Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Archy96
29. Aug 2011, 21:15#12212

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


29 Aug 2011, 21:11:09 MrGreen rakstīja:
Pēc kā var pateikt, ka kloķvārpsta ir salocīta?


Ieliekot virpā centros un nomērot ar indikātoru.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

tomats
29. Aug 2011, 23:08#12213

Kopš: 19. May 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 88

Braucu ar: K1200S

specuki ka tur bij, lai robi butu garāki pr. zobratam +1 vai -1 zobs

Offline

Fastarow
29. Aug 2011, 23:31#12214

Kopš: 30. Nov 2009

Ziņojumi: 1835

Braucu ar:

+1

-----------------
Ja tu visu kontrolē - tu brauc stipri pa lēnu...

Offline

tomats
29. Aug 2011, 23:33#12215

Kopš: 19. May 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 88

Braucu ar: K1200S


29 Aug 2011, 23:31:15 Fastarow rakstīja:
+1
danke !?!

[ Šo ziņu laboja tomats, 29 Aug 2011, 23:34:06 ]

Offline

aivarsk
30. Aug 2011, 18:05#12216

Kopš: 21. Mar 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: 520 4T


29 Aug 2011, 21:45:10 MrGreen rakstīja:

29 Aug 2011, 21:15:40 Archy96 rakstīja:

29 Aug 2011, 21:11:09 MrGreen rakstīja:
Pēc kā var pateikt, ka kloķvārpsta ir salocīta?


Ieliekot virpā centros un nomērot ar indikātoru.


Sanāk tikai jaucot motoru ārā? Vai citas pazīmes?
ja saliekts ir tikai ārējais gals, tad to var taisnot no ārpuses?

pieliec indikatoru pie aizdomīgā gala un pagriez kloķeni,tā savos pamatgultņos sēž pietiekami stabili, ar to pietiks lai konstatētu faktu.

Offline

Modrs
30. Aug 2011, 22:19#12217

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

jautājums ne pa moto tēmu.

vai kāds zin, kas par blivi ir pašam sūkņa korpusam, un kas viņā ir iekšā.
man vairs lāgā nesūc, pieļauju, ka aizaudzis ar katlakmeni un rūsum un gribu to attaisīt vaļā

Offline

Modrs
30. Aug 2011, 22:21#12218

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


30 Aug 2011, 18:05:24 aivarsk rakstīja:

29 Aug 2011, 21:45:10 MrGreen rakstīja:

29 Aug 2011, 21:15:40 Archy96 rakstīja:

29 Aug 2011, 21:11:09 MrGreen rakstīja:
Pēc kā var pateikt, ka kloķvārpsta ir salocīta?


Ieliekot virpā centros un nomērot ar indikātoru.


Sanāk tikai jaucot motoru ārā? Vai citas pazīmes?
ja saliekts ir tikai ārējais gals, tad to var taisnot no ārpuses?

pieliec indikatoru pie aizdomīgā gala un pagriez kloķeni,tā savos pamatgultņos sēž pietiekami stabili, ar to pietiks lai konstatētu faktu.



krievu močiem, ja bija līka kloķene, aizdedze negāja īsti ritīgi. varbūt te arī tā pa prastomu var noņemt aizdedzes un/vai sajūga vākus un konstatēt

Offline

Niks
31. Aug 2011, 13:26#12219

Kopš: 14. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 110

Braucu ar: Virago un Octavia

Jautājums par starteriem, kurš varētu līdzēt savest kārtībā virago 750, 1984.gada starteri!?
problēma sekojoša, brīžiem griež normāli,brīžiem tā kā aiziet pa tukšo, ko pavada tāda tarkšķoša skaņa.

paldies

Offline

Difers
31. Aug 2011, 13:33#12220

Kopš: 25. Mar 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 334

Braucu ar: BMW K1600GT


31 Aug 2011, 13:26:50 Niks rakstīja:
Jautājums par starteriem, kurš varētu līdzēt savest kārtībā virago 750, 1984.gada starteri!?
problēma sekojoša, brīžiem griež normāli,brīžiem tā kā aiziet pa tukšo, ko pavada tāda tarkšķoša skaņa.

paldies

Tā ir virāgu slimība. Tur tā konstrukcija ir stulba. Vienīgais ko var ir izjaukt, apskatīt vai zobi nav apjāti, uztaisīt stingrāku bremzi tam zobratam kurš ieslēdz sazobi, un tad cerēt ka būs labāk. Ideāli vēl nevienam nav bijis.

