Autors | Ziņojums |
Archy96 | 29. Aug 2011, 21:15 | #12212 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
29 Aug 2011, 21:11:09 MrGreen rakstīja:
Pēc kā var pateikt, ka kloķvārpsta ir salocīta?
Ieliekot virpā centros un nomērot ar indikātoru.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
tomats | 29. Aug 2011, 23:08 | #12213 |
|
Kopš: 19. May 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 88
Braucu ar: K1200S
| specuki ka tur bij, lai robi butu garāki pr. zobratam +1 vai -1 zobs |
Offline | |
|
Fastarow | 29. Aug 2011, 23:31 | #12214 |
|
Kopš: 30. Nov 2009
Ziņojumi: 1835
Braucu ar:
| +1
----------------- Ja tu visu kontrolē - tu brauc stipri pa lēnu...
|
Offline | |
|
|
tomats | 29. Aug 2011, 23:33 | #12215 |
|
Kopš: 19. May 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 88
Braucu ar: K1200S
|
29 Aug 2011, 23:31:15 Fastarow rakstīja:
+1
danke !?![ Šo ziņu laboja tomats, 29 Aug 2011, 23:34:06 ] |
Offline | |
|
aivarsk | 30. Aug 2011, 18:05 | #12216 |
|
Kopš: 21. Mar 2011
Ziņojumi: 185
Braucu ar: 520 4T
|
29 Aug 2011, 21:45:10 MrGreen rakstīja:
29 Aug 2011, 21:15:40 Archy96 rakstīja:
29 Aug 2011, 21:11:09 MrGreen rakstīja:
Pēc kā var pateikt, ka kloķvārpsta ir salocīta?
Ieliekot virpā centros un nomērot ar indikātoru.
Sanāk tikai jaucot motoru ārā? Vai citas pazīmes?
ja saliekts ir tikai ārējais gals, tad to var taisnot no ārpuses?
pieliec indikatoru pie aizdomīgā gala un pagriez kloķeni,tā savos pamatgultņos sēž pietiekami stabili, ar to pietiks lai konstatētu faktu.
|
Offline | |
|
Modrs | 30. Aug 2011, 22:19 | #12217 |
|
Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| jautājums ne pa moto tēmu.
vai kāds zin, kas par blivi ir pašam sūkņa korpusam, un kas viņā ir iekšā.
man vairs lāgā nesūc, pieļauju, ka aizaudzis ar katlakmeni un rūsum un gribu to attaisīt vaļā
|
Offline | |
|
Modrs | 30. Aug 2011, 22:21 | #12218 |
|
Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
|
30 Aug 2011, 18:05:24 aivarsk rakstīja:
29 Aug 2011, 21:45:10 MrGreen rakstīja:
29 Aug 2011, 21:15:40 Archy96 rakstīja:
29 Aug 2011, 21:11:09 MrGreen rakstīja:
Pēc kā var pateikt, ka kloķvārpsta ir salocīta?
Ieliekot virpā centros un nomērot ar indikātoru.
Sanāk tikai jaucot motoru ārā? Vai citas pazīmes?
ja saliekts ir tikai ārējais gals, tad to var taisnot no ārpuses?
pieliec indikatoru pie aizdomīgā gala un pagriez kloķeni,tā savos pamatgultņos sēž pietiekami stabili, ar to pietiks lai konstatētu faktu.
krievu močiem, ja bija līka kloķene, aizdedze negāja īsti ritīgi. varbūt te arī tā pa prastomu var noņemt aizdedzes un/vai sajūga vākus un konstatēt |
Offline | |
|
Niks | 31. Aug 2011, 13:26 | #12219 |
|
Kopš: 14. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 110
Braucu ar: Virago un Octavia
| Jautājums par starteriem, kurš varētu līdzēt savest kārtībā virago 750, 1984.gada starteri!?
problēma sekojoša, brīžiem griež normāli,brīžiem tā kā aiziet pa tukšo, ko pavada tāda tarkšķoša skaņa.
paldies |
Offline | |
|
Difers | 31. Aug 2011, 13:33 | #12220 |
|
Kopš: 25. Mar 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 334
Braucu ar: BMW K1600GT
|
31 Aug 2011, 13:26:50 Niks rakstīja:
Jautājums par starteriem, kurš varētu līdzēt savest kārtībā virago 750, 1984.gada starteri!?
