauns.
Tas varētu būt regulātors vai arī cita vaina jāmeklē? Moš kaut kas uz īso kaut kur iet?
tas varētu būt regulators. man bija honda un piedziivoju reiz līdzīgu siuāciju.
Ja pašam patīk nodaroties, tad pameklē, ir apraksti kā pārbaudīt ar testeri vai ģenerators ir kārtība - attiecīgi ja tas ir OK, tad vainīgs RR.
Paldies!
Vēl pamanīju, ka pie regulātora štekeris ir melns palicis un nedaudz sakusis kopā, tad laikam tiešām ir sprieguma regulātors?
vēl iepriecināšu, ka tas relejs var būt jauno aķi sapisis. Vismaz mana pieredze ir, ka viss bija kārtībā tad, kad nomainīju abus (akumulatoru un rr). | Offline | | |
Bruklyn | 07. Sep 2011, 15:46 | #12275 |
| Kopš: 27. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 882
Braucu ar: GS650f/GSXR
|
07 Sep 2011, 15:04:11 Duke11 rakstīja:
Lūk problēma video formātā , lūdzu palīdziet!
http://www.vimeo.com/28707251
man te kautkādi vietēji garāžas sēdētāji teica,ka karburatoram arī esot skrūve kas regulē gaisa padevi?? man ir tikai brīvgaitas
edit: pie 30sekundes es izrāvu čoku , un aplauzos,jo domāju ka bendzīns nāk par maz..
Pārbaudi savam karbiņam Accelerator pump, vai ir pareizi noregulēts paskaties pec manuaļa cik lielai jābūt atstarpei (bij kaut kādi 0,5mm , bet labāk pārbaudi manuālī) un nekur neķeras, sīkāk kas tas ir un kur ir vari pačolet te: http://www.youtube.com/watch?v=hOF1s5jlB9Q[ Šo ziņu laboja Bruklyn, 07 Sep 2011, 15:47:00 ]
----------------- http://www.uvs.lv/ - Kases sistēmas, programmatūra, apkalpošana | Offline | | |
Duke11 | 07. Sep 2011, 15:51 | #12276 |
| Kopš: 06. Jun 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 165
Braucu ar: 200 Dual Sport :@:@
|
Pārbaudi savam karbiņam Accelerator pump, vai ir pareizi noregulēts paskaties pec manuaļa cik lielai jābūt atstarpei (bij kaut kādi 0,5mm , bet labāk pārbaudi manuālī) un nekur neķeras, sīkāk kas tas ir un kur ir vari pačolet te: http://www.youtube.com/watch?v=hOF1s5jlB9Q
Uj,nebūs man tāda tipa karbiņš,viņam trose iet augšā kur adata, reku nu šitāds,taka bildē
http://www.kazumausaonline.com/images/100719IMG_CA279-27.jpg
uz viņu pašu rakstīts JAPAN | Offline | | |
Bruklyn | 07. Sep 2011, 15:56 | #12277 |
| Kopš: 27. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 882
Braucu ar: GS650f/GSXR
|
07 Sep 2011, 15:51:39 Duke11 rakstīja:
Pārbaudi savam karbiņam Accelerator pump, vai ir pareizi noregulēts paskaties pec manuaļa cik lielai jābūt atstarpei (bij kaut kādi 0,5mm , bet labāk pārbaudi manuālī) un nekur neķeras, sīkāk kas tas ir un kur ir vari pačolet te: http://www.youtube.com/watch?v=hOF1s5jlB9Q
Uj,nebūs man tāda tipa karbiņš,viņam trose iet augšā kur adata, reku nu šitāds,taka bildē
http://www.kazumausaonline.com/images/100719IMG_CA279-27.jpg
uz viņu pašu rakstīts JAPAN
Nu tad atliek vien tīrīšana, un pārbaudi vai degvielas trubiņa nav par garu (salocīta), jo izklausās ka tev nespēj degvielu padot tik daudz cik gribas
----------------- http://www.uvs.lv/ - Kases sistēmas, programmatūra, apkalpošana | Offline | | |
Anri | 07. Sep 2011, 15:58 | #12278 |
| Kopš: 30. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14
Braucu ar: VTR 1000
|
07 Sep 2011, 15:45:04 Sasha rakstīja:
07 Sep 2011, 15:40:48 Anri rakstīja:
07 Sep 2011, 15:20:24 Sasha rakstīja:
07 Sep 2011, 13:01:14 Anri rakstīja:
Kādas ir pazīmes, kad sprieguma regulātors nobrūk?