Offline

Niks
31. Aug 2011, 13:38#12221

Kopš: 14. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 110

Braucu ar: Virago un Octavia


31 Aug 2011, 13:33:53 Difers rakstīja:

31 Aug 2011, 13:26:50 Niks rakstīja:
Jautājums par starteriem, kurš varētu līdzēt savest kārtībā virago 750, 1984.gada starteri!?
problēma sekojoša, brīžiem griež normāli,brīžiem tā kā aiziet pa tukšo, ko pavada tāda tarkšķoša skaņa.

paldies

Tā ir virāgu slimība. Tur tā konstrukcija ir stulba. Vienīgais ko var ir izjaukt, apskatīt vai zobi nav apjāti, uztaisīt stingrāku bremzi tam zobratam kurš ieslēdz sazobi, un tad cerēt ka būs labāk. Ideāli vēl nevienam nav bijis.


Par to, ka slimība biju dzirdējis
Paldies par padomu un jāmēģina kaut kā atrisināt!

Offline

eds
31. Aug 2011, 13:42#12222

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


31 Aug 2011, 12:34:35 MrGreen rakstīja:
Tagad ir jauns jautājums par kloķvārpstām, kāda ir pieļaujamais daudz - cik tā drīkst būt salocīta? Cik mm/desmitdaļas?


manuāli nokačā un apsties.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

grei
31. Aug 2011, 18:18#12223

Kopš: 27. Aug 2010

Ziņojumi: 15

Braucu ar:

vai gsxr1000k7 priekšējie br.diski der arī uz k4,k5?

Offline

dzeksis
01. Sep 2011, 09:19#12224

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW

Kas varētu būt, ka pie tuvojās bāka tukša, pirms iedegās, ka jāpārslēdz rezerve.. mocis sāk bubināt un pazūd jauda.. sākumā, domāju ka vaina svecēs, nomainīju.. bet tāpat.. kā iet uz beigām,bākā palikuši ~ 3 litri, tā sāk niķoties. It sevišķi, ja gribās iedot ručkā..
Velk iekšā gaisu? Vai sūknis iet pa pipec..
Honda Cb600f

Offline

maniac
01. Sep 2011, 10:11#12225

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5170

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


01 Sep 2011, 09:19:32 dzeksis rakstīja:
Kas varētu būt, ka pie tuvojās bāka tukša, pirms iedegās, ka jāpārslēdz rezerve.. mocis sāk bubināt un pazūd jauda.. sākumā, domāju ka vaina svecēs, nomainīju.. bet tāpat.. kā iet uz beigām,bākā palikuši ~ 3 litri, tā sāk niķoties. It sevišķi, ja gribās iedot ručkā..
Velk iekšā gaisu? Vai sūknis iet pa pipec..
Honda Cb600f

Tev tur ir krāns, kas jāpārgriež uz rezervi? Ja ir, kad pārslēdz, simptoms saglabājas?

[ Šo ziņu laboja maniac, 01 Sep 2011, 10:11:26 ]

Offline

dzeksis
01. Sep 2011, 10:32#12226

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


01 Sep 2011, 10:11:04 maniac rakstīja:

01 Sep 2011, 09:19:32 dzeksis rakstīja:
Kas varētu būt, ka pie tuvojās bāka tukša, pirms iedegās, ka jāpārslēdz rezerve.. mocis sāk bubināt un pazūd jauda.. sākumā, domāju ka vaina svecēs, nomainīju.. bet tāpat.. kā iet uz beigām,bākā palikuši ~ 3 litri, tā sāk niķoties. It sevišķi, ja gribās iedot ručkā..
Velk iekšā gaisu? Vai sūknis iet pa pipec..
Honda Cb600f

Tev tur ir krāns, kas jāpārgriež uz rezervi? Ja ir, kad pārslēdz, simptoms saglabājas?


jep, pagriežot uz rezervi viss aizet... tur tā lieta! ne slāpsts, viss griežās..