problēma sekojoša, brīžiem griež normāli,brīžiem tā kā aiziet pa tukšo, ko pavada tāda tarkšķoša skaņa.
paldies
Tā ir virāgu slimība. Tur tā konstrukcija ir stulba. Vienīgais ko var ir izjaukt, apskatīt vai zobi nav apjāti, uztaisīt stingrāku bremzi tam zobratam kurš ieslēdz sazobi, un tad cerēt ka būs labāk. Ideāli vēl nevienam nav bijis. |
Offline | |
|
Niks | 31. Aug 2011, 13:38 | #12221 |
|
Kopš: 14. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 110
Braucu ar: Virago un Octavia
|
31 Aug 2011, 13:33:53 Difers rakstīja:
31 Aug 2011, 13:26:50 Niks rakstīja:
Jautājums par starteriem, kurš varētu līdzēt savest kārtībā virago 750, 1984.gada starteri!?
problēma sekojoša, brīžiem griež normāli,brīžiem tā kā aiziet pa tukšo, ko pavada tāda tarkšķoša skaņa.
paldies
Tā ir virāgu slimība. Tur tā konstrukcija ir stulba. Vienīgais ko var ir izjaukt, apskatīt vai zobi nav apjāti, uztaisīt stingrāku bremzi tam zobratam kurš ieslēdz sazobi, un tad cerēt ka būs labāk. Ideāli vēl nevienam nav bijis.
Par to, ka slimība biju dzirdējis
Paldies par padomu un jāmēģina kaut kā atrisināt! |
Offline | |
|
eds | 31. Aug 2011, 13:42 | #12222 |
|
Kopš: 10. Jul 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 3237
Braucu ar: laivu
|
31 Aug 2011, 12:34:35 MrGreen rakstīja:
Tagad ir jauns jautājums par kloķvārpstām, kāda ir pieļaujamais daudz - cik tā drīkst būt salocīta? Cik mm/desmitdaļas?
manuāli nokačā un apsties.
----------------- http://www.oxyehho.com/ |
Offline | |
|
grei | 31. Aug 2011, 18:18 | #12223 |
|
Kopš: 27. Aug 2010
Ziņojumi: 15
Braucu ar:
| vai gsxr1000k7 priekšējie br.diski der arī uz k4,k5? |
Offline | |
|
dzeksis | 01. Sep 2011, 09:19 | #12224 |
|
Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
| Kas varētu būt, ka pie tuvojās bāka tukša, pirms iedegās, ka jāpārslēdz rezerve.. mocis sāk bubināt un pazūd jauda.. sākumā, domāju ka vaina svecēs, nomainīju.. bet tāpat.. kā iet uz beigām,bākā palikuši ~ 3 litri, tā sāk niķoties. It sevišķi, ja gribās iedot ručkā..
Velk iekšā gaisu? Vai sūknis iet pa pipec..
Honda Cb600f |
Offline | |
|
maniac | 01. Sep 2011, 10:11 | #12225 |
|
Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5170
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
01 Sep 2011, 09:19:32 dzeksis rakstīja:
Kas varētu būt, ka pie tuvojās bāka tukša, pirms iedegās, ka jāpārslēdz rezerve.. mocis sāk bubināt un pazūd jauda.. sākumā, domāju ka vaina svecēs, nomainīju.. bet tāpat.. kā iet uz beigām,bākā palikuši ~ 3 litri, tā sāk niķoties. It sevišķi, ja gribās iedot ručkā..
Velk iekšā gaisu? Vai sūknis iet pa pipec..
Honda Cb600f
Tev tur ir krāns, kas jāpārgriež uz rezervi? Ja ir, kad pārslēdz, simptoms saglabājas?[ Šo ziņu laboja maniac, 01 Sep 2011, 10:11:26 ] |
Offline | |
|
dzeksis | 01. Sep 2011, 10:32 | #12226 |
|
Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
|
01 Sep 2011, 10:11:04 maniac rakstīja:
01 Sep 2011, 09:19:32 dzeksis rakstīja:
Kas varētu būt, ka pie tuvojās bāka tukša, pirms iedegās, ka jāpārslēdz rezerve.. mocis sāk bubināt un pazūd jauda.. sākumā, domāju ka vaina svecēs, nomainīju.. bet tāpat.. kā iet uz beigām,bākā palikuši ~ 3 litri, tā sāk niķoties. It sevišķi, ja gribās iedot ručkā..