Jo man sāk kaut kas nesaprotams notikt ar strāvu, kamēr aķis ir vesels viss ir Ok, bet kad pabrauc, tad sāk spidometrs un tahometrs lēkāt, kā arī piespiežot bremmzes, tahometrs lēkā augšā - lejā un pēc tam apstājoties vairs nelec un aķis ir tukš. Aķis ir jauns.
Tas varētu būt regulātors vai arī cita vaina jāmeklē? Moš kaut kas uz īso kaut kur iet?
tas varētu būt regulators. man bija honda un piedziivoju reiz līdzīgu siuāciju.
Ja pašam patīk nodaroties, tad pameklē, ir apraksti kā pārbaudīt ar testeri vai ģenerators ir kārtība - attiecīgi ja tas ir OK, tad vainīgs RR.
Paldies!
Vēl pamanīju, ka pie regulātora štekeris ir melns palicis un nedaudz sakusis kopā, tad laikam tiešām ir sprieguma regulātors?
vēl iepriecināšu, ka tas relejs var būt jauno aķi sapisis. Vismaz mana pieredze ir, ka viss bija kārtībā tad, kad nomainīju abus (akumulatoru un rr).
Zaje...is, ielidojums
Labi, ka sezonas beigas jau drīz!
----------------- Frozen Company | Offline | | |
quickordead | 07. Sep 2011, 16:11 | #12279 |
| Kopš: 03. May 2011
No: Tukums
Ziņojumi: 166
Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650
|
07 Sep 2011, 15:04:11 Duke11 rakstīja:
Lūk problēma video formātā , lūdzu palīdziet!
http://www.vimeo.com/28707251
man te kautkādi vietēji garāžas sēdētāji teica,ka karburatoram arī esot skrūve kas regulē gaisa padevi?? man ir tikai brīvgaitas
edit: pie 30sekundes es izrāvu čoku , un aplauzos,jo domāju ka bendzīns nāk par maz..
Ja šitā problēma parādijas pēkšni (tipa - agrāk tā nebija) tad droši vien kkas aizsērējis - sākot no gaisa un degvielas filtriem līdz netīrumiem un ūdenim karburatorā.
BrĪvgaitu regulē ar 2 skrūvēm, bet tā izklausās + - OK, vidējos apgriezienus ar adatu , pilnu ručku regulē tikai mainot galveno dīzi, iespējams tā ir aizsērējusi,izpūt, varbūt palīdz.
----------------- Kickin' It Old School | Offline | | |
Duke11 | 07. Sep 2011, 21:24 | #12280 |
| Kopš: 06. Jun 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 165
Braucu ar: 200 Dual Sport :@:@
|
Ja šitā problēma parādijas pēkšni (tipa - agrāk tā nebija) tad droši vien kkas aizsērējis - sākot no gaisa un degvielas filtriem līdz netīrumiem un ūdenim karburatorā.
BrĪvgaitu regulē ar 2 skrūvēm, bet tā izklausās + - OK, vidējos apgriezienus ar adatu , pilnu ručku regulē tikai mainot galveno dīzi, iespējams tā ir aizsērējusi,izpūt, varbūt palīdz.
viss tas murgs sākās nesen pēc moča iegādes,kādas 2nedēļas nobraucu un tad tāds gļuks uzradās
karburators jau jaukts kādas 2reizes,iztīrīju,paregulēju mazliet mazāku līmeni,jo iesākumā vispār pa tām divām trubiņām kas no viņa nāca ārā (karbja) noslāpējot motoru gāzās ārā bendža,krāniņš vienīgi palīdzēja,bet nu stāsts nav par to.
Labi,kad būs kāds saulains laiks varētu mēģināt vēlreiz atārdīt,un paskatīties pret gaismu vai dīzei caurums nav aizpujis , bet nu.. izņēmu sveci -smukiņa brūnīga nevis melna vai bāla | Offline | | |
|
|