Bet kkā stulbi, gribās braukt līdz rezervei, kad iedegās lampa un tad pārslēdzos uz redzerves..

[ Šo ziņu laboja dzeksis, 01 Sep 2011, 10:33:16 ]

Offline

UDT
01. Sep 2011, 10:42#12227

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama

Nav taa ka vienkaarshi beidzas bendža? Un taapeec neiet?

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

GT
01. Sep 2011, 11:16#12228

Kopš: 25. Sep 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 467

Braucu ar: R1

yzf 750r 1994 gada vispar tada rezerve ir, pamekleeju kkadus griezamus klokus un vienigais kas tur ir ir coks

Offline

feciic
01. Sep 2011, 11:37#12229

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


01 Sep 2011, 10:32:17 dzeksis rakstīja:

01 Sep 2011, 10:11:04 maniac rakstīja:

01 Sep 2011, 09:19:32 dzeksis rakstīja:
Kas varētu būt, ka pie tuvojās bāka tukša, pirms iedegās, ka jāpārslēdz rezerve.. mocis sāk bubināt un pazūd jauda.. sākumā, domāju ka vaina svecēs, nomainīju.. bet tāpat.. kā iet uz beigām,bākā palikuši ~ 3 litri, tā sāk niķoties. It sevišķi, ja gribās iedot ručkā..
Velk iekšā gaisu? Vai sūknis iet pa pipec..
Honda Cb600f

Tev tur ir krāns, kas jāpārgriež uz rezervi? Ja ir, kad pārslēdz, simptoms saglabājas?


jep, pagriežot uz rezervi viss aizet... tur tā lieta! ne slāpsts, viss griežās..

Bet kkā stulbi, gribās braukt līdz rezervei, kad iedegās lampa un tad pārslēdzos uz redzerves..

Vispār jau lampa nozīmē to ka degviela ir zem kautkāda līmeņa nevis to ka jāpārslēdz uz rezervi.
Man kautkā liekas pašsaprotami kad brīdī kad mocis sāk taisīt buēē tad griež krānu uz rezervi un skatās pēc tankštelles.

Offline

dzeksis
01. Sep 2011, 12:27#12230

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


01 Sep 2011, 10:42:57 UDT rakstīja:
Nav taa ka vienkaarshi beidzas bendža? Un taapeec neiet?


nu bākā jālien vimaz 16 Litri... bet pie 13Litriem sāk taisīt BŪūū... nu ok, nav ko tik tukšu bāku izbraukt.. bet jebkurā gadījumā.. ar 13L, varu droši 300 noskriet.. Jātankojās ik pēc 200km..

Offline

maniac
01. Sep 2011, 13:30#12231

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5170

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


01 Sep 2011, 12:27:32 dzeksis rakstīja:

01 Sep 2011, 10:42:57 UDT rakstīja:
Nav taa ka vienkaarshi beidzas bendža? Un taapeec neiet?


nu bākā jālien vimaz 16 Litri... bet pie 13Litriem sāk taisīt BŪūū... nu ok, nav ko tik tukšu bāku izbraukt.. bet jebkurā gadījumā.. ar 13L, varu droši 300 noskriet.. Jātankojās ik pēc 200km..

Bet par ko tad Tu brīnies?! Bendža beidzas un mocis neiet. Loooģiski! Brīnums ir tas, ka Tev ir gan lampa, gan krāns. Parasti - vai nu viens, vai otrs. Ir vēl brīnumi ar divām lampām. Esmu tādu lietojis.Viena iedegas, kad paliek 5 litri, otra - kad 3.

Offline