Velk iekšā gaisu? Vai sūknis iet pa pipec..
Honda Cb600f
Tev tur ir krāns, kas jāpārgriež uz rezervi? Ja ir, kad pārslēdz, simptoms saglabājas?
jep, pagriežot uz rezervi viss aizet... tur tā lieta! ne slāpsts, viss griežās..
Bet kkā stulbi, gribās braukt līdz rezervei, kad iedegās lampa un tad pārslēdzos uz redzerves..[ Šo ziņu laboja dzeksis, 01 Sep 2011, 10:33:16 ] |
Offline | |
|
UDT | 01. Sep 2011, 10:42 | #12227 |
|
Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
| Nav taa ka vienkaarshi beidzas bendža? Un taapeec neiet?
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) |
Offline | |
|
GT | 01. Sep 2011, 11:16 | #12228 |
|
Kopš: 25. Sep 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 467
Braucu ar: R1
| yzf 750r 1994 gada vispar tada rezerve ir, pamekleeju kkadus griezamus klokus un vienigais kas tur ir ir coks |
Offline | |
|
feciic | 01. Sep 2011, 11:37 | #12229 |
|
Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
01 Sep 2011, 10:32:17 dzeksis rakstīja:
01 Sep 2011, 10:11:04 maniac rakstīja:
01 Sep 2011, 09:19:32 dzeksis rakstīja:
Kas varētu būt, ka pie tuvojās bāka tukša, pirms iedegās, ka jāpārslēdz rezerve.. mocis sāk bubināt un pazūd jauda.. sākumā, domāju ka vaina svecēs, nomainīju.. bet tāpat.. kā iet uz beigām,bākā palikuši ~ 3 litri, tā sāk niķoties. It sevišķi, ja gribās iedot ručkā..
Velk iekšā gaisu? Vai sūknis iet pa pipec..
Honda Cb600f
Tev tur ir krāns, kas jāpārgriež uz rezervi? Ja ir, kad pārslēdz, simptoms saglabājas?
jep, pagriežot uz rezervi viss aizet... tur tā lieta! ne slāpsts, viss griežās..
Bet kkā stulbi, gribās braukt līdz rezervei, kad iedegās lampa un tad pārslēdzos uz redzerves..
Vispār jau lampa nozīmē to ka degviela ir zem kautkāda līmeņa nevis to ka jāpārslēdz uz rezervi.
Man kautkā liekas pašsaprotami kad brīdī kad mocis sāk taisīt buēē tad griež krānu uz rezervi un skatās pēc tankštelles. |
Offline | |
|
dzeksis | 01. Sep 2011, 12:27 | #12230 |
|
Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
|
01 Sep 2011, 10:42:57 UDT rakstīja:
Nav taa ka vienkaarshi beidzas bendža? Un taapeec neiet?
nu bākā jālien vimaz 16 Litri... bet pie 13Litriem sāk taisīt BŪūū... nu ok, nav ko tik tukšu bāku izbraukt.. bet jebkurā gadījumā.. ar 13L, varu droši 300 noskriet.. Jātankojās ik pēc 200km.. |
Offline | |
|
maniac | 01. Sep 2011, 13:30 | #12231 |
|
Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5170
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
01 Sep 2011, 12:27:32 dzeksis rakstīja:
01 Sep 2011, 10:42:57 UDT rakstīja:
Nav taa ka vienkaarshi beidzas bendža? Un taapeec neiet?
nu bākā jālien vimaz 16 Litri... bet pie 13Litriem sāk taisīt BŪūū... nu ok, nav ko tik tukšu bāku izbraukt.. bet jebkurā gadījumā.. ar 13L, varu droši 300 noskriet.. Jātankojās ik pēc 200km..
Bet par ko tad Tu brīnies?! Bendža beidzas un mocis neiet. Loooģiski! Brīnums ir tas, ka Tev ir gan lampa, gan krāns. Parasti - vai nu viens, vai otrs. Ir vēl brīnumi ar divām lampām. Esmu tādu lietojis.Viena iedegas, kad paliek 5 litri, otra - kad 3. |
Offline | |
|